128 gb pro grafietmprkooij schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 23:11:
[...]
Mazzelaar, hier om 14:48 en nog nikswelk model?
Apple maakt de lever routes van transport niet 🤭Amilo123 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 23:01:
Toch wel 'milieuvriendelijk' van Apple. Heb een usb-c adapter gekocht die vanuit Eindhoven naar Brussel is verstuurd om vervolgens naar Amsterdam vervoerd te worden.
Had ook nog een order van een pro 512 blue bij apple zelf maar die stond nog steeds voor 3 nov. Die zojuist maar geannuleerd, die van CB zal nu morgen vast wel komen.
Mijn track & trace link van KPN klopte niet, ze gebruiken daar de postcode van het afleveradres wat mij ook logisch lijkt. Op het afleveradres vindt ie niks, mijn huisadres gelukkig wel. Morgen vanaf 15:00 ophalen bij de Jumbo.
Vrijdagavond laat pas een 12 128Gb zwart besteld.
Vrijdagavond laat pas een 12 128Gb zwart besteld.
Zijn er überhaupt mensen die hem ophalen bij de Apple store ergens? Ik wel
Een heleboel Tweakers hebben dit jaar een 12 of 12 Pro besteld. Nu ben ik wel nieuwsgierig hoeveel mensen er dan overblijven die wachten tot de 12 Pro Max.
Dus, na de pre-order en eerste leveringen morgen, hoe hangt de vlag erbij? Of twijfel je nog, nu je een 12 (Pro) besteld hebt en toch misschien nog voor een Pro Max gaat?
Poll: Ik ga een iPhone 12 Pro Max kopen
• Ja!
• Nee
• Ja, ik twijfel over een Pro Max

Ook een poll maken? Klik hier
Dus, na de pre-order en eerste leveringen morgen, hoe hangt de vlag erbij? Of twijfel je nog, nu je een 12 (Pro) besteld hebt en toch misschien nog voor een Pro Max gaat?
Poll: Ik ga een iPhone 12 Pro Max kopen
• Ja!
• Nee
• Ja, ik twijfel over een Pro Max
Ook een poll maken? Klik hier
Ik heb de 12 pro gekocht die ze morgen leveren.Dennisweb schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 23:18:
Een heleboel Tweakers hebben dit jaar een 12 of 12 Pro besteld. Nu ben ik wel nieuwsgierig hoeveel mensen er dan overblijven die wachten tot de 12 Pro Max.
En op 6 nov 14:00 zit ik klaar voor de 12 pro max te bestellen.
Ik wilde eigenlijk de pro max, maar omdat ik niet kon wachten heb ik de 12 pro ook maar gekocht.
Zal gebruikt worden als 2e toestel.
Net mijn bestellen voor een 12 blauw 128 bij Apple geannuleerd en bij coolblue besteld.
Scheelt 2 weken levertijd.
Iemand enig idee hoe lang het duurt voor Apple het geld retour stort? Betaald met Ideal, maar nergens kan ik er iets over vinden
Scheelt 2 weken levertijd.
Iemand enig idee hoe lang het duurt voor Apple het geld retour stort? Betaald met Ideal, maar nergens kan ik er iets over vinden
Ik wacht tot de Pro Max, ik wil een flagship phone verdorie
zeker voor de tijd dat hij weer mee moet gaan 4-5 jaar
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Je bestelling wordt ingepakt!! CB bestelling van 14:48
Hmm...
Je kan DHL op 3 manieren tracken
My Dhl parcel = verwacht 23 okt 21:00 hoop het niet
DHL ondemand delivery = verwacht 23 okt tussen 10:00-15:00
DHL tracking sms Apple = verwacht 23 okt tussen 9:00-13:00
Lekker consequent
Lekker consequent
Vertrouwen is goed, controle nog beter
Als jij niks verandert dan leveren ze voor het einde van de dag.Juan schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 23:24:
Hmm...
