Staat nog geen tijdsblok op de site als ik inlog.
Voor het einde van de dag.
Besteld bij Apple en moet in Belgie geleverd worden.
Verwijderd
1 keer wat besteld bij hun. Ging goed. Alleen hou rekening dus nu met een maand voor je hem in huis hebt. Ik zou pas bestellen als die echt op voorraad is.Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2018 @ 15:37:
https://www.eglobalcentral.nl/#/product/26673
De XS 512GB is vandaag met 5% korting bij eglobalcentral. Dus wie het niet erg vind om even te wachten...
Edit: de 64GB voor 1092 euro
https://www.eglobalcentral.nl/#/product/26665
Verwijderd
Dit gaat vooral met garantie. Omdat dit ook via China verloopt. Echter kun je gewoon met je Apple het eerste jaar naar Apple zelf, dus nergens last van. Plus je betaald met PayPal.fsfikke schreef op donderdag 20 september 2018 @ 15:42:
Inderdaad, geen fijne jongens zo te zien..
https://tweakers.net/shop...al-nederland/shopreviews/
M'n iPad kwam gewoon volledig nieuw en zonder problemen binnen 1.5 week. Bedenk ook dat negatieve reviews sneller geplaatst worden dan positieve reviews. Zeker als mensen er vanuit gaan dat het net als bol.com de dag erna al in huis is.
Dat geeft hoop voor m’n bestelde Apple Watch 4 bij Bol.comVerwijderd schreef op donderdag 20 september 2018 @ 15:50:
[...]
Dit gaat vooral met garantie. Omdat dit ook via China verloopt. Echter kun je gewoon met je Apple het eerste jaar naar Apple zelf, dus nergens last van. Plus je betaald met PayPal.
M'n iPad kwam gewoon volledig nieuw en zonder problemen binnen 1.5 week. Bedenk ook dat negatieve reviews sneller geplaatst worden dan positieve reviews. Zeker als mensen er vanuit gaan dat het net als bol.com de dag erna al in huis is.
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Verwijderd
Klopt, 1 jaar wereldwijde garantie. Betalen met Paypal en je hebt aankoopverzekering. Is gewoon geseald model.Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2018 @ 15:50:
[...]
Dit gaat vooral met garantie. Omdat dit ook via China verloopt. Echter kun je gewoon met je Apple het eerste jaar naar Apple zelf, dus nergens last van. Plus je betaald met PayPal.
Wel 4 weekjes wachten
Inderdaad, zelf heb ik hier over de jaren heen ook 3 iPads, airpods, Google Home, Alexa etc. besteld, nooit problemen mee gehad, het duurt alleen een weekje voordat het binnen is.Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2018 @ 15:50:
[...]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Verwijderd
Nu dus aantal weken, omdat het pre-order is.Nitai schreef op donderdag 20 september 2018 @ 15:58:
[...]
Inderdaad, zelf heb ik hier over de jaren heen ook 3 iPads, airpods, Google Home, Alexa etc. besteld, nooit problemen mee gehad, het duurt alleen een weekje voordat het binnen is.
Ik denk dat je dan een hoop problemen op je hals haalt.JipGemser schreef op donderdag 20 september 2018 @ 16:01:
Vraagje: stel ik wil mijn bestelling bij Tele2 annuleren en naar een andere provider gaan, iets bij Belsimpel ofzo. Hoe zit dat dan met mijn nummerportering. Ik wil namelijk wel mijn huidige nummer meenemen naar mijn nieuwe provider, echter heb ik bij Tele 2 al mijn nummer geverifieerd en alles daarvan is al geregeld. Heb de benodigde smsjes daarvan al gekregen. Kan het dan alsnog of moet ik dan eerst maatregelen meenemen?
Ja aangezien mijn order (vorige week geplaats voor kpn) vandaag is omgezet naar leverdatum 21.Cardwizard schreef op donderdag 20 september 2018 @ 15:57:
Iemand enig idee of de voorraad status bij belsimpel actueel is?
