Zit hier ook te wachten (op Watch dan). Nog niks. Echt bizar die afleverblokken van 9-18 uur..symen89 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 16:38:
DHL is stelletje amateurs.
Ben hele dag thuis. Nu verspringt de bezorgdag naar 24 sept. Blijkbaar heb ik aangegeven dat het naar een servicepunt moet gaan terwijl dit niet zo is. Aanvraag naar ophaalpunt is nu gecancled dus heb kleine hoop dat ze nog langskomen. Nog meer mensen aan het wachten op pakketje?
Jaaaaaaaa hoor. Bestelling schiet bij Apple op 'bestelling wordt voorbereid' en kan niet meer worden geannuleerd. Jinxed it.Alamo schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 16:56:
[...]
Ik zit dus ook hevig te twijfelen. Besteld bij Apple, verwachte levering tussen 24 sept en 1 okt (en de laatste 3 dagen daarvan ben ik weg).
En zie nu dat ie op voorraad ligt bij Coolblue Amsterdam...
En ik kan m'n bestelling bij Apple nog annuleren...
Ik denk dat ik wel weet waar dit heen gaat.
450!RobPete89 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:48:
[...]
Ik heb hem vorige week maandag al verkocht. Ben wel klaar mee na 10 dagen zonder grote telefoon haha. Hoeveel heb jij er nog voor kunnen krijgen?
Lekker annuleren. Is in minuutje gepiept.Alamo schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 16:56:
[...]
Ik zit dus ook hevig te twijfelen. Besteld bij Apple, verwachte levering tussen 24 sept en 1 okt (en de laatste 3 dagen daarvan ben ik weg).
En zie nu dat ie op voorraad ligt bij Coolblue Amsterdam...
En ik kan m'n bestelling bij Apple nog annuleren...
Ik denk dat ik wel weet waar dit heen gaat.
Was bij mij ook en kom hem op de website (niet in app) nog gewoon annuleren.Alamo schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 17:00:
[...]
Jaaaaaaaa hoor. Bestelling schiet bij Apple op 'bestelling wordt voorbereid' en kan niet meer worden geannuleerd. Jinxed it.
Mijn status bij Belsimpel is veranderd naar: Status specifiek voor jouw bestelling: Op voorraad en alvast voor je gereserveerd.
Ben benieuwd!
Ben benieuwd!
Ik woon vlakbij Groningen en heb het toestel ook aan het begin van de middag al ontvangen. Was bij DHL.Jovano schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 16:59:
Ik ben ook nog aan het wachten, bestelling zou geleverd moeten worden tussen 9:00 en 18:00. Nu had @Martinus het begin van de middag al, dus ik dacht ook geluk te hebben, niet dus.
Welnu, mijn Xs is ook afgeleverd bij de voordeur. As we speak is hij aan het "terugzetten via iCloud". Ben benieuwd of ik nu wel kan bellen vanuit mijn kantoor (iPhone 6 issue)..
i7,GTX4070,32Gb,3x24",Rift-s, Fanatec CSL-elite&DD
Heb je hem los besteld of met abonnement?Ralluff schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 17:11:
Mijn status bij Belsimpel is veranderd naar: Status specifiek voor jouw bestelling: Op voorraad en alvast voor je gereserveerd.
Ben benieuwd!
Verlenging van (Vodafone) abonnement.Snel101 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 17:21:
[...]
Heb je hem los besteld of met abonnement?
Nou nou, dit was mij toch een rollercoaster van emoties!
Het begon met de melding op mijn discord server om 15:03 dat de iPhone Xs Max 256GB op vooraad was bij coolblue.
Ik snel de bestelling plaatsten met verzekering (vandaar dat ik voor CB heb gekozen).
Ga ik over naar betalen, krijg ik na het inloggen om te betalen een melding van mijn bank dat ik geen toegang heb om die betaling af te ronden.
Ik contact opgenomen met mijn bank, fraude controlle. Worden er vragen aan mij gesteld die ik moest beantwoorden, maar heel leuk. Net de vragen die ik niet zo 1 2 3 wist (zoals adres vorige huis, ik ben 21. Woon al 15 jaar in Tilburg dus dat adres heb ik nooit geweten).
Moet ik naar een vestiging van mijn bank met mijn ID ter controlle. Ik dat doen, ondertussen geeft CB nog aan dat mijn bestelling wachtende is op de betaling. Na 30 min van wachten + controlle kijk ik op CB, is de bestelling geanulleerd. Stresssss.
Het was geregeld met mijn bank, bewezen dat ik de eigenaar ben en ik ff 1450 euro wil uitgeven. Ik plaats een bestelling bij coolblue via mijn mobiel. Stuurt de app van mijn bank mij niet terug naar CB. Kijk ik op CB, geen bestelling geplaatst!
Nog meer stress, snel naar huis gegaan met de klantenservice aan de telefoon en mijn laptop voor mijn neus. Snel alles gecontrolleerd. Heeft hij alsnog de transactie kunnen koppelen aan de bestelling!
