Black Friday / Cyber Monday 2017 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 23 Laatste
Acties:
  • 439.273 views

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
En we zijn weer bijgewerkt ^^

Vanavond of vermoedelijk morgen ergens zal het topic gelocked worden.
Ik wil in ieder geval al even zeggen dat ik iedereen wil bedanken voor hun juiste posts om het voor ons makkelijk te maken om alles in de OP te zetten.
Jammer dat het niet is toegestaan om te zeggen wat er gekocht is enz. maar ik ben wel nieuwsgierig naar hoeveel korting je uiteindelijk hebt kunnen krijgen.
Ik zit bv. al op 160 euro korting op men laptop, 1 jaar vpn & TTR UK uitbreiding. (verder nog een 128GB microsd kaartje op amazon maar weet niet wat de originele prijs daar van was)

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 20:18

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pareuk
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-06 15:52
k1978 schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:12:
[...]

Nog 1 keer dan over deze actie. Ik heb zowel in de mail als in persoonlijk telefoon gesprek te horen gekregen dat de actie loopt van 24-11 tot en met vandaag.
En dat op de soundbars de cashback wordt verdubbeld. Van de rest van de cashback acties van bv tv's weet ik niet. Maar er is een grote kans dat deze actie voor alles geldt.
Klopt, zonet besteld bij PlatteTV.nl.
Bevestiging gekregen van zowel gratis Blu-ray speler als dubbele cashback. d:)b
Soundbar morgen pas beschikbaar, blu-ray speler volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

2dehands en voor alle extra's zoals garantie en zelfs eerste controller bijbetalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-05 15:38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 22:14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
Duidelijk, ik zat al te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrlten
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:08

Mrlten

Premium Deluxe Plus

Dreifarben schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:22:
[...]

Die key werkt niet bij mij, hoor.
Op de frontpage van cdkeys staat die code dus ik ging er vanuit dat het voor alle games geldt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 15:13
Ik zat er over na te denken om te kopen, maar de kwaliteit schijnt erg tegen te vallen. Dus wees gewaarschuwd:
habe den stuhl nun 6 monate und nachdem 2 Rollen ausgebrochen sind und die armlehen nun auch aufreissen wird er entsorgt! Absolut minderwertige Qualität für einen viel zu hohen Preis!!!

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrrr
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-09 22:02
Voor 8 euro meer heb je gewoon bij een Nederlandse winkel, zie pricewatch:
En voor ~20 euro een game erbij (GT sport deal bij bijv. nedgame)
Otto.nl had dezelfde ps4pro 1tb voor 299 dus echt een deal is dit niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:43
pareuk schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:26:
[...]

Klopt, zonet besteld bij PlatteTV.nl.
Bevestiging gekregen van zowel gratis Blu-ray speler als dubbele cashback. d:)b
Soundbar morgen pas beschikbaar, blu-ray speler volgende week.
PlatteTV heeft volgens mij dan inderdaad een erg interessante aanbieding. 1389 -/- 500 euro = 889 voor de Soundbar en dan gratis een 4K BR speler t.w.v. 289 euro (prijs PlatteTV). Bij deze speler krijg je wellicht ook nog de film Inferno er bij. Zou helemaal een mooie actie zijn. ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrbbs
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-09 14:29
masauri schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:25:

Ik wil in ieder geval al even zeggen dat ik iedereen wil bedanken voor hun juiste posts om het voor ons makkelijk te maken om alles in de OP te zetten.
Jammer dat het niet is toegestaan om te zeggen wat er gekocht is enz. maar ik ben wel nieuwsgierig naar hoeveel korting je uiteindelijk hebt kunnen krijgen.
Ik zit bv. al op 160 euro korting op men laptop, 1 jaar vpn & TTR UK uitbreiding. (verder nog een 128GB microsd kaartje op amazon maar weet niet wat de originele prijs daar van was)
Bedankt voor het bijwerken! Is uiteindelijk ook heel handig voor ons.
Ik had een Excel gemaakt een maand ervoor met de prijzen van toen, en die van Black Friday.
Ben uitgekomen op een besparing van 23,87% over alle artikelen heen. Ben tevree!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kraatzer
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 05-12-2018
masauri schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:25:

Als er even gewacht wordt met het locken van het topic, dan kunnen we zodra deze dag voorbij is nog onze koopjes en missers met elkaar delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
Kraatzer schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:42:
[...]

Als er even gewacht wordt met het locken van het topic, dan kunnen we zodra deze dag voorbij is nog onze koopjes en missers met elkaar delen.
Ik weet niet of de mods dat nog toe gaan laten :)
"Dit topic is NIET voor:
* Nutteloze posts met wat je gekocht hebt of wilt kopen. Discussie is toegestaan, als het maar ontopic blijft."

