Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kazeykazeman schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:24:
[...]

Nee zit geen simlock op. Je kunt je abbo inderdaad gelijk afkopen na een maand, ben je vaak ook nog goedkoper uit :)
dan hoef je alleen de kosten betalen van je resterende maanden toch? komt niks extra's bij of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazeykazeman
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15-09 10:50
Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:25:
[...]

dan hoef je alleen de kosten betalen van je resterende maanden toch? komt niks extra's bij of wel?
Volgens mij zitten er geen extra kosten aan nee. Bij T-Mobile was het toendertijd in ieder geval gewoon je totale kosten over de periode betalen met een opzegtermijn van een maand. T-Mobile heeft op dit moment ook het goedkoopste abonnement i.c.m. iPhone X bij Belsimpel: https://www.belsimpel.nl/...en-150-minuten-0mb-1-jaar

Ik pin me er niet op vast dus lees vooral de kleine lettertjes bij T-Mobile nog even, of een belletje naar de klantenservice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvani
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:36
kazeykazeman schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:35:
[...]

Volgens mij zitten er geen extra kosten aan nee. Bij T-Mobile was het toendertijd in ieder geval gewoon je totale kosten over de periode betalen met een opzegtermijn van een maand. T-Mobile heeft op dit moment ook het goedkoopste abonnement i.c.m. iPhone X bij Belsimpel: https://www.belsimpel.nl/...en-150-minuten-0mb-1-jaar

Ik pin me er niet op vast dus lees vooral de kleine lettertjes bij T-Mobile nog even, of een belletje naar de klantenservice :)
Heb je bij dit abo ook de bijzondere voorwaarden gelezen? Is maar €2,50 per maand, maar toch...

"Bijzondere voorwaarden
De getoonde prijs is een actietarief waarin €2,50 korting per maand is berekend. Om deze korting te krijgen vorm je na ingang van het contract een T-Mobile Samen-groep met minimaal 1 ander persoon. Dit regel je makkelijk in de T-Mobile-app."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-09 00:42

Nitai

Live the life you love.

alvani schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:39:
[...]

Heb je bij dit abo ook de bijzondere voorwaarden gelezen? Is maar €2,50 per maand, maar toch...

"Bijzondere voorwaarden
De getoonde prijs is een actietarief waarin €2,50 korting per maand is berekend. Om deze korting te krijgen vorm je na ingang van het contract een T-Mobile Samen-groep met minimaal 1 ander persoon. Dit regel je makkelijk in de T-Mobile-app."
Als je niemand in je directe omgeving in een groep kunt krijgen, dan kun je dat ook doen met een vreemde via de T-mobile forums. Moet geen probleem zijn dus, maar wel goed dat je het meldt inderdaad!

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabant
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-02-2023
Iemand nog op zoek naar een iPhone X 64gb Zilver.

https://www.mediamarkt.be...9e87ba8679656038c5bf35f2b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alvani schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:39:
[...]

"Bijzondere voorwaarden
Ja ik las het idd. Maar dat kan ik wel regelen. Ik wil hem eigenlijk los, maar als ik hem daar bestel kom ik in totaal 2 euro duurder uit wat ik bizar vind plus volgens hun heb je hem morgen in huis. Blijft naar mijn idee te mooi om waar te zijn haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvani
Iemand inmiddels al een X ontvangen van mobiel.nl i.c.m. KPN abo?
Ik heb het idee dat zij nog helemaal niets binnen hebben gekregen voor de KPN abo's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SP75
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21-09 19:43
Als die 2e batch nou wordt opgestuurdd!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickieh
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-04 14:40
alvani schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:00:
Ik heb het idee dat zij nog helemaal niets binnen hebben gekregen voor de KPN abo's.
Hier ook niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:56

Maverick2001

Never look back

Dus met een t-mobile abonnement van €4,50 per maand voor een jaar erbij betaal voor je voor de 64GB versie maar 2 euro meer tov er 1 los te kopen.. Dat klinkt toch te mooi om waar te zijn? Of zie ik iets over het hoofd?

