Maar wat had je dan verwacht? Klantenservice weet gewoon echt niks wat er logistiek afspeelt. Ze kunnen je pas helpen als je order een T&T heeft, want dan kunnen ze zeggen: hij komt er aan. Dat hele moment daarvoor tasten ze ook in het duister. En het is voor de zotte dat providers gewoon niet hun personeel de regel oplegt niet te communiceren over pre-orders. Want ze bedenken maar wat en dat maakt klanten alleen maar frustrerender.CJSP schreef op donderdag 15 september 2022 @ 20:25:
Wat goed zeg die mail van KPN met een wereldwijd te kort… vanmorgen nog hele verhalen van de klantenservice gehoord dat ze deze keer echt ruim voldoende voorraad hadden omdat het met de 13 een beetje mis was gegaan. Nee hoor meneer u staat op stap 1 maar dan kom door het bezorg bedrijf die uw status nog niet heeft geupdate….. ze verzinnen ze waar je bij staat.
Het eerste klopt, het tweede niet.Skybox_ schreef op donderdag 15 september 2022 @ 20:27:
[...]
Maar wat had je dan verwacht? Klantenservice weet gewoon echt niks wat er logistiek afspeelt. Ze kunnen je pas helpen als je order een T&T heeft, want dan kunnen ze zeggen: hij komt er aan. Dat hele moment daarvoor tasten ze ook in het duister. En het is voor de zotte dat providers gewoon niet hun personeel de regel oplegt niet te communiceren over pre-orders. Want ze bedenken maar wat en dat maakt klanten alleen maar frustrerender.
Ze moeten verkopen, als je zegt “weet niet wanneer ik kan leveren” gaat de klant shoppen.
Waarom wilt die anders op release de iPhone?
Zoete broodjes..
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Uiteraard uiteraard, maar zeg dan: “Vanaf vrijdag leveren wij iPhones uit, voor nu kunnen we niks meer zeggen, maar je bent zeker een van de eerste!” - politiek correct, niks gelogen en geen valse beloftes. Dus gewoon jammer dat klantenservice personeel hun ‘macht’ gebruiken om mensen andere dingen te vertellen. Beetje krielig die personen die gewoon niks weten maar wel lopen te stangenFamous schreef op donderdag 15 september 2022 @ 20:28:
[...]
Het eerste klopt, het tweede niet.
Ze moeten verkopen, als je zegt “weet niet wanneer ik kan leveren” gaat de klant shoppen.
Waarom wilt die anders op release de iPhone?
Zoete broodjes..
Maar CB zou vanavond ook de mails versturen dat je hem morgen kunt halen. Iemand die al gehad dan?
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Ja dit bedoel ikCJSP schreef op donderdag 15 september 2022 @ 20:25:
Wat goed zeg die mail van KPN met een wereldwijd te kort… vanmorgen nog hele verhalen van de klantenservice gehoord dat ze deze keer echt ruim voldoende voorraad hadden omdat het met de 13 een beetje mis was gegaan. Nee hoor meneer u staat op stap 1 maar dan kom door het bezorg bedrijf die uw status nog niet heeft geupdate….. ze verzinnen ze waar je bij staat.
Staat er bij jou ook op de bestelstatus dat je pakket is overgedragen aan AMP?Joshuax8 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 20:31:
Vermoed dat Tele2 morgen toch via PostNL levert!Heb geen mail of iets gehad maar verwacht ook geen andere pakketjes
[Afbeelding]
Verwacht die morgen maar. Heb vaak zat iets bij CB besteld om op te halen en kreeg pas 's nachts een mail.pdavie2311 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 20:35:
Maar CB zou vanavond ook de mails versturen dat je hem morgen kunt halen. Iemand die al gehad dan?
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Ook maar even met Coolblue gebeld, mijn 14 Pro Max ligt morgen klaar
.
Ja, erg verwarrendGoldenBirdy schreef op donderdag 15 september 2022 @ 20:36:
[...]
Staat er bij jou ook op de bestelstatus dat je pakket is overgedragen aan AMP?
Dat dacht ik ook, maar ze zeiden dat die vanavond kwam. Naja..Toppe schreef op donderdag 15 september 2022 @ 20:36:
[...]
Verwacht die morgen maar. Heb vaak zat iets bij CB besteld om op te halen en kreeg pas 's nachts een mail.
Toen ik belde konden ze dat niet zeggen om 1900 uur. Nu wel telefonisch? Ook raar..bob-nwk schreef op donderdag 15 september 2022 @ 20:39:
Ook maar even met Coolblue gebeld, mijn 14 Pro Max ligt morgen klaar.
