[verwijderd]
[ Voor 92% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:16 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 92% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:16 ]
En hij ligt nog in Brussel of is hij al in Nederland.Tylocke schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:28:
Ai, bij DHL nu status Shipment on hold.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
hier ook, 8.00 besteld, maar voor ophalen gekozen voor morgen (zodat ik vandaag nog kan werken... ik ken mezelf) en dus niet door het financiële proces, das mss daardoor in eens goed gegaan, geen gezeur met 4 keer ofzo. En de mail binnen, me happy camper... en en zo blij als een klein kindmprkooij schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:23:
[...]
iPhone X 64GB Spacegrey, besteld om 08:00 maar was om 07:56 al in de winkelmand.
no comment
ff snel bellen: 088 0552000Tylocke schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:28:
[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 03-11-2017 08:31 ]
Hmmm hier geen tijd, status is veranderd naar With delivery courierGeert1976 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:18:
YESSSS!!! ik kan mijn pakketje/ iPhone X alsnog ophalen op het Distributie Centrum van DHL vanaf ong 1400u vandaag. Net met de Klantenservice van DHL gebeld, keurig geholpen door een dame![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je moet dan wel vandaag bezorgd hebben aangeklikt bij je bestelling he?Xplosivv schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:29:
Hebben jullie ook daadwerkelijk bevesting van een medewerker van CB dat hij vanavond bezorgd wordt? De persoon die mij sprak zei namelijk dat hij wel ingepakt wordt, maar dat hij pas echt morgen kan komen.
Als ik nu hoor dat sommige mensen hem echt vanavond krijgen, ga ik me weer zorgen maken.
Dan komt ie ws met de avond routeTylocke schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:28:
Haters everywhere but I don’t really care
Ah ok, hopelijk snel meer infoMar.tin schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:29:
[...]
Doen ze vaker bij huisadressen, komen ze hem wss vanavond leveren
Ligt al in Amsterdam. Besteld bij Apple zelf.Rivanov schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:29:
[...]
En hij ligt nog in Brussel of is hij al in Nederland.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Uiteraard. Heb ik ook voor betaald. Ze zei dat het automatisch teruggeboekt zou worden.mprkooij schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:30:
[...]
Je moet dan wel vandaag bezorgd hebben aangeklikt bij je bestelling he?
✌
Avond levering? Is normaal!Tylocke schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:28:
Is BS, gaat gewoon vandaag geleverd worden als je erbij zit. Geloof me.Xplosivv schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:30:
[...]
Uiteraard. Heb ik ook voor betaald. Ze zei dat het automatisch teruggeboekt zou worden.
Ik had gevraagd of ze nog een keer kon bevestigen dat alles goed zou komen, en ze zei dat hij nu ingepakt wordt.MJHH93 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:31:
Aan de telefoon vertelde ze net bij CB dat je pas zeker bent van een toestel met een verzendmail. Bevestiging wil volgens hem nog niks zeggen..
Sigh... dit soort dingenmprkooij schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:31:
[...]
Is BS, gaat gewoon vandaag geleverd worden als je erbij zit. Geloof me.
[ Voor 21% gewijzigd door Xplosivv op 03-11-2017 08:32 ]
[ Voor 154% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:16 ]
Heb net nog even met DHL gebeld en aangegeven dat het af moet worden geleverd op een bedrijfsadres. Hij ging dit even als notitie doorzetten zodat ze in ieder geval vóór 17:00 langskomen.Tylocke schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:30:
[...]
Ah ok, hopelijk snel meer info
[...]
Ligt al in Amsterdam. Besteld bij Apple zelf.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Lekker dan,MJHH93 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:31:
Aan de telefoon vertelde ze net bij CB dat je pas zeker bent van een toestel met een verzendmail. Bevestiging wil volgens hem nog niks zeggen..
You and I have memories longer than the road ahead
ja en bij de Klantenservice van DHL Express ook, denk ikMar.tin schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:33:
De klantenservice van CB wordt helemaal wappie vandaag denk ik.
