Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraanwagen
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21-12-2023
Maasluip schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 15:43:
[...]

"Ouderwetse TV", bedoel je via de antenne? ;)

Paramount Network zendt The Orville uit, zoals in dit topic al een paar keer genoemd is. Bij Ziggo zit dat op 16.
Klopt idd, 16. Via de kabel…

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:26

daffie82

Minisforum UM773 Lite

the orville nu helemaal gezien. Ze kunnen toch knap emoties losweken zonder sentimenteel te worden. Echt knap gedaan. Ondanks het shaky begin echt een top 3de seizoen. Hoop dat er een vierde seizoen komt dat op dit elan verder kan gaan.

Ook erg cool hoe dingen uit vorige seizoenen zo vaak terugkomen. Doen ze erg goed.

spoiler:
Die sandwich _/-\o_

[ Voor 21% gewijzigd door daffie82 op 05-08-2022 12:07 ]

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:51
Inderdaad, ik was ook heel blij dat die grap toch nog het einde kreeg dat het verdiende.
spoiler:
Moclan Elvis 8)

Hooray!

Ik vond het niveau van de humor in de (aller)laatste aflevering vrij goed, niet meer zo plat als in seizoen 1, maar als bindmiddel best goed :P

Er zijn best nog wat aanknopingspunten om een seizoen 4 op te zetten:
spoiler:
De hele Moclan/Krill saga + vermiste dochter
Ed en Kelly die nog maar eens bekijken of ze opnieuw een koppel kunnen zijn?
Opleiding Lysella, Tyler en Topa tot kadetten?
...

[ Voor 44% gewijzigd door Kapoen op 05-08-2022 17:50 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

@Kapoen eens! Humor was inderdaad erg goed in episode 10. Meerdere keren hardop gelachen.

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Als ik dit artikel mag geloven staan alle afleveringen van deze serie vanaf 10 augustus op Disney+. Goed nieuws dus!

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Nyarlathotep schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 20:13:
Als ik dit artikel mag geloven staan alle afleveringen van deze serie vanaf 10 augustus op Disney+. Goed nieuws dus!
In de VS. Het is nog maar de vraag of dat hier ook zo is.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:07
Volgens justwatch zijn in België alle 3 de seizoenen te bekijken op Disney+ en in Nederland de eerste twee? Ik heb geen Disney+ dus ik kan het niet controleren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

D-Three schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 23:18:
Volgens justwatch zijn in België alle 3 de seizoenen te bekijken op Disney+ en in Nederland de eerste twee? Ik heb geen Disney+ dus ik kan het niet controleren. :P
2 seizoenen in NL inderdaad. Dus leuk die speculatie over seizoen 4 naar Disney+, misschien moet we het eerst over de beschikbaarheid van seizoen 3 hebben :P

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:11

defiant

Moderator General Chat
Ik had S1 van Picard alweer verdrongen maar ik besefte nu pas dat S3 eigenlijk ook gericht was op het S1 plot van Picard.
spoiler:
In Picard S1 ging het om de rechten van androids, in S3 ging The Orville deels over hoe de Kaylons in opstand kwam tegen hun makers en zichzelf als slaaf beschouwden. En deed dat uiteraard vele malen beter dan Picard.

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

• Aryante
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45
Motrax schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 06:13:
[...]
2 seizoenen in NL inderdaad. Dus leuk die speculatie over seizoen 4 naar Disney+, misschien moet we het eerst over de beschikbaarheid van seizoen 3 hebben :P
Ik zie tot mijn grote teleurstelling seizoen 3 helaas nog niet op Disney+

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

In het VK staat seizoen 3 op Disney+.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Gaitman
  • Laatst online: 19:26

Gaitman

The Real One

gambieter schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 18:28:
In Nederland nog niet. Scheelt weer checken voor iedereen ;)

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gaitman schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 18:31:
In Nederland nog niet. Scheelt weer checken voor iedereen ;)
Ik weet niet hoe Disney de landselectie doet ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Gaitman
  • Laatst online: 19:26

Gaitman

The Real One

gambieter schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 19:23:
[...]

Ik weet niet hoe Disney de landselectie doet ;)
In Nederland word S3 uitgezonden op TV op Paramount. Dus als daar het seizoen eindigt zal het wel op Disney+ komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

gambieter schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 18:28:
Je maakt ons dood met een blije mus... -O-

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 06:43

GeeBee

Oddball

Aryante schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 18:02:
[...]

Ik zie tot mijn grote teleurstelling seizoen 3 helaas nog niet op Disney+
Ik ga er voor het gemak maar vanuit dat de meeste hier S3 bekijken via “alternatieve kanalen”. Tenminste… ik wel.

Edit: of mbv een VPN.

[ Voor 3% gewijzigd door GeeBee op 12-08-2022 00:10 ]

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:31
Ja, gewoon op Paramount Network.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Three
Motrax schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 19:44:
[...]
Je maakt ons dood met een blije mus... -O-
Ik probeer mij een beeld te vormen hoe dat dan in zijn werk gaat. Maar ik zie het niet :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:57

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Ik hoop dat er een s4 komt. Dit smaakt zo naar meer. Iets minder cgi zou geen kwaad kunnen trouwens, verhaallijn is sterk genoeg!

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
pjottum schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 17:45:
Ik hoop dat er een s4 komt. Dit smaakt zo naar meer. Iets minder cgi zou geen kwaad kunnen trouwens, verhaallijn is sterk genoeg!
Als ik mij niet vergis had Seth McFarlane aangekondigd om op vragen te antwoorden die via twitter verstuurd werden (tijdens één of ander panel/event). De eerste 100 vragen die ik voorbij zag scrollen: 'what about season 4?' :D

Dus ik vermoed dat het niet te lang meer zal duren eer we uitsluitsel krijgen over een mogelijk S4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

The Orville seizoen 3 is hier in Engeland te zien via Disney+ (net als S1 en S2), en ik heb de laatste paar dagen alle 10 de afleveringen bekeken. Sommige zijn een beetje lang, maar ik ben onder de indruk van de vooruitgang in de show. In seizoen 1 was het nog wat kinderachtig, seizoen 2 werd al een stuk beter, in seizoen 3 komt de show goed tot zijn recht. Het helpt dat het niet meer alleen om McFarlane/Mercer draait, maar juist veel meer om de andere crewleden. Ook worden er nogal wat ethische/maatschappelijke problemen aangepakt, en dat wordt goed gedaan, niet te snel oversimplificeren, etc.

Al met al een heel positieve indruk van Seizoen 3. Ik ga Seizoen 1 en 2 ook weer bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 13:08

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Is Malloy nog altijd zo dom als het achtereind van een ezel en pakt hij elke situatie nog altijd exact op de verkeerde manier aan?
Want dat werd bij mij snel oud.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Maasluip schreef op maandag 19 december 2022 @ 08:01:
Is Malloy nog altijd zo dom als het achtereind van een ezel en pakt hij elke situatie nog altijd exact op de verkeerde manier aan?
neen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nee. Ik zit nu seizoen 1 te kijken en het gebakkelei tussen exen Ed en Kelly is ook zo brrr slecht. Dat is allang weg in seizoen 3.

Er zit nog wel humor in, maar niet van het family guy niveau.

[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 19-12-2022 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

gambieter schreef op maandag 19 december 2022 @ 15:09:
[...]

Nee. Ik zit nu seizoen 1 te kijken en het gebakkelei tussen exen Ed en Kelly is ook zo brrr slecht. Dat is allang weg in seizoen 3.

Er zit nog wel humor in, maar niet van het family guy niveau.
Ik vond S01E07 - Majority Rule echt een van de betere afleveringen van welke SF-serie dan ook. Een heel mooi voorbeeld van een aspect van onze huidige wereld dat in extremis doorgetrokken is naar de toekomst.

En ondertussen laat Musk "het volk" beslissen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
In tegendeel, hij krijgt nog redelijke karakterontwikkeling in enkele afleveringen geschreven voor zijn personage.

[ Voor 5% gewijzigd door Kapoen op 20-12-2022 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

GeeBee schreef op maandag 19 december 2022 @ 19:41:
[...]

En ondertussen laat Musk "het betalende volk" beslissen :)
ftfy :+

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Three
Eindelijk ook eens S3 bekeken. Persoonlijk vond ik het iets minder, iets te serieus. Ook waren er afleveringen die naar mijn gevoel te lang duurden. Veel camerastandpunten en langdurige shots om de grotere sets en het grotere budget voor cgi te showen, maar die weinig toe voegden. Ja, karakters werden verder uitgediept, maar er was precies veel herhaling uit S2? Niet dat het slecht was... Maar ik vond S2 precies leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Net begonnen aan S1 op Disney+. Moet wel sterk wennen aan humor in een sci-fi.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Laatst online: 14-09 08:23
Gunner schreef op maandag 1 mei 2023 @ 17:04:
Net begonnen aan S1 op Disney+. Moet wel sterk wennen aan humor in een sci-fi.
Op zich zat er in Star trek TNG en DS9 en VOY ook wel humor. Scheelt dat ik Galaxy Quest echt heel leuk vond dus de humor in The Orville ook goed kan pruimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

jpg97 schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 16:33:
[...]

Op zich zat er in Star trek TNG en DS9 en VOY ook wel humor.
Echt wel een heel ander soort humor. Die Seth McFarlane is ook meer komiek natuurlijk. Ik ga nog wel even verder kijken maar wennen is het wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MneoreJ
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:13
S1 is qua humor overigens wel het flauwst -- de serie had toen nog niet helemaal de toon gevonden en laveerde een beetje tussen een "lach of ik schiet" komedie en een eerbetoon aan Star Trek. Vanaf S2 wordt het allemaal wat serieuzer; nog steeds wel grappen maar een stuk minder geforceerde lolligheid. Dat heeft de serie ook helemaal niet nodig.

Dat raakt kant noch wal. Niet "dat slaat kant noch wal". Wel "dat slaat als een tang op een varken".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

MneoreJ schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 16:46:
S1 is qua humor overigens wel het flauwst -- de serie had toen nog niet helemaal de toon gevonden en laveerde een beetje tussen een "lach of ik schiet" komedie en een eerbetoon aan Star Trek. Vanaf S2 wordt het allemaal wat serieuzer; nog steeds wel grappen maar een stuk minder geforceerde lolligheid. Dat heeft de serie ook helemaal niet nodig.
Ik moet het ook niet oordelen op een enkele eerste episode, maar ben wel blij dat het 'beter' wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:40
Je kan duidelijk merken dat de serie alleen gemaakt is omdat het gepitched is als Family Guy in space, maar langzaam maar zeker gaat het naar de serie die Seth MacFarlane wilde maken. Niet dat seizoen 1 slecht is, in tegendeel. Maar de toon zal veranderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Ik vond S01E07 - Majority Rule een hele goede aflevering.
Een aspect van onze huidige samenleving extreem extrapoleren naar de toekomst. Erg mooi gedaan!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:02
S3 staat eindelijk op Disney in Nederland.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ErikT738
Kennelijk komt er een nieuw seizoen :o

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:40

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

ErikT738 schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 17:24:
Kennelijk komt er een nieuw seizoen :o
Ja. Ergens in 2025.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CmQGcakWeo1uTfKG0IDy7Zct1XE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OlWTgycIiqoh4C7cFFzqxOLK.png?f=fotoalbum_large

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MneoreJ
Dat is welkom en onverwacht nieuws!

Sinds Orville hebben we Star Trek: Strange New Worlds dat een beetje dezelfde formule probeert toe te passen op het origineel (na kommer en kwel en miserie in Discovery...) maar Orville heeft het voordeel dat ze niet opgezadeld zitten met een hoop bestaande canon. Hadden we eerst niks dat op klassieke Trek leek en nu hebben we er twee, wat een weelde. :P

Dat raakt kant noch wal. Niet "dat slaat kant noch wal". Wel "dat slaat als een tang op een varken".

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

The Orville is uncancelled? :o :D

[ Voor 6% gewijzigd door Raven op 04-08-2024 17:54 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
Het is echt bizar dat dit nu nog gaat gebeuren. Alle sets schijnen al weg te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Haha. Geweldig. Kijk er naar uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Laatst online: 00:19

Wildfire

Joy to the world!

Ze waren niet gecancelled. Er was alleen helemaal geen duidelijkheid over de toekomst, maar ze waren niet gecancelled.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Wildfire schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 12:28:
[...]

