Afrekenen met kortingscode: BFPLAggressor schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 23:08:
[...]
Ik zie verder geen korting... de pl is 399 euro of moet ik nog wat doen
Boullie
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Afrekenen met kortingscode: BFPLAggressor schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 23:08:
[...]
Ik zie verder geen korting... de pl is 399 euro of moet ik nog wat doen
Boullie
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2017 23:19 ]
Your Friendly Neighborhood Moderator
Was al een tijdje aan het wachten tot ie in de aanbieding ging, daarom vanochtend ook gekocht! Schijnt inderdaad goed ding te zijn. En voor 40€... geen geldVerwijderd schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 23:17:
Voor wie nog een goede boormachine zoekt (gewoon huis/tuin/keukengebruik zeg maar), dit is een erg mooie actie van de Lidl nu, 33% korting:
https://www.lidl-shop.nl/PARKSIDE-Boorhamer/p100221161
Ik heb er zelf net eentje gekocht in de winkel om aan mijn buurman te geven (die mijn oudere Lidl boormachine 2 keer per week komt lenen). Erg fijn ding, werkt net zo goed als een 250+ euro machine van Bosch, komt hier prima door echt dik beton e.d. heen, ik heb zelf een 1050 watt versie waar ik 70 euro voor gekocht heb een paar jaar terug en dat was echt de beste 70 euro die ik ooit uitgegeven heb.
Dus wie nog een boormachine zoekt, voor 40 euro, is bijna absurd. Snap niet dat je zo'n machine daarvan kan maken, net of ze er geld op toeleggen. Maar doe er je voordeel mee.
zelf heb ik deze die niet in de aanbieding is:
https://www.lidl-shop.nl/...en-beitelhamer/p100216442
maar die met korting is een stuk beter dus.
PSN: bryanlost
Persoonlijk advies, alle “game” stoelen zijn overpriced en voldien niet aan arbo voorwaarden. Als je goed wilt zitten en het geld hebt kan ne goede stoelen halen voor €600+. Die dx racers zijn plastic troep met een dikke laag hype en marketing er over..ionn schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 22:11:
[...]
Je kan DXracer formula stoelen bij Alternate.nl en de halen voor 200,-
De controller is ook in de aanbieding, en als je ze samen koopt krijg je ook korting (10% extra?). Ik was helaas wel 11 EUR verzendkosten kwijt voor beide.Alive11 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 22:12:
De steam link is op steam ook 6 euro, helaas komt er 8 euro verzendkosten bij. Alsnog 14 euro i.p.v. 55 excl verzendkosten.
http://store.steampowered.com/app/353380/Steam_Link/
"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.
Volgens mij zijn ze ook met tv fabrikanten bezig om die steam link techniek in tv's te verwerken. Heb ook zo'n apparaatje, werkt wel leuk.Jerie schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 23:28:
[...]
De controller is ook in de aanbieding, en als je ze samen koopt krijg je ook korting (10% extra?). Ik was helaas wel 11 EUR verzendkosten kwijt voor beide.
Dat de Steam Link zo goedkoop is betekent denk ik dat hij uit het assortiment gaat en dat ze met veel overgebleven stock zitten.
Ik heb er twee en ik vind ze geweldig zitten. En ze zijn dus alles behalve overpriced ten opzichte van een kantoorstoel.Santee schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 23:22:
[...]
Persoonlijk advies, alle “game” stoelen zijn overpriced en voldien niet aan arbo voorwaarden. Als je goed wilt zitten en het geld hebt kan ne goede stoelen halen voor €600+. Die dx racers zijn plastic troep met een dikke laag hype en marketing er over..
En gros van die 'arbo stoelen' zijn overpriced omdat er een 'ergonomisch' tag op zit, dubbele marktwerking is succesvol. Nee, ga dan gewoon naar de Ikea en koop daar een bureaustoel.Santee schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 23:22:
[...]
