gouden tip, zorg ervoor dat adblockers uitstaan
iPhone 13 Pro blauw 256GB besteld bij AMAC in de winkel, Ruil mijn iphone 11 Pro bij hun in. Krijg je net iets meer voor dan bij Apple
Heb wel een mail met bevestiging, maar het geld is nog niet afgeschreven van mijn (Bunq) CC.
Geld wordt pas na verzending afgeschreven.koenster schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:29:
Heb wel een mail met bevestiging, maar het geld is nog niet afgeschreven van mijn (Bunq) CC.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Tmobile particulier kun je nog steeds niks bestellen...
Duurde bij mij (ING) ook paar mins langer dan dat ik de bevestigingsmail kreeg. De reservering op de cc that is.koenster schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:29:
[ Voor 5% gewijzigd door JSchut op 17-09-2021 14:30 ]
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Hier is de Apple Pay betaling (via mijn bunq CC) net afgeschreven.koenster schreef op Friday 17 September 2021 @ 14:29:
Besteld.. maar betaling via apple pay mislukt (ing cc).
Wel een mailtje van apple ontvangen "Bedankt voor uw bestelling" ben benieuwd of dit nu goed gaat....
Wel een mailtje van apple ontvangen "Bedankt voor uw bestelling" ben benieuwd of dit nu goed gaat....
Volledig bedrag inmiddels gereserveerd op mijn CC.
Voorgaande jaren gebeurde dat pas een dag voor verzending. Heb ze een kasprobleem daar in Cupertino?
Voorgaande jaren gebeurde dat pas een dag voor verzending. Heb ze een kasprobleem daar in Cupertino?
Wow, we hebben hier geluk. Grafiet is nu helemaal uitverkocht.
Ik ook voor zowel mijzelf als m'n vrouw. Alleen heb ik een alleen bevestigingsmail gehad dat de bestelling is ontvangen. Ik heb nog niet betaald ofzo. Jij wel?Vuvuzela schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:23:
Verlengd bij Tmobile. Ging snel en soepel.
En als ik nu kijk staan ze er niet meer.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Hier besteld via KPN (verlenging)
Iphone Pro 13 Max 128GB Zilver
Tijd: 14:"04
Ordernummer: SISHxxxx654
Geen bevestiging mail
Iphone Pro 13 Max 128GB Zilver
Tijd: 14:"04
Ordernummer: SISHxxxx654
Geen bevestiging mail
“iPhone 13 Pro, 128 GB, Sierra Blue
De datums worden bevestigd zodra je betaling is ontvangen.”. Tellen ze het na met een telraam of zo?
De datums worden bevestigd zodra je betaling is ontvangen.”. Tellen ze het na met een telraam of zo?
Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)
Dan heb je met iDEAL betaald.Videopac schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:31:
“iPhone 13 Pro, 128 GB, Sierra Blue
Nu is het geld ook van de CC afgeschreven
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ja, en? Ik heb geen credit card (gelukkig).
Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)
Is in dit soort gevallen verrekte handig (ook als je veel in het buitenland komt). Maar gelukkig wekt ideal of Apple Pay ook goed, al werkt een pinpas bij Apple Pay (in de Apple Store) weer niet geloof ik.Videopac schreef op Friday 17 September 2021 @ 14:33:
[...]
Wel leuk dat we straks met de watch nog eens mogen

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dat is dus de reden waarom de datums nog niet bekend zijn. iDEAL betalingen worden later verwerkt.Videopac schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:33:
[...]
Gelukt bij mobiel.nl hopen dat uitlevering ook daadwerkelijk 24 september is. Iemand die hier ook heeft besteld?
Man man man, wat was dit amateuristisch. Lukte met geen mogelijkheid op 4 verschillende apparaten. Half uur lang geprobeerd, inmiddels volgens mij wel gelukt, echt niet meer in de 1e batch…
Discriminatie!Dennisweb schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:35:
[...]
Dat is dus de reden waarom de datums nog niet bekend zijn. iDEAL betalingen worden later verwerkt.
Wel irritant dat de gangbaarste betaalmethode achter gesteld wordt.
Gelukkig? Want je kunt jezelf niet beheersen dan ofz?Videopac schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:33:
[...]
Ik geef alleen uit wat ik heb, daarin maakt het type betaling niet uit. Sterker nog ik prefereer de CreditCard boven alles ivm de verzekeringen enz.