CB is vaak laat met de bevestigingen (pas op het tijdstip dat ze echt het label erop plakken waarschijnlijk). Maar je kan altijd even bellen, zojuist zelf ook gedaan. 010-7988999pdavie2311 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 20:41:
[...]
Dat dacht ik ook, maar ze zeiden dat die vanavond kwam. Naja..
Die duurt nog ffpdavie2311 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 20:41:
[...]
Dat dacht ik ook, maar ze zeiden dat die vanavond kwam. Naja..
Al snap ik ook dat mensen vroeg gaan slapen zodat morgen snel is
In mijn bestelstatus staat sinds gisteren "Je bestelling is overgedragen aan onze koerier, AMP. ".Joshuax8 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 20:31:
Vermoed dat Tele2 morgen toch via PostNL levert!Heb geen mail of iets gehad maar verwacht ook geen andere pakketjes
[Afbeelding]
Had jij dat ook? En dan toch PostNL?
Verwijderd
Nope.pdavie2311 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 20:35:
edit: in de app zie je wel dat je deze kan afhalen in de gekozen winkel, maar een echte bevestiging is dit volgens mij niet.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2022 21:01 ]
Iemand die een iPhone 14 Pro Max 1TB heeft besteld toevallig al een T&T van PostNL ontvangen?
Yep staat bij mij in de PostNL app op morgen, maar in mijn MM account is nog niks veranderdthekingmatt3 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 20:28:
Iemand al meer vanuit mediamarkt?
Bij mij nu ooks0kkie schreef op donderdag 15 september 2022 @ 20:51:
[...]
Yep staat bij mij in de PostNL app op morgen, maar in mijn MM account is nog niks veranderd
Volgens mij zijn die er totaal niet. Nergens te bekennen.Dylannx3 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 20:50:
Iemand die een iPhone 14 Pro Max 1TB heeft besteld toevallig al een T&T van PostNL ontvangen?
Ik heb er een besteld bij Vodafone en geen bericht so far.
Alleen de pro zonder Max modellen zie ik bij MM
[ Voor 6% gewijzigd door Ruud0012 op 15-09-2022 20:59 ]
Heb jij ook winkel afhaling ?bob-nwk schreef op donderdag 15 september 2022 @ 20:43:
[...]
CB is vaak laat met de bevestigingen (pas op het tijdstip dat ze echt het label erop plakken waarschijnlijk). Maar je kan altijd even bellen, zojuist zelf ook gedaan. 010-7988999
Verwijderd
Geen druk hier, ik heb pas vorige vrijdag om 19:00 besteldMarioMark1541 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 21:00:
[...]
Neem aan dat je die morgen pa krijgt ?
Oh nee toch…. Nou ik houd mijn hart vast hoe lang dit dan gaat duren…Ruud0012 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 20:58:
[...]
Volgens mij zijn die er totaal niet. Nergens te bekennen.
Ik heb er een besteld bij Vodafone en geen bericht so far.
Alleen de pro zonder Max modellen zie ik bij MM
Vanmiddag bij MediaMarkt besteld (iPhone 14 Pro Max, 256gb, zwart). Kreeg het met verlengen niet voor elkaar bij tele2 (ook niet telefonisch). Uiteindelijk via hun voor 5 euro meer gedaan. Valt nog wel te overzien. Nu is het afwachten.
offtopic:
Nu even zoeken naar het officiele lederen hoesje met magsafe (kom van een 11 pro max). Die kost bij Apple 69 maar is slecht op voorraad. Tips hoor ik graag
.
Nu even zoeken naar het officiele lederen hoesje met magsafe (kom van een 11 pro max). Die kost bij Apple 69 maar is slecht op voorraad. Tips hoor ik graag
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Binnen nu en een maand en daarna mag je er minimaal 11 maand van genietenDylannx3 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 21:04:
[...]
Oh nee toch…. Nou ik houd mijn hart vast hoe lang dit dan gaat duren…
Ik hoop het heel erg! De communicatie is op zn best genoemd erg vreemd, maar mijn PostNL app geeft niks aan..Joshuax8 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 20:31:
[Afbeelding]
Ja, daar staat hij nog steeds opymmv schreef op donderdag 15 september 2022 @ 20:48:
[...]
In mijn bestelstatus staat sinds gisteren "Je bestelling is overgedragen aan onze koerier, AMP. ".
Had jij dat ook? En dan toch PostNL?
Probeer er maar is een te vinden. Ergens.Dylannx3 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 21:04:
[...]
Oh nee toch…. Nou ik houd mijn hart vast hoe lang dit dan gaat duren…
Maar in je order nog niets te zien?bob-nwk schreef op donderdag 15 september 2022 @ 20:39:
Ook maar even met Coolblue gebeld, mijn 14 Pro Max ligt morgen klaar.
Amazon zijn de meeste wel op voorraad.Kecin schreef op donderdag 15 september 2022 @ 21:05:
Vanmiddag bij MediaMarkt besteld (iPhone 14 Pro Max, 256gb, zwart). Kreeg het met verlengen niet voor elkaar bij tele2 (ook niet telefonisch). Uiteindelijk via hun voor 5 euro meer gedaan. Valt nog wel te overzien. Nu is het afwachten.
offtopic:
Nu even zoeken naar het officiele lederen hoesje met magsafe (kom van een 11 pro max). Die kost bij Apple 69 maar is slecht op voorraad. Tips hoor ik graag.
Bij Amazon is de zwarte op voorraad, nog morgen geleverd ookKecin schreef op donderdag 15 september 2022 @ 21:05:
offtopic:
Nu even zoeken naar het officiele lederen hoesje met magsafe (kom van een 11 pro max). Die kost bij Apple 69 maar is slecht op voorraad. Tips hoor ik graag.
https://amzn.eu/d/iL6NqKN
[ Voor 16% gewijzigd door Rowinio op 15-09-2022 21:10 ]
Eerder deze avond ook bericht gehad dat mijn iPhone 14 Pro 128GB Zwart morgen wordt geleverd.
Vrijdag om 16:40 besteld bij Vodafone.
Mazzelaar. Dacht niks meer te horen van Vodafone vandaag. Veel plezier ermee.Joshoon schreef op donderdag 15 september 2022 @ 21:09:
Eerder deze avond ook bericht gehad dat mijn iPhone 14 Pro 128GB Zwart morgen wordt geleverd.
Nomad Goods Horween case. 100x beter. En mooier leer.Kecin schreef op donderdag 15 september 2022 @ 21:05:
offtopic:
Contract kwam om 19:08 binnen, en link voor het maken van leverafspraak om 19:11Ruud0012 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 21:11:
[...]
Mazzelaar. Dacht niks meer te horen van Vodafone vandaag. Veel plezier ermee.
Goede keuze. Hier vanavond geleverd. Zien er strak uit!Kecin schreef op donderdag 15 september 2022 @ 21:05:
offtopic:
EV3 GT LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Morgen mijn Zilveren 14 Pro halen bij CB! Deze order wel gelukt dus. Vrijdag geplaatst om 1830. Order van zondag helaas niet dus, dat was de paarse. Ach, komt toch Apple Leather Case om, je ziet de kleur toch niet. 😉 Het kan dus wel! 😜
Edit: De zilveren was eigenlijk voor mijn neefje, maar die haakte af. Heb ik even geluk, haha!
Edit: De zilveren was eigenlijk voor mijn neefje, maar die haakte af. Heb ik even geluk, haha!
[ Voor 16% gewijzigd door pdavie2311 op 15-09-2022 21:15 ]
Grrr, T-mobile,
verlenging 1 jaar, i14Pro 256GB Zwart besteld omstreeks 14:40 vrijdag 9 september en gekozen voor ophalen T-mobile store Kalverstraat.
Zou goed moeten komen zou je denken.... kreeg 10 sept. al een sms dat het toestel niet op voorraad was (logisch!).
ben net langs geweest om te vragen hoe het zit met morgen, iedereen die hem morgen kan ophalen heeft al een sms of belletje kregen vandaag. Daarna keek hij in het systeem naar mijn order en verweest hij naar de niet-voorraad sms van zaterdag en dat ik er voor morgen dus niet bij zit.
Een vriend van me heeft hem uren later pas besteld (tussen zijn ordernr en de mijne zit 6000), zelfde telefoon, ook verlenging en ophalen in een andere T-mobile winkel. Die mocht hem vandaag al ophalen, maar hij heeft het net niet gehaald. Kan hem dus morgen ophalen.
De statement van T-mobile dat uitlevering gebeurt op volgorde van bestellen klopt dus niet. Enige reden die ik kan bedenken is dat ze het aantal telefoons via de winkel limiteren. Of er is gewoonweg iets misgegaan met mijn bestelling. Geen idee, wel balen.
verlenging 1 jaar, i14Pro 256GB Zwart besteld omstreeks 14:40 vrijdag 9 september en gekozen voor ophalen T-mobile store Kalverstraat.
Zou goed moeten komen zou je denken.... kreeg 10 sept. al een sms dat het toestel niet op voorraad was (logisch!).
ben net langs geweest om te vragen hoe het zit met morgen, iedereen die hem morgen kan ophalen heeft al een sms of belletje kregen vandaag. Daarna keek hij in het systeem naar mijn order en verweest hij naar de niet-voorraad sms van zaterdag en dat ik er voor morgen dus niet bij zit.
Een vriend van me heeft hem uren later pas besteld (tussen zijn ordernr en de mijne zit 6000), zelfde telefoon, ook verlenging en ophalen in een andere T-mobile winkel. Die mocht hem vandaag al ophalen, maar hij heeft het net niet gehaald. Kan hem dus morgen ophalen.
De statement van T-mobile dat uitlevering gebeurt op volgorde van bestellen klopt dus niet. Enige reden die ik kan bedenken is dat ze het aantal telefoons via de winkel limiteren. Of er is gewoonweg iets misgegaan met mijn bestelling. Geen idee, wel balen.
Ik gebruik al jaren de “originele” en heb er echt nog nooit iets mee gehad. Dus wat een boer niet kent… haha.aschja schreef op donderdag 15 september 2022 @ 21:11:
[...]
Nomad Goods Horween case. 100x beter. En mooier leer.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Net de DHL bezorger hier in de buurt geappt..
Doet geen Express, is andere afdeling 🥲
Toch jammer maar kon het proberen.
Doet geen Express, is andere afdeling 🥲
Toch jammer maar kon het proberen.
Hoe ben je er zo zeker vanpdavie2311 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 21:14:
Morgen mijn Zilveren 14 Pro halen bij CB! Deze order wel gelukt dus. Vrijdag geplaatst om 1830. Order van zondag helaas niet dus, dat was de paarse. Ach, komt toch Apple Leather Case om, je ziet de kleur toch niet. 😉 Het kan dus wel! 😜
Goed man! Kreeg je een e-mail zojuist?pdavie2311 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 21:14:
Wehkamp gaat morgen leveren, volgens mijn bestel overzicht. Het kan dus zijn dat ik er eentje teveel heb.
Mocht iemand interesse hebben dan mag ie hem overnemen voor de kostprijs.
Kan wel meerdere redenen bedenken … waaronder: verdeling binnen regio’s waardoor order nummers enigszins links of rechts ingehaald kunnen worden. Dat voorkom je logistiek technisch niet. Sowieso 6000 orders tussen die van jou en je vriend, dat zal ook niet zo zijn. Want dat is een flink aantal dus zal ook wel fout marge in zitten 😉.randje schreef op donderdag 15 september 2022 @ 21:15:
Grrr, T-mobile,
Maar je zal hem vast wel snel krijgen!
Wat staat er dan bij jouw bestelling als ik vragen mag? Bij mij levering onbekendx360junkie schreef op donderdag 15 september 2022 @ 21:20:
Wehkamp gaat morgen leveren, volgens mijn bestel overzicht. Het kan dus zijn dat ik er eentje teveel heb.
Gebeld met ze..
Waar communiceren ze dit?SP75 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 21:21:
KPN geeft nu aan dat levertijden variëren tot 4-5 weken
PM!x360junkie schreef op donderdag 15 september 2022 @ 21:20:
Zie boven..😉
Waar lees je dat?SP75 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 21:21:
KPN geeft nu aan dat levertijden variëren tot 4-5 weken
Telefonisch hebben ze dit doorgegeven maar geloof er niks van, ik heb vandaag paar uurtjes geleden nog een collega van ze gesproken die zei er zijn nog genoeg op voorraad dus geen zrgen u krijgt er een, blijkbaar niet.
NLjorn schreef op donderdag 15 september 2022 @ 21:21:
[...]
Wat staat er dan bij jouw bestelling als ik vragen mag? Bij mij levering onbekend
Zegt genoeg idd, geen idee waarom je tijd besteed aan bellen want als je er al niet in geloofd 👀. Gewoon geduld hebben!SP75 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 21:22:
[...]
Telefonisch hebben ze dit doorgegeven maar geloof er niks van, ik heb vandaag paar uurtjes geleden nog een collega van ze gesproken die zei er zijn nog genoeg op voorraad dus geen zrgen u krijgt er een, blijkbaar niet.
Die heb ik vandaag binnen gekregen via Amazon. Gisteren besteld..Rowinio schreef op donderdag 15 september 2022 @ 21:09:
[...]
Bij Amazon is de zwarte op voorraad, nog morgen geleverd ook![]()
https://amzn.eu/d/iL6NqKN
Omdat ik een mail kreeg dat hij niet op voorraad is, en ik wilde weten waarom ik die mail krijg terwijl ze tot 4 keer hebben aangegeven dat ik er een krijg morgenSkybox_ schreef op donderdag 15 september 2022 @ 21:23:
[...]
Zegt genoeg idd, geen idee waarom je tijd besteed aan bellen want als je er al niet in geloofd 👀. Gewoon geduld hebben!
Ah zo, ervaring voor volgende keer rijker! Klantenservice != logistieke afdeling. Dus die weten gewoon niks.SP75 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 21:24:
[...]
Omdat ik een mail kreeg dat hij niet op voorraad is, en ik wilde weten waarom ik die mail krijg terwijl ze tot 4 keer hebben aangegeven dat ik er een krijg morgen
Ik heb dit jaar tijdens de eerste bestelronde misgegrepen maar kon dankzij een tip hier later op de middag alsnog kiezen voor ophalen in de winkel 
Ik heb toen gekozen voor tijdslot van 18:00-18:15 maar achteraf gezien komt me dat niet zo goed uit. Heb vandaag een mail gehad van Apple dat ie klaar ligt om opgehaald te worden. Weet iemand hier of ik dan wellicht ook eerder in de middag al binnen zou kunnen lopen? Ik vermoed van wel en dat het gekozen tijdslot meer is om drukte te beperken.
Ik heb toen gekozen voor tijdslot van 18:00-18:15 maar achteraf gezien komt me dat niet zo goed uit. Heb vandaag een mail gehad van Apple dat ie klaar ligt om opgehaald te worden. Weet iemand hier of ik dan wellicht ook eerder in de middag al binnen zou kunnen lopen? Ik vermoed van wel en dat het gekozen tijdslot meer is om drukte te beperken.
Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West
Doorgaans is dit geen probleem hoor, even toelichten en ze helpen je zo verder.bokkow schreef op donderdag 15 september 2022 @ 21:26:
Ik heb dit jaar tijdens de eerste bestelronde misgegrepen maar kon dankzij een tip hier later op de middag alsnog kiezen voor ophalen in de winkel
Ze worden morgen pas uitgeleverdIKON schreef op donderdag 15 september 2022 @ 21:28:
Iemand al een paarse mogen ontvangen en in staat wat real life Fotos te delen in PM?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Serieus?IKON schreef op donderdag 15 september 2022 @ 21:28:
Iemand al een paarse mogen ontvangen en in staat wat real life Fotos te delen in PM?
Morgen, maar er staan mega veel uitpakpartys op youtube van yt gasten die de phone al wel mochten showen / posten ... allen paars btw ;-) De leukste/nutigste vond ik: YouTube: iPhone 14 Pro Max VS. Every Other Camera?IKON schreef op donderdag 15 september 2022 @ 21:28:
[ Voor 15% gewijzigd door DylanTO op 15-09-2022 21:32 ]
Heb nog niks over mij amac bestelling gehoord! Dat ook nog om 13:55 in de winkel besteld. Hopelijk hoor ik wel iets morgenochtend!
Misschien ook nog een verschil tussen nieuwe abonnees en bestaande, etc. Weet ook wel vrijwel zeker dat niet alle 6000 orders ertussen ook daadwerkelijk zijn doorgevallen of überhaupt iets met de iPhone/mobiel te maken hebben.Skybox_ schreef op donderdag 15 september 2022 @ 21:21:
[...]
Kan wel meerdere redenen bedenken … waaronder: verdeling binnen regio’s waardoor order nummers enigszins links of rechts ingehaald kunnen worden. Dat voorkom je logistiek technisch niet. Sowieso 6000 orders tussen die van jou en je vriend, dat zal ook niet zo zijn. Want dat is een flink aantal dus zal ook wel fout marge in zitten 😉.
Maar je zal hem vast wel snel krijgen!
Maar merk dat ik te zwaar til aan hun statement omdat dat in mijn situatie en de bestelling van een vriend gewoonweg niet van toepassing is.
https://community.t-mobil...-14-pro-14-pro-max-345261
Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe iPhone eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld?
Verberg inhoud
We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt.
Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.
Welke heb je besteld?Profcranberry schreef op donderdag 15 september 2022 @ 21:32:
Heb nog niks over mij amac bestelling gehoord! Dat ook nog om 13:55 in de winkel besteld. Hopelijk hoor ik wel iets morgenochtend!
Iemand al iets gehoord van ophalen in een MediaMarkt? Of überhaupt positieve/negatieve ervaringen daarmee? Heb vorige week rond 14.30 daar besteld en gekozen voor ophalen morgen
Denk iets anders 'Die mocht hem vandaag al ophalen, maar hij heeft het net niet gehaald. Kan hem dus morgen ophalen' ... geen 14 ?randje schreef op donderdag 15 september 2022 @ 21:34:
[...]