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk.
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-04 21:44
Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:44:
[...]

Ja ik las het idd. Maar dat kan ik wel regelen. Ik wil hem eigenlijk los, maar als ik hem daar bestel kom ik in totaal 2 euro duurder uit wat ik bizar vind plus volgens hun heb je hem morgen in huis. Blijft naar mijn idee te mooi om waar te zijn haha
Dat is het ook want je krijgt een UK toestel (zijn ivm de wisselkoers goedkoper voor belsimpel denk ik..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazeykazeman
Henk. schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:05:
[...]

Dat is het ook want je krijgt een UK toestel (zijn ivm de wisselkoers goedkoper voor belsimpel denk ik..)
Wat is het nadeel aan een UK-toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk.
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-04 21:44
kazeykazeman schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:07:
[...]

Wat is het nadeel aan een UK-toestel?
Dat is voor iedereen verschillend, ik hoef er geen iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:56

Maverick2001

Never look back

Henk. schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:08:
[...]

Dat is voor iedereen verschillend, ik hoef er geen iig.
Het enige verschil is toch een losse adapter? Voor de rest is een iPhone een iPhone.

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pprs
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-08-2024
Het zijn exact dezelfde toestellen, alleen kan het zijn dat de doos een net andere inhoud heeft. In geval van UK heb je dan een 3-pins lader in de doos en levert de winkel er meestal nog een extra 2 pins lader bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Henk. schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:05:
[...]

Zijn ivm de wisselkoers duurder toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan nog steeds niet begrijpen hoe hun wel nog wel voorraad hebben en de rest niet ( zelfs apple niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfynx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:18:
Ik kan nog steeds niet begrijpen hoe hun wel nog wel voorraad hebben en de rest niet ( zelfs apple niet).
In combinatie met een abonnement worden blijkbaar speciale voorraden achtergehouden, losse toestellen zijn ook bij Belsimpel niet te krijgen als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dust419
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-02 13:08
Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:22:
Oke, net Vodafone gebeld en geannuleerd. Daarna direct bij Belsimpel besteld met T-Mobile.
Abonnement: Je abonnementsaanvraag wordt verwerkt.
Toestel: Op voorraad en alvast voor je gereserveerd
iPhone X 64 Space Grey

Spannend!
Spannnend man....ben benieuwd wanneer je hem gaat ontvangen. Hou ons op de hoogte.

Another one bites the DUST

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ectholian
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 08:47

Ectholian

Zei ik dat ?

Iemand toevallig 30-oktober in de avond bij Apple heeft besteld en daar een delivery time ziet staan? :)
Ik heb via t-mobile besteld, daar krijg je het standaard '3-4 weken' verhaal maar ik ben benieuwd of dat strookt met de delivery times van Apple zelf (los van de levertijdindicatie van de apple site nu).

Ik wil miscommunicatie door verkeerde interpretatie van mijn articulatie voorkomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:55
Bij mij status nog steeds op "controleren". Klantenservice kan ook geen indicatie geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net besteld bij belsimpel. Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthur-94
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 22-09 20:57
Ik had een pre-order staan bij Phonehouse maar toch maar besloten te annuleren en ook bij belsimpel besteld. T-mobile verlenging! Hopelijk morgen binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilc0o
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-06-2024
Vanochtend besteld bij Belsimpel.

1jr abonnement met nummerbehoud van Vodafone naar T-Mobile.

Alle stappen netjes doorlopen; bestelling klaar om ingepakt te worden.

Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mevrouw aan de lijn van belsimpel zei dat ze nu eerst alles gaan controleren en er daarna pas een reservering plaats vind en ze zeker kunnen zeggen als het morgen geleverd word of niet. Mocht dit niet het geval zijn dan word hij geannuleerd. Weet iemand me te vertellen hoelang die controle ong duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickieh
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-04 14:40
Ruut88 schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:55:
[...]

Bij mij status nog steeds op "controleren". Klantenservice kan ook geen indicatie geven.
Communicatie is ook gewoon uitermate slecht. Een kleine update over verwachting is toch niet te veel gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23:59
Apple die geeft ook nog steeds geen update!
Nog steeds 20-27 november.

Toch bang dat dit niet sneller gaat worden, helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18:14
Reem0nN schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:20:

Ik verwacht dat ze pas volgende week gaan versturen

Het is weer bijna September 2026 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:13
Niet veel anders dan bij T-Mobile. Daar weet ik sinds vrijdag 9:01 nog altijd niks. Enkel sinds 3 november een globale update naar 3-4 weken levertijd.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilc0o
  • Laatst online: 01-06-2024
Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:14:
Mevrouw aan de lijn van belsimpel zei dat ze nu eerst alles gaan controleren en er daarna pas een reservering plaats vind en ze zeker kunnen zeggen als het morgen geleverd word of niet. Mocht dit niet het geval zijn dan word hij geannuleerd. Weet iemand me te vertellen hoelang die controle ong duurt?
Na invullen, betalen etc. heb ik een paar uur niets gehoord en stond mijn iPhone op "Niet voorradig, we verwachten 6-11 nieuwe voorraad"

3 / 3,5 uur later stond mijn iPhone op: "Op voorraad en alvast voor je gereserveerd"

4,5 uur na mijn bestelling (nu) is het abonnement geaccepteerd en is mijn orderstatus: "De order is klaar om ingepakt te worden"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvbcrs
  • Laatst online: 24-03-2024
Jaymone schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:21:
[...]

Ik denk het ook helaas, misschien een dag of 2 eerder misschien maar meer niet denk ik.. helaas

http://blog.morrison.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update Belsimpel:
13:10 uur geannuleerd bij VF
13:15 uur Besteld bij Belsimpel
14.30 uur Abonnement is aangesloten (van VF naar T-Mobile)
>De order is klaar om ingepakt te worden
Nu wachten op T&T code zodat de hartslag/bloeddruk weer wat omlaag kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SP75
Reem0nN schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:20:

Ik heb net Apple gesproken en geven aan dat ik best snel aan de beurt kan komen besteld: 09.07 64gb SG.

Maar zij moeten het worst case scenario aangeven en dit is dus 20-27 nov. Maar ik kon het eerder verwachten maar geven geen garantie

En indien t bedrag wordt afgeschreven het opsturen eigenlijk binnen 3 dagen gebeurt indien je met CC hebt betaald en in mijn geval met een Gift Card :D

[ Voor 13% gewijzigd door SP75 op 06-11-2017 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazeykazeman
SP75 schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:24:
[...]

Ik heb net Apple gesproken en geven aan dat ik best snel aan de beurt kan komen besteld: 09.07 64gb SG.

Maar zij moeten het worst case scenario aangeven en dit is dus 20-27 nov. Maar ik kon het eerder verwachten maar geven geen garantie

En indien t bedrag wordt afgeschreven het opsturen eigenlijk binnen 3 dagen gebeurt.
Hoe groot acht je de kans dat het voor 20 november wordt? Ze moeten toch gewoon wachten op een nieuwe batch vanuit de fabriek/hoofdkantoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:24:
Update Belsimpel:
Wauw dus binnen 1 uur en 15 min gereed. Nou ik ben benieuwd. hartslag ook hier erg hoog haha constant pagina refreshen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP75
kazeykazeman schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:26:
[...]

Hoe groot acht je de kans dat het voor 20 november wordt? Ze moeten toch gewoon wachten op een nieuwe batch vanuit de fabriek/hoofdkantoren?
Tjha, aangezien NL geen 'tussenstap' heeft tussen 3 nov en 20-27 nov. kan het nog wel snel gaan denk ik, maar ook weer niet :D

Laten we hopen dat t snel gaat. Want ik heb echt op t 'overlap' van 3nov/20-27nov besteld. en verwacht wel eerder geleverd te krijgen dan mensen die 09.10 hebben besteld bijv. en ook 20-27 nov hebben. Wat mij ook opvalt is dat mensen die zelfs na 09.15 hebben besteld ook t zelfde datum hebben staan, dat betekend dat t dus allemaal nog kan veranderen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:58
Heeft Belsimpel ook 256gb modellen dan?

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knny schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:31:
Heeft Belsimpel ook 256gb modellen dan?
nee. 3 weken levertijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SP75 schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:28:
[...]

Tjha, aangezien NL geen 'tussenstap' heeft tussen 3 nov en 20-27 nov. kan het nog wel snel gaan denk ik, maar ook weer niet :D

Laten we hopen dat t snel gaat. Want ik heb echt op t 'overlap' van 3nov/20-27nov besteld. en verwacht wel eerder geleverd te krijgen dan mensen die 09.10 hebben besteld bijv. en ook 20-27 nov hebben. Wat mij ook opvalt is dat mensen die zelfs na 09.15 hebben besteld ook t zelfde datum hebben staan, dat betekend dat t dus allemaal nog kan veranderen denk ik
Toppertje! :Y
We zien de kansen weer oplopen peoples! Het glas is weer half-VOL!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvbcrs
  • Laatst online: 24-03-2024
Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:39:
[...]

Hahah optimist!

http://blog.morrison.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-07 14:36
Demodellen van Belsimpel komen uit het Verenigd Koninkrijk, je krijgt er een Nederlandse adapter bij. MIjn silver 64Gb iPhone X net opgehaald en beetje mee gespeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Queenfanmichel schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:49:
Demodellen van Belsimpel komen uit het Verenigd Koninkrijk, je krijgt er een Nederlandse adapter bij. MIjn silver 64Gb iPhone X net opgehaald en beetje mee gespeelt.
orginele apple adapter? Bij deze modellen heb je niet die CE keurmerken aan de achterkant toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:51:
[...]

orginele apple adapter? Bij deze modellen heb je niet die CE keurmerken aan de achterkant toch?
Niet origineel maar heb er genoeg, en uiteraard staat de CE keurmerken er op jammer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Queenfanmichel schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:52:
[...]

Niet origineel maar heb er genoeg, en uiteraard staat de CE keurmerken er op jammer genoeg.
oke jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
Is inderdaad jammer maar de moet wel zeggen dat het bij de zilveren variant minder opvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Queenfanmichel schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:53:
[...]

Is inderdaad jammer maar de moet wel zeggen dat het bij de zilveren variant minder opvalt.
oke. Ik heb de zwarte bestel. Vind persoonlijk de zijkanten daarvan wat mooier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Queenfanmichel
Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:55:
[...]

oke. Ik heb de zwarte bestel. Vind persoonlijk de zijkanten daarvan wat mooier.
Persoonlijk vond ik dit bij de X weer niet, zag een video waarbij ik de weerspiegeling zag en dat niet mooi vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Queenfanmichel schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:56:
[...]

Persoonlijk vond ik dit bij de X weer niet, zag een video waarbij ik de weerspiegeling zag en dat niet mooi vond.
Ja dat kan natuurlijk. Maar ja heb me totallee hoesje klaarliggen voor de iphone x dus zal toch niet veel ervan zien. Trouwens iemand misschien bekend met een winkel die screenprotectors plaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:58:
[...]

Ja dat kan natuurlijk. Maar ja heb me totallee hoesje klaarliggen voor de iphone x dus zal toch niet veel ervan zien. Trouwens iemand misschien bekend met een winkel die screenprotectors plaatst?
Zoek ik ook na, de Apple Store doet dit wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:39
alvani schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:00:
Een collega van mij heeft zaterdag ochtend (ja echt, zaterdag 28 oktober) bij KPN een SG256 besteld bij een nieuwe abonnement (met nummerbehoud). Die werd gewoon 3 november 's middags geleverd.

Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazeykazeman
Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:58:
[...]

Denk dat heel veel winkels je hier mee kunnen helpen. Ik weet uit ervaring dat de Belsimpel-winkel in Groningen het wel doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvani
RichieB schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:02:
[...]

Een collega van mij heeft zaterdag ochtend (ja echt, zaterdag 28 oktober) bij KPN een SG256 besteld bij een nieuwe abonnement (met nummerbehoud). Die werd gewoon 3 november 's middags geleverd.
Bij KPN zelf besteld of bij mobiel.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23:29
KPN leverde ook met een bestelling in de middag die vrijdag nog gewoon op 3 november.

[ Voor 16% gewijzigd door AnthonyR op 06-11-2017 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthur-94
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 22-09 20:57
Bij belsimpel kan je de IMEI al zien, mijne is 31-10 pas geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP75
Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:39:
[...]

haha we zullen zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP75
Arthur-94 schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:11:
Bij belsimpel kan je de IMEI al zien, mijne is 31-10 pas geproduceerd.
Als ik dit zo lees denk ik echt serieus alsof Apple achter de feiten loopt. Dus 20-27nov leveringen 1 week eerder verstuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazeykazeman
SP75 schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:16:
[...]

Als ik dit zo lees denk ik echt serieus alsof Apple achter de feiten loopt. Dus 20-27nov leveringen 1 week eerder verstuurd?
Een vriend van me kreeg vorige week wel een melding dat zijn bestelling die eerst op 5 - 12 december stond verplaatst was naar 1 - 7 december. Daar sturen ze dan wel herinneringen voor, dus heb een hard hoofd in dat ze eerder verstuurd gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP75
kazeykazeman schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:17:
[...]

Een vriend van me kreeg vorige week wel een melding dat zijn bestelling die eerst op 5 - 12 december stond verplaatst was naar 1 - 7 december. Daar sturen ze dan wel herinneringen voor, dus heb een hard hoofd in dat ze eerder verstuurd gaan worden.
Kan kloppen inderdaad, de bestellingen die op 5-6 weken stonden zijn nu 3-4 weken geworden. Alleen geen 20-27 nov leveringen zijn aangepast? Hoop loop van deze week of volgende week. Ik zie het wel ik hou mijn gift card in de gaten als t geld er van af is weet ik hoe ver het is :D Het zal niet zo lang duren als t eenmaal is verstuurd denk ik vanuit China?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke belsimpel update. 1,5 uur later nog steeds in behandeling......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:04
Iemand enig idee waarom er (bij Apple) geen datum range van 13-17 november gegeven lijkt te zijn, of heb ik die helemaal gemist?

[ Voor 4% gewijzigd door mikkelnl op 06-11-2017 16:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rGz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-09 19:20

rGz

Zo. De klantenservice van KPN is ook van mening hip en informeel te moeten zijn; Als je tegenwoordig vraagt om een simpele statusupdate of meer informatie rondom je bestelling dan krijg je als antwoord: "Balen hé.. Iedereen om je heen met die gave iPhone X en jij moet maar wachten op je bestelling".

Euh, ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:08

Grin

Ride si sapis.

SP75 schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:28:
[...]

Sterker nog, ik ken ze die rond 09:30 en 09:45 hebben besteld en ook in de 20-27 november groep zitten.

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP75
Grin schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:34:
[...]

Sterker nog, ik ken ze die rond 09:30 en 09:45 hebben besteld en ook in de 20-27 november groep zitten.
Kijk dat bedoel ik! wel leuk om te horen, of Apple heeft zn productie op gang waardoor ze denken we kunnen ze allemaal dan uitleveren, of ze gaan de eerder bestelde gewoon stapsgewijs opsturen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

hmm 2 uur later en nog steeds in behandeling bij belsimpel. is dit normaal? begin me nu wel af te vragen als het wel klopt wat ze zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-09 15:29

s0kkie

Cowabunga

Op het Vodafone forum zei iemand dat hij belsimpel had gebeld en die gaven nu al 3 weken aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JipGemser
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 19-07-2022
Zoals vele hier al aangegeven. Bij (voor zover ik weet) alle mensen die op de Apple Store hebben bestelt dat de leverdatum 20-27 is. Zoals al eerder is aangegeven, dit betekent niet dat je hem die week pas krijgt. Ze willen je op het ergste laten voorbereiden zodat je niet uiteindelijk met een teleurstelling zit. Hij kan dus ook zomaar deze week of volgende week komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

s0kkie schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:58:
Op het Vodafone forum zei iemand dat hij belsimpel had gebeld en die gaven nu al 3 weken aan :)
ja vodafone stond al op 3 weken. Ze melden nog wel met tmobile of telfort op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP75
JipGemser schreef op maandag 6 november 2017 @ 17:02:
Zoals vele hier al aangegeven. Bij (voor zover ik weet) alle mensen die op de Apple Store hebben bestelt dat de leverdatum 20-27 is. Zoals al eerder is aangegeven, dit betekent niet dat je hem die week pas krijgt. Ze willen je op het ergste laten voorbereiden zodat je niet uiteindelijk met een teleurstelling zit. Hij kan dus ook zomaar deze week of volgende week komen.
Deze week vind ik wel lastig denk ik, t bedrag is nog niet afgeschreven, tenzij dit een kwestie van 1 dag werk is kan dit natuurlijk altijd nog gebeuren. Hoelang duurt het als deze is verstuurd dat wij het hier in NL ontvangen zoals net gevraagd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
JipGemser schreef op maandag 6 november 2017 @ 17:02:
Sterker nog in theorie kan het zelfs later worden, aldus Apple zelf die dit zegt. Echter, zal dat in de praktijk niet zo snel voorkomen en kans op eerder, eerder aanwezig zijn. Deze week kan je wel vergeten, eerder eind volgende week op zn vroegst en anders gewoon volgens schema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickC
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:24
Voor de mensen die besteld hebben bij Vodafone, de levertijden zijn aangepast op de website.

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/2iacuvp.jpg

Bron: https://www.vodafone.nl/l.../levertijden-iphone-x.pdf

(hier de oude lijst: http://i66.tinypic.com/f27xva.jpg)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SP75
Jaymone schreef op maandag 6 november 2017 @ 17:07:
[...]

Sterker nog in theorie kan het zelfs later worden, aldus Apple zelf die dit zegt. Echter, zal dat in de praktijk niet zo snel voorkomen en kans op eerder, eerder aanwezig zijn. Deze week kan je wel vergeten, eerder eind volgende week op zn vroegst en anders gewoon volgens schema
Mij werd verteld dat dit juist de ergste scenario is door Apple After Sales. Het dus ook eerder kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
SP75 schreef op maandag 6 november 2017 @ 17:10:
[...]

Mij werd verteld dat dit juist de ergste scenario is door Apple After Sales. Het dus ook eerder kan
Same here. Te horen gekregen dat er een goede kans bestaat dat het voor de tijdspad 20-27/11 geleverd word. Met de mededeling dat ze er niks meer over mogen zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke update van belsimpel. 2.5 uur later toch maar even teruggebeld. Bestelling is gecontroleerd en goed bevonden. toestel is op voorraad en gereserveerd. vanavond track en trace en morgen geleverd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarcelF1
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22:27
Al meer mensen bericht gekregen van Coolblue? Ik kreeg vanochtend plots een mail dat hij verzonden is, ik heb de SG 64gb besteld. Als het goed is heb ik hem tussen nu en twee uur binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterJoJo
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 15-12-2020
Ik was er bij de Media Markt 27-10 om 09:03 bij en toch mis gegrepen wat erg zuur was! Ik hoop dat er snel nieuws komt over de SG 64GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:39
Kan ik iemand blij maken met een iPhone X order zilver, 256 GB voor 20 - 27 november? Anders annuleer ik hem :) Gewoon winkelprijs wat ik er voor betaal overigens.

[ Voor 18% gewijzigd door Boinkie op 06-11-2017 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 19:13
MarcelF1 schreef op maandag 6 november 2017 @ 17:31:
Al meer mensen bericht gekregen van Coolblue? Ik kreeg vanochtend plots een mail dat hij verzonden is, ik heb de SG 64gb besteld. Als het goed is heb ik hem tussen nu en twee uur binnen.
Een bericht van Coolblue welke ik zelf heb moeten halen. Ik had afgelopen vrijdag gekozen voor de optie om het toestel op te halen in de winkel, hier ook bevestiging voor gekregen.So far so good. Helaas is het toestel uiteindelijk nooit in de winkel aangekomen en kon ik deze dus ook niet ophalen.

Het effect is nu in ieder geval dat de order niks meer waard is en deze automatisch verloopt na het verstrijken van de ophaal termijn, toch handig als je het product niet kan ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelF1
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22:27
Ze zijn lekker bezig daar bij Coolblue, al mag ik niet klagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuif
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:26
rico_fxp schreef op maandag 6 november 2017 @ 17:50:
[...]

Een bericht van Coolblue welke ik zelf heb moeten halen. Ik had afgelopen vrijdag gekozen voor de optie om het toestel op te halen in de winkel, hier ook bevestiging voor gekregen.So far so good. Helaas is het toestel uiteindelijk nooit in de winkel aangekomen en kon ik deze dus ook niet ophalen.

Het effect is nu in ieder geval dat de order niks meer waard is en deze automatisch verloopt na het verstrijken van de ophaal termijn, toch handig als je het product niet kan ophalen :)
Ik vraag me af of uberhaupt iemand die vrijdag heeft besteld en afhalen in de winkel heeft geselecteerd ook daadwerkelijk de iPhone X heeft mogen afhalen in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkL
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 26-06 16:48
Kuif schreef op maandag 6 november 2017 @ 18:04:
[...]

Ik vraag me af of uberhaupt iemand die vrijdag heeft besteld en afhalen in de winkel heeft geselecteerd ook daadwerkelijk de iPhone X heeft mogen afhalen in de winkel.
Ik niet in ieder geval, maar heb ook nog een online bestelling lopen die ik al betaald heb en die thuisbezorgd wordt. Die heb ik ook nog eerder besteld dan mijn ophaalorder, dus verwacht hem ook eerder binnen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkL
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 26-06 16:48
Tevens bij MM besteld en die hoop ik anders deze week op te mogen halen. Dan annuleer ik bij Apple. Bij Bol.com heb ik ook geannuleerd, maar die gun ik gewoon mijn order niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirjam77
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 20:39
Jaymone schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:21:
[...]

Ik verwacht hem rond 17-18 november

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moogie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-07 20:07
Mobiel.nl geannuleerd en via Belsimpel besteld.
Verwachten datum van binnenkomst 07-11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belsimpel update: bestelling verwerkt. Vanavond track an trace morgen geleverd. Good bye bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Mirjam77 schreef op maandag 6 november 2017 @ 18:17:
[...]

Ik verwacht hem rond 17-18 november
Levering bedoel je? Ik hoop het, maar dan zouden ze eind deze week verstuurd moeten worden is mijn schatting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:24:
Update Belsimpel:
Zojuist verzonden en T&T ontvangen! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neonite
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:24
Mediamarkt Belgie heeft momenteel de 64GB versie van de iPhone X (beide kleuren) op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:53
Mijn iPhones van Bol.com zijn ook onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23:59
macselect schreef op maandag 6 november 2017 @ 18:09:
Tevens bij MM besteld en die hoop ik anders deze week op te mogen halen. Dan annuleer ik bij Apple. Bij Bol.com heb ik ook geannuleerd, maar die gun ik gewoon mijn order niet meer.
Hoe heb je bij de mediamarkt precies besteld?
Want ik kan me enkel inschrijven voor als er weer voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suzuki1200
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023
neonite schreef op maandag 6 november 2017 @ 18:50:
Mediamarkt Belgie heeft momenteel de 64GB versie van de iPhone X (beide kleuren) op voorraad
Vreemd. Ik heb er één in bestelling staan en krijg voorlopig geen afhaalbevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
neonite schreef op maandag 6 november 2017 @ 18:50:
Kopen ze in België weinig dure producten? Daar is vrijwel altijd voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retrail
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-09 21:01
NotSoSteady schreef op maandag 6 november 2017 @ 18:56:
Mijn iPhones van Bol.com zijn ook onderweg.
Hoe laat had je ze besteld? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Retrail schreef op maandag 6 november 2017 @ 19:03:
[...]

