Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Dennis0162
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 12:49
Gisteren na 6 weken wachten eindelijk mijn iPhone Pro Max 64gb Space Grey op kunnen halen bij de Amac in Tilburg!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 14:37
*snip* spam

Daedalus wijzigde deze reactie 26-11-2019 14:44 (93%)

• cliors
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 14:17
Wilde voor m'n vriendin een 11 Pro Max halen vanwege contractverlenging en had haast bij vodafone iets afgesloten totdat ik zag dat t-mobile voor een identiek abonnement 164,69 bijbetaling vraagt en vodafone dus 341 :/

Totaal per maand

€ 57,00
Red Essential 2 jaar€ 23,00
Apple iPhone 11 Pro Max 64GB Gold€ 34,00
Totaal eenmalig € 341,69

€ 59,00
Abonnement Go
Looptijd 2 jaar
5 GB + Unlimited bellen
Abonnement € 30,00 € 17,50
Toestelkrediet € 41,50
Apple iPhone 11 Pro Max 64GB Zwart
Totaal eenmalig € 164,69

In principe is tmobile voordeliger puur omdat je minder betaald voor je abonnement, maar wel meer voor je toestel.

Iemand nog een ideetje waar ik misschien nog voordeliger terecht kan?

Via mobiel.nl betaal je zelfs niks bij, maar weet niet of die toestellen nederlands zijn.

cliors wijzigde deze reactie 02-12-2019 14:38 (5%)

• evdakker
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 16:54
cliors schreef op maandag 2 december 2019 @ 14:35:
Wilde voor m'n vriendin een 11 Pro Max halen vanwege contractverlenging en had haast bij vodafone iets afgesloten totdat ik zag dat t-mobile voor een identiek abonnement 164,69 bijbetaling vraagt en vodafone dus 341 :/

Totaal per maand

€ 57,00
Red Essential 2 jaar€ 23,00
Apple iPhone 11 Pro Max 64GB Gold€ 34,00
Totaal eenmalig € 341,69

€ 59,00
Abonnement Go
Looptijd 2 jaar
5 GB + Unlimited bellen
Abonnement € 30,00 € 17,50
Toestelkrediet € 41,50
Apple iPhone 11 Pro Max 64GB Zwart
Totaal eenmalig € 164,69

In principe is tmobile voordeliger puur omdat je minder betaald voor je abonnement, maar wel meer voor je toestel.

Iemand nog een ideetje waar ik misschien nog voordeliger terecht kan?

Via mobiel.nl betaal je zelfs niks bij, maar weet niet of die toestellen nederlands zijn.
Het is altijd verstandig is om altijd de afbetaling per maand voor het toestel om te rekenen naar wat je uiteindelijk onder de streep betaalt, dat maakt het overzichtelijker. Bij Vodafone betaal je 1157,60 voor het toestel, bij T-Mobile betaal je drie euro en 9 cent meer. Lood om oud ijzer. Dan hangt het puur af van wat je wil voor abonnement, en of je liever bij Vodafone of T-Mobile zit.

• almar12
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 09-02 18:19
Heeft iemand hier enige ervaring met de levertijd van Mediamarkt (telefoonabonnement) voor de iphone 11 pro? Heb tijdens black friday een telefoonabonnement verlengt via mediamarkt. Helaas was de iphone 11 pro niet op voorraad (Blijkbaar heeft mediamarkt een aparte voorraad voor telefoonabonnementen) De volgende dag kreeg ik een e-mail waarin stond dat het ongeveer 5 werkdagen zou duren. Ben inmiddels meer dan 2 weken verder en heb nog steeds niks ontvangen. Mediamarkt klantenservice zijn ook niet duidelijk over de levertijd. Vandaar deze post; iemand ervaring met de levertijd van de iphone 11 pro? (Ik heb de iphone 11 pro 64GB midnight green besteld).

• Groentenman
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 14:12
Weet iemand of er nog prijsverlagingen aankomen rondom de feestdagen en het nieuwe jaar? Voorgaande modellen kregen altijd rond begin december al een prijsdaling, maar ik heb helaas nog niets voorbij zien komen vanuit de pricewatch of andere websites.

• Pnnnkk
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 11:17
Ben op zoek naar een iphone 11 zwart 128gb, blijkt zon beetje nergens te krijgen, opvallend wel. Hoe lang zou het wachten zijn?

• croschou
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 20-02 21:50
Volgens Belsimpel 2-4 werkdagen, als ik kijk op hun site. In de pricewatch zie ik nog wel wat leveranciers staan hoor, bijvoorbeeld EP. Direct af te halen :)
Wel iets duurder dan de andere kleuren, maar dat is vaak met zwarte versies, is mijn ervaring.

