Ik heb zelf ook de Space Black 128 Gb (zonder Max) op 11 september besteld, maar staat nog op status 1 “controleren”. Heb je ook geen bevestiging van je reservering ontvangen?XNVESB52HC schreef op donderdag 15 september 2022 @ 10:04:
[...]
Ik zie dat ook. Toch is mijn iPhone 14 Pro Max Space Black met 128gb nog niet door kpn bevestigd. 11 september besteld. Ik hoop dat ze vandaag nog wat vaart maken.
Hier nu ook de status: "Je bestelling is verzonden" bij Belsimpel, maar in de bevestigingsmail daarvan staat: "Morgen geven we je bestelling mee aan PostNL" en "Volg je pakket vanaf zaterdag met Track & Trace code ***** "
Hebben de mede "Belsimpelers"
hier dat ook?
Hebben de mede "Belsimpelers"
Lijkt wat veranderd te zijn. Ik ook altijd met AMP gehad, maar het lijkt er nu toch sterk op dat ze verlengers via de telefoon/nieuwe klanten met AMP uitleveren. Alle verlengers die niet zakelijk online verlengd hebben zijn overgedragen aan de koerier maar niks van AMP gehoord, dat moet bijna wel PostNL zijn.CJSP schreef op donderdag 15 september 2022 @ 10:06:
[...]
Ik vind het allemaal zeer merkwaardig. Ik heb 1 min later besteld en om 17:25 reserverings mail ontvangen. Welke heb jij besteld?
Ben benieuwd wat je te horen krijgt aan de telefoon.
Ik heb deze keer een vrij significant deel vooraf al afgetikt van de telefoon, dat deed ik voorheen niet. Misschien is dat het verschil.
Waar heb je dit gelezen/gehoord? Bij mij staat er nu ook inderdaad dat het is overgedragen aan AMP. Weliswaar bij Tele2, maar in principe hebben ze hetzelfde beleid/systeem.Tim14ww schreef op donderdag 15 september 2022 @ 10:02:
Als je telefoon bij T-mobile is overgedragen aan de koerier gisteren maar je hebt nog niks gehoord van AMP komt hij met PostNL.
Kreeg net bevestigd dat als je nu nog op 'wachten op voorraad' staat bij T-Mobile dat je niet bij de eerste lichting zit.
Ik heb wel een bevestiging ontvangen. Een paar uur later kreeg ik per e-mail het bericht: ''je iPhone is gereserveerd.'' Ik sta ook nog op stap 1. We gaan het meemaken. Ik dacht dat ik alle geduld had. Maar kennelijk is het vlees toch weer zwakker dan verwacht.wouterloedeman schreef op donderdag 15 september 2022 @ 10:06:
[...]
Heb je ook geen bevestiging van je reservering ontvangen?
Ik zit even te kijken op de site en het lijkt erop dat het op voorraad wel actueel is. Als ik op een iphone 13 klik zijn de 128gb en 512 op voorraad maar de 256 niet.SP75 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 10:04:
[...]
Dit stond al een tijdje idd. nog geen status update
Geeft toch weer een beetje hoop
Ik heb bij Tele2 besteld op 12-9 14:30. Status was heel lang onbekend maar gister om 18:04 een mail /sms van AMP om de levering te plannen. Later die avond ook nog een sms van Tmobile dat mijn telefoon klaar staat.
Gelijk de levering ingepland uiteraard, deze is nu bevestigd voor 16-9 tussen 8 &13u.
Gelijk de levering ingepland uiteraard, deze is nu bevestigd voor 16-9 tussen 8 &13u.
Ja, ook een zwarte 256GB inderdaad.
Nou, na lang aan de telefoon gehangen te hebben, ben ik niet verder dan dat de bestelling goed is gegaan.CJSP schreef op donderdag 15 september 2022 @ 10:06:
[...]
Ik vind het allemaal zeer merkwaardig. Ik heb 1 min later besteld en om 17:25 reserverings mail ontvangen. Welke heb jij besteld?
Ben benieuwd wat je te horen krijgt aan de telefoon.
De beste vrouw wist me te vertellen dat hun leverancier de lijst from top to bottom (eerder besteld is eerder geleverd) afwerkt en dat zijzelf geen inzage hebben in deze lijst.
