WachtenTomskii5 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:08:
Ik heb morgen een pick up tussen 17 en 17.30. Stel dat ik 's middags al langs ga tijdens mijn lunchpauze, zou ik hem dan al meekrijgen in de store of moet ik echt wachten tot mijn reserveringsuur?
Met de iPhone 7 was ik ook paar uur eerder dan mijn tijdslot. Deden ze niet moeilijk over.Tomskii5 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:08:
Ik heb morgen een pick up tussen 17 en 17.30. Stel dat ik 's middags al langs ga tijdens mijn lunchpauze, zou ik hem dan al meekrijgen in de store of moet ik echt wachten tot mijn reserveringsuur?
CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!
Zojuist gebeld door T-Mobile shop dat ik hem morgenochtend kan ophalen.
De SMS is dus niet aan iedereen verzonden mocht daar onduidelijkheid over zijn..
De SMS is dus niet aan iedereen verzonden mocht daar onduidelijkheid over zijn..
Straks maar even contact opnemen met Bol.com om te vragen of ze al voorraad hebben gekregen
Deden ze niet zo moeilijk over, bij de 6S was ik twee uur eerder dan mijn tijdslot. Het gaat erom dat ze de 'load' verspreiden, als er iemand af en toe afwijkt maakt het niet uit.Tomskii5 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:08:
Die van mij wordt op 1 november verwacht.mprkooij schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:15:
Straks maar even contact opnemen met Bol.com om te vragen of ze al voorraad hebben gekregen
Iemand die rond 9:10 via Apple heeft besteld waarvan de 20-27 november leverdatum is aangepast? Niet allemaal tegelijk,-)
mprkooij schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:15:
Ik begrijp dat het gaat om de iPhone X.
Ik kan me voorstellen dat je graag de iPhone zo snel mogelijk wilt ontvangen.
Helaas hebben wij geen duidelijke informatie voor je.
Er is veel interesse in maar er is schaarste, hierdoor kunnen we helaas niets zeggen over wanneer je het toestel kunnen verwachten. De bestellingen worden uitgeleverd op basis van besteldatum.
Je ontvangt een e-mail zodra het verzonden is naar je.
✌
Blijkbaar wil Tele2 ons niet leveren 😅
Ik snap daadwerkelijk niet hoe winkels niet weten hoeveel items ze binnen krijgen. Ik mag toch aannemen dat ze in ieder geval voor morgen wel een bevestiging van Apple hebben gekregen hoeveel telefoons er bij de eerste lichting zitten?
Wat een communicatie ook...NotSoSteady schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:19:
[...]
Die van mij wordt op 1 november verwacht.
Beetje offtopic: Lang geleden bij bol.com de Xbox One X Scorpio Edition besteld. Creditcard inhouding is onterecht mislukt (schuld van CC maatschappij, oke...) maar dit werd meteen hersteld. Gevolg: bestelling geannuleerd, totaal geen communicatie van de annulering en geen enkele mogelijkheid om de betaling opnieuw te doen. Ik kwam er per toeval achter dat hij geannuleerd was... Medewerkster zei: "Dan moet u hem opnieuw bestellen."... Een limited edition die al weken uitverkocht was
Heb je vandaag aan ze gevraagd of ze voorraad binnen hebben gekregen ?
Yes, 5 minuten geleden. Vanochtend t zelfde gevraagd. Ik blijf het af en toe proberen omdat je dus vaak elke keer een andere op de chat krijgt. Die geven vaak verschillende antwoorden. Vanochtend zei iemand dat er een mail 'klaar' staat naar iedereen die de X besteld heeft.mprkooij schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:27:
[...]
Heb je vandaag aan ze gevraagd of ze voorraad binnen hebben gekregen ?
✌
Krijgen ze pas kort voor de lancering te horen. Ik heb vandaag nog met Coolblue (affiliate) gesproken over de iPhone X en de tekorten houden nog wel even aan.Xplosivv schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:24:
Ik snap daadwerkelijk niet hoe winkels niet weten hoeveel items ze binnen krijgen. Ik mag toch aannemen dat ze in ieder geval voor morgen wel een bevestiging van Apple hebben gekregen hoeveel telefoons er bij de eerste lichting zitten?
We hebben een super kleine oplage gekregen van de iPhone X door wereldwijde schaarste. We verwachten dat ieder model die de komende 2/3 maanden binnenkomt direct de deur uit gaat.
