‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ach ja ik heb ook niet zo;n haast, zit op de 7 en die is prima. Ga mijn bestelling bij Apple zelf annuleren, scheelt toch 100 euro bij Vodafone. Mijn vriendin zit op de 6. dus hoop dat die van haar wel eerder komt (is ook eerder besteld)Roos79 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 20:11:
[...]
En voor @Greetoz ook ga er maar vanuit dat de levertijden bij providers best kunnen opschuiven.
Meestal enkel de echt snelle bestellers hebben geluk verder is een provider compleet afhankelijk wat Appel hun levert.
Lees anders maar de voorgaande topics op hun forums
[ Voor 90% gewijzigd door Daedalus op 13-09-2019 22:19 ]
[ Voor 89% gewijzigd door Daedalus op 13-09-2019 22:19 ]
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
haha, dat duurt hooguit 2 weken... en dan is die overal goed verkrijgbaar...mr.JamesBond schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 21:05:
Zal ik ook doen, als niemand het koopt. Vraag en aanbod, menschen!
Geduld hebben. Is bij alle iDeal betalingen.Odinrage schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 20:50:
Zojuist besteld bij Apple via iDeal, echter staat er nu dat de bestelling is opgeschort. Is dit een kwestie van geduld hebben of support contacten?
Ehm. Vriendelijk advies. Ik zou dat niet op Tweakers doen. Dat wordt niet zo gewaardeerd.mr.JamesBond schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 20:56:
Heb nu twee iPhone 11 Pro Max 256GB Midnight Green besteld. Een bij Apple en een bij Tele2. Als er iemand is die per sé op release day (of het weekend daarna) een wil, mag die er wel een van mij overkopen (vanzelfsprekend met garantiebewijs). Sowieso duurder dan de verkoopprijs van Apple, anders kan ik het net zo goed retourneren (wat ik sws tot 7 dagen na release kan).
Ik woon in Leeuwarden, DM me bij interesse.
Dat merk ik. Excuus, vrienden.Dennisweb schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 21:15:
[...]
Ehm. Vriendelijk advies. Ik zou dat niet op Tweakers doen. Dat wordt niet zo gewaardeerd.
Het is weer bijna September 2026 :)
Ik zie dat je 2019 inmiddels naar 2020 hebt aangepastJaymone schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 22:06:
Moest even denken aan de lange wachtrij in Oberhausen. Heb op een gegeven moment een kaartje moeten kopen van iemand (handel) aangezien de iPhones (4s) net voor mijn neus uitverkocht waren. Das war einmal..
Jazeker, morgen zeggen we nog ‘364’ dagenmr.JamesBond schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 22:13:
[...]
Ik zie dat je 2019 inmiddels naar 2020 hebt aangepast
iPhone 11 Pro middernachtgroen 64GB.
Ben voor t groen gegaan omdat het mij deed denken aan het armour van Master Chief. 😍
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Vrijdag in huis!!
Power to the beat.
Inmiddels is de status gewijzigd naar: wordt bezorgd: vr 20 Sepbsmldrs schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 16:44:
[...]
Ook via iDeal, om ongeveer 14:07. Om 14:21 bericht gehad dat de betaling wordt verwerkt. Verder niks gehoord.
Bij het opvragen van de bestelstatus staat er: De datums worden bevestigd zodra je betaling is ontvangen.
Voorgaande jaren liet ik hem bezorgen, maar ben benieuwd of de status voor afhalen aangepast zal worden, of pas op het moment dat je hem ophaalt...
Wordt verwerkt > Check in Vandaag > Klaar voor ophalen > Opgehaald zijn de statussen die er zijn...
Staat bij mij ook nog op 'Wordt verwerkt". Gaat denk ik niet veranderen aangezien de volgende stap 'Check in Vandaag" is. Ik ga er maar even vanuit dat het goed gaat.Jieve schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 00:12:
Even iets anders. hebben mensen hier aangegeven hem op te halen bij de Apple Store? En is bij jullie de status al veranderd? Of staat deze nog steeds op "Wordt Verwerkt"?
Voorgaande jaren liet ik hem bezorgen, maar ben benieuwd of de status voor afhalen aangepast zal worden, of pas op het moment dat je hem ophaalt...
Wordt verwerkt > Check in Vandaag > Klaar voor ophalen > Opgehaald zijn de statussen die er zijn...
Dit verandert pas op het laatste moment iddJieve schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 00:12:
Even iets anders. hebben mensen hier aangegeven hem op te halen bij de Apple Store? En is bij jullie de status al veranderd? Of staat deze nog steeds op "Wordt Verwerkt"?
Kan deze aanpassen maar kan tot 4 werkdagen duren. Dus zal pas woensdag of donderdag in orde komen.
Is dit nog op tijd of zal ik mijn iphone met vertraging ontvangen ?
Verwijderd
Mijn glazen bol zegt dat je iets vertraging hebt... 😂svenn15 schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 07:16:
Ik heb het volgende probleem. Mijn betaling is mislukt omdat mijn limiet van de visa bereikt is.
Kan deze aanpassen maar kan tot 4 werkdagen duren. Dus zal pas woensdag of donderdag in orde komen.
Ik kan op mijn creditcard ook geld storten via iDeal. Dat is met enkele minuten verwerkt.svenn15 schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 07:16:
Ik heb het volgende probleem. Mijn betaling is mislukt omdat mijn limiet van de visa bereikt is.
Misschien is er ook zoiets voor jou. Hoef je niet helemaal je limiet te verhogen.
Kan dat niet heb je pech denk ik. Apple probeert het een aantal keer. Lukt het herhaaldelijk niet dan annuleren ze (uiteraard) de order.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Helaas niet mogelijk. Apple zei gisteren aan de telefoon dat ik 7 dagen de tijd heb.Donstil schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 08:07:
[...]
Ik kan op mijn creditcard ook geld storten via iDeal. Dat is met enkele minuten verwerkt.
Misschien is er ook zoiets voor jou. Hoef je niet helemaal je limiet te verhogen.
Kan dat niet heb je pech denk ik. Apple probeert het een aantal keer. Lukt het herhaaldelijk niet dan annuleren ze (uiteraard) de order.
Bij welke CC instantie is dat niet mogelijk dan?svenn15 schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 08:31:
[...]
Helaas niet mogelijk. Apple zei gisteren aan de telefoon dat ik 7 dagen de tijd heb.
Mijn boefje is liev!
Ik ben bij axa belgieJB schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 08:40:
[...]
Bij welke CC instantie is dat niet mogelijk dan?
Zie nergens iets van staan.
Kan wel eens proberen een overschrijving te doen van mijn kaart naar mijn visa kaart nummer
Wellicht eens bellen met Axasvenn15 schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 08:51:
[...]
Ik ben bij axa belgie
Zie nergens iets van staan.
Kan wel eens proberen een overschrijving te doen van mijn kaart naar mijn visa kaart nummer
Mijn boefje is liev!
Volgens Apple zouden ze 7 dagen na bestelling 3x per dag de betaling proberen te triggeren. Zou het daarna nog niet lukken, wordt de bestelling geannuleerd. Dus binnen 4 werkdagen (wat ik erg ruim vind) zou misschien nog moeten lukken.svenn15 schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 07:16:
[ Voor 4% gewijzigd door Recon24 op 14-09-2019 10:00 ]
Hier hetzelfde issue. Teveel iPhones besteld voor de limiet door een order fout mijnerzijds.Alexknl schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 09:42:
[...]
@svenn15
Volgens Apple zouden ze 7 dagen na bestelling 3x per dag de betaling proberen te triggeren. Zou het daarna nog niet lukken, wordt de bestelling geannuleerd. Dus binnen 4 werkdagen (wat ik erg ruim vind) zou misschien nog moeten lukken.
Ik heb die van mijn vrouw wel kunnen verwerken/betaalgevens aanpassen. Maar mijn iPhone lukt niet. Als ik hem opnieuw betaal dan zegt hij ook echt CC geweigerd (terwijl limiet verhoogd is)
Ik heb hem geannuleerd na 12u klooien, en met iDeal besteld. 1 okt leveren. Tja tis niet anders, hebt zelf de eerste fout gemaakt waardoor ik in een loop kwam.
Volgens mij is de levertijd gekoppeld aan het binnenkomen van de betaling. Net als bij iDeal bestellingen waar je door de vertraging het waarneemt. Het zou mij verbazen als je nu nog je originele levertijd behoudt. Dat geeft ze een enorme hoeveelheid “gereserveerde/gekoppelde” iPhones.
Ben benieuwd of ik hem nog na de week van het release weekend in huis heb.
Maandag eens bellen om te vragen of ik nog op 20 september blijf.stormfly schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 10:33:
[...]
Hier hetzelfde issue. Teveel iPhones besteld voor de limiet door een order fout mijnerzijds.
Ik heb die van mijn vrouw wel kunnen verwerken/betaalgevens aanpassen. Maar mijn iPhone lukt niet. Als ik hem opnieuw betaal dan zegt hij ook echt CC geweigerd (terwijl limiet verhoogd is)
Ik heb hem geannuleerd na 12u klooien, en met iDeal besteld. 1 okt leveren. Tja tis niet anders, hebt zelf de eerste fout gemaakt waardoor ik in een loop kwam.
Volgens mij is de levertijd gekoppeld aan het binnenkomen van de betaling. Net als bij iDeal bestellingen waar je door de vertraging het waarneemt. Het zou mij verbazen als je nu nog je originele levertijd behoudt. Dat geeft ze een enorme hoeveelheid “gereserveerde/gekoppelde” iPhones.
Verwijderd
€730 plus €25 aansluitkosten en €5 verzendkostenEzioM schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 13:34:
De 11 128 GB is bij belsimpel 730 euro bij een 1 jarig red abbo van Vodafone, prima deal!
[ Voor 100% gewijzigd door Mr.ZeroNull! op 14-09-2019 15:20 ]
Ja. En waarschijnlijk donderdagavond een bericht dat je ‘m ‘morgen’ op mag komen halen.UncleSam schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 16:29:
Krijg je maar 1 mail (uw bestelling WXXXXX wordt verwerkt) als je gekozen hebt voor afhalen Apple Store?
- 100Gb per maand. KPN
- onbeperkt minuten
- iPhone 11 64GB
- €53,50 per maand
- €0 eenmalig
Ben benieuwd!
🌞🍃
Jullie Nederlanders hebben toch een luxe op dit vlak.gast schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 17:39:
Besteld:
- 100Gb per maand. KPN
- onbeperkt minuten
- iPhone 11 64GB
- €53,50 per maand
- €0 eenmalig
Ben benieuwd!
Hier in België
5GB per maand
Onbeperkt bellen en sms'en
iPhone 11 64
52,50 per maand en 159 eenmalig
Ik koop altijd los,de moeite niet icm een abbo
[ Voor 5% gewijzigd door Gunth op 14-09-2019 18:19 ]
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Ik koop altijd los vs 159 eenmalig does not compute... Of moet je in België eenmalig 159 betalen om te mogen bellenGunth schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 18:18:
[...]
Jullie Nederlanders hebben toch een luxe op dit vlak.
Hier in België
5GB per maand
Onbeperkt bellen en sms'en
iPhone 11 64
52,50 per maand en 159 eenmalig
Ik koop altijd los,de moeite niet icm een abbo
Mijn boefje is liev!
Me dunkt dat hij juist niet kiest voor die optie en daarom maar lost koopt.JB schreef op zondag 15 september 2019 @ 01:23:
[...]
Ik koop altijd los vs 159 eenmalig does not compute... Of moet je in België eenmalig 159 betalen om te mogen bellen
Die 159€ is voor het toestel.JB schreef op zondag 15 september 2019 @ 01:23:
[...]
Ik koop altijd los vs 159 eenmalig does not compute... Of moet je in België eenmalig 159 betalen om te mogen bellen
Dus abbo is dan 25€ voor toestel maandelijks en 26,5€ voor tele diensten over 2j.
Je hebt dan 50€ korting op het toestel.
Ieder jaar met de keynote wou ik dat ik in NL woonde 😏
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Verwijderd
100gb 🥺gast schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 17:39:
Besteld:
- 100Gb per maand. KPN
- onbeperkt minuten
- iPhone 11 64GB
- €53,50 per maand
- €0 eenmalig
Ben benieuwd!
Uit oprechte interesse: benut je deze grootte?
Heb dit gisteren pas gedaan dus verwacht niet dat ik de iphone 11 pro op de dag van release krijg maar hebben mensen ervaring met hoelang het dan gaat duren?
Moet ik denken aan 2-4 dagen later of zijn het gelijk weken voor dat ik me toestel in huis heb?
Vervelend, je bestelling komt iets later dan verwacht. We doen er alles aan om het zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Zodra 't op voorraad is, nemen we contact met je op voor een bezorgafspraak. We houden je per sms op de hoogte over de verwachte levertermijn.