Ik moet dus maar iedere dag mijn e-mail checken voor een verzendmail.
Nieuw abonnement of verlenging?Sn00pN00b schreef op donderdag 15 september 2022 @ 10:15:
Ik heb bij Tele2 besteld op 12-9 14:30. Status was heel lang onbekend maar gister om 18:04 een mail /sms van AMP om de levering te plannen. Later die avond ook nog een sms van Tmobile dat mijn telefoon klaar staat.
Nee bij mij staat dat ik het vanavond kan volgen. Ook als ik in mijn profiel kijk bij belsimpel geeft hij aan dat morgen geleverd wordt.alvani schreef op donderdag 15 september 2022 @ 10:07:
Hier nu ook de status: "Je bestelling is verzonden" bij Belsimpel, maar in de bevestigingsmail daarvan staat: "Morgen geven we je bestelling mee aan PostNL" en "Volg je pakket vanaf zaterdag met Track & Trace code ***** "
Hebben de mede "Belsimpelers"hier dat ook?
Kijk eens in de tracking code bij postnl. Bij mij staat daar ook weer dat morgen geleverd wordt
[ Voor 8% gewijzigd door Darth-Kova op 15-09-2022 10:24 ]
Op de KPN site staat vandaag voor 21:00 besteld is morgen in huis.
Begin stiekem toch wel een beetje hoop te krijgen
Ok, nou ik heb inmiddels een hele aardige dame gesproken van de kpn en die zegt dat de mijn iphone al is overgedragen aan het postorder bedrijf. De status die bij mij op 1 staat moeten zij dus aanpassen en daar hebben ze nu nog 3 dagen voor. Ook gaf zij aan dat er voldoende voorraad is dus als je nu een iphone 14 pro max 256 besteld deze idd op voorraad is en geleverd kan worden. Ze merkte alleen wel op dat morgen in huis niet helemaal realistisch is en dat het wel een paar dagen langer zou duren. Bottom line is dat we dus voor woensdag volgende week onze nieuwe iphone zouden moeten hebben.NanaNoura schreef op donderdag 15 september 2022 @ 10:29:
Staat overal bij of niet?NanaNoura schreef op donderdag 15 september 2022 @ 10:29:
Iemand hier ook nog een bestelling lopen bij Wehkamp? Ben benieuwd
Ook de telefoons zijn nu te koop bij de MM online met levering morgen voor wie er nog eentje zoekt.
Ah top! Bij mij staat hij inderdaad ook nog op stap 1. Morgen vond ik inderdaad ook niet erg realistisch maar dit bericht stelt toch wel een beetje gerust. Ik heb ook de 14 Pro Max 256 gb besteld dus super om te horen dat er genoeg voorraad is.CJSP schreef op donderdag 15 september 2022 @ 10:35:
[...]
Ok, nou ik heb inmiddels een hele aardige dame gesproken van de kpn en die zegt dat de mijn iphone al is overgedragen aan het postorder bedrijf. De status die bij mij op 1 staat moeten zij dus aanpassen en daar hebben ze nu nog 3 dagen voor. Ook gaf zij aan dat er voldoende voorraad is dus als je nu een iphone 14 pro max 256 besteld deze idd op voorraad is en geleverd kan worden. Ze merkte alleen wel op dat morgen in huis niet helemaal realistisch is en dat het wel een paar dagen langer zou duren. Bottom line is dat we dus voor woensdag volgende week onze nieuwe iphone zouden moeten hebben.

Ik heb een bestelling gedaan bij Tele2 op vrijdag ongeveer om 16:30 voor de iPhone Pro 256Gb zwart. Nog niets vernomen sinds de bestelling
voor de mensen die bij wehkamp besteld hebben: gister stond nog levering tussen 2-3 dagen. vandaag staat er levering onbekend. Ik denk dat we blij mogen zijn als we hem voor oktober binnen hebben. Ik verwacht dat morgen ik heb helaas niet thuis ga krijgen
Vorige week vrijdag 9 september heb ik 2 bestellingen geplaatst in de apple online store.
