Waarschijnlijk betekent dit dat enkel de handleiding in de doos in een andere taal staat?Tim14ww schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 16:14:
[...]
Telefoon komt van mobiel.nl. In het verleden leverde zij (als ik me niet vergis) grijze import uit onder andere Engeland.
ik vermoed dat verlengers nu allemaal de volgende melding hebben en hem vrijdag via postnl ontvangen:SP75 schreef op woensdag 14 september 2022 @ 10:36:
Nog mensen die van KPN een update hebben gekregen vandaag?
En dat nieuwe aansluitingen gebeld zijn voor leveringsafspraak.Uw gegevens zijn goedgekeurd en de *Apple iPhone 14 Pro 5G 256GB, Space Black* is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending.
[ Voor 17% gewijzigd door funk-e op 14-09-2022 10:57 . Reden: verkeerde status geplakt ]
...less is more
Je tweet heeft geholpen: het staat nu goed op de website.THE_BASE schreef op woensdag 14 september 2022 @ 09:04:
[...]
ik heb het KPN gemeld via Twitter en ze zijn me zeer erkentelijk. Het is een fout en wordt aangepast.
Welke melding bedoel je? Gisteren hadden sommigen een update van stap 1 naar bijv 3 in status. Ik wacht hier nog op verlenging om 17:15funk-e schreef op woensdag 14 september 2022 @ 10:50:
[...]
ik vermoed dat verlengers nu allemaal deze melding hebben en hem vrijdag via postnl ontvangen:
[...]
En dat nieuwe aansluitingen gebeld zijn voor leveringsafspraak.
Bij mij was het bestel overzicht leeg.Tr3bboR schreef op woensdag 14 september 2022 @ 09:28:
Ik ben overigens wel benieuwd naar de CB pre-orderaars die gebeld zijn door CB of dit gaat om bestellingen waar de productdata niet zichtbaar is/was in hun bestelling of dat er ook bestellingen bij zitten waar wel de productdata zichtbaar is in de bestelling?
Na het telefoontje stond in het overzicht de iPhone 14 pro max.
Bestel maandag 12 sept. voor de middag
Ik heb ook nog niks vernomen van de kpn.SP75 schreef op woensdag 14 september 2022 @ 10:55:
[...]
Welke melding bedoel je? Gisteren hadden sommigen een update van stap 1 naar bijv 3 in status. Ik wacht hier nog op verlenging om 17:15
Wat ik niet zo goed begrijp is dat ik om 14:03 heb besteld en pas na een paar uur om 17:25 een reservering kreeg terwijl ik hier lees dat iedereen die ongeveer 30 min na bestellen ontving.
[ Voor 24% gewijzigd door CJSP op 14-09-2022 11:00 ]
ik had de verkeerde melding ge-quote, is nu aangepast (is idd stap 3)SP75 schreef op woensdag 14 september 2022 @ 10:55:
[...]
Welke melding bedoel je? Gisteren hadden sommigen een update van stap 1 naar bijv 3 in status. Ik wacht hier nog op verlenging om 17:15
Ik bedoel dus eigenlijk te zeggen. Ik vermoed dat iedereen (verlengers) die hem vrijdag krijgt op stap 3 zit. Daar zou jij ook nog bij kunnen komen natuurlijk. Ik heb trouwens geen enkele mail met updates gehad. Steeds zelf ingelogd om de status te bekijken. Dus wacht niet op de mails, maar check hier: https://mijn-bestelling.kpn.com/
[ Voor 6% gewijzigd door funk-e op 14-09-2022 11:01 ]
...less is more
Bij mij staat nog wel oktober inmiddels ook aangepast naar septBobB schreef op woensdag 14 september 2022 @ 10:54:
[...]
Je tweet heeft geholpen: het staat nu goed op de website.
[ Voor 8% gewijzigd door funk-e op 14-09-2022 12:28 ]
...less is more
vr 9 sep. 22:49 - Apple iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black + Usb C OpladerPractics schreef op woensdag 14 september 2022 @ 10:05:
[...]
Misschien handig om bij te vermelden wat en wanneer besteld. Zo kunnen anderen kijken of ze zich ook druk moeten maken of niet. Ook kunnen we dan conclusie maken of het random is wat cb doet of niet.
[ Voor 8% gewijzigd door KoudeAardbei op 14-09-2022 11:06 ]
Ja ik ook om 17:25 een reserveringCJSP schreef op woensdag 14 september 2022 @ 10:59:
[...]
Ik heb ook nog niks vernomen van de kpn.