Beetje vage mail, heb mijn bestelling maar geannuleerd en met CC bij Apple gekocht. Zo behoud ik een iets goedkoper abonnement en verzekering via CC
[ Voor 17% gewijzigd door Floppie op 15-09-2019 17:35 ]
[ Voor 103% gewijzigd door elaho op 15-09-2019 18:42 ]
Bleek dat de creditcard limiet van mijn zakelijke rekening op € 1000 stond. Had gedacht dat dit bij een zakelijke CC wel hoger zou zijn eigenlijk. Afijn, direct online de limiet aangepast en hoop dat ik alsnog de 20e langs kan bij de Apple Store in Den Haag!
Hier ook! 🎉🎉😎😎UncleSam schreef op zondag 15 september 2019 @ 21:31:
Ook hier een uur geleden het hele bedrag gereserveerd staan op de creditcard. 2 pogingen met 0 euro. Drie maal scheepsrecht dus,-) Inchecktijd vrijdag de 20 om af te halen in de store. Status ongewijzigd (Wordt verwerkt).
Is gewoon een volledig geautomatiseerde standaardmail van Vodafone. Zegt dan ook niets over de voorraad.Floppie schreef op zondag 15 september 2019 @ 17:34:
Ik kreeg deze mail van Vodafone. Ik had besteld om 1400 op vrijdag. Gaat om iphone 11 zwart 128gb
Vervelend, je bestelling komt iets later dan verwacht. We doen er alles aan om het zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Zodra 't op voorraad is, nemen we contact met je op voor een bezorgafspraak. We houden je per sms op de hoogte over de verwachte levertermijn.
Beetje vage mail, heb mijn bestelling maar geannuleerd en met CC bij Apple gekocht. Zo behoud ik een iets goedkoper abonnement en verzekering via CC
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Het is 7,5Gb en niet 5Gb, want in de DataPhone van Proximus zit ook nog eens 2,5Gb. Niettegenstaande blijft 51,99 / maand, wat eigenlijk veel is voor 'maar' 7,5 Gb / maand.Gunth schreef op zondag 15 september 2019 @ 08:58:
[...]
Die 159€ is voor het toestel.
Dus abbo is dan 25€ voor toestel maandelijks en 26,5€ voor tele diensten over 2j.
Je hebt dan 50€ korting op het toestel.
Ieder jaar met de keynote wou ik dat ik in NL woonde 😏
Je betaald uiteindelijk €50 minder: 24m x €25 = 600 + € 159 = € 759 ipv € 809, Mobilus M abonnement betaal je (zonder smartphone) nu € 14,99 gedurende 3 maand, daarna terug € 26,99 (indien geen nieuwe promo's).
Behalve de mobiele abonnementen is er anders niet zo veel voordeel om in NL te wonen, dus mogen ze toch ergens een voordeel uit halen
[ Voor 8% gewijzigd door RigolleM op 16-09-2019 08:27 ]
Elk jaar weer ditNiek_1981 schreef op zondag 15 september 2019 @ 22:24:
[...]
Is gewoon een volledig geautomatiseerde standaardmail van Vodafone. Zegt dan ook niets over de voorraad.
|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||
Komt gewoon omdat het een preorder is en Vodafone normaal gelijk de dag erna verzend. Wat nu dus niet kan. Dus krijg je deze e-mail. Wel benieuwd hoe snel ze leveren 2 iPhones op de release date besteld (1430 en 1630)
I know, vandaar dat ik dit ook zei.Greetoz schreef op maandag 16 september 2019 @ 09:14:
[...]
Komt gewoon omdat het een preorder is en Vodafone normaal gelijk de dag erna verzend. Wat nu dus niet kan. Dus krijg je deze e-mail. Wel benieuwd hoe snel ze leveren 2 iPhones op de release date besteld (1430 en 1630)
Ik heb 14:01 besteld ik ga er vanuit dat het goed komt.
|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||
En ook dat beloven ze elke weer terwijl ze dat niet mogen beloven 🙈Bicer schreef op maandag 16 september 2019 @ 10:07:
Ik heb dezelfde mail gehad van Vodafone. Maar via de chat gaf de medewerker die me heeft geholpen aan dat ik hem deze week zou krijgen. Betreft een iPhone Pro 11 64GB.
Gewoon afwachten is het advies en sommige hebben geluk en andere zitten in de tweede of derde aanlevering.
Hangt ook af welke kleur en welke gb het meest favoriet gaat zijn.