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chrismeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 03-01-2021
50% korting op Sony Xperia XA1 wit

nu voor €149 op Amazon.it

https://www.amazon.it/Son.../dp/B072293G11/ref=sr_1_2

pricewatch: Sony Xperia XA1 Wit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Kraatzer schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:42:
[...]

Dat is alleen maar offtopic en wordt het alleen maar een opsom-topic van. Tevens hebben we ook Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen deel 122 al voor het delen van je aankopen.

Topic gaat rond middernacht dicht, net als vorig jaar.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
meesje schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:37:
[...]

PlatteTV heeft volgens mij dan inderdaad een erg interessante aanbieding. 1389 -/- 500 euro = 889 voor de Soundbar en dan gratis een 4K BR speler t.w.v. 289 euro (prijs PlatteTV). Bij deze speler krijg je wellicht ook nog de film Inferno er bij. Zou helemaal een mooie actie zijn. ;-)
Die gratis BR speler, waar staat dat vermeld? Of is dat een verborgen extra?

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basix
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 12:50
weet niet of deze al voorbij is gekomen maar tot nu toe wel de goedkoopste die ik heb kunnen vinden:

PlayStation 4 (PS4) Slim-console
Kleur: zwart
Levertijd: ca. 1 week
€ 299,99

Nu

222,00

https://www.otto.nl/p/100...tion+4&itemId=10058684949

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killer1024
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-09 16:09
Eerder op dit forum gelezen dat de gratis Sony BluRay speler actie al was verlopen.

Net de Sony HT-ST5000 bij Art & Craft gekocht, voor 1249 euro. Laat maar komen, die dubbele cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:22
killer1024 schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:49:
Eerder op dit forum gelezen dat de gratis Sony BluRay speler actie al was verlopen.

Net de Sony HT-ST5000 bij Art & Craft gekocht, voor 1249 euro. Laat maar komen, die dubbele cashback.
Ik begrijp de dubbele cashback niet, hoe werkt dit precies? Je kan 250,- aanvragen via Sony, hoe die andere 250,-? Of bedoelen jullie hiermee de blu-ray speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Martinusz schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:47:
[...]

Die gratis BR speler, waar staat dat vermeld? Of is dat een verborgen extra?
Stop de ST5000 maar in de winkelwagen en zie wat er gebeurt.
killer1024 schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:49:

750 euro is een mooie prijs. Ik vind het wel bijzonder dat er nergens expliciet vermeld wordt dat er t/m vandaag een dubbele cashback wordt gehanteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietz0r
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 12:01
die bluray speler zetten ze bij plattetv al in je winkelmand voor 0,- die krijg je dus gewoon van ze
vraag me wel af of die dubbele cashback dan nog geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
meesje schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:02:
[...]
Stop de ST5000 maar in de winkelwagen en zie wat er gebeurt.
[...]

750 euro is een mooie prijs. Ik vind het wel bijzonder dat er nergens expliciet vermeld wordt dat er t/m vandaag een dubbele cashback wordt gehanteerd.
Er gebeurt niks met de prijs als ie in het winkelkarretje zit? Blijft 1249,- (bij Art & Craft). Bij PlatteTV ook geen vermindering.

[ Voor 6% gewijzigd door bsmpower op 27-11-2017 14:04 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:20
Vraag over cashback is nu al 100 keer beantwoord.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bsmpower
k1978 schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:04:
Sorry, maar dan niet duidelijk (voor mij). Ik lees even terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Graag even opletten, hier zit hardware tussen o.a. lenzen die ofwel gebruikt zijn of vele jaren op de plank hebben gelegen omdat ze al heel lang niet meer worden gemaakt. Ook de witte dozen voor Nikon lenzen geven te denken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omnom
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-09 10:15
Haha, wil ik na een tijdje twijfelen eindelijk de HyperX Cloud II headset bestellen bij Amazon.de voor €59, is-ie ineens weer €79.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
bsmpower schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:04:
[...]

Er gebeurt niks met de prijs als ie in het winkelkarretje zit? Blijft 1249,- (bij Art & Craft). Bij PlatteTV ook geen vermindering.
Mijn opmerking ging over de gratis 4K BR speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat is wel de 500GB

https://www.amazon.de/gp/offer-listing/B076JG7MGF
1TB nu 339,90 met SWBF2
k1978 schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:04:
Er is helemaal niets beantwoord, enige wat jij hebt is een mailtje en een telefoontje waarin ze zoiets aangeven, er staat niets op een site of actievoorwaarden. Leuk dat jij de mazzel hebt, maar ik wil eerst eens zien dat er 200 wordt teruggestort ipv 100.

[ Voor 34% gewijzigd door SinergyX op 27-11-2017 14:16 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khoatran
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-09-2024
meesje schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:10:
[...]