Lekker consequent
Let wel als je te vaak gaat rommelen in het systeem kan je pakje ook doorschuiven naar een volgende werk dag 🤭
Is al eens eerder gebeurd omdat men te ongeduldig was en te veel met de tijden aan het rommelen was
Dat is niet te hopen voor het vrouwtje. Kreeg vanmorgen smsje van DHL dat de iPhone onderweg was. Kon toen gelijk kiezen voor een DHL punt. Vaak eerder bezorgd en geen risico dat ze komen als je net even gaat sporten.Roos79 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 23:28:
[...]
Als jij niks verandert dan leveren ze voor het einde van de dag.
Let wel als je te vaak gaat rommelen in het systeem kan je pakje ook doorschuiven naar een volgende werk dag 🤭
Is al eens eerder gebeurd omdat men te ongeduldig was en te veel met de tijden aan het rommelen was
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Gelukkig heb ik al die verzend-stress niet.
Morgen gewoon ophalen in de Apple Store.
Tot er ineens een lockdown komt. Dan kan je fluiten naar je iPhone. Ik zou het risico niet nemen deze dagenferrie99 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 23:36:
Gelukkig heb ik al die verzend-stress niet.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Helaas hier nog geen link of berichtgeving van kpn wanneer hij komt. Wel melding dat er een wereldwijde voorraadprobleem is.
We gaan t zien wanneer de iPhone 12 pro blauw binnen komt hier in huis.
We gaan t zien wanneer de iPhone 12 pro blauw binnen komt hier in huis.
Maar kiest wel de transporteursRoos79 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 23:15:
[...]
Apple maakt de lever routes van transport niet 🤭
Op bestelpagina van CoolBlue staat nu dat het verzonden is.
10 * 370 Wp // 2x Daikin RXP35M / FTXM35R
Yes, een verzendbevestiging van Coolblue! Ze komen morgen met CoolblueBezorgt.
Dank jullie wel voor de tips allemaal!
Morgen even Vodafone annuleren en als dat goed verwerkt is een T-Mobile Sim only afsluiten

Morgen even Vodafone annuleren en als dat goed verwerkt is een T-Mobile Sim only afsluiten
Dan hou ik je wel op de hooge van mijn Vodafone levering eind volgende week.... hoop ikSteven030 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 23:46:
Yes, een verzendbevestiging van Coolblue! Ze komen morgen met CoolblueBezorgt.![]()
Ik heb nu denk ik zo’n 20 pagina’s in dit topic gelezen (mobiele weergave) maar zijn er dan maar écht twee tweakers die iets bij Bol.com hebben besteld?
Jep, mijn bestelling staat daar. Besteld 14:13 op first pre-order day.
Alleen een orderbevestiging gehad. Geen updates, alleen: gereserveerd als ik inlog op mijn account.
Dus ik bellen met de klantenservice. Wisten het ook niet of het nou morgen ging gebeuren...
Pro 512 Pacific model zakelijk besteld. Je zou toch denken dat die niet al te populair is... zeker gezien het feit dat tussen de 256 GB en 512 variant 300 euro verschilt zit...
Jep, mijn bestelling staat daar. Besteld 14:13 op first pre-order day.
Alleen een orderbevestiging gehad. Geen updates, alleen: gereserveerd als ik inlog op mijn account.
Dus ik bellen met de klantenservice. Wisten het ook niet of het nou morgen ging gebeuren...
Pro 512 Pacific model zakelijk besteld. Je zou toch denken dat die niet al te populair is... zeker gezien het feit dat tussen de 256 GB en 512 variant 300 euro verschilt zit...
Haha dan moet het wel heel gek lopenAlekz87 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 23:41:
[...]
Tot er ineens een lockdown komt. Dan kan je fluiten naar je iPhone. Ik zou het risico niet nemen deze dagen
Same here. Ook een email ontvangen met de track en trace code van PostNL!Katth schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 23:45:
Op bestelpagina van CoolBlue staat nu dat het verzonden is.