Een iphone 14 pro max (levering tussen 3 en 10 okt) en een andere bestelling airpods pro 2 (levering 23 sept).
Ik heb als betaalkeuze mastercard gebruikt en ik heb 2 bevestigingsmails van apple ontvangen en in de bestelstatus op de website staan beiden bestellingen ook.
Maar nu bijna een week later staat er nog steeds geen bedrag van apple gereserveerd van mijn mastercard in mijn bankapp.
Is dit normaal en wordt dit misschien pas gereserveerd als ze echt met de bestelling bezig zijn?
Een iphone 14 pro max (levering tussen 3 en 10 okt) en een andere bestelling airpods pro 2 (levering 23 sept).
Ik heb als betaalkeuze mastercard gebruikt en ik heb 2 bevestigingsmails van apple ontvangen en in de bestelstatus op de website staan beiden bestellingen ook.
Maar nu bijna een week later staat er nog steeds geen bedrag van apple gereserveerd van mijn mastercard in mijn bankapp.
Is dit normaal en wordt dit misschien pas gereserveerd als ze echt met de bestelling bezig zijn?
Bedrag stond bij mij meteen gereserveerd bij aankoop via Apple.
edit: en het is afgelopen maandag afgeboekt van de CC
edit: en het is afgelopen maandag afgeboekt van de CC
[ Voor 31% gewijzigd door cracking cloud op 15-09-2022 10:44 ]
Waarom is morgen levering niet realistisch? PostNL is vandaag verstuurd morgen geleverd. Begint jullie order nr ook met ARMOR trouwens?CJSP schreef op donderdag 15 september 2022 @ 10:35:
[...]
Ok, nou ik heb inmiddels een hele aardige dame gesproken van de kpn en die zegt dat de mijn iphone al is overgedragen aan het postorder bedrijf. De status die bij mij op 1 staat moeten zij dus aanpassen en daar hebben ze nu nog 3 dagen voor. Ook gaf zij aan dat er voldoende voorraad is dus als je nu een iphone 14 pro max 256 besteld deze idd op voorraad is en geleverd kan worden. Ze merkte alleen wel op dat morgen in huis niet helemaal realistisch is en dat het wel een paar dagen langer zou duren. Bottom line is dat we dus voor woensdag volgende week onze nieuwe iphone zouden moeten hebben.
Heeft er iemand toevallig heel recent (gisteren, of vandaag) een order geplaatst bij T-Mobile en waarvan het toestel morgen alsnog wordt geleverd? Ik ben bang dat Mobiel.nl er lang over doet om te leveren omdat er nul, maar dan ook echt nul, informatie over naar buiten komt.
Ik heb dezelfde dus net 50 min eerder besteld maar levering morgen. Ben bang dat het voor jou dan iets later gaat worden helaas.Joshuax8 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 10:45:
Hm, paarse Pro 128 bij Tele2 rond 15:20 besteld (verlenging) maar nog niks gehoord.
Hier vannacht ook het Vodafone contract in de mail en status uitlevering, maar nog geen t&t. Maandag pas besteld
Volgens mij kan dat voorkomen (heb dat ook wel eens gehad). Bij mij is er wel een reservering op de cc, maar ze staan nog steeds op 'voorbereiden voor verzending', maar er staat wel dat ze morgen bezorgd gaan worden met expresslevering.Marc19700 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 10:42:
Vorige week vrijdag 9 september heb ik 2 bestellingen geplaatst in de apple online store.
Balen, kwam er niet eerder doorheen omdat ik moest inloggen vanwege de verlengingSn00pN00b schreef op donderdag 15 september 2022 @ 10:47:
[...]
Ik heb dezelfde dus net 50 min eerder besteld maar levering morgen. Ben bang dat het voor jou dan iets later gaat worden helaas.
Snap ik niks van. Heb vrijdag besteld en niks gehoord. Welke kleur, variant en opslag heb je?Steven030 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 10:47:
Hier vannacht ook het Vodafone contract in de mail en status uitlevering, maar nog geen t&t. Maandag pas besteld
Pro 256gb deep purple. Ik denk dat je de hele dag nog bericht kan krijgen en dat er niet zo’n tekort is als voorgaande jarenIKON schreef op donderdag 15 september 2022 @ 10:48:
[...]
Snap ik niks van. Heb vrijdag besteld en niks gehoord. Welke kleur, variant en opslag heb je?
Ik snap het ook niet maar ik denk dat ze een flinke piek hebben op dit moment in leveringen. Mijn nummer begint met S2488……… geen armor. Voor gaande jaren was dat wel.SP75 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 10:46:
[...]
Waarom is morgen levering niet realistisch? PostNL is vandaag verstuurd morgen geleverd. Begint jullie order nr ook met ARMOR trouwens?
Zit bijna te denken om nog een bestelling te plaatsen en dan kijken welke eerder is. Je zou toch verwachten dat als mensen sinds maandag al updates ontvangen je in 4 dagen toch wel de orders kunt afwerken van afgelopen vrijdag.
Mijn bestelnummer begint met S2504……SP75 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 10:46:
[...]
Waarom is morgen levering niet realistisch? PostNL is vandaag verstuurd morgen geleverd. Begint jullie order nr ook met ARMOR trouwens?
Nu je het zegt, toen ik een tijd terug een bestelling deed voor een telefoon begon mijn bestelnummer wel met ARMOR?
Juist vanwege alle chip en fabrikanten problemen verwacht ik niet dat er super veel voorraad is.Steven030 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 10:50:
[...]
Pro 256gb deep purple. Ik denk dat je de hele dag nog bericht kan krijgen en dat er niet zo’n tekort is als voorgaande jaren
Het grappige bij KPN is dat de stappen aanklikbaar zijn en dat je na het inloggen niet altijd de laatste stap te zien krijgt. Als ik inlog, staat ie op 2 (Verwerking), maar ik kan ook door naar stap 3 (Activeren: Uw gegevens zijn goedgekeurd en de iPhone *** is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending).NanaNoura schreef op donderdag 15 september 2022 @ 10:40:
[...]
Ah top! Bij mij staat hij inderdaad ook nog op stap 1. Morgen vond ik inderdaad ook niet erg realistisch maar dit bericht stelt toch wel een beetje gerust. Ik heb ook de 14 Pro Max 256 gb besteld dus super om te horen dat er genoeg voorraad is.
:fill(white):strip_exif()/f/image/sX4dbETgHKt9nKkLjERKzzM8.png?f=user_large)
Iemand met een verlenging bij Tele2 die al een track and trace heeft gekregen? Via AMP of PostNL?
Hier besteld via Belsimpel, ophalen in de winkel. Heb geen update via de mail gehad maar de bestelstatus is wel aangepast van "onbekend" naar "afhalen op 16-09-2022"
Bij mij blijft hij dus hangen op stap 1 controleren, kan ook niet klikken op stap 2 of 3..tom.ber schreef op donderdag 15 september 2022 @ 10:51:
[...]
Het grappige bij KPN is dat de stappen aanklikbaar zijn en dat je na het inloggen niet altijd de laatste stap te zien krijgt. Als ik inlog, staat ie op 2 (Verwerking), maar ik kan ook door naar stap 3 (Activeren: Uw gegevens zijn goedgekeurd en de iPhone *** is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending).
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/1YR3cxEaplqkMSVzZoo7wrGb.jpg?f=fotoalbum_large)
Hoe laat had je besteld, en wat is je ordernummer? Ik heb ook maandag besteld maar nog niets ontvangen.Steven030 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 10:47:
Ik krijg mij iphone 14 plus 7 oktober en er staat met expresslevering. Met wie verstuurd Apple? Krijg je ook een tijdvak waarin ze langskomen? ☺️
DHL en UPS, T&T krijg je dag van te voren.elaho schreef op donderdag 15 september 2022 @ 10:58:
Ik krijg mij iphone 14 plus 7 oktober en er staat met expresslevering. Met wie verstuurd Apple? Krijg je ook een tijdvak waarin ze langskomen? ☺️
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Denk dat je online hebt besteld ik telefonisch misschien daar een verschil in?NanaNoura schreef op donderdag 15 september 2022 @ 10:50:
[...]