Als je nu gaat switchen ga je vrijwel zeker problemen ondervinden met je nummerporteringJipGemser schreef op donderdag 20 september 2018 @ 16:01:
Vraagje: stel ik wil mijn bestelling bij Tele2 annuleren en naar een andere provider gaan, iets bij Belsimpel ofzo. Hoe zit dat dan met mijn nummerportering. Ik wil namelijk wel mijn huidige nummer meenemen naar mijn nieuwe provider, echter heb ik bij Tele 2 al mijn nummer geverifieerd en alles daarvan is al geregeld. Heb de benodigde smsjes daarvan al gekregen. Kan het dan alsnog of moet ik dan eerst maatregelen meenemen?
Oke, bedankt. Dan blijf ik zitten waar ik zit.Geert1976 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 16:10:
[...]
Als je nu gaat switchen ga je vrijwel zeker problemen ondervinden met je nummerportering
Verwijderd
Oeh deze site heeft hele slechte recensies en zou hier wel drie keer over nadenken.ProVine schreef op donderdag 20 september 2018 @ 15:38:
Afgelopen maandag een iphone Xs Max 256gb space grey met nieuw abbonement en nummerbehoud bij Vodafone besteld. Net een mail gehad dat de iphone morgenochtend wordt geleverd!
[...]
Ik zou eerst de reviews gaan lezen van de betreffende webwinkel. Alles komt uit direct uit china...
Verlengd of nummerportering aangevraagd bij Tele2? Als verlenging nog niet is verwerkt of de portering is aangevraagd kun je dit nog annuleren hoor. En stel dat het in de soep loopt, je nummer kun je altijd houden want als Tele2 je nummer niet vrijgeeft wordt deze niet geporteerd dus je nummer zal je niet kwijtrakenJipGemser schreef op donderdag 20 september 2018 @ 16:12:
[...]
Oke, bedankt. Dan blijf ik zitten waar ik zit.
Nieuw abonnement en geklikt om mijn nummer te behouden. Vervolgens code moeten sturen naar tele 2, vervolgens van zowel Tele 2 als T-Mobile sms gekregen dat het geregeld is en dat eind oktober mijn nummer overgezet word.Lucifertje schreef op donderdag 20 september 2018 @ 16:18:
[...]
Verlengd of nummerportering aangevraagd bij Tele2? Als verlenging nog niet is verwerkt of de portering is aangevraagd kun je dit nog annuleren hoor. En stel dat het in de soep loopt, je nummer kun je altijd houden want als Tele2 je nummer niet vrijgeeft wordt deze niet geporteerd dus je nummer zal je niet kwijtraken
2 accounts hier, Geert1976? 😉hmr schreef op donderdag 20 september 2018 @ 13:36:
Inderdaad 100 euro meer gevraagd na er over na te hebben gedacht. Je kan inderdaad mij een loser noemen, doet mij vrij weinig eigenlijk. Als hij niet verkocht wordt voor deze kleine premium gaat hij gewoon voor listprice online.
Heb hem hier niet aangeboden voor list overigens, heb gezegd dat je niet persé winst hoeft te maken.
Heb er oprecht geen twee besteld, maar geen behoefte om mij verder hier te gaan verantwoorden!
Geert heeft geen iPhone XS max, alleen zijn cavia.
Verwijderd
Met Paypal kan je niks overkomen. Wat is erg eng aan ergens te bestellen in het land waar ze gemaakt worden? ( China)Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2018 @ 16:17:
[...]
Oeh deze site heeft hele slechte recensies en zou hier wel drie keer over nadenken.
Zowel T-Mobile als Tele2 afdeling nummerbehoud bellen. Bij beide aangeven dat je wilt annuleren, naar Belsimpel gaan en daar bijv. KPN aanvragen en dan zal die nummerportering (na annulering) bij KPN goedgekeurd worden. En zolang geen goedkeuring zal KPN een verzoek blijven doen. En wellicht Belsimpel bellen, als je daar Tele2 niet hebt geregeld maar aangeeft via hun iets wilt bestellen dan gaan die er vast voor zorgen dat het rondkomt.JipGemser schreef op donderdag 20 september 2018 @ 16:19:
[...]
Nieuw abonnement en geklikt om mijn nummer te behouden. Vervolgens code moeten sturen naar tele 2, vervolgens van zowel Tele 2 als T-Mobile sms gekregen dat het geregeld is en dat eind oktober mijn nummer overgezet word.
Niet 2 accounts, wel een cavia en een zeehondje.
Met de cavia gaat 't niet best momenteel
Verwachte bezorgdatum
Vrijdag 21 september 2018
En ook zie ik:
Status specifiek voor jouw bestelling: Op voorraad en alvast voor je gereserveerd
Was het een verlenging van je abonnement?Welk model en hoelaat had je besteld?Lucifertje schreef op donderdag 20 september 2018 @ 16:33:
Ik zie nu via Belsimpel:
Verwachte bezorgdatum
En ook zie ik:
Status specifiek voor jouw bestelling: Op voorraad en alvast voor je gereserveerd
Verwijderd
Het lange wachten bijv? En Paypal is dan wel een extra veiligheid maar persoonlijk haal ik liever hier bij AppleVerwijderd schreef op donderdag 20 september 2018 @ 16:28:
[...]
Met Paypal kan je niks overkomen. Wat is erg eng aan ergens te bestellen in het land waar ze gemaakt worden? ( China)
Heb hem daar ook net besteld met een T-Mobile verlenging. iPhone XS Max 256gb zilver, hoop hem ook morgen binnen te krijgenLucifertje schreef op donderdag 20 september 2018 @ 16:33:
Ik zie nu via Belsimpel:
Verwachte bezorgdatum
En ook zie ik:
[ Voor 1% gewijzigd door eddiemen op 20-09-2018 16:47 . Reden: typo ]
Ze hebben er zin an dit jaar, Apple, of gewoon zat voorraad of minder vraag.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Via welke url check je dit?loekf2 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 16:47:
Nou de XS ligt al in Dusseldorf te wachten om opgehaald te worden Status is al klaar om opgehaald te worden....morgen dan.
Ze hebben er zin an dit jaar, Apple, of gewoon zat voorraad of minder vraag.
Gewoon in de store app.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Als het goed is ontvang je ook een e-mail met QR-code die je moet laten scannen tijdens het ophalen
Verwijderd
Waarom niet gewoon via Tweakers te koop aanbieden?Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2018 @ 16:53:
Als ik morgen mijn iPhone ontvang, wil ik graag mijn iPhone 8 Plus gaan inruilen/verkopen. Kan ik dit het beste doen bij de T-Mobile shop? Of bij de Amac? Iemand hier ervaring mee, wie je het meest betaalt voor het toestel?
Winkels geven je echt weinig op zo een toestel, aangezien zij zelf ook weer winst willen maken.
Ik heb het vorig jaar bij Apple gedaan, kijken of de knoppen het doen en of hij oplaadt, verder niets.Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2018 @ 16:53:
Als ik morgen mijn iPhone ontvang, wil ik graag mijn iPhone 8 Plus gaan inruilen/verkopen. Kan ik dit het beste doen bij de T-Mobile shop? Of bij de Amac? Iemand hier ervaring mee, wie je het meest betaalt voor het toestel?
Je krijgt alleen geen cash maar cadeaubonnen. Maar goed, ik heb dik €600 aan accessoires kunnen mee nemen
Ik verkoop altijd via sobby volgens mij redelijk goede prijzen en proces is heel soepel.Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2018 @ 16:53:
Yup, kwam net ookMelvinW schreef op donderdag 20 september 2018 @ 16:50:
[...]
Als het goed is ontvang je ook een e-mail met QR-code die je moet laten scannen tijdens het ophalen
Krijg je er dan meer voor dan wat ze online zeggen op https://www.apple.com/nl/trade-in/?Toppe schreef op donderdag 20 september 2018 @ 16:55:
[...]
Ik heb het vorig jaar bij Apple gedaan, kijken of de knoppen het doen en of hij oplaadt, verder niets.
Je krijgt alleen geen cash maar cadeaubonnen. Maar goed, ik heb dik €600 aan accessoires kunnen mee nemen
Daar waarderen ze een 64GB 8 Plus op €325..
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Huh? Moet ik de QR-code aan de bezorger laten zien zodat hij het kan scannen? Is dit verplicht of is het mogelijk om me te legitimeren?MelvinW schreef op donderdag 20 september 2018 @ 16:50:
[...]
Ik heb geen e-mail met een QR-code ontvangen...
Beter lezenmr.JamesBond schreef op donderdag 20 september 2018 @ 17:16:
[...]
Huh? Moet ik de QR-code aan de bezorger laten zien zodat hij het kan scannen? Is dit verplicht of is het mogelijk om me te legitimeren?
Ik heb geen e-mail met een QR-code ontvangen...
Weet ik niet, heb vorig jaar nooit online gekeken, die man deed een voorstel van ik dacht €550 voor een 7+fsfikke schreef op donderdag 20 september 2018 @ 17:14:
[...]
Krijg je er dan meer voor dan wat ze online zeggen op https://www.apple.com/nl/trade-in/?
Je moet gewoon ff binnen lopen, alle accessoires mag je ook gewoon houden
deze gaat ook van Eindhoven naar Amsterdam via brussel.....
Wordt morgen bezorgd door DHL met als tijdpad "before the end of the day"
morgen maar even kluizenaar spelen
KPN verlenging inderdaad, ik zat vorige week vrijdag om 8:30 m’n gegevens als een malle in te voeren! Kreeg melding van Belsimpel toen ik op punt stond om thuis weg te gaan dus hop auto in en zsm naar kantoor.Ralluff schreef op donderdag 20 september 2018 @ 16:43:
[...]
Was het een verlenging van je abonnement?Welk model en hoelaat had je besteld?
Ik heb een XS Gold 256GB besteld.
Zelfde status update inmiddels? 😜eddiemen schreef op donderdag 20 september 2018 @ 16:46:
[...]
Heb hem daar ook net besteld met een T-Mobile verlenging. iPhone XS Max 256gb zilver, hoop hem ook morgen binnen te krijgen
Idd, onderaan de mail, met je W nummer
Hier is hij ook verzonden van Apple.DeadDevil6210 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 17:20:
Apple store online order is verzonden
deze gaat ook van Eindhoven naar Amsterdam via brussel.....
Wordt morgen bezorgd door DHL met als tijdpad "before the end of the day"
morgen maar even kluizenaar spelen
Met UPS , komt vanuit Tilburg naar Belgie , staat op de tracking
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Smarthome - HomeAssistant | Zigbee2MQTT | Homekit | Philips Hue | Synology | Unifi
Nee, het verschil tussen ophalen en bezorgen lezen
Yup!Lucifertje schreef op donderdag 20 september 2018 @ 17:21:
[...]
KPN verlenging inderdaad, ik zat vorige week vrijdag om 8:30 m’n gegevens als een malle in te voeren! Kreeg melding van Belsimpel toen ik op punt stond om thuis weg te gaan dus hop auto in en zsm naar kantoor.
Ik heb een XS Gold 256GB besteld.
[...]
Zelfde status update inmiddels? 😜
Ik hoor het graag!
Voor een iphone 7 plus met 128gb geven ze maar 0 euro....fsfikke schreef op donderdag 20 september 2018 @ 17:14:
[...]
Krijg je er dan meer voor dan wat ze online zeggen op https://www.apple.com/nl/trade-in/?
Ff opnieuw doen met vloeistofschade ja... dan krijg je een echte prijsJelmer93 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 18:09:
[...]
Voor een iphone 7 plus met 128gb geven ze maar 0 euro....
(De vraag is: is het toestel vrij van vloeistofschade)
Hoop dat ze het niet elke dag blijven verschuiven..
iPhone 7 Plus 128GB levert nog €225,- op! Heb zelf ook gekeken, terwijl ik wacht op een iPhone XS Max 64GB Space Grey.Jelmer93 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 18:09:
[...]
Voor een iphone 7 plus met 128gb geven ze maar 0 euro....
https://www.amac.nl/apple-iphone-xs-max-256gb-goud
Het is weer bijna September 2026 :)
welk model heb je besteld? veel 64GB modellen waren wel al snel naar een later lever moment gegaan. Ook kun je op de apple site zien wat de lever indicatie is voor je iPhone.BliXem schreef op donderdag 20 september 2018 @ 18:38:
Mijn bestelling is bij Apple nog in behandeling. Besteld op 14/09.
64GB iPhone XS inderdaad.DeadDevil6210 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 18:40:
[...]
welk model heb je besteld? veel 64GB modellen waren wel al snel naar een later lever moment gegaan. Ook kun je op de apple site zien wat de lever indicatie is voor je iPhone.
Apple zegt Bestelling in behandeling
Levering 24 Sep - 1 Okt door
Ik hen precies hetzelfde, maar ik heb vrijdag pas in de middag besteld.BliXem schreef op donderdag 20 september 2018 @ 18:42:
[...]
64GB iPhone XS inderdaad.
Apple zegt Bestelling in behandeling
Levering 24 Sep - 1 Okt door
Hadden jullie misschien toch beter bij de MM kunnen bestellen.patrique70 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 19:04:
[...]
Ik hen precies hetzelfde, maar ik heb vrijdag pas in de middag besteld.
Ik heb mijn Xs Max besteld 14-9 in de middag (rond 14:00, en de status was toen ook nog: Vrijdag 21-9 uitlevering) en zit toch bij de eerste lichting morgen.
Dus dat wordt een wekkertje zetten en om 9:00 voor de deur in Deventer
Smarthome - HomeAssistant | Zigbee2MQTT | Homekit | Philips Hue | Synology | Unifi
Iemand al mensen in de rij bij de Apple Store in Amsterdam gespot?
[ Voor 3% gewijzigd door MelvinW op 20-09-2018 19:18 ]
[ Voor 6% gewijzigd door swv op 20-09-2018 19:43 ]
wil je me je wijk vertellen?Jovano schreef op donderdag 20 september 2018 @ 20:03:
Mijn iPhone is ook verzondenOok zoals meerderen hebben aangeven van Eindhoven nu naar/in Brussel. Mij viel op dat dit van de week ook werd gedaan met mijn Otterbox hoesje die ik besteld had via Apple. Toch had ik de DHL bezorger om 12 uur bij mij op de stoep staan (Groningen), dus ik voel geen stress
no comment
Ja mensen, die komt morgen gewoon netjes bij je binnen. Dit is natuurlijk via DHL. Dan gaat alles vanuit het depot naar Brussel en vannacht van Brussel weer terug naar Nederland van waaruit het verder verspreid wordt naar de verschillende distri's.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ja, en morgen iedereen stressen om "On Hold" statusRivanov schreef op donderdag 20 september 2018 @ 20:19:
Ojee krijgen we nu weer de jaarlijkse stress: "Hij is van Eindhoven naar Brussel?!?! Komt hij wel aan?!?!"
Ja mensen, die komt morgen gewoon netjes bij je binnen. Dit is natuurlijk via DHL. Dan gaat alles vanuit het depot naar Brussel en vannacht van Brussel weer terug naar Nederland van waaruit het verder verspreid wordt naar de verschillende distri's.
on hold = levering tussen 18:00 - 22:00MelvinW schreef op donderdag 20 september 2018 @ 20:21:
[...]
Ja, en morgen iedereen stressen om "On Hold" status
(voor ons paupers die ten oosten van Utrecht wonen)
Ja on hold is kut!loekf2 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 20:39:
[...]
on hold = levering tussen 18:00 - 22:00
(voor ons paupers die ten oosten van Utrecht wonen)
Haha ja, vind het altijd wel leuk zoRivanov schreef op donderdag 20 september 2018 @ 20:19:
Ojee krijgen we nu weer de jaarlijkse stress: "Hij is van Eindhoven naar Brussel?!?! Komt hij wel aan?!?!"
Hij is net met de vrachtauto langs mijn woonplaats naar Brussel gereden
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Lekker efficiënt blijf het toch apart vinden hoe sommige pakket bedrijven onze pakketjes verwerkenRivanov schreef op donderdag 20 september 2018 @ 20:19:
Dat is het makkelijkste antwoord. Vanavond/vannacht gaat die tracking het ineens doen, let maar op.Aartskee5 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 20:56:
Postnl heeft al 2 dagen dezelfde status bij mij... zending wordt verwacht maar zit nog niet in het sorteerproces... kpn gaf gister ochtend al aan het pakket afgegeven te hebben aan postnl😬
Same hereAartskee5 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 20:56:
Postnl heeft al 2 dagen dezelfde status bij mij... zending wordt verwacht maar zit nog niet in het sorteerproces... kpn gaf gister ochtend al aan het pakket afgegeven te hebben aan postnl😬
Lijkt me idd wel, hoopte gisteren toch nog even op vandaag.. heb dit een aantal jaar geleden gehad met de release van de ipad pro, toen stond er ineens een postbode een dag te vroeg op de stoep😂Donstil schreef op donderdag 20 september 2018 @ 21:00:
[...]