Dank voor de tip, gedaan!Geert1976 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:29:
[...]
ff snel bellen: 088 0552000
Ik ben inmiddels los op het DHL proces zeg maar, haha
Ik heb net gebeld en ik kan hem gewoon in Apeldoorn bij het magazijn komen ophalen. Laat ik daar nu nog geen kilometer vandaan werkenRivanov schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:33:
[...]
Heb net nog even met DHL gebeld en aangegeven dat het af moet worden geleverd op een bedrijfsadres. Hij ging dit even als notitie doorzetten zodat ze in ieder geval vóór 17:00 langskomen.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
[ Voor 5% gewijzigd door Flamingo BB op 03-11-2017 08:40 ]
2554087X - Space Grey 64GB - 08.01Flamingo BB schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:37:
Wie heeft wat besteld bij CB?
Me een witte 256GB
thxs (eerdere post)Geert1976 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:37:
geloof dat Tweakers de complete voorraad bij CoolBlue in een kwartiertje heeft leeggetrokken
Well done mannen (en vrouwen)....well done!![]()
![]()
no comment
He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.
ik zit 60 onder je.... 2554081X
no comment
Nefit EnviLine Tower Monoblock All Electic - 18x350wp (6300wp) Zuid - iPhone 14 Pro 128 GB Zilver - LG OLED 55” B16LA - Apple TV 4K 32GB – Sonos Beam
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Dat was gisteren al zo.S. Oortwijn schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:42:
Levertijden bij Apple van 5-6 weken naar 3-4 weken gegaan
It's All In The "Mix"
Hier al Stap 5, status is nu With delivery couriercrazylegs schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:42:
Stap 4 bij DHL nu, bezorging vandaag. Bij wie nog meer?
Misschien hadden ze van die kleur weinig voorraad.xGROOVER schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:42:
Ik had de SG 64 GB om 08:01 bij Coolblue bevestigingsmail in inbox maar toch buiten de boot gevist verwacht er dus niet te veel van..
It's All In The "Mix"
Si.
waar baseer je dat op?xGROOVER schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:42:
Ik had de SG 64 GB om 08:01 bij Coolblue bevestigingsmail in inbox maar toch buiten de boot gevist verwacht er dus niet te veel van..
[ Voor 48% gewijzigd door Martinus op 03-11-2017 08:45 ]
no comment
Hmm... Dan toch maar vanmiddag nog een keer bellen. Status op de site is nog steeds niet veranderd.
Stap 4 bij mij sinds 7:49Jieve schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:43:
[...]
Hier al Stap 5, status is nu With delivery courier
je ruikt nu je nieuwe iPhone gewoon al een beetje heJieve schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:43:
[...]
Hier al Stap 5, status is nu With delivery courier
haha ja idd, alleen vervelende van DHL is dat je geen tijd ziet bij de T&T!Geert1976 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:46:
[...]
je ruikt nu je nieuwe iPhone gewoon al een beetje he
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Idem hier.. wat een spanning..Famous schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:50:
Hier is het “verwerkt in sorteercentrum”
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air
[ Voor 23% gewijzigd door Captain Planet op 03-11-2017 08:52 ]
Redelijke stres nu en dat om een telefoonFamous schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:50:
Hier is het “verwerkt in sorteercentrum”
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
27 oktober 09:05 bij Applemprkooij schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:51:
[...]
Redelijke stres nu en dat om een telefoonHoe laat besteld?
werkelijk? ze bevestigen alles en dan straks een mail, van oeps daar gaat je goede gevoel?pdavie2311 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:52:
Net gebeld met CB! Wou hem op morgern zetten, afhalen bij PostNL shop..
NIET DOEN! was het advies. Er zijn heel veel order die nog geannuleerd gaan worden, ook al heb je een bevestiging zei de medewerker. Als hij die van mij wou aanpassen, kwam ik achter in de rij! Wel was ik de 2e waar alles nog goed leek met levering voor vandaag. Ziet er naar uit dat hij komt, maar alsnog kan het geannuleerd worden.
no comment
lekker danpdavie2311 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:52:
Net gebeld met CB! Wou hem op morgern zetten, afhalen bij PostNL shop..