Mijn bestelnummer begint met S2504……
Nu je het zegt, toen ik een tijd terug een bestelling deed voor een telefoon begon mijn bestelnummer wel met ARMOR?
Verwijderd
UPS/DHL. Als je de mail hebt gehad met Track & Trace, dan kan je daar zien in welk tijdsvak UPS/DHL langs komt.elaho schreef op donderdag 15 september 2022 @ 10:58:
Net gebeld door Coolblue België,die van mij komt niet.
Helaas.
Helaas.
Ik heb exact hetzelfde besteld en dezelfde leverdata. Staat nog steeds op stapje één: "Wordt verwerkt"Marc19700 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 10:42:
En er staat bij dat de bezorgdatum word aangepast als de bestelling word klaargemaakt.
Ik heb beide via iDeal betaald maar ik hoor er ook maar neits van.
Ik had gehoopt dat men de datum zou aanpassen intussen en dat ie naar voren getrokken zou worden vanwege dubbele of mislukte of geannuleerde bestellingen.
Ik denk dat ik, en alle andere AppleStore bestellers maar gewoon geduldig moet zijn.
Is mijn eerste Pre-order van een mobiel ooit en gelijk niet bij de eerste levering.
there's no place like cloudbase
Erg storend dat Tele2 deze pagina nog niet bijgewerkt heeft. https://forum.tele2.nl/sm...apple-iphone-14-pro-84867
Het is al een week stil, maar volgens deze pagina krijgt iedereen zijn/haar bestelling van 09.09.2022 morgen geleverd. Als ik dit topic volg lijkt mij dat een sterk verhaal.
Het is al een week stil, maar volgens deze pagina krijgt iedereen zijn/haar bestelling van 09.09.2022 morgen geleverd. Als ik dit topic volg lijkt mij dat een sterk verhaal.
Dat gaat inderdaad zeker niet gebeuren. Tele2 en T-mobile doen dit al jaren helaas…Rule schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:12:
Erg storend dat Tele2 deze pagina nog niet bijgewerkt heeft. https://forum.tele2.nl/sm...apple-iphone-14-pro-84867
Als er staat tussen 3 en 10 oktober zit je inderdaad niet bij de eerste levering.antonyv schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:09:
[...]
Is mijn eerste Pre-order van een mobiel ooit en gelijk niet bij de eerste levering.
Maar dat wist je dan natuurlijk al tijdens het bestellen.
Ja dat werd me tijdens het bestellen duidelijk
Verwijderd
Jammer, wanneer had je hem besteld?painterceessies schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:05:
Net gebeld door Coolblue België,die van mij komt niet.
Helaas.
Ik tot nu toe nog niks gehoord maar ik verwacht wel een telefoontje
Sorry voor de spam!!
Maar ik heb misschien licht voor de TELE2 klanten!!
Via deze pagina staat mijn orderstatus op stap 3!
https://www.tele2.nl/klan...l/bestelling/bestelstatus
Hoe weet je dat zo specifiek 7 oktober dan?elaho schreef op donderdag 15 september 2022 @ 10:58:
Bij mij staat er 3-10oktober.
Ja klopt bij mij al sinds gisteravond. Voor de rest niks ontvangen.Rule schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:16:
Sorry voor de spam!!
[ Voor 4% gewijzigd door GoldenBirdy op 15-09-2022 11:18 ]
7 oktober is de release datum van de iPhone 14 Plusantonyv schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:17:
[...]
Hoe weet je dat zo specifiek 7 oktober dan?
In principe hebben zij gewoon niet meer informatie, toch? Vanaf 9.09 is het leverbaar vanaf 16.09. Vanuit dan kunnen krijgen ze misschien pas weer meer informatie met nieuwe leveringen uit Apple. Met die tabellen geven ze iig meer informatie los dan de andere providers, want daar krijg je geen enkele schatting mee.Rule schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:12:
Vrijdag om 20:36 uur pas bij Coolblue besteld, 14 Pro 128gb Space black. Zojuist mail met verzendbevestiging gekregen 
Zat al de hele tijd te wachten op slecht bericht, positieve verassing dit!
FYI
voor AMAC bestellers; collega hier geeft aan zojuist de factuur van zijn 14 Pro per email te hebben ontvangen.