Dus nu, na 2 uur en een kwartier, kan ik zeggen dat ik morgen mijn iPhone Xs Max 256GB Space Gray binnenkrijg!
YESS!
Oh, voor wie wil weten hoe ik dat bericht kreeg op discord. Ik had maandag een node.js applicatie geschreven die de website van coolblue steeds checkte naar de producten die ik had ingevuld of hun status van "binnenkort leverbaar" naar "Nu bestellen" veranderd.
En hij controlleerde de status pagina van de iPhone Xs of er weer een nieuwe update was geplaatst door coolblue.
En zoja, dan maakt hij gebruik van de discord API en stuurt hij mij een bericht die ik dan ontvang op mijn macbook / telefoon.
Het begon met de melding op mijn discord server om 15:03 dat de iPhone Xs Max 256GB op vooraad was bij coolblue.
Ik snel de bestelling plaatsten met verzekering (vandaar dat ik voor CB heb gekozen).
Ga ik over naar betalen, krijg ik na het inloggen om te betalen een melding van mijn bank dat ik geen toegang heb om die betaling af te ronden.
Ik contact opgenomen met mijn bank, fraude controlle. Worden er vragen aan mij gesteld die ik moest beantwoorden, maar heel leuk. Net de vragen die ik niet zo 1 2 3 wist (zoals adres vorige huis, ik ben 21. Woon al 15 jaar in Tilburg dus dat adres heb ik nooit geweten).
Moet ik naar een vestiging van mijn bank met mijn ID ter controlle. Ik dat doen, ondertussen geeft CB nog aan dat mijn bestelling wachtende is op de betaling. Na 30 min van wachten + controlle kijk ik op CB, is de bestelling geanulleerd. Stresssss.
Het was geregeld met mijn bank, bewezen dat ik de eigenaar ben en ik ff 1450 euro wil uitgeven. Ik plaats een bestelling bij coolblue via mijn mobiel. Stuurt de app van mijn bank mij niet terug naar CB. Kijk ik op CB, geen bestelling geplaatst!
Nog meer stress, snel naar huis gegaan met de klantenservice aan de telefoon en mijn laptop voor mijn neus. Snel alles gecontrolleerd. Heeft hij alsnog de transactie kunnen koppelen aan de bestelling!
Dus nu, na 2 uur en een kwartier, kan ik zeggen dat ik morgen mijn iPhone Xs Max 256GB Space Gray binnenkrijg!
Oh, voor wie wil weten hoe ik dat bericht kreeg op discord. Ik had maandag een node.js applicatie geschreven die de website van coolblue steeds checkte naar de producten die ik had ingevuld of hun status van "binnenkort leverbaar" naar "Nu bestellen" veranderd.
En hij controlleerde de status pagina van de iPhone Xs of er weer een nieuwe update was geplaatst door coolblue.
En zoja, dan maakt hij gebruik van de discord API en stuurt hij mij een bericht die ik dan ontvang op mijn macbook / telefoon.
Ralluff schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 17:11:
Ben benieuwd!

Ik heb telefonisch aan laten passen, ander abo en 256gb i.p.v. 64gb ..
Nu alleen wachten op vodafone goedkeuring.
Jij ziet hetzelfde Ralluf ?
De mijne ga ik toch terugsturen ivm de afwerking van de glazen achterkant... Dat wordt dus nog even een paar dagen met m'n iPhone 6 doorbrengen....
Fotonerd
Pfff zit nog steeds op DHL te wachten.....
Speciaal, ik kreeg rond 17:15 voor de tweede keer vandaag een SMS dat de levering tussen 9:00 en 18:00 plaats vind maar dat de chauffeur weer vanuit Amsterdam is vertrokken
Wordt een snel ritje dan.
Heb vandaag bij KPN mijn abonnement verlengd met een iPhone XS Max 264GB Gold, staat op de website vandaag besteld voor 23:59 morgen in huis. Krijg vrijwel gelijk na mijn bestelling een mail dat ze kampen met schaarste en mijn toestel nog niet geleverd kan worden. Volgens mij gaat daar iets fout..
Wat is er mis mee?Xilantof schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 17:41:
De mijne ga ik toch terugsturen ivm de afwerking van de glazen achterkant... Dat wordt dus nog even een paar dagen met m'n iPhone 6 doorbrengen....
Nikon, Fujifilm en Apple zooi
Aan een van de lange zijde lijkt de glazen achterkant niet goed uitgelijnd met de rvs rand. Zelfs als ik hem gewoon in mijn handen heb voel ik een ribbel. De andere zijde is gewoon perfect rond/glad...
Fotonerd
Verwijderd
Broer heeft dan toch beslist om een iPhone XS te kopen, heb er netjes eentje gekocht op CB en morgen geleverd. No stress
Ikzelf pas wel, veel te duur. Een 2dehands XR zal misschien een optie zijn na nieuwjaar.