Misschien ook nog een verschil tussen nieuwe abonnees en bestaande, etc. Weet ook wel vrijwel zeker dat niet alle 6000 orders ertussen ook daadwerkelijk zijn doorgevallen of überhaupt iets met de iPhone/mobiel te maken hebben.
Maar merk dat ik te zwaar til aan hun statement omdat dat in mijn situatie en de bestelling van een vriend gewoonweg niet van toepassing is.
[...]
Maargoed, de reden bij t-mobile, order + moment van betaling (qua thuisbezorgen) winkels weet ik dan weer niet.
Niet gelijk betaald = verder onderop de stapel
Rijmt idd niet die statement. Dus dat is gewoon vervelende marketing praat. Maar daar moeten wij gewoon doorheen prikken 😄. Kan me verder ook niet voorstellen dat het allemaal mega lang gaat duren voor mensen die de eerste paar dagen hebben besteld.randje schreef op donderdag 15 september 2022 @ 21:34:
[...]
Misschien ook nog een verschil tussen nieuwe abonnees en bestaande, etc. Weet ook wel vrijwel zeker dat niet alle 6000 orders ertussen ook daadwerkelijk zijn doorgevallen of überhaupt iets met de iPhone/mobiel te maken hebben.
[...]
Nog steeds niets van Mediamarkt gehoord. Morgen zou er uitgeleverd worden.
Even een vraag ter voorbereiding voor morgen:
Hoe stel ik een e-sim in?
Ik krijg hem morgen binnen via Apple maar wil graag een e-sim gebruiken maar ik heb dat nu niet.
Ik heb t-mobile en kan deze aanvragen in de my-tmobile app maar het is al even geleden dat ik een nieuwe iphone heb ingesteld en heb geen idee hoe dat werkt.
Of moet ik gewoon de installatie doorlopen zonder sim kaart en daarna gewoon een e-sim aanvragen in de my-tmobile app?
Ik krijg hem morgen binnen via Apple maar wil graag een e-sim gebruiken maar ik heb dat nu niet.
Ik heb t-mobile en kan deze aanvragen in de my-tmobile app maar het is al even geleden dat ik een nieuwe iphone heb ingesteld en heb geen idee hoe dat werkt.
Of moet ik gewoon de installatie doorlopen zonder sim kaart en daarna gewoon een e-sim aanvragen in de my-tmobile app?
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Zou klinkt als verleden tijd.Sunri5e schreef op donderdag 15 september 2022 @ 21:41:
Nog steeds niets van Mediamarkt gehoord. Morgen zou er uitgeleverd worden.
Je moet een eSim aanvragen bij T-Mobile en vanuit hun de gegevens krijgen die je op de iPhone moet invoeren.nils7 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 21:41:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
online geven ze aan dat dit via de my-tmobile app kan. Zie het ook staan maar kan me herinneren van vroeger dan een iphone de sim al meteen vraagt tijdens installatie maar dan staat de myt-mobile app er natuurlijk nog niet op.Rivanov schreef op donderdag 15 september 2022 @ 21:42:
[...]
Je moet een eSim aanvragen bij T-Mobile en vanuit hun de gegevens krijgen die je op de iPhone moet invoeren.
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Installatie kan gewoon zonder esim ... de rest aanvragen bij t-mobilenils7 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 21:41:
https://www.t-mobile.nl/dual-sim-esim#esim-bestellen
Offtopic: kan je, met dualsim, een nummer op niet storen zetten?Rivanov schreef op donderdag 15 september 2022 @ 21:42:
[...]
Je moet een eSim aanvragen bij T-Mobile en vanuit hun de gegevens krijgen die je op de iPhone moet invoeren.
Of @Donstil, weet jij het?
Krijg zo naast mijn sim een esim erbij.
Ik heb zojuist wel mijn factuur op de mail gekregen van media markt. Nu nog een track and trace
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Stond de verwachte levertijdstip er bij jou hele week al of heb je wel het idee dat ie vandaag aan een pakketje is gekoppeld?x360junkie schreef op donderdag 15 september 2022 @ 21:20:
Toevallig begin van avond een rondje sites gedaan omdat m’n vriendin er ook ineens ook eentje wilde, en Wehkamp had wonderbaarlijk nog één paarse pro op voorraad stond er en kreeg ook meteen een tijdblok voor morgen. Bijna te mooi om waar te zijn…
Waar ik overigens wel benieuwd naar ben, is dat je bij KPN gebruik kon maken van een inruil deal.