Persoonlijk advies, alle “game” stoelen zijn overpriced en voldien niet aan arbo voorwaarden. Als je goed wilt zitten en het geld hebt kan ne goede stoelen halen voor €600+. Die dx racers zijn plastic troep met een dikke laag hype en marketing er over..
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
De doos waarin alles zit en de toebehoren zijn al meer dan 10 euro waard. Heb je ook de plafondboren set gezien? Die heb ik een jaar terug gekocht en zowel bij mijn broer als bij mij thuis zo utp en coax door het plafon kunnen trekken, was onder de 20 euro, mooie aanvulling op deze machine. Niet dat je die heel lange boren vaak gebruikt, maar los zijn ze meer dan 60 euro per stuk bij de Hubo hier. Zonder zichtbare beschadiging heb ik al door 8 plafonds kunnen boren met die dingen. Echt ideaal als je nog wat upt moet leggen in het huis.bryanvan schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 23:21:
Was al een tijdje aan het wachten tot ie in de aanbieding ging, daarom vanochtend ook gekocht! Schijnt inderdaad goed ding te zijn. En voor 40€... geen geld
[ Voor 60% gewijzigd door StrongArmLance op 24-11-2017 23:34 ]
Zojuist een besteld. Heb al een setje xbox one s controllers voor de pc, die schijnen compatible te zijn met de steam unit.Jerie schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 23:28:
[...]
De controller is ook in de aanbieding, en als je ze samen koopt krijg je ook korting (10% extra?). Ik was helaas wel 11 EUR verzendkosten kwijt voor beide.
Dat de Steam Link zo goedkoop is betekent denk ik dat hij uit het assortiment gaat en dat ze met veel overgebleven stock zitten.
Van dat soort boren heb ik nog nooit gehoord en ik gebruik met regelmaat diverse boren.Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 23:33:
[...]
Heb je ook de plafondboren set gezien?
Enig idee tot wanneer deze actie loopt? In de folder staat namelijk met grote letters "black friday", maar vervolgens staat ook in de rechterbovenhoek vanaf 24 november...Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 23:17:
Voor wie nog een goede boormachine zoekt (gewoon huis/tuin/keukengebruik zeg maar), dit is een erg mooie actie van de Lidl nu, 33% korting:
https://www.lidl-shop.nl/PARKSIDE-Boorhamer/p100221161
Ik heb er zelf net eentje gekocht in de winkel om aan mijn buurman te geven (die mijn oudere Lidl boormachine 2 keer per week komt lenen). Erg fijn ding, werkt net zo goed als een 250+ euro machine van Bosch, komt hier prima door echt dik beton e.d. heen, ik heb zelf een 1050 watt versie waar ik 70 euro voor gekocht heb een paar jaar terug en dat was echt de beste 70 euro die ik ooit uitgegeven heb.
Dus wie nog een boormachine zoekt, voor 40 euro, is bijna absurd. Snap niet dat je zo'n machine daarvan kan maken, net of ze er geld op toeleggen. Maar doe er je voordeel mee.
zelf heb ik deze die niet in de aanbieding is:
https://www.lidl-shop.nl/...en-beitelhamer/p100216442
maar die met korting is een stuk beter dus.
Wat is een b-chassis?SinergyX schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 22:40:
https://www.amazon.de/Pla...B-B-Chassis/dp/B0777VJGZD
PS4 pro 284 euro - leverdatum 1 december.
Spielerei...
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Plastic troep? Er zit amper plastic aan die stoelen man, volledig metalen frame en de zitkussens zitten heerlijk. Je kan veel beter voor 200-300 euro zo'n stoel kopen dan om de paar jaar weer naar de Ikea of Leenbakker voor de zoveelste 80-100 euro kostende stoel die zo kapot is en ook binnen enkele jaren is doorgezakt. Nee hoor, die gamestoelen zitten prima en ik kan daar met gemak 8+ uur per dag op zitten, iets dat ik op het gros van de stoelen echt niet kan.Santee schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 23:22:
[...]