Wat ik niet zo goed begrijp is dat ik om 14:03 heb besteld en pas na een paar uur om 17:25 een reservering kreeg terwijl ik hier lees dat iedereen die ongeveer 30 min na bestellen ontving.
Begreep van Vodafone dat de 1TB pro Max niet veel besteld wordt en daarom bijna geen voorraad van is. Ook bij Apple. Dat wordt dan spannend.
Check even of je je aankoopbewijs inclusief IMEI-nummer kunt zien. Dan zit je in elk geval goed dat er een iPhone klaar ligt. Of het dan op tijd verzonden en bezorgd wordt is natuurlijk nog gissen.funk-e schreef op woensdag 14 september 2022 @ 11:00:
[...]
ik had de verkeerde melding ge-quote, is nu aangepast (is idd stap 3)
Ik bedoel dus eigenlijk te zeggen. Ik vermoed dat iedereen (verlengers) die hem vrijdag krijgt op stap 3 zit. Daar zou jij ook nog bij kunnen komen natuurlijk. Ik heb trouwens geen enkele mail met updates gehad. Steeds zelf ingelogd om de status te bekijken. Dus wacht niet op de mails, maar check hier: https://mijn-bestelling.kpn.com/
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
Precies, KPN heeft bevestigd dat uitlevering op volgorde van bestelling gaat en het via PostNL bezorgd gaat worden en je er niet per sé zelf voor thuis hoeft te zijn. Iemand anders mag het aannemen.funk-e schreef op woensdag 14 september 2022 @ 10:50:
[...]
ik vermoed dat verlengers nu allemaal de volgende melding hebben en hem vrijdag via postnl ontvangen:
[...]
En dat nieuwe aansluitingen gebeld zijn voor leveringsafspraak.
[ Voor 5% gewijzigd door THE_BASE op 14-09-2022 11:34 ]
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
Zelfde hiershoombak schreef op woensdag 14 september 2022 @ 10:38:
[...]
Volgens de bestelpagina gaat het prima
"Je betaling is gelukt. Je bestelling ligt klaar om ingepakt te worden."
Waar ik ook wel benieuwd naar ben is of er verschil zit tussen mensen die hem af wilden halen (en dus pas in de winkel zouden betalen) en mensen die voor thuisbezorging hebben gekozen.Tr3bboR schreef op woensdag 14 september 2022 @ 09:28:
Ik ben overigens wel benieuwd naar de CB pre-orderaars die gebeld zijn door CB of dit gaat om bestellingen waar de productdata niet zichtbaar is/was in hun bestelling of dat er ook bestellingen bij zitten waar wel de productdata zichtbaar is in de bestelling?
Ik wilde graag afhalen omdat ik met verplichtingen zit van kinderen en niet continu thuis ben vrijdag, maar ik ben dus buiten de boot gevallen. Wellicht dat Coolblue voorrang geeft aan mensen die al betaald hebben?
[ Voor 4% gewijzigd door gday op 14-09-2022 11:53 ]
ingen vill veta var du köpt din tröja
Anoniem: 532727
Welke had je besteld om op te halen en welke winkel?gday schreef op woensdag 14 september 2022 @ 11:52:
[...]
Waar ik ook wel benieuwd naar ben is of er verschil zit tussen mensen die hem af wilden halen (en dus pas in de winkel zouden betalen) en mensen die voor thuisbezorging hebben gekozen.
Ik wilde graag afhalen omdat ik met verplichtingen zit van kinderen en niet continu thuis ben vrijdag, maar ik ben dus buiten de boot gevallen. Wellicht dat Coolblue voorrang geeft aan mensen die al betaald hebben?
Bij mijn CB bestelling ook: "Je betaling is gelukt. Je bestelling ligt klaar om ingepakt te worden.". Ik heb een Apple iPhone 14 Pro 256GB Space Black besteld op 10-09 om ~00:10 en ben (nog?) niet gebeld of gemaild. Gekozen voor bezorgen (16-sept staat in de e-mail) en al betaald via iDEAL. Overigens is dit dezelfde status die er al sinds het moment van bestellen staat, dus nog geen veranderingen.
Afhalen bij Coolblue filiaalgday schreef op woensdag 14 september 2022 @ 11:52:
[...]
Waar ik ook wel benieuwd naar ben is of er verschil zit tussen mensen die hem af wilden halen (en dus pas in de winkel zouden betalen) en mensen die voor thuisbezorging hebben gekozen.
heeft iemand al bericht gehad van Vodafone of je bij eerste uitlevering (thuisbezorgen) zit aanstaande Vrijdag? Ik heb zelf de PRO, black 256 besteld om 14:45 (9-SEP) en heb nog niets gehoord. Dus of het bericht moet nog komen of ik zit bij latere uitlevering
Moet er nog komen: WP: ME SUZ-SWM80VA2 + ERSD-VM2E + 300l Boilervat | Vloerverwarming (44 m2) + Jaga Strada Hybrid (73 m2) + Tempo (54 m2) | PV: 2650 Wp | Huis 1932 | 2-1 kap | Gezin van 5 | Zuid-Limburg | Lees veel, snap niet alles 😊
VF laat echt NIKS weten he. En dat linkje naar de bestelstatus is echt bagger. Zegt niks.sinterklaas1975 schreef op woensdag 14 september 2022 @ 12:00:
heeft iemand al bericht gehad van Vodafone of je bij eerste uitlevering (thuisbezorgen) zit aanstaande Vrijdag? Ik heb zelf de PRO, black 256 besteld om 14:45 (9-SEP) en heb nog niets gehoord. Dus of het bericht moet nog komen of ik zit bij latere uitlevering
Jawel hoor, kreeg meteen een dag later een mail "sorry dat het zo lang duurt".IKON schreef op woensdag 14 september 2022 @ 12:02:
[...]
VF laat echt NIKS weten he. En dat linkje naar de bestelstatus is echt bagger. Zegt niks.

Maar idd, status zegt alleen "bestelling ontvangen", dus iedereen is weer eens clueless hoeveel exemplaren er binnen gaan komen.
Vandaag of morgen krijgen de mensen die bij de eerste batch zitten van Vodafone bericht. Of een sms of een mail met t&t.IKON schreef op woensdag 14 september 2022 @ 12:02:
[...]
VF laat echt NIKS weten he. En dat linkje naar de bestelstatus is echt bagger. Zegt niks.
Mocht je er niet bijzitten, dan volgt er volgende week vanaf de 20ste september een sms.
Dat is wat ik begrepen heb. Er zit niets anders op dan gewoon afwachten.

Klopt 17:15 wel telefonischCJSP schreef op woensdag 14 september 2022 @ 12:01:
[...]
Maar jij had om 17:00 besteld toch? Of ook omstreeks 14:00?
Dit inderdaad, Vodafone heeft wel het slechtste systeem van allemaal. En ze doen er in al die jaren niets aan om het te verbeteren. Maar misschien doen ze het om de Vodafone klanten ook de grootste spanning/voorpret te bezorgenIKON schreef op woensdag 14 september 2022 @ 12:02:
[...]
Pro Max 256GB Zwart in Utrecht.Anoniem: 532727 schreef op woensdag 14 september 2022 @ 11:55:
[...]
Welke had je besteld om op te halen en welke winkel?
Hier besteld bij Mobiel.nl op vrijdag 9 september 2022 om 14:38.
T-Mobile verlenging, 128GB Space zwart.
Vrijdag, 16 september 2022, verwacht Mobiel.nl pas een levering en meer duidelijkheid te kunnen geven.. Ik lees trouwens niet heel veel mensen die via Mobiel.nl hebben besteld, maar ze waren aanzienlijk goedkoper dan andere webshops.
Vrijdag, 16 september 2022, verwacht Mobiel.nl pas een levering en meer duidelijkheid te kunnen geven.. Ik lees trouwens niet heel veel mensen die via Mobiel.nl hebben besteld, maar ze waren aanzienlijk goedkoper dan andere webshops.
Bijzonder, mijn bestelling die leeg stond was na het telefoontje netjes veranderd door CB van een zwarte iPhone 14 Pro naar een witte Pro Max. nu kreeg ik net een mailtje bedankt voor je bestelling en nu staat er nog een in het overzicht de Zwarte Pro nu heb ik dus 2 bestellingen lopen.
er staat bij mij serienummer, bedoel je dat?THE_BASE schreef op woensdag 14 september 2022 @ 11:31:
[...]
Check even of je je aankoopbewijs inclusief IMEI-nummer kunt zien. Dan zit je in elk geval goed dat er een iPhone klaar ligt. Of het dan op tijd verzonden en bezorgd wordt is natuurlijk nog gissen.
...less is more
Hier ook besteld via Mobiel.nl, ook verlenging 1 jaar T-Mobile. En inderdaad stukken goedkoper dan elders.Rowinio schreef op woensdag 14 september 2022 @ 12:12:
Hier besteld bij Mobiel.nl op vrijdag 9 september 2022 om 14:38.
Maar eigenlijk besteld via Mobiel.nl (bevestiging e-mail om 14.14h) omdat de T-Mobile website problemen gaf.
Achteraf had ik meer kunnen besparen, wist niet dat je ING rentepunten kon gebruiken.
Maar nu ook 201,24 euro minder betaald dan direct via Apple voor een iPhone 14 Pro 256GB space black.
Status Mobiel.nl sinds bestelling (14.14h) ongewijzigd:
Product niet op voorraad
Verwachte levertijd Apple iPhone 14 Pro 256GB Space Black T-Mobile:
Eerste levering op 16 september
Zodra het product op voorraad is gaan we verder met je bestelling.
Zeker. Dat is het vijftien cijferige IMEI-nummer.funk-e schreef op woensdag 14 september 2022 @ 12:29:
[...]
er staat bij mij serienummer, bedoel je dat?
Je had voorheen toch dat je via je apple id kom zien of er al een serienr/imei nr was gekoppeld aan je account?
Geen idee of dat nog steeds kan?
Geen idee of dat nog steeds kan?
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Zijn er hier mensen die een bestelling hebben gedaan bij Telenet (België)?
http://web.mac.com/kl00n
Op 9 september om 15:45 uur heb ik een iPhone 14 Pro Deep Purple besteld bij KPN. De orderstatus is nu naar stap 3 gesprongen. Zou hij dan toch vrijdag komen? #hyped
Oke 15:45, ik heb om 17:15 dus nog even geduld 😂Shrek schreef op woensdag 14 september 2022 @ 13:16:
Op 9 september om 15:45 uur heb ik een iPhone 14 Pro Deep Purple besteld bij KPN. De orderstatus is nu naar stap 3 gesprongen. Zou hij dan toch vrijdag komen? #hyped
Als het goed is heb jij nu een serienummer op je factuur staan
Iemand al iets gehoord over de levering via Media Markt?
Klopt! Jij ook?SP75 schreef op woensdag 14 september 2022 @ 13:19:
[...]
Als het goed is heb jij nu een serienummer op je factuur staan
Nee bij mij staat deze nog op 1 aangezien jij 15:45 hebt besteld ben jij eerder aan de beurt ik heb om 17:15 besteld
Laatste status CB! Als je vandaag niet wordt gebeld met levering voor vrijdag, dan is het goed. Je kunt nog steeds gebeld worden dus helaas…
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Beetje PTSS naar vroeger dat als je gebeld werd voor een bepaalde tijd dit betekende dat je gezakt was voor je schoolexamenpdavie2311 schreef op woensdag 14 september 2022 @ 13:39:
Laatste status CB! Als je vandaag niet wordt gebeld met levering voor vrijdag, dan is het goed. Je kunt nog steeds gebeld worden dus helaas…
Zou willen dat T-mobile eens zo duidelijk zou zijn hahah. Daar maken ze het op hun eigen forum zojuist nog weer even lekker vager met: "Zodra wij een nieuwe update hebben, delen wij die direct in dit topic. Als je bestelling via PostNL gaat, dan ontvang je een e-mail met de bezorgdatum zodra je toestel leverbaar is. Nog even geduld dus en dan kan je genieten van je nieuwe iPhone!"
Hetzelfde beleid is helaas ook bij Tele2 naar binnen gedruppeld...Tim14ww schreef op woensdag 14 september 2022 @ 13:42:
Zou willen dat T-mobile eens zo duidelijk zou zijn hahah. Daar maken ze het op hun eigen forum zojuist nog weer even lekker vager met: "Zodra wij een nieuwe update hebben, delen wij die direct in dit topic. Als je bestelling via PostNL gaat, dan ontvang je een e-mail met de bezorgdatum zodra je toestel leverbaar is. Nog even geduld dus en dan kan je genieten van je nieuwe iPhone!"
Gewoon niet opnemen danpdavie2311 schreef op woensdag 14 september 2022 @ 13:39:
Iemand enig idee wanneer winkels zoals CB/MediaMarkt ze normaal gesproken ontvangen voor "ophaalmomenten" op de vrijdag? Ontvangen zij ze dan ook pas op de vrijdag, of krijgen ze de lading de donderdag al binnen?
Gewoon niet opnemen als je vanuit Rotterdam gebeld wordt.Razr schreef op woensdag 14 september 2022 @ 13:41:
[...]
Beetje PTSS naar vroeger dat als je gebeld werd voor een bepaalde tijd dit betekende dat je gezakt was voor je schoolexamen
Edit: GMTA @shoombak
[ Voor 4% gewijzigd door gday op 14-09-2022 13:53 ]
Op het T-Mobile forum krijg ik net dit antwoord over het versturen:
Verlengingen via de webshop of T-Mobile Shop worden geleverd via PostNL. Nieuwe aansluitingen via de webshop of T-Mobile Shop worden geleverd door AMP. Bestellingen via Telesales worden ook geleverd door AMP. Bij AMP krijg je een e-mail om een bezorgdatum te selecteren. Bij PostNL een e-mail met de bezorgdatum.
Precies ja. Apart, dan is het voor het eerst veranderd. Ben benieuwd wanneer die PostNL mailtjes verstuurd gaan worden, zal wel morgenavond zijn.Swenn schreef op woensdag 14 september 2022 @ 13:54:
[...]
Iemand een idee hoe het zit met mobiel.Nl
En hoe groot is de kans dat je op de dag van release bij de lokale winkel een iPhone kan kopen ?
En hoe groot is de kans dat je op de dag van release bij de lokale winkel een iPhone kan kopen ?
Apple store online komt mondjes maat wat beschikbaar af en toe.MarioMark1541 schreef op woensdag 14 september 2022 @ 13:59:
Iemand een idee hoe het zit met mobiel.Nl
Gewoon een winkel in het wild? Geen kans, al zouden ze er zijn. Medewerkers reserveren dan wel voor hun vrienden en kennissen die nog willen. De vraag is hoog dus
ah ok, op zich heeft een iPhone naast een IMEI-nummer ook een serienummer. Op die factuur had dus eigenlijk IMEI-nummer moeten staan, aangezien het niet hetzelfde is.THE_BASE schreef op woensdag 14 september 2022 @ 12:54:
[...]
Zeker. Dat is het vijftien cijferige IMEI-nummer.
...less is more
Voer hem hier maar eens in, krijg je netjes je iPhone 14 Pro te zien, ongeactiveerd.funk-e schreef op woensdag 14 september 2022 @ 14:05:
[...]
ah ok, op zich heeft een iPhone naast een IMEI-nummer ook een serienummer. Op die factuur had dus eigenlijk IMEI-nummer moeten staan, aangezien het niet hetzelfde is.
https://checkcoverage.apple.com/nl/nl/
Ik begrijp het, maar je iPhone heeft ook nog een (ander) serienummer, dat is wat ik probeer te zeggen.THE_BASE schreef op woensdag 14 september 2022 @ 14:07:
[...]
Voer hem hier maar eens in, krijg je netjes je iPhone 14 Pro te zien, ongeactiveerd.
https://checkcoverage.apple.com/nl/nl/
...less is more
Ik verwacht dat T-Mobile en Tele2 klanten in de loop van de dag wel een bericht zullen ontvangen, dat is tenminste altijd zo gegaan tot nu toe.
[ Voor 7% gewijzigd door GoldenBirdy op 14-09-2022 14:19 ]
Klopt, op de factuur is het wat onhandig uitgedrukt. Normaliter is een serienummer ook meer iets met cijfers en letters, niet iets wat lijkt op een imei-nummer.funk-e schreef op woensdag 14 september 2022 @ 14:09:
[...]
Ik begrijp het, maar je iPhone heeft ook nog een (ander) serienummer, dat is wat ik probeer te zeggen.
Vanochtend een belletje van de koerier die namens KPN de bezorging doet. Ik kon een afspraak maken voor morgenmiddag
Vorige week vrijdag rond 14:20 de bestelling afgerond.
Donderdagmiddag? Dan komt hij dus eerder dan vrijdagEltjo schreef op woensdag 14 september 2022 @ 14:21:
Vanochtend een belletje van de koerier die namens KPN de bezorging doet. Ik kon een afspraak maken voor morgenmiddag![]()
Zakelijk of privé? Ik heb hem ook rond die tijd besteld, zakelijk. Status op: https://mijn-bestelling.kpn.com/ = Volg de verzendstatus van uw bestelling vanaf donderdagavond 15 september op deze plek.Eltjo schreef op woensdag 14 september 2022 @ 14:21:
Vanochtend een belletje van de koerier die namens KPN de bezorging doet. Ik kon een afspraak maken voor morgenmiddag![]()
Dus ben benieuwd of ik ook een telefoontje kan verwachten...
Duurzaamheidmaatregelen aan het treffen? Lees https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2114724 even ivm het energielabel.
Nou ik ga echt niet stressen omdat ik een iPhone ga ophalen. Waarom zou ik? Ik ga naar binnen, meld me bij een medewerker, die haalt een iPhone, we controleren één en ander, krijg een tasje en weg ben ik. Hoezo stress?THE_BASE schreef op woensdag 14 september 2022 @ 07:29:
[...]
Niemand gaat zonder stress zijn nieuwe iPhone ontvangen of ophalen.
Ik lees meer stress bij de lui hier die niet weten waar hun bestelling is gebleven en met allerlei klantenservicen moeten bellen om te achterhalen of ze nou wel of geen iPhone op de afgesproken datum krijgen. Of te horen krijgen dat het pas in oktober wordt. Dáár zou ik van stressen....
Zijn er inmiddels ook vandaag al wat mensen gebeld door CB?
Privé, kon eerder via die url een voorkeur aangeven. Toen was het pas mogelijk vanaf zaterdag.Zakelijk of privé?
Koerier gaf aan dat vrijdag en zaterdag al vol zitten, had keuze uit morgenmiddag of pas maandag.
[ Voor 25% gewijzigd door Eltjo op 14-09-2022 14:32 ]
Als je op maandag ochtend 12 september een pre order hebt gedaan van een iPhone 14 Pro 128GB in het zwart bij T-Mobile... is er dan nog een kans dat je em vrijdag kan verwachten? Zo niet; hoelang duurt het dan meestal voordat je het binnen hebt?
Ik acht de kans klein. Als ik een schatting moet maken denk ik dat je ca. 2-4 weken moet wachten.MrSingh schreef op woensdag 14 september 2022 @ 14:31:
Als je op maandag ochtend 12 september een pre order hebt gedaan van een iPhone 14 Pro 128GB in het zwart bij T-Mobile... is er dan nog een kans dat je em vrijdag kan verwachten? Zo niet; hoelang duurt het dan meestal voordat je het binnen hebt?
Even mijn buurman porren die toevallig de winkelmanager is van alle tmobile winkels in Nederland hoorMrSingh schreef op woensdag 14 september 2022 @ 14:31:

Dankje! Hoor graag de reactie van je buurman.WouterL schreef op woensdag 14 september 2022 @ 14:33:
[...]
Even mijn buurman porren die toevallig de winkelmanager is van alle tmobile winkels in Nederland hoor
Had ik hier al gemeldSwenn schreef op woensdag 14 september 2022 @ 13:54:
[...]
Als je niet in de eerste batch meegaat, wat is in het verleden het gemiddelde geweest van een tweede lever ronde?
PSN: Flix20-NL
Ik bestelde vrijdag 9-9 rond 14:40/14:45 uiteindelijk en ik moet bij Apple Store wachten tot 3-10 oktober. Ik zou daar ook op rekenen bij andere verkopende partijen.Flix20 schreef op woensdag 14 september 2022 @ 15:04:
Als je niet in de eerste batch meegaat, wat is in het verleden het gemiddelde geweest van een tweede lever ronde?
Het grappige was dat tijdens mijn bestelling online ik de datum van levering ineens zag veranderen van 17-20 september naar 3-10 oktober, vandaar dat ik denk dat het drie-vier weken is.
(die 17-20 weet ik niet meer precies maar het was rond die dagen)
there's no place like cloudbase
O, bij PostNL kan je dan geen ander adres selecteren bij een verlening. Dat is wel vreemd, maar goed, PostNL ook prima!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Al wat gehoord dan?carpebios schreef op woensdag 14 september 2022 @ 15:20:
O, bij PostNL kan je dan geen ander adres selecteren bij een verlening. Dat is wel vreemd, maar goed, PostNL ook prima!
Nee, ik reageerde eigenlijk op @Chrisjuh_15 zijn post waarin T-mobile stelt dat verlengingen met PostNL komen blijkbaar i.v.m. AMP
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Best gek want morgen middag mag niet dan riskeert men echt dat ze niet meer mogen verkopen.Eltjo schreef op woensdag 14 september 2022 @ 14:30:
[...]
Privé, kon eerder via die url een voorkeur aangeven. Toen was het pas mogelijk vanaf zaterdag.
Koerier gaf aan dat vrijdag en zaterdag al vol zitten, had keuze uit morgenmiddag of pas maandag.
Voor donderdag?Eltjo schreef op woensdag 14 september 2022 @ 14:21:
Absoluut. Als Apple een activatie ziet voor de 16e = no good. Denk ook dat dit een l*lverhaal is tbh.Roos79 schreef op woensdag 14 september 2022 @ 15:33:
[...]
Best gek want morgen middag mag niet dan riskeert men echt dat ze niet meer mogen verkopen.
Ik zal hem netjes in de doos laten zitten tot vrijdag dan ;-)
Je hoeft mij niet te geloven hoor, mag je best denken dat het een l*lverhaal is. Ik heb de afspraak bevestiging netjes in de mail.
Je hoeft mij niet te geloven hoor, mag je best denken dat het een l*lverhaal is. Ik heb de afspraak bevestiging netjes in de mail.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
[ Voor 34% gewijzigd door Eltjo op 14-09-2022 15:50 ]
ZIjn er voorbeelden uit het verleden waarbij dit gebeurd is? Kan me niet voorstellen dat apple op zulke details gaat letten.Brakesreleased schreef op woensdag 14 september 2022 @ 15:43:
[...]
Absoluut. Als Apple een activatie ziet voor de 16e = no good. Denk ook dat dit een l*lverhaal is tbh.
gun Eltjo lekker z’n iPhone een dag eerder! 
ik hoop overigens vandaag of morgen van BBC te horen dat ik het vrijdag of zaterdag ontvang, maar acht die kans klein
ik hoop overigens vandaag of morgen van BBC te horen dat ik het vrijdag of zaterdag ontvang, maar acht die kans klein
[ Voor 55% gewijzigd door lorenzopot op 14-09-2022 15:55 ]
Anoniem: 532727
Is wel eens vaker gebeurd. Ook gebeurt het wel eens dat de verzender bedenkt “oh hij mag nog niet de deur uit”, waardoor de afspraak alsnog verzet wordt.cracking cloud schreef op woensdag 14 september 2022 @ 15:51:
[...]
ZIjn er voorbeelden uit het verleden waarbij dit gebeurd is? Kan me niet voorstellen dat apple op zulke details gaat letten.
Gunnen 100% 🥳lorenzopot schreef op woensdag 14 september 2022 @ 15:54:
gun Eltjo lekker z’n iPhone een dag eerder!
Hoop dat t geen gezeik oplevert met Apple.
Hier overigens een bestelling van vrijdagavond laat naar KPN stap 2;
Verwerking
Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Apple iPhone 14 Pro Max 5G 128GB, Gold is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending.
Zijn er hier al Mediamarkt klanten die iets gehoord hebben over hun nieuwe iPhone bestelling?
Het is absoluut waar, KPN kan een flinke boete verwachten als er een iPhone eerder dan 9 uur vrijdagmorgen geactiveerd wordt. In mijn winkel kregen we destijds absoluut de mededeling dit niet eerder te doen, ook niet voor de demo iPhones.Anoniem: 532727 schreef op woensdag 14 september 2022 @ 15:55:
[...]
Is wel eens vaker gebeurd. Ook gebeurt het wel eens dat de verzender bedenkt “oh hij mag nog niet de deur uit”, waardoor de afspraak alsnog verzet wordt.
MediaMarkt heeft een keer een nacht release gedaan, weet alleen niet meer of dat voor de iPhone of iPad was....THE_BASE schreef op woensdag 14 september 2022 @ 16:14:
[...]
Het is absoluut waar, KPN kan een flinke boete verwachten als er een iPhone eerder dan 9 uur vrijdagmorgen geactiveerd wordt. In mijn winkel kregen we destijds absoluut de mededeling dit niet eerder te doen, ook niet voor de demo iPhones.
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
We hadden vanwege iets anders contact met Mobiel.nl en gelijk gevraagd over de status van uitleveren;
Betreft verlenging bij T-Mobile met bevestiging e-mail 14.14h.Helaas hebben we de eerste levering nog niet binnen.
We verwachten vrijdag de eerste toestellen te kunnen uitleveren maar helaas weet ik op dit moment niet of jouw toestel daar ook bij zit. Dit hangt af van de aantallen die we geleverd krijgen en of dat er voldoende zijn om iedereen die een pre-order heeft geplaatst van een toestel te voorzien. Voor nu blijft het dus nog even afwachten.
Yep. Dit soort antwoorden zijn, helaas, te verwachten ondanks dat sommige beter (denken) te wetendon spike schreef op woensdag 14 september 2022 @ 16:23:
We hadden vanwege iets anders contact met Mobiel.nl en gelijk gevraagd over de status van uitleveren;
[...]
Betreft verlenging bij T-Mobile met bevestiging e-mail 14.14h.
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Had zelf ook niets beter verwacht. Mijn eigen verwachting was op zijn vroegst zaterdag, na wat ik terug had gelezen over Mobiel.nl met de leveringen van vorig jaar. En mijn hoesje is ook nog niet geleverd. Geen haast. Was ter informatie voor andere die via Mobiel.nl ook besteld hebben.Toppe schreef op woensdag 14 september 2022 @ 16:24:
[...]
Yep. Dit soort antwoorden zijn, helaas, te verwachten ondanks dat sommige beter (denken) te weten
Vrijdag 9-9 om 14.21 uur besteld, maar nog geen verandering in de status.Bozom79 schreef op woensdag 14 september 2022 @ 16:09:
Zijn er hier al Mediamarkt klanten die iets gehoord hebben over hun nieuwe iPhone bestelling?
Hiero ook nog geen update helaas, mail om 14:05h gehad.. Ben benieuwd..don spike schreef op woensdag 14 september 2022 @ 16:23:
[...]
Betreft verlenging bij T-Mobile met bevestiging e-mail 14.14h.
Mag ik je vragen wanneer je een mailtje kreeg met dat je iPhone gereserveerd was?Brakesreleased schreef op woensdag 14 september 2022 @ 16:03:
[...]
...
Hier overigens een bestelling van vrijdagavond laat naar KPN stap 2;
Verwerking
Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Apple iPhone 14 Pro Max 5G 128GB, Gold is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending.
Zijn er hier mensen die via Vodafone een verlenging met iPhone 14 pro hebben gedaan? Ik heb 9 september om 15.01 definitief bevestigd maar heb nog geen bericht...
Is er nog een kans dat deze avond de uitlever bevestiging/ afspraak wordt gestuurd? Of wordt het dan (eventueel) morgen?
Is er nog een kans dat deze avond de uitlever bevestiging/ afspraak wordt gestuurd? Of wordt het dan (eventueel) morgen?
Ik dat die e-mail vrijdagmiddag voor 15:00 uur al met: Je iPhone 14 is gereserveerd. En op de status pagina toen ook naar stap 2.Pimutje schreef op woensdag 14 september 2022 @ 16:33:
Mag ik je vragen wanneer je een mailtje kreeg met dat je iPhone gereserveerd was?. Ik had hem om 14:15 besteld maar sta nog op stapje 1. Denk dus dat ik nog even geduld moet hebben!
Ik had gebeld naar mobiel.nl daar krijgen ze maar 4 space black pro Max toestellen van 128 GB binnen dus ik krijg hem sowieso niet vrijdag triest hoordon spike schreef op woensdag 14 september 2022 @ 16:27:
[...]
Had zelf ook niets beter verwacht. Mijn eigen verwachting was op zijn vroegst zaterdag, na wat ik terug had gelezen over Mobiel.nl met de leveringen van vorig jaar. En mijn hoesje is ook nog niet geleverd. Geen haast. Was ter informatie voor andere die via Mobiel.nl ook besteld hebben.
Verbaast me niets...MarioMark1541 schreef op woensdag 14 september 2022 @ 16:46:
[...]
Ik had gebeld naar mobiel.nl daar krijgen ze maar 4 space black pro Max toestellen van 128 GB binnen dus ik krijg hem sowieso niet vrijdag triest hoor
M’n bestelling bij Tmobile niet goed gegaan. Ga niet opnieuw bestellen. Gelukkig staat m’n bestelling bij Apple voor de 14 plus er nog in dus uiteindelijk wordt het toch de 14 plus en dat is oké ben er blij mee. Wel geduld hebben nu tot 7 oktober.
Jammer! Hoe ben je er achtergekomen dat die niet goed is gegaan?elaho schreef op woensdag 14 september 2022 @ 17:14:
M’n bestelling bij Tmobile niet goed gegaan. Ga niet opnieuw bestellen. Gelukkig staat m’n bestelling bij Apple voor de 14 plus er nog in dus uiteindelijk wordt het toch de 14 plus en dat is oké ben er blij mee. Wel geduld hebben nu tot 7 oktober.
Net KPN gebeld om te vragen wellicht het model die ik heb besteld niet op voorraad is dan kon ik de 512gb evt bestellen. Maar hij geeft aan meer dan 1000 stuks pro max 256gb zwart beschikbaar is. Dus toestel moet alleen nog op mn abo gekoppeld worden en verstuurd. Besteld om 17:25
T-mobile, iemand die een status te zien krijg op de site?
https://www.t-mobile.nl/k...e-bestelling/bestelstatus
heb wel een ordernr, maar bestelling van mij en die van een vriend van me zijn niet gevonden.
Geen probleem, heb sowieso 1 van de Apple store die ik vrijdag op kan halen
iPhone 14 pro 256GB Black
heb wel een ordernr, maar bestelling van mij en die van een vriend van me zijn niet gevonden.
Gekozen voor afhalen? Want dan is die niet zichtbaar.randje schreef op woensdag 14 september 2022 @ 17:17:
Jep, zie:randje schreef op woensdag 14 september 2022 @ 17:17:
/f/image/OarwfJkdmDWeSisJ09NldXKr.png?f=fotoalbum_large)
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.