Hij had afgelopen vrijdag iets voor 1400u besteld.
betreft 14 Pro Paars 128Gb
voor AMAC bestellers; collega hier geeft aan zojuist de factuur van zijn 14 Pro per email te hebben ontvangen.
Inderdaad ik veronderstel dat alles in orde komt, maar vond het vreemd dat de bedragen nog steeds niet gereserveerd staan op mijn mastercard.antonyv schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:09:
[...]
Ik heb exact hetzelfde besteld en dezelfde leverdata. Staat nog steeds op stapje één: "Wordt verwerkt"
En er staat bij dat de bezorgdatum word aangepast als de bestelling word klaargemaakt.
Ik heb beide via iDeal betaald maar ik hoor er ook maar neits van.
Ik had gehoopt dat men de datum zou aanpassen intussen en dat ie naar voren getrokken zou worden vanwege dubbele of mislukte of geannuleerde bestellingen.
Ik denk dat ik, en alle andere AppleStore bestellers maar gewoon geduldig moet zijn.
Ik heb Belsimpel net even gebeld. De medewerker van de klantenservice gaf aan dat de iPhone 14 orders morgen aan PostNL meegegeven worden en niet vandaag.Darth-Kova schreef op donderdag 15 september 2022 @ 10:22:
[...]
Nee bij mij staat dat ik het vanavond kan volgen. Ook als ik in mijn profiel kijk bij belsimpel geeft hij aan dat morgen geleverd wordt.
Kijk eens in de tracking code bij postnl. Bij mij staat daar ook weer dat morgen geleverd wordt
De Track & Trace van PostNL geeft wel aan dat de order morgen geleverd wordt, maar dat komt volgens de medewerker doordat de pakketten wel alvast aangemeld zijn bij PostNL.
Oh! Thanks! Staat bij mij ook op stap 3, nog geen bericht van AMP. We wachten het afRule schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:16:
Sorry voor de spam!!
Ik heb geen preorder gedaan om zo even aan te kijken welke winkel hem dan op voorraad zou hebben, maar zo te zien gaat het richting oktober. Wat zou nu de snelste manier zijn om er één te krijgen?
Naar de Apple Store en hopen op walk-in stock.Yordi- schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:23:
Ik heb geen preorder gedaan om zo even aan te kijken welke winkel hem dan op voorraad zou hebben, maar zo te zien gaat het richting oktober. Wat zou nu de snelste manier zijn om er één te krijgen?
Release van de iphone 14 plus is pas op 7 oktober.antonyv schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:17:
[...]
Hoe weet je dat zo specifiek 7 oktober dan?
Heb een (al betaalde) iPhone 14 pro max zilver 128gb die morgen op te halen is in amsterdam, maar ga er van uit dat Coolblue gewoon levert morgen. Mocht je daar interesse in hebben stuur maar een pbYordi- schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:23:
Voor thuisbezorging of afhaal?Twijfels schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:21:
Vrijdag om 20:36 uur pas bij Coolblue besteld, 14 Pro 128gb Space black. Zojuist mail met verzendbevestiging gekregen
Zelf heb ik ophalen in de winkel, maar nog niks gehoord.
Aantal jaar geleden dit zelfde mee gemaakt bij een htc toestel release dat belsimpel idd pas op releasedag verstuurd. Toen nog snel geannuleerd en 30km verderop in een kpn winkel er nog 1 kunnen reserveren.alvani schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:22:
[...]
Ik heb Belsimpel net even gebeld. De medewerker van de klantenservice gaf aan dat de iPhone 14 orders morgen aan PostNL meegegeven worden en niet vandaag.
De Track & Trace van PostNL geeft wel aan dat de order morgen geleverd wordt, maar dat komt volgens de medewerker doordat de pakketten wel alvast aangemeld zijn bij PostNL.
Thuisbezorging (verzendbevestigingBrammert24 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:26:
[...]
Voor thuisbezorging of afhaal?
Zelf heb ik ophalen in de winkel, maar nog niks gehoord.
Als je nog niks gehoord hebt lijkt mij dat positief gezien eerdere berichten hier.