NIET DOEN! was het advies. Er zijn heel veel order die nog geannuleerd gaan worden, ook al heb je een bevestiging zei de medewerker. Als hij die van mij wou aanpassen, kwam ik achter in de rij! Wel was ik de 2e waar alles nog goed leek met levering voor vandaag. Ziet er naar uit dat hij komt, maar alsnog kan het geannuleerd worden.
Als je 200 orders in 2 minuten krijgt kan ik me voorstellen dat het niet helemaal correct gaat mrt de voorraad check.Martinus schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:54:
[...]
werkelijk? ze bevestigen alles en dan straks een mail, van oeps daar gaat je goede gevoel?
time of order?Verwijderd schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:55:
Vandaag word geleverd X 64gb spacegray tussen 12:30/14:30. Pakt popcorn...
no comment
[ Voor 94% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:16 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Het is weer September 2025 :)
ik 8.05Jaymone schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:57:
Vandaag 08.01 besteld bij CB, ben zeer benieuwd.
X SG 64GB levering vandaag
X SG 256 GB levering morgen
Ook nog in afwachting van de MM vandaag
www.vdzande.com
Als je relaxte Tweakers wilt, kan je beter een ander topic zoeken denk ikmprkooij schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:58:
Jongens, iedereen Simply Red! And Relaxxxxxx
konden ze wel een andere datum geven?desune schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:00:
Net appje gekregen van Coolblue dat mijn levering niet gaat lukken vandaag of morgen. SG 64GB om 8.03. Wel bevestigingsmail gekregen en 4,95 betaald voor avondlevering. Nu twee keer naast het net gevist
Hij is al een uur uitverkocht hoorrunner83 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:01:
NEEEEE wou net bestellen bij CB want de 64GB Silver was nog leverbaar druk op de knop en bam hij verspringt naar tijdelijk uitverkocht.
Vanaf morgen kan je als het goed is reserveren in de winkel bij Apple.desune schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:00:
Net appje gekregen van Coolblue dat mijn levering niet gaat lukken vandaag of morgen. SG 64GB om 8.03. Wel bevestigingsmail gekregen en 4,95 betaald voor avondlevering. Nu twee keer naast het net gevist
It's All In The "Mix"
Nope. "Wil je deze order annuleren of wachten tot wij deze wel binnen hebben en naar je toe kunnen sturen (we moeten ze wel weer snel binnen hebben)."Captain Planet schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:01:
[...]
konden ze wel een andere datum geven?
had het scherm al openstaan sinds 8 uur
Geen paniek, betekent meestal avond leveringwjhanegraaf schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:53:
Ik krijg net melding van DHL... zending On Hold
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Zoiets van 3x scheepsrecht he. Als ik er dan ook nog naast vis dan ragequit en koop ik de X2 volgend jaar haha.Mixpower schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:01:
[...]
Vanaf morgen kan je als het goed is reserveren in de winkel bij Apple.
Haha, zoiets ja! Dat kan ook, maar geloof er niks van.desune schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:04:
[...]
Zoiets van 3x scheepsrecht he. Als ik er dan ook nog naast vis dan ragequit en koop ik de X2 volgend jaar haha.
It's All In The "Mix"
hi!
heb je ook al antwoord gehad dan? status is trouwens "Je bestelling is in goede orde ontvangen" nog steeds bij mijRWK__ schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:05:
Nou, heb mijn bestelling bij Coolblue maar geannuleerd, super jammer dit!
Morgen maar naar België
[ Voor 13% gewijzigd door Captain Planet op 03-11-2017 09:07 ]
SameJoshoon schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:08:
Een vriend van mij kon om 7:58 al bestellen bij Coolblue, klopt niks van. Vervolgens kwam hij niet bij hem in bestellingen te staan, na een half uur wel.
Ik bestelde om 8:02, kreeg gelijk in bestellingen te staan, en kort daarna bevestigingsmail dat hij morgen wordt bezorgd.
Ging overigens ook moeizaam want hij kwam maar niet in mijn winkelmandje terecht.
Niets is minder waar.
Net gebeld met Coolblue dat zowel de bestelling van mij om 8:02 en die vaneen maat van mij die om 7:58 beide morgen niet bezorgd gaan worden omdat ze meer hebben verkocht dan dat ze binnen hebben gekregen.
Daarnaast vond de medewerkster het erg vreemd dat die vriend van mij al om 7:58 kon bestellen want dat kon in theorie niet, echter stond dat ook zo in het systeem.
Coolblue maakt er dus een zooitje van.
Medewerkster zei tot slot dat er nog een mailtje volgt waarin deze teleurstelling beschreven staat.
Mooiste is dat ik hem nadat ik de orderbevestiging kreeg van Coolblue dat ik mijn order bij Apple geannuleerd heb. IK kan dus weer achteraan in de rij en wachten tot in December
Ja, ik had ze gebeld en geen goed nieuws. En toen via de app ook nog even contact gehad, maar daar hadden ze ook geen goed nieuws. Jammer maar helaas. Ze konden net zo goed toch een pre order doen op het toestel, want uiteindelijk hebben ze op deze manier ook mensen teleurgesteld!
hi!
Welk model had je en die maat van je?Joshoon schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:08:
Een vriend van mij kon om 7:58 al bestellen bij Coolblue, klopt niks van. Vervolgens kwam hij niet bij hem in bestellingen te staan, na een half uur wel.
Ik bestelde om 8:02, kreeg gelijk in bestellingen te staan, en kort daarna bevestigingsmail dat hij morgen wordt bezorgd.
Ging overigens ook moeizaam want hij kwam maar niet in mijn winkelmandje terecht.
Niets is minder waar.
Net gebeld met Coolblue dat zowel de bestelling van mij om 8:02 en die vaneen maat van mij die om 7:58 beide morgen niet bezorgd gaan worden omdat ze meer hebben verkocht dan dat ze binnen hebben gekregen.
Daarnaast vond de medewerkster het erg vreemd dat die vriend van mij al om 7:58 kon bestellen want dat kon in theorie niet, echter stond dat ook zo in het systeem.
Coolblue maakt er dus een zooitje van.
Medewerkster zei tot slot dat er nog een mailtje volgt waarin deze teleurstelling beschreven staat.
Mooiste is dat ik hem nadat ik de orderbevestiging kreeg van Coolblue dat ik mijn order bij Apple geannuleerd heb. IK kan dus weer achteraan in de rij en wachten tot in December
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
We bestelde beide Space grey 64GB/
✌
wat voor model?diotav schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:10:
Zelfde verhaal hier. Netjes ook een orderbevestiging. Na een belletje ivm aanpassen levering werd er verteld dat er geen vooraad is en dat het allemaal zo snel ging. Nu kan ik tot 5 dagen (weekend + 3 werkdagen) naar mijn €1329 fluiten. Belachelijk.
Heb je een bevestigingsmail van de MM gehad dat je hem vandaag af kunt halen? Of hebben anderen die al gehad?NotSoSteady schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:06:
Hier is het helemaal verkeerd gegaan. Ik had om 08:01 de iPhone X besteld en betaald, daarna nog even gekeken of er nog meer modellen op voorraad waren en nu zegt mijn bestelling -> Betaal € 170,- om je bestelling te ontvangen Apple iPhone X 256GB Zilver (€ 1.329,-). Lekker geregeld van Coolblue, gelukkig later vandaag afhalen bij MediaMarkt.
Alleen via verzending, vandaag wordt ie geleverd! cxGROOVER schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:12:
Iemand al iets van MediaMarkt gehoord? Zal er pas iets gebeuren wanneer de winkels opengaan om 10:00? Bij mij staat er nog steeds in behandeling..
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq