Nou mijn ophaalcode is ook foetsie. Goed nieuws denk ik. Dan moet MM wel echt veel binnen hebben gekregen. Mijn bestelling is gedaan om 12:32.
Gisteren om 13:05 besteld bij de mm, net aan de telefoon gehoord dat ze geen idee hebben wanneer de telefoon beschikbaar is om af te halen. Kan vandaag zijn, morgen of over twee weken. Mevrouw erg moeilijk verstaanbaar door accent, had het over nabestellen of iets dergelijks.
1 van mijn 2 bestellingen is op voorraad bij vf maar de order staat alsnog in backorder bij ze... Ze hebben echt geen idee wat ze doen en de dame aan de telefoon vandaag zei dat ze ook maar gewoon aannemen dat als iets op voorraad is de mensen wel binnen 24u een t&t code krijgen ongeacht of het wel of niet zo is want ze kunnen pas zien of iemand een toestel krijgt als die persoon ook echt een track en trace in handen heeft... Echt een zooitje daar communiceer dan gewoon wij weten het niet meer heb even geduld ipv iedere medewerker een ander verhaal laten vertellenOpzouten schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 11:55:
[...]
Volgens de chat zou ik vandaag een track en tracé moeten krijgen van VF en zou mijn telefoon er zijn. Ik ga er iig niet van uit.
18 sept een PM NT 245 besteld bij odido geen enkel nieuws.
Ik heb de 15e om 19:05 besteld bij KPN. 15PM 256gb zwart maar nog steeds bij stap 1.
Bij KPN besteld omdat ik daar 130,- korting kreeg. Had ook de 15 Pro bij Apple besteld en die had ik wel de 22e.
Bij KPN besteld omdat ik daar 130,- korting kreeg. Had ook de 15 Pro bij Apple besteld en die had ik wel de 22e.
Hier ook maar om 14:11 besteld en de Pro Max Natural Titanium 256Garret1410 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 12:58:
Ik heb de 15e om 19:05 besteld bij KPN. 15PM 256gb zwart maar nog steeds bij stap 1.
Ok ik ben weg bij dit Forum, de gister bestelde Pro Max Natural Titanium 256 bij MM is zojuist door mij opgehaald.... NICE, succes allemaal
Hij ligt klaar, maar ik ben nog aan het werk tot 19. Luxeproblemen zijn ook problemen hè
Ik doe niks met alerts. Ik wil de APPLE iPhone 15 Pro 5G - 128 GB Natural Titanium.thuran schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 12:41:
[...]
Toevallig dat je keek of bepaalde website met alerts voor 🙈
Dus dan check ik de rest ook.
Dit (2 weken) werd vanmorgen ook tegen mij gezegd maar vanmiddag toch een mail dat ik het kan ophalen.youri_ajax schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 12:54:
Gisteren om 13:05 besteld bij de mm, net aan de telefoon gehoord dat ze geen idee hebben wanneer de telefoon beschikbaar is om af te halen. Kan vandaag zijn, morgen of over twee weken. Mevrouw erg moeilijk verstaanbaar door accent, had het over nabestellen of iets dergelijks.
Kreeg ook net de mail binnen om hem op te gaan halen haha. Wat een mensen ook aan de telefoon zeg…qwasd schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 13:18:
[...]
Dit (2 weken) werd vanmorgen ook tegen mij gezegd maar vanmiddag toch een mail dat ik het kan ophalen.
Ik denk het wel ja LOL.turkeyhakan schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 11:30:
[...]
Heeft je telefoon in die doos staan rammelen?
Er stond zojuist een Tweaker voor me bij mediamarkt Son. Vroeg expliciet of het doosje al open was geweest. Heb zelf ook maar even gekeken.
Veel plezier iedereen nog en tot volgend jaar!
Veel plezier iedereen nog en tot volgend jaar!
Als je ziet hoe Apple de telefoons verpakt in een kartonnen doos en de Mediamarkt.... alleen daarom al zou ik daar niets bestellen. Maar ik val in herhaling. Fijn dat jullie over een telefoon hebben kunnen beschikken.
Tja, ik heb hem opgehaald omdat hij anders gewoon buiten neer wordt gelegd door de bezorgdienst. Opzicht niks mis mee normaal, maar voor een IPhone haal ik hem liever even op.turkeyhakan schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 13:54:
[...]
Als je ziet hoe Apple de telefoons verpakt in een kartonnen doos en de Mediamarkt.... alleen daarom al zou ik daar niets bestellen. Maar ik val in herhaling. Fijn dat jullie over een telefoon hebben kunnen beschikken.
Ik snap het niet dat de mediamarkt het zo verpakt er zijn zoveel mooie verpakkingsmogelijkheden tegenwoordig.
Nickname KasPlantje.
Iemand nog iets gehoord van Coolblue over de 15 Pro max 256gb met bestelling op release day?
Helemaal niks…. Heb al 2x contact gehad en dan zeggen ze dat hij er aan komt maar nog steeds niks van een update. Nog steeds: “order in goede orde ontvangen”Crazy-monkey4 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 14:02:
Iemand nog iets gehoord van Coolblue over de 15 Pro max 256gb met bestelling op release day?
vanochtend dus een qr code en nu niet meer tis 14:00 geweest, contact gehad met de ks maar wordt terug gebeld door het filiaal. MM kan morgen een annulering verwachten want ik ga niet zo lang mijn geld bij hun open laten staan.
Nop. iPhone 15 PM NT 256gb op de 15e beseld maar dus niet geleverd en ook meermaals contact gehad en werd gezegd dat deze week geleverd zou worden. Ben benieuwd.Crazy-monkey4 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 14:02:
Net filiaal Vodafone geweest. Ik had op 22 september een 15 pro natural 256 besteld. Ik vroeg hoe het zat met de leveringen sinds op de verwachte levertijdpagina van vodafone staat dat ze leverbaar zijn. Bleek dus volgens hun niet het geval te zijn?