Mijn opmerking ging over de gratis 4K BR speler.
Bij plattetv onder de foto's zie je een plaatje met de actie. Tevens als je hem in je winkelwagen zet, zou je hem moeten zien inclusief lifetime support en de cashback actie.

EDIT:
We hebben het over de ST5000 toch?
Nogmaals de link hier erbij https://www.plattetv.nl/info/sony-ht-st5000-16960.html

[ Voor 15% gewijzigd door khoatran op 27-11-2017 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymondw
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:37
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:08:
[...]

Graag even opletten, hier zit hardware tussen o.a. lenzen die ofwel gebruikt zijn of vele jaren op de plank hebben gelegen omdat ze al heel lang niet meer worden gemaakt. Ook de witte dozen voor Nikon lenzen geven te denken.....
Witte dozen betekent ook vaak dat ze uit een set komen.
Los brengt het meer op
Ook bij de lokale retailer is hier nog wel eens wat mee te regelen, die de body of lens, jij je goodie ;)

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
khoatran schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:14:
[...]

Bij plattetv onder de foto's zie je een plaatje met de actie. Tevens als je hem in je winkelwagen zet, zou je hem moeten zien inclusief lifetime support en de cashback actie.

EDIT:
We hebben het over de ST5000 toch?
Nogmaals de link hier erbij https://www.plattetv.nl/info/sony-ht-st5000-16960.html
Je moet mij niet quoten, ik begrijp het wel.... ;-)
bsmpower maakte een opmerking over de speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nog aanbiedeingen voor cyper monday gevonden 27 tot 30-11 :)
knip,spam

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2018 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayo
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-09 21:25

Ayo

fjs schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:39:
Iemand sinds vrijdag al iets geleverd gehad van Mediamarkt. Schijnt momenteel een puinhoop te zijn.
Waar blijft mijn Macbook :-(
Black Friday is voor een aantal klanten van Media Markt echt een zwarte dag geworden. Ze bestelden én betaalden een MacBook Pro die de elektroketen met fikse korting verkocht, om dan in de winkel te horen dat er toch geen exemplaar voor hen was.
“De stock was uitgeput, maar ze bleven maar bestellingen aanvaarden”, zegt Tycho Van Malderghem uit het Oost-Vlaamse Kluisbergen, een van de gedupeerden. Hij betaalde 1.999 euro voor een Apple MacBook Pro. Het gaat dan wel om het model van 2016, nieuw kost de laptop volgens de folder nog ­altijd 2.746 euro. “Op donderdag had ik al gebeld naar de winkel in Kortrijk, daar waren er volgens de mevrouw zes stuks op voorraad. Ik was er voor de opening om 10 uur, maar alle computers bleken al online besteld. De keten kan het geld wel terugstorten, maar ik wil mijn computer”, zegt Tycho.

Bij Media Markt zeggen ze aan een oplossing te werken. “Het is jammer dat dit is voorgevallen”, zegt woordvoerster Janick De Saedeleer. “Het systeem kon niet volgen en hield geen rekening met de reeds verkochte exemplaren. Hoeveel gedupeerden er zijn, kan de keten pas vandaag achterhalen. Maar Media Markt belooft wel elke klant te contacteren met een oplossing. “Geef ons een week de tijd”, zegt De Saedeleer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k1978
  • Laatst online: 11:20
*knip* Reageren doen we op de discussie, niet op de man.

[ Voor 88% gewijzigd door Yorinn op 27-11-2017 15:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:40
Laat je vooral niet gek maken, dit zijn gewoon standaard prijzen van EGlobalCentral. Die shop zit in Hongkong en rekent geen BTW en invoerrechten (vandaar de prijzen), en is al heel vaak besproken hier op Tweakers. Even doorlezen voor je besteld wellicht :)

Zelf heb ik een maand geleden de Jaybird X3 besteld bij ze voor precies dezelfde prijs :P

Mocht je twijfelen, ik vermoed dat je er nog best een paar nachtjes over mag slapen voor deze zelfde prijs.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
meesje schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:16:
[...]

Je moet mij niet quoten, ik begrijp het wel.... ;-)
bsmpower maakte een opmerking over de speler.
Verwarring zit hem met name in de teksten die ik lees. Mediamarkt geeft bv aan dat de dubbele cashback alleen op Black Friday was? http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/sony-consumentenacties.html. Ik lees nog nergens waar staat dat dit ook vandaag nog geldt, maar mss kijk ik er overheen...

[ Voor 10% gewijzigd door bsmpower op 27-11-2017 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
bsmpower schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:23:
[...]

Verwarring zit hem met name in de teksten die ik lees. Mediamarkt geeft bv aan dat de dubbele cashback alleen op Black Friday was? http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/sony-consumentenacties.html. Ik lees nog nergens waar staat dat dit ook vandaag nog geldt, maar mss kijk ik er overheen...
Het is inderdaad allemaal erg onduidelijk:
- Over de 4K BR speler lees ik inderdaad dat deze actie al verlopen is, maar als ik de ST5000 bij Plattetv.nl in de winkelmand doe, krijg je 'm wel gratis geleverd (een andere tweaker had dat in dit topic ook al bevestigd)
- En over de dubbele cashback zie ik alleen in dit topic voorbij komen, maar nergens een website waarop of voorwaarden waarin het expliciet staat vermeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pareuk
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-06 15:52
meesje schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:27:
[...]

Het is inderdaad allemaal erg onduidelijk:
- Over de 4K BR speler lees ik inderdaad dat deze actie al verlopen is, maar als ik de ST5000 bij Plattetv.nl in de winkelmand doe, krijg je 'm wel gratis geleverd (een andere tweaker had dat in dit topic ook al bevestigd)
- En over de dubbele cashback zie ik alleen in dit topic voorbij komen, maar nergens een website waarop of voorwaarden waarin het expliciet staat vermeld.
jesus... voor de laatste keer mensen:

klopt, denk dat de 4k speler een fout is van plattetv.nl.
Maar heb zowel een printscreen, mondelinge bevestiging en vermelding op factuur staan.
Dus vrij zeker dat ik de speler ga krijgen.

ivm cashback, zie reactie van Sony zelf:
https://www.dropbox.com/s...uw0x2/Sony%20cashback.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaerock
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Cyber Monday deal bij Yotel voor de hotels in New York, Boston en Singapore:

https://www.yotel.com/en/cyber-monday

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Landon
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 04:57
MaTr1x schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:30:
[...]

Ik zat er over na te denken om te kopen, maar de kwaliteit schijnt erg tegen te vallen. Dus wees gewaarschuwd:

[...]
Thanks! Ik heb hem maar geannuleerd!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

meesje schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:27:

Net even gebeld, dubbel cashback actie geld tot en met vandaag (obv aankoopbon) en uitsluitend voor de soundbar.

De OLED's hebben hun eigen actie (geval van MM, geen idee of anderen ook mee doen met kassakorting)
-Krijg t/m maandag € 300,- extra kassakorting! De korting wordt verrekend in je winkelmandje.
-Vervolgens nog 300 euro cashback via Sony.

De andere 2 acties, waaronder die 100/200 euro cashback voor LCD's TV, vallen dus niet onder de dubbele cashback.

(met toestemming hier mogen plaatsen)

Edit, t/m, dus incl cyber Monday.
k1978 schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:22:

Als je nu zelf is beetje actie onderneemt en Sony belt!! Hoef je niet hier hele tijd te zeuren..
Met je ik wil het eerst zien hehe 8)7
Kijk, zo doe je dat. Niet vaag gaan doen met je mailtje en je bonnetje.

[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 27-11-2017 15:48 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos2007
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
SinergyX schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:48:
[...]

Net even gebeld, dubbel cashback actie geld tot vandaag (obv aankoopbon) en uitsluitend voor de soundbar.

De OLED's hebben hun eigen actie (geval van MM, geen idee of anderen ook mee doen met kassakorting)
-Krijg t/m maandag € 300,- extra kassakorting! De korting wordt verrekend in je winkelmandje.
-Vervolgens nog 300 euro cashback via Sony.

De andere 2 acties, waaronder die 100/200 euro cashback voor LCD's TV, vallen dus niet onder de dubbele cashback.

(met toestemming hier mogen plaatsen)

[...]

Kijk, zo doe je dat. Niet vaag gaan doen met je mailtje en je bonnetje.
mbt tot de dubbele cashback: is dit tot vandaag (dus vandaag niet meer) of tot en met vandaag (dus vandaag ook nog)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03:14
Pos2007 schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:53:
[...]

mbt tot de dubbele cashback: is dit tot vandaag (dus vandaag niet meer) of tot en met vandaag (dus vandaag ook nog)?
Tot vandaag staat er in zijn reactie, dus vandaag niet meer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PTish
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10:52
https://www.expert.nl/expertacties/sonysoundbarpromotie
U ontvangt in de periode van 24 t/m 27 november 2017 tot maar liefst 2 x €250,- cashback via Sony.
Tot en met vandaag dus.

YASH! - Yet Another Smart Home

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meesje
pareuk schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:36:
[...]

jesus... voor de laatste keer mensen:

klopt, denk dat de 4k speler een fout is van plattetv.nl.
Maar heb zowel een printscreen, mondelinge bevestiging en vermelding op factuur staan.
Dus vrij zeker dat ik de speler ga krijgen.

ivm cashback, zie reactie van Sony zelf:
https://www.dropbox.com/s...uw0x2/Sony%20cashback.JPG
Hmmmmm, "jesus.... voor de laatste keer" is wel een beetje overtrokken reactie.
In mijn opmerking over de speler refereer ik toch naar jou ("een andere tweaker had dat in dit topic ook al bevestigd")?
Daarnaast had volgens mij nog niemand een zwart-op-wit bevestiging laten zien (wat jij nu wel doet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-09 18:20

ITsEZ

parttime all-rounder

Voor de liefhebber, gdata internet security 1pc voor 12,50 https://softgiant.nl/product/gdata-internet-security/.

Ook te krijgen op bol.com voor 14,50 (zelfde verkoper) https://www.bol.com/nl/p/...pparaat/9200000027003140/

Laagste prijs elders 19,95 pricewatch: G Data Internet Security 2017 NL 1 PC

Nog eentje voor de liefhebber:
Huawei watch 2 voor 179,99
https://www.amazon.de/dp/..._B06XBN8QMP1511697600000/
Laagste prijs in nederland 267,95 (belsimpel)
pricewatch: Huawei Watch 2 (non-4G) Grafiet (Grijs)

[ Voor 27% gewijzigd door ITsEZ op 27-11-2017 15:05 ]

What you see is always what you get.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Kan de discussie over de dubbele cashback stoppen hier? Het zijn telkens dezelfde vragen die langskomen. Als de zoekfunctie gebruikt wordt, kunnen alle/de meeste antwoorden hierop gevonden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamboeli
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-04-2024
Acer K222HQLbid - 22" Monitor bij Bol.com voor €88

https://www.bol.com/nl/p/...3jOihk9k7KTkaAnL_EALw_wcB

Weet niet hoeveel dit soort schermen normaal kosten, maar dit leek wel goed dealtje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
Dagdeal van Bol
Apple iPhone SE - 32 GB - Spacegrijs €329,-
https://www.bol.com/nl/p/...acegrijs/9200000076243215 Referral verwijderd

https://www.appletips.nl/black-friday-2017/

[ Voor 24% gewijzigd door Yorinn op 27-11-2017 16:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 0stone0
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09:38

0stone0

01000010 01101111 01100101 !

Nu op bij TransIp een .nl voor maar 50 cent!!!!
*
* Max. 25 per klant, daarna € 3,99
Actietarief geldt voor het eerste jaar, daarna € 7,49

--> Hier <--

[ Voor 20% gewijzigd door 0stone0 op 27-11-2017 15:16 ]

"~~Linux is only free if your time has no value"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:42

HollovVpo1nt

I like gadgets

Normale prijs= +/- 350 euro
Bamboeli schreef op maandag 27 november 2017 @ 15:07:
Acer K222HQLbid - 22" Monitor bij Bol.com voor €88

https://www.bol.com/nl/p/...3jOihk9k7KTkaAnL_EALw_wcB

Weet niet hoeveel dit soort schermen normaal kosten, maar dit leek wel goed dealtje :p
Normale prijs = +/- 99 euro.

[ Voor 3% gewijzigd door Yorinn op 27-11-2017 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
0stone0 schreef op maandag 27 november 2017 @ 15:16:
*

--> Hier <--
Is dat 50 cent voor 1 jaar of per maand?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:06
Motorola Pulse Escape bluetooth koptelefoon bij het Kruidvat voor 19,99.

Het betreft de Escape, niet de Escape plus, die heeft een langere accuduur en is o.a. te koop bij Amazon voor rond de 45 euro.

Ik heb de Pulse gekocht, en vandaag ontvangen. Vandaar even een korte review:

Allereerst: wat zit er in de doos: welnu, naast de koptelefoon een oplaadkabel, mini jack - mini jack kabel voor het bedraad aansluiten en een quick start guide. De bouwkwaliteit van de hoofdtelefoon is best goed voor het geld. Het is een over ear exemplaar met lekker forse oorkussens. Ook de padding op de hoofdband is behoorlijk dik. Verder is er veel hard plastic gebruikt maar ik vind hem er goed uitzien.

De bedieningsknoppen zitten op de rechter oorschelp. Naast de standaard functies als volume, skippen van tracks en opnemen van gesprekken zijn er twee extra functies voor de skip/volume knoppen. Als je deze kort gezamenlijk indrukt hoor je de baterijduur. Dat gebeurd in uren (erg handig): 'more than x hour of playtime'. Druk je ze langer in dan zou je moeten schakelen tussen verschillende EQ settings. Dat wordt ook bevestigd echter de verschillen tussen de settings zijn erg subtiel. De bas is behoorlijk aanwezig in het geluid en die wordt licht gedempt. Tenminste, als ik het goed hoor.
Geen idee of de Pulse AptX ondersteund, mijn huidige Huawei P 8 lite 2017 doet dat niet dus ik heb het niet kunnen testen. Hij is sowieso erg vergevingsgezind, klinkt niet zo gedetailleerd wat met mijn telefoon een voordeel is.

Zoals gezegd is de bas behoorlijk aanwezig. Die drukt de hoge tonen soms wat weg, met een equalizer op je telefoon kan je dat mogelijk nog wat bijregelen. Over het algemeen is het geluid best aangenaam. Het is aan de warme kant, en daar houd ik wel van. Wat me daarnaast opviel is dat het geluid erg hard kan, harder ook dan is wenselijk acht voor m'n oren. Toch wel prettig, want je hebt de mogelijkheid tenminste. Vooral bij goedkope bluetooth hoofdtelefoons wordt vaak op het volume bezuinigd.
Al met al, voor de 20 euro vind ik het een prima koptelefoon. Ik zou zeggen als je twijfelt gewoon bestellen, je kan 'm zo weer terugbrengen bij elk Kruidvat filiaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvrrr
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-09 22:02
mell33 schreef op maandag 27 november 2017 @ 15:32:
[...]

Klink anders even op de link.. daar staat duidelijk bij: Actietarief geldt voor het eerste jaar, daarna € 7,49.

Dus ja, 0,50 cent per jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:28

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

mell33 schreef op maandag 27 november 2017 @ 15:32:
[...]

per jaar

Wellicht leuk voor een blog, foto's, enz.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-07 13:38
0stone0 schreef op maandag 27 november 2017 @ 15:16:
*

--> Hier <--
Argeweb heeft ze ook voor €0,50 per jaar, wel EX BTW ;)

Edit: TransIP is dus ook EX BTW ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Dakillerbean op 27-11-2017 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

De Godox AD200 is nu afgeprijsd van 313 naar 292.

Wees er snel bij want ze gaan hard ;) https://www.amazon.de/God...321&sr=1-1&keywords=ad200

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0stone0
  • Laatst online: 09:38

0stone0

01000010 01101111 01100101 !

Dakillerbean schreef op maandag 27 november 2017 @ 15:35:
[...]

Argeweb heeft ze ook voor €0,50 per jaar, wel EX BTW ;)

Edit: TransIP is dus ook EX BTW ;)
Yep,,,, net 3x .nl gekocht met dit als prijs;
3x .nl

Denk dat ik wel over die 32 cent heen kom :9

[ Voor 22% gewijzigd door 0stone0 op 27-11-2017 15:43 ]

"~~Linux is only free if your time has no value"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
0stone0 schreef op maandag 27 november 2017 @ 15:42:
[...]

[afbeelding]

Als TransIP zich richt op consumentenverkoop, mag het niet adverteren met prijzen zonder BTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
De actie is voorbij bij transip
Het is Cyber Monday: elk uur een topdeal op de homepage! Dit uur BladeVPS X8 12 maanden lang met 50% korting!

[ Voor 64% gewijzigd door Mel33 op 27-11-2017 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klungeltweaker
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-08 13:40

klungeltweaker

Maakt altijd alles kapot ...

Mrlten schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:10:
[...]

Bij cdkeys.com is die goedkoper: https://www.cdkeys.com/pc...-colossus-pc-steam-cd-key

Met code cdkeyscyber10 gaat daar nog 10% vanaf.
Dreifarben schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:22:
[...]

Die key werkt niet bij mij, hoor.
Wanner je de episode zero DLC van € 1,29 toevoegt, krijg je € 2,04 korting op het geheel :9~

[ Voor 37% gewijzigd door klungeltweaker op 27-11-2017 16:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Bamboeli schreef op zondag 26 november 2017 @ 23:30:
Zag dat de SanDisk Ultra Android microSDXC 128GB hier stond voor 29€....was waarschijnlijk verkeerd gezien;de 128GB staat erop voor 44€, en 64GB voor 29€.

https://www.amazon.de/San...SD-Adapter/dp/B013UDL5HU/
De deal is weer terug voor degene die em gisteren hebben gemist.

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Nu online
quartex schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:06:
[...]

Die kan niet in NL bezorgd worden staat er?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 13:46
*knip* Het vragen naar ervaringen is niet de bedoeling.

[ Voor 90% gewijzigd door Yorinn op 27-11-2017 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamboeli
quartex schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:06:
[...]

Hij staat ook bij groupon; 128gb voor €29 (oh, komt wel verzendkosten bij 2e ongvr)
https://www.groupon.nl/de...K_bvxvDhF7XcaAsVsEALw_wcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraatzer
lolgast schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:13:
[...]

Heb er net nog eentje besteld; wordt gewoon bij mij thuis afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

lolgast schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:13:
[...]

Ik heb hem net besteld dus het kan wel.

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Bamboeli schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:14:
[...]

Hij staat ook bij groupon; 128gb voor €29 (oh, komt wel verzendkosten bij 2e ongvr)
Een merkloos kaartje is niet echt vergelijkbaar met een Sandisk Ultra...

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanke117
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12-09 16:06
Bamboeli schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:14:
[...]