Wil je hem als eerste bestel dan gelijk via Apple dan heb je de meeste kans hem diezelfde dag binnen te krijgen
[ Voor 9% gewijzigd door Roos79 op 16-09-2019 10:25 ]
en het hangt af van hoe snel je was vrijdag, bij de lancering van de X was er ook veel gezeik maar ie kreeg ik ook gewoon op releasedag binnen.Roos79 schreef op maandag 16 september 2019 @ 10:23:
[...]
En ook dat beloven ze elke weer terwijl ze dat niet mogen beloven 🙈
Gewoon afwachten is het advies en sommige hebben geluk en andere zitten in de tweede of derde aanlevering.
Hangt ook af welke kleur en welke gb het meest favoriet gaat zijn.
Lees maar op de eigen forums van de providers.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
[Battle.net: Forsaken#22243]
Nee natuurlijk niet. Effectief is dit gewoon onbeperkt zoals T-Mobile en tele2 dit aanbieden.Verwijderd schreef op zondag 15 september 2019 @ 09:51:
[...]
100gb 🥺
Uit oprechte interesse: benut je deze grootte?
🌞🍃
Omdat er nu nog geen voorraad is 😉kmf schreef op maandag 16 september 2019 @ 10:30:
Vreemd... ik kan niet kiezen om de iPhone op te halen bij Apple Store den haag...
Volgens mij kan je pas later in bestel proces pas kiezen voor afhalen maar dat kunnen de bestellers van t laatste uur beter vertellen.
Daarom moet je meestal redelijk snel bij zijn.
Zat net te spieken ja voor de groene.Donstil schreef op maandag 16 september 2019 @ 13:58:
Bestellen met afhalen kan ook op pre-order dag, dat is alleen al een tijdje uitverkocht.
Daarom moet je meestal redelijk snel bij zijn.
iPhone 11 Pro midnight green, levering tussen 1 en 8 oktober. Benieuwd of dat nog bijtrekt.
Iemand interesse in een 11 Pro midnight green 64gb?
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Zou het proberen. Volgens mij wordt het standaard door PostNL bezorgd. Als je nog de keus heb om het af te leveren bij een supermarkt (Plus supermarkt bij ons neemt bijvoorbeeld pakketjes aan), hoef je ook niet bang te zijn dat je een briefje krijg met: Meneer/mevrouw was niet thuis.Intelcorei7 schreef op maandag 16 september 2019 @ 10:37:
Ben aan het twijfelen om te pre orderen, bij media markt staat ik de Pro Max vrijdag binnen zou moeten krijgen. Alleen ik ga vrijdag avond ook op vakantie dus weet niet of ik het moet proberen.
PostNL levert ook alleen tussen 09:00 en 18:00 uit mijn hoofd.
It's All In The "Mix"
paar pagina's terug lezen zijn genoeg fans die hem allang vrijdag om 14.00 uur besteld hebben incl meJieve schreef op maandag 16 september 2019 @ 16:19:
Het lijkt hier nu veel stiller dan afgelopen jaren.. komt dat omdat de iPhone's goed beschikbaar zijn? Of omdat men gewoon niet meer elk jaar een nieuw toestel koopt..
A person who never made a mistake never tried anything new.
Yes i know, maar voorgaande jaren had je veel meer reacties, wellicht ook omdat je dan alleen nog in DE kon reserveren etcNick25 schreef op maandag 16 september 2019 @ 16:19:
[...]
paar pagina's terug lezen zijn genoeg fans die hem allang vrijdag om 14.00 uur besteld hebben incl me
Nu ineens een bevestiging in de mail met een contract en alles.
Terwijl ik bij mobiel alles al heb doorgevoerd en betaald heb. Kan ik daar weer achteraan
Dat is volgens mij sinds de iPhone 7 al niet meer, toen werd NL al toegevoegd aan de eerste waveJieve schreef op maandag 16 september 2019 @ 16:21:
[...]
Yes i know, maar voorgaande jaren had je veel meer reacties, wellicht ook omdat je dan alleen nog in DE kon reserveren etc
De iPhone 11 / 11 pro verkoopt zelfs beter dan geanticipeerd: https://www.google.nl/amp...een-green-and-purple/amp/Jieve schreef op maandag 16 september 2019 @ 16:21:
[...]
Yes i know, maar voorgaande jaren had je veel meer reacties, wellicht ook omdat je dan alleen nog in DE kon reserveren etc
Ben bang dat vodafone op de release niet volledig kan leveren...Donstil schreef op maandag 16 september 2019 @ 17:06:
Jeetje drie keer geprobeerd via Vodafone te verlengen afgelopen vrijdag, steeds een foutmelding.
Nu ineens een bevestiging in de mail met een contract en alles.
Terwijl ik bij mobiel alles al heb doorgevoerd en betaald heb. Kan ik daar weer achteraan
Nee die moet ik ook niet. Geannuleerd nu. Laat mijn mobiel.nl door gaan.Nick25 schreef op maandag 16 september 2019 @ 18:30:
[...]
Ben bang dat vodafone op de release niet volledig kan leveren...
Ben wel benieuwd hoor welke provider het snelste levert
Yup dat is wel de/mijn verwachting. Afgaande van de afgelopen jaren dan, dat hoeft niets over dit jaar te zeggen natuurlijk.Roos79 schreef op maandag 16 september 2019 @ 18:56:
En mobiel.nl levert sneller dan Vodafone denk je @Donstil
Ben wel benieuwd hoor welke provider het snelste levert
Afgelopen jaren anders nog steeds op de dag van release van Vodafone de iPhone uitgeleverd gekregen.Donstil schreef op maandag 16 september 2019 @ 19:11:
[...]
Yup dat is wel de/mijn verwachting. Afgaande van de afgelopen jaren dan, dat hoeft niets over dit jaar te zeggen natuurlijk.
Ga er vanuit dat dit jaar niet veel anders zal zijn.
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Ja die zijn er ook heus geweest. Ik zeg ook nergens dat Vodafone helemaal niet gaat leveren.Niek_1981 schreef op maandag 16 september 2019 @ 19:21:
[...]
Afgelopen jaren anders nog steeds op de dag van release van Vodafone de iPhone uitgeleverd gekregen.
Ga er vanuit dat dit jaar niet veel anders zal zijn.
Verwijderd
Hebben jullie van andere providers al duidelijkeid? Of is het bij Vodafone KPN etc ook een kwestie van afwachten?
svenn15 schreef op maandag 16 september 2019 @ 19:58:
Iemand een idee welke winkel ik moet zijn vrijdag voor de meeste kans te hebben voor een iphone in de winkel te kunnen meenemen.
Ik heb hem zaterdag ochtend ge pre-orderd bij T-Mobile, dit is mijn eerst pre order ooit hoop dat ik hem wel nog geleverd ga krijgen ergens tussen de 20-27 September, daarna een weekje met vakantie namelijk en wil graag de nieuwe camera uit proberen daar.Verwijderd schreef op maandag 16 september 2019 @ 19:28:
Ik heb bij tmobile gepre-ordered vrijdag. Qua levertijd moet ik geduld hebben (lastig).
Hebben jullie van andere providers al duidelijkeid? Of is het bij Vodafone KPN etc ook een kwestie van afwachten?
Vanaf 8.00 uur s’ochtens in de Coolblue winkels. Je kan van te voren niet reserveren dus wie eerst komt wie eerst maalt. 😊svenn15 schreef op maandag 16 september 2019 @ 19:58:
Iemand een idee welke winkel ik moet zijn vrijdag voor de meeste kans te hebben voor een iphone in de winkel te kunnen meenemen.
Hier exact hetzelfde (8017XX)Jeroenvde89 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 15:52:
Iets na tweeën besteld en net bevestiging gehad van mijn bestelling bij KPN (verlengen abonnement) van de 11 Pro Midnight Green 64 GB
Nog geen enkele indicatie (gehad) van een eventuele leverdatum
Nog geen update helaas.
Bij een switch winkel kans of heeft deze geen gewone verkoop ?elaho schreef op maandag 16 september 2019 @ 20:25:
[...]
Vanaf 8.00 uur s’ochtens in de Coolblue winkels. Je kan van te voren niet reserveren dus wie eerst komt wie eerst maalt. 😊
Benieuwd wanneer we de eerste leverafspraken horen van mensen. Kan nu niet lang meer durenLimitted schreef op maandag 16 september 2019 @ 20:32:
[...]
Hier exact hetzelfde (8017XX)
Nog geen update helaas.
Zelf besteld bij Vodafone Next en ik was haar eerste klant die een iPhone 11 pro bestelde aan de lijn
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Volgt Apple dezelfde regels als bij particuliere bestellingen?
ingen vill veta var du köpt din tröja
Dit topic is gesloten.
![]()
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.