Dat is het makkelijkste antwoord. Vanavond/vannacht gaat die tracking het ineens doen, let maar op.
Ghehe, ik laat me totaal niet opnaaien maar voor de zekerheid sluit ik de PostNL app wel ieder uur even helemaal af en start hem weer op..Donstil schreef op donderdag 20 september 2018 @ 21:00:
[...]
Dat is het makkelijkste antwoord. Vanavond/vannacht gaat die tracking het ineens doen, let maar op.
hahahaha mindfc*kD-Ed schreef op donderdag 20 september 2018 @ 21:19:
[...]
Ghehe, ik laat me totaal niet opnaaien maar voor de zekerheid sluit ik de PostNL app wel ieder uur even helemaal af en start hem weer op..
no comment
Vorig jaar met de X een vrije dag genomen, moest anders werken tot 14.00 en ze werden geleverd om 15.00 dus vrije dag voor niks genomen.
Morgen weer werken tot 14.00 en geen vrij genomen. Spannend dus!
Nefit EnviLine Tower Monoblock All Electic - 18x350wp (6300wp) Zuid - 2x Anker Solix Solarbank 3 Pro + 1x BP2700 - iPhone 17 Pro 256 GB Zilver - LG OLED 55” B16LA - Apple TV 4K 32GB – Sonos Beam
Einde van de ochtend terwijl ze normaal einde van de middag komen, mooi mazzel dus
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Al heb ik morgen wel een huis bezichtiging om 16:30 dus hoop alsnog dat ze opschieten 😂
Oftewel aan de andere kant van het land
What to do? What to do?
Ik meng me nog niet zo lang in dit soort topics maar zelfs ik begin je nu al ‘te kennen’Geert1976 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 21:43:
Ik woon nog geen 10 minuten fietsen van de Apple Store en heb vakantie nu...
What to do? What to do?![]()
#Goforit!
Xs Max kopen en dan verkopen voor een Xr maar toch terug naar een Xs, niet de Max want die is te groot.Geert1976 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 21:43:
PostNL: tussen 11.00 en 14.00. In Groningen.
[ Voor 28% gewijzigd door Impstoker op 20-09-2018 21:56 ]
En dan uiteindelijk met een Nokia 3310 op het schoolplein eindigen...Famous schreef op donderdag 20 september 2018 @ 21:46:
[...]
Xs Max kopen en dan verkopen voor een Xr maar toch terug naar een Xs, niet de Max want die is te groot.
Besteld via?Impstoker schreef op donderdag 20 september 2018 @ 21:47:
PostNL: tussen 11.00 en 14.00. In Groningen.
Mijn T&T van Vodafone blijft aangeven geen zending gevonden. KPN is wel bekend maar nog niet opgehaald
Is dat niet wat voor Geert1945?Geert1976 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 21:48:
[...]
En dan uiteindelijk met een Nokia 3310 op het schoolplein eindigen...![]()
Roeiboot? Nee toch....Geert1976 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 21:43:
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Hier ook 4 dagen werken...Echt niet meer 5 dagen..;-)Donstil schreef op donderdag 20 september 2018 @ 21:36:
Ik werk niet op vrijdag (4 dagen werken is goud!) dus wordt gewoon lekker wakker morgen en dan zie ik het wel.
Al heb ik morgen wel een huis bezichtiging om 16:30 dus hoop alsnog dat ze opschieten 😂
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Vergeet ook de Pixel3 niet hè.Famous schreef op donderdag 20 september 2018 @ 21:46:
[...]
Xs Max kopen en dan verkopen voor een Xr maar toch terug naar een Xs, niet de Max want die is te groot.
Ja ik doe dat nu twee jaar. Fantastisch! Je werkt al genoeg in je leven.pdavie2311 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 21:54:
[...]
Hier ook 4 dagen werken...Echt niet meer 5 dagen..;-)
[ Voor 33% gewijzigd door Donstil op 20-09-2018 21:56 ]
Is dat die “Flagship killer killer”Geert1976 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 21:56:
en de Pocophone F1 👍🏻
Dit topic is gesloten.
![]()
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.