[ Voor 28% gewijzigd door NotSoSteady op 02-11-2017 15:32 ]
Net Vodafone gesproken kreeg te horen dat klanten die voor 15:00 pre-order geplaatst hebben die hoog waarschijnlijk deze week hun toestel krijgen en klanten na 15:00 besteld hebben krijgen het over 2 weken.
ik weet het niet meer
ik weet het niet meer
Heb mijne op 09:06 besteld via apple website met ideal, en 09:07 mail van apple gehad.UncleSam schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:22:
Iemand die rond 9:10 via Apple heeft besteld waarvan de 20-27 november leverdatum is aangepast? Niet allemaal tegelijk,-)
Ik denk dat ik precies op het randje zit van 3-11 naar 20-27 november.
Levertijd staat nog steeds op 20-27 november, had ook gehoopt op een vervroegde levering of een aanpassing in de levertijd maar helaas niks.
Bestelnummer: W4316128XX
Misschien lezen ze wel mee en vinden ze ons maar lastige klanten
We hebben te veel gebeldmoca007 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:36:
[...]
Misschien lezen ze wel mee en vinden ze ons maar lastige klanten
Skip de iPhones dit jaar want er zit nog geen 5G chip in en hij is deze keer extra duur omdat het de 10 anniv. is. De next iPhones gebruiken de zelfde specs.
https://www.twitch.tv/roffaboys
Woon bij Eindhoven. Kan ik 'm niet even ophalen?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Wat zullen die mensen ook doodmoe worden van die vragen, wanneer komt mijn iPhone X.
Goed verhaal, beetje lang.RoffaboyS schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:38:
Skip de iPhones dit jaar want er zit nog geen 5G chip in en hij is deze keer extra duur omdat het de 10 anniv. is. De next iPhones gebruiken de zelfde specs.
Ik wil niet negatief zijn, maar Belsimpel geeft op de website een levertijd indicatie van 8 weken aan bij de iPhone X van Tele2.
Het zou me niets verbazen hooralvani schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:40:
[...]
Ik wil niet negatief zijn, maar Belsimpel geeft op de website een levertijd indicatie van 8 weken aan bij de iPhone X van Tele2.
Gelukkig heb ik ook nog een order bij Apple staan met 20-27 november als leverdatum.alvani schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:40:
[...]
Belsimpel zegt al sinds de 27ste 5 tot 7 werkdagen. En nu nog steeds. Dus uiterlijk dinsdag dan.... maar reactie van hun duurt altijd minstens een dag, en de update pagina staat al bijna een week op hetzelfde.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Je kunt hem volgend jaar ook beter skippen, zit dan nog een 6G chip in!RoffaboyS schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:38:

Dude, wat een onzin... Zeg dan niets...
Durf je nog een keer te bellenJasperb_ schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:41:
[...]
Gelukkig heb ik ook nog een order bij Apple staan met 20-27 november als leverdatum.
Iemand nog iets zinnigs te zeggen over ervaring vorig jaar met 2de batches via Apple. Gaat zo'n 2de batch echt weken duren?
Dat is provider afhankelijk. Klik maar eens door op de tekst 5-7 werkdagen op de website.carpebios schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:42:
Belsimpel zegt al sinds de 27ste 5 tot 7 werkdagen. En nu nog steeds. Dus uiterlijk dinsdag dan.... maar reactie van hun duurt altijd minstens een dag, en de update pagina staat al bijna een week op hetzelfde.
Zal zo na mijn college nog een keer bellen.
Laat even wetenJasperb_ schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:46:
[...]
Zal zo na mijn college nog een keer bellen.
Dan staat er nog steeds 5-7 werkdagen (T-mobile). En dat staat er al sinds de 27ste.alvani schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:43:
[...]
Dat is provider afhankelijk. Klik maar eens door op de tekst 5-7 werkdagen op de website.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Helaas niet!UncleSam schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:22:
9:11 besteld, 9:13 mailbevestiging. Hier ook niet uiteraard.
Bij mij net zo maar mijn bestel nummer begint met W545787XXX ook om 09.06 besteld. En bezorging 20-27nov. Volgens mij zegt de bestelnummer niet veel want hierna heb ik de hoesje besteld en die heeft een bestelnummer wat eerder zou moeten komenLimitted schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:34:
[...]
Heb mijne op 09:06 besteld via apple website met ideal, en 09:07 mail van apple gehad.
