• aleitalia
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 02-08 19:25
Vodafone heeft zijn levertijden online gezet maar ik kan het op 2 manieren interpreteren en dat doet de klantenservice ook... Voor mensen die 15 september besteld hebben staat een levertijd van 2-3 weken alleen niemand weet mij te vertellen of dat nog 2-3 weken vanaf de update is (gisteren) of 2-3 weken vanaf de besteldatum😅 Gaat om een 15 PM 256GB NT besteld bij Vodafone rond 19.30 op de 15e.

Op de 18e voor een ander telefoonnummer ook nog 15 Pro 256GB NT besteld en die staat zelfs op 4-6 weken nu🤦‍♂️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Takegawa
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-08-2024
the-edge schreef op woensdag 27 september 2023 @ 07:35:
Mijn bestelling bij Apple is opgeschort, want limiet creditcard. Gelukkig heb ik nog een andere (prive) creditcard met een hoger limiet, maar die krijg ik met geen enkele mogelijkheid aan de praat.

In het venster waar je je creditcard gegevens invult kun je op "Betaal nu" klikken, maar daarna kom ik weer terug in hetzelfde venster.. Ik ga Apple maar eens bellen :(
Je kunt ook de limiet van je creditcard verhogen door er geld op te storten.
Ook wel eens gehad met de borg van een huurauto, 2000 euro borg en de limiet was 1500. Dus even 500 erbij gestort en kon de vakantie beginnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stunned Guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:17
Helaas pindakaas, ik had heel graag ook een ‘trotse’ foto geplaatst, maar hij is helaas niet gekomen.

Het was ook te mooi geweest om waar te zijn, Post NL leveringen zijn hier helaas de laatste tijd zeer wisselvallig en avond leveringen al helemaal.

Ik had liever gehad dat ze Budbee hadden gebruikt maar helaas.

Hij staat nu op levering vanmiddag (thuis) en ik moet helaas naar kantoor vandaag en kan de levering niet aanpassen.

Kortom, ik verwacht hem vandaag ook niet in handen te krijgen maar we gaan het zien.

Ik zit hier nog wel even en dat vind ik helemaal niet erg, mocht ik hem hebben zal ik me zeker niet aso gedragen, bovendien heb ik ook nog een lopende KPN order.

Met heel veel geluk vandaag dus alsnog die foto, we gaan zien of het een keer mee mag zitten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricco02
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 12-09 18:40
qwasd schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 17:04:
[...]

Nieuwe foto's die je maakt worden toch ook gewoon op het nieuwe apparaat opgeslagen?
Totdat ze gescyned zijn met iCloud. Je streamt ze vanaf iCloud namelijk. Als je namelijk slechte internet hebt en je probeert een foto naar whatsapp te sturen dan zie je dat die hem download vanaf iCloud om hem dan tijdelijk op je toestel op te slaan om hem dan vanaf je toestel te kunnen versturen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricco02
Stunned Guy schreef op woensdag 27 september 2023 @ 07:44:
[...]

Helaas pindakaas, ik had heel graag ook een ‘trotse’ foto geplaatst, maar hij is helaas niet gekomen.

Het was ook te mooi geweest om waar te zijn, Post NL leveringen zijn hier helaas de laatste tijd zeer wisselvallig en avond leveringen al helemaal.

Ik had liever gehad dat ze Budbee hadden gebruikt maar helaas.

Hij staat nu op levering vanmiddag (thuis) en ik moet helaas naar kantoor vandaag en kan de levering niet aanpassen.

Kortom, ik verwacht hem vandaag ook niet in handen te krijgen maar we gaan het zien.

Ik zit hier nog wel even en dat vind ik helemaal niet erg, mocht ik hem hebben zal ik me zeker niet aso gedragen, bovendien heb ik ook nog een lopende KPN order.

Met heel veel geluk vandaag dus alsnog die foto, we gaan zien of het een keer mee mag zitten!
Ach. Hier gezellig babbelen is ook leuk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stunned Guy
Ricco02 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 08:00:
[...]

Ach. Hier gezellig babbelen is ook leuk :)
Zeker weten, met of zonder nieuwe Iphone.

Al zie ik hier liever zoveel mogelijk mensen MET nieuwe Iphone, ik word vrolijk van foto’s van mensen die hem “eindelijk” hebben!

[ Voor 32% gewijzigd door Stunned Guy op 27-09-2023 08:10 ]

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 15:05
Takegawa schreef op woensdag 27 september 2023 @ 07:43:
[...]

Je kunt ook de limiet van je creditcard verhogen door er geld op te storten.
Ook wel eens gehad met de borg van een huurauto, 2000 euro borg en de limiet was 1500. Dus even 500 erbij gestort en kon de vakantie beginnen.
Ja, dat wil ik proberen, maar lukt niet (is ING Businesscard), dus ik zal met ING contact op moeten nemen ben ik bang. Dit komt natuurlijk de levertijd van de iPhone niet ten goede.

• Ricco02
Stunned Guy schreef op woensdag 27 september 2023 @ 08:08:
[...]

