Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de PC inbouwen in mijn bus. Ik ga voornamelijk inspectie foto's bekijken en bewerken. De PC moet dus snel zijn, maar ook redelijk zuinig. Ik heb op kantoor al een PC voor het wat zwaardere werk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Hij mag rond de €1000 kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
In mijn kantoor heb ik een PC met Ryzen 7 1700x en een GTX 1070. Dit bevalt mij erg goed.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij hoeft niet super stil te zijn, het liefste redelijk zuinig. En hij moet niet uit elkaar vallen tijdens het rijden.
Ga je overklokken?
Dat was ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Ik vroeg mij af of een PC extra aandacht nodig heeft bij het bouwen als je hem in een bus wilt zetten. Hoe goed kan zo'n build over de trillingen? Hebben jullie tips hierover? Zijn er bijvoorbeeld behuizingen die daar beter voor geschikt zijn? Is het veilig om de PC aan te laten onder het rijden?
Alvast heel erg bedankt voor jullie input!
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de PC inbouwen in mijn bus. Ik ga voornamelijk inspectie foto's bekijken en bewerken. De PC moet dus snel zijn, maar ook redelijk zuinig. Ik heb op kantoor al een PC voor het wat zwaardere werk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Hij mag rond de €1000 kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 200,95 | € 200,95 |
| 1 | ASRock Fatal1ty AB350 Gaming-ITX/ac | € 118,50 | € 118,50 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1050 TI Aero ITX 4G OC | € 160,- | € 160,- |
| 1 | Thermaltake Core V1 Zwart | € 42,64 | € 42,64 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 169,90 | € 169,90 |
| 1 | BitFenix Whisper BWG450M | € 82,81 | € 82,81 |
| 1 | Samsung 850 EVO M.2 500GB | € 168,- | € 168,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 942,80 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
In mijn kantoor heb ik een PC met Ryzen 7 1700x en een GTX 1070. Dit bevalt mij erg goed.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij hoeft niet super stil te zijn, het liefste redelijk zuinig. En hij moet niet uit elkaar vallen tijdens het rijden.
Ga je overklokken?
Dat was ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Ik vroeg mij af of een PC extra aandacht nodig heeft bij het bouwen als je hem in een bus wilt zetten. Hoe goed kan zo'n build over de trillingen? Hebben jullie tips hierover? Zijn er bijvoorbeeld behuizingen die daar beter voor geschikt zijn? Is het veilig om de PC aan te laten onder het rijden?
Alvast heel erg bedankt voor jullie input!