Hoe laat had je ze besteld? :)
datum: 27 oktober 2017 om 09:10

iPhone X 64GB zilver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshoon
  • Laatst online: 24-09 13:08

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Iemand nog iets vernomen van Coolblue? Als het goed is krijgen ze deze week een nieuwe levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NotSoSteady schreef op maandag 6 november 2017 @ 19:04:
[...]

datum: 27 oktober 2017 om 09:10

iPhone X 64GB zilver
Ik heb space gray bestel op 27/10 om 09:11 maar nog steeds geen bericht. Mocht hij worden verstuurd iemand interesse? Gewoon voor de normale prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdteunisse
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-09 19:14
Joshoon schreef op maandag 6 november 2017 @ 19:07:
Iemand nog iets vernomen van Coolblue? Als het goed is krijgen ze deze week een nieuwe levering.
Radiostilte... Beetje jammer van coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JipGemser
Ik denk trouwens dat ik niet naar belsimpel kan. Had namelijk week geleden vodafone next gebruikt, oftewel mijn contract liep nog door en heb daar nieuw contract van gemaakt. Volgens mij kan ik dan dus niet makkelijk annuleren, weet iemand dat zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshoon
  • Laatst online: 24-09 13:08

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Sjoerdteunisse schreef op maandag 6 november 2017 @ 19:10:
[...]

Radiostilte... Beetje jammer van coolblue.
Nouja, jammer is het wel, maar ook wel begrijpelijk.
Ik ga er namelijk niet van uit dat ze gelijk op maandag alweer een levering binnen krijgen.
Denk dat we dan gewoon nog moeten afwachten tot mid deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickC
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:24
JipGemser schreef op maandag 6 november 2017 @ 19:10:
Ik denk trouwens dat ik niet naar belsimpel kan. Had namelijk week geleden vodafone next gebruikt, oftewel mijn contract liep nog door en heb daar nieuw contract van gemaakt. Volgens mij kan ik dan dus niet makkelijk annuleren, weet iemand dat zeker?
Je kan hem annuleren, maar je kan alleen bij Vodafone zelf gebruik maken van Next. Dus dan moet je naar een andere provider en dat betekend dan of wachten tot je kan verlengen of 2 abbo`s tegelijk.

Ik heb ergens op het forum van Vodafone gelezen dat ze Dinsdag en Vrijdag een levering krijgen. Of het waar is dat weet je nooit. Maar ze hebben ook de levertijd pagina aangepast. Zie mijn post ergens hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JipGemser
NickC schreef op maandag 6 november 2017 @ 19:14:
[...]

Je kan hem annuleren, maar je kan alleen bij Vodafone zelf gebruik maken van Next. Dus dan moet je naar een andere provider en dat betekend dan of wachten tot je kan verlengen of 2 abbo`s tegelijk.

Ik heb ergens op het forum van Vodafone gelezen dat ze Dinsdag en Vrijdag een levering krijgen. Of het waar is dat weet je nooit. Maar ze hebben ook de levertijd pagina aangepast. Zie mijn post ergens hierboven.
Ah oke, maar het oude abonnement is al stopgezet en overgezet naar een nieuw, maakt dat dan een verschil?
Pagina: 1 ... 29 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.