Gisteren na 6 weken wachten eindelijk mijn iPhone Pro Max 64gb Space Grey op kunnen halen bij de Amac in Tilburg!
*snip* spam
[ Voor 93% gewijzigd door Daedalus op 26-11-2019 14:44 ]
Wilde voor m'n vriendin een 11 Pro Max halen vanwege contractverlenging en had haast bij vodafone iets afgesloten totdat ik zag dat t-mobile voor een identiek abonnement 164,69 bijbetaling vraagt en vodafone dus 341
Totaal per maand
€ 57,00
Red Essential 2 jaar€ 23,00
Apple iPhone 11 Pro Max 64GB Gold€ 34,00
Totaal eenmalig € 341,69
€ 59,00
Abonnement Go
Looptijd 2 jaar
5 GB + Unlimited bellen
Abonnement € 30,00 € 17,50
Toestelkrediet € 41,50
Apple iPhone 11 Pro Max 64GB Zwart
Totaal eenmalig € 164,69
In principe is tmobile voordeliger puur omdat je minder betaald voor je abonnement, maar wel meer voor je toestel.
Iemand nog een ideetje waar ik misschien nog voordeliger terecht kan?
Via mobiel.nl betaal je zelfs niks bij, maar weet niet of die toestellen nederlands zijn.

Totaal per maand
€ 57,00
Totaal eenmalig € 341,69
€ 59,00
Abonnement Go
Looptijd 2 jaar
5 GB + Unlimited bellen
Toestelkrediet € 41,50
Totaal eenmalig € 164,69
In principe is tmobile voordeliger puur omdat je minder betaald voor je abonnement, maar wel meer voor je toestel.
Via mobiel.nl betaal je zelfs niks bij, maar weet niet of die toestellen nederlands zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door cliors op 02-12-2019 14:38 ]
Het is altijd verstandig is om altijd de afbetaling per maand voor het toestel om te rekenen naar wat je uiteindelijk onder de streep betaalt, dat maakt het overzichtelijker. Bij Vodafone betaal je 1157,60 voor het toestel, bij T-Mobile betaal je drie euro en 9 cent meer. Lood om oud ijzer. Dan hangt het puur af van wat je wil voor abonnement, en of je liever bij Vodafone of T-Mobile zit.cliors schreef op maandag 2 december 2019 @ 14:35:
Wilde voor m'n vriendin een 11 Pro Max halen vanwege contractverlenging en had haast bij vodafone iets afgesloten totdat ik zag dat t-mobile voor een identiek abonnement 164,69 bijbetaling vraagt en vodafone dus 341![]()
Totaal per maand
€ 57,00
Totaal eenmalig € 341,69
€ 59,00
Abonnement Go
Looptijd 2 jaar
5 GB + Unlimited bellen
Toestelkrediet € 41,50
Totaal eenmalig € 164,69
- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS
Heeft iemand hier enige ervaring met de levertijd van Mediamarkt (telefoonabonnement) voor de iphone 11 pro? Heb tijdens black friday een telefoonabonnement verlengt via mediamarkt. Helaas was de iphone 11 pro niet op voorraad (Blijkbaar heeft mediamarkt een aparte voorraad voor telefoonabonnementen) De volgende dag kreeg ik een e-mail waarin stond dat het ongeveer 5 werkdagen zou duren. Ben inmiddels meer dan 2 weken verder en heb nog steeds niks ontvangen. Mediamarkt klantenservice zijn ook niet duidelijk over de levertijd. Vandaar deze post; iemand ervaring met de levertijd van de iphone 11 pro? (Ik heb de iphone 11 pro 64GB midnight green besteld).
Weet iemand of er nog prijsverlagingen aankomen rondom de feestdagen en het nieuwe jaar? Voorgaande modellen kregen altijd rond begin december al een prijsdaling, maar ik heb helaas nog niets voorbij zien komen vanuit de pricewatch of andere websites.
Ben op zoek naar een iphone 11 zwart 128gb, blijkt zon beetje nergens te krijgen, opvallend wel. Hoe lang zou het wachten zijn?
Volgens Belsimpel 2-4 werkdagen, als ik kijk op hun site. In de pricewatch zie ik nog wel wat leveranciers staan hoor, bijvoorbeeld EP. Direct af te halen
Wel iets duurder dan de andere kleuren, maar dat is vaak met zwarte versies, is mijn ervaring.
Wel iets duurder dan de andere kleuren, maar dat is vaak met zwarte versies, is mijn ervaring.
Hier ook op 19-12 bij MediaMarkt online besteld en verlengd, destijds wel op voorraad het Iphone 11 128GB zwart model echter vervolgens een mail gehad dat die toch niet leverbaar was, terwijl die vervolgens nog 3 dagen lang als leverbaar on line staat in hun webshop. Zou 4/5 werkdagen levertijd zijn, inmiddels nog steeds niet binnen en was ook nog geen zicht op wanneer wel.
