• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06-01 20:40
Mijn iPhone is volgens DHL nu in Brussel, België. Gaat lekker snel zo.

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01:39
Hier komt morgen UPS langs met een pakketje.

Staat nog geen tijdsblok op de site als ik inlog.
Voor het einde van de dag.

Besteld bij Apple en moet in Belgie geleverd worden.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2018 @ 15:37:
https://www.eglobalcentral.nl/#/product/26673

De XS 512GB is vandaag met 5% korting bij eglobalcentral. Dus wie het niet erg vind om even te wachten...

Edit: de 64GB voor 1092 euro
https://www.eglobalcentral.nl/#/product/26665
1 keer wat besteld bij hun. Ging goed. Alleen hou rekening dus nu met een maand voor je hem in huis hebt. Ik zou pas bestellen als die echt op voorraad is.

Verwijderd

Dit gaat vooral met garantie. Omdat dit ook via China verloopt. Echter kun je gewoon met je Apple het eerste jaar naar Apple zelf, dus nergens last van. Plus je betaald met PayPal.

M'n iPad kwam gewoon volledig nieuw en zonder problemen binnen 1.5 week. Bedenk ook dat negatieve reviews sneller geplaatst worden dan positieve reviews. Zeker als mensen er vanuit gaan dat het net als bol.com de dag erna al in huis is.

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:50

Toppe

Oké ✅

Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2018 @ 15:50:
[...]

Dit gaat vooral met garantie. Omdat dit ook via China verloopt. Echter kun je gewoon met je Apple het eerste jaar naar Apple zelf, dus nergens last van. Plus je betaald met PayPal.

M'n iPad kwam gewoon volledig nieuw en zonder problemen binnen 1.5 week. Bedenk ook dat negatieve reviews sneller geplaatst worden dan positieve reviews. Zeker als mensen er vanuit gaan dat het net als bol.com de dag erna al in huis is.
Dat geeft hoop voor m’n bestelde Apple Watch 4 bij Bol.com :P

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Verwijderd

[...]

Klopt, 1 jaar wereldwijde garantie. Betalen met Paypal en je hebt aankoopverzekering. Is gewoon geseald model.
Wel 4 weekjes wachten ;)

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:40
Iemand enig idee of de voorraad status bij belsimpel actueel is?

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07-01 14:58

Nitai

Live the life you love.

[...]

Inderdaad, zelf heb ik hier over de jaren heen ook 3 iPads, airpods, Google Home, Alexa etc. besteld, nooit problemen mee gehad, het duurt alleen een weekje voordat het binnen is.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• JipGemser
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 19-07-2022
Vraagje: stel ik wil mijn bestelling bij Tele2 annuleren en naar een andere provider gaan, iets bij Belsimpel ofzo. Hoe zit dat dan met mijn nummerportering. Ik wil namelijk wel mijn huidige nummer meenemen naar mijn nieuwe provider, echter heb ik bij Tele 2 al mijn nummer geverifieerd en alles daarvan is al geregeld. Heb de benodigde smsjes daarvan al gekregen. Kan het dan alsnog of moet ik dan eerst maatregelen meenemen?

Verwijderd

Nitai schreef op donderdag 20 september 2018 @ 15:58:
[...]

Inderdaad, zelf heb ik hier over de jaren heen ook 3 iPads, airpods, Google Home, Alexa etc. besteld, nooit problemen mee gehad, het duurt alleen een weekje voordat het binnen is.
Nu dus aantal weken, omdat het pre-order is.

• patrique70
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-01 11:50
JipGemser schreef op donderdag 20 september 2018 @ 16:01:
Vraagje: stel ik wil mijn bestelling bij Tele2 annuleren en naar een andere provider gaan, iets bij Belsimpel ofzo. Hoe zit dat dan met mijn nummerportering. Ik wil namelijk wel mijn huidige nummer meenemen naar mijn nieuwe provider, echter heb ik bij Tele 2 al mijn nummer geverifieerd en alles daarvan is al geregeld. Heb de benodigde smsjes daarvan al gekregen. Kan het dan alsnog of moet ik dan eerst maatregelen meenemen?
Ik denk dat je dan een hoop problemen op je hals haalt.

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:07
Cardwizard schreef op donderdag 20 september 2018 @ 15:57:
Iemand enig idee of de voorraad status bij belsimpel actueel is?
Ja aangezien mijn order (vorige week geplaats voor kpn) vandaag is omgezet naar leverdatum 21.

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
JipGemser schreef op donderdag 20 september 2018 @ 16:01:
Als je nu gaat switchen ga je vrijwel zeker problemen ondervinden met je nummerportering

• JipGemser
Geert1976 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 16:10:
[...]

Als je nu gaat switchen ga je vrijwel zeker problemen ondervinden met je nummerportering
Oke, bedankt. Dan blijf ik zitten waar ik zit. :)

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:26
Zo. De iPhone ligt al in Brussel om straks weer terug te gaan naar Amsterdam. Dat gaat snel.

Verwijderd

ProVine schreef op donderdag 20 september 2018 @ 15:38:
Afgelopen maandag een iphone Xs Max 256gb space grey met nieuw abbonement en nummerbehoud bij Vodafone besteld. Net een mail gehad dat de iphone morgenochtend wordt geleverd!

[...]

Ik zou eerst de reviews gaan lezen van de betreffende webwinkel. Alles komt uit direct uit china...
Oeh deze site heeft hele slechte recensies en zou hier wel drie keer over nadenken.

• Lucifertje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-01 18:12
JipGemser schreef op donderdag 20 september 2018 @ 16:12:
[...]

Oke, bedankt. Dan blijf ik zitten waar ik zit. :)
Verlengd of nummerportering aangevraagd bij Tele2? Als verlenging nog niet is verwerkt of de portering is aangevraagd kun je dit nog annuleren hoor. En stel dat het in de soep loopt, je nummer kun je altijd houden want als Tele2 je nummer niet vrijgeeft wordt deze niet geporteerd dus je nummer zal je niet kwijtraken

• JipGemser
Lucifertje schreef op donderdag 20 september 2018 @ 16:18:
[...]

Verlengd of nummerportering aangevraagd bij Tele2? Als verlenging nog niet is verwerkt of de portering is aangevraagd kun je dit nog annuleren hoor. En stel dat het in de soep loopt, je nummer kun je altijd houden want als Tele2 je nummer niet vrijgeeft wordt deze niet geporteerd dus je nummer zal je niet kwijtraken
Nieuw abonnement en geklikt om mijn nummer te behouden. Vervolgens code moeten sturen naar tele 2, vervolgens van zowel Tele 2 als T-Mobile sms gekregen dat het geregeld is en dat eind oktober mijn nummer overgezet word.

• scotchrr
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 08-11-2025
hmr schreef op donderdag 20 september 2018 @ 13:36:
Inderdaad 100 euro meer gevraagd na er over na te hebben gedacht. Je kan inderdaad mij een loser noemen, doet mij vrij weinig eigenlijk. Als hij niet verkocht wordt voor deze kleine premium gaat hij gewoon voor listprice online.

Heb hem hier niet aangeboden voor list overigens, heb gezegd dat je niet persé winst hoeft te maken.

Heb er oprecht geen twee besteld, maar geen behoefte om mij verder hier te gaan verantwoorden! :)
2 accounts hier, Geert1976? 😉

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:37
scotchrr schreef op donderdag 20 september 2018 @ 16:20:
[...]

Geert heeft geen iPhone XS max, alleen zijn cavia.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2018 @ 16:17:
[...]

Oeh deze site heeft hele slechte recensies en zou hier wel drie keer over nadenken.
Met Paypal kan je niks overkomen. Wat is erg eng aan ergens te bestellen in het land waar ze gemaakt worden? ( China)

• Lucifertje
JipGemser schreef op donderdag 20 september 2018 @ 16:19:
[...]

Nieuw abonnement en geklikt om mijn nummer te behouden. Vervolgens code moeten sturen naar tele 2, vervolgens van zowel Tele 2 als T-Mobile sms gekregen dat het geregeld is en dat eind oktober mijn nummer overgezet word.
Zowel T-Mobile als Tele2 afdeling nummerbehoud bellen. Bij beide aangeven dat je wilt annuleren, naar Belsimpel gaan en daar bijv. KPN aanvragen en dan zal die nummerportering (na annulering) bij KPN goedgekeurd worden. En zolang geen goedkeuring zal KPN een verzoek blijven doen. En wellicht Belsimpel bellen, als je daar Tele2 niet hebt geregeld maar aangeeft via hun iets wilt bestellen dan gaan die er vast voor zorgen dat het rondkomt.

