Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen, en wat office toepassingen zoals Excel en Word
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liefst onder de 1500 euro blijven zonder BTW
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een goede voeding
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Standaard wat er in een pc gaat, + scherm en toetsenbord
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur voor Intel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij moet future proof zijn. Dwz dat hij jaren moet meegaan, ev. met upgrades in de loop van de jaren. Daarom dat ik er bv 32gb ram zou insteken.
Ga je overklokken? Neen, ik ben geen echte kenner. Ik bouw de pc met mijn broer die er meer van kent.
Wat verwacht je van ons?[i] Ik wil de beste samenstelling onder 1500 euro zonder btw, Ik vind het zeer moeilijk om de geschikte CPU te kiezen die 'future-proof' is. Ook blijken de meeste 6 cores moeilijk beschikbaar te zijn van intel?
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen, en wat office toepassingen zoals Excel en Word
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liefst onder de 1500 euro blijven zonder BTW
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een goede voeding
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Standaard wat er in een pc gaat, + scherm en toetsenbord
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur voor Intel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij moet future proof zijn. Dwz dat hij jaren moet meegaan, ev. met upgrades in de loop van de jaren. Daarom dat ik er bv 32gb ram zou insteken.
Ga je overklokken? Neen, ik ben geen echte kenner. Ik bouw de pc met mijn broer die er meer van kent.
Wat verwacht je van ons?[i] Ik wil de beste samenstelling onder 1500 euro zonder btw, Ik vind het zeer moeilijk om de geschikte CPU te kiezen die 'future-proof' is. Ook blijken de meeste 6 cores moeilijk beschikbaar te zijn van intel?