Ik wacht nog even af, maar krijg mijn bedenkingen bij de webshop van MM.
Ik wacht nog even af, maar krijg mijn bedenkingen bij de webshop van MM.
Gistermiddag een 'iPhone 11 Pro, 64 GB, middernachtgroen' bij Apple.com besteld en met creditcard betaald. Specifiek gekozen voor 'Zaterdaglevering'. Nu staat er 'Wordt bezorgd ma jan. 13.'
Het zal toch niet haha.
-edit-
Fantastisch. Mijn iPhone is opeens afgeleverd bij 'Receptie', getekend door 'BB', in mijn woonplaats. Er is hier geen receptie. En er is niemand aan de deur geweest.
UPS gebeld en ze gaan het onderzoeken. Dinsdag word ik waarschijnlijk teruggebeld. Apple.com zegt inmiddels ook dat het pakket is afgeleverd.
Godverdomme.....
Het zal toch niet haha.
-edit-
Fantastisch. Mijn iPhone is opeens afgeleverd bij 'Receptie', getekend door 'BB', in mijn woonplaats. Er is hier geen receptie. En er is niemand aan de deur geweest.
UPS gebeld en ze gaan het onderzoeken. Dinsdag word ik waarschijnlijk teruggebeld. Apple.com zegt inmiddels ook dat het pakket is afgeleverd.
Godverdomme.....
[ Voor 44% gewijzigd door ericafterdark op 11-01-2020 10:50 ]
Hier had uw reclame kunnen staan.
Ben wel benieuwd hoe dit gaat aflopen!Eiríkr schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 09:37:
Gistermiddag een 'iPhone 11 Pro, 64 GB, middernachtgroen' bij Apple.com besteld en met creditcard betaald. Specifiek gekozen voor 'Zaterdaglevering'. Nu staat er 'Wordt bezorgd ma jan. 13.'
Het zal toch niet haha.
-edit-
Godverdomme.....
Ik baal ontzettend. Morgenochtend bel ik Apple Store. Ga niet wachten op UPS.DutchLegendX schreef op zondag 12 januari 2020 @ 17:37:
[...]
Ben wel benieuwd hoe dit gaat aflopen!
Zojuist Apple Store gesproken. Ik werd te woord gestaan door een zeer vriendelijk medewerker. Ze gaan het oplossen.Eiríkr schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 09:37:
Het zal toch niet haha.
-edit-
Godverdomme.....
Ze starten dus nu zelf ook een onderzoek. In de regel kan dit tot 8 werkdagen duren.
Zal jullie op de hoogte houden.
Wachten op UPS moet je indd. niet doen. Wat een (netjes uitgedrukt) matige vervoerder; loop zelf ook tegen een probleem aan met de levering van een MacBook Pro door UPS. Een halve dag voor niets thuis gebleven, en over de geautomatiseerde klantenservice nog te zwijgen.Ga niet wachten op UPS.
Succes!
Ik trof vanavond opeens een briefje van UPS aan in de brievenbus. Ik was niet thuis...Eiríkr schreef op maandag 13 januari 2020 @ 10:35:
[...]
Zojuist Apple Store gesproken. Ik werd te woord gestaan door een zeer vriendelijk medewerker. Ze gaan het oplossen.
Ze starten dus nu zelf ook een onderzoek. In de regel kan dit tot 8 werkdagen duren.
Zal jullie op de hoogte houden.
Morgen komen ze terug.
Ondertussen staat op Apple.com nog altijd dat mijn iPhone afgelopen zaterdag is afgeleverd.
Bij UPS staat inmiddels dat ze me hebben gemist.
Wat is hier aan de hand....
Morgen dan maar thuiswerken....
-update-
Hij is binnen! Op de doos stond expliciet zaterdaglevering. Dus bij UPS is er iets goed fout gegaan.
[ Voor 7% gewijzigd door ericafterdark op 14-01-2020 12:05 ]
Zaterdag iphone XS besteld bij t-mobile
( direct leverbaar ) .. vandaag de mail dat het langer gaat duren ws na de 27e ... jammer weer
( direct leverbaar ) .. vandaag de mail dat het langer gaat duren ws na de 27e ... jammer weer
Goedemorgen allemaal! Inmiddels ben ik ook aan het kijken om een iPhone 11 te bestellen. Gezien het feit dat ik nog voor een leuk bedrag aan cadeaubonnen heb wil ik dit bij Bol.com doen. Ik weet dat Bol.com werkt met partners maar wat ik niet begrijp is dat de iPhone bij een van de partners onder de retailprijs van Apple (€859 voor de 128GB variant) te koop is, namelijk voor €829 (zie hier). Hoe kan dit en is dit betrouwbaar?