Lijkt erop dat ik de enige ben bij CB die hem zaterdag geleverd krijgt..

[ Voor 3% gewijzigd door tracy00 op 23-10-2020 00:01 ]
En verzonden door coolblue,
Half uur geleden besteld!
Nu alleen nog zien hoe ik het geld van ape terugkrijg, 2x betalen voor 1 iphone is wel beetje te veel van het goede:p
Nu alleen nog zien hoe ik het geld van ape terugkrijg, 2x betalen voor 1 iphone is wel beetje te veel van het goede:p
Ik heb bij Apple besteld en die verzenden blijkbaar via UPS, die doen niet beter dan ‘voor het einde van de dag’, dat is toch niet meer van deze tijd? Ben wel vrij maar moet wel een keer heel even voor een halfuurtje weg, en wil wat klussen op zolder. Dat kan dus niet, voor t zelfde geld zit ik tot 16.00 te wachten!? Waarom kiest apple voor zo’n bezorgdienst 😭
Ik had met creditcard besteld en er was nog niks gecharged.Peters1 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 23:57:
Ik had toch beter niet via Apple moeten bestellen. Afgelopen zaterdag een order geplaatst voor een iPhone 12 128GB zwart en staat nu nog steeds op 'Wordt verwerkt'

Ik met Ideal, dus al wel betaald.Katth schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 00:06:
[...]
Ik had met creditcard besteld en er was nog niks gecharged.
De mail van de annulering zegt: er gaat niks in rekening gebracht worden maar dat is dus al gebeurd:( even afwachten morgen en bellen
Komt vast goed.Peters1 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 00:07:
[...]
Ik met Ideal, dus al wel betaald.
De mail van de annulering zegt: er gaat niks in rekening gebracht worden maar dat is dus al gebeurd:( even afwachten morgen en bellen
Apple geeft toch direct een te verwachten leverdatum. Die halen ze altijd wel.daniëlpunt schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 00:06:
Ik had toch beter niet via Apple moeten bestellen. Afgelopen zaterdag een order geplaatst voor een iPhone 12 128GB zwart en staat nu nog steeds op 'Wordt verwerkt'
Wat een mazzel man!Peters1 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 23:57:
Welk model was het?
Normale 12 128gb blauwStreetDenizer schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 00:17:
[...]
Wat een mazzel man!
Welk model was het?
Hier ook door Coolblue verzonden, vandaag besteld! En nog een voordeel, verzonden met PostNL! Dus betrouwbaar 😉
Wat is je leverdatum volgens Apple?daniëlpunt schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 00:06:
Ik mocht dat zelf kiezen van Apple maar mijne is wel ophalen in de Apple Store.
Barweinig mensen die hem via Vodafone hebben besteld. Op hun forum is het totale chaos. Heb zelf, als eerste in m'n woonplaats (aldus de verkoper), de 12 pro 128gb in het goud besteld, woensdag een sms gekregen dat 'een medewerker me belt rond week 44'. Desondanks ga ik morgen tóch langs de winkel, ik kan me echt niet voorstellen dat ik naast de boot pis...
Mijn toestel van de MediaMarkt is ook onderweg.
Bol.com zit geen beweging in blijft op gereserveerd staan ... verwacht dat ik niets krijg 😂
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Same here....S2S schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 02:38:
Bol.com zit geen beweging in blijft op gereserveerd staan ... verwacht dat ik niets krijg 😂
Arrived at DHL facility: October 23, 2020 06:53
Amsterdam - Netherlands, The
Apple bestelling
Amsterdam - Netherlands, The
Apple bestelling
Traceerinformatie
StatusGearriveerd in aflevercentrum AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE : Vrijdag, oktober 23, 2020 om 06:34
Kom maar hier...;-)
StatusGearriveerd in aflevercentrum AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE : Vrijdag, oktober 23, 2020 om 06:34
Kom maar hier...;-)
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Denk dat onze iPhones samen onderweg zijnpdavie2311 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 07:24:
Traceerinformatie
Kom maar hier...;-)
Zending gearriveerd op DHL-vestiging AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE
Vrijdag, oktober 23, 2020 om 06:34
Alleen is ook maar alleen...;-)ludacrash schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 07:28:
[...]
Denk dat onze iPhones samen onderweg zijn
[...]
Is dan de eerste keer dat dit zo gaat bij Bol, normaal alles netjes gehad ... vreemd.
Bestelling geplaatst via Telenet (BE) hier en gisteren mailtje gekregen dat de bestelling verwerkt is maar helaas geen PostNL tracking mail... vrees dus niets te krijgen vandaag.
Vorig jaar kreeg ik die mail rond middernacht
PSN: extreme8eight
Ik helaas ook niet. Hopelijk mogen we morgen... 🤓Rikfct schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 22:17:
Iemand die bij mobiel.nl heeft besteld i.c.m. een vodafone abonnementen al iets gehoord heeft? Ik nog niks helaas.
Hier hetzelfde.pdavie2311 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 07:24:
Traceerinformatie
Nu nog zo'n 10km met zo'n DHL busje (of electrische gele fiets) en we zijn er...

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Net gechat met Bol, lijkt erop dat ze te weinig IPhones hebben ..
Hier hetzelfde, maar enkele weken geleden ook zo’n bestelling gedaan bij Telenet, ook nooit een mail gekregen van PostNL, maar de telefoon werd s’anderendaags wel netjes afgeleverd. Dus ik heb goeie hoop op vandaag. Fingers crossed.extreme8eight schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 07:42:
Bestelling geplaatst via Telenet (BE) hier en gisteren mailtje gekregen dat de bestelling verwerkt is maar helaas geen PostNL tracking mail... vrees dus niets te krijgen vandaag.
Gearriveerd in aflevercentrum AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE : Vrijdag, oktober 23, 2020 om 06:04ludacrash schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 07:28:
[...]
Denk dat onze iPhones samen onderweg zijn
[...]
De mijne loopt 30min voor!
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Geeft me nieuwe moedVanishd schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 07:54:
[...]
Hier hetzelfde, maar enkele weken geleden ook zo’n bestelling gedaan bij Telenet, ook nooit een mail gekregen van PostNL, maar de telefoon werd s’anderendaags wel netjes afgeleverd. Dus ik heb goeie hoop op vandaag. Fingers crossed.
Heb er drie in bestelling en enkel de Pro's zijn verwerkt. De regular 12 nog steeds in behandeling.
[ Voor 11% gewijzigd door extreme8eight op 23-10-2020 08:06 ]
PSN: extreme8eight
4 Zending gearriveerd op DHL-vestiging AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE om 06:56 
Gaan ze vanuit Amsterdam direct naar de afleveradressen??
Gaan ze vanuit Amsterdam direct naar de afleveradressen??
Coolblue
Iphone 12 pro 128 gb graphite
Vandaag tussen 9.00 - 11.30 uur PostNL
Vreemd genoeg staat de status alleen nog maar dat PostNL hem ontvangen heeft. Meestal was de status nu wel gesorteerd. En meestal zit ik vooraan de route rond 9.30 - 10.00 uur dus ben benieuwd.
Vreemd genoeg staat de status alleen nog maar dat PostNL hem ontvangen heeft. Meestal was de status nu wel gesorteerd. En meestal zit ik vooraan de route rond 9.30 - 10.00 uur dus ben benieuwd.
Gisteravond bij Coolblue besteld om 23:45 (iPhone 12 zwart 128GB) en wordt vandaag geleverd met PostNL.
Mijn coolblue iPhone pro is wel door postNL ontvangen, maar wordt alsnog pas morgen geleverd. Geen idee waarom, jammer maar helaas.
