Apple heeft standaard 1 jaar garantie, je kan dan je toestel naar Apple opsturen om te herstellen. In Europa heb je recht op 2 jaar garantie, wat wil zeggen als je toestel tussen 1 en 2 jaar oud is, dat je moet aankloppen bij de verkoper(bol.com, belsimpel, andere winkel, ...)RigolleM schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 15:46:
[...]
Dus als het een iPhone SE A2296 is maakt het hardware en dus software matig geen verschil.
Qua garantie zou het ook geen problemen mogen opleveren, of wel?
Indien niet, maakt het eigenlijk niet uit van waar hij komt?
Bij Mediamarkt diverse kleuren en capaciteiten beschikbaar in diverse winkels, Online helaas nog steeds niet leverbaar.
Hij is nu al gedaald in prijs, dat maakt het weer een stuk lastiger kwa keuze
Dat is vast de prijs voor studenten bij Amac (10%)MacbookProx schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 23:43:
Hm, nog voor release? Waar?
Zou die dan vanavond te koop zijn? Geruchten zijn dat Apple wilde wachten tot de IPhone 12 was aangekondigd.
Vermoedelijk vrijdag te bestellen (16e) en leverbaar vanaf de week er op (23e)Erapaz schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 10:03:
Zou die dan vanavond te koop zijn? Geruchten zijn dat Apple wilde wachten tot de IPhone 12 was aangekondigd.
Puur uit interesse, bestel jij het toestel elk jaar met een CC of met IDeal?Dennisweb schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 13:12:
[...]
Ik bestel elk jaar een hoesje bij Apple. Die heb ik vaak dagen eerder dan de werkelijke iPhone. Ze verzenden dus wel gewoon de hoesjes los van de iPhone.
Ik denk dus niet dat ze de iPhone vertragen als je hoesje niet voorradig is. Het verhaal hierboven herken ik ook niet.
Je hoesje bestel je toch altijd los van je iPhone? Volgens mij is er geen ‘configurator’ waarbij je de iPhone met het hoesje matcht. Het zijn dus twee aparte bestellingen die allebei apart geleverd worden.
Toch gekozen voor de iPhone 12 Pro Black of Blue (ligt eraan welke als eerste wordt geleverd). Hopelijk dat ik hem nog op de 23e krijg!🤯
Klein vraagje; hoeveel watt ondersteund de iPhone 12 Pro qua laden?
Klein vraagje; hoeveel watt ondersteund de iPhone 12 Pro qua laden?
Wat zullen jullie gespannen wakker zijn geworden. Succes aan iedereen die vanmiddag gaat bestellen, hoop dat het vlot gaat en dat velen de nieuwe iPhone volgende week vrijdag al mogen ontvangen.
Ben toch stiekem elk jaar blij dat ik zelf dicht bij de bron zit en dat hele preorderen mag overslaan.
Ben toch stiekem elk jaar blij dat ik zelf dicht bij de bron zit en dat hele preorderen mag overslaan.
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Waarschijnlijk ga ik gewoon verlengen bij Tele2 en daar de 12 Pro bestellen vanmiddag. Dat is misschien slimmer dan via Apple Store (iDeal betalen en dan te laat door verificatie). Maar het is ook wel weer spannend om het lot in handen te leggen van een telecomprovider, terwijl er niks bekend is over voorraad. We gaan het zien!
Iedereen succes vandaag met pre-orderen!
Iedereen succes vandaag met pre-orderen!
Vind sowieso bij Apple bestellen geen zekerheid. Ook niet met CC. Met de Watch gedaan en deze kwam een week later. Had deze toen via CB eerder. Met de iPhone X toen der tijd ook. Via CB wederom eerder. Maar je CC wordt wel gelijk belast door Apple, tenminste bij mij....
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Zou je dan toch om 9.00 kunnen bestellen?Geert1976 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 08:37:
Huh? De Store is offline...wat vreemd
Vreemd dat Vodafone nog geen prijzen op hun website heeft staan.
Je zou toch mogen verwachten dat je weet wat hij gaat kosten voor je een pre order doet inclusief abonnement?
Je zou toch mogen verwachten dat je weet wat hij gaat kosten voor je een pre order doet inclusief abonnement?
Die grap zou leuk zijn als er niet stond dat je vanaf 14.00 kunt bestellen..;-)
haha iedereen meteen in paniek!pdavie2311 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 08:40:
[...]
Die grap zou leuk zijn als er niet stond dat je vanaf 14.00 kunt bestellen..;-)
Vodafone is daar heel transparant in. Hij is de normale prijs en de kan zelf kiezen hoeveel je ineens betaald en hoeveel daarna maandelijks als aflossing. De toestelprijs blijft in totaal altijd hetzelfde, welk abonnement je daarnaast ook neemt.Nico111 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 08:40:
Vreemd dat Vodafone nog geen prijzen op hun website heeft staan.
[ Voor 3% gewijzigd door Dennisdn op 16-10-2020 08:44 ]
Preorder lijkt om 14:00 open te gaan, dezelfde tijd als de iPhone 12...
Floccinoccinihilipilification
Shit, hier nog geen iPhone als favoriet aangemerkt.. Dat scheelt straks toch weer wat noodzakelijke klikken tegenover al die snelle jongens die ook hetzelfde modelletje willen ;-)
Je hebt gelijk, spannend.RamO schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 08:43:
Preorder lijkt om 14:00 open te gaan, dezelfde tijd als de iPhone 12...
https://www.apple.com/nl/shop/goto/buy_ipad/ipad_air
Weet je wat ook zo shit is...Saninl schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 08:45:
Shit, hier nog geen iPhone als favoriet aangemerkt.. Dat scheelt straks toch weer wat noodzakelijke klikken tegenover al die snelle jongens die ook hetzelfde modelletje willen ;-)
Je kan een Apple Card niet alvast toevoegen, die moet je invoeren tijdens het bestellen...

Bij de iPhone X kreeg ik bij een abonnement voor 2 jaar 100e korting bij Vodafone. Het toestel had ik toen in 1x betaald. Op zo’n korting hoopte ik nu eigenlijk ook op.Dennisdn schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 08:43:
[...]
Vodafone is daar heel transparant in. Hij is de normale prijs en de kan zelf kiezen hoeveel je ineens betaald en hoeveel daarna maandelijks als aflossing. De toestelprijs blijft in totaal altijd hetzelfde, welk abonnement je daarnaast ook neemt.
Als je bij een provider besteld (Vodafone) zie je normaal gesproken niet de beschikbare aantallen per kleur toch? Zoals bij Apple dat je kan zien dat je kleur X op releasedatum 23 oktober is huis hebt, maar dat je voor kleur Y nog een weekje geduld moet hebben
Bij mijn iPhone X bestelling toen niet nee. Dat was bestellen en afwachten wanneer hij zou komen.
Hij kwam toen wel gewoon de de release dag.
Hij kwam toen wel gewoon de de release dag.
Mijn ervaring is hetzelfde bij KPN. 100-200 euro korting op de Apple-prijs. Vaak is de korting bij resellers zoals Mobiel.nl nog wat hoger.Nico111 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 08:58:
[...]
Bij de iPhone X kreeg ik bij een abonnement voor 2 jaar 100e korting bij Vodafone. Het toestel had ik toen in 1x betaald. Op zo’n korting hoopte ik nu eigenlijk ook op.
We gaan het zien over vijf uur...
- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS
Ik heb nog nooit besteld op pre-order day. Best wel spannend, ik ga via Apple zelf kopen.
Als ik om 14u klaar zit met CC in de hand en voor de pro ga, zie ik dan wanneer ie geleverd wordt? Kan ik nog iets meer dan qua voorbereiding? Ik probeerde op de site van Apple (BE) in te loggen, maar daar staat "we'll be right back" :-)...
Als ik om 14u klaar zit met CC in de hand en voor de pro ga, zie ik dan wanneer ie geleverd wordt? Kan ik nog iets meer dan qua voorbereiding? Ik probeerde op de site van Apple (BE) in te loggen, maar daar staat "we'll be right back" :-)...
Op mijn 6s destijds via Coolblue op pre-order day gratis bij een KPN abbo. Was volgens mij een foutje want een uur later stond ie incl. 200,- bijbetalen online. Toestel gewoon gekregen zonder problemen 🙂 Maw: het loont om even te zoeken, ook als je hem snel wilt bestellen.
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Op de site van KPN staat nu:evdakker schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 09:12:
[...]
Mijn ervaring is hetzelfde bij KPN. 100-200 euro korting op de Apple-prijs. Vaak is de korting bij resellers zoals Mobiel.nl nog wat hoger.
We gaan het zien over vijf uur...
Dus verwacht geen extra korting op t toestel zelf. Maar we gaan t zien.Nieuw: iPhone 12 en iPhone 12 Pro
Pre-order vandaag vanaf 14:00
En ontvang € 100,- korting op AirPods
Als eerste besteld = als eerste in huis!
Coolblue....
Vanaf 19 oktober plaats je een pre-order. Zo reserveer je jouw favoriete iPhone. Houd de update pagina in de gaten voor het laatste nieuws rondom de beschikbaarheid.
Vanaf 19 oktober plaats je een pre-order. Zo reserveer je jouw favoriete iPhone. Houd de update pagina in de gaten voor het laatste nieuws rondom de beschikbaarheid.
Ja, dat zie je direct na de bestelling.Matey schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 09:37:
Ik heb nog nooit besteld op pre-order day. Best wel spannend, ik ga via Apple zelf kopen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Misschien wel even handig om te vermelden dat Coolblue al een tijdje geen abonnementen meer aanbiedt, alleen nog losse toestellenSirLenncelot schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 09:42:
Op mijn 6s destijds via Coolblue op pre-order day gratis bij een KPN abbo. Was volgens mij een foutje want een uur later stond ie incl. 200,- bijbetalen online. Toestel gewoon gekregen zonder problemen 🙂 Maw: het loont om even te zoeken, ook als je hem snel wilt bestellen.
ohja dat bedoelde ik ook niet. Wilde alleen aangeven dat ik toen binnen een uur na beschikbaarheid besteld heb, toch even heb gezocht naar een bijzondere aanbieding en ik het toestel ook gewoon bij de eerste levering aan Nederlandse klanten kreeg. Het kan dus lonen om even te zoeken en dan te bestellen ipv manisch doorklikken.
Overigens: de hele store van Apple ligt eruit. Ik wilde wat info opvragen over een MacBook pro en telkens kom ik op die wacht-pagina uit.
Overigens: de hele store van Apple ligt eruit. Ik wilde wat info opvragen over een MacBook pro en telkens kom ik op die wacht-pagina uit.
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Ben nu met vodafone aan het chatten. De toestel prijzen met abonnement weten ze inmiddels.
Is er ergens uberhaubt een overzicht van de prijzen voor de toestellen die nu beschikbaar zijn?
Beetje vaag dat Apple nu die hele pagina offline heeft gehaald.
Edit: NVM het zijn deze 2 die nu te bestellen zijn toch?
Beetje vaag dat Apple nu die hele pagina offline heeft gehaald.
Edit: NVM het zijn deze 2 die nu te bestellen zijn toch?
:fill(white):strip_exif()/f/image/7YhIWMjWJejIupQShdWz2GeR.png?f=user_large)
[ Voor 43% gewijzigd door lasharor op 16-10-2020 10:36 ]
Nou vertel. Als ze geen korting geven bij een 2 jaar abo dan wacht ik concurrentie wel even af.Killer61 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:33:
Ben nu met vodafone aan het chatten. De toestel prijzen met abonnement weten ze inmiddels.
Eerst gaf de medewerker aan dat de prijzen bekend waren. Na paar minuten wachten zegt hij dat het pas om 14:00 uur bekend wordt. Dan zijn ze er mooi te laat mee. Ga ik wel bij Apple bestellen, meer zekerheid over levertijd.Nico111 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:39:
[...]
Nou vertel. Als ze geen korting geven bij een 2 jaar abo dan wacht ik concurrentie wel even af.
Info van vodafone : 

Hoe ontvang ik € 80 euro korting op de AirPods Pro?
Als je de iPhone 12 of iPhone 12 Pro vóór 23 oktober bestelt, dus in de pre-order periode, ontvang je € 80 korting op de AirPods Pro! De oordoppen kosten dan € 199 i.p.v. € 279. Hoe werkt het?
Pre-order de iPhone 12 of iPhone 12 Pro (vanaf 16 oktober),
Rond 26 oktober ontvang je jouw kortingscode per email of sms,
Ga naar onze accessoireshop en voeg de AirPods Pro toe aan je winkelwagen,
Voeg de kortingscode toe bij je bestelling, de korting wordt automatisch verrekend,
Vul je adresgegevens in en reken af,
Je ontvangt de AirPods Pro op het gekozen adres (op werkdagen voor 17:00 besteld, morgen in huis).
Veel plezier met de AirPods Pro!
Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..
Weet iemand of er snellere levering is als je de een pre-order (iPhone 12) doet bij Apple I.p.v bijvoorbeeld Coolblue?
Op Amazon zijn die sowieso al 205 EUR. Lijkt me niet echt aanbieding dit.
Misschien een rare vraag, kun je bij Apple nog kiezen wanneer ze leveren? Ben 'helaas' geen thuiswerker, dus zou wel fijn zijn als avondlevering/weekend een optie zou zijn.
Op moment van bestellen zie je precies wanneer de leverdatum is bij Apple.Bexxerz schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:44:
Weet iemand of er snellere levering is als je de een pre-order (iPhone 12) doet bij Apple I.p.v bijvoorbeeld Coolblue?
Medewerker Vodafone:
Dat is heel jammer om te horen! We willen uiteraard onze klanten behouden maar we mogen de prijzen (nog) niet corresponderen. De officiële verkoop van Apple start pas om 14.00 uur en vanaf die tijd kunnen we je van alle nodige informatie voorzien :slightly_smiling_face:
Dat is heel jammer om te horen! We willen uiteraard onze klanten behouden maar we mogen de prijzen (nog) niet corresponderen. De officiële verkoop van Apple start pas om 14.00 uur en vanaf die tijd kunnen we je van alle nodige informatie voorzien :slightly_smiling_face:
Bij Vodafone betaal je nu € 960,- voor een 11 pro 64GB (256 is niet meer leverbaar). Is natuurlijk wel wat goedkoper maar ik ga dan toch liever voor de 'gewone' 12 128 GB voor € 959,- bij Apple. Ik denk dat ik als normale gebruiker geen verschil zal merken in de functies van beide toestellen.
©2004
Met de 12 heb je dan ook een snellere processor en 5G. In de praktijk moet nog maar blijken welke camera beter is.hk12nl schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:47:
Bij Vodafone betaal je nu € 960,- voor een 11 pro 64GB (256 is niet meer leverbaar). Is natuurlijk wel wat goedkoper maar ik ga dan toch liever voor de 'gewone' 12 128 GB voor € 959,- bij Apple. Ik denk dat ik als normale gebruiker geen verschil zal merken in de functies van beide toestellen.
Ja zelfde reden dat de 11 pro voor mij afviel. Liever de verbeterde functies en hardware van de 12 dan de telelens van de 11 pro.hk12nl schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:47:
Apple zal altijd sneller leveren dan Coolblue.Bexxerz schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:44:
Helemaal op releasedate
Daarom. Voor iemand (ik) die alleen foto's van de kinderen maakt en op vakantie voldoet die van de 12 prima! Heb verder ook helemaal geen verstand van fotos maken dus ik zal het verschil denk ik niet merkenKiller61 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:49:
[...]
Met de 12 heb je dan ook een snellere processor en 5G. In de praktijk moet nog maar blijken welke camera beter is.
©2004
Hier ben ik ook benieuwd naar. Ik moet einde middag weg en wil ‘m ‘s ochtends laten bezorgen. Is deze functie voor de pre-order beschikbaar (op de site en apple store app)?Ariandra schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:45:
Misschien een rare vraag, kun je bij Apple nog kiezen wanneer ze leveren? Ben 'helaas' geen thuiswerker, dus zou wel fijn zijn als avondlevering/weekend een optie zou zijn.
Nee, dat is niet mogelijk.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Inmiddels is mij duidelijk (correct me please, if i am wrong) dat je het beste via de app store op je telefoon op je mobiele netwerk kan bestellen. CC werkt het snelst, iDeal trager door de bevestiging. Maar hoe zit het met Apple pay via de app store? Werkt dat net zo snel als CC of heeft dat meer de snelheid van iDeal?
Iemand ervaring mee? Ik wil graag via Apple pay bestellen namelijk echter wil ik wel graag mijzelf de frustraties van iDeal besparen
Iemand ervaring mee? Ik wil graag via Apple pay bestellen namelijk echter wil ik wel graag mijzelf de frustraties van iDeal besparen
©2004
Waarschijnlijk krijg je op de donderdag voor release/bezorging een sms'je van DHL (Express?) met een link. Daarmee kun je de de bezorgtijden aanpassen. Moet wel je telefoonnummer bekend zijn bij Apple natuurlijk.
Top! Dat zou ook prima zijn. Weet ik waar ik aan toe ben.swv schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 11:15:
Waarschijnlijk krijg je op de donderdag voor release/bezorging een sms'je van DHL (Express?) met een link. Daarmee kun je de de bezorgtijden aanpassen. Moet wel je telefoonnummer bekend zijn bij Apple natuurlijk.
Apple verzend ook met UPS trouwens, maar is niet gangbaar. Bij UPS moet je aangemeld zijn voor UPS My Choice om bezorging aan te kunnen passen.Tha-PC-Legend schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 11:24:
[...]
Top! Dat zou ook prima zijn. Weet ik waar ik aan toe ben.
Meestal is het gelukkig DHL Express en komt je pakketje in Nederland aan via Eindhoven (waarna je een melding krijgt over bezorging de volgende dag met sms) naar Brussel en dan op de vrijdag bezorging. Omdat het DHL Express is en niet DHL Parcel kun je niet in het weekend laten bezorgen als ik het goed heb. Er zitten dus haken en ogen aan maar er zijn dus opties.
Edit: en ochtendlevering ben ik ook niet zeker van, of dat moet tegen betaling zijn maar Apple verzend met standaard verzending o.i.d.
[ Voor 8% gewijzigd door swv op 16-10-2020 11:39 ]
Dat is helaas niet mijn ervaring...Jieve schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 11:05:
[...]
Apple zal altijd sneller leveren dan Coolblue.
Helemaal op releasedate
Hoe zit het met pre-orderen bij Apple zelf? Is CC persee nodig of kan het ook via bijvoorbeeld iDeal of Paypal?
Mocht ik niet pre-orderen en ik ga volgende week naar de winkel, is er dan een kans dat er een zwarte iPhone 12 64GB ligt?
Wil deze graag halen, maar weet niet goed hoe dit in zijn werk gaat, nog nooit een iPhone gepre-orderd
.
Mocht ik niet pre-orderen en ik ga volgende week naar de winkel, is er dan een kans dat er een zwarte iPhone 12 64GB ligt?
Wil deze graag halen, maar weet niet goed hoe dit in zijn werk gaat, nog nooit een iPhone gepre-orderd
kom mensen...gebruik eens de zoek functie hier.
Zo'n beetje elke vraag wat betreft betaling en wijze van bestellen is al tig voorbij gekomen sinds de allereerste pagina van dit topic
Zo'n beetje elke vraag wat betreft betaling en wijze van bestellen is al tig voorbij gekomen sinds de allereerste pagina van dit topic
Waar baseer je dat op?Jieve schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 11:05:
[...]
Apple zal altijd sneller leveren dan Coolblue.
Helemaal op releasedate
Vorig jaar de iPhone 11 pro via CB besteld, op release dag in huis, net als vele anderen.
@Bexxerz FYI
Thanks, Ik prefereer bestellen bij Coolblue. Dat ga ik nu ook (proberen te) doen :)!renegrunn schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 11:59:
[...]
Waar baseer je dat op?
Vorig jaar de iPhone 11 pro via CB besteld, op release dag in huis, net als vele anderen.
@Bexxerz FYI
2 jaar achter elkaar bij CB besteld, 2 keer na release date ontvangen.renegrunn schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 11:59:
[...]
Waar baseer je dat op?
@Bexxerz FYI
Dus basseer het op mijn eigen ervaring
Bron: https://www.coolblue.nl/a...lancering-informatie.htmlHet laatste nieuws
13-10-2020 | Wil jij Apple iPhone 12 of Apple iPhone 12 Pro als één van de eersten in handen hebben? Plaats vanaf 19 oktober een pre-order via de productpagina van jouw favoriete model en reserveer 'm daarmee bij Coolblue. Wees er snel bij, want de voorraad is beperkt. Apple iPhone 12 mini en Apple iPhone 12 Pro Max zijn op 13 november beschikbaar. De pre-order voor deze modellen start op 9 november.
Bij CB kun je dus pas vanaf maandag een pre-order plaatsen. Als het niet lukt via Apple is dat altijd nog een optie.
Excuses, maar ik heb net 10 pagina's bekeken met de zoekterm "pre-order" maar geen zelfde vraag als die van mijzelf voorbij zien komen. 391 pagina's doorlopen is mij een beetje te veelGeert1976 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 11:51:
Ik kom op 5 pagina's uit op de zoekterm 'Ideal'MusicMaikel schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 12:18:
[...]
Excuses, maar ik heb net 10 pagina's bekeken met de zoekterm "pre-order" maar geen zelfde vraag als die van mijzelf voorbij zien komen. 391 pagina's doorlopen is mij een beetje te veel.
Merci, dat is beter inderdaadGeert1976 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 12:21:
[...]
Ik kom op 5 pagina's uit op de zoekterm 'Ideal'
Zo. Terwijl anderen vandaag hun iPhone bestellen, moet ik nog wachten tot 6 november. Maar het is vandaag wel een mooi moment om een simulatie te doen of alles goed ingesteld staat voor 6 november.
Ja, ik bereid me altijd goed voor.
Ja, ik bereid me altijd goed voor.
Ieder jaar dezelfde vragen.

hk12nl schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 11:14:
Inmiddels is mij duidelijk (correct me please, if i am wrong) dat je het beste via de app store op je telefoon op je mobiele netwerk kan bestellen. CC werkt het snelst, iDeal trager door de bevestiging. Maar hoe zit het met Apple pay via de app store? Werkt dat net zo snel als CC of heeft dat meer de snelheid van iDeal?
Ik heb hierover nog weinig gevonden. Is dit nieuw voor de meeste of gebruik ik de verkeerde zoektermen?Geert1976 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 11:51:
©2004
Zit er ook klaar voor nu, heb een oude iPhone gevonden waarop ik zojuist alle gegevens van Apple pay heb ingevuld. Ook die Apple store app gedownload dus hoef in feite alleen nog maar de juiste telefoon te selecteren en te betalen.
Ben benieuwd
Ben benieuwd
Nee, want 64gb bestaat niet. Je bedoeld denk ik 128gb. 🤣MusicMaikel schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 11:39:
Hoe zit het met pre-orderen bij Apple zelf? Is CC persee nodig of kan het ook via bijvoorbeeld iDeal of Paypal?
Wil deze graag halen, maar weet niet goed hoe dit in zijn werk gaat, nog nooit een iPhone gepre-orderd.
Zit in ieder geval klaar om hem bij amac (ing portal) te bestellen.
[ Voor 6% gewijzigd door Metian op 16-10-2020 13:28 ]
Rupsen, Rapsen.
Denk dat je in de war bent... Dat is alleen de ProMetian schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 13:26:
[...]
Nee, want 64gb bestaat niet. Je bedoeld denk ik 128gb. 🤣
Zit in ieder geval klaar om hem bij amac (ing portal) te bestellen.
[ Voor 18% gewijzigd door OMD op 16-10-2020 13:30 ]
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Deze zit ook weer klaar zoals ieder jaar.
Ik herinner me dat vorig jaar de toestellen niet snel uitverkocht waren.
Ik ben tevens nog aan het twijfelen tussen de 12 pro & 12 pro max.
Maar kan het niet weerstaan om zo meteen de 12pro te bestellen en zie mezelf alweer over 3 weken klaar zitten voor de pro max .