• _Bailey_
  • Niet online
scotchrr schreef op donderdag 20 september 2018 @ 16:20:
[...]

Niet 2 accounts, wel een cavia en een zeehondje.

Met de cavia gaat 't niet best momenteel

• Lucifertje
Ik zie nu via Belsimpel:

Verwachte bezorgdatum
Vrijdag 21 september 2018

En ook zie ik:

Status specifiek voor jouw bestelling: Op voorraad en alvast voor je gereserveerd

• Ralluff
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-01 07:44
Lucifertje schreef op donderdag 20 september 2018 @ 16:33:
Ik zie nu via Belsimpel:

Verwachte bezorgdatum

En ook zie ik:

Status specifiek voor jouw bestelling: Op voorraad en alvast voor je gereserveerd
Was het een verlenging van je abonnement?Welk model en hoelaat had je besteld?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2018 @ 16:28:
[...]

Met Paypal kan je niks overkomen. Wat is erg eng aan ergens te bestellen in het land waar ze gemaakt worden? ( China)
Het lange wachten bijv? En Paypal is dan wel een extra veiligheid maar persoonlijk haal ik liever hier bij Apple

• eddiemen
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-09-2022
Lucifertje schreef op donderdag 20 september 2018 @ 16:33:
Ik zie nu via Belsimpel:

Verwachte bezorgdatum

En ook zie ik:

Heb hem daar ook net besteld met een T-Mobile verlenging. iPhone XS Max 256gb zilver, hoop hem ook morgen binnen te krijgen :9~

[ Voor 1% gewijzigd door eddiemen op 20-09-2018 16:47 . Reden: typo ]

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-01 08:13
Nou de XS ligt al in Dusseldorf te wachten om opgehaald te worden Status is al klaar om opgehaald te worden....morgen dan.

Ze hebben er zin an dit jaar, Apple, of gewoon zat voorraad of minder vraag.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-01 21:06
loekf2 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 16:47:
Nou de XS ligt al in Dusseldorf te wachten om opgehaald te worden Status is al klaar om opgehaald te worden....morgen dan.

Ze hebben er zin an dit jaar, Apple, of gewoon zat voorraad of minder vraag.
Via welke url check je dit?

• loekf2
Jieve schreef op donderdag 20 september 2018 @ 16:48:
[...]

Gewoon in de store app.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Jieve
Oh nice!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21-11-2025
Jieve schreef op donderdag 20 september 2018 @ 16:48:
[...]

Als het goed is ontvang je ook een e-mail met QR-code die je moet laten scannen tijdens het ophalen :P

Verwijderd

Als ik morgen mijn iPhone ontvang, wil ik graag mijn iPhone 8 Plus gaan inruilen/verkopen. Kan ik dit het beste doen bij de T-Mobile shop? Of bij de Amac? Iemand hier ervaring mee, wie je het meest betaalt voor het toestel?

• Jieve
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2018 @ 16:53:
Als ik morgen mijn iPhone ontvang, wil ik graag mijn iPhone 8 Plus gaan inruilen/verkopen. Kan ik dit het beste doen bij de T-Mobile shop? Of bij de Amac? Iemand hier ervaring mee, wie je het meest betaalt voor het toestel?
Waarom niet gewoon via Tweakers te koop aanbieden?
Winkels geven je echt weinig op zo een toestel, aangezien zij zelf ook weer winst willen maken.

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Ik heb het vorig jaar bij Apple gedaan, kijken of de knoppen het doen en of hij oplaadt, verder niets.

Je krijgt alleen geen cash maar cadeaubonnen. Maar goed, ik heb dik €600 aan accessoires kunnen mee nemen >:)

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 06-01 20:20
Hebben jullie ook in de url 'Voor Einde Dag' staan, of is het bij jullie specifieker?

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Ik verkoop altijd via sobby volgens mij redelijk goede prijzen en proces is heel soepel.

• loekf2
MelvinW schreef op donderdag 20 september 2018 @ 16:50:
[...]

Als het goed is ontvang je ook een e-mail met QR-code die je moet laten scannen tijdens het ophalen :P
Yup, kwam net ook

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Toppe schreef op donderdag 20 september 2018 @ 16:55:
[...]

Ik heb het vorig jaar bij Apple gedaan, kijken of de knoppen het doen en of hij oplaadt, verder niets.

Je krijgt alleen geen cash maar cadeaubonnen. Maar goed, ik heb dik €600 aan accessoires kunnen mee nemen >:)
Krijg je er dan meer voor dan wat ze online zeggen op https://www.apple.com/nl/trade-in/?
Daar waarderen ze een 64GB 8 Plus op €325..

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• de Foarsitter
MelvinW schreef op donderdag 20 september 2018 @ 16:50:
[...]

Huh? Moet ik de QR-code aan de bezorger laten zien zodat hij het kan scannen? Is dit verplicht of is het mogelijk om me te legitimeren?

Ik heb geen e-mail met een QR-code ontvangen...

Verwijderd

*spam*

[ Voor 95% gewijzigd door Daedalus op 20-09-2018 17:49 ]

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

mr.JamesBond schreef op donderdag 20 september 2018 @ 17:16:
[...]

Huh? Moet ik de QR-code aan de bezorger laten zien zodat hij het kan scannen? Is dit verplicht of is het mogelijk om me te legitimeren?

Ik heb geen e-mail met een QR-code ontvangen...
Beter lezen ;)

• Toppe

Toppe

Oké ✅

fsfikke schreef op donderdag 20 september 2018 @ 17:14:
[...]

Krijg je er dan meer voor dan wat ze online zeggen op https://www.apple.com/nl/trade-in/?
Weet ik niet, heb vorig jaar nooit online gekeken, die man deed een voorstel van ik dacht €550 voor een 7+

Je moet gewoon ff binnen lopen, alle accessoires mag je ook gewoon houden

• DeadDevil6210
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-12-2025
Apple store online order is verzonden :)

deze gaat ook van Eindhoven naar Amsterdam via brussel.....

Wordt morgen bezorgd door DHL met als tijdpad "before the end of the day"

morgen maar even kluizenaar spelen

• Lucifertje
Ralluff schreef op donderdag 20 september 2018 @ 16:43:
[...]

Was het een verlenging van je abonnement?Welk model en hoelaat had je besteld?
KPN verlenging inderdaad, ik zat vorige week vrijdag om 8:30 m’n gegevens als een malle in te voeren! Kreeg melding van Belsimpel toen ik op punt stond om thuis weg te gaan dus hop auto in en zsm naar kantoor.

Ik heb een XS Gold 256GB besteld.
eddiemen schreef op donderdag 20 september 2018 @ 16:46:
[...]

Heb hem daar ook net besteld met een T-Mobile verlenging. iPhone XS Max 256gb zilver, hoop hem ook morgen binnen te krijgen :9~
Zelfde status update inmiddels? 😜

• loekf2
Idd, onderaan de mail, met je W nummer

• Azmodann
  • Laatst online: 01:39
DeadDevil6210 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 17:20:
Apple store online order is verzonden :)

deze gaat ook van Eindhoven naar Amsterdam via brussel.....

Wordt morgen bezorgd door DHL met als tijdpad "before the end of the day"

morgen maar even kluizenaar spelen
Hier is hij ook verzonden van Apple.
Met UPS , komt vanuit Tilburg naar Belgie , staat op de tracking

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:45
Hier DHL helaas, zonder tijdspad, is verzonden van Eindhoven naar Brussel en aangekomen daar. Om vanuit daar weer terug naar Zeeland te gaan.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• QempZoR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:28
Hier is de Mediamarkt bestelling verstuurd naar het filiaal. Vanaf morgen op te halen.

Smarthome - HomeAssistant | Zigbee2MQTT | Homekit | Philips Hue | Synology | Unifi

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

loekf2 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 17:37:
[...]

Idd, onderaan de mail, met je W nummer
Nee, het verschil tussen ophalen en bezorgen lezen ;)

• eddiemen
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-09-2022
Lucifertje schreef op donderdag 20 september 2018 @ 17:21:
[...]

KPN verlenging inderdaad, ik zat vorige week vrijdag om 8:30 m’n gegevens als een malle in te voeren! Kreeg melding van Belsimpel toen ik op punt stond om thuis weg te gaan dus hop auto in en zsm naar kantoor.

Ik heb een XS Gold 256GB besteld.

[...]

Zelfde status update inmiddels? 😜
Yup!

• Bartacer
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-09-2023
Heeft er iemand de iPhone XS (Max) via Phone House besteld en daar inmiddels al iets over vernomen?

Ik hoor het graag!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 05-12-2025
fsfikke schreef op donderdag 20 september 2018 @ 17:14:
[...]

Voor een iphone 7 plus met 128gb geven ze maar 0 euro....

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Jelmer93 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 18:09:
[...]

Ff opnieuw doen met vloeistofschade ja... dan krijg je een echte prijs

(De vraag is: is het toestel vrij van vloeistofschade)

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-11-2025
Mijn orderstatus bij belsimpel zegt nu ineens dat ze hem morgen ontvangen en verwachte levering op zaterdag.. XS Max 64gb Silver bij Vodafone.

Hoop dat ze het niet elke dag blijven verschuiven..

• Bartacer
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-09-2023
Jelmer93 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 18:09:
[...]

iPhone 7 Plus 128GB levert nog €225,- op! Heb zelf ook gekeken, terwijl ik wacht op een iPhone XS Max 64GB Space Grey.

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 01-01 15:40
Voor degene die nog een Max 256GB Gold zoekt met maandag levering:

https://www.amac.nl/apple-iphone-xs-max-256gb-goud

Het is weer bijna September 2026 :)

• BliXem
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-01 21:51
Mijn bestelling is bij Apple nog in behandeling :(. Besteld op 14/09.

• DeadDevil6210
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-12-2025
BliXem schreef op donderdag 20 september 2018 @ 18:38:
Mijn bestelling is bij Apple nog in behandeling :(. Besteld op 14/09.
welk model heb je besteld? veel 64GB modellen waren wel al snel naar een later lever moment gegaan. Ook kun je op de apple site zien wat de lever indicatie is voor je iPhone.

• BliXem
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-01 21:51
DeadDevil6210 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 18:40:
[...]

welk model heb je besteld? veel 64GB modellen waren wel al snel naar een later lever moment gegaan. Ook kun je op de apple site zien wat de lever indicatie is voor je iPhone.
64GB iPhone XS inderdaad.

Apple zegt Bestelling in behandeling
Levering 24 Sep - 1 Okt door

• patrique70
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-01 11:50
BliXem schreef op donderdag 20 september 2018 @ 18:42:
[...]

64GB iPhone XS inderdaad.

Apple zegt Bestelling in behandeling
Levering 24 Sep - 1 Okt door
Ik hen precies hetzelfde, maar ik heb vrijdag pas in de middag besteld.

• QempZoR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:28
patrique70 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 19:04:
[...]

Ik hen precies hetzelfde, maar ik heb vrijdag pas in de middag besteld.
Hadden jullie misschien toch beter bij de MM kunnen bestellen.
Ik heb mijn Xs Max besteld 14-9 in de middag (rond 14:00, en de status was toen ook nog: Vrijdag 21-9 uitlevering) en zit toch bij de eerste lichting morgen.

Dus dat wordt een wekkertje zetten en om 9:00 voor de deur in Deventer :)

Smarthome - HomeAssistant | Zigbee2MQTT | Homekit | Philips Hue | Synology | Unifi

• MelvinW
In veel landen worden er al rijen gevormd voor de launch morgen: https://9to5mac.com/2018/09/20/apple-store-lines-iphone-xs/

Iemand al mensen in de rij bij de Apple Store in Amsterdam gespot? :P

[ Voor 3% gewijzigd door MelvinW op 20-09-2018 19:18 ]

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:18

swv

Wellicht nog een tip: Belsimpel heeft aardig wat verschillende modellen op voorraad. Mocht je een model op het oog hebben welke ook nog beschikbaar is icm T-Mobile abo, dan moet je die nemen met nieuw nummer en het goedkoopste jaarabonnement van €7 per maand. Kan interessant zijn omdat je dan onder de streep niet veel meer betaalt dan een los toestel bij Apple. In het geval van de XS Max black 256GB betaal je zo na 1 jaar €1433 ipv €1429 los. Kan voor de ongeduldigen interessant zijn. Ik heb het zo gedaan vorig jaar met de X en je kunt eenvoudig online opzeggen via My T-Mobile :)

[ Voor 6% gewijzigd door swv op 20-09-2018 19:43 ]

• Robthebest
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-01 23:07
Ik heb de 18e de xs 64gb besteld. Geen verandering in status. Belsimpel

• Jovano
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 03-01 12:08
Mijn iPhone is ook verzonden :) Ook zoals meerderen hebben aangeven van Eindhoven nu naar/in Brussel. Mij viel op dat dit van de week ook werd gedaan met mijn Otterbox hoesje die ik besteld had via Apple. Toch had ik de DHL bezorger om 12 uur bij mij op de stoep staan (Groningen), dus ik voel geen stress :P

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-01 11:41
Jovano schreef op donderdag 20 september 2018 @ 20:03:
Mijn iPhone is ook verzonden :) Ook zoals meerderen hebben aangeven van Eindhoven nu naar/in Brussel. Mij viel op dat dit van de week ook werd gedaan met mijn Otterbox hoesje die ik besteld had via Apple. Toch had ik de DHL bezorger om 12 uur bij mij op de stoep staan (Groningen), dus ik voel geen stress :P
wil je me je wijk vertellen?

no comment

• Jovano
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 03-01 12:08
Zie DM ;)

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
Ojee krijgen we nu weer de jaarlijkse stress: "Hij is van Eindhoven naar Brussel?!?! Komt hij wel aan?!?!"
Ja mensen, die komt morgen gewoon netjes bij je binnen. Dit is natuurlijk via DHL. Dan gaat alles vanuit het depot naar Brussel en vannacht van Brussel weer terug naar Nederland van waaruit het verder verspreid wordt naar de verschillende distri's.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• MelvinW
Rivanov schreef op donderdag 20 september 2018 @ 20:19:
Ojee krijgen we nu weer de jaarlijkse stress: "Hij is van Eindhoven naar Brussel?!?! Komt hij wel aan?!?!"
Ja mensen, die komt morgen gewoon netjes bij je binnen. Dit is natuurlijk via DHL. Dan gaat alles vanuit het depot naar Brussel en vannacht van Brussel weer terug naar Nederland van waaruit het verder verspreid wordt naar de verschillende distri's.
Ja, en morgen iedereen stressen om "On Hold" status _O-

• loekf2
MelvinW schreef op donderdag 20 september 2018 @ 20:21:
[...]

Ja, en morgen iedereen stressen om "On Hold" status _O-
on hold = levering tussen 18:00 - 22:00

(voor ons paupers die ten oosten van Utrecht wonen)

loekf2 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 20:39:
[...]

on hold = levering tussen 18:00 - 22:00

(voor ons paupers die ten oosten van Utrecht wonen)
Ja on hold is kut!
Haha ja, vind het altijd wel leuk zo :P

Hij is net met de vrachtauto langs mijn woonplaats naar Brussel gereden 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• eelkoh
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-01-2025
Lekker efficiënt blijf het toch apart vinden hoe sommige pakket bedrijven onze pakketjes verwerken

• Aartskee5
  • Laatst online: 10-02-2022
Postnl heeft al 2 dagen dezelfde status bij mij... zending wordt verwacht maar zit nog niet in het sorteerproces... kpn gaf gister ochtend al aan het pakket afgegeven te hebben aan postnl😬
Aartskee5 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 20:56:
Postnl heeft al 2 dagen dezelfde status bij mij... zending wordt verwacht maar zit nog niet in het sorteerproces... kpn gaf gister ochtend al aan het pakket afgegeven te hebben aan postnl😬
Dat is het makkelijkste antwoord. Vanavond/vannacht gaat die tracking het ineens doen, let maar op.

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Aartskee5 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 20:56:
Same here

• Aartskee5
  • Laatst online: 10-02-2022
Donstil schreef op donderdag 20 september 2018 @ 21:00:
[...]

Dat is het makkelijkste antwoord. Vanavond/vannacht gaat die tracking het ineens doen, let maar op.
Lijkt me idd wel, hoopte gisteren toch nog even op vandaag.. heb dit een aantal jaar geleden gehad met de release van de ipad pro, toen stond er ineens een postbode een dag te vroeg op de stoep😂

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Donstil schreef op donderdag 20 september 2018 @ 21:00:
[...]

Ghehe, ik laat me totaal niet opnaaien maar voor de zekerheid sluit ik de PostNL app wel ieder uur even helemaal af en start hem weer op.. :+

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-01 11:41
D-Ed schreef op donderdag 20 september 2018 @ 21:19:
[...]

Ghehe, ik laat me totaal niet opnaaien maar voor de zekerheid sluit ik de PostNL app wel ieder uur even helemaal af en start hem weer op.. :+
hahahaha mindfc*k

no comment

• aGraPusher
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12:59
Levering morgen voor einde dag 19.00... lekker ruim begrip zeg.

Vorig jaar met de X een vrije dag genomen, moest anders werken tot 14.00 en ze werden geleverd om 15.00 dus vrije dag voor niks genomen.

Morgen weer werken tot 14.00 en geen vrij genomen. Spannend dus!

Nefit EnviLine Tower Monoblock All Electic - 18x350wp (6300wp) Zuid - 2x Anker Solix Solarbank 3 Pro + 1x BP2700 - iPhone 17 Pro 256 GB Zilver - LG OLED 55” B16LA - Apple TV 4K 32GB – Sonos Beam

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-12-2025
PostNL geeft hier nu een tijd aan.
Einde van de ochtend terwijl ze normaal einde van de middag komen, mooi mazzel dus :)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Ik werk niet op vrijdag (4 dagen werken is goud!) dus wordt gewoon lekker wakker morgen en dan zie ik het wel.

Al heb ik morgen wel een huis bezichtiging om 16:30 dus hoop alsnog dat ze opschieten 😂

• Famous
Levering op werk :)

• de Foarsitter
Die van mij is inmiddels in Tilburg :)

Oftewel aan de andere kant van het land

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Conciërgedienst in het gebouw voor ongemakken zoals pakjes aannemen :7

• _Bailey_
  • Niet online
Ik woon nog geen 10 minuten fietsen van de Apple Store en heb vakantie nu...

What to do? What to do? O-) O-)

• D-Ed
  • Niet online
Geert1976 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 21:43:

Ik meng me nog niet zo lang in dit soort topics maar zelfs ik begin je nu al ‘te kennen’ _O-

#Goforit!

• Famous

Xs Max kopen en dan verkopen voor een Xr maar toch terug naar een Xs, niet de Max want die is te groot.

• Impstoker
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:21
Via Vodafone online om 09.13 besteld.
PostNL: tussen 11.00 en 14.00. In Groningen.
*O*

[ Voor 28% gewijzigd door Impstoker op 20-09-2018 21:56 ]

• _Bailey_
  • Niet online
Famous schreef op donderdag 20 september 2018 @ 21:46:
[...]

Xs Max kopen en dan verkopen voor een Xr maar toch terug naar een Xs, niet de Max want die is te groot.
En dan uiteindelijk met een Nokia 3310 op het schoolplein eindigen... 8) 8)

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Impstoker schreef op donderdag 20 september 2018 @ 21:47:
PostNL: tussen 11.00 en 14.00. In Groningen.
*O*
Besteld via?

Mijn T&T van Vodafone blijft aangeven geen zending gevonden. KPN is wel bekend maar nog niet opgehaald

• Famous
Geert1976 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 21:48:
[...]

En dan uiteindelijk met een Nokia 3310 op het schoolplein eindigen... 8) 8)
Is dat niet wat voor Geert1945? :D

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 30-10-2025
*O* PostNL tussen 14.00 en 16:30. *O*

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 30-10-2025
Via Vodafone.

• pdavie2311
  • Laatst online: 05-01 14:04

pdavie2311

Live life to the fullest..

Roeiboot? Nee toch....

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• pdavie2311
  • Laatst online: 05-01 14:04

pdavie2311

Live life to the fullest..

Donstil schreef op donderdag 20 september 2018 @ 21:36:
Ik werk niet op vrijdag (4 dagen werken is goud!) dus wordt gewoon lekker wakker morgen en dan zie ik het wel.

Al heb ik morgen wel een huis bezichtiging om 16:30 dus hoop alsnog dat ze opschieten 😂
Hier ook 4 dagen werken...Echt niet meer 5 dagen..;-)

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Famous schreef op donderdag 20 september 2018 @ 21:46:
[...]

Vergeet ook de Pixel3 niet hè.
pdavie2311 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 21:54:
[...]

Hier ook 4 dagen werken...Echt niet meer 5 dagen..;-)
Ja ik doe dat nu twee jaar. Fantastisch! Je werkt al genoeg in je leven.

[ Voor 33% gewijzigd door Donstil op 20-09-2018 21:56 ]

• _Bailey_
  • Niet online
en de Pocophone F1 👍🏻

• d.castello
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 27-07-2024
Staan er serieus mensen te slapen voor de Apple store.....💩 begrijp niet waarom die mensen niet de moeite nemen om een pre order te doen.
Pagina: 1 ... 69 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.