Ook specifiek gevraagd naar de backlog van dit specifiek model, deze stond op ongeveer -500. Voor de white titanium 128 of 256 gb PRO was dat ong -120. Dit geldt voor landelijke aantallen niet op filiaal gericht.
Ook specifiek gevraagd naar de backlog van dit specifiek model, deze stond op ongeveer -500. Voor de white titanium 128 of 256 gb PRO was dat ong -120. Dit geldt voor landelijke aantallen niet op filiaal gericht.
[ Voor 7% gewijzigd door OkanAT op 04-10-2023 14:16 . Reden: Toevoeging ]
Ik heb op 19 oktober iphone 15 pro 128gb zwart titanium besteld bij odido in de winkel. Als ik via de website mijn bestelling wil volgen geeft die aan dat de bestelling niet gevonden kon worden. Ik ben jammer genoeg niet meer zo geduldig en van odido is er weinig duidelijkheid. Enige wat ze kunnen zeggen is dat ik moet afwachten en dat het nog een paar weken kan duren. Maar bij andere zie ik meer succes. Bij mij werd aan de telefoon verteld dat odido als een van de eerste de iphones zouden krijgen, maar hier klopt dus ook weinig van.
Grappig dat ze je hebben verteld dat ze als een van de eersten de iPhones zouden krijgen, want Apple zegt van te voren helemaal niks over levertijden en aantallen..grandmasteryoda schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 14:15:
Ik heb op 19 oktober iphone 15 pro 128gb zwart titanium besteld bij odido in de winkel. Als ik via de website mijn bestelling wil volgen geeft die aan dat de bestelling niet gevonden kon worden. Ik ben jammer genoeg niet meer zo geduldig en van odido is er weinig duidelijkheid. Enige wat ze kunnen zeggen is dat ik moet afwachten en dat het nog een paar weken kan duren. Maar bij andere zie ik meer succes. Bij mij werd aan de telefoon verteld dat odido als een van de eerste de iphones zouden krijgen, maar hier klopt dus ook weinig van.
Helaas, bij mij is de status ook niet veranderd. Gisteren om 0900 besteld. Ik zie wel een qr code. Ik had hier ergens gelezen dat als de qr code verdwenen is dat het goed nieuws betekent. Dan zijn ze bezig met je bestelling.the boiler schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 14:10:
vanochtend dus een qr code en nu niet meer tis 14:00 geweest, contact gehad met de ks maar wordt terug gebeld door het filiaal. MM kan morgen een annulering verwachten want ik ga niet zo lang mijn geld bij hun open laten staan.
Dit zeggen ze ook elk jaar (voorheen Tele2). Of het klopt is een ander verhaal. Wel lekker vaag natuurlijk, dus lastig om er echt een vinger op te leggen.Rhydium schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 14:18:
[...]
Grappig dat ze je hebben verteld dat ze als een van de eersten de iPhones zouden krijgen, want Apple zegt van te voren helemaal niks over levertijden en aantallen..
Zo juist ook even mijn bestelling bij KPN bekeken, Iphone 15 Pro Max 256GB NT
Besteld 15 september 14:20, status is op voorraad en wordt gereed gemaakt voor verzending.
Besteld 15 september 14:20, status is op voorraad en wordt gereed gemaakt voor verzending.
Als je hem snel wilt hebben moet je hem gewoon bij Apple zelf bestellen... Als je hem ergens anders besteld dan zal je gewoon geduld moeten hebben.grandmasteryoda schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 14:15:
Fly or Die
Heb zelf trouwens een iPhone 15 Pro Max 256GB NT order staan bij Amac van 17 sept.
Nog geen update gehad, ben benieuwd
Nog geen update gehad, ben benieuwd
[ Voor 11% gewijzigd door Rhydium op 04-10-2023 14:24 ]
Medewerker begon positief dan stuur ik de qr code wel even opnieuw, werd snel zenuwachtig ehh ehh zal hem even doorzetten naar zwolle die nemen z.s.m. contact met je op.Unjooly schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 14:19:
[...]
Helaas, bij mij is de status ook niet veranderd. Gisteren om 0900 besteld. Ik zie wel een qr code. Ik had hier ergens gelezen dat als de qr code verdwenen is dat het goed nieuws betekent. Dan zijn ze bezig met je bestelling.
Maar werk lekker die app, en hun qr code heb jammer genoeg geen screenshot genomen.
Had ook mijn agenda er voor omgegooid zodat ik niet in de file die kant op hoefde maar ja was ook wel te voorbarig / te enthousiast van mij om te vertrouwen op de MM
[ Voor 12% gewijzigd door the boiler op 04-10-2023 14:25 ]
Belachelijk ik om 14:02 en sta nog steeds op stap 1. Ik snap er niks meer van.GraveHard schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 14:21:
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Om 12:20 bericht gehad van MM dat ik hem op mag komen halen.lukieossie schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 10:48:
[...]
Nee helaas, gisteren ook PM 256 NT besteld om vandaag af te halen. Ben benieuwd…
Net klantenservice gecontacteerd. Bestelling goed doorgekomen. Status onderweg. Ze kon niet zien of het al was aangekomen (wachten tot ze vracht uitpakken) of onderweg naar mm. Kan zo zijn dat ik later een bericht krijg dat je het op kan halen. Hmz, misschien ga ik wel erheen. Als status staat bestelling word klaargelegd. En ik zie de qr code. Ben benieuwd wat ze dan gaan doen.the boiler schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 14:24:
[...]
Medewerker begon positief dan stuur ik de qr code wel even opnieuw, werd snel zenuwachtig ehh ehh zal hem even doorzetten naar zwolle die nemen z.s.m. contact met je op.
Maar werk lekker die app, en hun qr code heb jammer genoeg geen screenshot genomen.
Had ook mijn agenda er voor omgegooid zodat ik niet in de file die kant op hoefde maar ja was ook wel te voorbarig / te enthousiast van mij om te vertrouwen op de MM
Mediamarkt zojuist bezorgd. Gister rond 12:15 besteld. Heel erg blij mee!
Bestelling bij Vodafone zonder problemen kunnen annuleren, dus daar ook heel tevreden over. Ik ben blij! Dank voor de vele tips hier.
Bestelling bij Vodafone zonder problemen kunnen annuleren, dus daar ook heel tevreden over. Ik ben blij! Dank voor de vele tips hier.
Bij Coolblue vanochtend de 15 Pro 128GB NT weten te bestellen (9.43 de bevestiging in mijn inbox). Helaas net de mail dat deze niet meer op voorraad is en dat ik kon kiezen tussen annuleren of een alternatief kon doorgeven.
Dus voor mij nog maar verder doorgaan met wachten.
Intel i9 9900K || Gigabyte Aorus z390 Ultra || MSI Aero RTX 2080 || 32 GB DDR4 || Samsung Evo 970 1TB
Stel ik heb een Red together abbo lopen bij Vodafone waarin 2 personen op staan geregistreerd. Kan ik dan vanuit Mediamarkt alsnog een bestelling doen met abonnementskorting?
Blij dat ik hem alsnog heb geannuleerd bij Vodafone. Had de 15 Pro Max 256gb natural titanium besteld. Collega had hem al. Even naast mijn 13 pro Siërra blue gehouden en vond het teveel op elkaar lijken. De 15 pro Max 512gb zwart besteld bij mobiel.nl icm verlenging Vodafone die word morgen bezorgd.
Gaat lekker daar. Ik en andere wachten nog op orders van release.Khatarian schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 14:46:
Bij Coolblue vanochtend de 15 Pro 128GB NT weten te bestellen (9.43 de bevestiging in mijn inbox). Helaas net de mail dat deze niet meer op voorraad is en dat ik kon kiezen tussen annuleren of een alternatief kon doorgeven.
Zelfde verhaal als bij ons, heb zojuist ook ff gebeld, mij werd net verteld dat ik nu nog ongeveer 6 tot 8 weken moet wachten!Khatarian schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 14:46:
Ligt het aan mij of hebben we nog nooit zo'n hectische lancering gehad? 6 tot 8 weken vind ik persoonlijk buiten proportioneel. Tegen de tijd dat je jouw toestel hebt wordt de 16 over 9 maanden alweer aangekondigd.ronbont schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 15:04:
[...]
Zelfde verhaal als bij ons, heb zojuist ook ff gebeld, mij werd net verteld dat ik nu nog ongeveer 6 tot 8 weken moet wachten!
Ook bij Belsimpel worden inmiddels levertijden van 6 weken aangegeven.
[ Voor 7% gewijzigd door downcom op 04-10-2023 15:08 ]
Ik heb op de 19e hetzelfde toestel besteld. Als de leveringspagina van Vodafone dus niet klopt zou dat wel een teleurstelling zijn. Gezien alle vraag naar de "max" versies had ik gehoopt dat deze juist wel een beetje tijdig geleverd zou worden.OkanAT schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 14:14:
Net filiaal Vodafone geweest. Ik had op 22 september een 15 pro natural 256 besteld. Ik vroeg hoe het zat met de leveringen sinds op de verwachte levertijdpagina van vodafone staat dat ze leverbaar zijn. Bleek dus volgens hun niet het geval te zijn?
Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II
Lekker dan. Bij mij ook. 14:11 besteld.Xtr3me4me schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 14:26:
[...]
Belachelijk ik om 14:02 en sta nog steeds op stap 1. Ik snap er niks meer van.
Ik zit een beetje met een timing van een goed Swappie aanbod (930,-) en KPN die niet opschiet. Sta nog steeds op stap 1. Ik heb nu de 256GB PM NT van Mediamarkt voor me liggen, maar die is duurder dan bij de verlenging van KPN. Het aanbod van Swappie dat na vrijdag vervalt is weer meer dan het verschil tussen KPN en MM. Snappen jullie het nog? 
Hoe lang duurt het bij KPN (nu dus nog stap 1) van stap 2 - verwerking naar uiteindelijk in huis? Mijn bestelling is om 15:14 geaccepteerd door KPN. Ik heb de beste deal als ik uiterlijk vrijdag (want dan moet de 14 Pro Max de deur uit) opstuur en van tevoren de 15 Pro Max van KPN in ontvangst genomen heb en het toestel van MediaMarkt gewoon geseald terugstuur. Wat denken jullie? Heb ik een kans?
Hoe lang duurt het bij KPN (nu dus nog stap 1) van stap 2 - verwerking naar uiteindelijk in huis? Mijn bestelling is om 15:14 geaccepteerd door KPN. Ik heb de beste deal als ik uiterlijk vrijdag (want dan moet de 14 Pro Max de deur uit) opstuur en van tevoren de 15 Pro Max van KPN in ontvangst genomen heb en het toestel van MediaMarkt gewoon geseald terugstuur. Wat denken jullie? Heb ik een kans?
[ Voor 4% gewijzigd door BobB op 04-10-2023 15:24 ]
Wil je nog een kers op de taart. Mijn mail van gisteren was per ongeluk verstuurd. Helaas geen verzending dus en wederom hetzelfde riedeltje. Elke dag/week dezelfde update: “Volgende week komt er een grote levering”.rubenhem schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 14:55:
[...]
Gaat lekker daar. Ik en andere wachten nog op orders van release.
Ik weet niet over welke grote levering ze het hebben, maar ik heb nog van niemand gehoord dat ze van Coolblue een PM 256 N hebben ontvangen.
Bij Bol (niet via een externe verkoper):
Apple iPhone 15 Pro Max - 512GB - Naturel Titanium
Apple iPhone 15 Pro Max - 512GB - Naturel Titanium
[ Voor 20% gewijzigd door neejij op 04-10-2023 15:29 ]
Schandalig: bij Bol een Apple iPhone 15 Pro Max - 256GB - Naturel Titanium voor 1829,- verkoop door TellyStore. Hoe durven ze het te vragen
Van swappie is toch gewoon een indicatie, uiteindelijk krijg je een definitief voorstel?BobB schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 15:23:
Ik zit een beetje met een timing van een goed Swappie aanbod (930,-) en KPN die niet opschiet. Sta nog steeds op stap 1. Ik heb nu de 256GB PM NT van Mediamarkt voor me liggen, maar die is duurder dan bij de verlenging van KPN. Het aanbod van Swappie dat na vrijdag vervalt is weer meer dan het verschil tussen KPN en MM. Snappen jullie het nog?
Ja, maar ik kan me niet voorstellen dat de daadwerkelijke staat veel ervan afwijkt - mijn 14 ziet er echt uit als nieuw. Het nieuwe bod van Swappie zit daar ook ontzettend ver onder: 680,- nu. Wat dan dus weer meer is dan op KPN wachten en MediaMarkt terugsturen. Héérlijke first world problem, ditSecsytime schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 15:29:
[...]
Van swappie is toch gewoon een indicatie, uiteindelijk krijg je een definitief voorstel?
Mooi man, hoe sneller die van jou de deur uit is hoe sneller ik aan de beurt benGraveHard schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 14:21:
Zojuist via Coolblue een 15 Pro Natural titanium 512gb weten te scoren. Benieuwd of die morgen komt.
Flink zuur voor je dat het ook weer uitloopt. Communicatie is drama daar. Net een werknemer gehad die toegaf dat het niet te voorspellen is. Had namelijk vorige week contact via Twitter DM en daarin werd beloofd dat ik die week nog in de levering zou zitten. Echter bleek dat dus niet zo. Dus ik vrees ook dat jouw pre order ook uitgesteld is.Baron de L schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 15:24:
[...]
Wil je nog een kers op de taart. Mijn mail van gisteren was per ongeluk verstuurd. Helaas geen verzending dus en wederom hetzelfde riedeltje. Elke dag/week dezelfde update: “Volgende week komt er een grote levering”.
Ik weet niet over welke grote levering ze het hebben, maar ik heb nog van niemand gehoord dat ze van Coolblue een PM 256 N hebben ontvangen.
Gesprek met Coolblue Twitter DM op 4 oktober:
Goedemiddag Ruben! Ik begrijp dat je de nieuwe iPhone snel in ontvangst wil nemen.
Ik zie dat er elke week een aantal iPhones binnen komen en dat het lijstje langzaam wordt afgewerkt. De release loopt, net zoals bij de iPhone 14, een beetje stroefjes. Ik vermoed dat jij nu elk moment aan de beurt bent. Excuses dat ik je geen concreter antwoord kan geven, er is simpelweg heel weinig bekend. Mocht je verdere vragen voor mij hebben, hoor ik het graag.
Groetjes, ....... van Coolblue.
3:15 p.m.
Ah oke wow. Ik snap dat jij niet jouw collega bent, die dit hierboven zei, maar verbaas mij er dan over dat er dat soort opmerkingen worden gemaakt richting klanten. Dat ik dus sowieso bij de volgende levering zit. Terwijl dat dus helemaal niet gegarandeerd kan worden.
3:22 p.m.
Ik blijf ook meestal weg van dat soort beloftes, ook al ziet er het in het systeem uit dat er wel geleverd gaat worden. Uit ervaring blijkt dat het vaker mis gaat bij grote releases zoals de iPhones. Sorry dat je valse verwachtingen had, ik hoop wel dat je snel de iPhone in ontvangst mag nemen.
3:25 p.m.
Oke dank. De voorraad waar jouw collega eerder naar refereert is dus dan nog niet ontvangen of wel en zat ik dus toch niet bij die levering? Of kan jij dat niet inzien/mij hier niet meer over vertellen?
3:28 p.m.
Ik zie wel dat die batch is uitgeleverd, dus dan kan ik de conclusie trekken dat jij niet tussen de klanten zat die hem ontvangen hebben. Er komt nu dus wekelijks een kleine voorraad vanuit Apple binnen en er zijn niet heel veel preorders meer die voltooid moeten worden. Ik ga je niets beloven, maar denk dat het niet super lang meer duurt.
3:30 p.m.
Bedankt voor de eerlijkheid, doet mij helaas weinig ten goede aan het vertrouwen in Coolblue. Coolblue als bedrijf hoog in het vaandel, maar nu in 1 jaar tijd 2 vervelende situaties gehad met bestellingen bij jullie met daarbij slechte communicatie. Jammer.
Wat ik trouwens vergeten te melden was; De medewerker gaf vandaag aan dat er ongeveer nog 80 pre-orders openstaan voor het model die wij hebben en dat er volgende week 300+ verwacht worden.rubenhem schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 15:42:
[...]
Flink zuur voor je dat het ook weer uitloopt. Communicatie is drama daar. Net een werknemer gehad die toegaf dat het niet te voorspellen is. Had namelijk vorige week contact via Twitter DM en daarin werd beloofd dat ik die week nog in de levering zou zitten. Echter bleek dat dus niet zo. Dus ik vrees ook dat jouw pre order ook uitgesteld is.
Gesprek met Coolblue Twitter DM op 4 oktober:
Goedemiddag Ruben! Ik begrijp dat je de nieuwe iPhone snel in ontvangst wil nemen.
Ik zie dat er elke week een aantal iPhones binnen komen en dat het lijstje langzaam wordt afgewerkt. De release loopt, net zoals bij de iPhone 14, een beetje stroefjes. Ik vermoed dat jij nu elk moment aan de beurt bent. Excuses dat ik je geen concreter antwoord kan geven, er is simpelweg heel weinig bekend. Mocht je verdere vragen voor mij hebben, hoor ik het graag.
Groetjes, ....... van Coolblue.
3:15 p.m.
Ah oke wow. Ik snap dat jij niet jouw collega bent, die dit hierboven zei, maar verbaas mij er dan over dat er dat soort opmerkingen worden gemaakt richting klanten. Dat ik dus sowieso bij de volgende levering zit. Terwijl dat dus helemaal niet gegarandeerd kan worden.
3:22 p.m.
Ik blijf ook meestal weg van dat soort beloftes, ook al ziet er het in het systeem uit dat er wel geleverd gaat worden. Uit ervaring blijkt dat het vaker mis gaat bij grote releases zoals de iPhones. Sorry dat je valse verwachtingen had, ik hoop wel dat je snel de iPhone in ontvangst mag nemen.
3:25 p.m.
Oke dank. De voorraad waar jouw collega eerder naar refereert is dus dan nog niet ontvangen of wel en zat ik dus toch niet bij die levering? Of kan jij dat niet inzien/mij hier niet meer over vertellen?
3:28 p.m.
Ik zie wel dat die batch is uitgeleverd, dus dan kan ik de conclusie trekken dat jij niet tussen de klanten zat die hem ontvangen hebben. Er komt nu dus wekelijks een kleine voorraad vanuit Apple binnen en er zijn niet heel veel preorders meer die voltooid moeten worden. Ik ga je niets beloven, maar denk dat het niet super lang meer duurt.
3:30 p.m.
Bedankt voor de eerlijkheid, doet mij helaas weinig ten goede aan het vertrouwen in Coolblue. Coolblue als bedrijf hoog in het vaandel, maar nu in 1 jaar tijd 2 vervelende situaties gehad met bestellingen bij jullie met daarbij slechte communicatie. Jammer.
In hoeverre dit gaat kloppen.. De tijd zal het ons leren.
Nog niets, zit in week twee van de aangegeven "ongeveer" 3 weken.Imperium schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 12:42:
Iemand alweer iets gehoord van mobiel.nl? Lijkt er op dat er mondjesmaat overal wel wat geleverd word maar hier blijft het angstvallig stil.
Ook niet helemaal waar. Ik heb ‘m op 15 sept bij Apple besteld en moet ook gewoon wachten.Fjeze schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 14:21:
[...]
Als je hem snel wilt hebben moet je hem gewoon bij Apple zelf bestellen... Als je hem ergens anders besteld dan zal je gewoon geduld moeten hebben.
Verwachte levertijd: 9 okt - 16 okt
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Mijn Mediamarkt-bestelling van gisteren (Iphone 15PM, 256GB, zwart) is ongeveer twee uur geleden bezorgd. Een keurig gesealde, nieuwe, telefoon. Opvulmateriaal kennen ze overigens bij de Mediamarkt niet, dat is wel minder.
Ik wil iedereen hier veel succes wensen met de (na)leveringen en bovenal veel plezier van jullie nieuwe speeltjes. Tot over enkele jaren
Ik wil iedereen hier veel succes wensen met de (na)leveringen en bovenal veel plezier van jullie nieuwe speeltjes. Tot over enkele jaren
Belachelijk? Is toch juist fijn dat hij hem binnenkort heeft?Xtr3me4me schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 14:26:
[...]
Belachelijk ik om 14:02 en sta nog steeds op stap 1. Ik snap er niks meer van.
Besteltijd zegt niets, het is wanneer de order is verwerkt op hun systeem. Op die tijd baseren zij het met leveren. De ene order is nou sneller verwerkt dan de ander.
Ik heb de bevestiging ook exact op 9:43 gehad. Ook voor een Pro 15 128GB NTKhatarian schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 14:46:
Nog geen annulering ontvangen.
Ik krijg net e-mail van coolblue dat die op voorraad is, maar als ik wil bestellen zegt die nog steeds 'niet op voorraad' ....
Ben je nou hier om te dissen of wat? Je reageert wel erg graag op mij maar goed.Ricco02 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 16:30:
[...]
Belachelijk? Is toch juist fijn dat hij hem binnenkort heeft?
Besteltijd zegt niets, het is wanneer de order is verwerkt op hun systeem. Op die tijd baseren zij het met leveren. De ene order is nou sneller verwerkt dan de ander.
Daarnaast heeft KPN al toegegeven dat de wijze van order levering niet helemaal gaat zoals het hoort te gaan, ze zijn op dat punt aan het verbeteren.
Daarbij de order verwerking is geheel geautomatiseerd en wordt daarbij de bevestiging afgevuurd. Als mijn orderbevestiging tijdstip eerder is dan de ander, dan is 1+1=2, ja je kan tellen. Behoor ik hem dus eerder te krijgen dan diegene die later zijn orderbevestiging kreeg.
Dus ja het is belachelijk. Niemand zegt dat hij hem niet verdient, zeg alleen en ja ook bevestigd door KPN de order verwerking niet helemaal eerlijk gaat.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Omdat ie alweer op is waarschijnlijk.nDirect090 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 16:32:
Ik krijg net e-mail van coolblue dat die op voorraad is, maar als ik wil bestellen zegt die nog steeds 'niet op voorraad' ....
Ik krijg zojuist van Vodafone het contract opgestuurd met ingangsdatum vandaag. Dan zal de telefoon later vandaag opgestuurd worden denk ik. Gaat om een 15 pro NT 128gb, besteld 16-09 rond 15.00u.
Mijn mobiel.nl order is zojuist een stap verder gegaan.
Aanvraag is verstuurd naar Vodafone.
Nog geen mail, maar er staat niet meer bij dat het toestel niet op voorraad is.
Bestel bevestiging 15-9 om 14:10
Pro Max 256 NT
Pro Max 256 NT
Nou contact gehad met de KS op hun aanraden naar Zwolle gegaan met id en irder nummer, hij lag klaar niet dus en als je een oplossing vraagt wordt je gewoon niet meer geholpen.
klote service dus weer als het fout gaat.
Allemaal smoesjes van ja pre orders en al om mijn oren gehad.
Zal een knappe recensie schrijven zoals ze vragen in de mail.
klote service dus weer als het fout gaat.
Allemaal smoesjes van ja pre orders en al om mijn oren gehad.
Zal een knappe recensie schrijven zoals ze vragen in de mail.
Toch fijn om dit soort berichten te horen. Vodafone is toch aan het leveren.Mangoos schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 16:38:
Ik krijg zojuist van Vodafone het contract opgestuurd met ingangsdatum vandaag. Dan zal de telefoon later vandaag opgestuurd worden denk ik. Gaat om een 15 pro NT 128gb, besteld 16-09 rond 15.00u.
Ik verwacht dat Vodafone dan niet de werkwijze gebruikt van (Eerste naar laatste).Mangoos schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 16:38:
Heb Pre-Order dag (14e Om 15:00 geregeld telefonisch) en nog niets..
Maar is dat hetzelfde type welke je besteld had?Joaquillio schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 16:42:
[...]
Ik verwacht dat Vodafone dan niet de werkwijze gebruikt van (Eerste naar laatste).
Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II
Ben ik wel benieuwd naar of die echt te koop is geweest ja. Ik was echt instant, of ze sturen die e-mail uren later.Citroentaart schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 16:37:
[...]
Omdat ie alweer op is waarschijnlijk.
Die ervaring heb ik ook. Gisteren iemand hier die een pro 256gb nt afgelopen zondag had besteld en vandaag geleverd zou krijgen... Ik heb 18 september besteld en heb nog steeds een backorder staan aldus de klantenservice.Joaquillio schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 16:42:
[...]
Ik verwacht dat Vodafone dan niet de werkwijze gebruikt van (Eerste naar laatste).
Ik ga ervanuit dat @Retrail zondag 17 september bedoeldealeitalia schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 16:53:
[...]
Die ervaring heb ik ook. Gisteren iemand hier die een pro 256gb nt afgelopen zondag had besteld en vandaag geleverd zou krijgen... Ik heb 18 september besteld en heb nog steeds een backorder staan aldus de klantenservice.
Goed om te horen dat er voortgang in zit bij mobiel.nl. Mijn bestel status van dezelfde telefoon met KPN om 14:12 is nog ongewijzigd maar wellicht dat dat dan nog komt. Weet iemand of de voorraad provider afhankelijk is bij mobiel.nl?mvdreijden schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 16:39:
Mijn mobiel.nl order is zojuist een stap verder gegaan.
Pro Max 256 NT
Ben ik met smart aan het wachten op mijn pakketje krijg ik in eens een mailtje van PostNL: uw pakket is bezorgd. Er is zelfs voor getekend..
Amazon lijkt weer een paar blauwe en witte Pro Max 512GB te hebben.
Apple iPhone 15 Pro Max (512GB) - White titanium https://amzn.eu/d/gsHuNEh
Apple iPhone 15 Pro Max (512GB) - White titanium https://amzn.eu/d/gsHuNEh
Dat heb ik ook een aantal keer meegemaakt. Stond de bezorger doodleuk een half uur later op de stoep. Hopelijk is dat in jouw geval ook zo.haagsepracht schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 17:01:
Ben ik met smart aan het wachten op mijn pakketje krijg ik in eens een mailtje van PostNL: uw pakket is bezorgd. Er is zelfs voor getekend..
Dit is altijd horror.. Laten we hopen op een lieve buur!haagsepracht schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 17:01:
Mijn buren hebben niets ontvangen spijtig genoeg.lorenzopot schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 17:03:
[...]
Dit is altijd horror.. Laten we hopen op een lieve buur!
Ik hoop echt dat dat het geval is inderdaad! Maar mijn hart gaat echt tekeer lol. Net al contact gehad met PostNl en die heeft een klacht ingediend. Advies is: wacht nog even 2 werkdagen. Anders contactzoeken met de afzender. Mediamarkt in deze. Ze gaf wel aan dat het verzekerd is, dus dat is een geruststelling. Maar had natuurlijk gehoopt nu lekker met m'n PM te kunnen spelenYorrick32 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 17:02:
[...]
Dat heb ik ook een aantal keer meegemaakt. Stond de bezorger doodleuk een half uur later op de stoep. Hopelijk is dat in jouw geval ook zo.
Dat zou kunnen, bij Zalando is dat ook zo. Krijg je een mail dat ie op voorraad is, is die alweer weg als je checkt. Ook direct na de mail. Waarschijnlijk zat iemand te refreshen.nDirect090 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 16:50:
[...]
Ben ik wel benieuwd naar of die echt te koop is geweest ja. Ik was echt instant, of ze sturen die e-mail uren later.
Ik bestelde vanmiddag de 15 Pro naturel titanium 512gb bij CoolBlue. Die was even op voorraad en nog een paar andere stonden op voorraad.
Bij de MM is deze op voorraad > https://www.mediamarkt.nl...auw-titanium-1791433.html
[ Voor 11% gewijzigd door Citroentaart op 04-10-2023 17:15 ]
nou hierbij mijn review voor de mediamarkt
https://tweakers.net/shopreview/permalink/423108/
nu hopen dat mijn geld snel retour komt en dat apple eerder maar komt.
Jammer dat je een nare ervaring hebt gehad. Ik heb net wel de 15 Pro Max 256GB Blue Titanium binnengehad vanuit de Mediamarkt.the boiler schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 17:16:
nou hierbij mijn review voor de mediamarkt
Ik krijg straks ook de Naturel binnen via Amazon, ik wist niet welke kleur ik wilde nemen, maar ga dit keer denk ik toch gewoon voor een lichtere kleur, elk jaar zwart gehad dus een beetje afwisseling mag wel is.
Als je interesse hebt mag je die blauwe van mij wel overnemen voor de aankoopprijs, gewoon helemaal geseald en nog in het Mediamarkt verpakking.
Laat maar weten.
Tot nu toe is mijn ervaring met Vodafone ook redelijk waardeloos. Op 15-09 ben ik in de winkel langsgeweest voor het afsluiten van een abbonement i.c.m. de 15P 256gb black, alleen kom ik van Odido waardoor per 20-10-2023 het contract na nummerbehoud pas in kan gaan. Kortom, ik heb destijds in de winkel een contract op papier ontvangen en een enkel mailtje dat het nummerbehoud is goedgekeurd, waarna ik enkele dagen later een SMSje ontving dat de levering later zou plaatsvinden.
Nu heb ik een My Vodafone account aangemaakt om mijn bestelling te volgen, alleen gezien ik nog geen Vodafone telefoonnummer heb om eraan te koppelen kan ik online nergens iets van mijn bestelling terugvinden. Uiteindelijk via de chat zojuist een bestelnummer gekregen en de reactie dat het niet duidelijk is wanneer er precies geleverd gaat worden, ondanks dat de status 'Leverbaar' zou zijn. De communicatie hierover zou per mail of SMS lopen, alleen dit betekent dus dat ik vanaf de besteldatum tot het ingaan van het abbonement, een periode van 5 weken, nergens iets van mijn bestelling (online) terug kan zien behalve de bevestiging via de chat dat 'alles klopt'. Vreemde gang van zaken dat er o.b.v. het bestelnummer niks te koppelen is aan een Vodafone account of iets van een besteloverzicht beschikbaar is. Nogal een gebrek aan communicatie dus, alleen op basis van bovenstaande reacties gaan ze hopelijk snel leveren
Nu heb ik een My Vodafone account aangemaakt om mijn bestelling te volgen, alleen gezien ik nog geen Vodafone telefoonnummer heb om eraan te koppelen kan ik online nergens iets van mijn bestelling terugvinden. Uiteindelijk via de chat zojuist een bestelnummer gekregen en de reactie dat het niet duidelijk is wanneer er precies geleverd gaat worden, ondanks dat de status 'Leverbaar' zou zijn. De communicatie hierover zou per mail of SMS lopen, alleen dit betekent dus dat ik vanaf de besteldatum tot het ingaan van het abbonement, een periode van 5 weken, nergens iets van mijn bestelling (online) terug kan zien behalve de bevestiging via de chat dat 'alles klopt'. Vreemde gang van zaken dat er o.b.v. het bestelnummer niks te koppelen is aan een Vodafone account of iets van een besteloverzicht beschikbaar is. Nogal een gebrek aan communicatie dus, alleen op basis van bovenstaande reacties gaan ze hopelijk snel leveren
Ja precies, nja afwachten dan maar. OOIT gaat die komenCitroentaart schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 17:13:
[...]
Dat zou kunnen, bij Zalando is dat ook zo. Krijg je een mail dat ie op voorraad is, is die alweer weg als je checkt. Ook direct na de mail. Waarschijnlijk zat iemand te refreshen.
Ik bestelde vanmiddag de 15 Pro naturel titanium 512gb bij CoolBlue. Die was even op voorraad en nog een paar andere stonden op voorraad.
Bij de MM is deze op voorraad > https://www.mediamarkt.nl...auw-titanium-1791433.html
Nou bedankt voor het aanbod maar ik moet even niks van de mediamarkt wil niet nogmaals met deze klantenservice te maken hebben. Maar nogmaal top dat je het aanbied.Reem0nN schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 17:23:
[...]
Jammer dat je een nare ervaring hebt gehad. Ik heb net wel de 15 Pro Max 256GB Blue Titanium binnengehad vanuit de Mediamarkt.
Ik krijg straks ook de Naturel binnen via Amazon, ik wist niet welke kleur ik wilde nemen, maar ga dit keer denk ik toch gewoon voor een lichtere kleur, elk jaar zwart gehad dus een beetje afwisseling mag wel is.
Als je interesse hebt mag je die blauwe van mij wel overnemen voor de aankoopprijs, gewoon helemaal geseald en nog in het Mediamarkt verpakking.
Laat maar weten.
Geen probleem, je hebt overigs niks meer met hun te maken, na je aankoop kan je gewoon je garantie claimen bij Apple zelf. Maar eigen keuze uiteraard.the boiler schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 17:52:
[...]
Nou bedankt voor het aanbod maar ik moet even niks van de mediamarkt wil niet nogmaals met deze klantenservice te maken hebben. Maar nogmaal top dat je het aanbied.
Hoop dat je snel je geld terugkrijgt en je levering van Apple snel geleverd mag worden.
Belsimpel heeft toch nog vlot gereageerd, helaas niet met het antwoord waar ik op hoopte.
Standaard en gewoon afwachten dus.De levering van de telefoon zal nog een paar weken duren, hierin zijn wij afhankelijk van de leverancier. We hebben op dit moment dit toestel ook niet op voorraad, dus kunnen we ook niks naar je opsturen.
Zodra we weer telefoons geleverd hier krijgen zullen we ze dan weer naar klanten sturen. Deze volgorde wordt wel bepaald op basis van de besteldatum. Ik wil je daarom aanraden om goed de orderstatuspagina en je e-mail in de gaten te houden.
Hopelijk heb ik je zo voldoende geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
NP
Belsimpel
Nee hoor, je krijgt helemaal niks. Net als ik.Mangoos schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 16:38:
Mediamarkt start een onderzoek met PostNL. Duurt 7 werkdagen. Moet ook aangifte doen. Hoop als nog dat hij aankomt. Maar dit is wel beroerd hoor. Heb gelukkig wel de iPhone voor m’n vrouw op kunnen halen bij de Apple Store in A’dam. Dat ging wel prima. Nu kan zij alleen wel eerder met haar nieuwe telefoontje spelenhaagsepracht schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 17:01:
Je moet helemaal niks. De verzender moet jouw volgens het WKOA een iPhone dus bezorgen. Waarvan doe je aangifte dan?haagsepracht schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 18:23:
[...]
Mediamarkt start een onderzoek met PostNL. Duurt 7 werkdagen. Moet ook aangifte doen. Hoop als nog dat hij aankomt. Maar dit is wel beroerd hoor. Heb gelukkig wel de iPhone voor m’n vrouw op kunnen halen bij de Apple Store in A’dam. Dat ging wel prima. Nu kan zij alleen wel eerder met haar nieuwe telefoontje spelen
Fijn dat Mediamarkt dit wil, maar Huh...waarom allemaal maar zomaar accepteren?!
Want waarvan doe je aangifte? Dat weet je niet eens. Rare gang van zaken die ik niet had geaccepteerd.
Tijdens het gesprek werd dit niet aangegeven. Pas in de mail die ik na het gesprek ontving:Otto Jans schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 18:26:
[...]
Je moet helemaal niks. De verzender moet jouw volgens het WKOA een iPhone dus bezorgen. Waarvan doe je aangifte dan?
Fijn dat Mediamarkt dit wil, maar Huh...waarom allemaal maar zomaar accepteren?!
Want waarvan doe je aangifte? Dat weet je niet eens. Rare gang van zaken die ik niet had geaccepteerd.
“Samen met PostNL gaan we onderzoek opstarten om te achterhalen waar het pakket zich bevindt. Dit onderzoek zal maximaal zeven werkdagen in beslag nemen.
We willen je vragen om aangifte te doen en de bevestiging/documenten hiervan met ons te delen. Hiermee kunnen we nadat het onderzoek bij de vervoerder is afgerond kijken naar een passende oplossing.”
Dat is wel raar ja. Aangifte van wat? Diefstal? Oplichting? En aangifte tegen wie? En wat wil de Mediamarkt ermee bereiken? De telefoon is volgens mij pas jouw eigendom als ie geleverd is aan jou. Zolang dat niet is gebeurd heeft Mediamarkt zich niet gehouden aan de koopovereenkomst.
[ Voor 55% gewijzigd door gday op 04-10-2023 18:37 ]
ingen vill veta var du köpt din tröja
Met nogmaals de vraag waar ga je dan aangifte van doen?haagsepracht schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 18:28:
[...]
Tijdens het gesprek werd dit niet aangegeven. Pas in de mail die ik na het gesprek ontving:
“Samen met PostNL gaan we onderzoek opstarten om te achterhalen waar het pakket zich bevindt. Dit onderzoek zal maximaal zeven werkdagen in beslag nemen.
We willen je vragen om aangifte te doen en de bevestiging/documenten hiervan met ons te delen. Hiermee kunnen we nadat het onderzoek bij de vervoerder is afgerond kijken naar een passende oplossing.”
Je weet namelijk helemaal als ontvangee niet wat ermee gebeurd is. De webshops vragen altijd dit soort ongein als er iets mis gaat. En wij als consumenten pikken dit allemaal. Zo werkt het recht helemaal niet.
Mediamarkt moet jouw zonder aangifte of geld of nieuw toestel kosteloos geven.
Ik heb bij een webwinkel gewerkt. Ik weet waarom..zodat ze schadeloos worden gesteld van postnl en hun het geld terug krijgen. Maar daar moet je als consument helemaal niet mee lastig worden gevallen. Want je doet aangifte van iets wat helemaal niet kan.gday schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 18:34:
Dat is wel raar ja. Aangifte van wat? Diefstal? Oplichting? En aangifte tegen wie?
Bij een aangifte doe je verslag van een werkelijk feit of voorval, dat geldt hier helemaal niet.
Hier heeft PostNL ook weleens onderzoek gedaan, maar aangifte is meestal niet nodig. Vooral ook omdat je niet weet tegen wie je aangifte doet en waarom je aangifte doet. Bovendien komen de meeste pakketjes meestal wel weer boven water.haagsepracht schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 18:28:
[...]
Tijdens het gesprek werd dit niet aangegeven. Pas in de mail die ik na het gesprek ontving:
Je kunt moeilijk de bezorger van PostNL beschuldigen van diefstal. Rare zet van MediaMarkt.
Ik ben het met jullie eens. Begrijp me niet verkeerd. Maar dit hebben ze gecommuniceerd naar me. Ik ga de klantenservice hier nog eens over bellen en mezelf beroepen op de Wet kopen op afstand. Dank voor de input @Otto Jans
Net een 15P 512gb opgehaald bij de Apple Store in Haarlem, terwijl mijn online Apple bestelling op 24 oktober stond.
Misschien is dit al bekend, maar als je bij Apple online klikt op "Niet beschikbaar bij Apple Amsterdam" (of andere plaats), zie je welke versies bij welke Apple stores nu op te halen zijn.
https://www.apple.com/nl/...ay-512gb-naturel-titanium
Misschien is dit al bekend, maar als je bij Apple online klikt op "Niet beschikbaar bij Apple Amsterdam" (of andere plaats), zie je welke versies bij welke Apple stores nu op te halen zijn.
https://www.apple.com/nl/...ay-512gb-naturel-titanium
Maar hoe kan de Mediamarkt schadeloos worden gesteld als iemand aangifte doet van iets dat feitelijk nog niet zijn eigendom is omdat het nog niet geleverd is? Overgang van eigendom geschiedt toch pas bij levering?Otto Jans schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 18:36:
[...]
Ik heb bij een webwinkel gewerkt. Ik weet waarom..zodat ze schadeloos worden gesteld van postnl en hun het geld terug krijgen. Maar daar moet je als consument helemaal niet mee lastig worden gevallen. Want je doet aangifte van iets wat helemaal niet kan.
Bij een aangifte doe je verslag van een werkelijk feit of voorval, dat geldt hier helemaal niet.
ingen vill veta var du köpt din tröja
Daarom nooit aangifte doen in dit soort gevallen. Met creditcard besteld?haagsepracht schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 18:37:
Er is getekend voor in ontvangst name door iemand. Misschien dat het daar aan ligt? Maar inderdaad, door wie.. hoe moet ik dat nu weten. Dus idd lastig aangifte doen zo.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.