Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis0162
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-09 19:16
Gisteren na 6 weken wachten eindelijk mijn iPhone Pro Max 64gb Space Grey op kunnen halen bij de Amac in Tilburg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:39
*snip* spam

[ Voor 93% gewijzigd door Daedalus op 26-11-2019 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 30-09 15:23
Wilde voor m'n vriendin een 11 Pro Max halen vanwege contractverlenging en had haast bij vodafone iets afgesloten totdat ik zag dat t-mobile voor een identiek abonnement 164,69 bijbetaling vraagt en vodafone dus 341 :/

Totaal per maand

€ 57,00
Red Essential 2 jaar€ 23,00
Apple iPhone 11 Pro Max 64GB Gold€ 34,00
Totaal eenmalig € 341,69

€ 59,00
Abonnement Go
Looptijd 2 jaar
5 GB + Unlimited bellen
Abonnement € 30,00 € 17,50
Toestelkrediet € 41,50
Apple iPhone 11 Pro Max 64GB Zwart
Totaal eenmalig € 164,69

In principe is tmobile voordeliger puur omdat je minder betaald voor je abonnement, maar wel meer voor je toestel.

Iemand nog een ideetje waar ik misschien nog voordeliger terecht kan?

Via mobiel.nl betaal je zelfs niks bij, maar weet niet of die toestellen nederlands zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door cliors op 02-12-2019 14:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:39
cliors schreef op maandag 2 december 2019 @ 14:35:
Wilde voor m'n vriendin een 11 Pro Max halen vanwege contractverlenging en had haast bij vodafone iets afgesloten totdat ik zag dat t-mobile voor een identiek abonnement 164,69 bijbetaling vraagt en vodafone dus 341 :/

Totaal per maand

€ 57,00
Red Essential 2 jaar€ 23,00
Apple iPhone 11 Pro Max 64GB Gold€ 34,00
Totaal eenmalig € 341,69

€ 59,00
Abonnement Go
Looptijd 2 jaar
5 GB + Unlimited bellen
Abonnement € 30,00 € 17,50
Toestelkrediet € 41,50
Apple iPhone 11 Pro Max 64GB Zwart
Totaal eenmalig € 164,69

In principe is tmobile voordeliger puur omdat je minder betaald voor je abonnement, maar wel meer voor je toestel.

Iemand nog een ideetje waar ik misschien nog voordeliger terecht kan?

Via mobiel.nl betaal je zelfs niks bij, maar weet niet of die toestellen nederlands zijn.
Het is altijd verstandig is om altijd de afbetaling per maand voor het toestel om te rekenen naar wat je uiteindelijk onder de streep betaalt, dat maakt het overzichtelijker. Bij Vodafone betaal je 1157,60 voor het toestel, bij T-Mobile betaal je drie euro en 9 cent meer. Lood om oud ijzer. Dan hangt het puur af van wat je wil voor abonnement, en of je liever bij Vodafone of T-Mobile zit.

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almar12
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-03-2024
Heeft iemand hier enige ervaring met de levertijd van Mediamarkt (telefoonabonnement) voor de iphone 11 pro? Heb tijdens black friday een telefoonabonnement verlengt via mediamarkt. Helaas was de iphone 11 pro niet op voorraad (Blijkbaar heeft mediamarkt een aparte voorraad voor telefoonabonnementen) De volgende dag kreeg ik een e-mail waarin stond dat het ongeveer 5 werkdagen zou duren. Ben inmiddels meer dan 2 weken verder en heb nog steeds niks ontvangen. Mediamarkt klantenservice zijn ook niet duidelijk over de levertijd. Vandaar deze post; iemand ervaring met de levertijd van de iphone 11 pro? (Ik heb de iphone 11 pro 64GB midnight green besteld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:53
Weet iemand of er nog prijsverlagingen aankomen rondom de feestdagen en het nieuwe jaar? Voorgaande modellen kregen altijd rond begin december al een prijsdaling, maar ik heb helaas nog niets voorbij zien komen vanuit de pricewatch of andere websites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pnnnkk
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:47
Ben op zoek naar een iphone 11 zwart 128gb, blijkt zon beetje nergens te krijgen, opvallend wel. Hoe lang zou het wachten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croschou
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 26-10-2024
Volgens Belsimpel 2-4 werkdagen, als ik kijk op hun site. In de pricewatch zie ik nog wel wat leveranciers staan hoor, bijvoorbeeld EP. Direct af te halen :)
Wel iets duurder dan de andere kleuren, maar dat is vaak met zwarte versies, is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjnoebel8
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-01 08:12
Hier ook op 19-12 bij MediaMarkt online besteld en verlengd, destijds wel op voorraad het Iphone 11 128GB zwart model echter vervolgens een mail gehad dat die toch niet leverbaar was, terwijl die vervolgens nog 3 dagen lang als leverbaar on line staat in hun webshop. Zou 4/5 werkdagen levertijd zijn, inmiddels nog steeds niet binnen en was ook nog geen zicht op wanneer wel.