Daarvoor moet je binnen een maand je aangemelde toestel opsturen. Als de levertijd van het nieuwe toestel langer op zich laat wachten, wat verwachten ze dan van het inruil toestel.
Daarvoor moet je binnen een maand je aangemelde toestel opsturen. Als de levertijd van het nieuwe toestel langer op zich laat wachten, wat verwachten ze dan van het inruil toestel.
PSN: Flix20-NL
Volgens mij kan dat niet en anders weet ik niet hoeFamous schreef op donderdag 15 september 2022 @ 21:46:
[...]
Offtopic: kan je, met dualsim, een nummer op niet storen zetten?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
maandag besteld, toen in overzicht 3 tot 5 dagen "niet op voorraad" woendag werd het 3 tot 2 dagen. (ik had ook nog steeds de optie tot annuleren) tot een uurtje geleden, sindsdien staat er een bezorgtijd bij, en annuleren niet meer mogelijk)Dennisdn schreef op donderdag 15 september 2022 @ 21:49:
[...]
Stond de verwachte levertijdstip er bij jou hele week al of heb je wel het idee dat ie vandaag aan een pakketje is gekoppeld?
Toevallig begin van avond een rondje sites gedaan omdat m’n vriendin er ook ineens ook eentje wilde, en Wehkamp had wonderbaarlijk nog één paarse pro op voorraad stond er en kreeg ook meteen een tijdblok voor morgen. Bijna te mooi om waar te zijn…
Even offtopic antwoord dan.. Ik meen hier wat duidelijkheid:Famous schreef op donderdag 15 september 2022 @ 21:46:
[...]
Offtopic: kan je, met dualsim, een nummer op niet storen zetten?
https://support.swapphone...m-gebruiken-met-een-eSIM-
[ Voor 3% gewijzigd door DylanTO op 15-09-2022 21:57 ]
Snap dual sim, maar zou graag mijn prive willen dempen. Zeker in het begin ivm wisselen van baan.
Nou dan lijkt het goed te gaan, ik heb een tijdblok en ook nergens optie annuleren… Wonderbaarlijkx360junkie schreef op donderdag 15 september 2022 @ 21:55:
[...]
maandag besteld, toen in overzicht 3 tot 5 dagen "niet op voorraad" woendag werd het 3 tot 2 dagen. (ik had ook nog steeds de optie tot annuleren) tot een uurtje geleden, sindsdien staat er een bezorgtijd bij, en annuleren niet meer mogelijk)
Net bericht dat hij niet meer op voorraad is bij KPN. Helaas pindakaas….
Hopelijk valt de wachttijd een beetje mee.
Hopelijk valt de wachttijd een beetje mee.
12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL
voor zover ik weet kun je 1 nr uitzetten in die optie, maar niet 'tijdelijk' even snel 1 dempen (nog niet iig) ... dus krijg je geen sms, tel, dataverkeer van 1 nummer, tot je hem weer via die optie aanzet.Famous schreef op donderdag 15 september 2022 @ 21:57:
Snap dual sim, maar zou graag mijn prive willen dempen. Zeker in het begin ivm wisselen van baan.
Edit:
Beste antwoord door Scotsman
Op mijn Engelstalige iPhone ga ik naar Settings, Mobile Data waar ik twee Data Plans zie. Een is de fysieke simkaart, de andere de eSIM van Simyo. Die Data Plans kan ik onafhankelijk van elkaar aan- en uitzetten. Dus als je op de zakelijke lijn niet gestoord wilt worden kun je die uitzetten. Maar dat moet wel handmatig gebeuren, voor zover ik weet kun je niet programmeren dat dit automatisch gebeurt.'
Dus wel via die optie zo te lezen.
[ Voor 36% gewijzigd door DylanTO op 15-09-2022 22:04 ]
soms heb je gelukDennisdn schreef op donderdag 15 september 2022 @ 21:57:
[...]
Nou dan lijkt het goed te gaan, ik heb een tijdblok en ook nergens optie annuleren… Wonderbaarlijk
Bij mij begon het pas sinds maandag weer te jeuken (ff tijdelijk een fold4 geprobeerd maar kan niet wennen aan android) dus dacht probeer coolblue en wehkamp gewoon. wehkamp heb ik eigenlijk altijd goede ervaringen mee en coolblue is redelijk dichtbij.
Vriend mocht vandaag z'n bestelde iPhone 14 pro 256GB ophalen. Misschien dat de medewerker(s) van die winkel niet zo zwaar tillen aan de uitleverrestrictie die ze hebben gekregen. Ze belde ook pas na 18u en het is koopavond in onze regio.DylanTO schreef op donderdag 15 september 2022 @ 21:38:
[...]
