Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Laatste games deftig kunnen spelen, + office toepassingen zoals Excel en Word maar geen zware dingen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Onder de 1500 euro zonder BTW
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een goede voeding dus dit is niet nodig in de lijst.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
standaard in een pc + beeldscherm en toetsenbord. Ik heb geen idee welk toetsenbord of dat dit er toe doet dus het staat nog niet in mijn wenslijst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
k zou toch graag voor intel CPU gaan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou een future proof pc moeten zijn. Dwz dat hij een aantal jaren moet meegaan, ev. met enkele hardware upgrade in de loop van de volgende jaren. Daarom dat ik er bv 32 gb ram zou insteken?
Ga je overklokken? Neen, ik ben geen echte kenner. Ik bouw de pc samen met mijn broer die er meer over weet.
Wat verwacht je van ons?[i] Ik zou graag de beste samenstelling hebben om de laatste games te kunnen spelen en een pc die nog jaren meegaat. Het is moeilijk om een CPU te kiezen, er is wel wat discussie rond. Zijn ze eigenlijk nog vlot beschikbaar? (de 6 cores van intel, aantal werkdagen levering?)
Bedankt alleszins
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Laatste games deftig kunnen spelen, + office toepassingen zoals Excel en Word maar geen zware dingen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Onder de 1500 euro zonder BTW
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een goede voeding dus dit is niet nodig in de lijst.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
standaard in een pc + beeldscherm en toetsenbord. Ik heb geen idee welk toetsenbord of dat dit er toe doet dus het staat nog niet in mijn wenslijst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
k zou toch graag voor intel CPU gaan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou een future proof pc moeten zijn. Dwz dat hij een aantal jaren moet meegaan, ev. met enkele hardware upgrade in de loop van de volgende jaren. Daarom dat ik er bv 32 gb ram zou insteken?
Ga je overklokken? Neen, ik ben geen echte kenner. Ik bouw de pc samen met mijn broer die er meer over weet.
Wat verwacht je van ons?[i] Ik zou graag de beste samenstelling hebben om de laatste games te kunnen spelen en een pc die nog jaren meegaat. Het is moeilijk om een CPU te kiezen, er is wel wat discussie rond. Zijn ze eigenlijk nog vlot beschikbaar? (de 6 cores van intel, aantal werkdagen levering?)
Bedankt alleszins
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-8700 Boxed | € 317,- | € 317,- |
1 | ASRock Z370 Extreme4 | € 163,50 | € 163,50 |
1 | MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G | € 479,90 | € 479,90 |
1 | NZXT S340 Colour Edition Zwart/Rood | € 65,95 | € 65,95 |
1 | AOC G2460VQ6 Zwart | € 139,- | € 139,- |
1 | Kingston 32GB 2666MHz DDR4 Kit | € 321,50 | € 321,50 |
1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 141,95 | € 141,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.628,80 |