Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevintjuh93
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17-04 06:03
xGROOVER schreef op donderdag 2 november 2017 @ 08:26:
[...]

Heb je deze melding nu net pas gekregen?
Geen enkele melding.. keek toevallig (ahum) bij mijn bestellingen. Het staat onder het betaalbedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

kevintjuh93 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 08:28:
[...]

Geen enkele melding.. keek toevallig (ahum) bij mijn bestellingen. Het staat onder het betaalbedrag.
jij hebt hem al betaald? Misschien sturen ze alleen die uit. Ik heb betalen bij afhalen gekozen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
Vodafone, ordernr: 2697709XX

Nog geen wijziging bij mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
heerlijk...iedereen (incl mezelf :+ ) helemaal waus hier rondom de bezorging/ophalen met nog iets meer dan 24 uur te gaan.

Ach ja, het is toch een beetje de voorpret, nietwaar? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevintjuh93
pposthoorn schreef op donderdag 2 november 2017 @ 08:29:
[...]

jij hebt hem al betaald? Misschien sturen ze alleen die uit. Ik heb betalen bij afhalen gekozen...
Nee, niet betaald. Ik betaal hem ook pas bij afhalen. (Ik heb hem 5 oktober al kunnen bestellen door een fout op de website van mediamarkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huismarb
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:02
Inmiddels ook T&T code ontvangen van Vodafone, lijkt toch allemaal goed te gaan komen :D

(64 GB Silver, bestelling 09:14)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Laatst online: 19-08 20:40
Bij mij geen Vodafone statuswijziging na de SMS. Heb ook laat besteld, rond 12:00 een 64GB SG besteld via Vodafone NEXT, dus kijk er niet echt van op :)

[ Voor 4% gewijzigd door Dannydekr op 02-11-2017 08:38 ]

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houjehaags
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ad Hox schreef op donderdag 2 november 2017 @ 07:53:
Zouden ze de smsjes hebben omgedraaid? Ik heb namelijk een sms gehad met: in week 44 wordt er geleverd, maar verder geen mail of bericht met track and trace. Status pagina blijft op “ontvangen”. (Vodafone)
Hier precies hetzelfde. Positieve sms gehad maar daarna geen info meer of update van de status. Ook kan ik My Vodafone niet meer in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Bij Vodafone kan je ook je bestelling bekijken zonder je account via de bestelstatus. Je hebt alleen je mail en je ordernummer nodig.

https://www.vodafone.nl/s...erbehoud/bestelling.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xplosivv
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-06 13:22
kevintjuh93 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 08:33:
[...]

Nee, niet betaald. Ik betaal hem ook pas bij afhalen. (Ik heb hem 5 oktober al kunnen bestellen door een fout op de website van mediamarkt)
Wat was jouw status voor deze verandering? Bij mij staat er namelijk nog steeds "Afhalen mogelijk vanaf 3-11-2017 - In Behandeling"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevintjuh93
Xplosivv schreef op donderdag 2 november 2017 @ 08:54:
[...]

Wat was jouw status voor deze verandering? Bij mij staad er namelijk nog steeds "Afhalen mogelijk vanaf 3-11-2017 - In Behandeling"
Er staan twee dingen. Bovenin staat: Artikel: 1 van 1 | Aantal: 1 | Afhalen over meer dan 2 weken in behandeling

En dan staat er bij het bedrag:
1159,-
Bestelling verzonden naar magazijn Dordrecht
Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending. Dordrecht

Geen idee wat het was bij het bedrag hiervoor..

[ Voor 4% gewijzigd door kevintjuh93 op 02-11-2017 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xplosivv
kevintjuh93 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 08:56:
[...]

Er staan twee dingen. Bovenin staat: Artikel: 1 van 1 | Aantal: 1 | Afhalen over meer dan 2 weken in behandeling

1159,-

Vreemd dat ze zeggen 'meer dan 2 weken' en dat-ie toch al onderweg is; mazzel voor jou I suppose :).

Bij mij staat er onder het bedrag helemaal niets. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevintjuh93
Xplosivv schreef op donderdag 2 november 2017 @ 08:58:
[...]