Dat dit kan voor die prijs?!?! Ik wreef me net ff goed in de ogen, valt toch bijna niet te geloven. Maar ook de normale prijzen, hoe kan dat in vredesnaam zo goedkoop? Is het echt wel goed spul? hmmVerwijderd schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 23:17:
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Yorinn op 25-11-2017 11:15 ]
[ Voor 44% gewijzigd door Mel33 op 25-11-2017 01:01 ]
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Met onderstaande kortingscode voor slechts €725.68 bij GearbestMCKenzy99 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 01:02:
https://www.gearbest.com/...ers/pp_468794.html?wid=91
DJI mavic pro voor €850 bij gearbest
[ Voor 35% gewijzigd door Yorinn op 25-11-2017 11:18 ]
\O/ weeeee =[specs]=
Hoe kan dit, dit is gewoon bijna half geld 8Energy99 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 01:06:
[...]
Met onderstaande kortingscode voor slechts €725.68 bij GearbestBij Warehouse Options China selecteren anders geldt de kortingscode niet.
11.11GB154
[ Voor 26% gewijzigd door Yorinn op 25-11-2017 11:18 ]
Op akracingeurope.eu kan je de dxracer PREMIUM ARTICA kopen van 349 voor 249!ionn schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 22:11:
[...]
Je kan DXracer formula stoelen bij Alternate.nl en de halen voor 200,-
Zo te zien op de fotos zit er geen nekkussen en rugkussen bij?xX-DrAgOnFly-Xx schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 01:45:
[...]
Op akracingeurope.eu kan je de dxracer PREMIUM ARTICA kopen van 349 voor 249!
Net gedaan!
Die blijven geldig hoor, eerste 6 maanden 30 EUR.
"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.
[ Voor 57% gewijzigd door Azmodann op 25-11-2017 02:54 ]
Laten we even voorop stellen dat het geen dxracer is maar akracing. Toch wel een belangrijk verschil mocht het je om het merk gaan.xX-DrAgOnFly-Xx schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 01:45:
[...]
Op akracingeurope.eu kan je de dxracer PREMIUM ARTICA kopen van 349 voor 249!
Net gedaan!
1) Referal mag niet. Weggedit in m'n quote.Squats schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 09:05:
https://www.amazon.de/dp/B0732TD9GH
Vanaf 26e leverbaar, 144hz monitor voor €219 (eerstvolgende is bijna €300)
Kan wel 144 hz: http://store.hp.com/Nethe...d=Z7Y57AA&opt=ABB&sel=MTOJerie schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 02:41:
[...]
1) Referal mag niet. Weggedit in m'n quote.
2) In het groot staat "EUR 237,42". In het klein "Nieuw (17) vanaf EUR 219,00 en GRATIS verzending."
3) Dit is geen 144 Hz monitor. Dit is 60 Hz, 24", 1 ms reactiesnelheid.
4) "Wordt gewoonlijk verzonden binnen 3 tot 4 dagen. Ontvang het 5 - 12 dec." *shrug*
Werd gelijk vanochtend geannuleerd.Bamboeli schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 02:22:
Weet iemand of die Huawei P10 bij mediamarkt voor 50e wordt opgestuurd, of (wat ik verwacht) dat het een fout was...
PSN ID: Beest41
Bij een vriend van mij ook. Beetje jammer dat zo'n groot concern niet even z'n verlies neemt en iig een goede compensatie biedt. HiFiKlubben, als goed voorbeeld, heeft mijn twee NAD VISO HP50 Hoofdtelefoons, die van €300 voor €50 werden aangeboden, al op de post gedaan. Ook hebben al de mensen, die dat spel 'Wie ben ik' bij Bart Smit voor minder dan €2 hebben gekocht,al bevestiging gekregen.
Ik zie geen wd red 4tb voor minder dan 144 euro op mycom. Of was dat echt een bf dealEstel schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 22:47:
Een Synology DS218Play met twee WD Red 4TB schijven op MyCom besteld met de 10% korting. Dat kwam neer op €54, dus best lekker. Kwam nu op €477 uit.