• sjnoebel8
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 16-02 11:46
Hier ook op 19-12 bij MediaMarkt online besteld en verlengd, destijds wel op voorraad het Iphone 11 128GB zwart model echter vervolgens een mail gehad dat die toch niet leverbaar was, terwijl die vervolgens nog 3 dagen lang als leverbaar on line staat in hun webshop. Zou 4/5 werkdagen levertijd zijn, inmiddels nog steeds niet binnen en was ook nog geen zicht op wanneer wel.

Ik wacht nog even af, maar krijg mijn bedenkingen bij de webshop van MM.

• tAnk
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 19-02 08:54
Gistermiddag een 'iPhone 11 Pro, 64 GB, middernachtgroen' bij Apple.com besteld en met creditcard betaald. Specifiek gekozen voor 'Zaterdaglevering'. Nu staat er 'Wordt bezorgd ma jan. 13.'

Het zal toch niet haha.

-edit-

Fantastisch. Mijn iPhone is opeens afgeleverd bij 'Receptie', getekend door 'BB', in mijn woonplaats. Er is hier geen receptie. En er is niemand aan de deur geweest.

UPS gebeld en ze gaan het onderzoeken. Dinsdag word ik waarschijnlijk teruggebeld. Apple.com zegt inmiddels ook dat het pakket is afgeleverd.

Godverdomme.....

tAnk wijzigde deze reactie 11-01-2020 10:50 (44%)

• DutchLegendX
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 20-02 21:15
tAnk schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 09:37:
Gistermiddag een 'iPhone 11 Pro, 64 GB, middernachtgroen' bij Apple.com besteld en met creditcard betaald. Specifiek gekozen voor 'Zaterdaglevering'. Nu staat er 'Wordt bezorgd ma jan. 13.'

Het zal toch niet haha.

-edit-

Fantastisch. Mijn iPhone is opeens afgeleverd bij 'Receptie', getekend door 'BB', in mijn woonplaats. Er is hier geen receptie. En er is niemand aan de deur geweest.

UPS gebeld en ze gaan het onderzoeken. Dinsdag word ik waarschijnlijk teruggebeld. Apple.com zegt inmiddels ook dat het pakket is afgeleverd.

Godverdomme.....
Ben wel benieuwd hoe dit gaat aflopen!

• tAnk
DutchLegendX schreef op zondag 12 januari 2020 @ 17:37:
[...]

Ben wel benieuwd hoe dit gaat aflopen!
Ik baal ontzettend. Morgenochtend bel ik Apple Store. Ga niet wachten op UPS.

• tAnk
tAnk schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 09:37:

Het zal toch niet haha.

-edit-

Godverdomme.....
Zojuist Apple Store gesproken. Ik werd te woord gestaan door een zeer vriendelijk medewerker. Ze gaan het oplossen.

Ze starten dus nu zelf ook een onderzoek. In de regel kan dit tot 8 werkdagen duren.

Zal jullie op de hoogte houden.

• squaadgras
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 18-02 21:42
Ga niet wachten op UPS.
Wachten op UPS moet je indd. niet doen. Wat een (netjes uitgedrukt) matige vervoerder; loop zelf ook tegen een probleem aan met de levering van een MacBook Pro door UPS. Een halve dag voor niets thuis gebleven, en over de geautomatiseerde klantenservice nog te zwijgen.

Succes!

• tAnk
tAnk schreef op maandag 13 januari 2020 @ 10:35:
[...]

Zojuist Apple Store gesproken. Ik werd te woord gestaan door een zeer vriendelijk medewerker. Ze gaan het oplossen.

Ze starten dus nu zelf ook een onderzoek. In de regel kan dit tot 8 werkdagen duren.

Zal jullie op de hoogte houden.
Ik trof vanavond opeens een briefje van UPS aan in de brievenbus. Ik was niet thuis...

Morgen komen ze terug.

Ondertussen staat op Apple.com nog altijd dat mijn iPhone afgelopen zaterdag is afgeleverd.

Bij UPS staat inmiddels dat ze me hebben gemist.

Wat is hier aan de hand....

Morgen dan maar thuiswerken....

-update-

Hij is binnen! Op de doos stond expliciet zaterdaglevering. Dus bij UPS is er iets goed fout gegaan.

tAnk wijzigde deze reactie 14-01-2020 12:05 (7%)

• glydoscoop
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 19-02 11:36
Zaterdag iphone XS besteld bij t-mobile
( direct leverbaar ) .. vandaag de mail dat het langer gaat duren ws na de 27e ... jammer weer
Pagina: 1 ... 94 95 96 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True