Mijn bestelling is helaas nog niet door PostNL ontvangen
Verwacht vandaag tussen 14.45 en 17.15
maar "Zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL" staat er.
Wanneer ontvangen ze deze normaal
?
Wanneer ontvangen ze deze normaal
Model 3
Gisteren dus toch maar een nieuwe bestelling geplaatst, nu via Coolblue met inmiddels een update:AJM schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 16:33:
Op 16-10 14:19u een iPhone 12 Pro besteld incl. wat accessoires en betaald via iDeal, de leverdatum stond gepland op 23-10, maar gisteren kreeg ik een update. Order is toch wat opgeschoven, wellicht doordat ik met iDeal heb betaald? De accessoires worden vandaag geleverd via DHL.
[Afbeelding]
Blijft toch bijzonder dat je via een reseller eerder je bestelling krijgt dan bij Apple waar ik meteen op 16-10 een pre-order hebt geplaatst.PostNL bezorgtijd: vandaag tussen 12:00 en 14:30
Dat vind ik eigenlijk ook elk jaar! Volgend jaar wacht ik denk ik gewoon op de resellers. Ook beter voor de stress..;-)
En weer beweging...
Traceerinformatie
StatusVerwerkt in sorteercentrum AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE: Vrijdag, oktober 23, 2020 om 08:26
Kan zo nog even hardlopen dus! Amsterdam is 2 uur van hier dus op zijn vroegst zal het 11 uur worden als ik de eerste stop ben, haha!
En weer beweging...
Traceerinformatie
StatusVerwerkt in sorteercentrum AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE: Vrijdag, oktober 23, 2020 om 08:26
Kan zo nog even hardlopen dus! Amsterdam is 2 uur van hier dus op zijn vroegst zal het 11 uur worden als ik de eerste stop ben, haha!
[ Voor 57% gewijzigd door pdavie2311 op 23-10-2020 08:42 ]
Zending gesorteerd! Komt dichtbij nu!Teknix1982 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 08:21:
Coolblue
Geen melding van KPN ontvangen dat de telefoon vandaag geleverd zou worden. Wel melding van PostNL gehad dat bezorger onderweg is, dus verwacht een iPhone vanmiddag
Bij mij om 22:14 gisterenavondElonDusk schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 08:35:
Verwacht vandaag tussen 14.45 en 17.15
Wanneer ontvangen ze deze normaal?
Ben benieuwd wie de eerste is dadelijk die hem heeft ontvangen....fotos graag
Another one bites the DUST
Die mag natuurlijk wel met de eer strijkendust419 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 08:44:
Ben benieuwd wie de eerste is dadelijk die hem heeft ontvangen....fotos graag
Hier "pas" tussen 10:15 en 12:15 uur, dus ik zal niet de eer gaan strijken denk ik
Net mn iPhone 12 Pro 256GB opgehaald bij de Apple Store in Amsterdam. Heerlijk rustig haha, kon zo doorlopen!
Pics or it didnt happenCFC-Mathijs schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 08:47:
Net mn iPhone 12 Pro 256GB opgehaald bij de Apple Store in Amsterdam. Heerlijk rustig haha, kon zo doorlopen!
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
8:16 in Eindhoven...
Met een beetje mazzel lukt het tijdvak 9:00-13:00 uur.. Eindhoven is maar 30 minuten hiervandaan..
Met een beetje mazzel lukt het tijdvak 9:00-13:00 uur.. Eindhoven is maar 30 minuten hiervandaan..
Vertrouwen is goed, controle nog beter
Ik heb mijn iPhone 12 Pro besteld bij Vodafone (afgelopen maandagmiddag pas), maar contact met de helpdesk leert dat ze weinig 12 Pro's hebben gekregen, meer gewone 12 toestellen.
Helaas krijg ik mijn zending pas volgende week (als alles goedgaat).
Gelukkig zakelijk en heb ik geen haast, meer ter info voor mijn mede-Vodafone gebruikers
Gelukkig zakelijk en heb ik geen haast, meer ter info voor mijn mede-Vodafone gebruikers
[ Voor 4% gewijzigd door Krullebol.nl op 23-10-2020 08:53 ]
Welk model heb je besteld?Krullebol.nl schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 08:53:
Ik heb mijn iPhone 12 Pro besteld bij Vodafone (afgelopen maandagmiddag pas), maar contact met de helpdesk leert dat ze weinig 12 Pro's hebben gekregen, meer gewone 12 toestellen.
Coolblue heeft weer een aantal Oceaan Blauw iPhone 12 Pro (128 en 256Gb) binnen gekregen...voor €3,99 extra kun je 'm nog vanavond in huis hebben!
Ik heb de iPhone 12 Pro, Pacific Blue 128GB besteld.
Ah nice, ik dezelfde maar dan op zondag (door een fuckup van Vodafone). Jij gister dus ook de Week 44 SMS gehad?Krullebol.nl schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 08:56:
[...]
Ik heb de iPhone 12 Pro, Pacific Blue 128GB besteld.
Ik heb zelf nog niks gehoord, maar telefoon bij een portering van zakelijk nummer gedaancronixx schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 08:59:
[...]
Ah nice, ik dezelfde maar dan op zondag (door een fuckup van Vodafone). Jij gister dus ook de Week 44 SMS gehad?
Ahh oke. Ik kreeg gister een SMS waarin stond "Levering eind week 44".Krullebol.nl schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:03:
[...]
Ik heb zelf nog niks gehoord, maar telefoon bij een portering van zakelijk nummer gedaan
Maar verder kan ik er helemaal niets van terug vinden op mijn account.
Nou, goed. We wachten het af.
Die van mij is ook in Eindhoven aangekomen
Ja inderdaad, vanavond bij iemand op bezoek die'm wel krijgt vandaag. Kan ik me wel alvast verlekkeren en is de mijne straks nieuwercronixx schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:05:
[...]
Ahh oke. Ik kreeg gister een SMS waarin stond "Levering eind week 44".
Maar verder kan ik er helemaal niets van terug vinden op mijn account.
Nou, goed. We wachten het af.
Die van mij ligt nog in Amsterdam. Woon in malden dus ik weet niet of die vandaag nog komt. Ervaring?
Nederlands is niet zo groot hè, no worriesGKW schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:10:
Die van mij ligt nog in Amsterdam. Woon in malden dus ik weet niet of die vandaag nog komt. Ervaring?
Ik heb ook bij bol.com besteld. Geen beweging zo te zien. Tsja, voor mij geen probleem aangezien ik flink wat korting kreeg (tegoedbon + werknemerskorting).
Tussen 27-29 oktober. En wat ook nog jammer is is dat ik gisteren een monitor heb besteld bij Coolblue, had ik net zo goed een iPhone 12 er bij kunnen bestellen

Maar goed, aan de andere kant heb ik het niet meteen nodig, een paar dagen wachten kan wel
ik hoop hetKiller61 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:17:
[...]
Nederlands is niet zo groot hè, no worries

Haha, nice man. Veel plezier ermee!

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Ik heb hem (12 pro 256GB Pacific Blue) staan op 26 - 28 oktober.... ben benieuwddaniëlpunt schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:22:
[...]
Tussen 27-29 oktober. En wat ook nog jammer is is dat ik gisteren een monitor heb besteld bij Coolblue, had ik net zo goed een iPhone 12 er bij kunnen bestellen
Maar goed, aan de andere kant heb ik het niet meteen nodig, een paar dagen wachten kan wel
Sta er van te kijken hoeveel de beschikbaarheid is bij Coolblue. Heel veel modellen zijn gewoon op voorraad.Geert1976 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 08:55:
Coolblue heeft weer een aantal Oceaan Blauw iPhone 12 Pro (128 en 256Gb) binnen gekregen...voor €3,99 extra kun je 'm nog vanavond in huis hebben!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.