Inderdaad, maar dat gaat vast nog wel een paar maanden duren.Donstil schreef op Friday 17 September 2021 @ 14:35:
Wel leuk dat we straks met de watch nog eens mogen
Godsamme, ik geef het op. Elke bestelling bij Apple mislukt steeds, en alle afhaaltijden die voor mij passen (ivm kids die opgehaald moeten worden) zijn inmiddels volgeboekt. Gadverdamme. Ik bestel wel bij Coolblue maandag. Dikke middelvinger, Apple!
ingen vill veta var du köpt din tröja
Ben er ook wel bang voor ja.TheVMaster schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:37:
[...]
Inderdaad, maar dat gaat vast nog wel een paar maanden duren.
Hoe kan het toch dat de Apple Store niet goed functioneert? Wat een bagger vandaag. Ik kan verdomme niet eens controleren wat ik heb besteld...
Je weet dat er wereldwijd maar weinig mensen zijn die iDeal gebruiken he. Het gros gebruikt mastercard/visa en die kunnen ook rustig in debitformaat zijn.Videopac schreef op Friday 17 September 2021 @ 14:36:
[...]
Discriminatie!
Wel irritant dat de gangbaarste betaalmethode achter gesteld wordt.
Zo, dat zal ze leren. Ik denk dat je ze nu mooi te pakken hebt!gday schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:37:
Gadverdamme. Ik bestel wel bij Coolblue maandag. Dikke middelvinger, Apple!

Gelukkig? Omdat je niet met geld kunt omgaan dan, of hoe moet ik dit lezen precies? Verrijk mij met kennis!Videopac schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:33:
[...]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Waarom laat je het niet bezorgen?gday schreef op Friday 17 September 2021 @ 14:37:
Godsamme, ik geef het op. Elke bestelling bij Apple mislukt steeds, en alle afhaaltijden die voor mij passen (ivm kids die opgehaald moeten worden) zijn inmiddels volgeboekt. Gadverdamme. Ik bestel wel bij Coolblue maandag. Dikke middelvinger, Apple!
Dat is niet echt mijn insteek, maar dan hoef ik nog niet tevreden te zijn over dit continu falende bestelproces toch?aap schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:38:
[...]
Zo, dat zal ze leren. Ik denk dat je ze nu mooi te pakken hebt!
Zo gelukkig is hij er nu niet mee..carpebios schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:38:
[...]
Gelukkig? Omdat je niet met geld kunt omgaan dan, of hoe moet ik dit lezen precies? Verrijk mij met kennis!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Het ergste is dat ik mijn Series 6 net afgelopen week heb verkocht (net voor de presentatie)

Je had hem dus niet nodigTheVMaster schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:39:
[...]
Het ergste is dat ik mijn Series 6 net afgelopen week heb verkocht (net voor de presentatie)
Ik woon in Nederland. En ik vind het vreemd dat grote bedrijven doen alsof de wereld en een grote (Amerikaanse) eenheidsworst is. Maar dat is een andere discussie.TheVMaster schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:38:
[...]
Je weet dat er wereldwijd maar weinig mensen zijn die iDeal gebruiken he. Het gros gebruikt mastercard/visa en die kunnen ook rustig in debitformaat zijn.
Tja, dat ligt volgens mij eerder aan de betaal providers die de enorme toestroom aan bestellers niet kunnen verwerken, dan aan Apple. De Apple Pay transactie ging vloeiend, de CC faalde elke keer.gday schreef op Friday 17 September 2021 @ 14:39:
[...]
Dat is niet echt mijn insteek, maar dan hoef ik nog niet tevreden te zijn over dit continu falende bestelproces toch?
Via de website drama, uiteindelijk 14:20 ong. kunnen bestellen. Mail ‘uw betaling wordt verwerkt’ 14:27 binnen.
Zal wel geen 24 september worden ben ik bang. Moest met iDeal betalen.
Maarja deze is voor m’n vriendin dus jammer voor haar. Gold 256gb Pro
Zelf met verlenging gedaan bij Mobiel.nl. Ging soepeltjes. 14:02 besteld. Grafiet Pro 128gb.
Zal wel geen 24 september worden ben ik bang. Moest met iDeal betalen.
Maarja deze is voor m’n vriendin dus jammer voor haar. Gold 256gb Pro
Zelf met verlenging gedaan bij Mobiel.nl. Ging soepeltjes. 14:02 besteld. Grafiet Pro 128gb.
Ik wil best Apple Pay doen, als Apple nu ook eens toestaat dat zakelijke factuuradressen toegevoegd worden in Apple Pay. Dat zie ik nog steeds nergens.TheVMaster schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:40:
[...]
Tja, dat ligt volgens mij eerder aan de betaal providers die de enorme toestroom aan bestellers niet kunnen verwerken, dan aan Apple. De Apple Pay transactie ging vloeiend, de CC faalde elke keer.
Je kan bij T-Mobile hem alleen zien als je gaat verlengen lijkt wel, echter moet ik van een zakelijk abbo naar particulier.
Hierbij krijg ik een foutmelding, en nu dus ook al meer dan 40 min in de wacht....
Hierbij krijg ik een foutmelding, en nu dus ook al meer dan 40 min in de wacht....
Maar ideal wordt toch ondersteund volgens mij?Videopac schreef op Friday 17 September 2021 @ 14:40:
[...]
Ik woon in Nederland. En ik vind het vreemd dat grote bedrijven doen alsof de wereld en een grote (Amerikaanse) eenheidsworst is. Maar dat is een andere discussie.

a mai.. wat een zooi, toch gelukt. Ze hebben het elk jaar slechter voor elkaar.
no comment
Na een hoop gedoe een bestelling kunnen plaatsen, levering op 24 September, ik geloof het niet maar we zien 't wel.
Net zo'n drama als een jaar of 4 geleden bij de iPhone X..
Heb je hem bij Apple zelf besteld dan? Dan wordt hij gewoon geleverd op de datum.Evernote schreef op Friday 17 September 2021 @ 14:42:
Na een hoop gedoe een bestelling kunnen plaatsen, levering op 24 September, ik geloof het niet maar we zien 't wel.
damn al 4 okt voor 256 grijs
store nog wel "genoeg"
store nog wel "genoeg"
[ Voor 31% gewijzigd door Martinus op 17-09-2021 14:45 ]
no comment
Jep, bij Apple zelf inderdaad. Had continue vastlopers via de App op m'n iPhone X en op de PC kwam ik ook niet verder.TheVMaster schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:43:
[...]
Heb je hem bij Apple zelf besteld dan? Dan wordt hij gewoon geleverd op de datum.
Ik heb betaalbevestiging. En iDeal werkt overal snel en goed en is goedkoper dan Apple Pay meen ik.TheVMaster schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:42:
[...]
Maar ideal wordt toch ondersteund volgens mij?En misschien ligt het wel niet aan Apple, maar aan een betaalprovider die de boel niet goed voor elkaar heeft?
Het hypermoderne Apple is de enige die iDeal betalingen handmatig natelt met een telraam, zo lijkt het tenminste. Compleet onduidelijk waarom het langer moet duren.
Maar als er staat 24 september geleverd, dan krijg je hem dan ook. Volgens mij wordt hij een (paar minuten?) gereserveerd als je hem in je winkelmandje hebt gestopt.Evernote schreef op Friday 17 September 2021 @ 14:45:
[...]
Jep, bij Apple zelf inderdaad. Had continue vastlopers via de App op m'n iPhone X en op de PC kwam ik ook niet verder.
ongelofelijk,5 keer alle stappen doorlopen via safari en dat duurde eeuwen per stap en ging steeds mis in laatste stap (er ging iets mis). Nu firefox geprobeerd, elke stap ging binnen enkele seconden, betalen, bevestiging en gelukt.. &$!@ safari
Ik blijf sceptisch maar dat zou erg mooi zijn!TheVMaster schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:45:
[...]
Maar als er staat 24 september geleverd, dan krijg je hem dan ook. Volgens mij wordt hij een (paar minuten?) gereserveerd als je hem in je winkelmandje hebt gestopt.
iDeal goedkoper dan Apple Pay? Moet jij ergens voor betalen dan? Ik ken maar weinig webshops die in 10 minuten zoveel bestellingen in 1 keer krijgen dan dat Apple dat krijgt.Videopac schreef op Friday 17 September 2021 @ 14:45:
[...]
Ik heb betaalbevestiging. En iDeal werkt overal snel en goed en is goedkoper dan Apple Pay meen ik.
Het hypermoderne Apple is de enige die iDeal betalingen handmatig natelt met een telraam, zo lijkt het tenminste. Compleet onduidelijk waarom het langer moet duren.
Als je een Playstation of Xbox wil bestellen, heb je (bij de MS en Sony webshops) exact hetzelfde issue. Dus de betaalproviders schalen gewoon erg slecht op.
Hier staat hij in de Store App al bij mijn bestellingen en daar staat ook dat hij 24 sept geleverd gaat worden. Apple heeft het hele leveringsproces (met UPS geloof ik meestal) goed voor elkaar hoor.Evernote schreef op Friday 17 September 2021 @ 14:46:
[...]
Ik blijf sceptisch maar dat zou erg mooi zijn!
ik lees dat elders in de wereld (VS en VK met name) mensen ook behoorlijk wat problemen ondervinden met het plaatsen van de pre orders
foei Apple!
foei Apple!
[ Voor 7% gewijzigd door _Bailey_ op 17-09-2021 14:49 ]
Het is altijd ook lastig om voor dit soort pieken te schalen denk ik?_Bailey_ schreef op Friday 17 September 2021 @ 14:49:
ik lees dat elders in de wereld (VS en VK met name) mensen ook behoorlijk wat problemen ondervinden met deze pre order
foei Apple!
jup, denk in een paar minuten tijd wereldwijd honderdduizenden bestellingen.TheVMaster schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:49:
[...]
Het is altijd ook lastig om voor dit soort pieken te schalen denk ik?
Wat een gekloot met de betalingen zeg! Zag dat het voor ophalen nog beschikbaar was, dat maar gekozen. Betaling mislukte volgens Apple Pay, maar vervolgens wel scherm met bevestiging + e-mail. Wat moet ik nu geloven?
Maar als je bij Apple dus heel snel met bestellen maar je betaald met iDeal heb je em dus sowieso pas weken later in huis omdat eerste de betaling verwerkt moet worden?
Beetje raar eigenlijk
Edit: als ik inlog krijg ik nu ook ‘Wordt bezorgd: 24 Sep’ te zien.
Das iig een goed teken
Beetje raar eigenlijk
Edit: als ik inlog krijg ik nu ook ‘Wordt bezorgd: 24 Sep’ te zien.
Das iig een goed teken
[ Voor 21% gewijzigd door Benny op 17-09-2021 14:55 ]
Woop, een bevestiging voor een Sierra Blue 13 pro 256 GB. Ik dacht doe eens gek met een blauwe in een zwarte leren hoes... lets see. Levering ook op 24 september!
Wel een gedoe, app werkte niet, online op mijn telefoon werkte niet, uiteindelijk op via Chrome in de browser, daar bleef hij niet steken op de CC betaling...
Wel een gedoe, app werkte niet, online op mijn telefoon werkte niet, uiteindelijk op via Chrome in de browser, daar bleef hij niet steken op de CC betaling...
Betaling via iDeal mislukt maar kreeg wel een bestel bevestiging in de mail. Hopelijk kan ik hem straks gewoon betalen,
K
Hmmm..TheVMaster schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:49:
[...]
Het is altijd ook lastig om voor dit soort pieken te schalen denk ik?
Dat weet ik niet, Apple kan toch ongeveer inschatten wat de aanloop is en het is nu niet per se zo dat dynamisch schaalbaar capaciteit onmogelijk voor ze is.
Maar ik klaag niet, mijne is onderweg, zag rond 14:40 dat alle varianten van de 13 Pro (Max) behalve 1TB niet meer op 24 september geleverd worden. Dat gaat echt debiel hard, slaat eigenlijk nergens op, mja ik draag daar zelf ook aan bij natuurlijk.
Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West
Verwijderd
Ik heb 2 orders (met werkende tracking status link) en maar 1x betaald, hoe kan dat nou weer.
Volgens mij zijn ze voor de betaling ook weer afhankelijk van partijen als Adyen, etc. Nu zouden die toch ook goed moeten kunnen schalen zou ik zeggen. Maar het is bij iedere grote lancering (maar ook met de kerst/sinterklaas in fysieke winkels in NL) een issue met het verwerken van de betalingen.bokkow schreef op Friday 17 September 2021 @ 14:52:
[...]
Hmmm..
Dat weet ik niet, Apple kan toch ongeveer inschatten wat de aanloop is en het is nu niet per se zo dat dynamisch schaalbaar capaciteit onmogelijk voor ze is.
Maar ik klaag niet, mijne is onderweg, zag rond 14:40 dat de eigenlijke alle varianten van de 13 Pro (Max) behalve 1TB niet meer op 24 september geleverd worden. Dat gaat echt debiel hard, slaat eigenlijk nergens op, mja ik draag daar zelf ook aan bij natuurlijk.
14:26 eindelijk kunnen bestellen na 100 pogingen met de creditcard. Dus maar met iDeal gedaan.
Was bang voor de levertijd maar de app geeft nu net aan 24 sept. lijkt dus dat moment van bestellen geld en niet moment van bevestigen betalen.
Was bang voor de levertijd maar de app geeft nu net aan 24 sept. lijkt dus dat moment van bestellen geld en niet moment van bevestigen betalen.
Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018 | Kia Ceed SW PHEV 2024
Same here. De order met mislukte betaling heeft een datum, en de order met gelukte betaling nietVerwijderd schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:55:
Ik heb 2 orders (met werkende tracking status link) en maar 1x betaald, hoe kan dat nou weer.
uiteindelijk ook twee orders geplaatst, 1 begint met 86 en de andere met 88; gek genoeg deed ik de bestelling met nummer 88 eerder..
Ik heb inmiddels toch maar een bestelling kunnen plaatsen bij Apple zelf, om op 25 september op te halen in Amsterdam. Betaling via iDeal geprobeerd deze keer, maar die mislukte ook. Bestelling is echter wel bevestigd maar niet betaald. Ik wilde dus voor de zekerheid nog een keer bestellen en betalen, maar inmiddels kan ik niet meer selecteren dat ik de telefoon op wil halen in Amsterdam. Ook niet met andere Apple ID's.
Ik heb dus echt geen idee wat er nu gaat gebeuren met mijn niet-betaalde bestelling?
Ik heb dus echt geen idee wat er nu gaat gebeuren met mijn niet-betaalde bestelling?
Ik heb het precies hetzelfde, maar dan via Apple Paygday schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:58:
Ik heb inmiddels toch maar een bestelling kunnen plaatsen bij Apple zelf, om op 25 september op te halen in Amsterdam. Betaling via iDeal geprobeerd deze keer, maar die mislukte ook. Bestelling is echter wel bevestigd maar niet betaald. Ik wilde dus voor de zekerheid nog een keer bestellen en betalen, maar inmiddels kan ik niet meer selecteren dat ik de telefoon op wil halen in Amsterdam. Ook niet met andere Apple ID's.
Voor degene die bij Amac besteld hebben staat er bij jullie ook nog steeds “bevestigd, bestelling in behandeling” ?
Verwijderd
Ik heb 2 goeie orders. Ik had het toch wel iets vlotter verwacht, bij zoveel grote partijen is dit altijd een issueJazzle schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:56:
[...]
Same here. De order met mislukte betaling heeft een datum, en de order met gelukte betaling niet

Iemand hier een order gedaan via mobiel.nl?
Hier hetzelfde, maar hoe kan ik hem nu "straks" betalen zeg maar?royhoi schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:52:
Betaling via iDeal mislukt maar kreeg wel een bestel bevestiging in de mail. Hopelijk kan ik hem straks gewoon betalen,
Wellicht slimmer om ook een tweede bestelling te doen?
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Bel anders even met Apple. Misschien kunnen ze je bestelling wel vinden en kun je hem dan alsnog betalen.gday schreef op Friday 17 September 2021 @ 14:58:
Even met Apple bellen denk ik?AntraXxX schreef op Friday 17 September 2021 @ 15:04:
[...]
Hier hetzelfde, maar hoe kan ik hem nu "straks" betalen zeg maar?
Besteld via de chat bij Vodafone (site zelf had moeite). Aanschaf scheelt al ruim 100 euro en nog korting op abo er bij gekregen ook...
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
Ik denk dat “even” met Apple bellen wel tegen gaat vallen op dit moment :-p
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
dik een uur verder.... CC betaling ging steeds mis. Uiteindelijk wel gelukt, maar nu is de levering tussen 27 en 29 september
Ja hier om 13:55 besteld.Shikaziku schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 15:02:
Was zelfs net na een uur nog steeds te pre orderen.
Yep!Shikaziku schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 15:02:
Status:
Ondertekenen
Gegevens ontvangen, worden gecontroleerd wanneer product op voorraad is. (Uitlevering start 24 september een nieuwe levering verwacht)
Betaling en bestelling beide een vinkje
A day without sunshine is like, you know, night.
Dat was vorig jaar ook en werden er redelijk wat naar achteren geplaatst.Animal schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 15:12:
[...]
Ja hier om 13:55 besteld.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ik om 14:33, even gebeld en ze zeiden dat er wel flink wat werd besteld. Is jouw order nog veranderd?Animal schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 15:12:
[...]
Ja hier om 13:55 besteld.
Voor de mensen die een toestel hebben afgesloten met verlenging bij Mobiel.nl, check even goed de abbo prijzen.
Ik kwam na bestelling tot de conclusie dat de tarieven niet klopten.
10GB voor 17,50 ipv 15. (Dit was nog voor de klantenkorting) Waarschijnlijk omdat T-mobile zelf zijn tarieven iets aantrekkelijker gemaakt heeft na 14:00
Ik kwam na bestelling tot de conclusie dat de tarieven niet klopten.
10GB voor 17,50 ipv 15. (Dit was nog voor de klantenkorting) Waarschijnlijk omdat T-mobile zelf zijn tarieven iets aantrekkelijker gemaakt heeft na 14:00
[ Voor 5% gewijzigd door ruko_rkr op 17-09-2021 15:15 ]
Hoelaat had je 'm besteld?ruko_rkr schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 15:12:
[...]
Yep!
Status:
Ondertekenen
Gegevens ontvangen, worden gecontroleerd wanneer product op voorraad is. (Uitlevering start 24 september een nieuwe levering verwacht)
Betaling en bestelling beide een vinkje
14:11
Wacht op product. Levering staat vanaf 24 septemberShikaziku schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 15:13:
[...]
Ik om 14:33, even gebeld en ze zeiden dat er wel flink wat werd besteld. Is jouw order nog veranderd?
Ja 14:02 besteld. Had alleen per ongeluk nieuw abo gedaan i.p.v. verlenging hhaShikaziku schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 15:02:
Maar na een belletje is dat gefixt en mag ik aannemen dat ik hem de 24e heb
Wanneer was belsimpel gestart met abonnementen verkopen? Volgensmij sinds net?
Wanneer geleverd? T-Mobile?
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
Oeps. Per ongeluk een 13 pro Max zilver bested
24/09. Nee, geen T-Mobile... Telenet is Belgisch. Kan je tot 5 simlock free toestellen bestellen met een stevige korting. Bij Samsung toestellen zelfs tot €300 korting
Iemand besteld bij belsimpel? en hoelaat?
Is die 100 euro niet redelijk standaard bij de providers als je in een keer afbetaald?dxone schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 15:26:
[...]
24/09. Nee, geen T-Mobile... Telenet is Belgisch. Kan je tot 5 simlock free toestellen bestellen met een stevige korting. Bij Samsung toestellen zelfs tot €300 korting
Heb net even gebeld, omdat ik hetzelfde heb maar dan met een Apple Pay (CC). Ze gaf aan dat alle iDEAL pogingen vanzelf worden geannuleerd. Dan gaat de order niet door.AntraXxX schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 15:04:
[...]
Hier hetzelfde, maar hoe kan ik hem nu "straks" betalen zeg maar?
Bij creditcard/Apple Pay blijft de order wel staan en nemen ze vanzelf contact op als de betaling niet is gelukt.
Iphone 13 pro max 128 gb zilver 14:06 besteld, levering 24 september
Wel 3x betaling mislukt, besteld via App
Bedrag is niet afgeschreven of gereserveerd
Maar dat was volgensmij vorig jaar ook, net als dat de App Store pas 5 over 2 "open" was
Wel 3x betaling mislukt, besteld via App
Bedrag is niet afgeschreven of gereserveerd
Maar dat was volgensmij vorig jaar ook, net als dat de App Store pas 5 over 2 "open" was
Vertrouwen is goed, controle nog beter
Iemand al een amp mail ontvangen voor bezorg afspraak die bij tmobile besteld heeft?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.