Ze waren niet gecancelled. Er was alleen helemaal geen duidelijkheid over de toekomst, maar ze waren niet gecancelled.
Op IMDB staat "The Orville (TV Series 2017-2022)" waarbij er bij een niet gecancelde serie geen eindjaartal staat vermeld, daarom dacht ik dus gecancelled.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Laatst online: 00:19

Wildfire

Joy to the world!

Raven schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 12:35:
[...]

Op IMDB staat "The Orville (TV Series 2017-2022)" waarbij er bij een niet gecancelde serie geen eindjaartal staat vermeld, daarom dacht ik dus gecancelled.
Ik kan me niet herinneren ooit ergens gelezen te hebben dat de serie officieel gecancelled was, dus vandaar. :)

Het was enkel nog niet "renewed" voor een nieuw seizoen en dat sein is blijkbaar nu wel gegeven. Alleen nog lang wachten dus :P

[ Voor 14% gewijzigd door Wildfire op 06-08-2024 14:06 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

MneoreJ schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 17:41:
Dat is welkom en onverwacht nieuws!

Sinds Orville hebben we Star Trek: Strange New Worlds dat een beetje dezelfde formule probeert toe te passen op het origineel (na kommer en kwel en miserie in Discovery...) maar Orville heeft het voordeel dat ze niet opgezadeld zitten met een hoop bestaande canon. Hadden we eerst niks dat op klassieke Trek leek en nu hebben we er twee, wat een weelde. :P
Discovery:
S01 was ingewikkeld maar best aardig
S02 was een drama
S03 was bijna een drama
S04 was best goed, vooral de laatste aflevering met de aliens.
S05 was op een enkele aflevering na als geheel best weer goed.
Imho dan ;)

[ Voor 0% gewijzigd door GeeBee op 13-08-2024 23:57 . Reden: Nummering verbeterd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MneoreJ
Met "kommer en kwel en miserie" bedoel ik vooral de toon van Discovery, niet de kwaliteit. Ik vond het als serie ook niet echt te pruimen en ben afgehaakt aan het eind van S01 (heb van S02 alleen reviews gezien, dat vond ik goed genoeg), maar ik bedoelde dat het typisch ook een show was die hevig leunde op karakterdrama en mensen met EMOTIES! die flink door de mangel gehaald moeten worden, terwijl Orville en SNW het duidelijk een stuk luchtiger aanvliegen (niettegenstaande dat Orville in S4 ook wel erg serieus werd).

Het een is niet per se slechter dan het ander, al is mijn ervaring wel dat shows die leunen op drama vaak een stuk vermoeiender zijn om naar te kijken omdat er bijna letterlijk altijd een stok gezocht moet worden om iemand mee te slaan. Battlestar Galactica was nog zo'n show die ik tegen het eind bijkans niet meer aan kon zien puur omdat ik niet wilde weten wie er nu weer aan moest geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

GeeBee schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 21:02:
[...]

Discovery:
S02 was een drama
S03 was bijna een drama
S03 was best goed, vooral de laatste aflevering met de aliens.
S04 was op een enkele aflevering na als geheel best weer goed.
Imho dan ;)
s03 was een drama en best goed ?

* heuveltje kon het halverwege s02 echt niet meer aan zien

[ Voor 7% gewijzigd door heuveltje op 13-08-2024 14:59 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

heuveltje schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 14:58:
[...]

s03 was een drama en best goed ?

* heuveltje kon het halverwege s02 echt niet meer aan zien
Foutje in de nummering… gefixed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 13:08

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

GeeBee schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 21:02:
[...]

Discovery:
S02 was een drama
S03 was bijna een drama
S04 was best goed, vooral de laatste aflevering met de aliens.
S05 was op een enkele aflevering na als geheel best weer goed.
Imho dan ;)
S01 was slecht
S02 was dramatisch slecht
S03 was "ik kijk hier nooit meer naar"
S04 en S05 dus nooit gezien en ik weiger om ze te kijken.

Discovery is by far de slechtste soort Startrek die ooit gemaakt is. Niets klopte. Van scenario's tot situaties tot acteerwerk tot acteurs.
Het ergste was wel dat hele Burnham type. Niets, maar dan ook niets klopte eraan.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

@Maasluip klopt precies wat je zegt. Knap dat er nog mensen dat gedrocht proberen te verdedigen.

Pagina: 1 2 3 Laatste