Denk iets anders 'Die mocht hem vandaag al ophalen, maar hij heeft het net niet gehaald. Kan hem dus morgen ophalen' ... geen 14 ?
Maargoed, de reden bij t-mobile, order + moment van betaling (qua thuisbezorgen) winkels weet ik dan weer niet.
Niet gelijk betaald = verder onderop de stapel
Volgens mij kijken ze puur naar datum van bestellen van je nieuwe iPhone en niet zozeer naar de inleverdatum van de oude? Dit staat er bij mij in de mail:Flix20 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 21:50:
Waar ik overigens wel benieuwd naar ben, is dat je bij KPN gebruik kon maken van een inruil deal.
Omdat u een Apple iPhone 14 Pro 5G 256GB, Deep Purple hebt gekocht tussen 9 september en 2 oktober, hebt u recht op € 75,- extra inruilwaarde als u een oud toestel bij ons inlevert. Dit doet u via kpn.com/telefoon-inruilen.
Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)
Even off-topic; ter voorbereiding morgen .
Ik dacht dus ga nu alvast even een gratis back up maken heb geen iCloud abbo/f/image/iJTwjhZ3GqVdZawCl1uoTpvr.png?f=fotoalbum_large)
Wat valt er allemaal onder die gratis iCloud opslag
Tevens heb ik ook een Apple Watch maar ik zie tussen de reservekopie (zie afbeelding ) geen Watch staan terwijl ik dat wel zie staan op de iPhone van m’n moeder ??? Doe ik iets niet goed ?
Tevens zou ik graag nogmaals het stappen plan willen weten hoe te werk gaan met overzetten
Krijg namelijk morgen ook de Apple Watch 8 maar gebruik nu dus de Apple Watch 5 .
Sorry nog nooit eerder overgestapt van IPhone naar iPhone en viseversa
Ik dacht dus ga nu alvast even een gratis back up maken heb geen iCloud abbo
/f/image/iJTwjhZ3GqVdZawCl1uoTpvr.png?f=fotoalbum_large)
Tevens heb ik ook een Apple Watch maar ik zie tussen de reservekopie (zie afbeelding ) geen Watch staan terwijl ik dat wel zie staan op de iPhone van m’n moeder ??? Doe ik iets niet goed ?
Tevens zou ik graag nogmaals het stappen plan willen weten hoe te werk gaan met overzetten
Krijg namelijk morgen ook de Apple Watch 8 maar gebruik nu dus de Apple Watch 5 .
Juist Wehkamp of all places. Wist niet eens dat ik een inlog had van hun, zolang al niets gekochtx360junkie schreef op donderdag 15 september 2022 @ 22:00:
[...]
soms heb je geluk![]()
Bij mij begon het pas sinds maandag weer te jeuken (ff tijdelijk een fold4 geprobeerd maar kan niet wennen aan android) dus dacht probeer coolblue en wehkamp gewoon. wehkamp heb ik eigenlijk altijd goede ervaringen mee en coolblue is redelijk dichtbij.
[ Voor 7% gewijzigd door Dennisdn op 15-09-2022 22:06 ]
Morgen krijg je de vraag of je wilt overzetten, toestellen naast elkaar en gaan met die banaanMarioMark1541 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 22:04:
Even off-topic; ter voorbereiding morgen .
Ik dacht dus ga nu alvast even een gratis back up maken heb geen iCloud abbo [Afbeelding]
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Uitzetten wil ik ook niet.DylanTO schreef op donderdag 15 september 2022 @ 22:00:
[...]
voor zover ik weet kun je 1 nr uitzetten in die optie, maar niet 'tijdelijk' even snel 1 dempen (nog niet iig) ... dus krijg je geen sms, tel, dataverkeer van 1 nummer, tot je hem weer via die optie aanzet.
Edit:
Beste antwoord door Scotsman
Op mijn Engelstalige iPhone ga ik naar Settings, Mobile Data waar ik twee Data Plans zie. Een is de fysieke simkaart, de andere de eSIM van Simyo. Die Data Plans kan ik onafhankelijk van elkaar aan- en uitzetten. Dus als je op de zakelijke lijn niet gestoord wilt worden kun je die uitzetten. Maar dat moet wel handmatig gebeuren, voor zover ik weet kun je niet programmeren dat dit automatisch gebeurt.'
Dus wel via die optie zo te lezen.
Dan hebben ze maar pech en kijk ik iets wat vaker naar mijn telefoon
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
:strip_exif()/f/image/aMwim7NrTZFnE9TeZpEimhqQ.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/mRBevAEEMGUnj8CdN1QRo2eb.webp?f=fotoalbum_large)