Vreemd dat ze zeggen 'meer dan 2 weken' en dat-ie toch al onderweg is; mazzal voor jouw I suppose :).

Bij mij staat er onder het bedrag helemaal niets. :'(
Hmm, balen! Jammer dat dit altijd gepaard gaat met een grote hoeveelheid onzeker- en onduidelijkheid.

Ja dat 'meer dan 2 weken' is een standaard iets ofzo totdat tie is gescand bij het filiaal denk ik...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xplosivv
kevintjuh93 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 08:59:
[...]

Hmm, balen! Jammer dat dit altijd gepaard gaat met een grote hoeveelheid onzeker- en onduidelijkheid.

Ja dat 'meer dan 2 weken' is een standaard iets ofzo totdat tie is gescand bij het filiaal denk ik...
Nja zoals ik al zei, bij mij staat de status al vanaf het begin op "Afhalen mogelijk vanaf 3-11-2017", dus ik hoop nog wel op een goed afloop.

We zullen zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:06

pdavie2311

Live life to the fullest..

Nico111 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 08:48:
Bij Vodafone kan je ook je bestelling bekijken zonder je account via de bestelstatus. Je hebt alleen je mail en je ordernummer nodig.

Goeie Tip! :)

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistervis007
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-08 21:42
Nico111 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 08:48:

Normaal gesproken wel inderdaad, sinds deze morgen krijg ik alleen maar volgende melding te zien;
Werk aan de winkel
Dit weekend zijn er werkzaamheden aan onze website. Van zaterdag 21 oktober 18.00 uur tot zondag 22 oktober 21.00 uur is onze online shop even offline. Je kunt wel bestellen via directsales.vodafone.nl/shop.

Ben je al klant bij Vodafone en wil je een nieuwe smartphone bestellen of je abonnement verlengen? Ga dan naar directsales.vodafone.nl/verlengen.
Bij mijn weten is het nog geen weekend, blijkbaar bij Vodafone wel al........😐

Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

kevintjuh93 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 08:56:
[...]

1159,-

Dit is alles wat ik zie:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/s/9dnl82d8a0zmddz/MM-iPhoneX.png

Offtopic edit: Hoe krijg ik tegenwoordig een dropbox foto hier? 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door pposthoorn op 02-11-2017 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 04-08 20:57
Voor de Tele2 bestellers, ik heb net gebeld met de sales afdeling en mij bestelling van vrijdag staat nog steeds op pre sale. Volgens mevrouw zou ik vandaag / morgen een bericht ontvangen, maar zeker kon ze het niet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:42
pposthoorn schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:17:
[...]

Dit is alles wat ik zie:
https://www.dropbox.com/s/9dnl82d8a0zmddz/MM-iPhoneX.png

Same here.

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevintjuh93
pposthoorn schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:17:
[...]

Dit is alles wat ik zie:
[afbeelding]

Ik zie dit: https://ibb.co/dVCgiG

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:42
Voor iedereen die een bestelling heeft om morgen af te halen: ik heb net Apple gesproken en hoewel deze hangt op “in behandeling” op de website en “wordt verwerkt” op de app is deze eigenlijk in transit richting de Store(s)!

Dus als je ‘m morgen zou ophalen en je een incheckslot voor morgen hebt is je telefoon dus gewoon onderweg en komt ‘t allemaal goed.

Pro tip van Apple: Laat hem niet vallen.

[ Voor 19% gewijzigd door Evernote op 02-11-2017 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xplosivv
Ondertussen moet MM toch wel weten of ze kunnen leveren morgen? Misschien even contact opnemen dus? Of heeft iemand anders dat ook al gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:42
Xplosivv schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:35:
Ondertussen moet MM toch wel weten of ze kunnen leveren morgen? Misschien even contact opnemen dus? Of heeft iemand anders dat ook al gedaan?
Een aantal mensen hier waaronder ik zie nu bij de status van de bestelling dat hij is verzonden naar de store voor afhalen.
Mocht je dit niet hebben dan denk ik dat je achter het net vist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGROOVER
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18:47
BekSide schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:40:
[...]

Een aantal mensen hier waaronder ik zie nu bij de status van de bestelling dat hij is verzonden naar de store voor afhalen.
Net contact gehad met mediamarkt de persoon aan de telefoon zei, dat ze officieel de voorraad pas morgen om 08:00 mogen aanpassen. De mensen die dus wel al een status update hebben komt omdat de desbetreffende winkel deze voorraad al heeft aangepast. Wat hiervan waar is ik weet het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
mistervis007 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:14:
[Normaal gesproken wel inderdaad, sinds deze morgen krijg ik alleen maar volgende melding te zien;
Nou ik heb het nu nog even geprobeerd, maar het werkt bij mij prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01:26
[...]

Ouwe stangerd! :D

De hele club in rep en roer hier haha

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xplosivv
[...]

Beetje zuur (voor mij natuurlijk) dat er mensen zijn waarbij de status is dat er over twee weken geleverd wordt al een telefoon krijgen, waarbij er dan ook menzen zijn - zoals ik - waar er staat Leverbaar Vanaf 3-11 en dat dus niet het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
xGROOVER schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:41:
[...]

Net contact gehad met mediamarkt de persoon aan de telefoon zei, dat ze officieel de voorraad pas morgen om 08:00 mogen aanpassen. De mensen die dus wel al een status update hebben komt omdat de desbetreffende winkel deze voorraad al heeft aangepast. Wat hiervan waar is ik weet het niet.
Diegene aan de telefoon heeft het over de voorraad van de mediamarkt winkel. De telefoons die in de webshop zijn besteld worden ook door de webshop verstuurd en heeft dus niks met de voorraad van de winkel te maken.

Wat natuurlijk zou kunnen is dat de winkels hun voorraad straks weten en dat je dus met morgen ophalen een iPhone zou kunnen kopen door te kijken welke winkel voorraad heeft dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Burnyl
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-04-2021
Van VF te horen gekregen dat mn bestelling is gereserveerd en wanneer nummerbehoud is goedgekeurd ze bestelling komen brengen. Vanochtend sms ontvangen dat nummerbehoud is goedgekeurd. Status is alleen nog niet aangepast en verder ook geen bericht meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xplosivv
BekSide schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:54:
[...]

Diegene aan de telefoon heeft het over de voorraad van de mediamarkt winkel. De telefoons die in de webshop zijn besteld worden ook door de webshop verstuurd en heeft dus niks met de voorraad van de winkel te maken.

Wat natuurlijk zou kunnen is dat de winkels hun voorraad straks weten en dat je dus met morgen ophalen een iPhone zou kunnen kopen door te kijken welke winkel voorraad heeft dan.
Volgens mij gaat een vd personen die zo'n melding heeft gekregen de telefoon ook ophalen in Dordt, dus wordt niet opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 00:18
Burnyl schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:56:
Van VF te horen gekregen dat mn bestelling is gereserveerd en wanneer nummerbehoud is goedgekeurd ze bestelling komen brengen. Vanochtend sms ontvangen dat nummerbehoud is goedgekeurd. Status is alleen nog niet aangepast en verder ook geen bericht meer.
Ik in principe hetzelfde, ook even met ze gebeld. Als het goed is wordt de order straks doorgezet en krijgen we mail van de koerier om in te plannen.

Mijn nummerbehoud was gister al goedgekeurd...

|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 22:45
Xplosivv schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:01:
[...]

Nja zoals ik al zei, bij mij staat de status al vanaf het begin op "Afhalen mogelijk vanaf 3-11-2017", dus ik hoop nog wel op een goed afloop.

We zullen zien.
Is gewoon een fout in het systeem, heb ik deze week contact met ze gehad omdat mijn ordernummers veel lager was dan die van jou en er bij mij stond ophalen over twee weken. Die van mij zijn onderweg in ieder geval en jij zit in een range waarbij de bestelling bij meer mensen niet is verzonden. Er wordt geen voorraad uit de winkel gebruikt, omdat dit een internetbestelling betreft die wordt afgehaald, staat los van de voorraad in de winkel.

[ Voor 11% gewijzigd door NotSoSteady op 02-11-2017 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burnyl
overtones schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:03:
[...]

Ik in principe hetzelfde, ook even met ze gebeld. Als het goed is wordt de order straks doorgezet en krijgen we mail van de koerier om in te plannen.