Hi, ik ben aan het kijken voor een iPhone SE 2020, en meen ergens gelezen te hebben dat als je preorderd bij Apple zelf dat ze dan op de releasedate ook bij jou binnenkomen. Hoewel, tijdens het bestelproces gaf Apple aan dat de levering tussen 29 april en 1 mei plaats vind. Iemand hier meer ervaring mee en weet hoe het zit?
Ik ben geen bedrijf of handelaar, ik ben slechts een gezonde hobbyist met teveel spullen. Daarom wordt er ook geen terugname of garantie gegeven vanuit mijn kant en is verzenden op eigen risico.
Dan is de leverdatum tussen 29 april en 1 mei.Vliegenier04 schreef op zondag 19 april 2020 @ 19:25:
Hi, ik ben aan het kijken voor een iPhone SE 2020, en meen ergens gelezen te hebben dat als je preorderd bij Apple zelf dat ze dan op de releasedate ook bij jou binnenkomen. Hoewel, tijdens het bestelproces gaf Apple aan dat de levering tussen 29 april en 1 mei plaats vind. Iemand hier meer ervaring mee en weet hoe het zit?
Omdat je te laat bent. Vanaf vrijdag 14.00 kon je al pre orderen. Als je er dan niet op tijd bij bent, is de eerste batch al uitverkocht, en ga je automatisch naar de volgende. In jou geval dus de opgegeven datum.Vliegenier04 schreef op zondag 19 april 2020 @ 19:25:
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Je kan donderdag nog voor de herkansing bij Coolblue.Vliegenier04 schreef op zondag 19 april 2020 @ 19:25:
Bol.com verkoopt ze zelf ook, dus dan zou ik even wachten.PublishedMeteor schreef op zondag 1 maart 2020 @ 09:41:
Goedemorgen allemaal! Inmiddels ben ik ook aan het kijken om een iPhone 11 te bestellen. Gezien het feit dat ik nog voor een leuk bedrag aan cadeaubonnen heb wil ik dit bij Bol.com doen. Ik weet dat Bol.com werkt met partners maar wat ik niet begrijp is dat de iPhone bij een van de partners onder de retailprijs van Apple (€859 voor de 128GB variant) te koop is, namelijk voor €829 (zie hier). Hoe kan dit en is dit betrouwbaar?
De DHL heeft mijn iPhone 11 Pro gewoon gedropt in de brievenbus.Eiríkr schreef op maandag 13 januari 2020 @ 21:54:
[...]
Ik trof vanavond opeens een briefje van UPS aan in de brievenbus. Ik was niet thuis...
Morgen komen ze terug.
Ondertussen staat op Apple.com nog altijd dat mijn iPhone afgelopen zaterdag is afgeleverd.
Bij UPS staat inmiddels dat ze me hebben gemist.
Wat is hier aan de hand....
Morgen dan maar thuiswerken....
-update-
Hij is binnen! Op de doos stond expliciet zaterdaglevering. Dus bij UPS is er iets goed fout gegaan.

[ Voor 63% gewijzigd door NotSoSteady op 20-04-2020 14:03 ]
Ah zo. Bedankt voor de informatieGreatsword schreef op maandag 20 april 2020 @ 13:59:
[...]
Omdat je te laat bent. Vanaf vrijdag 14.00 kon je al pre orderen. Als je er dan niet op tijd bij bent, is de eerste batch al uitverkocht, en ga je automatisch naar de volgende. In jou geval dus de opgegeven datum.
Ik ben geen bedrijf of handelaar, ik ben slechts een gezonde hobbyist met teveel spullen. Daarom wordt er ook geen terugname of garantie gegeven vanuit mijn kant en is verzenden op eigen risico.
Hoe bevalt die ?Memphisto schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 21:03:
Zojuist bericht dat levering door DHL a.s. maandag plaats vindDat is lekker rap!
iPhone SE 2020 besteld via de Apple website op 17 april iets na 14 uur. De leverdatum stond eerst op vrijdag 24 april, maar is nu verschoven naar 11-13 mei.
Ook handig: routeplanner voor meerdere adressen
Dat is typisch. Ik heb 'm voor mijn vrouw besteld rond 21:00 ofzo en bij mij staat de leverdatum nog gewoon op 24 april...
Voor mijn broertje de iPhone SE 2020 besteld gisteren via Belsimpel bij verlenging Tele2 abbo.
Volgens de website word deze 24 april geleverd. Ben benieuwd
Hij komt van een huawei P smart
is wel een upgrade denk ik
Volgens de website word deze 24 april geleverd. Ben benieuwd
Hij komt van een huawei P smart
Raar, zelf rond 14:05 besteld en leverdatum staat nog gewoon op 24 aprilmsteer schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 10:21:
iPhone SE 2020 besteld via de Apple website op 17 april iets na 14 uur. De leverdatum stond eerst op vrijdag 24 april, maar is nu verschoven naar 11-13 mei.