Is zelfde prijs en de een is merkloos en de andere niet. Keuze snel gemaakt toch? Wel goed opgelet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Nu online
Kraatzer schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:16:
[...]

Heb er net nog eentje besteld; wordt gewoon bij mij thuis afgeleverd.
quartex schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:17:
[...]

Ik heb hem net besteld dus het kan wel.
Tekst dat hij niet verzenden zou kunnen worden is nu ook niet meer zichtbaar bij mij. Vreemd.. Anyhow, ook besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraatzer
lolgast schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:18:
[...]

[...]

Tekst dat hij niet verzenden zou kunnen worden is nu ook niet meer zichtbaar bij mij. Vreemd.. Anyhow, ook besteld :)
Wel meer rare dingen gezien op Amazon. Zo zijn sommige van die lightning deals goedkoper als je ze direct in je mandje gooit dan dat je naar het product gaat en hem dan besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamboeli
alesandro_46 schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:17:
[...]

Een merkloos kaartje is niet echt vergelijkbaar met een Sandisk Ultra...
pfff, thanks had bijna die van groupon besteld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Bij NewsDemon is de BlackFriday aanbieding nu een CyberMonday aanbieding geworden:
  • 1TB (non-expiring) block: $10
  • Doorlopend Abonnement van 6 maanden: $15 per 6mnd
Er staat bij het abonnement niet expliciet bij dat SlickVPN is inbegrepen, maar daar ga ik wel vanuit. en lijkt alleen 1 maand gratis trial te zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door JPS op 27-11-2017 16:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• denver
  • Laatst online: 07:27
op amazon.de is de Polar sporthorloge 430 (bepaalde kleuren) in de aanbieding voor 160.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-07 13:38
0stone0 schreef op maandag 27 november 2017 @ 15:42:
[...]

[afbeelding]

Vrijdag ook een zwik bij Argeweb gescoord, domeinnamen voor het hele gezin, voor die prijs... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuzomu
  • Laatst online: 00:44
Dus is het bij https://www.plattetv.nl/info/sony-ht-st5000-16960.html nou 1389 - 500 (dubbele 250 cashback van sony) en dan ook nog een gratis Sony UHD player erbij?

Als ik namelijk op de actie van de Sony UHD player druk staat er tot 22-10. Vreemd dat de actie er nog bij staat, iemand enig idee? Heb teruggelezen maar kan er niet uithalen of je nou wel 500 + UHD player krijgt of een van de twee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

https://www.amazon.co.uk/...R1000-100nn/dp/B0758HPMQ6

HP Mixed reality headset - 299 (~340 euro?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sayang1991
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Kraatzer schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:23:
[...]

Wel meer rare dingen gezien op Amazon. Zo zijn sommige van die lightning deals goedkoper als je ze direct in je mandje gooit dan dat je naar het product gaat en hem dan besteld.
Had ik zelf ook bij mijn bestelling, door op de productpagina rechtsboven de lightning deal te selecteren kreeg ik alsnog de goedkopere variant in mijn mandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sealnova
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Rubentje2015 schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:30:
Dus is het bij https://www.plattetv.nl/info/sony-ht-st5000-16960.html nou 1389 - 500 (dubbele 250 cashback van sony) en dan ook nog een gratis Sony UHD player erbij?

Als ik namelijk op de actie van de Sony UHD player druk staat er tot 22-10. Vreemd dat de actie er nog bij staat, iemand enig idee? Heb teruggelezen maar kan er niet uithalen of je nou wel 500 + UHD player krijgt of een van de twee
Stuur ze even een berichtje via de chat, dan krijg je hem voor €1299 + blu ray speler en €500 cb inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuzomu
Sealnova schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:32:
[...]

Stuur ze even een berichtje via de chat, dan krijg je hem voor €1299 + blu ray speler en €500 cb inderdaad.
Dacht hier ook aan, maar zie dat de wachttijd 30 minuutjes is en ik moet er helaas om 16:45 vandoor.

Anders vanavond nog maar even kijken als de aanbieding er nog is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:12
Nokia 5 weer beschikbaar bij Bol.com voor 99 euro
enkel de rosegoud

https://www.bol.com/nl/p/...83159/?s2a=#product_title

Erg leuk toestel voor dat bedrag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sealnova
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Rubentje2015 schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:33:
[...]

Dacht hier ook aan, maar zie dat de wachttijd 30 minuutjes is en ik moet er helaas om 16:45 vandoor.

Toen ik gister met ze chatte waren ze maar tot 17:00 bereikbaar, en volgens mij moeten ze die deal persoonlijk maken met je. Wellicht kan je proberen te bellen anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraatzer
Rubentje2015 schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:33:
[...]

Je kan ze ook bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11:33
Cardwizard schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:34:
Nokia 5 weer beschikbaar bij Bol.com voor 99 euro
enkel de rosegoud

https://www.bol.com/nl/p/...83159/?s2a=#product_title

Erg leuk toestel voor dat bedrag
Thx , ik ga er nog enkele bestellen.