Mijn nummerbehoud was gister al goedgekeurd...
Laten we het hopen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Bij mij geeft die aan dat het e-mailadres niet geldig is qua formaat 8)7 Lijkt dus niet te werken.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
Xplosivv schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:57:
[...]

Volgens mij gaat een vd personen die zo'n melding heeft gekregen de telefoon ook ophalen in Dordt, dus wordt niet opgestuurd.
Klopt inderdaad, maar dit is voorraad van de webwinkel, hij is ook besteld via de webshop. Je kon daarnaast ook nog naar de fysieke winkel van de mediamarkt toe gaan om een preorder te doen. Dit is weer een andere voorraad.

De telefoon wordt dus verstuurd van het landelijke webshop magazijn naar de winkel waar hij afgehaald wordt. staan echt los van elkaar deze 2 voorraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xplosivv
NotSoSteady schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:05:
[...]

Is gewoon een fout in het systeem, heb ik deze week contact met ze gehad omdat mijn ordernummers veel lager was dan die van jou en er bij mij stond ophalen over twee weken. Die van mij zijn onderweg in ieder geval en jij zit in een range waarbij de bestelling bij meer mensen niet is verzonden. Er wordt geen voorraad uit de winkel gebruikt, omdat dit een internetbestelling betreft die wordt afgehaald, staat los van de voorraad in de winkel.
Daar was ik al bang voor ja. Helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:21

Toppe

Oké ✅

Evernote schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:30:
Voor iedereen die een bestelling heeft om morgen af te halen: ik heb net Apple gesproken en hoewel deze hangt op “in behandeling” op de website en “wordt verwerkt” op de app is deze eigenlijk in transit richting de Store(s)!

Dus als je ‘m morgen zou ophalen en je een incheckslot voor morgen hebt is je telefoon dus gewoon onderweg en komt ‘t allemaal goed.

Pro tip van Apple: Laat hem niet vallen.
Netjes, al vindt ik het raar dat de statussen niet ge-update worden, zal dit dan toch een stukje veiligheid zijn?

Edit: als die status toch betekend dat hij verzonden is, is een week dan niet een beetje lang?

[ Voor 6% gewijzigd door Toppe op 02-11-2017 10:22 ]

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• vanbeijnhem
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11-07 01:41
Bij mij is de status eindelijk gewijzigd! Voelt lekker om een beetje zekerheid te hebben O+

Yes yes yes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

vanbeijnhem schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:24:
Bij mij is de status eindelijk gewijzigd! Voelt lekker om een beetje zekerheid te hebben O+

Yes yes yes!
Nice! Sprong hij van artikelen worden verwerkt naar klaar om opgehaald te worden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Yeah, hier ook!

Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/3hivadpr6o6x1g9/IMG_9181.JPG?dl=1

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2017 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:18
Krijgen jullie daar ook een mailtje van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemmik
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-09 10:38
Hier nog niets (ophalen in Amsterdam tussen 13:30 en 14:00)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xplosivv
Net toch maar even met MM contact opgenomen, en was de moeite niet waard. Even opheldering gevraagd over wat de status precies betekent, en 'het kan zijn dat je hem morgen op kan halen, maar ook dat het langer duurt'.

Lekker informatief dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Xplosivv schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:30:
Net toch maar even met MM contact opgenomen, en was de moeite niet waard. Even opheldering gevraagd over wat de status precies betekent, en 'het kan zijn dat je hem morgen op kan halen, maar ook dat het langer duurt'.

Lekker informatief dus.
Klinkt als je stoort in de koffie pauze :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• onur.b
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-02-2023
Hier ook nog niks over ophalen. ( ophalen tussen 08:00 en 08:30 in Amsterdam)

[ Voor 8% gewijzigd door onur.b op 02-11-2017 10:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evernote
Toppe schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:20:
[...]

Netjes, al vindt ik het raar dat de statussen niet ge-update worden, zal dit dan toch een stukje veiligheid zijn?

Edit: als die status toch betekend dat hij verzonden is, is een week dan niet een beetje lang?
Denk inderdaad een stukje veiligheid, denk dat ze al een tijdje in transit zijn. Misschien liggen ze er al zoals ook hierboven aangegeven waarbij de status veranderd is.