Rond 14:12 besteld en leverdatum staat ook nog op 24 aprilitsbart schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 22:07:
[...]
Raar, zelf rond 14:05 besteld en leverdatum staat nog gewoon op 24 april
Ik heb de Iphone SE 2020, 128gb in het zwart via een verlenging bij T-mobile besteld. Wat later op de vrijdagmiddag. Nog onbekend wanneer deze geleverd wordt, ook de klantenservice kon me hier niet in helpen. Ze kunnen het pas aangeven en plannen zodra de levering ontvangen is. Werkt dit altijd zo bij T-mobile?
Life is not about specs, it is about joy!
Dus het is beter dat ik mijn hoop niet op komende vrijdag zet?

Voor de tweakers met leverdatum vrijdag @duderuud @itsbart @vanveerdeghems jullie hebben ook nog geen verzendbevestiging ontvangen?
Hier staat ook nog 24 april (besteld vrijdag om 14.04u). Geen verzendbevestiging of tracking, maar verzending wordt voorbereid...sloth schreef op woensdag 22 april 2020 @ 18:22:
Voor de tweakers met leverdatum vrijdag @duderuud @itsbart @vanveerdeghems jullie hebben ook nog geen verzendbevestiging ontvangen?
Nope nog geen verzendbevestiging... zou ik nu onderhand wel verwachten idd. Hopelijk vanavond/morgensloth schreef op woensdag 22 april 2020 @ 18:22:
Idd, zal waarschijnlijk al ergens in een warehouse liggen, maar zal denk ik pas de nacht donderdag op vrijdag het warehouse mogen verlaten.sloth schreef op woensdag 22 april 2020 @ 18:22:
Zojuist een afspraak ingepland met de bezorgdienst. Ze komen 'm vrijdag brengen. Ik heb 'm bij Tele2 besteld bij het verlengen van m'n huidige abonnement. Online via Tele2 17-april om 14:30 ongeveer.
Hier hetzelfde, ook via Tele2. Heb alleen 2x een aanbetaling moeten doen voor hetzelfde bedrag. 1x direct bij het afsluiten, en daarna een mail dat ik een aanbetaling moest doen.Bamjohanson schreef op woensdag 22 april 2020 @ 19:14:
Zojuist een afspraak ingepland met de bezorgdienst. Ze komen 'm vrijdag brengen. Ik heb 'm bij Tele2 besteld bij het verlengen van m'n huidige abonnement. Online via Tele2 17-april om 14:30 ongeveer.
Zondagmiddag een sms'je dat de bestelling vervalt als ik niet aanbetaal, eens kijken of dit weer automatisch rechtgetrokken word met de eerstvolgende factuur.
Ik was weer iets te gehaastbartvl schreef op woensdag 22 april 2020 @ 17:55:
[...]
Dus het is beter dat ik mijn hoop niet op komende vrijdag zet?
Heb je de klantenservice al gebeld? Klinkt alsof er iets mis is gegaan. Heb je al een e-mail ontvangen van tele2 dat je contract is verlengd? Die krijg je binnen een uur.RisingSun schreef op woensdag 22 april 2020 @ 20:02:
[...]
Hier hetzelfde, ook via Tele2. Heb alleen 2x een aanbetaling moeten doen voor hetzelfde bedrag. 1x direct bij het afsluiten, en daarna een mail dat ik een aanbetaling moest doen.
Zondagmiddag een sms'je dat de bestelling vervalt als ik niet aanbetaal, eens kijken of dit weer automatisch rechtgetrokken word met de eerstvolgende factuur.
Iemand die via apple.com al heeft gehoord dat hij is verzonden?
SUZ-SWM80VA2 + ERSD-VM2D + DJG 200 WPS - PM voor Tibber Refferal
Ik iig niet, leverdatum staat nog altijd op morgen. Maar zonder verzendbevestiging geloof ik er niet meer in.
Bij Bol kun je nog steeds het product reserveren, vind ik ook wel bijzonder. De hele week heeft dat online gestaan (op vrijdag zelf heel even offline) en nu nog steeds. Bij Coolblue daarentegen staat dat het uitverkocht is.
Krijgt Bol zo ontzettend veel voorraad of gaan ze gewoon ontzettend veel klanten lekker maken door ze te laten reserveren (en betalen), om ze vervolgens teleur te stellen? Lijkt me sterk dat Bol zoveel krijgt en daarin vind ik Coolblue en Apple een stuk eerlijker of ze kunnen leveren en wanneer.
Heb op vrijdag rond 14:15 bij Bol besteld, dus ik heb redelijk goede hoop dat het goed komt. Toch kon je het op donderdag ook al reserveren als ik het me goed herinner.
Ik verwacht in de loop van de dag wel meer informatie te krijgen erover.
Krijgt Bol zo ontzettend veel voorraad of gaan ze gewoon ontzettend veel klanten lekker maken door ze te laten reserveren (en betalen), om ze vervolgens teleur te stellen? Lijkt me sterk dat Bol zoveel krijgt en daarin vind ik Coolblue en Apple een stuk eerlijker of ze kunnen leveren en wanneer.
Heb op vrijdag rond 14:15 bij Bol besteld, dus ik heb redelijk goede hoop dat het goed komt. Toch kon je het op donderdag ook al reserveren als ik het me goed herinner.
Ik verwacht in de loop van de dag wel meer informatie te krijgen erover.
[ Voor 8% gewijzigd door Slickk op 23-04-2020 09:48 ]
Nee, nog niet. Levering staat nog steeds gepland op morgen (24e), dus ga er van uit dat 'ie dan ook komt.Radeoxx schreef op donderdag 23 april 2020 @ 09:03:
Iemand die via apple.com al heeft gehoord dat hij is verzonden?
Wordt de eerste keer dat we een iPhone op afstand kopen, dus mis toch een beetje beleving bij het kopen. Ook geen ervaring dus nog met 'Expres levering' - wat houdt dat precies in?
en zo is het voorspeld!
Lekker dit... toestel zondag bij mobiel.nl besteld met als leverdatum 24 april. Kijk ik nu en dan staat er 1 á 2 weken...
Mooi k*t dit want ik heb mijn huidige telefoon uit voorhand al verkocht aan een Tweaker.
Is er nog ergens een webshop waar ze het toestel nog op voorraad “zullen” hebben?
Mooi k*t dit want ik heb mijn huidige telefoon uit voorhand al verkocht aan een Tweaker.
Is er nog ergens een webshop waar ze het toestel nog op voorraad “zullen” hebben?
Geen mail ontvangen maar ik zie het wel. Heb er geen haast mee...sloth schreef op woensdag 22 april 2020 @ 18:22:
Bij mobiel.nl lees je dat vaak mooi aanbod maar lange levertijd.Knamix schreef op donderdag 23 april 2020 @ 10:39:
Lekker dit... toestel zondag bij mobiel.nl besteld met als leverdatum 24 april. Kijk ik nu en dan staat er 1 á 2 weken...
Geen idee helaas... Ik heb een sms bericht gehad dat de telefoon afgelopen maandag zou worden geleverd. Echter op de Apple webshop blijft deze op levering a.s vrijdag staan... Ik heb dus helaas ook nog niets ontvangen...
Ik wacht rustig af of ik vanavond een verzendbevestiging krijg.
Deep into that darkness peering, long I stood there, wondering, fearing, doubting, dreaming dreams no mortal ever dreamed before.
Uit de mail van Apple Belgie
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Boven elk artikel staat een geschatte bezorgdatum.
Mail ontvangen vrijdag 17 april om 14.07 uur, levering 24 april met Expres levering is volgens mij Bpost.
Bestelstatus nog niet veranderd, verzending wordt voorbereid - Word bezorgd morgen.
Moeten dus nog afwachten of Bpost pakket op tijd kan leveren, heb er niet te veel hoop op.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Boven elk artikel staat een geschatte bezorgdatum.
Mail ontvangen vrijdag 17 april om 14.07 uur, levering 24 april met Expres levering is volgens mij Bpost.
Bestelstatus nog niet veranderd, verzending wordt voorbereid - Word bezorgd morgen.
Moeten dus nog afwachten of Bpost pakket op tijd kan leveren, heb er niet te veel hoop op.
In NL via UPS. Grote kans dat je vanavond of pas morgenochtend een bericht krijgt dat de UPS man/vrouw gaat langskomen.
Bij mij is de status nu geüpdate naar verzonden! (besteld om 14.05)
/f/image/ZCLR2fuNyrehyUpQkpUVjJbR.png?f=fotoalbum_large)
Nog niks te zien op de DHL website zelf, track&trace-code is nog niet gevonden... maar dat komt in de loop van de dag denk ik
/f/image/ZCLR2fuNyrehyUpQkpUVjJbR.png?f=fotoalbum_large)
Nog niks te zien op de DHL website zelf, track&trace-code is nog niet gevonden... maar dat komt in de loop van de dag denk ik
[ Voor 13% gewijzigd door itsbart op 23-04-2020 12:04 ]
Bij mij ook, besteld om 14:02.itsbart schreef op donderdag 23 april 2020 @ 12:03:
Bij mij is de status nu geüpdate naar verzonden! (besteld om 14.05)
[Afbeelding]
Die van mij ook (14.04), de link van Volg verzending in de app leidt naar DHL.
Edit: linkje werkt, ze liggen nu in Eindhoven dus.
Edit: linkje werkt, ze liggen nu in Eindhoven dus.
[ Voor 25% gewijzigd door Pino112 op 23-04-2020 13:05 ]
Hier ook, maar pas in de avond besteld. Heel lang getwijfeldPino112 schreef op donderdag 23 april 2020 @ 12:07:
Die van mij ook (14.04), de link van Volg verzending in de app leidt naar DHL.
DHL dus, zie nu pas het "volg zending" linkje.
[ Voor 7% gewijzigd door Flipm0de op 23-04-2020 12:09 ]
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Hier ook een update over de levering voor morgen, echter geen DHL, maar doorgelinkt naar de UPS site (levering in Zeeland).
Bij mij ook (14:12) en heb een DHL linkje.
Mijn SE 128GB zwart besteld in de Apple Store voor bedrijven staat nog steeds op "Wordt bezorgd: 11 Mei - 13 Mei".
De specs lijken mij niet zo bijzonder dat het daaraan kan liggen. Volgende keer maar niet meer direct bij Apple bestellen?
De specs lijken mij niet zo bijzonder dat het daaraan kan liggen. Volgende keer maar niet meer direct bij Apple bestellen?
Ook handig: routeplanner voor meerdere adressen
Iemand hier die hem bij een reseller (Bol) besteld/gereserveerd had (op vrijdag) en al een verzendbevestiging gehad heeft?
Raar, ik heb precies dezelfde besteld afgelopen vrijdag en krijg hem wel morgen.msteer schreef op donderdag 23 april 2020 @ 12:50:
Mijn SE 128GB zwart besteld in de Apple Store voor bedrijven staat nog steeds op "Wordt bezorgd: 11 Mei - 13 Mei".
Zojuist push notificatie vanuit de Apple Store App: verzonden, levering morgen 
Ook via DHL idd, staat nu nog in Waalwijk
Ook via DHL idd, staat nu nog in Waalwijk
[ Voor 21% gewijzigd door Res-q op 23-04-2020 13:49 ]
en zo is het voorspeld!
Denk dat iedereen er 12.52 heeft staan, ik ook.
Vrijdag, april 24, 2020Pino112 schreef op donderdag 23 april 2020 @ 15:46:
[...]
By End of Day
Nee nog niks. Op de productpagina's staat nu wel een kopje met:De_Bastaard schreef op donderdag 23 april 2020 @ 13:13:
Iemand hier die hem bij een reseller (Bol) besteld/gereserveerd had (op vrijdag) en al een verzendbevestiging gehad heeft?
Chatbot zegt:Op dit moment kunnen we nog geen indicatie geven van levering. Zodra we informatie hebben komt dat hier als eerste te staan.
Het artikel 'Apple iPhone SE (2020) - …' is voor jou gereserveerd. Je ontvangt het artikel normaal gesproken op de dag van de release. Je kunt de releasedatum zelf terugvinden bij het artikel op onze website.
[ Voor 21% gewijzigd door Slickk op 23-04-2020 16:29 ]
Mijn pakje is een minuut later gescandPino112 schreef op donderdag 23 april 2020 @ 15:46:
[...]
Mijn pakje is intussen al gescand in Eindhoven (10:50) en in Brussel (16:46)
En de release date is... Morgen?Slickk schreef op donderdag 23 april 2020 @ 16:28:
[...]
Nee nog niks. Op de productpagina's staat nu wel een kopje met:
[...]
Chatbot zegt:
[...]
Hier verzonden via UPS naar België. Gaat via Waalwijk...
Zojuist verzendbevestiging van Coolblue
Hopelijk morgen op de mat. Lees trouwens dat hij met de eigen bezorgdienst van CB wordt bezorgd. Ben benieuwd!
[ Voor 37% gewijzigd door pipapaulus op 23-04-2020 18:08 ]
Maandag ochtend abonnement verlengt bij Vodafone met iPhone SE 128 GB in het zwart, morgenavond komt PostNL langs.
Het is maar een telefoon he 😂🥰Tussen: 09:05 uur en 11:15.
Die van mij nu ook via Eindhoven/Waalwijk naar Brussel. Terwijl ie naar Overijssel moet.vanveerdeghems schreef op donderdag 23 april 2020 @ 17:01:
Mijn pakje is intussen al gescand in Eindhoven (10:50) en in Brussel (16:46)![]()
Paniek!1
Haha zelfde hierPino112 schreef op donderdag 23 april 2020 @ 20:50:
[...]
Die van mij nu ook via Eindhoven/Waalwijk naar Brussel. Terwijl ie naar Overijssel moet.
Paniek!1
is van Waalwijk naar Brussel gegaan terwijl die naar Amersfoort, Utrecht moet
Mijn bestelling is geplaatst op 22/4 om 10:02. Nog geen verzendbevestiging ontvangen. Eerste week in mei, meen ik mij te herinneren.
Bij Bol weten ze nog steeds niks over de iPhone SE. Contact gehad met de klantenservice maar die wisten ook niet meer dan wat op de pagina’s zelf staat. Afdeling inkoop komt er na het weekend op terug.
Valt me nogal tegen. Ik hoef het echt niet per se op releasedatum te hebben maar er is nul communicatie vanuit Bol zelf. Veel onduidelijkheid en geen transparantie. In de tussentijd harken ze nog lekker veel geld binnen en kun je hem nog steeds reserveren. Op één of andere manier had ik al zo’n voorgevoel dat dit zou gebeuren omdat ze nooit het reserveren hebben stopgezet.
Als je het te druk hebt mede door de coronacrisis, dan moet je al helemaal niet dit soort dingen gaan doen en kun je het beter conservatiever spelen. Mijn waardering van Bol daalt in ieder geval flink. Als ik geen cadeaubon had, had ik er sowieso niet besteld en dit bewijst het maar weer.
Helaas gister te laat om een 128gb versie bij Coolblue te reserveren en op te kunnen halen. Die zijn wel transparant in hun voorraad en het stellen van de juiste verwachtingen. Oké, hoe je wordt ontvangen in de fysieke winkel voelt nog wat bijna Amerikaans overdreven vriendelijk, maar ze leveren wel.
/rant
Valt me nogal tegen. Ik hoef het echt niet per se op releasedatum te hebben maar er is nul communicatie vanuit Bol zelf. Veel onduidelijkheid en geen transparantie. In de tussentijd harken ze nog lekker veel geld binnen en kun je hem nog steeds reserveren. Op één of andere manier had ik al zo’n voorgevoel dat dit zou gebeuren omdat ze nooit het reserveren hebben stopgezet.
Als je het te druk hebt mede door de coronacrisis, dan moet je al helemaal niet dit soort dingen gaan doen en kun je het beter conservatiever spelen. Mijn waardering van Bol daalt in ieder geval flink. Als ik geen cadeaubon had, had ik er sowieso niet besteld en dit bewijst het maar weer.
Helaas gister te laat om een 128gb versie bij Coolblue te reserveren en op te kunnen halen. Die zijn wel transparant in hun voorraad en het stellen van de juiste verwachtingen. Oké, hoe je wordt ontvangen in de fysieke winkel voelt nog wat bijna Amerikaans overdreven vriendelijk, maar ze leveren wel.
/rant
Precies mijn ervaring. Had ‘m ook niet bij Bol besteld als ik geen kadokaart had gehad. Zo kleine moeite lijkt me dat, je klanten op de hoogte houden van hun bestelling, maar nee, dat zit er niet in.Slickk schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 07:33:
Bij Bol weten ze nog steeds niks over de iPhone SE. Contact gehad met de klantenservice maar die wisten ook niet meer dan wat op de pagina’s zelf staat. Afdeling inkoop komt er na het weekend op terug.
/rant
Denk erover om bij BCC te bestellen, vanwege cashback van 4% via cashbackxl
Zijn er nog nadelen t.o.v. premium resellers, bij zo'n grote elektronica boer? Ze moeten zich toch allemaal houden aan dezelfde garantietermijnen e.d.
Zijn er nog nadelen t.o.v. premium resellers, bij zo'n grote elektronica boer? Ze moeten zich toch allemaal houden aan dezelfde garantietermijnen e.d.
Bevestiging van wat we al dachten via Twitter:trithemis schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 08:11:
[...]
Precies mijn ervaring. Had ‘m ook niet bij Bol besteld als ik geen kadokaart had gehad. Zo kleine moeite lijkt me dat, je klanten op de hoogte houden van hun bestelling, maar nee, dat zit er niet in.
Helaas hebben we de iPhones niet binnen gekregen op het moment dat we ze in eerste instantie verwachtten. We hopen ze uiteraard spoedig te krijgen zodat je hem snel in huis hebt, maar we weten nog niet exact wanneer. Sorry voor het ongemak.
Zojuist bericht ontvangen van DHL
Zending bij koerier voor aflevering
Brussel / Koksijde, dus vandaag geleverd (?), moeten dus zeker in ons kot blijven !
Zending bij koerier voor aflevering
Brussel / Koksijde, dus vandaag geleverd (?), moeten dus zeker in ons kot blijven !
[ Voor 10% gewijzigd door toine16 op 24-04-2020 10:56 ]
Van mij staat stinds 9:54 op
Verwarchte levertijd nog wel opZending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie
Vrijdag, april 24, 2020
Voor het einde van de dag
Bij mij ook deze meldingerik23 schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 10:45:
Van mij staat stinds 9:54 op
[...]
Verwarchte levertijd nog wel op
[...]
Fijn dat je koos voor bol.com. We gaan direct aan de slag! Je bestelling bevat een nog niet verschenen artikel. Dit gaan we voor je reserveren. Zodra het beschikbaar is, krijg je weer bericht.
Woop woop. Nog een paar weken wachten.
Haha same here. Gelukkig is mijn hoesje wel al binnen gekomenp4l4fd1n schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 12:24:
Fijn dat je koos voor bol.com. We gaan direct aan de slag! Je bestelling bevat een nog niet verschenen artikel. Dit gaan we voor je reserveren. Zodra het beschikbaar is, krijg je weer bericht.

Ik heb de reviews afgewacht maar ga nu ook maar bestellen, maar zal wel even duren denk ik. Nergens beschikbaar en bij Apple zelf levertijd tussen 6 en 13 mei... Nou ja, nog even tijd om te kiezen welke kleur het wordt
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Heb even gebeld, dacht, volgens de site kun je soms ook paketten ophalen bij hun sorteercentrum, en het centrum waar hij nu ligt is voor mij 10 minuten fietsen.
Maar blijkbaar is hij ingepland voor de avondroute die om 2u vertrekt. Ik zou als ik jou was dan ook zeker even wachten of rond die tijd een update komt.
Binnen!DateTime.Now schreef op donderdag 23 april 2020 @ 16:33:
[...]
Mijn pakje is een minuut later gescand
Zwart, erg mooi!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lDGAy6EyI8zpDcc9AG8b9eb4.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/hZ7cUHFQVGJ1js62lMacyPqC.jpg?f=fotoalbum_large)
wat fijn dat er ook veel minder regelgeveing icoontjes op staan.
Eigenlijk logisch.erik23 schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 13:16:
[...]
Heb even gebeld, dacht, volgens de site kun je soms ook paketten ophalen bij hun sorteercentrum, en het centrum waar hij nu ligt is voor mij 10 minuten fietsen.
Maar blijkbaar is hij ingepland voor de avondroute die om 2u vertrekt. Ik zou als ik jou was dan ook zeker even wachten of rond die tijd een update komt.
DHL komt hier altijd eind van de dag
Ik wacht gewoon ongeduldig af
Hier thuis ook afgeleverd rond 12.30. Nu nog aan t werk, vanavond rustig unboxen
en zo is het voorspeld!
Het is wel DHL Express met ID verificatie. is mijn inziens toch een andere bus dan de reguliere DHL pakketten.whazaaaa schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 13:26:
[...]
Eigenlijk logisch.
DHL komt hier altijd eind van de dag
Ik wacht gewoon ongeduldig af
in andere woorden. Ik verwacht vandaag nog een DHL pakketje van Amazon. deze zat niet bij de levering van de Iphone.
Ja ik had vandaag zowel DHL Parcel als Express, dat zijn twee verschillende bedrijven.DateTime.Now schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 13:33:
[...]
Het is wel DHL Express met ID verificatie. is mijn inziens toch een andere bus dan de reguliere DHL pakketten.
in andere woorden. Ik verwacht vandaag nog een DHL pakketje van Amazon. deze zat niet bij de levering van de Iphone.
Moest zelf een handtekening op het pakje zetten met eigen pen en daar maakte de chauffeur een foto van. Die variant heb ik nog niet meegemaakt.
Maar hij is binnen dus
Net sms met de mededeling dat het pakket onderweg isDateTime.Now schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 13:33:
[...]
Het is wel DHL Express met ID verificatie. is mijn inziens toch een andere bus dan de reguliere DHL pakketten.
Ik ga bij de deur zitten in het zonnetje

dank voor de update. Zit in hetzelfde schuitje...Slickk schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 07:33:
/rant
Hier ook, bij bol.com enkel de status 'gereserveerd'. Besteld op 17 april 2020 om 14:34.DJTimo schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 15:29:
[...]
dank voor de update. Zit in hetzelfde schuitje...
Beetje veel verschil tussen webshops dat er via Coolblue al toestellen bij mensen thuis bezorgd zijn en bij bol dan nog geen enkel teken van leven is... voor de mensen die goed gegokt hebben met hun keuze in online retailer en er al vrolijk op los kunnen gaan, have fun!
Cooling is silver, silence is golden!
Wat je denkt is niet wat je zegt. Wat je zegt wordt anders begrepen.
Main: AMD RX 9070XT Sapphire Pure, 2e PC: Nvidia RTX3080 EVGA FTW3
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.