Ik wacht nog even af, maar krijg mijn bedenkingen bij de webshop van MM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-09 16:56
Gistermiddag een 'iPhone 11 Pro, 64 GB, middernachtgroen' bij Apple.com besteld en met creditcard betaald. Specifiek gekozen voor 'Zaterdaglevering'. Nu staat er 'Wordt bezorgd ma jan. 13.'

Het zal toch niet haha.

-edit-

Fantastisch. Mijn iPhone is opeens afgeleverd bij 'Receptie', getekend door 'BB', in mijn woonplaats. Er is hier geen receptie. En er is niemand aan de deur geweest.

UPS gebeld en ze gaan het onderzoeken. Dinsdag word ik waarschijnlijk teruggebeld. Apple.com zegt inmiddels ook dat het pakket is afgeleverd.

Godverdomme.....

[ Voor 44% gewijzigd door ericafterdark op 11-01-2020 10:50 ]

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchLegendX
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-09 06:37
Eiríkr schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 09:37:
Gistermiddag een 'iPhone 11 Pro, 64 GB, middernachtgroen' bij Apple.com besteld en met creditcard betaald. Specifiek gekozen voor 'Zaterdaglevering'. Nu staat er 'Wordt bezorgd ma jan. 13.'

Het zal toch niet haha.

-edit-

Fantastisch. Mijn iPhone is opeens afgeleverd bij 'Receptie', getekend door 'BB', in mijn woonplaats. Er is hier geen receptie. En er is niemand aan de deur geweest.

UPS gebeld en ze gaan het onderzoeken. Dinsdag word ik waarschijnlijk teruggebeld. Apple.com zegt inmiddels ook dat het pakket is afgeleverd.

Godverdomme.....
Ben wel benieuwd hoe dit gaat aflopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
DutchLegendX schreef op zondag 12 januari 2020 @ 17:37:
[...]

Ben wel benieuwd hoe dit gaat aflopen!
Ik baal ontzettend. Morgenochtend bel ik Apple Store. Ga niet wachten op UPS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ericafterdark
Eiríkr schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 09:37:

Het zal toch niet haha.

-edit-

Godverdomme.....
Zojuist Apple Store gesproken. Ik werd te woord gestaan door een zeer vriendelijk medewerker. Ze gaan het oplossen.

Ze starten dus nu zelf ook een onderzoek. In de regel kan dit tot 8 werkdagen duren.

Zal jullie op de hoogte houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squaadgras
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:10
Ga niet wachten op UPS.
Wachten op UPS moet je indd. niet doen. Wat een (netjes uitgedrukt) matige vervoerder; loop zelf ook tegen een probleem aan met de levering van een MacBook Pro door UPS. Een halve dag voor niets thuis gebleven, en over de geautomatiseerde klantenservice nog te zwijgen.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Eiríkr schreef op maandag 13 januari 2020 @ 10:35:
[...]

Zojuist Apple Store gesproken. Ik werd te woord gestaan door een zeer vriendelijk medewerker. Ze gaan het oplossen.

Ze starten dus nu zelf ook een onderzoek. In de regel kan dit tot 8 werkdagen duren.

Zal jullie op de hoogte houden.
Ik trof vanavond opeens een briefje van UPS aan in de brievenbus. Ik was niet thuis...

Morgen komen ze terug.

Ondertussen staat op Apple.com nog altijd dat mijn iPhone afgelopen zaterdag is afgeleverd.

Bij UPS staat inmiddels dat ze me hebben gemist.

Wat is hier aan de hand....

Morgen dan maar thuiswerken....

-update-

Hij is binnen! Op de doos stond expliciet zaterdaglevering. Dus bij UPS is er iets goed fout gegaan.

[ Voor 7% gewijzigd door ericafterdark op 14-01-2020 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
  • Registratie: Augustus 2013
  • Nu online
Zaterdag iphone XS besteld bij t-mobile
( direct leverbaar ) .. vandaag de mail dat het langer gaat duren ws na de 27e ... jammer weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PublishedMeteor
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:03
Goedemorgen allemaal! Inmiddels ben ik ook aan het kijken om een iPhone 11 te bestellen. Gezien het feit dat ik nog voor een leuk bedrag aan cadeaubonnen heb wil ik dit bij Bol.com doen. Ik weet dat Bol.com werkt met partners maar wat ik niet begrijp is dat de iPhone bij een van de partners onder de retailprijs van Apple (€859 voor de 128GB variant) te koop is, namelijk voor €829 (zie hier). Hoe kan dit en is dit betrouwbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vliegenier04
  • Registratie: December 2016
  • Niet online

Vliegenier04

Maakt kapot wat al kapot is...

Hi, ik ben aan het kijken voor een iPhone SE 2020, en meen ergens gelezen te hebben dat als je preorderd bij Apple zelf dat ze dan op de releasedate ook bij jou binnenkomen. Hoewel, tijdens het bestelproces gaf Apple aan dat de levering tussen 29 april en 1 mei plaats vind. Iemand hier meer ervaring mee en weet hoe het zit?

Ik ben geen bedrijf of handelaar, ik ben slechts een gezonde hobbyist met teveel spullen. Daarom wordt er ook geen terugname of garantie gegeven vanuit mijn kant en is verzenden op eigen risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:42
Vliegenier04 schreef op zondag 19 april 2020 @ 19:25:
Hi, ik ben aan het kijken voor een iPhone SE 2020, en meen ergens gelezen te hebben dat als je preorderd bij Apple zelf dat ze dan op de releasedate ook bij jou binnenkomen. Hoewel, tijdens het bestelproces gaf Apple aan dat de levering tussen 29 april en 1 mei plaats vind. Iemand hier meer ervaring mee en weet hoe het zit?
Dan is de leverdatum tussen 29 april en 1 mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Omdat je te laat bent. Vanaf vrijdag 14.00 kon je al pre orderen. Als je er dan niet op tijd bij bent, is de eerste batch al uitverkocht, en ga je automatisch naar de volgende. In jou geval dus de opgegeven datum.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:15
Je kan donderdag nog voor de herkansing bij Coolblue.
PublishedMeteor schreef op zondag 1 maart 2020 @ 09:41:
Goedemorgen allemaal! Inmiddels ben ik ook aan het kijken om een iPhone 11 te bestellen. Gezien het feit dat ik nog voor een leuk bedrag aan cadeaubonnen heb wil ik dit bij Bol.com doen. Ik weet dat Bol.com werkt met partners maar wat ik niet begrijp is dat de iPhone bij een van de partners onder de retailprijs van Apple (€859 voor de 128GB variant) te koop is, namelijk voor €829 (zie hier). Hoe kan dit en is dit betrouwbaar?
Bol.com verkoopt ze zelf ook, dus dan zou ik even wachten.
Eiríkr schreef op maandag 13 januari 2020 @ 21:54:
[...]

Ik trof vanavond opeens een briefje van UPS aan in de brievenbus. Ik was niet thuis...

Morgen komen ze terug.

Ondertussen staat op Apple.com nog altijd dat mijn iPhone afgelopen zaterdag is afgeleverd.

Bij UPS staat inmiddels dat ze me hebben gemist.

Wat is hier aan de hand....

Morgen dan maar thuiswerken....

-update-

Hij is binnen! Op de doos stond expliciet zaterdaglevering. Dus bij UPS is er iets goed fout gegaan.
De DHL heeft mijn iPhone 11 Pro gewoon gedropt in de brievenbus. 8)7

[ Voor 63% gewijzigd door NotSoSteady op 20-04-2020 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vliegenier04
  • Registratie: December 2016
  • Niet online

Vliegenier04

Maakt kapot wat al kapot is...

Greatsword schreef op maandag 20 april 2020 @ 13:59:
[...]

Omdat je te laat bent. Vanaf vrijdag 14.00 kon je al pre orderen. Als je er dan niet op tijd bij bent, is de eerste batch al uitverkocht, en ga je automatisch naar de volgende. In jou geval dus de opgegeven datum.
Ah zo. Bedankt voor de informatie ;) Dan maar gewoon afhalen bij AMac zaterdag.

Ik ben geen bedrijf of handelaar, ik ben slechts een gezonde hobbyist met teveel spullen. Daarom wordt er ook geen terugname of garantie gegeven vanuit mijn kant en is verzenden op eigen risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DateTime.Now
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Memphisto schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 21:03:
Zojuist bericht dat levering door DHL a.s. maandag plaats vind :) Dat is lekker rap!
Hoe bevalt die ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msteer
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-12-2024
iPhone SE 2020 besteld via de Apple website op 17 april iets na 14 uur. De leverdatum stond eerst op vrijdag 24 april, maar is nu verschoven naar 11-13 mei.

Ook handig: routeplanner voor meerdere adressen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-09 17:09

duderuud

Sliden is koel

Dat is typisch. Ik heb 'm voor mijn vrouw besteld rond 21:00 ofzo en bij mij staat de leverdatum nog gewoon op 24 april...

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Voor mijn broertje de iPhone SE 2020 besteld gisteren via Belsimpel bij verlenging Tele2 abbo.
Volgens de website word deze 24 april geleverd. Ben benieuwd :)
Hij komt van een huawei P smart :+ is wel een upgrade denk ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsbart
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 30-09 15:29
msteer schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 10:21:
iPhone SE 2020 besteld via de Apple website op 17 april iets na 14 uur. De leverdatum stond eerst op vrijdag 24 april, maar is nu verschoven naar 11-13 mei.
Raar, zelf rond 14:05 besteld en leverdatum staat nog gewoon op 24 april

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanveerdeghems
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-09 14:45
itsbart schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 22:07:
[...]