Lijkt op de foto's idd het geval, maar alle videos doen vermoeden dat dit erbij zit in de doos.. Opzich voor mij geen punt mocht niet zo zijn..Aggressor schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 02:20:
[...]
Zo te zien op de fotos zit er geen nekkussen en rugkussen bij?
Klopt excuus!rolandos582 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 02:36:
[...]
Laten we even voorop stellen dat het geen dxracer is maar akracing. Toch wel een belangrijk verschil mocht het je om het merk gaan.
Ik krijg een prijs van 225. Ga naar de pagina, kies bij Actuele Aanbiedingen voor Meer Aanbiedingen. Daar kan je de code activeren en staan 2 gratis aanbiedingen zoals je al zei.sayang1991 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 21:58:
Xiaomi Yi 4K+ actioncam met waterbestendige behuizing en selfiestick voor €248 op amazon.de
*edit:
Wat blijkt, je kunt ook de microfoon en ledere behuizing met UV-lens gratis toevoegen....(past de bestelling stiekem weer aan)
https://www.amazon.de/YI-...&sr=1-3&keywords=yi+4k%2B
*Heb direct de Xiaomi Yi 4K+ met behuizing (zonder selfiestick) die ik afgelopen week in de aanbieding voor €251 gekocht heb retourgestuurd
[ Voor 9% gewijzigd door Yorinn op 25-11-2017 11:16 ]
Alleen jammer dat ie bij mij van 856 naar 1061 gaat na het toepassen van de codeMCKenzy99 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 01:10:
[...]
Hoe kan dit, dit is gewoon bijna half geld 8![]()
Gewoon tien procent korting op alles.Liquid schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 04:35:
[...]
Ik zie geen wd red 4tb voor minder dan 144 euro op mycom. Of was dat echt een bf deal
Klopt maar dit is zonder de selfiestick toch? Deze krijg je er namelijk voor iets van €23 bij dacht ik.Waah schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 07:28:
[...]
Ik krijg een prijs van 225. Ga naar de pagina, kies bij Actuele Aanbiedingen voor Meer Aanbiedingen. Daar kan je de code activeren en staan 2 gratis aanbiedingen zoals je al zei.
Besteld super bedankt! Kwam wel 8,5 euro verzendkosten erbij maar alsnog een mooi prijsje. (Ik woon in Zweden misschien daarom).Mmore schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 07:34:
QuietComfort 35 II nu ook in het zwart via Amazon Italy. EUR 288.49 inclusief verzendkosten.![]()
https://www.amazon.it/dp/B0756CYWWD?ref_=pe_undef
[ Voor 5% gewijzigd door Pollore op 25-11-2017 09:13 ]
Upside down
Bij mij kwam ie iets goedkoper qua verzending uit;Pollore schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 08:55:
[...]
Besteld super bedankt! Kwam wel 8,5 euro verzendkosten erbij maar alsnog een mooi prijsje.
[ Voor 10% gewijzigd door Mmore op 25-11-2017 09:00 ]
Bedankt. Eentje besteld voor mijn schoonmoeder. Ben benieuwd hoeveel handel dit op MP gaat opleveren....Azmodann schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 02:35:
Nokia 5 terug leverbaar op bol.com voor 99euro
https://www.bol.com/nl/p/...stionType=suggestedsearch
alle kleuren, behalve zilver
Ik heb er ook maar eentje besteld voor mijn vader. Geen geld dit.meesje schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 09:04:
[...]
Bedankt. Eentje besteld voor mijn schoonmoeder. Ben benieuwd hoeveel handel dit op MP gaat opleveren....
De reminder mail van bol.com kwam pas om 07.12 binnen. Een stuk later dan dat jij het had geconstateerd.
Levering vanaf 18 januari. Dat duurt nog wel even.Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 00:35:
Op amazon.de
Sony MDR-WH1000MX2 €100 korting:
http://amzn.to/2iNXPja
[ Voor 31% gewijzigd door Yorinn op 25-11-2017 22:24 ]
Bericht ontvangen uit China
Bij Warehouse Options moet je China selecteren en dan geldt de kortingscode/prijs van €725.68 voor de Mavic Pro welnetvista schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 08:06:
[...]