Vandaag de N5 die ik vrijdag besteld had bij bol.com , ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuzomu
Zit op kantoor als stagaire, denk niet dat ik dat kan maken >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 22:49

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Rubentje2015 schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:36:
[...]

Zit op kantoor als stagaire, denk niet dat ik dat kan maken >:)
Even "roken" of naar de "wc" ;)

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaliteit
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:49
Sealnova schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:32:
[...]

Weet iemand ook toevallig hoe het zit mocht je gebruik maken van deze aankoop en de bestelling dan willen retourneren binnen wettelijke termijn volgens wet kopen op afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuzomu
Zie nu dat de wachtrij voor mij gedaald is naar 10 minuutjes, dan maar even wachten en snel meepakken die deal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
Jeanke117 schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:18:
[...]

Is zelfde prijs en de een is merkloos en de andere niet. Keuze snel gemaakt toch? Wel goed opgelet.
En Groupon heeft al eerder nep-kaartjes uitgeleverd (Sandisk Ultra die nep waren, 2gb en corrupt ip 32gb... geld nooit terug gehad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRealProcyon
  • Laatst online: 07-09 14:28
De Nintendo Switch was €298 op Black Friday bij MediaMarkt. Echter, inmiddels is het €329, dus de gewone prijs, er staat wel bij de product pagina dat het een mega deal is. Kijk dus goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
banaliteit schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:38:
[...]

Weet iemand ook toevallig hoe het zit mocht je gebruik maken van deze aankoop en de bestelling dan willen retourneren binnen wettelijke termijn volgens wet kopen op afstand.
Want je wilt de BD speler houden? :S of de cashback?

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
Buy a Pixel 2, get $100 store creditI and a promo code for a Google Home Mini on us.II Plus, trade in your old phone and get up to $400 back.III

https://store.google.com/us/product/pixel_2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

ce_dev schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:39:
De Nintendo Switch was €298 op Black Friday bij MediaMarkt. Echter, inmiddels is het €329, dus de gewone prijs, er staat wel bij de product pagina dat het een mega deal is. Kijk dus goed uit.
Het is ook een "Megadeal" deze week. Zie ook de folder; https://www.spotta.nl/folders/media-markt?fid=6392

Je hebt hem nu voor 399 euro incl. 2 games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaliteit
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:49
Martinusz schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:40:
[...]

Want je wilt de BD speler houden? :S of de cashback?
Als in, ik koop het nu maar weet niet zeker of ik het wel wil hebben. Ik weet niet of er speciale regels gelden omtrent retourneren met een "kado" bij aankoop. Uiteraard stuur ik het kado dan ook netjes terug. Was gewoon benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraatzer
banaliteit schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:38:
[...]

Je kan gewoon retourneren. Echter, zodra je gebruikt maakt van de cashback dan kan dit niet meer (ze vragen bij Sony om bv. de doos kapot te knippen en hier een foto van te uploaden om dit te garanderen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
mell33 schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:40:
Buy a Pixel 2, get $100 store creditI and a promo code for a Google Home Mini on us.II Plus, trade in your old phone and get up to $400 back.III

https://store.google.com/us/product/pixel_2
'Limited-time offer applies to the purchase of a new Pixel 2 or Pixel 2 XL from Google Store in the U.S. '

Signature

Pagina: 1 ... 22 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font size=16]Slowchat is met mate toegestaan op Black Friday en Cyber Monday. Zie wel onderstaande regels hiervoor.
Zoekvragen, requests en offtopic reacties zijn NIET de bedoeling, deze zullen worden verwijderd.
~[/font]

Dit topic is WEL voor:
* het melden van aanbiedingen, inclusief de website/URL (Let erop dat de aanbieding in NL/BE geleverd kan worden. Aan aanbiedingen voor de USA hebben we hier niets.)
* geef zoveel mogelijk specifieke informatie, dus niet alleen de melding
* aanvullingen en correcties.
* Slowchat is met mate toegestaan op Black Friday (24-11) en Cyber Monday (27-11)

Dit topic is NIET voor:
* Nutteloze posts met wat je gekocht hebt of wilt kopen. Discussie is toegestaan, als het maar ontopic blijft.
* Referrals (ook links naar Pepper.com of vergelijkbaar vallen hieronder) Let ook op bij het plaatsen van links naar Amazon, gezien deze automatisch een referral erbij plakt.
* Shopervaringen (Voor de meeste hardware-shops hebben we Shopreview.tweakers.net)
* Zoekvragen, requests en offtopic reacties, deze worden verwijderd

Feedback op dit topic (en elk ander topic in AK) mag in Feedback A&K forum. Daar is dit topic niet voor bedoeld.