Raar, zelf rond 14:05 besteld en leverdatum staat nog gewoon op 24 april
Rond 14:12 besteld en leverdatum staat ook nog op 24 april :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:45

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Ik heb de Iphone SE 2020, 128gb in het zwart via een verlenging bij T-mobile besteld. Wat later op de vrijdagmiddag. Nog onbekend wanneer deze geleverd wordt, ook de klantenservice kon me hier niet in helpen. Ze kunnen het pas aangeven en plannen zodra de levering ontvangen is. Werkt dit altijd zo bij T-mobile?

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:53
@bartvl Ja niks nieuws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl

bartvl

Dus het is beter dat ik mijn hoop niet op komende vrijdag zet? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sloth
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Voor de tweakers met leverdatum vrijdag @duderuud @itsbart @vanveerdeghems jullie hebben ook nog geen verzendbevestiging ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Converted007
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-09 17:29
sloth schreef op woensdag 22 april 2020 @ 18:22:
Voor de tweakers met leverdatum vrijdag @duderuud @itsbart @vanveerdeghems jullie hebben ook nog geen verzendbevestiging ontvangen?
Hier staat ook nog 24 april (besteld vrijdag om 14.04u). Geen verzendbevestiging of tracking, maar verzending wordt voorbereid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsbart
Nope nog geen verzendbevestiging... zou ik nu onderhand wel verwachten idd. Hopelijk vanavond/morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanveerdeghems
Idd, zal waarschijnlijk al ergens in een warehouse liggen, maar zal denk ik pas de nacht donderdag op vrijdag het warehouse mogen verlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamjohanson
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 22:19
Zojuist een afspraak ingepland met de bezorgdienst. Ze komen 'm vrijdag brengen. Ik heb 'm bij Tele2 besteld bij het verlengen van m'n huidige abonnement. Online via Tele2 17-april om 14:30 ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-10 16:09
Bamjohanson schreef op woensdag 22 april 2020 @ 19:14:
Zojuist een afspraak ingepland met de bezorgdienst. Ze komen 'm vrijdag brengen. Ik heb 'm bij Tele2 besteld bij het verlengen van m'n huidige abonnement. Online via Tele2 17-april om 14:30 ongeveer.
Hier hetzelfde, ook via Tele2. Heb alleen 2x een aanbetaling moeten doen voor hetzelfde bedrag. 1x direct bij het afsluiten, en daarna een mail dat ik een aanbetaling moest doen.

Zondagmiddag een sms'je dat de bestelling vervalt als ik niet aanbetaal, eens kijken of dit weer automatisch rechtgetrokken word met de eerstvolgende factuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl

bartvl

bartvl schreef op woensdag 22 april 2020 @ 17:55:
[...]

Dus het is beter dat ik mijn hoop niet op komende vrijdag zet? O-)
Ik was weer iets te gehaast ;) vanavond de mail gekregen om een levering in te plannen. Vrijdag it is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamjohanson
RisingSun schreef op woensdag 22 april 2020 @ 20:02:
[...]

Hier hetzelfde, ook via Tele2. Heb alleen 2x een aanbetaling moeten doen voor hetzelfde bedrag. 1x direct bij het afsluiten, en daarna een mail dat ik een aanbetaling moest doen.

Zondagmiddag een sms'je dat de bestelling vervalt als ik niet aanbetaal, eens kijken of dit weer automatisch rechtgetrokken word met de eerstvolgende factuur.
Heb je de klantenservice al gebeld? Klinkt alsof er iets mis is gegaan. Heb je al een e-mail ontvangen van tele2 dat je contract is verlengd? Die krijg je binnen een uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radeoxx
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Iemand die via apple.com al heeft gehoord dat hij is verzonden?

SUZ-SWM80VA2 + ERSD-VM2D + DJG 200 WPS - PM voor Tibber Refferal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sloth
  • Niet online
Ik iig niet, leverdatum staat nog altijd op morgen. Maar zonder verzendbevestiging geloof ik er niet meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slickk
  • Laatst online: 19:56
Bij Bol kun je nog steeds het product reserveren, vind ik ook wel bijzonder. De hele week heeft dat online gestaan (op vrijdag zelf heel even offline) en nu nog steeds. Bij Coolblue daarentegen staat dat het uitverkocht is.

Krijgt Bol zo ontzettend veel voorraad of gaan ze gewoon ontzettend veel klanten lekker maken door ze te laten reserveren (en betalen), om ze vervolgens teleur te stellen? Lijkt me sterk dat Bol zoveel krijgt en daarin vind ik Coolblue en Apple een stuk eerlijker of ze kunnen leveren en wanneer.

Heb op vrijdag rond 14:15 bij Bol besteld, dus ik heb redelijk goede hoop dat het goed komt. Toch kon je het op donderdag ook al reserveren als ik het me goed herinner.

Ik verwacht in de loop van de dag wel meer informatie te krijgen erover.