Ik denk dat ik precies op het randje zit van 3-11 naar 20-27 november.
Levertijd staat nog steeds op 20-27 november, had ook gehoopt op een vervroegde levering of een aanpassing in de levertijd maar helaas niks.![]()
Bestelnummer: W4316128XX
Mijn bestelnummer is W439786XXX, dat nummer ligt ver onder dat van jou. Echter een paar minuten later de bevestiging gekregen. Nummer zegt weinig dus.SP75 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:54:
[...]
Bij mij net zo maar mijn bestel nummer begint met W545787XXX ook om 09.06 besteld. En bezorging 20-27nov. Volgens mij zegt de bestelnummer niet veel want hierna heb ik de hoesje besteld en die heeft een bestelnummer wat eerder zou moeten komen
Onzin, onzin... Over 5 jaar zit jij wel mooi met een telefoon zonder 5G-chip terwijl alle aanbieders dan wel net 5G beginnen aan te bieden.Danielson schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:42:
[...]
Je kunt hem volgend jaar ook beter skippen, zit dan nog een 6G chip in!![]()
Dude, wat een onzin... Zeg dan niets...
EDIT: De knipoog was blijkbaar niet duidelijk genoeg, is een grap mensen...
[ Voor 8% gewijzigd door acst op 02-11-2017 16:00 ]
Over 5 jaar heb ik de iPhone 15 al, dus daar maak ik mij niet druk omacst schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:58:
[...]
Onzin, onzin... Over 5 jaar zit jij wel mooi met een telefoon zonder 5G-chip terwijl alle aanbieders dan wel net 5G beginnen aan te bieden.

Tegen die tijd heb je toch wel weer een nieuwe telefoon neem ik aan?acst schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:58:
[...]
Onzin, onzin... Over 5 jaar zit jij wel mooi met een telefoon zonder 5G-chip terwijl alle aanbieders dan wel net 5G beginnen aan te bieden.
Of krijg je dit nummer pas toegewezen als de betaling gechecked is? hmm nee dat kan niet want je krijgt direct een mailtje... ik snap t niet. zit ik nu ergens achteraan ofzo?Robiejan schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:57:
[...]
Mijn bestelnummer is W439786XXX, dat nummer ligt ver onder dat van jou. Echter een paar minuten later de bevestiging gekregen. Nummer zegt weinig dus.
Verwijderd
Iemand al status verandering ophalen Apple store Haarlem morgen?
Bedoel moet ik morgen gaan rijden met Artikelen worden verwerkt?
Heb de zelfde status maar zou volgens iedereen hier goed moeten gaan komen, toch?Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 16:00:
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Ik heb vodafone gesproken: de beste mevrouw klonk vrij geïrriteerd (worden natuurlijk veel gebeld) en kon me weinig vertellen. "Bestelling ziet er goed uit, je krijgt vanzelf meer info via mail/sms" Toen ik zei dat er anderen zijn die al bezorgafspraken hebben gemaakt, track&trace codes hebben klonk ze verbaasd want volgens haar was er nog geen voorraad binnen..? Maar ze draaide er telkens omheen en zei meerdere keren dat ze het niet weet en ik het maar moet afwachten.
Ze zei wel nog iets van misschien hoor je vandaag of morgen meer.. Maar ze heeft ook 2x gezegd dat alles nog onbekend is en ze zei dat er nog niks wordt uitgeleverd morgen..
Niet veel wijzer van geworden dus, ik koop in ieder geval geen telefoons meer bij ze. Verder ben ik wel tevreden over ze maar met iPhone releases is het altijd een drama.
We wachten het maar weer af..
edit: het lijkt er ook sterk op dat ze nieuwe klanten voorrang geven.. klanten die verlengen hebben ze toch al binnen zegmaar.. Ik denk serieus dat ze dit doen. Lees net ook een bericht dat VodafoneZiggo behoorlijk wat 'mobiele' klanten heeft verloren dus ze moeten weer nieuwe binnen zien te halen..
Ze zei wel nog iets van misschien hoor je vandaag of morgen meer.. Maar ze heeft ook 2x gezegd dat alles nog onbekend is en ze zei dat er nog niks wordt uitgeleverd morgen..
Niet veel wijzer van geworden dus, ik koop in ieder geval geen telefoons meer bij ze. Verder ben ik wel tevreden over ze maar met iPhone releases is het altijd een drama.