Hype! Zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsleeuw8
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 30-07 16:16
Hier ook geen veranderingen bij mijn mediamarkt bestelling. Hopen dat hij morgen komt, als hij bezorgd wordt krijg je hier dan een track en trace van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NevsSob
  • Laatst online: 22-01-2020
Dannydekr schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:10:
[...]

Bij mij geeft die aan dat het e-mailadres niet geldig is qua formaat 8)7 Lijkt dus niet te werken.
Bij mij dus ook, terwijl de link in de bevestigingsmail wel werkt.. :?

M3 SR+ | Midnight Silver | Black | RN 29/8 | VIN 8/11 | SMS 29/11 | levering 11/12 | G-XXX-PZ

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• captainleduc
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 22:54
Zojuist deze sms gehad van T-Mobile oOo (ophalen in shop SG 64G, om 9.02 besteld vrijdag).

Overigens ben ik er nog niet zeker van dat dit betekent dat hij ook echt vandaag verzonden wordt..

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/w2D9S6Y.png

[ Voor 26% gewijzigd door captainleduc op 02-11-2017 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote

Yes yes yes!
*O* Nice! Volop genieten morgen en in het weekend dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
NevsSob schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:34:
[...]

Bij mij dus ook, terwijl de link in de bevestigingsmail wel werkt.. :?
Denk dat "verlengers" niet in het orderstatussysteem worden gezet maar enkel via de link kunnen kijken. Wel slordig allemaal zeg! Komt allemaal heel warrig/onprofessioneel over daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTuinstra
  • Laatst online: 19-09 14:05
Zijn er mensen die er een besteld hebben bij Apple waarbij de levering morgen is en een track code hebben ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:03
MrTuinstra schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:38:
Zijn er mensen die er een besteld hebben bij Apple waarbij de levering morgen is en een track code hebben ontvangen?
Hier is de status nog: "Verzending wordt voorbereid"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09 10:49
Danielson schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:39:
[...]

Hier is de status nog: "Verzending wordt voorbereid"
Bij mij ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
nielsleeuw8 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:33:
Hier ook geen veranderingen bij mijn mediamarkt bestelling. Hopen dat hij morgen komt, als hij bezorgd wordt krijg je hier dan een track en trace van?
Hoe laat besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Iemand nog beweging in de 20-27 leverdatum van Apple? Had ik maar bij meerdere winkels tegelijk besteld,-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexistant
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 14-01-2021
MrTuinstra schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:38:
Ik heb besteld via de webshop (Amac), maar heb via ‘snel besteld’ het toestel besteld want had geen account. Ik kan dus helemaal niets zien/volgen. Ik moet maar hopen dat ik vandaag een Track & Trace krijg. Ondanks dat ik ‘91e’ op de lijst stond, besteld om 08:57u vrijdag.

Rexistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:38
UncleSam schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:43:
Iemand nog beweging in de 20-27 leverdatum van Apple? Had ik maar bij meerdere winkels tegelijk besteld,-(
Ook bij Apple zelf besteld om 09:10 en direct betaald met iDeal.
Helaas, nog steeds artikelen worden verwerkt en op stap 2 bij de Apple order status.
Er is dus vanaf vrijdag niks veranderd :( !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes yes yes!
Haarlem nog "Artikelen worden verwerkt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:18
Misschien ligt het aan de winkel. Ik heb Amsterdam, ook nog artikelen worden verwerkt. Die screenshot van hierboven was van Den Haag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Dannydekr schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:10:
[...]

Had ik ook...Hoofdletters gebruiken gehele emailadres werkte bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsleeuw8
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 30-07 16:16
9:20 staat in de mail die in heb gekregen. Er stond nog wel bij mijn bestelling 4-5 dagen levertijd. Dit staat ook in de bon aangegeven. Alleen ik zie helemaal niks bij me bestelling staan, ook niet leverbaar over 4-5 dagen. Dit zie ik alleen op de bon staan. Overigens heb ik hem thuis laten bezorgen en niet afhalen in een winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
pdavie2311 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:47:
[...]