T-mobile winkel afhaalbevesting!
ik werd zojuist gebeld door mijn lokale T-mobile filiaal dat mijn iPhone 14 Pro Deep Purple klaar ligt om af te halen vanaf morgen. Ze bellen de lijst op chronologische volgorde van bestellen af.
Ik had om vrijdag om 14:35 besteld.
ik werd zojuist gebeld door mijn lokale T-mobile filiaal dat mijn iPhone 14 Pro Deep Purple klaar ligt om af te halen vanaf morgen. Ze bellen de lijst op chronologische volgorde van bestellen af.
Dank voor het aanbod, maar niet de kleur die ik zoek.KoudeAardbei schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:26:
[...]
Heb een (al betaalde) iPhone 14 pro max zilver 128gb die morgen op te halen is in amsterdam, maar ga er van uit dat Coolblue gewoon levert morgen. Mocht je daar interesse in hebben stuur maar een pb
Bij Coolblue hetzelfde verhaal.. bijzonder.djeck schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:28:
Bij de mediamarkt zijn er een paar types beschikbaar voor levering morgen
[Afbeelding]
Dinsdag daar een pro 128 zilver besteld maar (uiteraard) nog niks gehoord. Ik verwacht dat het wel een maandje kan duren, maar wellicht valt het mee.Rowinio schreef op donderdag 15 september 2022 @ 10:46:
Heeft er iemand toevallig heel recent (gisteren, of vandaag) een order geplaatst bij T-Mobile en waarvan het toestel morgen alsnog wordt geleverd? Ik ben bang dat Mobiel.nl er lang over doet om te leveren omdat er nul, maar dan ook echt nul, informatie over naar buiten komt.
Dat wel haha! Aangezien ik morgenmiddag op zakenreis ga tot woensdag hoop ik dat ik hem morgenvroeg ook kan halen... Fingers crossedTwijfels schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:27:
[...]
Thuisbezorging (verzendbevestiging).
Als je nog niks gehoord hebt lijkt mij dat positief gezien eerdere berichten hier.
FYI: Besteld om 23:54 9 september, Coolblue, iPhone Pro 128GB Dieppaars
Hier zojuist ook een verzendbevestiging ontvangen van CB. Heb een iPhone 14 Pro 128GB SpaceBlack besteld op 9 september rond 19:15 uur.
:fill(white):strip_exif()/f/image/jYNsTgIWs7HbrPpk3cwMjcbw.png?f=user_large)
Zojuist naar apple gebeld om te vragen of het normaal was dat mijn bestelling na een week nog niet gereserveerd stond op mijn mastercard.
Het schijnt normaal te zijn, wanneer ze de bestelling klaarmaken dan wordt het bedrag op een CC gereserveerd en wanneer het product verzonden wordt, dan wordt het bedrag afgeschreven van de CC.
Het schijnt normaal te zijn, wanneer ze de bestelling klaarmaken dan wordt het bedrag op een CC gereserveerd en wanneer het product verzonden wordt, dan wordt het bedrag afgeschreven van de CC.
Bij Belsimpel nu overigens de pro max zwart 128GB op voorraad:
Apple iPhone 14 Pro Max 128GB Zwart
Op voorraad:Voor 23:59 uur besteld, morgen in huis
Edit:
En deze:
Apple iPhone 14 Pro 256GB Paars
2-4 werkdagen
Edit:
En deze:
2-4 werkdagen
[ Voor 18% gewijzigd door Yordi- op 15-09-2022 11:34 ]
KPN zegt hetzelfde over de 14 Pro 128gb Zwart maar toch heb ik er m'n twijfels bij of dat echt zo is.Yordi- schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:33:
PSN: Flix20-NL
https://www.mediamarkt.nl...512gb-silver-1738457.htmlYordi- schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:23:
Mediamarkt heeft nog steeds wat op voorraad
Die groene KPN tekst klopt uit ervaring nooit, die plaatsen ze overal.Flix20 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:34:
[...]
KPN zegt hetzelfde over de 14 Pro 128gb Zwart maar toch heb ik er m'n twijfels bij of dat echt zo is.
vreemd die van mij is al wel gereserveerd voor wanneer staat hij gepland?Marc19700 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:32:
Zojuist naar apple gebeld om te vragen of het normaal was dat mijn bestelling na een week nog niet gereserveerd stond op mijn mastercard.
Bij mij is die naar 32minuten na pre-order al van gereserveerd naar definitieve afboeking gegaan. Heb helaas nog niks ontvangen verder (besteltijd 14.09 definitieve afboeking 14.31)Marc19700 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:32:
Edit niet waar 12 september 14.41 is het definitief van mij cc afgeboekt
[ Voor 5% gewijzigd door Practics op 15-09-2022 11:39 ]
Actie: Levering na 23 septemberYordi- schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:33:
Edit:
En deze:
2-4 werkdagen
Helaas is de eerste pre-order ronde voor deze variant van iPhone uitverkocht, de volgende uitlevering is op 23 september.
Bij MM geen enkele pro Max 1Tb beschikbaar.
Besteld bij Apple vrijdag om 14:09, iPhone 14 pro 256gb spacezwart. Status is al een paar dagen 'verzending wordt voorbereid', levertijd staat gewoon voor morgen. Hopelijk zsm een track&trace krijgen (indien dit het geval is bij bestellingen direct via apple)
PV Output | 4440Wp | 12x370Wp | OZO | Helmond
Bij mij staat het bedrag al enkele dagen volledig belast i.p.v. enkel reservering.Marc19700 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:32:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik loop morgen wel even een rondje door de stad, misschien hebben ze ergens nog wel een Pro 256gb paars..
Hier was het totale bedrag maandag al afgeschreven van CC.Marc19700 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:32:
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Hier ook, vrijdag reservering en definitief op maandag het volledige bedrag.knny schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:49:
[...]
Hier was het totale bedrag maandag al afgeschreven van CC.
Hier ook afgeschreven.knny schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:49:
[...]
Hier was het totale bedrag maandag al afgeschreven van CC.
Hier ook. Het is op de 11e afgeschreven.Rivanov schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:44:
[...]
Bij mij staat het bedrag al enkele dagen volledig belast i.p.v. enkel reservering.
Zo staat het voor mij al sinds de bestelling bijna week terug.Rule schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:16:
Sorry voor de spam!!
En zojuist ook de verzendbevestiging ontvangen vertelde hij me net._Bailey_ schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:21:
FYI
—
[ Voor 100% gewijzigd door _Bailey_ op 15-09-2022 11:52 ]
Same here, erg benieuwd, is tijdje geleden voor mij maar ik dacht dat ik vorige keer wel veel eerder UPS info kreeg en kon volgen... Nou ja, zie het wel, geen haast.HhK1907 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:43:
Besteld bij Apple vrijdag om 14:09, iPhone 14 pro 256gb spacezwart. Status is al een paar dagen 'verzending wordt voorbereid', levertijd staat gewoon voor morgen. Hopelijk zsm een track&trace krijgen (indien dit het geval is bij bestellingen direct via apple)
Geen stress. Track & Trace komt vandaag in de loop van de dag binnen. Standard practice.HhK1907 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:43:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dan zit ik nu ook te wachten op een belletje….. hoop snel.remcodegast schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:28:
T-mobile winkel afhaalbevesting!
Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods Pro 3| Synology DS220+
Wordt er dit jaar weer met UPS verstuurd dan?mikkelnl schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:52:
[...]
Same here, erg benieuwd, is tijdje geleden voor mij maar ik dacht dat ik vorige keer wel veel eerder UPS info kreeg en kon volgen... Nou ja, zie het wel, geen haast.
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Zaterdag besteld, 1 purple pro 128 Tmobile en 1 black pro 128 tele2. T-Mobile komt morgen, tele2 nog in afwachting van voorraad.
Techniek - Gaming - Audio - Video
Ik had écht een andere kleur dan SpaceBlack moeten nemen bij T-Mobile, hahaSchej87 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 12:16:
Zaterdag besteld, 1 purple pro 128 Tmobile en 1 black pro 128 tele2. T-Mobile komt morgen, tele2 nog in afwachting van voorraad.

Dit topic is gesloten.
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.