We wachten het maar weer af..
edit: het lijkt er ook sterk op dat ze nieuwe klanten voorrang geven.. klanten die verlengen hebben ze toch al binnen zegmaar.. Ik denk serieus dat ze dit doen. Lees net ook een bericht dat VodafoneZiggo behoorlijk wat 'mobiele' klanten heeft verloren dus ze moeten weer nieuwe binnen zien te halen..
[ Voor 15% gewijzigd door Benny op 02-11-2017 16:07 ]
Ik ga er zeker niet van uit, maar dit wekt toch de impressie dat je op 3/11 een toestel op kan halen? Levertijd in de webshop staat op 2 weken of binnenkort leverbaar.

Hier niets aangepast maar ik ga zeker (06:00) rijden met "Artikelen worden verwerkt"Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 16:00:
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Bij mij staat bij het bedrag aan de rechterkant hiervan dat hij verzonden is naar het filiaal.diotav schreef op donderdag 2 november 2017 @ 16:07:
Ik ga er zeker niet van uit, maar dit wekt toch de impressie dat je op 3/11 een toestel op kan halen? Levertijd in de webshop staat op 2 weken of binnenkort leverbaar.
[afbeelding]
Net in de mail van MM Alkmaar, best wel raar dat er op verschillende manieren wordt gecommuniceerd, want hier geen verandering in mijn status.
Afgelopen 27-10-17 heeft u zich ingeschreven voor de mailinglist van de nieuwe Apple IPhone X.
Via deze mail wil ik u ervan op de hoogste stellen dat wij een Space Grey 256GB model voor u binnen hebben. Morgen na 10:00 kunt u een exemplaar bij ons ophalen in het filiaal Alkmaar.
Na morgen komt u reservering te vervallen en gaat het toestel door naar de eerstvolgende persoon die gereserveerd heeft.
Ik hoop u hier voldoende mee te hebben gereserveerd.
[ Voor 9% gewijzigd door [RNMC] Viper op 02-11-2017 16:09 ]
He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.
Vanmiddag aan de telefoon gehangen met Apple Support. Ik heb namelijk ook een slot op morgen van 16:00 uur - 16:30 uur in de Apple Store Den Haag waarbij de status nog steeds aangeeft "Artikelen worden verwerkt". Medewerker vertelde me dat je iPhone gewoon krijgt uitgeleverd als je een time slot hebt.Toppe schreef op donderdag 2 november 2017 @ 16:01:
[...]
Heb de zelfde status maar zou volgens iedereen hier goed moeten gaan komen, toch?
Verwijderd
06 uur?Donstil schreef op donderdag 2 november 2017 @ 16:08:
[...]
Hier niets aangepast maar ik ga zeker (06:00) rijden met "Artikelen worden verwerkt"
Lekker vroeg
Ja het is normaal een ruim uurtje rijden naar de store in Adam.
Dus hou rekening met de files enz.
parkeren in Byzantium Parkeergarage...2 minuten lopen van de Apple StoreDonstil schreef op donderdag 2 november 2017 @ 16:16:
[...]
Verwijderd
Ga je dus voor de vrije voorraad of had je een tijd window?Donstil schreef op donderdag 2 november 2017 @ 16:16:
[...]
Heb jij niet gewoon een reservering geplaatst in de winkel?[RNMC] Viper schreef op donderdag 2 november 2017 @ 16:09:
Net in de mail van MM Alkmaar, best wel raar dat er op verschillende manieren wordt gecommuniceerd, want hier geen verandering in mijn status.
[...]
Ik zou er als telecom medewerker doodziek van worden, steeds die telefoontjes van ongeduldige druktemakers... komop mensen, je wordt op de hoogte gehouden per mail/sms/statuspagina!
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Die status klopt niet. Hij moet nu inmiddels verzonden staan naar de locatie.diotav schreef op donderdag 2 november 2017 @ 16:07:
[afbeelding]
Zie het zo, dan gaat hun dag lekker snelBarry|IA schreef op donderdag 2 november 2017 @ 16:25:
Ik zou er als telecom medewerker doodziek van worden, steeds die telefoontjes van ongeduldige druktemakers... komop mensen, je wordt op de hoogte gehouden per mail/sms/statuspagina!
Nee ik heb een window van 0800 tot 0830.Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 16:23:
Ga je dus voor de vrije voorraad of had je een tijd window?
Klopt daar zet ik hem altijd idd maar toch bedanktGeert1976 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 16:20:
[...]
parkeren in Byzantium Parkeergarage...2 minuten lopen van de Apple Store
hoe druk schatten jullie dat het wordt voor de 1e window van 0800 tot 0830 in Amsterdam?
Eerder een SMS van Vodafone gehad met levering in week 44 (deze week). Nu ontvang ik:
De inhoud van de eerdere sms over de status van je bestelling is incorrect, onze excuses hiervoor. Zodra een nieuwe leverdatum bekend is, ontvang je hierover een nieuw bericht.
Nu maakt het mij niet zo uit - ik wacht gerust nog een paar weken want ik heb een goed werkende iPhone 7. Maar serieus Vodafone: ooit gehoord van verwachtingsmanagement? Kan me voorstellen dat mensen nu woedend zijn. Ik lach er om.. meer “voorpret”!
De inhoud van de eerdere sms over de status van je bestelling is incorrect, onze excuses hiervoor. Zodra een nieuwe leverdatum bekend is, ontvang je hierover een nieuw bericht.
Nu maakt het mij niet zo uit - ik wacht gerust nog een paar weken want ik heb een goed werkende iPhone 7. Maar serieus Vodafone: ooit gehoord van verwachtingsmanagement? Kan me voorstellen dat mensen nu woedend zijn. Ik lach er om.. meer “voorpret”!
500.000 mensen in de rij, minimaal.onur.b schreef op donderdag 2 november 2017 @ 16:29:
hoe druk schatten jullie dat het wordt voor de 1e window van 0800 tot 0830 in Amsterdam?
nope, via site, afhalen bij filiaalNotSoSteady schreef op donderdag 2 november 2017 @ 16:25:
[...]
Heb jij niet gewoon een reservering geplaatst in de winkel?
He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.
Misschien doet het filiaal uit Alkmaar dat uit eigen beweging, vooral dat je bestelling binnen een dag moet worden opgehaald is vreemd.[RNMC] Viper schreef op donderdag 2 november 2017 @ 16:31:
[...]
nope, via site, afhalen bij filiaal
Per mail ontvang je een afhaalbericht zodra het artikel voor je klaarligt in de winkel. Om het product op te halen dien je het bestelnummer en je legitimatiebewijs te laten zien aan de balie. Je kan jouw bestelling nog tot 2 weken na de oorspronkelijke afhaaldatum afhalen. Na deze 2 weken wordt de bestelling geannuleerd en storten wij het aankoopbedrag terug op jouw rekening.
Druk, aangezien er dan ook mensen staan voor vrije verkoop.onur.b schreef op donderdag 2 november 2017 @ 16:29:
[ Voor 27% gewijzigd door acst op 02-11-2017 16:35 ]
Nummer 372,842 krijgt ‘m dan ook gratisacst schreef op donderdag 2 november 2017 @ 16:35:
[...]
Druk, aangezien er dan ook mensen staan voor vrije verkoop.
Vorige jaar was ik nummer 1337 en toen kreeg ik een gratis MacBook. Echt zo relaxt!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik kreeg 3 jaar geleden een pen een en sticker, kan niemand tegen ophmr schreef op donderdag 2 november 2017 @ 16:37:
[...]
Vorige jaar was ik nummer 1337 en toen kreeg ik een gratis MacBook. Echt zo relaxt!
Verwijderd
Denk dat de vrije voorraad snel op is en dan zijn er geen lange rijen meeronur.b schreef op donderdag 2 november 2017 @ 16:29:
Vraagje voor de DHL Express kenners/"experts "
Als ik vanavond de bezorging van mijn pakketje wijzig van mijn huis adres naar een Pick Up Point, brengen ze dat aan einde van de dag naar dat punt of al vroeg in de ochtend?
Wil het pakketje namelijk zo vroeg mogelijk in de ochtend hebben
Als ik vanavond de bezorging van mijn pakketje wijzig van mijn huis adres naar een Pick Up Point, brengen ze dat aan einde van de dag naar dat punt of al vroeg in de ochtend?
Wil het pakketje namelijk zo vroeg mogelijk in de ochtend hebben
[ Voor 14% gewijzigd door _Bailey_ op 02-11-2017 16:42 ]
Apple geeft niets gratis, vraagt eerder de hoofdprijshmr schreef op donderdag 2 november 2017 @ 16:37:
[...]
Aaaargh ik zit al een hele tijd mee te F5'en op de DHL T&T site, maar er verandert maar niks. Meestal zijn ze na tweeën in het centrum van Steenwijk, maar ik zou 't zo graag bevestigd zien! Er blijft maar "Shipment information received" staan. Hoe laat pikt DHL het spul op in dat magazijn bij Waalwijk?
‘Vrije verkopen’ voor de Amac winkels; verkopen maar ongeveer 1 hooguit 2 Iphone X toestellen. Heb ik me net laten vertellen door een medewerker van de Amax.
Rexistant
Ik had toevallig net gebeld naar DHL om duidelijk te krijgen over de bezorgtijden. Die kon ze echter niet geven gezien het pakket nog niet was opgehaald. Ze zei dat het wel een dagbezorging wordt (09-18).liosnel schreef op donderdag 2 november 2017 @ 16:42:
Aaaargh ik zit al een hele tijd mee te F5'en op de DHL T&T site, maar er verandert maar niks. Meestal zijn ze na tweeën in het centrum van Steenwijk, maar ik zou 't zo graag bevestigd zien! Er blijft maar "Shipment information received" staan. Hoe laat pikt DHL het spul op in dat magazijn bij Waalwijk?
Waarschijnlijk zullen alle iPhones vanavond naar Brussel vertrekken.
Je gaat geen tijd doorkrijgen op de website van DHL hoor ... alleen "before end of the day" of zoiets ...liosnel schreef op donderdag 2 november 2017 @ 16:42:
Het maakt ook echt niet uit wat het wordt. Ik zit sowieso als een hitsige puber vanaf 09:00u met een verrekijker voor het raam te wachten...smoken schreef op donderdag 2 november 2017 @ 16:45:
[...]
Je gaat geen tijd doorkrijgen op de website van DHL hoor ... alleen "before end of the day" of zoiets ...
[ Voor 0% gewijzigd door liosnel op 02-11-2017 16:47 . Reden: schrijffout ]
Ik ga op het dak van m'n huis staan met verrekijker...beter uitzicht op die gele busjesliosnel schreef op donderdag 2 november 2017 @ 16:47:
[...]
Het maakt ook echt niet uit wat het wordt. Ik zit sowieso als een hitsige puber vanaf 09:00u met een verrekijker voor het raam te wachten...
Nog steeds dat ze morgen pas meer weten
Actueel beeld uit Amsterdam. Ongeveer 30 man voor de deur om 16:45 uur.

bron: twitter

[ Voor 3% gewijzigd door Erik1805 op 02-11-2017 16:50 ]
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
No way!!! Ik ben er heel happig op, maar ik ging echt niet op straat wonen voor één nacht - zelfs niet voor een iPhone X!Erik1805 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 16:50:
Actueel beeld uit Amsterdam. Ongeveer 30 man voor de deur om 16:45 uur.![]()
[afbeelding]
😂😂😂😂😂liosnel schreef op donderdag 2 november 2017 @ 16:47:
[...]
Het maakt ook echt niet uit wat het wordt. Ik zit sowieso als een hitsige puber vanaf 09:00u met een verrekijker voor het raam te wachten...
Zo vaak gedaan in Oberhausenliosnel schreef op donderdag 2 november 2017 @ 16:51:
[...]
No way!!! Ik ben er heel happig op, maar ik ging echt niet op straat wonen voor één nacht - zelfs niet voor een iPhone X!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Heb ook gebeld en kreeg de zelfde antwoordJasperb_ schreef op donderdag 2 november 2017 @ 16:49:
[...]
Nog steeds dat ze morgen pas meer weten
Zaterdag leveren teken ik ook voor
Kan iemand nog ff chatten met Apple over onze ophaal orders?
Ik kan de chat op de website niet vinden

Met de release van de iPhone 6, 3 jaar geleden, lukte het mij om via de website op de release dag een iPhone te reserveren uit de vrije voorraad. Wel in Oberhausen trouwens.
Is het dit jaar ook de moeite waard dit te proberen? Weet iemand hoe laat de optie om te reserveren voor ophalen beschikbaar komt?
Is het dit jaar ook de moeite waard dit te proberen? Weet iemand hoe laat de optie om te reserveren voor ophalen beschikbaar komt?
Wat zijn de levertijden van DHL Express? Ik laat 'm op de zaak afleveren en is altijd wel iemand aanwezig, maar weet niet of ik per se moet tekenen/identificeren. Bedrijfsnaam staat er dus ook op, dus zal wel loslopen, maar anders vertrek ik morgen een half uurtje eerder naar de zaak.
iemand nog wat gehoord van de phonehouse?...ik heb daar een pre-order staan verwacht er niet veel van maar toch.