[ Voor 8% gewijzigd door Slickk op 23-04-2020 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Res-q
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:03

Res-q

Redder in nood?

Radeoxx schreef op donderdag 23 april 2020 @ 09:03:
Iemand die via apple.com al heeft gehoord dat hij is verzonden?
Nee, nog niet. Levering staat nog steeds gepland op morgen (24e), dus ga er van uit dat 'ie dan ook komt.
Wordt de eerste keer dat we een iPhone op afstand kopen, dus mis toch een beetje beleving bij het kopen. Ook geen ervaring dus nog met 'Expres levering' - wat houdt dat precies in?

en zo is het voorspeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 14:32
Lekker dit... toestel zondag bij mobiel.nl besteld met als leverdatum 24 april. Kijk ik nu en dan staat er 1 á 2 weken...

Mooi k*t dit want ik heb mijn huidige telefoon uit voorhand al verkocht aan een Tweaker.

Is er nog ergens een webshop waar ze het toestel nog op voorraad “zullen” hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

Geen mail ontvangen maar ik zie het wel. Heb er geen haast mee...

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:53
Knamix schreef op donderdag 23 april 2020 @ 10:39:
Lekker dit... toestel zondag bij mobiel.nl besteld met als leverdatum 24 april. Kijk ik nu en dan staat er 1 á 2 weken...

Mooi k*t dit want ik heb mijn huidige telefoon uit voorhand al verkocht aan een Tweaker.

Is er nog ergens een webshop waar ze het toestel nog op voorraad “zullen” hebben?
Bij mobiel.nl lees je dat vaak mooi aanbod maar lange levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Memphisto
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:51
Geen idee helaas... Ik heb een sms bericht gehad dat de telefoon afgelopen maandag zou worden geleverd. Echter op de Apple webshop blijft deze op levering a.s vrijdag staan... Ik heb dus helaas ook nog niets ontvangen...

Ik wacht rustig af of ik vanavond een verzendbevestiging krijg. :)

Deep into that darkness peering, long I stood there, wondering, fearing, doubting, dreaming dreams no mortal ever dreamed before.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toine16
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 03-04-2022
Uit de mail van Apple Belgie
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Boven elk artikel staat een geschatte bezorgdatum.

Mail ontvangen vrijdag 17 april om 14.07 uur, levering 24 april met Expres levering is volgens mij Bpost.
Bestelstatus nog niet veranderd, verzending wordt voorbereid - Word bezorgd morgen.

Moeten dus nog afwachten of Bpost pakket op tijd kan leveren, heb er niet te veel hoop op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwa
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:56

mwa

In NL via UPS. Grote kans dat je vanavond of pas morgenochtend een bericht krijgt dat de UPS man/vrouw gaat langskomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• itsbart
Bij mij is de status nu geüpdate naar verzonden! (besteld om 14.05)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kco1nXkusDPXA59aFmxto-ea3zo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZCLR2fuNyrehyUpQkpUVjJbR.png?f=fotoalbum_large

Nog niks te zien op de DHL website zelf, track&trace-code is nog niet gevonden... maar dat komt in de loop van de dag denk ik :)

[ Voor 13% gewijzigd door itsbart op 23-04-2020 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DateTime.Now
  • Niet online
itsbart schreef op donderdag 23 april 2020 @ 12:03:
Bij mij is de status nu geüpdate naar verzonden! (besteld om 14.05)
[Afbeelding]
Bij mij ook, besteld om 14:02.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:49
Die van mij ook (14.04), de link van Volg verzending in de app leidt naar DHL.

Edit: linkje werkt, ze liggen nu in Eindhoven dus.

[ Voor 25% gewijzigd door Pino112 op 23-04-2020 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:25

Flipm0de

geen

Pino112 schreef op donderdag 23 april 2020 @ 12:07:
Die van mij ook (14.04), de link van Volg verzending in de app leidt naar DHL.
Hier ook, maar pas in de avond besteld. Heel lang getwijfeld :). wordt het bezorgd via DHL? Niet zulke goede ervaringen daarmee :S

DHL dus, zie nu pas het "volg zending" linkje.

[ Voor 7% gewijzigd door Flipm0de op 23-04-2020 12:09 ]

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liptonicee
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13:54
Hier ook een update over de levering voor morgen, echter geen DHL, maar doorgelinkt naar de UPS site (levering in Zeeland).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sloth
  • Niet online
Hier ook!
Iets te voorbarig negatief geweest blijkbaar, mooi nieuws dit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanveerdeghems
Bij mij ook (14:12) en heb een DHL linkje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msteer
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-12-2024
Mijn SE 128GB zwart besteld in de Apple Store voor bedrijven staat nog steeds op "Wordt bezorgd: 11 Mei - 13 Mei".

De specs lijken mij niet zo bijzonder dat het daaraan kan liggen. Volgende keer maar niet meer direct bij Apple bestellen?