Had ik ook...Hoofdletters gebruiken gehele emailadres werkte bij mij
WERKTE HELAAS NIET :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenn15
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 22:09
spannend toch wel allemaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vanbeijnhem
Van wat ik gelezen heb zit je gewoon gebeiteld als je status nu op artikelen worden verwerkt staat. De statussen zullen vanzelf wel veranderen. Kortom lekker RUSTAGHHH blijven komt allemaal wel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJHH93
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:52
Die communicatie bij de MM.. Telefonisch (webshop): nee u kunt de telefoon morgen niet afhalen in de vestiging.

Telefonisch (winkel): als u een heeft gekozen voor afhalen in onze winkel en u heeft al betaald dan krijgt u morgen een afhaalbewijs van ons.

Lekker onduidelijk allemaal. Maarja afwachten dus nog.
:F

[ Voor 9% gewijzigd door MJHH93 op 02-11-2017 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NevsSob
  • Laatst online: 22-01-2020
Dannydekr schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:37:
[...]

Denk dat "verlengers" niet in het orderstatussysteem worden gezet maar enkel via de link kunnen kijken. Wel slordig allemaal zeg! Komt allemaal heel warrig/onprofessioneel over daar.
Eens. In de bevestigingsmail staat dat mijn contract ingaat op 27/10, op mijn contract staat hetzelfde, in my Vodafone en de app dat mijn contract liep tot 17/01/17 (gewacht op iPhone X) en via Twitter krijg ik te horen dat het ingaat op het moment dat het toestel geleverd wordt... #spijtdatikweervoorvodafonegekozenheb

M3 SR+ | Midnight Silver | Black | RN 29/8 | VIN 8/11 | SMS 29/11 | levering 11/12 | G-XXX-PZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 19:13
nada, had om 9:06 de bevestiging, tot op heden geen verandering van die 20-27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absoluut
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-03-2022
Bij mij 20-27 nov en ook geen beweging :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
MJHH93 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:51:
Die communicatie bij de MM.. Telefonisch (webshop): nee u kunt de telefoon morgen niet afhalen in de vestiging.

Telefonisch (winkel): als u een heeft gekozen voor afhalen in onze winkel en u heeft al betaald dan krijgt u morgen een afhaalbewijs van ons.

Lekker onduidelijk allemaal. Maarja afwachten dus nog.
:F
Wat is jouw status in je account dan? wel dat ze verstuurd zijn naar de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasperb_
  • Laatst online: 19-10-2023
moca007 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:18:
Voor de Tele2 bestellers, ik heb net gebeld met de sales afdeling en mij bestelling van vrijdag staat nog steeds op pre sale. Volgens mevrouw zou ik vandaag / morgen een bericht ontvangen, maar zeker kon ze het niet zeggen.
Heb net ook nog even gebeld. Klantenservice gaf aan dat ze morgen geleverd worden en verwachten begin volgende week een aantal telefoons te kunnen bezorgen. Over de hoeveelheid tefoons of het aantal bestellingen voor mij kon ze niks zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
Jasperb_ schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:56:
[...]

Heb net ook nog even gebeld. Klantenservice gaf aan dat ze morgen geleverd worden en verwachten begin volgende week een aantal telefoons te kunnen bezorgen. Over de hoeveelheid tefoons of het aantal bestellingen voor mij kon ze niks zeggen.
Dus morgen kan je wel vergeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
Voor jullie info, inside info van een mediamarkt. Totaal kregen zij er 5 binnen voor het gehele filiaal. 0 keer de space grey.

In dit filiaal hadden ze meer dan 80 preorders staan.

Week 47 schijnt een flinke levering te komen pas. tot dan is het drama.

[ Voor 17% gewijzigd door BekSide op 02-11-2017 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJHH93
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:52
BekSide schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:55:
[...]

Wat is jouw status in je account dan? wel dat ze verstuurd zijn naar de winkel?
Die staat op in behandeling afhalen mogelijk vanaf 03-11. Maar het bedrag was al snel afgeschreven van mijn CC nadat het eerst alleen gereserveerd was. Ik heb MM toen gewezen naar een stuk tekst op de website waar staat dat ze het pas afschrijven als ze het product ook daadwerkelijk leveren. Met dat verhaal wist de persoon van de winkel mij te vertellen dat ik het toestel dan morgen kan ophalen. Maarja, ik geloof op dit moment even niemand meer :+ We gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasperb_
moca007 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:57:
[...]

Dus morgen kan je wel vergeten
Denk dat ze zelf ook niet goed weten wat ze wel en niet kunnen leveren en per wanneer. Ik vind het wel vreemd dat andere providers al kunnen aangegeven aan hun klanten dat ze morgen hun telefoon kunnen ophalen en Tele2 nog in het duister tast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorig jaar een iPhone 7 Plus besteld bij de MM precies op het tijdstip dat het kon. Ik was een van de eerste, maar uiteindelijk 2-3 weken moeten wachten. Blijkbaar hadden ze een "vergissing" gemaakt.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2017 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
Ongelooflijk toch, zitten hier te smeken om ons geld met bakken tegelijk richting Apple te schuiven. Maar ze laten het niet toe. man man man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingFox
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-09 11:55
Momenteel vanuit België ook nog geen verzendbevestiging gekregen. Normaal zou mijn iPhone X 64GB Space grey morgen geleverd moeten worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanbeijnhem
Jasperb_ schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:59:
[...]

Denk dat ze zelf ook niet goed weten wat ze wel en niet kunnen leveren en per wanneer. Ik vind het wel vreemd dat andere providers al kunnen aangegeven aan hun klanten dat ze morgen hun telefoon kunnen ophalen en Tele2 nog in het duister tast.
Schijnbaar is het mobiele netwerk van Tele2 niet het enige inferieure netwerk dat ze hebben.....

Offtopic: Tele2 naar Tele2 van de week drie keer de verbinding verbroken in een gesprek van 20 min :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
Jasperb_ schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:59:
[...]

Ja ik vind het ook vreemd, heb dit ook aangeven toen ik vanochtend belde, het lijkt dat de medewerkers weinig tot geen info krijgen.

Wie weet krijgen we vandaag nog een mail, het is nog vroeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je hem als eerste wil, ALTIJD bij Apple direct bestellen. De providers komen altijd 2de plek. Ze zullen er echt wel een paar weggeven morgen, maar vertellen de grootste onzin om te zorgen dat jij je contract afsluit en alvast maandelijks gaat betalen voor een telefoon (die je nog niet eens in je bezit hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
Kom op vodafone, zie er zoveel die later hebben besteld dan mij en hem toch morgen gaan krijgen..

Behalve het smsje gister niks veranderd, zelfde status, niks gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:08
Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:05:
Als je hem als eerste wil, ALTIJD bij Apple direct bestellen. De providers komen altijd 2de plek. Ze zullen er echt wel een paar weggeven morgen, maar vertellen de grootste onzin om te zorgen dat jij je contract afsluit en alvast maandelijks gaat betalen voor een telefoon (die je nog niet eens in je bezit hebt).
Enkel gisteravond had T-Mobile er al meer dan 900 die via AMP geleverd gaan worden. Daar komen de winkel leveringen nog bij. Vandaag gaat dat gewoon weer door. Reken er maar op dat T-Mobile (en zo ook KPN en Vodafone) er wel een paar duizend krijgen.

Ik heb nog altijd niks ontvangen, terwijl ik nog voor 9:01 klaar was met bestellen. Hoop dat mijn order wel gewoon (zoals beloofd) uitgeleverd wordt als één van de eerste.

[ Voor 11% gewijzigd door wesleytjuh op 02-11-2017 11:08 ]

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
Contact gehad met een apple medewerker, Er is morgen voorraad in de winkels, echter beperkt. Het kan dus zin hebben om in de rij te gaan staan....... Je bent alleen dus niet gegarandeerd van een telefoon.
2 stuks per persoon kan je kopen.

Hier mensen die het gaan proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasperb_
Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:05:
Helaas was bij de Apple store tot 09:15 dicht, mijn order bij Apple heeft nu een leverdatum van 20-27 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brianpa
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 01-05-2024
Benny schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:05:
Kom op vodafone, zie er zoveel die later hebben besteld dan mij en hem toch morgen gaan krijgen..

Behalve het smsje gister niks veranderd, zelfde status, niks gehoord.
hoelaat heb jij hem besteld als ik vragen mag? ik de 27e om 9:45 en heb nog niet eens een smsje ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
nielsleeuw8 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:48:
[...]

9:20 staat in de mail die in heb gekregen. Er stond nog wel bij mijn bestelling 4-5 dagen levertijd. Dit staat ook in de bon aangegeven. Alleen ik zie helemaal niks bij me bestelling staan, ook niet leverbaar over 4-5 dagen. Dit zie ik alleen op de bon staan. Overigens heb ik hem thuis laten bezorgen en niet afhalen in een winkel
0% kans heb je dan. Ten eerste was het voor 09:00 al mogelijk om een pre-order te plaatsen, ten tweede zijn er mensen die eerder dan jou hebben besteld ook waarbij ze ook geen statusupdate hebben gekregen.

[ Voor 16% gewijzigd door NotSoSteady op 02-11-2017 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
wesleytjuh schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:07:
[...]

Enkel gisteravond had T-Mobile er al meer dan 900 die via AMP geleverd gaan worden. Daar komen de winkel leveringen nog bij. Vandaag gaat dat gewoon weer door. Reken er maar op dat T-Mobile (en zo ook KPN en Vodafone) er wel een paar duizend krijgen.

Ik heb nog altijd niks ontvangen, terwijl ik nog voor 9:01 klaar was met bestellen. Hoop dat mijn order wel gewoon (zoals beloofd) uitgeleverd wordt als één van de eerste.
Echt raar alle providers hebben inmiddels verzonden of gaan vandaag verzenden, inclusief mediamarkt, behalve Tele2 kan maar niets zeggen / bevestigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2be
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:58

2be

Brianpa schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:12:
[...]

hoelaat heb jij hem besteld als ik vragen mag? ik de 27e om 9:45 en heb nog niet eens een smsje ontvangen
Heb je besteld met een afbetaling van meer dan 250 euro dan heeft Vodafone geblunderd bij de krediet registratie. Even klantenservice bellen zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brianpa
2be schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:13:
[...]

Heb je besteld met een afbetaling van meer dan 250 euro dan heeft Vodafone geblunderd bij de krediet registratie. Even klantenservice bellen zou ik zeggen.
had gister al contact opgenomen met ze en alles was goed doorgekomen, ze snappen zelf ook niet waarom ik geen smsje heb gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:08
[...]

Heb via T-Mobile besteld, verder ook zakelijk, verwacht eigenlijk geen problemen met de BKR.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:13

Ad Hox

N/A

[...]

Hebben jullie wel een contract ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brianpa
Ad Hox schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:16:
[...]

ja maar die kwam pas 4 uur later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-09 10:50

Yes yes yes!
Hier niet :(

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevintjuh93
BekSide schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:57:
Voor jullie info, inside info van een mediamarkt. Totaal kregen zij er 5 binnen voor het gehele filiaal. 0 keer de space grey.

In dit filiaal hadden ze meer dan 80 preorders staan.

Week 47 schijnt een flinke levering te komen pas. tot dan is het drama.
Nog meer inside info: Van de zwarte versie 64gb heeft mediamarkt er voor alle filialen maar 74 toestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burnyl
Ad Hox schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:16:
[...]

Had het contract paar minuten na de bestelling in de mailbox zitten..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 17-09 05:36
Net nog even gebeld met Apple.

Mijne wordt verzonden met UPS, alles zag er volgens medewerker goed uit en wordt morgen aangeboden.
Verzendbewijs met T&T volgt.

:)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
Brianpa schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:12:
[...]

Ik 9:15. Space Grey 64gb met verlenging, toestellening onder de € 250 dus geen BKR gedoe.. contract had ik om 13:15 in de mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2be
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:58

2be

09:13 bevestiging gehad van Vodafone. 11:12 had ik mijn contract binnen. Afgelopen woensdag een sms-je gehad dat ik pech heb en moet wachten. Status van mijn bestelling staat nog op Ontvangen en we houden je per mail/sms op de hoogte.
Pagina: 1 ... 9 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.