Ik herinner me dat vorig jaar de toestellen niet snel uitverkocht waren.
Ik ben tevens nog aan het twijfelen tussen de 12 pro & 12 pro max.
Maar kan het niet weerstaan om zo meteen de 12pro te bestellen en zie mezelf alweer over 3 weken klaar zitten voor de pro max .
Aii, die zag ik even over het hoofd. Zit zo met die pro in mijn hoofd.OMD schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 13:29:
[...]
Denk dat je in de war bent... Dat is alleen de Pro
Rupsen, Rapsen.
Ik heb op dit moment een XR met 128GB en 2TB iCloud. Kan ik 64GB iPhone bestellen en zonder issues alles overzetten? Iemand ervaring hiermee?
Model 3
Dit is het topic dat gaat over levertijden en beschikbaarheid.ElonDusk schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 13:33:
Ik heb op dit moment een XR met 128GB en 2TB iCloud. Kan ik 64GB iPhone bestellen en zonder issues alles overzetten? Iemand ervaring hiermee?
Snap ik. Ik vroeg het hier omdat op dit moment veel mensen hier actief zijn. En ik zo ook 1 wil bestellenNotSoSteady schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 13:34:
[...]
Dit is het topic dat gaat over levertijden en beschikbaarheid.

Mijn excuses daarvoor.
Model 3
Ik had toevallig nog een scherm open staan van vanochtend voordat de shop dicht ging waarop ik alleen op Ga Door hoef te drukken. Hopelijk gaat dat goedlasharor schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 13:08:
Zit er ook klaar voor nu, heb een oude iPhone gevonden waarop ik zojuist alle gegevens van Apple pay heb ingevuld. Ook die Apple store app gedownload dus hoef in feite alleen nog maar de juiste telefoon te selecteren en te betalen.
Ben benieuwd
Ga er maar niet vanuit. Zou voor de zekerheid een 2de optie toevoegen. Al verwacht ik dat het niet storm zal lopen vandaag.Dennisdn schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 13:49:
[...]
Ik had toevallig nog een scherm open staan van vanochtend voordat de shop dicht ging waarop ik alleen op Ga Door hoef te drukken. Hopelijk gaat dat goed
Ja, ik laat hem los op een scherm staan. Op een ander scherm staat de grote appel nu. Ach, ik heb niet zo heel veel haast, maar heb nu toch niks te doen.xven0mxz schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 13:50:
[...]
Ga er maar niet vanuit. Zou voor de zekerheid een 2de optie toevoegen. Al verwacht ik dat het niet storm zal lopen vandaag.
F5 F5 F5, hier Mediamarkt, Apple en A-Mac openstaan voor een blauwe iPhone 12 Pro (must om hem de 23e te hebben,afgelopen dinsdag mijn iPhone 11 Pro Max verkocht
Had ik mijn Watch ook besteld. Kwam ook 2 weken later! Alsnog geannuleerd...
Ik ga je nu al vertellen dat je komende week een mail krijgt dat 'ie niet leverbaar is. Dat is elk jaar zo. De MediaMarkt doet elk jaar die belofte en elk jaar breken ze hem.Yourideboer schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 13:55:
[Afbeelding]
Zojuist de iPhone 12 besteld bij de MediaMarkt 🎉
Die zijn er wel heel vroeg bij..Yourideboer schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 13:55:
[Afbeelding]
Zojuist de iPhone 12 besteld bij de MediaMarkt 🎉
Ben benieuwd, ik wacht het rustig afDennisweb schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 13:56:
[...]
Ik ga je nu al vertellen dat je komende week een mail krijgt dat 'ie niet leverbaar is. Dat is elk jaar zo. De MediaMarkt doet elk jaar die belofte en elk jaar breken ze hem.
Succes allen!
Spannend, zie nu dat er op de iPhone "Bijna zover." staat
Bijna.... (maar nog niet helemaal)
vorig jaar was het ook 10 tot 15 minuten later
Elect a clown, expect a circus.
Binnen bij KPN zakelijk! iPhone 12 pro Pacific blue 128GB
[ Voor 40% gewijzigd door xven0mxz op 16-10-2020 14:02 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.