Zeker weten, met of zonder nieuwe Iphone.

Al zie ik hier liever zoveel mogelijk mensen MET nieuwe Iphone, ik word vrolijk van foto’s van mensen die hem “eindelijk” hebben!
Ja zeker. Ik ken iemand die zit nu in de -2500 euro doordat die de PM met AppleCare+ etc. heeft gekocht.

Dat zou ik nou dan weer niet doen om zo snel mogelijk de nieuwste te hebben hahaha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Opzouten
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19-02 21:45
Vodafone is me enigszins onduidelijk.
Er staan levertijden voor t/m 15 sept besteld en vanaf 15 sept. Maar in t/m 15 sept zit 15 sept toch ook in? Onduidelijk tot welke groep ik behoor maar 1 ding is zeker, de komende werken geen iPhone pro Max naturel bij Vodafone.

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07:06
Vandaag komt de 15 PM 512GB Blauw binnen. Nog even wachten of ik deze week nog wat kan verwachten van m’n andere order met 256Gb en naturel. En anders maar gewoon de blauwe zelf gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 07:19
Opzouten schreef op woensdag 27 september 2023 @ 08:21:
Vodafone is me enigszins onduidelijk.
Er staan levertijden voor t/m 15 sept besteld en vanaf 15 sept. Maar in t/m 15 sept zit 15 sept toch ook in? Onduidelijk tot welke groep ik behoor maar 1 ding is zeker, de komende werken geen iPhone pro Max naturel bij Vodafone.
Ja het is niet echt duidelijk. Beter was, t/m 15 september en vanaf 16 september...
Hier nog niets gehoord of gezien deze week van Vodafone. Er is nog hoop. 8)7

• Royaljs
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 28-03-2024
Weet iemand toevallig wanneer doorgaand het bedrag van de CC wordt afgeschreven van Apple? Is dat pas als die verzonden wordt?!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 14:21
Meh... Nog geen bevestiging gehad dat ik m'n PM Blue vanmiddag op kan halen. Afwachten!

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SanderH_
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-09 12:43
raymondvanderpl schreef op woensdag 27 september 2023 @ 00:40:
Vanavond binnen gekregen de Pro zwart 128gb op 16 september om 16:00 besteld via Amazon

[Afbeelding]
En gelijk RMA want die staat duidelijk in het Spaans...

:+

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:14
Het refreshen is weer begonnen bij de store 😁

Samsung Flip 7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 0c2
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07:47

0c2

dave1972 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 08:53:
Het refreshen is weer begonnen bij de store 😁
Succes! Inmiddels zijn er wel een aantal tweakers die op verschillende manieren de store voorraad pollen en op het moment dat er voorraad is een push notificatie krijgen.Dus je zult snel moeten zijn!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:34

gday

TENACIOUS D TIME!!!

0c2 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 08:55:
[...]

Succes! Inmiddels zijn er wel een aantal tweakers die op verschillende manieren de store voorraad pollen en op het moment dat er voorraad is een push notificatie krijgen.Dus je zult snel moeten zijn!
Dit wordt al veel langer gedaan natuurlijk. Er circuleren al jaren een hoop tooltjes waarmee je dat kunt doen. Zo heb ik in het verleden ook meermaals een iPhone gescoord. :)

ingen vill veta var du köpt din tröja

• dave1972
0c2 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 08:55:
[...]

Thanks komt goed heb geen haast

Samsung Flip 7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Micheeels
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 17:37
Royaljs schreef op woensdag 27 september 2023 @ 08:40:
Weet iemand toevallig wanneer doorgaand het bedrag van de CC wordt afgeschreven van Apple? Is dat pas als die verzonden wordt?!
Ja, dat klopt!

• Royaljs
Top bedankt! 👊🏼

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lilr3bel
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 07:22
qwasd schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 23:09:
[...]

Ik weet dat het persoonlijk is maar mag ik vragen waarom je toch voor een andere kleur gaat? Ga je dan toch voor de Natural Titanium?
Ja klopt, ik heb de afgelopen 2 iPhones in space grey gehad en nu is het tijd voor wat anders.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rwj123
  • Laatst online: 07-01-2024
Heel erg benieuwd wanneer Vodafone iets van zich laat horen vandaag, mocht iemand een update hebben dan hoor ik het graag :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Takegawa
Goedemorgen Dirk,

Je bestelling staat goed in het systeem, elk jaar met de pre-order is het onwijs druk en komt het dus voor dat de site eruit kan liggen. Zo is het ook elk jaar dat de iPhones eerlijk op volgorde van bestelling worden uitgeleverd en vooraf de levertijden niet bekend zijn. Wij zijn van Apple afhankelijk van de voorraad die wij binnen krijgen en krijgen daarbij niet door hoeveel en welke modellen er wekelijks gaan binnen komen. Je ontvangt elke 2 weken per mail een update via de mail indien nodig blijkt.

Update Amac. Elke twee weken een update is het beste wat ze kunnen vertellen..

• Limitted
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:21
rwj123 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 09:57:
Heel erg benieuwd wanneer Vodafone iets van zich laat horen vandaag, mocht iemand een update hebben dan hoor ik het graag :-)
Ik zou niet zoveel verwachten van Vodafone vandaag. Hooguit dat ze refereren aan hun levertijdspagina voor de Iphone 15. https://www.vodafone.nl/telefoon/informatie/levertijd.

Ze hebben volgens mij geen nieuwe voorraad beschikbaar.

• Tom-82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
Takegawa schreef op woensdag 27 september 2023 @ 10:09:
Goedemorgen Dirk,

Je bestelling staat goed in het systeem, elk jaar met de pre-order is het onwijs druk en komt het dus voor dat de site eruit kan liggen. Zo is het ook elk jaar dat de iPhones eerlijk op volgorde van bestelling worden uitgeleverd en vooraf de levertijden niet bekend zijn. Wij zijn van Apple afhankelijk van de voorraad die wij binnen krijgen en krijgen daarbij niet door hoeveel en welke modellen er wekelijks gaan binnen komen. Je ontvangt elke 2 weken per mail een update via de mail indien nodig blijkt.

Update Amac. Elke twee weken een update is het beste wat ze kunnen vertellen..
Ik kreeg dit bericht:

De komende weken krijgen we beter zicht op de leveringen. We hopen dan meer te kunnen zeggen over levertijden
Het lastige is dat wij het ook oprecht niet weten
Wij hebben op onze website gecommuniceerd dat de eerste leveringen plaatsvinden vanaf 22 september. We hebben niet gezegd dat je iPhone wordt geleverd op deze dag. We doen dit bewust niet, omdat het in de geschiedenis nog nooit is voorgekomen dat de iPhone leverbaar is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cordon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:14

Cordon

Lievelings jankert

Royaljs schreef op woensdag 27 september 2023 @ 08:40:
Is verschillend. De ene keer is het direct, de andere keer na 3/4 dagen, de andere keer wanneer ze het verzenden en (in sommige uiterste gevallen) pas na het verzenden.

• Locolau
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22:17
Was er nog een tooltje om een notificatie te krijgen Amazon voorraad voor die aanbieding? Meeste online tools werken niet met Amazon.nl zie ik.

Ik ga vandaag even de kleuren proberen te bekijken hier en dan bestellen… Gezien de levertijd van alles behalve 1TB naar 4-5 weken is, zit ik wel goed denk ik…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royaljs
iPhone 15 pro , 512 gb , blauw titanium nu beschikbaar op bij apple Den Haag

• nDirect090
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 23:33
Wat is een realistische indicatie voordat de iphones gewoon normaal te koop zijn? Praat je dan over 2 a 3 maanden of kan het langer duren.

Begrijp dat niemand het weet, maar uitgaande van eerdere iphone releases bv

• dave1972
nDirect090 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 10:56:
Wat is een realistische indicatie voordat de iphones gewoon normaal te koop zijn? Praat je dan over 2 a 3 maanden of kan het langer duren.

Begrijp dat niemand het weet, maar uitgaande van eerdere iphone releases bv
Als er niks geks gebeurd is t een kwestie van een week of 4 gok ik. Dan is de ergste gekte wel voorbij.

Samsung Flip 7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ilsss
  • Laatst online: 12-10-2023
Limitted schreef op woensdag 27 september 2023 @ 10:12:
[...]

Ik zou niet zoveel verwachten van Vodafone vandaag. Hooguit dat ze refereren aan hun levertijdspagina voor de Iphone 15. https://www.vodafone.nl/telefoon/informatie/levertijd.

Ja hier ben ik ook bang voor… wacht met smart op de update die we vandaag zouden krijgen van Vodafone! 🤞🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Opzouten
Limitted schreef op woensdag 27 september 2023 @ 10:12:
[...]

Vodafone lijkt dit jaar slechtste jongetje van de klas. Hoe kan zo’n groot bedrijf bijna geen iPhones krijgen

• Takegawa
Pro 256 NT in Den Haag

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:45

Saven

Administrator

Coolblue heeft een (1) Black en Blue Pro op voorraad in twee winkels :) https://www.coolblue.nl/m...apple/apple-iphone-15-pro

[ Voor 3% gewijzigd door Saven op 27-09-2023 11:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZoRr0
  • Registratie: Maart 2003
Opzouten schreef op woensdag 27 september 2023 @ 11:20:
[...]

Vodafone lijkt dit jaar slechtste jongetje van de klas. Hoe kan zo’n groot bedrijf bijna geen iPhones krijgen
Volgens mij doen KPN en Odido het niet veel beter…

• Saven

Saven

Administrator

[...]

Ik vermoed, en dat is echt niet op concrete feiten gebaseerd, dat retailers meer voorraad krijgen omdat zij de telefoon niet met korting aanbieden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mstolk
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-07 13:59
Saven schreef op woensdag 27 september 2023 @ 11:26:
Coolblue heeft een (1) Black en Blue Pro op voorraad in twee winkels :) https://www.coolblue.nl/m...apple/apple-iphone-15-pro
Dat dacht ik ook, gisteren besteld en kon alleen worden opgehaald. Helaas geen voorraad en was ik dus voor niks naar Rotterdam gereden. Men verschuilt zich achter een probleem op de website. Wel betaald en nog geen geld terug, doen ze blijkbaar 5 dagen over. Klacht ingediend bij de klantenservice maar ook daar nog geen reactie op.
Momenteel ff niet zo tevreden met Coolblue....

• the-edge
the-edge schreef op woensdag 27 september 2023 @ 08:12:
[...]

Ja, dat wil ik proberen, maar lukt niet (is ING Businesscard), dus ik zal met ING contact op moeten nemen ben ik bang. Dit komt natuurlijk de levertijd van de iPhone niet ten goede.
Apple gebeld, er zijn blijkbaar problemen met mensen die een additionele creditcard toe willen voegen. Nadat ik een medewerker aan de lijn had was het binnen 1 minuut geregeld.

Nu staat mijn status op: "Verzending wordt voorbereid"

• nDirect090
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 23:33
dave1972 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 10:58:
[...]

Als er niks geks gebeurd is t een kwestie van een week of 4 gok ik. Dan is de ergste gekte wel voorbij.
Oh dat valt reuze mee dan. Zat echt aan 2+ maanden te denken.

• lorenzopot
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02:52

lorenzopot

fenomenaal

nDirect090 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 11:51:
[...]

Oh dat valt reuze mee dan. Zat echt aan 2+ maanden te denken.
Nouja, bij Apple zelf kan een Pro Max dus nu nog tot 22 november duren zie ik, al zal een pre order oid wellicht eerder zijn

• dave1972
lorenzopot schreef op woensdag 27 september 2023 @ 12:22:
[...]

Nouja, bij Apple zelf kan een Pro Max dus nu nog tot 22 november duren zie ik, al zal een pre order oid wellicht eerder zijn
Op dit moment wel ja, maar je zal zien dat het maar een maand duurt. Wanneer de pre orders allemaal de deur uit zijn komt het allemaal wel goed. Nu bv staat er al een aantal uur de pro 512 GB blauw nog steeds als op te halen in denhaag.

Samsung Flip 7

• Vic83
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15-09 11:41
Inmiddels een update van KPN ontvangen op mijn pre-order van de 15 Pro 128 NT. Ze geven aan afhankelijk te zijn van Apple, en dat er nog geen datum te noemen is. Daarnaast schrijven ze dat we als pre-order bestellers natuurlijk als eerste aan de beurt zijn indien leverbaar.

• Opzouten
Vic83 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 13:26:
Inmiddels een update van KPN ontvangen op mijn pre-order van de 15 Pro 128 NT. Ze geven aan afhankelijk te zijn van Apple, en dat er nog geen datum te noemen is. Daarnaast schrijven ze dat we als pre-order bestellers natuurlijk als eerste aan de beurt zijn indien leverbaar.
Dat wordt maanden wachten

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 19:30

Grin

Ride si sapis.

[...]

Het wisselt extreem van geval tot geval; je kan geluk hebben maar zeker ook pech.
Ik had waarschijnlijk (enorm veel) geluk?

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rensfreriks
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:51
Bedrag door Apple net afgeschreven van de creditcard en status naar “verzending wordt voorbereid”. Iemand idee hoe lang het dan nog duurt? 15 PM 256gb natural titanium. Besteld op 22-9 om 14:22

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 08:20
rensfreriks schreef op woensdag 27 september 2023 @ 14:02:
Bedrag door Apple net afgeschreven van de creditcard en status naar “verzending wordt voorbereid”. Iemand idee hoe lang het dan nog duurt? 15 PM 256gb natural titanium. Besteld op 22-9 om 14:22
In theorie kan dat een paar dagen duren

Het is weer September 2025 :)

• Elidibus
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 15-09 08:04
Ben benieuwd, wat was de prognose van Apple toen je hem kocht? De mijne staat klaar voor levering tussen 2 en 9 oktober, dus als de jouwe ook in dat window zit ben ik hoopvol :)

• Royaljs
Elidibus schreef op woensdag 27 september 2023 @ 14:10:
[...]

Ben benieuwd, wat was de prognose van Apple toen je hem kocht? De mijne staat klaar voor levering tussen 2 en 9 oktober, dus als de jouwe ook in dat window zit ben ik hoopvol :)
Bij mij nou ook voorbereid op levering. Ook met prognose 2 - 9 oktober

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

Grin schreef op woensdag 27 september 2023 @ 13:38:
[...]

Het wisselt extreem van geval tot geval; je kan geluk hebben maar zeker ook pech.
Ik had waarschijnlijk (enorm veel) geluk?
Uit ervaring kan ik vertellen dat (grote) zakelijke klanten in bepaalde mate vrijwel altijd voorrang krijgen bij grote retailers en providers. Is ook niet heel gek, de zakelijke belangen van zowel verkoper als afnemer zijn van een ander niveau dan Truus die graag een nieuwe iPhone wil.

• the-edge
Dat had ik ook, kwartier/half uur later op verzonden met een track&trace (DHL).

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07 18:36
the-edge schreef op woensdag 27 september 2023 @ 14:25:
[...]

Dat had ik ook, kwartier/half uur later op verzonden met een track&trace (DHL).
Klein beetje extra info kan geen kwaad want ik zit in de prognose 20 oktober 27 oktober voor een max pro 256 blauw besteld op 21 september en zou dit graag willen vergelijken 8)7

• the-edge
the boiler schreef op woensdag 27 september 2023 @ 14:32:
[...]

Klein beetje extra info kan geen kwaad want ik zit in de prognose 20 oktober 27 oktober voor een max pro 256 blauw besteld op 21 september en zou dit graag willen vergelijken 8)7
Oh, nou, dat was de vraag niet op het bericht wat ik citeerde.

Enfin; besteld op 15-09 om 14:07. Prognose was 25 sept - 2 okt.
Vanmorgen had ik een weigerende creditcard, meteen gecorrigeerd. Toen sprong meteen de status op "verzending wordt voorbereid" en wat ik zeg; na een half uur stond deze op "verzonden" met een DHL t&t link.

Heb je zo voldoende extra info?
Ik snap enige frustratie, gewoon vragen om extra info is dan geen overbodige?

[ Voor 5% gewijzigd door the-edge op 27-09-2023 14:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reem0nN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07 18:36
the-edge schreef op woensdag 27 september 2023 @ 14:38:
[...]

Vanmorgen had ik een weigerende creditcard, meteen gecorrigeerd. Toen sprong meteen de status op "verzending wordt voorbereid" en wat ik zeg; na een half uur stond deze op "verzonden" met een DHL t&t link.

Helemaal geen frustratie hoor, maar gewoon nieuwsgierig zodat ik kan vergelijken : :9

• Ihagens
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:28
Dit is wel pas na dat je contact hebt gehad. En dus niet zoals het standaard proces gaat. Omdat je cc niet werkte stond de bestelling wel gereserveerd en heeft nu groen licht gehad en is nu direct verzonden. (Je hebt ook een ander tijdframe) voor tijdframe 2-9 zullen de t&t nog niet binnen. 30 min verzonden gaan worden gok ik.
the-edge schreef op woensdag 27 september 2023 @ 14:38:
[...]

• the-edge
Ihagens schreef op woensdag 27 september 2023 @ 14:49:
Dit is wel pas na dat je contact hebt gehad. En dus niet zoals het standaard proces gaat. Omdat je cc niet werkte stond de bestelling wel gereserveerd en heeft nu groen licht gehad en is nu direct verzonden. (Je hebt ook een ander tijdframe) voor tijdframe 2-9 zullen de t&t nog niet binnen. 30 min verzonden gaan worden gok ik.

[...]
Dat klopt!

• 0c2
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07:47

0c2

Het is vandaag erg stil in de store mbt Pro Max.... :(

• Chocoprins20
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 18-05 22:42
Update voor Vodafone / VF wachtenden:

Ik heb op 15 september een bestelling geplaatst en tot gisteren geen statusupdate ontvangen. Gisteren werd ik gebeld door een medewerkster van Vodafone, die me vertelde dat mijn gegevens met betrekking tot mijn inkomen e.d. niet correct waren ontvangen. Telefonisch hebben we alles opnieuw ingevuld en geaccepteerd. Nu staat er in de app als status: "wordt verwerkt".

Wat echter vervelend is, is dat de pagina met levertijden en mijn bestelbevestiging erg verwarrend zijn. Op de website staat dat bestellingen geplaatst tot en met 15 september 2-3 weken kunnen duren. Maar als ik in de app kijk en mijn mails bekijk, zie ik overal staan dat de besteldatum 16-09-2023 is, terwijl de eerste mail met de "bevestiging van je bestelling" op 15-09 om 14:57 uur is ontvangen.

Wie of wat moet ik nu geloven? Ik weet het allemaal niet meer… maar wat ik wel weet is dat Vodafone over 24 maanden een klant minder heeft maar goed wie ben ik. Ik vind de gang van zaken bij Vodafone ronduit slecht en onacceptabel. Er is sprake van een grote onduidelijkheid en inconsistentie in de communicatie van Vodafone.

[ Voor 7% gewijzigd door Chocoprins20 op 27-09-2023 15:07 ]

• Reem0nN
iPhone 15 Pro Max 512GB blauw is net binnen gekomen via Amazon.

Ik wacht nog even af op m’n Naturel order bij Amazon en Dustin, wel verleidelijk maar ben bang spijt te krijgen van de kleur blauw en 512GB is denk ik overkill voor nu.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PMast
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09-09 19:42
Van Apple een mailtje gehad dat mijn 15 Pro morgen geleverd wordt. Vroeger dan verwacht, want zou eerst tussen 2 en 9 oktober zijn. Ben heel benieuwd, zit momenteel nog op een iPhone 8. Dit wordt dus een mooie upgrade.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lorenzopot

lorenzopot

fenomenaal

PMast schreef op woensdag 27 september 2023 @ 15:23:
Van Apple een mailtje gehad dat mijn 15 Pro morgen geleverd wordt. Vroeger dan verwacht, want zou eerst tussen 2 en 9 oktober zijn. Ben heel benieuwd, zit momenteel nog op een iPhone 8. Dit wordt dus een mooie upgrade.
Als je van een 8 komt dan wordt het een enorme upgrade damn

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Bij KPN blijft het verdacht stil. Het is nog woensdag, maar hoopte stiekem op een status update voor diegene die vrijdag de 15e pre-order hebben gedaan met verlenging / nieuw abo.

Ik ga ook niet meer bellen, antwoord is toch altijd hetzelfde. Weet nix, kan nix, wil nix. Net de nieuwe muppets van asterix en obelix. Dus wacht maar geduldig langer.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rensfreriks
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:51
Elidibus schreef op woensdag 27 september 2023 @ 14:10:
[...]

Ook tussen 2 en 9 oktober. 🤞🏻🤞🏻

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 14:21
Na 5 dagen lang refreshen, hier en op verschillende webshops, heb ik eindelijk mij 15 PM 256 Blue in de tas!

Net opgehaald bij de MM toen die gisteren even weer beschikbaar was besteld.

Vanavond mobiel.nl bestelling annuleren die over 3 weken mogelijk geleverd kon worden.

Veel succes en tot over 1 of 2 jaar iedereen!

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

• JJFS
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:29
Ik kreeg zojuist onderstaande update over mijn bestelling bij KPN in de mail binnen.
Hij komt er bijna aan als ik ze mag geloven...

Dit is een update over je bestelling van de nieuwe Apple iPhone 15 Pro Max 5G 256GB, Natural Titanium. Door de succesvolle introductie hebben wij je Apple iPhone 15 Pro Max 5G 256GB, Natural Titanium op dit moment tijdelijk niet op voorraad. Zoals bij iedere nieuwe iPhone doen wij er alles aan om je toestel zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Wij zijn hiervoor wel afhankelijk van Apple.

Nog heel even geduld
Je gereserveerde Apple iPhone 15 Pro Max 5G 256GB, Natural Titanium komt er bijna aan. Als wij de Apple iPhone 15 Pro Max 5G 256GB, Natural Titanium weer op voorraad hebben, dan bezorgen wij je toestel zo snel mogelijk. Natuurlijk geldt: als 1e besteld = als 1e in huis!

Wij houden je op de hoogte
Zodra de Apple iPhone 15 Pro Max 5G 256GB, Natural Titanium leverbaar is, informeren wij je via e-mail.

Overigens wel grappig dat ze deze "succesvolle introductie" van de iPhone 15 een klein beetje onderschat hebben, ik las dat ze alleen al van de blauwe PM variant een backorder van 1300 stuks hebben staan bij Apple.
Dan heeft er iemand bij KPN een klein inschattingsfoutje gemaakt tijdens de bestelling bij Apple.

[ Voor 14% gewijzigd door JJFS op 27-09-2023 15:57 ]

• Johlo
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 02-09 15:13
JJFS schreef op woensdag 27 september 2023 @ 15:48:
Ik kreeg zojuist onderstaande update over mijn bestelling bij KPN in de mail binnen.

Dit is een update over je bestelling van de nieuwe Apple iPhone 15 Pro Max 5G 256GB, Natural Titanium. Door de succesvolle introductie hebben wij je Apple iPhone 15 Pro Max 5G 256GB, Natural Titanium op dit moment tijdelijk niet op voorraad. Zoals bij iedere nieuwe iPhone doen wij er alles aan om je toestel zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Wij zijn hiervoor wel afhankelijk van Apple.

Nog heel even geduld
Je gereserveerde Apple iPhone 15 Pro Max 5G 256GB, Natural Titanium komt er bijna aan. Als wij de Apple iPhone 15 Pro Max 5G 256GB, Natural Titanium weer op voorraad hebben, dan bezorgen wij je toestel zo snel mogelijk. Natuurlijk geldt: als 1e besteld = als 1e in huis!

Zodra de Apple iPhone 15 Pro Max 5G 256GB, Natural Titanium leverbaar is, informeren wij je via e-mail.
Betekent niet zo veel, deze mail hadden ik en anderen afgelopen vrijdag al...

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

JJFS schreef op woensdag 27 september 2023 @ 15:48:

Nog heel even geduld

Dit is dezelfde mail die ik vrijdag de 22e kreeg.

Had jij hem ook op vrijdag de 15e preorder gedaan? Lijkt me krom als ik weer diezelfde mail krijg van KPN.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Het is wel precies wat ik verwacht had: uitlevering eerste orders gaat nog prima (voor een aantal pre-orders en in elk geval bij de meeste retailers), daarna een aantal vrije voorraad, maar de rest wacht nog weken op zijn nieuwe iPhone. En zo gaat het eigenlijk elkaar jaar weer: eerst een flink aantal en dan weken amper iets.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

• JJFS
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:29
Johlo schreef op woensdag 27 september 2023 @ 15:56:
[...]

Betekent niet zo veel, deze mail hadden ik en anderen afgelopen vrijdag al...
Ik weet dat het ook gewoon een zoethoudertje is om hun belofte over de wekelijkse communicatie na te komen.
Ik heb hem op de 20e pas besteld en ga ervan uit dat ik nog zeker 2 tot 4 weken zal moeten wachten.

• Limitted
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:21
Iemand al die beloofde sms gehad van Vodafone?

• lorenzopot

lorenzopot

fenomenaal

Zijn er nu meer mensen (dan de vorige 3) die een toestel van Amac hebben ontvangen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greg36
  • Laatst online: 07:48
Limitted schreef op woensdag 27 september 2023 @ 16:01:
nee nog niks:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ilsss
  • Laatst online: 12-10-2023
Hier nog niks….

• larszoersel
  • Laatst online: 07-10-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 16:21:
[...]

Ook via Telenet besteld met initieel een datum van 27/10 en vandaag gewoon bezorgd. Maar de enige mail die ik heb gekregen is gisteren van PostNL.
Mag ik vragen welk toestel je in bestelling had? Ik heb zelf de pro max 256gb in het zwart bij launch bestemd, maar tot op heden nog geen mail ontvangen ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
Hier ook nog niet. Misschien vanavond wel een bericht dat hij is verzonden O-)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• laracroftonline
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-09 13:06
Zojuist mijn bestelling bij amac geannuleerd.

• Greg36
  • Laatst online: 07:48
Nol_NL schreef op woensdag 27 september 2023 @ 16:21:
[...]

Hier ook nog niet. Misschien vanavond wel een bericht dat hij is verzonden O-)
Denk het niet! Maar zou wel heel fijn zijn:)

• Tom-82
laracroftonline schreef op woensdag 27 september 2023 @ 16:22:
Zojuist mijn bestelling bij amac geannuleerd.
Uit nieuwsgierigheid, heb je de telefoon ergens anders kunnen bestellen of besteld?

Ik zit zelf in de twijfel om hetzelfde te doen, maar zolang ik nog geen andere heb gevonden houd ik de bestelling aan.

• laracroftonline
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-09 13:06
Tom-82 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 16:30:
[...]

Uit nieuwsgierigheid, heb je de telefoon ergens anders kunnen bestellen of besteld?

Ik zit zelf in de twijfel om hetzelfde te doen, maar zolang ik nog geen andere heb gevonden houd ik de bestelling aan.
ik zie dat galaxus de meeste op voorraad hebben maar ik heb geen ervaring met hun?
Iemand hier wel ervaring met Galaxus?

• ParaNoID
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-08 13:35
Doodstilte vanuit Amazon op mijn PM 256 NT preorder. Wat een rare zaak soms.

• Stunned Guy
Stunned Guy schreef op woensdag 27 september 2023 @ 07:44:
[...]

Dat geluk had ik uiteraard niet, pakket zou naar een Post NL punt gaan maar die sluiten op woensdag al op de waanzinnige tijd van 12.00 uur.

Hopelijk wel morgen levering op ditzelfde punt, terwijl ik morgen gewoon wel thuis ben maargoed..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

larszoersel schreef op woensdag 27 september 2023 @ 16:13:
[...]

Mag ik vragen welk toestel je in bestelling had? Ik heb zelf de pro max 256gb in het zwart bij launch bestemd, maar tot op heden nog geen mail ontvangen ...
Pro 128 NT

• Reem0nN
ParaNoID schreef op woensdag 27 september 2023 @ 16:49:
Doodstilte vanuit Amazon op mijn PM 256 NT preorder. Wat een rare zaak soms.
Hier exact hetzelfde probleem, ze hebben net wel een 15 PM 512GB in het blauw kunnen afleveren.
Ik vermoed echt dat Apple de vraag voor de Naturel heeft onderschat, en eerst hun eigen orders gaat wegwerken voor andere grote retailers meerdere voorraden ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 16:25

cronixx

krieuw

PMast schreef op woensdag 27 september 2023 @ 15:23:
Hier helaas dat mailtje nog niet.

Hier een Pro Max 256GB NT ook met levering: 2-9 oktober.
Vanmiddag om 13:25 wel CreditCard charge en sindsdien ook de bestel status versprongen naar "verzending wordt voorbereid".

We zijn in ieder geval een stapje verder :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Opzouten
Vodafone doodstil.

• medu80
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:21
Chocoprins20 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 15:03:
Update voor Vodafone / VF wachtenden:

Ik heb op 15 september een bestelling geplaatst en tot gisteren geen statusupdate ontvangen. Gisteren werd ik gebeld door een medewerkster van Vodafone, die me vertelde dat mijn gegevens met betrekking tot mijn inkomen e.d. niet correct waren ontvangen. Telefonisch hebben we alles opnieuw ingevuld en geaccepteerd. Nu staat er in de app als status: "wordt verwerkt".

Wat echter vervelend is, is dat de pagina met levertijden en mijn bestelbevestiging erg verwarrend zijn. Op de website staat dat bestellingen geplaatst tot en met 15 september 2-3 weken kunnen duren. Maar als ik in de app kijk en mijn mails bekijk, zie ik overal staan dat de besteldatum 16-09-2023 is, terwijl de eerste mail met de "bevestiging van je bestelling" op 15-09 om 14:57 uur is ontvangen.

Wie of wat moet ik nu geloven? Ik weet het allemaal niet meer… maar wat ik wel weet is dat Vodafone over 24 maanden een klant minder heeft maar goed wie ben ik. Ik vind de gang van zaken bij Vodafone ronduit slecht en onacceptabel. Er is sprake van een grote onduidelijkheid en inconsistentie in de communicatie van Vodafone.
Je opzegtermijn van 14 dagen gaan in nadat je de telefoon hebt ontvangen. Dus je hoeft niet 24 maand te wachten. Gezien je nog niets hebt ontvangen.

• Ihagens
cronixx schreef op woensdag 27 september 2023 @ 17:06:
[...]

Hier helaas dat mailtje nog niet.

Hier een Pro Max 256GB NT ook met levering: 2-9 oktober.
Vanmiddag om 13:25 wel CreditCard charge en sindsdien ook de bestel status versprongen naar "verzending wordt voorbereid".

We zijn in ieder geval een stapje verder :-)
Hier het zelfde voor het zelfde model

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• medu80
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:21
Ik heb gisteren een SMS geha:

Dit is echt super jammer... Helaas kunnen we niet meteen je Apple iPhone 15 Pro 128GB Natural Titanium bezorgen. Dit gaan we natuurlijk zo snel mogelijk fixen! Je hoort snel weer van ons en tevens vind je op vodafone.nl/levertijd altijd de actuele levertijden.

Ben blij dat ze het SUPER jammer vinden en niet gewoon jammer. >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:23
SgtElPotato schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 23:26:
[...]

Vroeger had je altijd die 'bedrijfjes' die nieuwe iPhones kochten, BTW terug vraagde en hem dan voor iets meer dan de prijs zonder BTW verkochten. Dat was vroeger.
Dat kan inderdaad tegenwoordig niet meer. Ik heb mijn iPhone 14 Pro Max ook verkocht. En de teruggevraagde btw werd natuurlijk deels weer betaald aan de Belastingdienst, doordat het toestel van de balans verdween.

Zomaar een iPhone van de balans halen terwijl je de btw hebt teruggevraagd, is natuurlijk fraude. Als je zaken doet, moet je het ook eerlijk doen.

• Opzouten
medu80 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 17:24:
[...]

Dit is echt super jammer... Helaas kunnen we niet meteen je Apple iPhone 15 Pro 128GB Natural Titanium bezorgen. Dit gaan we natuurlijk zo snel mogelijk fixen! Je hoort snel weer van ons en tevens vind je op vodafone.nl/levertijd altijd de actuele levertijden.

Ik heb niks gehad aan smsen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Royaljs
Net een mail gehad van Apple dat mijn iPhone 15 pro Max, 256gb NT morgen wordt geleverd met express.

Originele verzend prognose van Apple was 2 tot 9 oktober. Dus nagenoeg een week eerder verzonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Opzouten
medu80 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 17:24:
[...]

Ik heb deze sms trouwens bijna 2w geleden al gehad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ihagens
Royaljs schreef op woensdag 27 september 2023 @ 18:12:
Net een mail gehad van Apple dat mijn iPhone 15 pro Max, 256gb NT morgen wordt geleverd met express.

Originele verzend prognose van Apple was 2 tot 9 oktober. Dus nagenoeg een week eerder verzonden.
Ik nog niks gehoord, zelfde toestel en tijdvlak. Hoe laat had je je order er door?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Opzouten
In de sms die we van Vodafone vandaag krijgen zegt de klantenservice dat er wederom helaas in staat en dat er een link naar levertijden in staat.

• Ruud0012
Opzouten schreef op woensdag 27 september 2023 @ 18:56:
In de sms die we van Vodafone vandaag krijgen zegt de klantenservice dat er wederom helaas in staat en dat er een link naar levertijden in staat.
En dat is het? En als je nog niets hebt gehoord? Wat dan? Erg onduidelijk allemaal. En een chronisch tekort aan iPhones. 😂

• Royaljs
Ihagens schreef op woensdag 27 september 2023 @ 18:40:
[...]

Ik nog niks gehoord, zelfde toestel en tijdvlak. Hoe laat had je je order er door?
Ik had de bevestigings email van Apple om 14:23 gehad.
Dus zou zeggen rond die tijd?

• Opzouten
Ruud0012 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 18:58:
[...]

En dat is het? En als je nog niets hebt gehoord? Wat dan? Erg onduidelijk allemaal. En een chronisch tekort aan iPhones. 😂
Ze krijgen pas voorraden over 2 weken.

• Ruud0012
Opzouten schreef op woensdag 27 september 2023 @ 19:04:
[...]

Ze krijgen pas voorraden over 2 weken.
Oh. Dat is nieuw. Normaal wekelijks.

• Tom-82
Vooral Pro Max modellen zijn vertraagd:

https://www.iculture.nl/nieuws/kuo-vraag-iphone-15-pro-max/
Pagina: 1 ... 255 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.