Alleen jammer dat ie bij mij van 856 naar 1061 gaat na het toepassen van de code
\O/ weeeee =[specs]=
Ok, maar hoe zit het dan met de douanekosten e.d. Als die er nog bij komen ben je alsnog duurder uit lijkt me.Energy99 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 10:23:
[...]
Bij Warehouse Options moet je China selecteren en dan geldt de kortingscode/prijs van €725.68 voor de Mavic Pro wel
Bij posten stond deze wel als 219(amazon veranderd elke dag) daarbij is het wel een 144hz monitor, het model van 60hz kost €129, het is dan wel met prime.Jerie schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 02:41:
[...]
1) Referal mag niet. Weggedit in m'n quote.
2) In het groot staat "EUR 237,42". In het klein "Nieuw (17) vanaf EUR 219,00 en GRATIS verzending."
3) Dit is geen 144 Hz monitor. Dit is 60 Hz, 24", 1 ms reactiesnelheid.
4) "Wordt gewoonlijk verzonden binnen 3 tot 4 dagen. Ontvang het 5 - 12 dec." *shrug*
Ja, dat verbaasde mij ook al, aangezien hij in NL al sinds begin september leverbaar is: pricewatch: Sony WH-1000XM2 (Goud). Ook is hij al eerder 300 euro geweest dus echt een aanbieding vind ik dit niet.Vistajevski schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 09:17:
[...]
Levering vanaf 18 januari. Dat duurt nog wel even.
Thanks, gister avond lukte het mij niet (of ik keek niet goed)Waah schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 07:28:
[...]
Ik krijg een prijs van 225. Ga naar de pagina, kies bij Actuele Aanbiedingen voor Meer Aanbiedingen. Daar kan je de code activeren en staan 2 gratis aanbiedingen zoals je al zei.
https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Wow. Ik heb de MDR-1000X gisteren besteld op Coolblue.be voor €249, maar dat order ga ik nu ik me er dankzij jou wat verder in verdiepte en dit zag gewoon annuleren. Dankjewel voor de info!musicfreak schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 10:36:
[...] Ja, dat verbaasde mij ook al, aangezien hij in NL al sinds begin september leverbaar is: pricewatch: Sony WH-1000XM2 (Goud). Ook is hij al eerder 300 euro geweest dus echt een aanbieding vind ik dit niet.
Offtopic: van wat ik lees is de bouwkwaliteit van de nieuwe XM2 versie niet significant verbeterd t.o.v. de X waar bij veel mensen barsten in de hoofdband verschenen en bij sommigen deze ook knapte. Zie voor een ervaring met de X deze Tweakers review en ook de thread op Head-fi.
Heb gisteren de Wileyfox Swift 2X besteld, maar doe nu een beetje twijfelen.Playmaster schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 09:17:
[...]
Ik heb er ook maar eentje besteld voor mijn vader. Geen geld dit.
Zou ik niet te langwachten. Alleen de zwarte is nog leverbaar voor 99. andere kleuren niet meer.NeutraleTeun schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 11:27:
[...]
Heb gisteren de Wileyfox Swift 2X besteld, maar doe nu een beetje twijfelen.
Ik heb de XM2 en echt nergens problemen mee. Is al tientallen keren in en uit de hoes geweest. Dus lijkt mij beetje overdreven om te sevvrnmusicfreak schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 10:36:
[...]
Ja, dat verbaasde mij ook al, aangezien hij in NL al sinds begin september leverbaar is: pricewatch: Sony WH-1000XM2 (Goud). Ook is hij al eerder 300 euro geweest dus echt een aanbieding vind ik dit niet.
Offtopic: van wat ik lees is de bouwkwaliteit van de nieuwe XM2 versie niet significant verbeterd t.o.v. de X waar bij veel mensen barsten in de hoofdband verschenen en bij sommigen deze ook knapte. Zie voor een ervaring met de X deze Tweakers review en ook de thread op Head-fi.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Moet eerst nog even bedenken of de Nokia beter is.TR1969 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 11:29:
[...]