Ook handig: routeplanner voor meerdere adressen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:00
Iemand hier die hem bij een reseller (Bol) besteld/gereserveerd had (op vrijdag) en al een verzendbevestiging gehad heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DateTime.Now
  • Niet online
msteer schreef op donderdag 23 april 2020 @ 12:50:
Mijn SE 128GB zwart besteld in de Apple Store voor bedrijven staat nog steeds op "Wordt bezorgd: 11 Mei - 13 Mei".

De specs lijken mij niet zo bijzonder dat het daaraan kan liggen. Volgende keer maar niet meer direct bij Apple bestellen?
Raar, ik heb precies dezelfde besteld afgelopen vrijdag en krijg hem wel morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Res-q

Res-q

Redder in nood?

Zojuist push notificatie vanuit de Apple Store App: verzonden, levering morgen :)
Ook via DHL idd, staat nu nog in Waalwijk

[ Voor 21% gewijzigd door Res-q op 23-04-2020 13:49 ]

en zo is het voorspeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zebsite
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11:25
Vrijdag besteld bij Apple...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yezFJdrio8I1Jl0aGQ7T5So_YzQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vVCv9REX7CooxPaQGpcIiWzG.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 29% gewijzigd door zebsite op 23-04-2020 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Denk dat iedereen er 12.52 heeft staan, ik ook. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zebsite
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11:25
Pino112 schreef op donderdag 23 april 2020 @ 15:46:
[...]

Vrijdag, april 24, 2020

By End of Day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
zebsite schreef op donderdag 23 april 2020 @ 15:49:
[...]

Vrijdag, april 24, 2020

By End of Day

Donderdag.. de aanmeldtijd bij DHL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slickk
De_Bastaard schreef op donderdag 23 april 2020 @ 13:13:
Iemand hier die hem bij een reseller (Bol) besteld/gereserveerd had (op vrijdag) en al een verzendbevestiging gehad heeft?
Nee nog niks. Op de productpagina's staat nu wel een kopje met:
Op dit moment kunnen we nog geen indicatie geven van levering. Zodra we informatie hebben komt dat hier als eerste te staan.
Chatbot zegt:
Het artikel 'Apple iPhone SE (2020) - …' is voor jou gereserveerd. Je ontvangt het artikel normaal gesproken op de dag van de release. Je kunt de releasedatum zelf terugvinden bij het artikel op onze website.

[ Voor 21% gewijzigd door Slickk op 23-04-2020 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DateTime.Now
  • Niet online
Pino112 schreef op donderdag 23 april 2020 @ 15:46:
[...]

Mijn pakje is een minuut later gescand :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanveerdeghems
Mijn pakje is intussen al gescand in Eindhoven (10:50) en in Brussel (16:46) :) :9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Slickk schreef op donderdag 23 april 2020 @ 16:28:
[...]

Nee nog niks. Op de productpagina's staat nu wel een kopje met:

[...]

Chatbot zegt:

[...]
En de release date is... Morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Converted007
  • Laatst online: 30-09 17:29
Hier verzonden via UPS naar België. Gaat via Waalwijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06:33
Zojuist verzendbevestiging van Coolblue O+ Hopelijk morgen op de mat. Lees trouwens dat hij met de eigen bezorgdienst van CB wordt bezorgd. Ben benieuwd!

[ Voor 37% gewijzigd door pipapaulus op 23-04-2020 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRob
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:45
Meteen 17 april om 14.30u een verlenging aangevraagd bij KPN. Het is nog angstvallig stil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloggs
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-10 16:29
Maandag ochtend abonnement verlengt bij Vodafone met iPhone SE 128 GB in het zwart, morgenavond komt PostNL langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamjohanson
Tussen: 09:05 uur en 11:15.
Het is maar een telefoon he 😂🥰

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
vanveerdeghems schreef op donderdag 23 april 2020 @ 17:01:
Mijn pakje is intussen al gescand in Eindhoven (10:50) en in Brussel (16:46) :) :9B
Die van mij nu ook via Eindhoven/Waalwijk naar Brussel. Terwijl ie naar Overijssel moet.

Paniek!1 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsbart
Pino112 schreef op donderdag 23 april 2020 @ 20:50:
[...]

Die van mij nu ook via Eindhoven/Waalwijk naar Brussel. Terwijl ie naar Overijssel moet.

Paniek!1 8)
Haha zelfde hier

is van Waalwijk naar Brussel gegaan terwijl die naar Amersfoort, Utrecht moet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die bij Amac besteld hebben en al een verzendbevestiging hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19muad
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-05-2022
Mijn bestelling is geplaatst op 22/4 om 10:02. Nog geen verzendbevestiging ontvangen. Eerste week in mei, meen ik mij te herinneren.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Slickk
Bij Bol weten ze nog steeds niks over de iPhone SE. Contact gehad met de klantenservice maar die wisten ook niet meer dan wat op de pagina’s zelf staat. Afdeling inkoop komt er na het weekend op terug.

Valt me nogal tegen. Ik hoef het echt niet per se op releasedatum te hebben maar er is nul communicatie vanuit Bol zelf. Veel onduidelijkheid en geen transparantie. In de tussentijd harken ze nog lekker veel geld binnen en kun je hem nog steeds reserveren. Op één of andere manier had ik al zo’n voorgevoel dat dit zou gebeuren omdat ze nooit het reserveren hebben stopgezet.

Als je het te druk hebt mede door de coronacrisis, dan moet je al helemaal niet dit soort dingen gaan doen en kun je het beter conservatiever spelen. Mijn waardering van Bol daalt in ieder geval flink. Als ik geen cadeaubon had, had ik er sowieso niet besteld en dit bewijst het maar weer.

Helaas gister te laat om een 128gb versie bij Coolblue te reserveren en op te kunnen halen. Die zijn wel transparant in hun voorraad en het stellen van de juiste verwachtingen. Oké, hoe je wordt ontvangen in de fysieke winkel voelt nog wat bijna Amerikaans overdreven vriendelijk, maar ze leveren wel.

/rant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trithemis
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-10 21:58

trithemis

Dragonfly

Slickk schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 07:33:
Bij Bol weten ze nog steeds niks over de iPhone SE. Contact gehad met de klantenservice maar die wisten ook niet meer dan wat op de pagina’s zelf staat. Afdeling inkoop komt er na het weekend op terug.

Valt me nogal tegen. Ik hoef het echt niet per se op releasedatum te hebben maar er is nul communicatie vanuit Bol zelf. Veel onduidelijkheid en geen transparantie. In de tussentijd harken ze nog lekker veel geld binnen en kun je hem nog steeds reserveren. Op één of andere manier had ik al zo’n voorgevoel dat dit zou gebeuren omdat ze nooit het reserveren hebben stopgezet.

Als je het te druk hebt mede door de coronacrisis, dan moet je al helemaal niet dit soort dingen gaan doen en kun je het beter conservatiever spelen. Mijn waardering van Bol daalt in ieder geval flink. Als ik geen cadeaubon had, had ik er sowieso niet besteld en dit bewijst het maar weer.

Helaas gister te laat om een 128gb versie bij Coolblue te reserveren en op te kunnen halen. Die zijn wel transparant in hun voorraad en het stellen van de juiste verwachtingen. Oké, hoe je wordt ontvangen in de fysieke winkel voelt nog wat bijna Amerikaans overdreven vriendelijk, maar ze leveren wel.

Precies mijn ervaring. Had ‘m ook niet bij Bol besteld als ik geen kadokaart had gehad. Zo kleine moeite lijkt me dat, je klanten op de hoogte houden van hun bestelling, maar nee, dat zit er niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:33

greatgonzo

schit-te-rend!

Denk erover om bij BCC te bestellen, vanwege cashback van 4% via cashbackxl

Zijn er nog nadelen t.o.v. premium resellers, bij zo'n grote elektronica boer? Ze moeten zich toch allemaal houden aan dezelfde garantietermijnen e.d.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slickk
trithemis schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 08:11:
[...]

Precies mijn ervaring. Had ‘m ook niet bij Bol besteld als ik geen kadokaart had gehad. Zo kleine moeite lijkt me dat, je klanten op de hoogte houden van hun bestelling, maar nee, dat zit er niet in.
Bevestiging van wat we al dachten via Twitter:
Helaas hebben we de iPhones niet binnen gekregen op het moment dat we ze in eerste instantie verwachtten. We hopen ze uiteraard spoedig te krijgen zodat je hem snel in huis hebt, maar we weten nog niet exact wanneer. Sorry voor het ongemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toine16
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 03-04-2022
Zojuist bericht ontvangen van DHL

Zending bij koerier voor aflevering

Brussel / Koksijde, dus vandaag geleverd (?), moeten dus zeker in ons kot blijven !

[ Voor 10% gewijzigd door toine16 op 24-04-2020 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-09 08:29

DDR

Woensdag om 8 uur de iPhone SE besteld bij Coolblue.
Vandaag ontvangen, mooi snelle service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:50
Zojuist door DHL gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Laatst online: 21-09 21:05
Van mij staat stinds 9:54 op
Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie
Verwarchte levertijd nog wel op
Vrijdag, april 24, 2020
Voor het einde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whazaaaa
  • Laatst online: 01-10 12:22
erik23 schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 10:45:
Van mij staat stinds 9:54 op

[...]

Verwarchte levertijd nog wel op

[...]
Bij mij ook deze melding :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p4l4fd1n
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-05-2020
Fijn dat je koos voor bol‌.com. We gaan direct aan de slag! Je bestelling bevat een nog niet verschenen artikel. Dit gaan we voor je reserveren. Zodra het beschikbaar is, krijg je weer bericht.

Woop woop. Nog een paar weken wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De_Bastaard
p4l4fd1n schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 12:24:
Fijn dat je koos voor bol‌.com. We gaan direct aan de slag! Je bestelling bevat een nog niet verschenen artikel. Dit gaan we voor je reserveren. Zodra het beschikbaar is, krijg je weer bericht.

Woop woop. Nog een paar weken wachten.
Haha same here. Gelukkig is mijn hoesje wel al binnen gekomen _O-. Nog nooit zo'n decadent verpakt hoesje gekocht als deze Shieldon. Dat je 30 euro betaalt merk je wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:07
Ik heb de reviews afgewacht maar ga nu ook maar bestellen, maar zal wel even duren denk ik. Nergens beschikbaar en bij Apple zelf levertijd tussen 6 en 13 mei... Nou ja, nog even tijd om te kiezen welke kleur het wordt :)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Laatst online: 21-09 21:05
whazaaaa schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 12:11:
[...]

Bij mij ook deze melding :?
Heb even gebeld, dacht, volgens de site kun je soms ook paketten ophalen bij hun sorteercentrum, en het centrum waar hij nu ligt is voor mij 10 minuten fietsen.
Maar blijkbaar is hij ingepland voor de avondroute die om 2u vertrekt. Ik zou als ik jou was dan ook zeker even wachten of rond die tijd een update komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DateTime.Now
  • Niet online
DateTime.Now schreef op donderdag 23 april 2020 @ 16:33:
[...]

Mijn pakje is een minuut later gescand :+
Binnen!

Zwart, erg mooi!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZzWi0yYQomfKrMiIHLEyQAM0HoQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lDGAy6EyI8zpDcc9AG8b9eb4.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fTP7GndsL1qCBEesjzTi4MH3KbE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hZ7cUHFQVGJ1js62lMacyPqC.jpg?f=fotoalbum_large

wat fijn dat er ook veel minder regelgeveing icoontjes op staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whazaaaa
erik23 schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 13:16:
[...]

Heb even gebeld, dacht, volgens de site kun je soms ook paketten ophalen bij hun sorteercentrum, en het centrum waar hij nu ligt is voor mij 10 minuten fietsen.
Maar blijkbaar is hij ingepland voor de avondroute die om 2u vertrekt. Ik zou als ik jou was dan ook zeker even wachten of rond die tijd een update komt.
Eigenlijk logisch.
DHL komt hier altijd eind van de dag
Ik wacht gewoon ongeduldig af :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Res-q

Res-q

Redder in nood?

Hier thuis ook afgeleverd rond 12.30. Nu nog aan t werk, vanavond rustig unboxen

en zo is het voorspeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DateTime.Now
  • Niet online
whazaaaa schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 13:26:
[...]

Eigenlijk logisch.
DHL komt hier altijd eind van de dag
Ik wacht gewoon ongeduldig af :+
Het is wel DHL Express met ID verificatie. is mijn inziens toch een andere bus dan de reguliere DHL pakketten.
in andere woorden. Ik verwacht vandaag nog een DHL pakketje van Amazon. deze zat niet bij de levering van de Iphone.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pino112
DateTime.Now schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 13:33:
[...]

Het is wel DHL Express met ID verificatie. is mijn inziens toch een andere bus dan de reguliere DHL pakketten.
in andere woorden. Ik verwacht vandaag nog een DHL pakketje van Amazon. deze zat niet bij de levering van de Iphone.
Ja ik had vandaag zowel DHL Parcel als Express, dat zijn twee verschillende bedrijven.

Moest zelf een handtekening op het pakje zetten met eigen pen en daar maakte de chauffeur een foto van. Die variant heb ik nog niet meegemaakt. :P

Maar hij is binnen dus :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whazaaaa
DateTime.Now schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 13:33:
[...]

Net sms met de mededeling dat het pakket onderweg is :)
Ik ga bij de deur zitten in het zonnetje :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwa
  • Laatst online: 21:56

mwa

Hier ook binnen via DHL. Dit weekend maar eens mee aan de slag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-10 21:21
Slickk schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 07:33:

dank voor de update. Zit in hetzelfde schuitje...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OruBLMsFrl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:54

OruBLMsFrl

Silence Promo Crew

DJTimo schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 15:29:
[...]
dank voor de update. Zit in hetzelfde schuitje...
Hier ook, bij bol.com enkel de status 'gereserveerd'. Besteld op 17 april 2020 om 14:34.

Beetje veel verschil tussen webshops dat er via Coolblue al toestellen bij mensen thuis bezorgd zijn en bij bol dan nog geen enkel teken van leven is... voor de mensen die goed gegokt hebben met hun keuze in online retailer en er al vrolijk op los kunnen gaan, have fun! _/-\o_

Cooling is silver, silence is golden!
Wat je denkt is niet wat je zegt. Wat je zegt wordt anders begrepen.
Main: AMD RX 9070XT Sapphire Pure, 2e PC: Nvidia RTX3080 EVGA FTW3

Pagina: 1 ... 96 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.