Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlexFL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-09 01:25
Reem0nN schreef op donderdag 28 september 2023 @ 13:51:
[...]

En jij had ook de PM 256GB besteld toch? Heb net nog contact gehad met Amazon, maar ze zeggen niet te weten wanneer er voorraad komt, en of er nieuw voorraad vandaag is binnengekomen.

Jij ook een ontvangstbevestiging op 14:17 ontvangen toch?

Hier is namelijk nog steeds geen verzenddatum bekend sinds 15-09... |:(
Klopt. Daar waar ik geen vertrouwen heb in dat de klantenservice ook maar iets zinnigs kan zeggen, heb ik dat eigenlijk wel in het feit dat Amazon je kaart pas charged op het moment dat een bestelling daadwerkelijk het verzendproces in gaat. Maar wellicht blijkt dat nu ook een vals alarm.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Elidibus
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 15-09 08:04
pitux schreef op donderdag 28 september 2023 @ 15:02:
Zal dit de reden zijn dat de Apple Store zo slecht bereikbaar was en er nu zo weinig worden uitgeleverd?

https://9to5mac.com/2023/09/28/iphone-scalpers/
Dit houd vanzelf op als mensen niet meer bij scalpers kopen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• betonron
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-09 13:31
Net een sms van Vodafone gehad…
We vinden het heel vervelend: we kunnen je nog geen verwachte leverdatum voor de Apple iPhone 15 Pro Max 256GB Natural Titanium melden. We vragen je nog even geduld te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Micheeels
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 17:37
Zojuist deze sms gekregen van Vodafone:
“We vinden het heel vervelend: we kunnen je nog geen verwachte leverdatum voor de Apple iPhone 15 Pro Max 256GB Natural Titanium melden. We vragen je nog even geduld te hebben.”

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 19:23

gday

TENACIOUS D TIME!!!

JDFS schreef op donderdag 28 september 2023 @ 14:55:
[...]

Nope, op dinsdag zijn ze begonnen - ik kreeg de email: "Je bestelling is zoekgeraakt" en omdat ik geen handtekening heb gezet, krijg ik in maximaal een week bericht. Waarschijnlijk dus een nieuwe waarbij ik achteraan mag aansluiten. Dit was overigens wat er zich afspeelde in de PostNL app:
[Afbeelding]
Ah, maar jij hebt daadwerkelijk al communicatie gekregen over het onderzoek? Hm, ik heb helemaal niks gekregen dus geen idee of er dan wel daadwerkelijk een onderzoek is gestart ...

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Opzouten
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19-02 21:45
We vinden het heel vervelend: we kunnen je nog geen verwachte leverdatum voor de Apple iPhone 15 Pro Max 256GB Natural Titanium melden. We vragen je nog even geduld te hebben.

Sms Vodafone. Duurt dus nog een hele poos.

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Nu online
AlexFL schreef op donderdag 28 september 2023 @ 15:03:
[...]

Klopt. Daar waar ik geen vertrouwen heb in dat de klantenservice ook maar iets zinnigs kan zeggen, heb ik dat eigenlijk wel in het feit dat Amazon je kaart pas charged op het moment dat een bestelling daadwerkelijk het verzendproces in gaat. Maar wellicht blijkt dat nu ook een vals alarm.
Neem aan dat als er staat voorbereiding voor verzending dat je nu dan ook een datum zou moeten hebben wanneer je je bestelling kan ontvangen?

• Greg36
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 06:56
Opzouten schreef op donderdag 28 september 2023 @ 15:20:

Sms Vodafone. Duurt dus nog een hele poos.
Ben het echt zat deze slechte communicatie:(((

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Greg36 schreef op donderdag 28 september 2023 @ 15:23:
[...]

Op z'n minst krijg je nog bericht. Bij KPN is het helemaal stil.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• lorenzopot
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online

lorenzopot

fenomenaal

Xtr3me4me schreef op donderdag 28 september 2023 @ 15:26:
[...]

Op z'n minst krijg je nog bericht. Bij KPN is het helemaal stil.
Net als bij Amac, dus inderdaad. Liever een negatief bericht dan geen bericht !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• medu80
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-09 22:03
Greg36 schreef op donderdag 28 september 2023 @ 15:23:
[...]

Stel dat ze zeggen: Sorry, we hebben helaas nog geen levering binnen. Dus we weten niet wanneer we bezorgen. Dan annuleert iedereen toch, zo houden ze ons aan het lijntje.

Elke 2 dagen een SMS: Het komt er bijna aan. Sorry, jeetje het spijt ons, maar we zijn bezig. Of deze was nog het leukst: Dit is echt super jammer....

• Stunned Guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:42
medu80 schreef op donderdag 28 september 2023 @ 15:33:
[...]

Stel dat ze zeggen: Sorry, we hebben helaas nog geen levering binnen. Dus we weten niet wanneer we bezorgen. Dan annuleert iedereen toch, zo houden ze ons aan het lijntje.

Elke 2 dagen een SMS: Het komt er bijna aan. Sorry, jeetje het spijt ons, maar we zijn bezig. Of deze was nog het leukst: Dit is echt super jammer....
Dat is het inderdaad ja, zowel bij de providers als retailers volgensmij, aan het lijntje houden, snap ik ergens ook wel hoor.

• Yorrick32
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 02-01-2024
Mijn bestelstatus bij mobiel.nl is zojuist ook aangepast naar iets wat nóg minder zegt dan de eerdere status 'Levertijd ongeveer 3 weken':

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t5AzvVSVpbRXSxrJkBesbI-cD14=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/gVQyaLAdoIZ64XJaM8mQWn1Z.png?f=user_large

Besteld op de 15e om 14:11.

[ Voor 4% gewijzigd door Yorrick32 op 28-09-2023 15:50 ]

• rmk_
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-06 16:05
Xtr3me4me schreef op donderdag 28 september 2023 @ 14:42:
[...]

hahaha bang dat ze ging blaffen anders :+
Naja, bij de eerste poging werd mijn vraag niet begrepen en werd er zomaar opgehangen en die bij de 2e poging klonk niet veel vriendelijker. _O-

• shaowoo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 21:56
*slik* zie bij mobiel.nl de levertijd van mijn bestelde 15 pro max 256 van 3 naar 6 weken springen... :|

IT Freelancer since 2005, and still loving it.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 2TheMaxx
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 14-09 10:09
KPN zou gewoon een tabel moeten publiceren net zoals Vodafone, dat zou voor meer duidelijkheid zorgen.

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 10:46
Tja. Klantenservice maakt je lekker om vervolgens een helaas sms’je te ontvangen van Vodafone. En dat is nou een telecombedrijf. 😤

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 12:47
Heeft iemand een ander SMSje ontvangen van Vodafone dan helaas niet op voorraad?
Dan weten we iig of het een standaard SMSje is, of dat degene die de helaas hebben ontvangen gewoon moeten wachten :P

tikfouten? tjah..m..

• aleitalia
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 02-08 19:25
Ruud0012 schreef op donderdag 28 september 2023 @ 11:29:
Toch maar even de Vodafone klantenservice gebeld. Er zou vertraging zijn in de levering van toestellen. Vandaag zou er wat binnen zijn gekomen. Die worden nu verwerkt. DUS: Er is nog hoop voor Vodafone klanten. Hou je mail en SMS in de gaten...

En dan is het natuurlijk maar afwachten of alle informatie klopt... Maar we blijven optimistisch.
Helaas een sms gehad vandaag met vrij vertaald de boodschap dat ze het zelf ook allemaal niet meer weten 🤦‍♂️ 15e besteld dus hopelijk ben ik dan volgende week aan de beurt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stunned Guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:42
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q2j-T7sPRgBKO8VG0sOl5_MDKIA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3ggDOTJix5V0UQMG7u1QyIwA.jpg?f=fotoalbum_large

Daar is ie dan ‘eindelijk’, m’n bol.com bestelling :)

[ Voor 6% gewijzigd door Stunned Guy op 28-09-2023 16:45 ]

• Otto Jans
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 11:25
JDFS schreef op donderdag 28 september 2023 @ 14:55:
[...]

Nope, op dinsdag zijn ze begonnen - ik kreeg de email: "Je bestelling is zoekgeraakt" en omdat ik geen handtekening heb gezet, krijg ik in maximaal een week bericht. Waarschijnlijk dus een nieuwe waarbij ik achteraan mag aansluiten. Dit was overigens wat er zich afspeelde in de PostNL app:
[Afbeelding]
Ik lurk al wat langer en post pas sinds kort, maar ieder jaar rond de Apple launch zijn er dus echt tientallen berichten van iPhone's die zoek raken.
Iets zegt me dat dit gewoon een lucratief handeltje is voor de bezorgers en ze er nog mee weg komen.
Het is eigenlijk te bizar voor woorden :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nilsson1234
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 15-09 19:52
Reem0nN schreef op donderdag 28 september 2023 @ 08:45:
[...]

Nice, moet wel zeggen dat blauw er stuk mooier uitziet dan verwacht. Door jou begin ik te twijfelen tussen de Naturel en de blauwe. 8)7

Veel plezier met je nieuwe phone
Ik twijfelde ook in het begin maar moet zeggen dat ik er nu wel fan van ben :P Heb je al reactie van Dustin home? Ik kreeg net een email dat die van mij een backorder is geworden 8)7

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 16:25

cronixx

krieuw

cronixx schreef op donderdag 28 september 2023 @ 13:22:
[...]

Ohh ik schatte hem gunstiger in dan de werkelijkheid, zie dat het bij mij 14:32 was en niet 14:26.

Althans de bevestigingsmail is van 14:32.
Om 15:03 ook mailtje ontvangen van apple dat hij verzonden is.
T&T van DHL zegt dattie is aangemeld maar nog niet ontvangen, staat ook nog geen verwachtte leverdatum bij.

Maargoed, wel weer een stapje verder.

EDIT: bij Apple zelf staat overigens nu wel leverdag: morgen.

[ Voor 6% gewijzigd door cronixx op 28-09-2023 17:03 ]

• Intello
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-09 13:02
Otto Jans schreef op donderdag 28 september 2023 @ 16:52:
[...]

Ik lurk al wat langer en post pas sinds kort, maar ieder jaar rond de Apple launch zijn er dus echt tientallen berichten van iPhone's die zoek raken.
Iets zegt me dat dit gewoon een lucratief handeltje is voor de bezorgers en ze er nog mee weg komen.
Hier hetzelfde, iPhone 15 besteld bij Telenet, is met PostNL zogezegd 'geleverd' op 22 september maar niets ontvangen :(
Ik was de hele dag thuis, niets gehoord. Levering vereiste een handtekening, kan op de tracking zien dat de schuldige een mooi vinkje gezet heeft :+
Anyway, afgelopen zaterdag is een onderzoek geopend bij Telenet in samenwerking met PostNL, nog niets van gehoord, lees dat dit vaak een maand duurt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elidibus
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 15-09 08:04
Ze zouden beter werken met een soort 2 factor authentication, dat ze je per email een code sturen en dat je daarmee de handtekening zet. Nu is het veel te makkelijk te faken. Dan is er ook geen onderzoek nodig, want de bezorger heeft de code nooit gehad.

• Reem0nN
  • Nu online
nilsson1234 schreef op donderdag 28 september 2023 @ 16:55:
[...]

Ik twijfelde ook in het begin maar moet zeggen dat ik er nu wel fan van ben :P Heb je al reactie van Dustin home? Ik kreeg net een email dat die van mij een backorder is geworden 8)7
Ja ben er ook wel fan van, vind het wel een lastige kleur om te combineren met een case die ik wil.. enige reden dat ik voor de naturel wil gaan is omdat ie matcht met m’n Apple Watch Ultra.

Ik heb nog geen bericht van Dustin, maar die zal ik dan ook wel straks gaan krijgen, verrassend weer van Dustin 8)7

• Takegawa
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-08-2024
Elidibus schreef op donderdag 28 september 2023 @ 17:26:
Ze zouden beter werken met een soort 2 factor authentication, dat ze je per email een code sturen en dat je daarmee de handtekening zet. Nu is het veel te makkelijk te faken. Dan is er ook geen onderzoek nodig, want de bezorger heeft de code nooit gehad.
Dit is een bijzonder goed idee.
Kruisje aanvinken verzencden met twee factor autentificatie, euro bij de verzendkosten. je weet zeker dat de buren hem niet aan kunnen nemen en bij post NL punt gebruik je de zelfde code.

• lorenzopot
  • Nu online

lorenzopot

fenomenaal

Elidibus schreef op donderdag 28 september 2023 @ 17:26:
Dit doet Uber Eats ook wel eens en werkt uitstekend!

• rmk_
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-06 16:05
Otto Jans schreef op donderdag 28 september 2023 @ 16:52:
[...]

Zo las ik van de week op Reddit iemand in de States die dus een pakketje van Apple nooit had ontvangen, die was namelijk al afgehaald bij het FedEx sorteer centrum. Werd opnieuw verstuurd want hij had het nooit bij hem thuis in ontvangst genomen en ook nooit ervoor getekend. Vervolgens goed de T&T in de gaten gehouden en uit voorzorg FedEx gebeld dat het hoe dan ook alleen maar thuis mag bezorgd worden en onder geen enkele omstandigheden elders. Om ineens gebeld te worden door het sorteer centrum dat er iemand staat om het pakketje op te halen. :?

Dat kan niet anders dan dat er corrupte bezorgers tussen zitten die doorspelen wat er binnenkomt en waarheen. Zulke gevallen zullen ook wel hier voor komen.

[ Voor 5% gewijzigd door rmk_ op 28-09-2023 18:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlexFL
Reem0nN schreef op donderdag 28 september 2023 @ 15:20:
[...]

Neem aan dat als er staat voorbereiding voor verzending dat je nu dan ook een datum zou moeten hebben wanneer je je bestelling kan ontvangen?
Niet perse, wel is m'n status alweer aangepast in het orderoverzicht "wordt nu verzonden". Klik ik door naar traceren dan staat daar nog altijd de oude melding "We sturen je een e-mail wanneer we een geschatte bezorgdatum hebben."

• Micheeels
Heb bij Vodafone gevraagd hoe het zit met annuleren.
“Het annuleren van je bestelling kan tot en met 14 dagen vanaf de besteldatum, dat is je wettelijke bedenktijd (herroepingsrecht). Komt je toestel later aan en is deze niet naar wens dan valt deze niet onder de wettelijke bedenktijd.”

Dus Apple Store in de gaten houden om er eentje te scoren en Vodafone annuleren zit er na vandaag ook niet meer in… voel me een beetje in de houdgreep van Vodafone zitten nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Micheeels schreef op donderdag 28 september 2023 @ 17:52:
“Het annuleren van je bestelling kan tot en met 14 dagen vanaf de besteldatum, dat is je wettelijke bedenktijd (herroepingsrecht). Komt je toestel later aan en is deze niet naar wens dan valt deze niet onder de wettelijke bedenktijd.”

Dus Apple Store in de gaten houden om er eentje te scoren en Vodafone annuleren zit er na vandaag ook niet meer in… voel me een beetje in de houdgreep van Vodafone zitten nu.
Dat is ook een ranzige streek zeg van Vodafone. Wtf, dus je neemt een nieuwe abo met een pre order. Je telefoon arriveert niet op tijd, je zit 3-4 weken of langer te wachten. Maar je krijgt maar 14 dagen de tijd om te annuleren zodra je een bestelling gedaan hebt???

Euhm dat het product niet aanwezig is, is ook niet jouw schuld als klant. Contract is ook niet ingegaan omdat dit pas mag wanneer het toestel thuis geactiveerd wordt.
Dus die regel van binnen 14 dagen na bestelling is volgens mij onzin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Nu online
AlexFL schreef op donderdag 28 september 2023 @ 17:47:
[...]

Niet perse, wel is m'n status alweer aangepast in het orderoverzicht "wordt nu verzonden". Klik ik door naar traceren dan staat daar nog altijd de oude melding "We sturen je een e-mail wanneer we een geschatte bezorgdatum hebben."
Die laatste melding met we sturen je een e-mail wanneer we een geschatte bezorgdatum hebben zie ik ook, en de status nog niet verzonden. Denk dat je dan wel mazzel hebt want ze hebben ook op je CC een reservering gedaan.

Meestal zou je je bestelling dan morgen of overmorgen in huis horen te hebben.

• Royaljs
  • Laatst online: 28-03-2024
Iemand die weet waar ‘einde van de dag’ voor staat bij dhl express? Is dat tot 18:00 of ook nog later? Niet echt duidelijk op hun site

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Royaljs schreef op donderdag 28 september 2023 @ 17:57:
Iemand die weet waar ‘einde van de dag’ voor staat bij dhl express? Is dat tot 18:00 of ook nog later? Niet echt duidelijk op hun site
Dhl levert tot 21:30

• keem
  • Laatst online: 30-10-2023
Micheeels schreef op donderdag 28 september 2023 @ 17:52:

Volgens mij is dit niet helemaal juist hoor. Zoals iemand hierboven ook al zei, is dat contract nog helemaal niet ingegaan omdat je de telefoon nog niet hebt, dus dan zou je gewoon kunnen herroepen omdat de termijn van 14 dagen nog niet eens is gaan lopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Selmer
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:41
Yorrick32 schreef op donderdag 28 september 2023 @ 15:49:
Mijn bestelstatus bij mobiel.nl is zojuist ook aangepast naar iets wat nóg minder zegt dan de eerdere status 'Levertijd ongeveer 3 weken':

[Afbeelding]

Hier ook dezelfde update. Besteld op de 15e om 14:06. ;w |:(

Snap echter niet helemaal waarom er een levertijd voor nieuwe bestellingen bij staat, sinds de bestelling bijna 2 weken geleden is geplaatst…

onder het mom van 3 weken is dan ineens niet zo erg of zo? :+

[ Voor 16% gewijzigd door Selmer op 28-09-2023 18:38 ]

• Fmavili
  • Laatst online: 23-02-2024
Yorrick32 schreef op donderdag 28 september 2023 @ 15:49:

[Afbeelding]

Dat heb ik ook nu. PM Natural 256gb. Ik hoop dat Dustinhome niet heel laat is. Dan cancel ik mobiel.nl en koop een sim only.

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Fmavili schreef op donderdag 28 september 2023 @ 18:38:
[...]

Dat heb ik ook nu. PM Natural 256gb. Ik hoop dat Dustinhome niet heel laat is. Dank cancel ik mobiel.nl en koop een sim only.
Cancel mobiel dan nu gewoon. Dan hebben wij ook weer meer kans :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fmavili
Reem0nN schreef op donderdag 28 september 2023 @ 17:29:
[...]

Ja ben er ook wel fan van, vind het wel een lastige kleur om te combineren met een case die ik wil.. enige reden dat ik voor de naturel wil gaan is omdat ie matcht met m’n Apple Watch Ultra.

Ik heb nog geen bericht van Dustin, maar die zal ik dan ook wel straks gaan krijgen, verrassend weer van Dustin 8)7
Ik heb tot nu ook geen berichtje gekregen.

• Fmavili
Imperium schreef op donderdag 28 september 2023 @ 18:39:
[...]

Cancel mobiel dan nu gewoon. Dan hebben wij ook weer meer kans :)
Ik weet eens niet precies of ik van dustin mijn tellie ga krijgen. Ik ga gewoon wachten welke eerder komt :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Nu online
Fmavili schreef op donderdag 28 september 2023 @ 18:40:
[...]

Ik heb tot nu ook geen berichtje gekregen.
Hoe laat had je bij Dustin besteld dan? Wel vreemd dat wij geen mail hebben gehad dat het een backorder wordt en andere weer wel.

Zouden ze dan toch echt een x aantal geleverd hebben gekregen, of krijgen wij vanavond of morgen nog een backorder mail.

• lorenzopot
  • Nu online

lorenzopot

fenomenaal

Ik heb maar een extra bestelling geplaatst bij Dustin, reguliere 15 Pro Blue in 256GB. Er staat dat er morgen voorraad komt dus ben benieuwd.

• wesgre
  • Laatst online: 10-10-2023
Hebben jullie ervaringen met YourMacStore? Bieden de 15 ook aan, maar duurt ook heel lang. 19:30 uur een 15 P 512 zwart besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fmavili
Reem0nN schreef op donderdag 28 september 2023 @ 18:46:
[...]

Hoe laat had je bij Dustin besteld dan? Wel vreemd dat wij geen mail hebben gehad dat het een backorder wordt en andere weer wel.

Zouden ze dan toch echt een x aantal geleverd hebben gekregen, of krijgen wij vanavond of morgen nog een backorder mail.
Ik had rond 16:00 besteld afgelopen maandag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Nu online
Fmavili schreef op donderdag 28 september 2023 @ 19:19:
[...]

Ik had rond 16:00 besteld afgelopen maandag.
Oh dan had je al een paar uur eerder besteld. Ik had om 18:40 een bestelling geplaatst, toen ik bestelde waren er 9 verwacht op voorraad op 29-09.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SaraNostra
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-09 18:37
Euhhh, dit gaat nergens meer over. Mobiel.nl, bijna twee weken geleden besteld.

Levertijd voor nieuwe bestellingen ongeveer 6 weken

What? :D

[ Voor 4% gewijzigd door SaraNostra op 28-09-2023 19:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ectholian
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 08:47

Ectholian

Zei ik dat ?

Niks nieuws toch, is altijd met nieuwe iphones. Gewoon geduldig wachten, hele tijd F5en en overal heen bellen schiet ook niet op. We zijn toch geen 7 jaar meer, wachtend op sinterklaasavond? :)

Heb 24 sept de 512gb naturel versie besteld bij Odido. Verwachte levertijd 3 tot 4 weken.

Ik wil miscommunicatie door verkeerde interpretatie van mijn articulatie voorkomen!

• lorenzopot
  • Nu online

lorenzopot

fenomenaal

wesgre schreef op donderdag 28 september 2023 @ 19:15:
Hebben jullie ervaringen met YourMacStore? Bieden de 15 ook aan, maar duurt ook heel lang. 19:30 uur een 15 P 512 zwart besteld.
Vreselijke zaak… :+

• wesgre
En hoezo?

• lorenzopot
  • Nu online

lorenzopot

fenomenaal

Bestelling was zoek geraakt en vervolgens twee maanden moeten vechten om m’n geld terug te krijgen. Heel onbeschoft.

• wesgre
lorenzopot schreef op donderdag 28 september 2023 @ 19:51:
[...]

Bestelling was zoek geraakt en vervolgens twee maanden moeten vechten om m’n geld terug te krijgen. Heel onbeschoft.
En toen heeft u al wel een verzendbevestiging ontvangen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nilsson1234
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 15-09 19:52
lorenzopot schreef op donderdag 28 september 2023 @ 19:51:
[...]

En dat is een van de redenen waarom ik altijd met een CC betaal als dat mogelijk is :X

• lorenzopot
  • Nu online

lorenzopot

fenomenaal

wesgre schreef op donderdag 28 september 2023 @ 19:52:
[...]

En toen heeft u al wel een verzendbevestiging ontvangen?
Ja, de bestelling is volgens mij bij PostNL toen zoekgeraakt. Maar de afhandeling hiervan richting mij was schandalig inclusief verwijten en andere dingen

• lorenzopot
  • Nu online

lorenzopot

fenomenaal

nilsson1234 schreef op donderdag 28 september 2023 @ 19:52:
[...]

En dat is een van de redenen waarom ik altijd met een CC betaal als dat mogelijk is :X
Vandaar dat ik nu met Klarna steeds betaal (zoals Amac en nu ook Dustin) :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Royaljs
  • Laatst online: 28-03-2024
De iPhone 15 pro Max, NT is net binnen met dhl.
Blijf t een aparte tijd vinden, Maargoed deze keer zie ik t door de vingers 🤣

• Micheeels
keem schreef op donderdag 28 september 2023 @ 18:22:
[...]

Volgens mij is dit niet helemaal juist hoor. Zoals iemand hierboven ook al zei, is dat contract nog helemaal niet ingegaan omdat je de telefoon nog niet hebt, dus dan zou je gewoon kunnen herroepen omdat de termijn van 14 dagen nog niet eens is gaan lopen.
Ik vind het ook een vreemd verhaal. Heb Vodafone nog eens gevraagd maar ze houden wel vol dat het zo zit.

Ik heb dus nu een toestel met een onbekende leverdatum en kan nergens anders kijken voor een toestel dat wel geleverd kan worden omdat Vodafone beweert dat deze bestelling na 14 dagen niet meer geannuleerd / geretourneerd mag worden.

• Takegawa
lorenzopot schreef op donderdag 28 september 2023 @ 18:47:
Ik heb maar een extra bestelling geplaatst bij Dustin, reguliere 15 Pro Blue in 256GB. Er staat dat er morgen voorraad komt dus ben benieuwd.
Waar kun je dat vinden van die verwachte voorraard?

Wij zitten volgens mij in het zelfde Amac schuitje, ik kijk al een paar dagen voor losse verkoop ergens maar er komt maar heel weinig beschikbaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AlexFL
Reem0nN schreef op donderdag 28 september 2023 @ 17:57:
[...]

Die laatste melding met we sturen je een e-mail wanneer we een geschatte bezorgdatum hebben zie ik ook, en de status nog niet verzonden. Denk dat je dan wel mazzel hebt want ze hebben ook op je CC een reservering gedaan.

Meestal zou je je bestelling dan morgen of overmorgen in huis horen te hebben.
Yes, mijn PM NT 256 is verzonden door Amazon.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PjNeg68v3D9BsIAI1SXroGbQd34=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KrabTCVkVT8pNcJxIkQAs8vg.jpg?f=fotoalbum_large

• lorenzopot
  • Nu online

lorenzopot

fenomenaal

Takegawa schreef op donderdag 28 september 2023 @ 21:04:
[...]

Waar kun je dat vinden van die verwachte voorraard?

Wij zitten volgens mij in het zelfde Amac schuitje, ik kijk al een paar dagen voor losse verkoop ergens maar er komt maar heel weinig beschikbaar.
Als je bij Dustin Home bijvoorbeeld de blauwe Pro 256GB aan tikt, dan zie je “2 verwacht in de winkel 29-09-2023” staan. Geen idee of dit wat betekent en hoe lang het bij hun gaat duren, maar liever twee eventuele opties dan alleen Amac.

• Reem0nN
  • Nu online
AlexFL schreef op donderdag 28 september 2023 @ 21:15:
[...]

Yes, mijn PM NT 256 is verzonden door Amazon.
[Afbeelding]
Lekker man congratz. _/-\o_

Hier helaas nog geen andere status..

• Takegawa
lorenzopot schreef op donderdag 28 september 2023 @ 21:27:
[...]

Als je bij Dustin Home bijvoorbeeld de blauwe Pro 256GB aan tikt, dan zie je “2 verwacht in de winkel 29-09-2023” staan. Geen idee of dit wat betekent en hoe lang het bij hun gaat duren, maar liever twee eventuele opties dan alleen Amac.
Dan zijn deze nu alweer weg/ gereserveerd.

Zie inderdaad nog wel twee zwarte 512 PM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ParaNoID
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-08 13:35
Reem0nN schreef op donderdag 28 september 2023 @ 21:41:
[...]

Lekker man congratz. _/-\o_

Hier helaas nog geen andere status..
Ik heb maar gecanceld. Als ik pre-order verwacht ik hem op release, dan maar even wachten tot hij weer beschikbaar is en iets goedkoper is.

• SanderH_
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:00
Bestelling via de Apple Store (15/09 rond 14:30) is ondertussen onderweg met DHL, en niet zomaar DHL... Blijkbaar Max Verstappen himself :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K13UYXDDhiRESDClg3amH2zNwYw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hcqX2cQamDlbVMZqrW0Zzi1u.png?f=fotoalbum_large

Van Eindhoven naar Brussel in 5 minuten :9

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
SanderH_ schreef op donderdag 28 september 2023 @ 21:55:
Bestelling via de Apple Store (15/09 rond 14:30) is ondertussen onderweg met DHL, en niet zomaar DHL... Blijkbaar Max Verstappen himself :+

[Afbeelding]

Van Eindhoven naar Brussel in 5 minuten :9
Administratieve handeling. Ligt niet echt in Brussel. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lorenzopot
  • Nu online

lorenzopot

fenomenaal

Takegawa schreef op donderdag 28 september 2023 @ 21:48:
[...]

Dan zijn deze nu alweer weg/ gereserveerd.

Zie inderdaad nog wel twee zwarte 512 PM.
Nee hoor, zowel blauw (nog twee) als zwart (12). Ik heb het echter steeds over de Pro, niet de Pro Max :)

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 13:08

Dawn

..Sworn to the Dark..

Komen allemaal uit Waalwijk als het goed is

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolopfriet
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 26-12-2024
Bij mobiel.nl is de levertijd van mijn bestelling opeens verschoven van drie weken naar minimaal zes weken.
Betreft de iPhone 15 pro max titanium naturel 256gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 08:14
Ben benieuwd of er vandaag in de store nog Iphones voorbij komen 🥴

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micheeels
dave1972 schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 05:31:
Ben benieuwd of er vandaag in de store nog Iphones voorbij komen 🥴
Ik houd de voorraad ook al de hele week in de gaten maar er lijkt ook bij de Apple Stores nauwelijks wat binnen te komen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Micheeels schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 07:15:
[...]

Ik houd de voorraad ook al de hele week in de gaten maar er lijkt ook bij de Apple Stores nauwelijks wat binnen te komen…
Ha ja daarom is m'n hoop een beetje gevestigd op vandaag juist omdat er de hele week al niets is 😄.

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_to_P
  • Laatst online: 08-12-2024
dolopfriet schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 05:30:
Bij mobiel.nl is de levertijd van mijn bestelling opeens verschoven van drie weken naar minimaal zes weken.
Betreft de iPhone 15 pro max titanium naturel 256gb.
Is alleen voor nieuwe bestellingen, bestaande bestellingen hebben de oorspronkelijke leverindicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Nu online
Ik ga er vanuit dat ik vandaag wat van Amazon ga horen want iemand heeft op precies dezelfde tijdstip van bestellen 14:17 zijn bestelling wel verzonden gehad sinds gisteren en anders zou Dustin vandaag voorraad moeten hebben gehad.

[ Voor 9% gewijzigd door Reem0nN op 29-09-2023 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2TheMaxx
Mijn overstap datum van KPN is van 27-9 naar 3-10 gewijzigd en nu weer naar 9-10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Telesto
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 12:23
M_to_P schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 07:21:
[...]

Is alleen voor nieuwe bestellingen, bestaande bestellingen hebben de oorspronkelijke leverindicatie.
Was dat maar waar. De mijne staat nu op zes weken :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dolopfriet
M_to_P schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 07:21:
[...]

Maar mijn oorspronkelijke levertijd staat niet meer vermeld op mijn orderstatus ( 3 weken) . Alleen 6 weken staat nu vermeld. Erg onduidelijk allemaal zo bij mobiel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesgre
Zojuist de bevestiging gekregen dat de bezorger onderweg is met mijn P 512 zwart!! Besteld bij YourMacStore, nog enkele types op voorraad…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Limitted
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:10
Diverse 15 pro's en 15 pro max op voorraad bij belsimpel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

2TheMaxx schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 07:54:
Mijn overstap datum van KPN is van 27-9 naar 3-10 gewijzigd en nu weer naar 9-10.
Nou houd gewoon in dat we de telefoons niet eerder zullen zien dan voor 9 oktober ppffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
dolopfriet schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 08:05:
[...]

Maar mijn oorspronkelijke levertijd staat niet meer vermeld op mijn orderstatus ( 3 weken) . Alleen 6 weken staat nu vermeld. Erg onduidelijk allemaal zo bij mobiel.nl
De levertijd bij je bestelling die mobiel aangeeft is een rechtstreekse koppeling met hun voorraadsysteem lijkt het wel. Het is namelijk exact hetzelfde “voorraad-tekst” die ze bij het product in de webshop hebben. Inhoudelijk weet je dus helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2TheMaxx
Xtr3me4me schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 09:00:
[...]

Nou houd gewoon in dat we de telefoons niet eerder zullen zien dan voor 9 oktober ppffff
Dat durf ik niet te zeggen, maar mijn abb gaat pas wanneer ik het toestel heb gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyraxz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:26
Bestelling bij Amazon kwijtgeraakt. Ben zeer teleurgesteld als Prime klant. Bestelling zou nota bene door hun eigen vervoersdienst worden uitgeleverd. Ze doen niet aan back orders dus enige optie is geld terug. Daarna weer achteraan de rij aansluiten bij een andere keten bahh. 2 weken weggegooid. Iemand nog tips voor losse verkoop? 15 PM zwart 256gb?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/51RCPHvBZwSdDJNmrv0dhd1SmmA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IzBeqOPglmEePVat2MkXoMzt.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Phyraxz schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 09:16:
Bestelling bij Amazon kwijtgeraakt. Ben zeer teleurgesteld als Prime klant. Bestelling zou nota bene door hun eigen vervoersdienst worden uitgeleverd. Ze doen niet aan back orders dus enige optie is geld terug. Daarna weer achteraan de rij aansluiten bij een andere keten bahh. 2 weken weggegooid. Iemand nog tips voor losse verkoop? 15 PM zwart 256gb?

[Afbeelding]
Ik heb dit een keer gehad met een xbox X....ook m'n geld terug gehad en 2 dagen later werd de Xbox alsnog geleverd .... die was dus gratis 😌

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• youri_ajax
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-08 17:07
Zowel bij Apple als bij Belsimpel een iPhone 15 Pro Zwart 128GB besteld. Apple zegt pas begin november te kunnen leveren en Belsimpel 2 weken, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07 18:36
Ik zit eigenlijk te wachten op het moment dat iedereen die bij apple besteld heeft op de 1e dag dat je kon pre orderen geleverd heeft daarna lijkt mij de kop eraf te zijn.
Iedereen die hem z.s.m. wilde heeft die dag gekocht en daarna zal er flink minder besteld zijn t.o.v. 1e dag pre order mogelijkheid. KS bij wie dan ook heeft geen idee van hoe of wat, die zijn gewoon afhankelijk van info die er bijna niet is en worden platgebeld met de vraag !

Dit is al jaren zo, bij de Sony Xperia 1 was dat al, ook ik belde toen vaak de KPN KS wat een teleurstelling was dat heb dat maar los gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Nu online
Andere al iets gehoord van Dustin toevallig over de verwachte levering en verzenddatum van 29-09? Sommige kregen een backorder mail maar sommige ook weer niet dus ben benieuwd vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolopfriet
Dus de orderstatus bij mobiel.nl kunnen ze net zo goed achterwege laten.
Als je een bestelling hebt geplaatst op 15 september 2023 heb je helemaal niets aan een leveringstermijn voor nieuwe bestellingen .
DIT SLAAT ECHT HELEMAAL NERGENS OP!!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i4tiLZIqrPUSRYG9F9y94HZNBIg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RFxKmv6FbdCMlMbqfOk5a2uo.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 43% gewijzigd door dolopfriet op 29-09-2023 09:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lilr3bel
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 08:20
dolopfriet schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 09:56:
Als je een bestelling hebt geplaatst op 15 september 2023 heb je helemaal niets aan een leveringstermijn voor nieuwe bestellingen .
Ze hebben geen idee daar, ik heb vanochtend contact gehad en gevraagd of de levertijd van 6 weken klopt. Eerst was er 3 weken levertijd aangegeven. Ik kreeg als reactie dat het een 'universele verwachtingsdatum' betreft. Over een eventuele leveringsdatum kunnen ze geen indicatie geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaowoo
lilr3bel schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 09:59:
[...]

Ze hebben geen idee daar, ik heb vanochtend contact gehad en gevraagd of de levertijd van 6 weken klopt. Eerst was er 3 weken levertijd aangegeven. Ik kreeg als reactie dat het een 'universele verwachtingsdatum' betreft. Over een eventuele leveringsdatum kunnen ze geen indicatie geven.
hmm klinkt dus als 'ik heb geen idee en zet gewoon periode van 6 weken'. Ik hoop niet dat het maanden gaat duren ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Heb 1 keer een Iphone genomen met een abbo, en mijn ervaring was dezelfde als die van jullie, maar je zal zien dat hij er ineens voor je is. Het gaat echt niet nog 6 weken duren.

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolopfriet
Mobiel.nl weet blijkbaar zelf niet meer hoe de vlag wappert…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaraNostra
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-09 18:37
Annuleren dus, bij Mobiel.nl! Zo simpel voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Nu heb ik t probleem dat de voorgaande jaren het nooit zo een probleem was om een iphone los te bemachtigen...en dat het dit jaar dan tot nu toe wel het geval is😄

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:28

Chiron

Moderator Discord
dolopfriet schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 09:56:
[Afbeelding]
15 pro max in natural titanium, als je hem niet meteen hebt gekregen bij de eerste batch, ga er dan maar vanuit dat het ergens halverwege november gaat worden, op zijn vroegst. }:O

Er zijn productieproblemen en daarmee tekorten met dat model, en natural titanium is ook nog eens het populairste kleurtje. Dus ik vrees dat je geduld zal moeten hebben.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Chiron schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 10:08:
[...]

15 pro max in natural titanium, als je hem niet meteen hebt gekregen bij de eerste batch, ga er dan maar vanuit dat het ergens halverwege november gaat worden, op zijn vroegst. }:O

Er zijn productieproblemen en daarmee tekorten met dat model, en natural titanium is ook nog eens het populairste kleurtje. Dus ik vrees dat je geduld zal moeten hebben.
Heb je een bron m.b.t die productieproblemen ?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaowoo
Dan helpt het niet dat er scalpers zijn ...zij spinnen hierbij garen :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:28

Chiron

Moderator Discord

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972

Samsung Flip 7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dave1972
shaowoo schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 10:11:
Dan helpt het niet dat er scalpers zijn ...zij spinnen hierbij garen :(
Alleen door de ezels die er meer geld voor willen betalen...ik weiger dat sowieso om meer te betalen dan de winkelprijs

Samsung Flip 7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aleitalia
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 02-08 19:25
Op het Vodafone forum is informatie naar boven gekomen dat er 3200 bestellingen zijn die nog uitgeleverd moeten worden en Vodafone krijgt 2x per week 230 stuks binnen van de Pro Max, er staat alleen niet bij welke kleur / geheugenvariant. Maar op dat tempo duurt het inderdaad nog een week of 5 voor alle pre-orders hun telefoon hebben...
Pagina: 1 ... 257 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.