Denk dat CB bewust heeft gewacht om geen avondleveringen te moeten doen door de toestroom aan iPhones die vandaag zouden besteld zijn, my 2 cents
Ikzelf pas wel, veel te duur. Een 2dehands XR zal misschien een optie zijn na nieuwjaar.
Denk dat CB bewust heeft gewacht om geen avondleveringen te moeten doen door de toestroom aan iPhones die vandaag zouden besteld zijn, my 2 cents
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2018 18:16 ]
goh, ik had niet verwacht bij dit product dat zoiets erdoorheen zou glippen, da's een slordige fout van Foxconn. Heb gelijk de mijne gechecked, want ik was zo onder de indruk van het ding zelf dat ik niet eens naar de achterkant gekeken hebXilantof schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 18:09:
[...]
Aan een van de lange zijde lijkt de glazen achterkant niet goed uitgelijnd met de rvs rand. Zelfs als ik hem gewoon in mijn handen heb voel ik een ribbel. De andere zijde is gewoon perfect rond/glad...
Nikon, Fujifilm en Apple zooi
Duurde bij mij ook even voordat ik het doorhad, maar ik voelde het letterlijk ineens in mijn hand.Shark.Bait schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 18:15:
[...]
goh, ik had niet verwacht bij dit product dat zoiets erdoorheen zou glippen, da's een slordige fout van Foxconn. Heb gelijk de mijne gechecked, want ik was zo onder de indruk van het ding zelf dat ik niet eens naar de achterkant gekeken heb
Net aan de telefoon gezeten met ze, erg vriendelijk te woord gestaan.
Deze mag nu terug, en dan sturen ze een nieuwe... Zal woensdag of donderdag worden dat ik dan m'n nieuwe heb.
Kan pas op mn werk weer printen, anders was ie morgen al de deur uit gegaan.
Fotonerd
De voorraad dit jaar is wel bizar groot, of de vraag bizar klein.
Zojuist bij de Apple Store in Amsterdam geweest, je kon nu nog gewoon binnen lopen en een iPhone reserveren om na 10 minuten in een rij te staan je toestel te kopen.
Geen geliefde opmerking hier maar slecht voor de handel, op die manier was het leuk om elk jaar ‘gratis’ te upgraden. Dat zit er nu niet in.
Zojuist bij de Apple Store in Amsterdam geweest, je kon nu nog gewoon binnen lopen en een iPhone reserveren om na 10 minuten in een rij te staan je toestel te kopen.
Geen geliefde opmerking hier maar slecht voor de handel, op die manier was het leuk om elk jaar ‘gratis’ te upgraden. Dat zit er nu niet in.
Verwijderd
Kleine vraag gok ik dan, markt is redelijk verzadigd en het prijskaartje doet hen de das om, voor de gewone burger toch.SquareOne schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 19:13:
De voorraad dit jaar is wel bizar groot, of de vraag bizar klein.
@SquareOne De tweedehands markt wordt elk jaar minder, veel mensen hebben een goede telefoon en doen er langer mee dan een jaar, voor bv mij maakt het het jaarlijkse upgraden stukken minder interessant, net zoals het jaarlijkse upgraden opzich al lang niet meer zo interessant is.... toestellen zijn top en brengen gewoon niet meer zo veel vernieuwing
Van 08:00 tot 19:00 thuis geweest, maar nu roepen andere verplichtingen. Tot morgen, telefoontje.
Binnen. Ik ben weg hier 😂
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Mijn dhl levering is verschoven naar maandag omdat chaffeur “in de file staat” vrije dag aangevraagd voor niets!
Bedankt dhl
Bedankt dhl
Verwijderd
Na een tijdje "On hold" gestaan te hebben, ging ik er vanuit dat hij vanavond zou komen. Maar om 16:50 zag ik een mooi DHL-busje stoppen, die naar m'n buurman liep. Daarna naar ons huis, in zijn systeem stond het verkeerde huisnummer... Maar op het pakketje wel goed. 
Zeer mooi toestel. Het scherm is eigenlijk groter dan die van m'n 7 Plus, maar doordat hij smaller is, moet ik er nog wel heel erg aan wennen.
Zeer mooi toestel. Het scherm is eigenlijk groter dan die van m'n 7 Plus, maar doordat hij smaller is, moet ik er nog wel heel erg aan wennen.
Mediamarkt bestelling (vrijdag 14-9 om 17.00 uur) vandaag keurig bezorgd door PostNL. Apple bestelling (vrijdag 14-9 om 09.06) ook netjes bezorgd door UPS. Topservice door de bedrijven.
Ik moet zeggen dat de levering door Apple met alle appjes die je krijgt het nèt iets bijzonderder maakt! "Apple: Het is zover. De artikelen van levering nummer blablabla worden vandaag bezorgd." Maar ja de 4% cashback bij MM was ook wel chill, toch weer 40 euro korting dus hoesje "gratis".
Ik moet zeggen dat de levering door Apple met alle appjes die je krijgt het nèt iets bijzonderder maakt! "Apple: Het is zover. De artikelen van levering nummer blablabla worden vandaag bezorgd." Maar ja de 4% cashback bij MM was ook wel chill, toch weer 40 euro korting dus hoesje "gratis".
DHL is toch ook een stel prutsers bij elkaar hé. Daar kan ik ook een boek over schrijven mbt leveringen. Man man man... Alleen al dat track en trace proces is om te janken zo inefficient en traag. Daarbij moet je je verkregen code op 3 DHL tracking sites rammen voordat ie werkt, nooit goed te herleiden waar de code nu bij hoort
Mijn boefje is liev!
Mijn geduld wordt wel op de proef gesteld vandaag. Al van 0900 aan het wachten op DHL. Vanmiddag rond 1530 ging de status opeens naar on hold, vervolgend gebeld en de medewerker gaf aan dat hij met de avondlevering mee zou gaan. Tussen 18 en 21 dus. Om 18u kreeg ik sms dat hij bij de courrier was. Nou ben benieuwd, nog een uur afwachten en hopelijk eindigt het niet in een teleurstelling. Maandag is er niemand thuis. Begint wel spannend te worden nu.
Iemand een idee of ze bij de Apple store of amac een glasplaat via de machine erop kunnen zetten?
Bezorgen ze niet op zaterdag?lo3k schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 20:05:
Mijn geduld wordt wel op de proef gesteld vandaag. Al van 0900 aan het wachten op DHL. Vanmiddag rond 1530 ging de status opeens naar on hold, vervolgend gebeld en de medewerker gaf aan dat hij met de avondlevering mee zou gaan. Tussen 18 en 21 dus. Om 18u kreeg ik sms dat hij bij de courrier was. Nou ben benieuwd, nog een uur afwachten en hopelijk eindigt het niet in een teleurstelling. Maandag is er niemand thuis. Begint wel spannend te worden nu.
Verdorie, ze hebben mijn XS 64GB opgeschoven naar 27 september - 2 oktober (zending 2) op de Apple store.
2 dagen langer wachten
2 dagen langer wachten
[ Voor 12% gewijzigd door SupremeRick op 21-09-2018 20:23 ]
PC: CPU: i9-10900KF @ 4.8GHZ | GFX: MSI Gaming X GTX1080Ti | RAM: GSKILL TridentZ 4x16GB @ 3600MHz | SSD: 2TB | HDD: 1TB | Mobo: Asus Strix Z470-e | Case: Corsair 500D SE | Cooler: Corsair H150i
Ik had het eerder moeten posten volgens mij. Paar seconden nadat ik deze verstuurde ging de bel. Aan het installeren nu!lo3k schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 20:05:
jammer kerel, inmiddels wel?Jovano schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 16:59:
Ik ben ook nog aan het wachten, bestelling zou geleverd moeten worden tussen 9:00 en 18:00. Nu had @Martinus het begin van de middag al, dus ik dacht ook geluk te hebben, niet dus.
no comment
Mijn lederen hoesje besteld bij Apple wordt met DHL verzonden en staat ook op maandag terwijl ie vandaag is verzonden. Irritant..
Mijn hoesje wordt morgen gewoon met UPS bezorgd hoor..
Ben ik ook heel erg benieuwd naar.d.castello schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 20:14:
Iemand een idee of ze bij de Apple store of amac een glasplaat via de machine erop kunnen zetten?
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Ja dat kunnen zij denk ik ook wel...
Zie YouTube: iPhone X Belkin Screen Protector Installation
[ Voor 37% gewijzigd door Jieve op 21-09-2018 20:47 ]
Jazeker, rond 19:00 is het geleverd
Verwijderd
Bij mij staaf zending wordt voorbereid. En gelukkig nog 24/9-1/0SupremeRick schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 20:20:
Verdorie, ze hebben mijn XS 64GB opgeschoven naar 27 september - 2 oktober (zending 2) op de Apple store.
2 dagen langer wachten
beter, bij mij zit ie ook nog in bestelling wordt voorbereid, misschien veranderd het volgende week nog wel. en dan hoop ik niet verder naar achter.Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 20:54:
[...]
Bij mij staaf zending wordt voorbereid. En gelukkig nog 24/9-1/0
PC: CPU: i9-10900KF @ 4.8GHZ | GFX: MSI Gaming X GTX1080Ti | RAM: GSKILL TridentZ 4x16GB @ 3600MHz | SSD: 2TB | HDD: 1TB | Mobo: Asus Strix Z470-e | Case: Corsair 500D SE | Cooler: Corsair H150i
Bij mij ook 24/9-1-10 alleen staat nu 'zending wordt klaargemaakt voor verzending'Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 20:54:
[...]
Bij mij staaf zending wordt voorbereid. En gelukkig nog 24/9-1/0
Beetje geluk wordt hij vandaag nog verzonden.
Ja, al bleek dat er een aantal gegevens niet overeen kwamen van Belsimpel en Vodafone, dat heb ik zojuist opgelost maar telefoon komt daardoor volgende week pas.Benny schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 17:33:
[...]