Zou ik niet te langwachten. Alleen de zwarte is nog leverbaar voor 99. andere kleuren niet meer.
Heb zelf vanmorgen nog een blauwe kunnen bestellen.
Je zou hem kunnen bestellen met betaling achteraf zodat je weet dat je hem ontvangt voor deze prijs en nog niets hebt hoeven betalen.NeutraleTeun schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 11:34:
[...]
Moet eerst nog even bedenken of de Nokia beter is.
Same here. Heb wel even bestelbevestiging gehad.RADRIGUZ schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 22:20:
[...]
Ik heb hem dus ook besteld, echter weet ik niet of dit geaccepteerd wordt, de Mavic is ondertussen van de site af gehaald overigens!
Nog geen verzendbevestiging gekregen overigens..
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
[ Voor 26% gewijzigd door Yorinn op 25-11-2017 11:50 ]
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Op de Belgische site is hij 177 euro.mell33 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 11:48:
Bose QuietComfort 25 Zwart 199eu Coolblue
https://www.hoofdtelefoon...-25-voor-apple-zwart.html
Op papier heel erg interessant. Ik twijfel nog een beetje omdat ik er geen nodig heb, maar als je in de markt bent voor 3440x1440p high-refresh? Poeh.Squats schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 11:41:
100hz ultrawide 35” 3440x1440 benq monitor voor €150,- minder, heb er net een besteld! pricewatch: BenQ EX3501R HDR Curved Aluminium, Zilver, Zwart
Verkocht en verzonden door bol.com, geen derde partij!
https://www.bol.com/nl/p/...monitor/9200000082645242/ [mbr]Referral verwijderd[/]
Ps: deze monitor is pas net iets meer dan een maand op de markt, dus het leek me echt een extreem goede deal voor de specs. Review volgt nog als ik m binnen heb!
[ Voor 82% gewijzigd door Yorinn op 25-11-2017 12:30 ]
Toch maar een weblog?
Verwijderd
@PaddywackerPaddywacker schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 23:40:
Van dat soort boren heb ik nog nooit gehoord en ik gebruik met regelmaat diverse boren.
Benieuwd hoe dat eruit ziet.
Mee eens, en voor €650, is dit op papier ongetwijfeld een topmodel. Alleen is de “hdr” meer een marketingterm in dit geval. Ik zal mn best doen een fatsoenlijke review te schrijven dat het je de moeite bespaardForitain schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 11:59:
[...]
Op papier heel erg interessant. Ik twijfel nog een beetje omdat ik er geen nodig heb, maar als je in de markt bent voor 3440x1440p high-refresh? Poeh.
Reden voor reactie echter: let op dat Bol aangeeft dat het 144Hz is, dat is onjuist, zoals jij al aangeeft is het een 100Hz paneel.
[ Voor 12% gewijzigd door Foritain op 25-11-2017 12:36 ]
Das een prima prijsje, de voorloper van de game zero, niet heel veel anders imo.Foritain schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 11:42:
Het is een oudje, maar voor 79 euro? Nog altijd één van de dikkere (gesloten) gaming headsets met goede mic.
pricewatch: Sennheiser PC 350
rimave schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 20:58:
Wat was het motto ook alweer? Als je lang genoeg wacht komt het vanzelf in de aanbieding?
Doordat die verkopers van cameratools zo moeilijk deden en ik nog even gewacht heb met bestellen bij Bol.com, kwam ik de Mavic Pro Combo alsnog weer tegen voor 999 euro bij EP: https://www.ep.nl/product...more-combo-grafiet/24624/.
[ Voor 15% gewijzigd door Abominabilis op 25-11-2017 13:17 ]
Helaas niet met de korting die gisteren geldig wasmasauri schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 12:23:
OP is weer bijgewerkt met alles van gisteren 20:00 tot nu.
Er was helaas geen avond en ochtendshift maar het drukste moment donderdagavond en vrijdagvoormiddag is goed opgevangen geworden
Dat is de ‘kale’ versie. Die van 999 euro was de fly more combo.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Daar had ik nog niet bij stilgestaan dat ik die nog moest aanpassen.bryandakillah schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 13:32:
[...]
Helaas niet met de korting die gisteren geldig was
[ Voor 27% gewijzigd door masauri op 25-11-2017 14:13 ]
Staat ergens op papier dat Sony de cashback verdubbeld? Zie het wel staan op websites zoals Cool Blue maar niet op de site van Sony.k1978 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 12:56:
Net de Sony st-5000 soundbar bestelt bij Hificorner voor 1249 euro . Dubbele cashback aktie maakt dat 749 euro. en betaalt via cashback XXL nog extra 4 % korting dus uiteindelijk voor 700 euro.
Lijkt me scherp prijsje.
Nog bedankt voor de tip van dubbele cashback
[ Voor 3% gewijzigd door Mel33 op 25-11-2017 14:00 ]
"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)
Tja, het is maar waarvoor je hem nodig hebt. Computer in de kamer van je dochter, bijv.mell33 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 13:59:
€6,40,- Cat6 S/FTP PIMF LSOH roze 10 meter (jammer dat hij roze is)
https://www.netwerkkabel....f-lsoh-roze-10-meter.html
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
[ Voor 82% gewijzigd door Yorinn op 25-11-2017 15:00 ]
To boldly go where no man has gone before...
[ Voor 49% gewijzigd door Jorgen op 25-11-2017 14:49 ]
Deze actie is al een tijdje geldig deze week.Abominabilis schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 13:14:
DXRacer
Formula Gaming Chair dag aanbieding
Adviesprijs
was € 299,00
nu € 199,00
https://www.alternate.nl/...n=dagaanbieding_homepage1
Verwijderd
Vriend van me heeft hem net besteld na nog even contact te hebben gehad met de klantenservice betreft het annuleren van een andere deal. Overigens is de verversingssnelheid al aangepast zo te zien. Ik zie geen enkel andere offer in de markt die qua specs zich hier goed mee kan meten (voor dit prijspunt, met directe levering, van een a-winkel). Strakke deal dus! Meneer van klantenservice zei wel dat dit model bijna uit voorraad was...dus voor mijzelf wordt de knoop snel doorhakken.Foritain schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 11:59:
[...]
Op papier heel erg interessant. Ik twijfel nog een beetje omdat ik er geen nodig heb, maar als je in de markt bent voor 3440x1440p high-refresh? Poeh.
Reden voor reactie echter: let op dat Bol aangeeft dat het 144Hz is, dat is onjuist, zoals jij al aangeeft is het een 100Hz paneel.
Contact gehad met Sony . Deze hebben dit bevestigd...Ruben0s schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 13:56:
[...]
Staat ergens op papier dat Sony de cashback verdubbeld? Zie het wel staan op websites zoals Cool Blue maar niet op de site van Sony.
Hou wel rekening mee dat het VA is en motion response time van zwart naar donkere kleuren erg langzaam zijn en dat veroorzaakt smearing.Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 14:58:
[...]
Vriend van me heeft hem net besteld na nog even contact te hebben gehad met de klantenservice betreft het annuleren van een andere deal. Overigens is de verversingssnelheid al aangepast zo te zien. Ik zie geen enkel andere offer in de markt die qua specs zich hier goed mee kan meten (voor dit prijspunt, met directe levering, van een a-winkel). Strakke deal dus! Meneer van klantenservice zei wel dat dit model bijna uit voorraad was...dus voor mijzelf wordt de knoop snel doorhakken.
Dit is een goede deal, maar blijkbaar geldt de actie niet voor bestaande gebruikers.ZouZou Dude schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 14:59:
Deze net ook in de mail gekregen, Eweka 50% korting op een jaar-plan en +-22% op andere plannen.
Geen idee of het écht een goede deal is want ik volg het Usenet-gebeuren niet zo goed meer
https://www.eweka.nl/
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq