[verwijderd]
[ Voor 94% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:16 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 94% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:16 ]
Mailtje.Mar.tin schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:48:
[...]
Naar aanleiding van contact dat jij had gelegd? Of uit CB zelf?
Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
[ Voor 95% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:15 ]
Verwijderd
Precies.ja.carpebios schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:49:
Ben wel benieuwd hoeveel mensen er nu een iPhone hebben vanuit de rijen.
MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"
Net gebeld naar mijn afhaal winkel vandaag hoort iedereen nog iets van mediamarkt, dat was het bericht wat zij had doorgekregen. Ze kon verder ook niks vertellen, voor de winkels is het nog niet zeker hoeveel zij er binnenkrijgen vandaag..diotav schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:51:
Bij Media Markt is het nog stil.
[ Voor 129% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:15 ]
8:08 besteld bij Coolblue (Silver 64GB) en heb orderbevestiging met aflevering op morgen.Mar.tin schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:55:
Dus even een korte Recap:
Coolblue:
Wisselende berichten, +- tot 8:02 - 8:03 zijn er bestellingen doorgegaan, maar ook bestellingen van 7:58 al geannuleerd. Verspreid over alle modellen.
Bol:
Radiostilte
Belsimpel:
Radiostilte
Mediamarkt:
Vandaag bericht met méér informatie.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Bij de MediaMarkt is de status veranderd hoor voor degenen die hem vandaag kunnen afhalen.Mar.tin schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:55:
Coolblue:
Wisselende berichten, +- tot 8:02 - 8:03 zijn er bestellingen doorgegaan, maar ook bestellingen van 7:58 al geannuleerd. Verspreid over alle modellen.
Bol:
Radiostilte
Belsimpel:
Radiostilte
Mediamarkt:
Wat is dat mailadres?Robertreyez schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:56:
Heb weer even gebeld met CB, heb een mail adres gehad om een klacht in te kunnen dienen. Zal er niet eerder mijn toestel door hebben maar ik vind dit slechte service en valse hoop, even m'n ei kwijt daar.
Wat betreft CB: orderbevestigingen en "je bestelling wordt ingepakt" zegt allemaal niets. Heb nu 3 keer gebeld, het is een zooitje daar. Ze weten niet of er uberhaupt toestellen naar winkels gaan voor mensen die voor afhalen kiezen. Verder komt er morgenochtend vroeg een mail met definitief goed of slecht nieuws, eerder dan dat is niets zeker.Mar.tin schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:55:
Coolblue:
Bol:
Radiostilte
Belsimpel:
Radiostilte
Mediamarkt:
Je hebt ook te maken met verschillende configuraties he.Joshoon schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:58:
[...]
Wat is dat mailadres?
Vind het sowieso niet kunnen dat mensen die later hebben besteld hun toestel eerder krijgen, en dat men voor 8:00 al konden bestellen.
Je hebt een DM.Joshoon schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:58:
[...]
Wat is dat mailadres?
Vind het sowieso niet kunnen dat mensen die later hebben besteld hun toestel eerder krijgen, en dat men voor 8:00 al konden bestellen.
[ Voor 13% gewijzigd door NotSoSteady op 03-11-2017 10:00 ]
[ Voor 97% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:15 ]
[ Voor 6% gewijzigd door MrTuinstra op 03-11-2017 10:02 ]
[ Voor 89% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:15 ]
You and I have memories longer than the road ahead
Ik heb om 8:02 besteld want winkelmandje deed raar.Xplosivv schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:02:
Net even CB gesproken, kennelijk stonden ze op 08.03 al in de negatieve producten, en zijn toen van achter naar voren mensen mailtjes gaan sturen dat ze niet meer op voorraad waren. Helaas zat ik daar ook bij.
Bestelling maar geannuleerd dan.
Het is weer bijna September 2026 :)
[ Voor 101% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:15 ]
Geannuleerd? Betekend dat dat je bestelling wel blijft staan en niet opnieuw hoeft te bestellen als hij later komt?Xplosivv schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:02:
Net even CB gesproken, kennelijk stonden ze op 08.03 al in de negatieve producten, en zijn toen van achter naar voren mensen mailtjes gaan sturen dat ze niet meer op voorraad waren. Helaas zat ik daar ook bij.
Heb je voor afhalen gekozen?Xplosivv schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:02:
Nee, ze zeiden dat pas begin December een grote lichting komt, maar dan ben ik niet in het land. Dus ik heb de bestelling geannuleerd.Joshoon schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:09:
[...]
Geannuleerd? Betekend dat dat je bestelling wel blijft staan en niet opnieuw hoeft te bestellen als hij later komt?
Klantenservice gaf mij aan dat ik mij dan vrolijk opnieuw moet aanmelden voor een e-mail bericht (die ik nu ook niet kreeg) zodat hij weer beschikbaar is en dan opnieuw moest bestellen.
[ Voor 30% gewijzigd door xGROOVER op 03-11-2017 10:12 ]
Klopt, als je nu besteld bij Apple dan zit je daar ook tussen.Xplosivv schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:11:
[...]
Nee, ze zeiden dat pas begin December een grote lichting komt, maar dan ben ik niet in het land. Dus ik heb de bestelling geannuleerd.
Bleh... ik kan niet tegen dit soort mensen. Dat je met dit soort dingen een paar honderd euro wil verdienen vind ik echt treurig.xGROOVER schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:11:
Onze laatste poging wegkapen en verkopen op marktplaats GG
https://www.marktplaats.n...f31&previousPage=lr&pos=6
https://www.marktplaats.n...f31&previousPage=lr&pos=7
Pura Vida
Gebeurd met alles: schoenen, kleding, consoles... vraag en aanbodMaverick2001 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:14:
[...]
Bleh... ik kan niet tegen dit soort mensen. Dat je met dit soort dingen een paar honderd euro wil verdienen vind ik echt treurig.
[ Voor 99% gewijzigd door rapanui op 03-11-2017 10:35 ]
Eigenlijk moet niemand deze toestellen kopen, ook niet voor de normale prijs.xGROOVER schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:11:
Onze laatste poging wegkapen en verkopen op marktplaats GG
https://www.marktplaats.n...f31&previousPage=lr&pos=6
https://www.marktplaats.n...f31&previousPage=lr&pos=7
Eens, maar die gene zet er ook echt bij, heb het niet nodig...Champing schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:16:
[...]
Gebeurd met alles: schoenen, kleding, consoles... vraag en aanbod
Om een centje te verdienen?Jieve schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:17:
[...]
Eigenlijk moet niemand deze toestellen kopen, ook niet voor de normale prijs.
Dan zit die met 2 iPhones en leert die het af om andere mensen in de weg te zitten en alleen te kopen om winst te maken.
Als je iets niet nodig hebt, waarom koop je het dan!!
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Las hier net ook dat iemand er drie had gekocht dus ja.. Dat gebeurt helaas.Jieve schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:17:
[...]
Dan zit die met 2 iPhones en leert die het af om andere mensen in de weg te zitten en alleen te kopen om winst te maken.
Everything Can Help!
Dat is onnodig idd...Jieve schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:17:
[...]
Eens, maar die gene zet er ook echt bij, heb het niet nodig...
Je bent gek als je het niet doet. Ik kan er elk jaar weer een paar keer "gratis" van op vakantie, en dat voor een paar minuutjes werk. En ik maak vandaag 9 mensen echt super blij met een nieuwe iPhone, daar doe ik het natuurlijk ook voor, die blije gezichtenMaverick2001 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:14:
[...]
Bleh... ik kan niet tegen dit soort mensen. Dat je met dit soort dingen een paar honderd euro wil verdienen vind ik echt treurig.
Dit dus, aso. Tuurlijk is het een kwestie van aanbod/vraag wat de prijs maakt. Maar in dit soort gevallen is het misbruik maken van de schaarste. Bestellen om te verkopen.Jieve schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:17:
[...]
9 blije gezichten en meerdere niet blije gezichtenpjvandesande schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:18:
[...]
Je bent gek als je het niet doet. Ik kan er elk jaar weer een paar keer "gratis" van op vakantie, en dat voor een paar minuutjes werk. En ik maak vandaag 9 mensen echt super blij met een nieuwe iPhone, daar doe ik het natuurlijk ook voor, die blije gezichten
Vreemd, ik krijg ook geen reactie's, zelfde status nog steeds.Captain Planet schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:19:
Nou ik heb geen mail, krijg geen reactie op mijn app. En de status staat nog steeds Je bestelling is in goede orde ontvangen
Bwahahaha, maak jij er even een altruïstisch verhaal van, het gaat om de cash. En dat mag hoor, je scalpt maar raak, maar je motivatie is duidelijk.pjvandesande schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:18:
[...]
Je bent gek als je het niet doet. Ik kan er elk jaar weer een paar keer "gratis" van op vakantie, en dat voor een paar minuutjes werk. En ik maak vandaag 9 mensen echt super blij met een nieuwe iPhone, daar doe ik het natuurlijk ook voor, die blije gezichten
Good taste is for people who can’t afford sapphires
verwacht ik nietJoshoon schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:20:
[...]
Vreemd, ik krijg ook geen reactie's, zelfde status nog steeds.
Niet op Facebook, niet op Twitter en niet via mail, alleen telefonisch te horen gekregen dat ik pech heb.
Misschien is dat positief?
Ik begrijp niet hoe die mensen blij kunnen zijn dat ze bij jou een iPhone X 64GB voor ongeveer €1500 kopen. Als jij die telefoons niet had besteld, zouden jouw ‘klanten’ eerder in de normale wachtrij staan en hem ook gewoon komende dagen geleverd kunnen krijgen voor de normale prijs!pjvandesande schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:18:
[...]
Ja I know... maar blijft treurig.Champing schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:16:
[...]
Gebeurd met alles: schoenen, kleding, consoles... vraag en aanbod
Pura Vida
Vergeet niet dat er echt heel veel mensen zijn die in de tijd van het staan in een wachtrij meer verdienen dan de premium die ze betalen.AppleiFan schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:22:
[...]
Ik begrijp niet hoe die mensen blij kunnen zijn dat ze bij jou een iPhone X 64GB voor ongeveer €1500 kopen. Als jij die telefoons niet had besteld, zouden jouw ‘klanten’ eerder in de normale wachtrij staan en hem ook gewoon komende dagen geleverd kunnen krijgen voor de normale prijs!
hi!
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
De SG 64 GB was om 08:01 al wegpdavie2311 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:25:
Hmmm..Hoewel geen bericht nog van CB, twijfel ik of ik hem ga krijgen vandaag. Mijn bestelling is van 8.04..
Als ze al binnen 2 minuten weg waren? Toch maar hoop hebben?
Vraag / aanbod. In mijn optiek zijn het slimme handelaren
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Touche...carpebios schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:26:
Geen berichten van cb? Dit topic staat er vol mee
ook cb maar eens gestalked.....pdavie2311 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:27:
[...]
Zilver 64GB...Betere keuze hoop ik dan maar?
[ Voor 18% gewijzigd door Martinus op 03-11-2017 10:29 ]
no comment
Je bedoelt 4 minuten, je kon om 7:58 al bestellen. Gaat helemaal nergens over.pdavie2311 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:25:
Hmmm..Hoewel geen bericht nog van CB, twijfel ik of ik hem ga krijgen vandaag. Mijn bestelling is van 8.04..
Als ze al binnen 2 minuten weg waren? Toch maar hoop hebben?
Wat mensen verdienen? Lijkt me niet dat dat uitmaakt. Of je nou veel of weinig verdient, je betaalt veel extra geld (premium prijs) dankzij schaarste die gecreëerd is door hun eigen o zo fijne verkopers, “want die zorgen ervoor dat ze snel een iPhone kunnen kopen”.pjvandesande schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:25:
[...]
Vergeet niet dat er echt heel veel mensen zijn die in de tijd van het staan van een wachtrij meer verdienen dan de premium die ze betalen.
Inderdaad, had hem voor 8 uur al in mijn mandje dacht ik.Ik blijf hoop houden.Joshoon schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:28:
[...]
Je bedoelt 4 minuten, je kon om 7:58 al bestellen. Gaat helemaal nergens over.
En dat is dan toch ietsje anders dan 9 iphones met veel winst verkopen vind ik persoonlijkDannydekr schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:26:
[...]
Vraag / aanbod. In mijn optiek zijn het slimme handelarenIkzelf wil hem veel te graag hebben en zelf gebruiken.