Komen vanuit Eindhoven, dus ligt eraan hoe ver je van Eindhoven werkt.Tom schreef op donderdag 2 november 2017 @ 16:57:
Wat zijn de levertijden van DHL Express? Ik laat 'm op de zaak afleveren en is altijd wel iemand aanwezig, maar weet niet of ik per se moet tekenen/identificeren. Bedrijfsnaam staat er dus ook op, dus zal wel loslopen, maar anders vertrek ik morgen een half uurtje eerder naar de zaak.
Ik werk gelukkig dichtbij en vorig jaar was m'n 7 lekker vroeg.
iPhone levertijden (wanneer je nu besteld) zijn nu gewijzigd in 3-4 weken op de site
Levering 1-8 dec
Levering 1-8 dec
Die mogelijkheid heb je volgens mij alleen nog maar tijdens bestellen, niet met aftersales. Kon het laatst ook niet vindenDonstil schreef op donderdag 2 november 2017 @ 16:56:
Kan iemand nog ff chatten met Apple over onze ophaal orders?
[ Voor 69% gewijzigd door Jaymone op 02-11-2017 17:02 ]
Het is weer September 2025 :)
iedereen met een bestelling van een 256 silver bij de apple store....cancel bestelling aub....bestelling cancellen 😉 Ik wil hem namelijk graag morgen ipv 20-27
Ik werk in Best, tegen Eindhoven dus. Maar bezorgen ze vanaf 8u of 8.30u?Rivanov schreef op donderdag 2 november 2017 @ 16:59:
[...]
Komen vanuit Eindhoven, dus ligt eraan hoe ver je van Eindhoven werkt.
Gekozen voor afhalen? Dan krijg je een telefoontje.Michel242186 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 16:59:
iemand nog wat gehoord van de phonehouse?...ik heb daar een pre-order staan verwacht er niet veel van maar toch.
Ik zie inderdaad als je nu een nieuwe besteld dat het 3/4 weken is geworden ipv 5/6 weken.Jaymone schreef op donderdag 2 november 2017 @ 16:59:
iPhone levertijden (wanneer je nu besteld) zijn nu gewijzigd in 3-4 weken op de site
Levering 1-8 dec
[...]
Die mogelijkheid heb je volgens mij alleen nog maar tijdens bestellen, niet met aftersales. Kon het laatst ook niet vinden
Je zou dan denken dat de levering van 20/27 november eerder moet lukken toch?
ja heb ik voor gekozen ik had al even gemaild maar ze gaven aan dat de iphone meestal vertraagd wasNotSoSteady schreef op donderdag 2 november 2017 @ 17:03:
[...]
Gekozen voor afhalen? Dan krijg je een telefoontje.

Ja, ik had het daar ook geprobeerd. Ik heb het bij meerdere winkels geprobeerd, tot nu toe alleen de MediaMarkt waar ik ze zeker kan afhalen.Michel242186 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 17:04:
[...]
ja heb ik voor gekozen ik had al even gemaild maar ze gaven aan dat de iphone meestal vertraagd was
Zou logisch zijn iddReem0nN schreef op donderdag 2 november 2017 @ 17:04:
[...]
Ik zie inderdaad als je nu een nieuwe besteld dat het 3/4 weken is geworden ipv 5/6 weken.
Je zou dan denken dat de levering van 20/27 november eerder moet lukken toch?
Het is weer September 2025 :)
De persoon bij de receptie kan er gewoon voor tekenen.Tom schreef op donderdag 2 november 2017 @ 16:57:
Identificatie is niet nodig ...
Dat durf ik niet te zeggen. Werk in Den Bosch, en daar waren ze in de loop van de ochtend.Tom schreef op donderdag 2 november 2017 @ 17:00:
[...]
Ik werk in Best, tegen Eindhoven dus. Maar bezorgen ze vanaf 8u of 8.30u?
Nog steeds bestelling in behandeling, afhalen in Haarlem. Begin me toch zorgen te maken
Verwijderd
Toen ik wachtte op de iphone 7 plus en de apple watch 2 gebruikte ik altijd zo'n url van iemand hier op het forum die stocks checkte bij de apple stores, media markten enz. is die er nog en is die updated voor de x?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.