[Afbeelding]
Ik heb telefonisch aan laten passen, ander abo en 256gb i.p.v. 64gb ..
Nu alleen wachten op vodafone goedkeuring.
Jij ziet hetzelfde Ralluf ?
Ik had ook bij Apple besteld afgelopen vrijdag met levertijd 24/9-1-10, maar raakte vanavond gefrustreerd dat iedereen hem gewoon bijna overal zo kan halen. Terwijl ik hem notabene bij Apple zelf besteld had. Ik heb vanavond rond 19:30u een bestelling geplaatst bij Coolblue met levering morgen!!!! Apple bestelling gelijk geannuleerd.
Ik heb nu net hetzelfde gedaan!patrique70 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 21:01:
Ik had ook bij Apple besteld afgelopen vrijdag met levertijd 24/9-1-10, maar raakte vanavond gefrustreerd dat iedereen hem gewoon bijna overal zo kan halen. Terwijl ik hem notabene bij Apple zelf besteld had. Ik heb vanavond rond 19:30u een bestelling geplaatst bij Coolblue met levering morgen!!!! Apple bestelling gelijk geannuleerd.
Oh! en gelijk een 12 watt blokje erbij gedaan..
[ Voor 4% gewijzigd door SupremeRick op 21-09-2018 21:11 ]
Bestelt op de eerste dag van de pre order in de ochtend, staat nu bij tele 2 dat als je voor 20 september heb bestelt de levertijd +3 weken is. Be lach elijk. Bij belsimpel zijn sommige gewoon nu al leverbaar en kan ik er morgen een hebben. Tele 2 geeft aan dat het allemaal van Apple afhangt. Klopt niet, want waarom hebben alle andere providers wel gewoon prima levertijd.
Vandaag op twee Xs Max belkin screenprotector laten zetten met dat apparaatje, dus ja dat kunnen ze erop zetten!d.castello schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 20:14:
Nefit EnviLine Tower Monoblock All Electic - 18x350wp (6300wp) Zuid - 2x Anker Solix Solarbank 3 Pro + 1x BP2700 - iPhone 17 Pro 256 GB Zilver - LG OLED 55” B16LA - Apple TV 4K 32GB – Sonos Beam
Want? Zelfde iPhones hoor, en service is bij de blauwen echt wel beter, zeker het tweede jaarVerwijderd schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 22:33:
Xs max 64gb niet, maar ik heb hem liever van Apple zelf, die paar dagen zijn zo om
Als je rechtstreeks bij Apple koopt moeten ze je gewoon 2 jaar garantie gevenCardwizard schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 22:43:
[...]
Want? Zelfde iPhones hoor, en service is bij de blauwen echt wel beter, zeker het tweede jaar
Koop je elders dan moet het tweede via de winkel waar je hem kocht idd
Moeten, ja.... en dat is bij CB gewoon top, in mijn ogen kan daar niemand aan tippenRoos79 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 22:46:
[...]
Als je rechtstreeks bij Apple koopt moeten ze je gewoon 2 jaar garantie geven
Ik heb slechte ervaring bij cb die hebben mij dus een slecht toestel gegeven na een reparatie.
Eind goed al goed. Om 19:30 braaf afgeleverd op het aangepaste adres! Super service door DHL!Alpha89 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:25:
Hier dus een DHL drama... Komt DHL aangereden... Alleen het hoesje bij zich..
Man geeft aan dat het super druk is... Zal waarschijnlijk vanavond nageleverd worden (die status is nergens te bekennen op de site). Maar ik kan dus maar tot 18:00 hier blijven. Advies was pas anders even het afleveradres aan...
Zo gezegd zo gedaan... Hoppa 24 september...... Net dus maar even gebeld. Ze zouden hem alsnog vandaag proberen af te leveren op het nieuwe adres...
Als dat gebeurd zou ik het heel knap vinden :x ...
Wat een machine die XS!
Voor mij een mooi excuus om voor de 256 te gaanVerwijderd schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 22:33:
Xs max 64gb niet, maar ik heb hem liever van Apple zelf, die paar dagen zijn zo om
Doen ze niet bij Apple. Na 1 jaar mag je overal voor betalen (alhoewel, dat is in het eerste jaar ook al zo).Roos79 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 22:46:
[...]
Als je rechtstreeks bij Apple koopt moeten ze je gewoon 2 jaar garantie geven
CoolBlue heeft een reputatie hoog te houden, veel betere aftersales.
diverse XS en XS Max varianten nu te bestellen via apple.nl en vandaag af te halen in meerdere Apple Stores (dus: Amsterdam, Den Haag en/of Haarlem)
@Daan00 cb geeft na reparatie gewoon tweede hands toestellen wat nou reputatie hoog houden
Verder hoor ik wanneer gekocht via Apple geen slechte dingen.
Verder hoor ik wanneer gekocht via Apple geen slechte dingen.
Je ziet wel dat de XS en Max niet zo populair zijn als ee toestellen afgelopen jaren.
Je kan elk model bijna ophalen in de Nederlandse Apple winkels, afgelopen jaren moest je aardig je best doen om 1 te kunnen reserveren...
Je kan elk model bijna ophalen in de Nederlandse Apple winkels, afgelopen jaren moest je aardig je best doen om 1 te kunnen reserveren...
Of Apple heeft z'n eigen distributie en voorraadbeheer steeds beter op orde.Jieve schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 07:16:
Je ziet wel dat de XS en Max niet zo populair zijn als ee toestellen afgelopen jaren.
Zouden ze het na 11 jaar snappen? Ik denk het persoonlijk niet...Uhuruburu schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 07:25:
[...]
Of Apple heeft z'n eigen distributie en voorraadbeheer steeds beter op orde.
Het is best een prestatie om 9 dagen na aankondiging over de hele wereld in voldoende mate te kunnen leveren. Vergis je er niet in. Ik denk dat de verkoopcijfers dus als vanouds zullen zijn.Jieve schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 07:34:
[...]
Zouden ze het na 11 jaar snappen? Ik denk het persoonlijk niet...
Wat is Vodafone toch telkens een drama als het om bestellen aangaat. 2 jaar terug al problemen gehad met mijn bestelling en ook dit jaar gaat er weer van alles mis.
iPhone XS besteld via F&F op vrijdag 14-9 om 9:05 in de hoop hem snel te ontvangen. Bevestiging gekregen, maar daarna bleef het stil. Dinsdag maar eens bellen, ja hoor alles staat goed geen probleem. Na 10 minuten ontvang ik een SMS en het blijft daarna weer stil. Toen begon ik al wat argwaan te krijgen, maar goed.
Gisteren maar weer eens bellen, uw order is geblokkeerd en staat 2 keer in het systeem vrijdag en dinsdag, dus voorlopig nog geen telefoon en staat nu in backorder. Het is dat het zoveel geld scheelt met de andere aanbieders.......
iPhone XS besteld via F&F op vrijdag 14-9 om 9:05 in de hoop hem snel te ontvangen. Bevestiging gekregen, maar daarna bleef het stil. Dinsdag maar eens bellen, ja hoor alles staat goed geen probleem. Na 10 minuten ontvang ik een SMS en het blijft daarna weer stil. Toen begon ik al wat argwaan te krijgen, maar goed.
Gisteren maar weer eens bellen, uw order is geblokkeerd en staat 2 keer in het systeem vrijdag en dinsdag, dus voorlopig nog geen telefoon en staat nu in backorder. Het is dat het zoveel geld scheelt met de andere aanbieders.......
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Hoe wil je de XS dual sim gebruiken zonder eSIM?Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:56:
[...]
Wat is daar het voordeel van dan? Het weegt 0,1 gram minder natuurlijk. En het scheelt 2 seconden werk als je overstapt van provider...
Hier graag alleen levertijden en beschikbaarheid. Dit kan juist prima in het XS topic.
[ Voor 13% gewijzigd door Hoedje op 22-09-2018 11:41 ]
Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)
Oh. Ook besteld via f&f. Gisteren pas. Maar vorig jaar ging dat bij mij ook mis. Bij jou is het fout gegaan omdat je juist zelf gebeld hebt? (Dinsdag)M@cer schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 07:53:
Wat is Vodafone toch telkens een drama als het om bestellen aangaat. 2 jaar terug al problemen gehad met mijn bestelling en ook dit jaar gaat er weer van alles mis.
Nee, want ik had ook nog niets van de eerste order gehoord (behalve de bevestiging), dus daar was al iets fout gegaan.. Waarschijnlijk heeft de medewerker dat proberen op te lossen door een nieuwe order aan te maken, waardoor de hele bestelling in de soep liep..
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
DHL express bezorgt niet op zaterdag. Mijn weekendfeestje wordt uitgesteld tot maandag..
Gister naar de lokale MM fietsen was dus efficienter geweest dan vorige week neurotisch proberen snel bij Apple te bestellen, en gister de hele dag op DHL wachten..
Gister naar de lokale MM fietsen was dus efficienter geweest dan vorige week neurotisch proberen snel bij Apple te bestellen, en gister de hele dag op DHL wachten..
Geloof er niks van, waar “vroeger” mensenmassa’s bij de Apple stores stonden te wachten (geloof mij dat overdrijf ik niet) stond er nu bijna niemandUhuruburu schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 07:39:
[...]
Het is best een prestatie om 9 dagen na aankondiging over de hele wereld in voldoende mate te kunnen leveren. Vergis je er niet in. Ik denk dat de verkoopcijfers dus als vanouds zullen zijn.
Oh help, de hele opkomst van aankopen via internet (lees Apple site) en bezorging thuis is aan je voorbij gegaan? Ik denk dat 95% van de aankopen niet eens meer fysiek in de Apple store gebeurt.Cardwizard schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 09:45:
[...]
Geloof er niks van, waar “vroeger” mensenmassa’s bij de Apple stores stonden te wachten (geloof mij dat overdrijf ik niet) stond er nu bijna niemand
Dat kan wel wat vriendelijker.
[ Voor 4% gewijzigd door Hoedje op 22-09-2018 11:42 ]
Zojuist een Xs Max 256GB voor afhaling vanmiddag bij de Apple Store Amsterdam kunnen bestellen! Amen:)
[ Voor 10% gewijzigd door Mandarijntje op 22-09-2018 09:55 ]
Werkelijk? Een paar jaar geleden bestond internet nog niet?Uhuruburu schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 09:53:
[...]
Oh help, de hele opkomst van aankopen via internet (lees Apple site) en bezorging thuis is aan je voorbij gegaan? Ik denk dat 95% van de aankopen niet eens meer fysiek in de Apple store gebeurt.
Het is allemaal niet zo vernieuwend meer, en wel echt te duur aan het worden allemaal, ik denk dat veel mensen die hem op launch day moeten bemachtigen wel zoiets hebben van het zal allemaal wel....
Denk dat voor de iPhone de dagen als beste/mooiste etc etc smartphone wel over zijn, voor een fractie van de aankoopprijs heb je een prachtig Android toestel, veel mensen die het OS niet zoveel uitmaalt die gaan dan voor zo’n toestel
Toch presteren ze het weer om keer op keer omzet/winst records te breken. Ben dit jaar nog meer benieuwd of dit ze gaat lukken, ik denk het wel namelijk maar we'll seeCardwizard schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 10:19:
[...]
Werkelijk? Een paar jaar geleden bestond internet nog niet?
Het is allemaal niet zo vernieuwend meer, en wel echt te duur aan het worden allemaal, ik denk dat veel mensen die hem op launch day moeten bemachtigen wel zoiets hebben van het zal allemaal wel....
Denk dat voor de iPhone de dagen als beste/mooiste etc etc smartphone wel over zijn, voor een fractie van de aankoopprijs heb je een prachtig Android toestel, veel mensen die het OS niet zoveel uitmaalt die gaan dan voor zo’n toestel
Het is weer bijna September 2026 :)
De Xs gisteren besteld bij CB zou tussen nu en 2 uur hier moeten zijn. Zo maar eens back-up vd 7 draaien.
Maar dat is ook niet zo moeilijk om steeds meer omzet/winst te boeken.Jaymone schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 10:22:
[...]
Toch presteren ze het weer om keer op keer omzet/winst records te breken. Ben dit jaar nog meer benieuwd of dit ze gaat lukken, ik denk het wel namelijk maar we'll see
Toestellen zijn wel een stuk duurder geworden dan 5 jaar geleden en de kosten om een iPhone te maken zijn niet zo hard gestegen.
Ook iemand die al een iPhone 6/7 heeft, zal sneller overstappen op een nieuw model dan een model van een jaar daarvoor.
Zeker maar de toestel worden ook elk jaar flink duurder, dus meer winst met minder verkopenJaymone schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 10:22:
[...]
Toch presteren ze het weer om keer op keer omzet/winst records te breken. Ben dit jaar nog meer benieuwd of dit ze gaat lukken, ik denk het wel namelijk maar we'll see
De 4S 7 jaar geleden had een prijs van €599 nu betaal je het dubbele al
[ Voor 3% gewijzigd door Cardwizard op 22-09-2018 10:32 ]
Ok wauw. Even dag na release een XS Max gold kunnen reserveren bij de Apple Store in Amsterdam. Vanmiddag even ophalen.
Nog nooit meegemaakt, en ik koop ze sinds de 5 al los. Altijd maand(en) uitverkocht geweest.
Nog nooit meegemaakt, en ik koop ze sinds de 5 al los. Altijd maand(en) uitverkocht geweest.
[ Voor 5% gewijzigd door Silversin op 22-09-2018 10:36 ]
Klopt helemaal, aangezien de prijzen met vorig jaar min of meer zelfde zijn gebleven, ben ik dus meer benieuwd naar de omzet/winst cijfers dit jaar, waarbij je een betere indicatie zou moeten hebben t.o.v. de verkoop aantallen van vorig jaar. Dit jaar heb je ook de Xr, denk dat ze juist een flinke slag gaan slaan met de Xr.Cardwizard schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 10:31:
[...]
Zeker maar de toestel worden ook elk jaar flink duurder, dus meer winst met minder verkopen
De 4S 7 jaar geleden had een prijs van €599 nu betaal je het dubbele al
@Jaymone min of meer hetzelfde? Duurste vorig jaar €1329, duurste dit jaar €1649
Waar, maar alles naar verhouding, omzet minus kosten etc. Heb het voornamelijk over de meest gangbare modellen: 64 en 256Cardwizard schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 10:41:
@Jaymone min of meer hetzelfde? Duurste vorig jaar €1329, duurste dit jaar €1649
Ben echt benieuwd naar de verkoopcijfers van de XS/MAX...
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
En hij is binnen! ;-)Lucifertje schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 13:37:
[...]
Inmiddels bij KPN besteld en abonnement verlengd, as we speak wordt die gecontroleerd en volgens de beste meneer aan de telefoon wordt hij dan morgen al geleverd. De XS 256, en voornamelijk in Gold, zijn niet heel populair en ze hebben veel voorraad vertelde hij. Ben benieuwd 😜
Vanavond maar eens uitpakken en op gemakje alles terugzetten maar zo eerst even langs de mediamarkt voor screenprotector en het laten bevestigen
Verwijderd
Ik vind de service van Apple vele malen beter en zeker ook het tweede jaar.Cardwizard schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 22:43:
[...]
Want? Zelfde iPhones hoor, en service is bij de blauwen echt wel beter, zeker het tweede jaar
Cb al meerdere mensen gehoord die zeer zuinig op hun toestel waren maar na reparatie een tweedehandsje kregen waar minder zuinig mee was omgegaan
Maar ik verwacht de mijne met een paar dagen en kan best wachten die paar dagen
En opeens stond daar een DHL meneer om half 11 voor mn neus. Vanochtend zelfs nog gebeld met DHL, maar er was niks te regelen om het vandaag voor elkaar te krijgen.assasinbats schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 09:38:
DHL express bezorgt niet op zaterdag. Mijn weekendfeestje wordt uitgesteld tot maandag..
Lichte upgrade vanaf model 6, haha.
Stap net de deur uit en ik zie de bezorger langskomen, dan maar 2 min later. Helaas kan ik er vanavond pas mee aan de gang 😤

Maar hoef er nu zeker niet langer op te wachten 😬

[ Voor 12% gewijzigd door SupremeRick op 22-09-2018 14:39 ]
Waarom dat usb 12 watt ladertje erbij? Dat is toch dezelfde als die bij de iPad erbij zit? Is geen fast charge toch?SupremeRick schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 14:38:
Stap net de deur uit en ik zie de bezorger langskomen, dan maar 2 min later. Helaas kan ik er vanavond pas mee aan de gang 😤
[Afbeelding]
Precies dit. Ik heb 14 sept 's middags een XS 64gb besteld, stond de levertijd op 24 sept-1okt.assasinbats schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 09:38:
Blijkt dat CB al een paar dagen iPhones op voorraad heeft liggen en meteen verzendt...
Helaas zijn ze op dit moment uitverkocht, anders had ik meteen mijn bestelling bij Apple geannuleerd
Man man wat een verdriet dan heb je hem is het nog niet goed.SupremeRick schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 14:38:
[Afbeelding]
Pffff kansloos.. zat een klein productiefoutje onderaan, fout in de coating van het metaal/iets roods bij de speaker..
Eerst via klantenservice KPN in de KPN winkel terecht gekomen, die konden niks aangezien hij online besteld was... dus moest de klantenservice bellen voor omruiling/Doa procedure.. die omvat bij KPN dus gewoon de verlening annuleren en na 5 dagen opnieuw verlengen.. dus weer terug op Mn 7plus en de xs maandag maar retour sturen.. en bedenken of ik opnieuw verleng of maar gewoon een losse bestel waar er ergens voorraad is.. zucht!
Eerst via klantenservice KPN in de KPN winkel terecht gekomen, die konden niks aangezien hij online besteld was... dus moest de klantenservice bellen voor omruiling/Doa procedure.. die omvat bij KPN dus gewoon de verlening annuleren en na 5 dagen opnieuw verlengen.. dus weer terug op Mn 7plus en de xs maandag maar retour sturen.. en bedenken of ik opnieuw verleng of maar gewoon een losse bestel waar er ergens voorraad is.. zucht!
Ja dat werkt dus wel. Is een klein beetje langzamer als de 29 watt.Tylen schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 15:07:
[...]
Waarom dat usb 12 watt ladertje erbij? Dat is toch dezelfde als die bij de iPad erbij zit? Is geen fast charge toch?
https://www.macworld.com/...phone-power-adapters.html
Hevig zware dag! 😜Roos79 schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 16:29:
[...]
Man man wat een verdriet dan heb je hem is het nog niet goed.
[ Voor 22% gewijzigd door SupremeRick op 22-09-2018 17:51 ]
Ja oke. Maar dat is niet de echte fast charge dusSupremeRick schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 17:50:
[...]
Ja dat werkt dus wel. Is een klein beetje langzamer als de 29 watt.
https://www.macworld.com/...phone-power-adapters.html
[...]
Hevig zware dag! 😜
Klopt inderdaad, als het echt moet kan ik de lader van Mn MacBook nog pakken denk ik.Tylen schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 17:52:
[...]
Ja oke. Maar dat is niet de echte fast charge dus. Ik laat hem ook altijd tussendoor op met een iPad charger. 👍🏻
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.