Heb ooit eens een Apple Watch gekocht toen deze net nieuw was, geïmporteerd vanuit Duitsland. Toen kwam er iemand op m'n pad die me 900 euro bood, zonder dat ik er specifiek om vroeg, waardoor ik dus bijna 500 winst maakte. Dit was echt te veel geld om niet te doen. Meneer kwam deze dus netjes ophalen, rekende af en ikzelf heb daarna alsnog een Apple Watch gekocht welke uiteindelijk dus gratis was
3 werkdagen kreeg ik te horen, is dus ongeveer woensdag. Niet te doen.Ibix schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:29:
Meest vervelend voor de mensen die via CB besteld en met iDeal betaald hebben is dat we nu doodleuk dagen moeten wachten op terugstorten van ons geld.
bijzonder blijft het.... er is toch wel ene heeeeeel klein groepje die wel iets positiefs moeten melden, aangezien er wel iets van voorraad was?!zomerweer schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:29:
SG 64 bij CB, besteltijd 08:00 wordt niet geleverd. Zowel via Twitter als WhatsApp contact, de een spreekt van een soort wachtrij en de ander zegt je krijgt je geld terug.
Één grote chaos daar op kantoor.
no comment
[ Voor 93% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:15 ]
Eens, dit is achteraf verkopen omdat er iemand op het pad komt. Van tevoren met voorbedachte rade gewoon zoveel iPhones kopen voor de verkoop is gewoon genaaid, vooral voor de mensen die van die handelaren kopen eigenlijk. Die worden helemaal in hun **** gepakt en ze hebben het niet eens door.Roos79 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:30:
[...]
En dat is dan toch ietsje anders dan 9 iphones met veel winst verkopen vind ik persoonlijk
Dan is jouw bericht het teken voor mij dat ik nergens meer op hoef te hopenCaptain Planet schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:31:
eindelijk reactie van CB. Ik was te laat (8.05 256 Silver) Maar ze krijgen een nieuwe lading binnen, weten alleen niet wanneer. Ik krijg de optie om te wachten of annuleren
Crap! Ik hoop nog steeds. 64GB zilver...Please. Nog geen mail ontvangen.Captain Planet schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:31:
eindelijk reactie van CB. Ik was te laat (8.05 256 Silver) Maar ze krijgen een nieuwe lading binnen, weten alleen niet wanneer. Ik krijg de optie om te wachten of annuleren
Via Apple or een ander? Ik woon ook in Utrecht maar heb nog geen geel busje gezien, ik sta op de uitkijk :-)SmithNL schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:48:
Vrijdag, november 03, 2017 Locatie Tijd Collo
7 Afgeleverd en getekend Utrecht 09:46
1 Collo
De mazzel allemaal!
[afbeelding]
MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"
Dat staat de aflevering voor vanavond, even bellen, soms kunnen ze het nog aanpassen op het versturen na een depot (afhalen na 2 uur)knny schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:39:
Hier nog DHL on hold in Ams 😬 whyyyy
Same here, maar zit in de middagroute is me telefonisch gezegd.knny schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:39:
Hier nog DHL on hold in Ams 😬 whyyyy
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
das wel heel bijzonder... 7:59..... krijg ene heel hoog at random gevoel. Net als dat sommige om 9.20 bij apple hebben kunnen bestellen en anderen 9:06 achter het net visten.Joshoon schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:37:
Vriend van mij heeft iPhone X 64GB SG besteld om 7:59 en kreeg dit van CB:
Hoi Mark, bedankt voor je privébericht met je e-mailadres. Ik heb het meteen voor je nagekeken en ik heb rotnieuws: helaas sturen we je morgen geen nieuwe iPhone X toe. Ik vind het super balen voor je en ik wil je dan ook mijn oprechte excuses aanbieden. De vraag was groter dan onze voorraad. Groeten
no comment
[ Voor 44% gewijzigd door _Bailey_ op 03-11-2017 10:55 ]
hahahaha DAMNNNNNNNNNNNNNNNNNNNSmithNL schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:48:
Vrijdag, november 03, 2017 Locatie Tijd Collo
7 Afgeleverd en getekend Utrecht 09:46
1 Collo
De mazzel allemaal!
[afbeelding]
Bij mij kon hij niks zeggen over verwachte leveringMJHH93 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:43:
CB via whatsapp: ik zie dat er volgende week een nieuwe levering staat gepland.
[ Voor 41% gewijzigd door stefanschroen op 03-11-2017 10:46 ]
Bij mij eerst ook niet maar ik vertelde dat ik twijfelde over nu annuleren en dan wachten op de levering van Apple. Toen was het direct van we verwachten volgende week een levering.Captain Planet schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:45:
[...]
Bij mij kon hij niks zeggen over verwachte levering
✌
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq