LG/Google Nexus 5x defect binnen garantie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeBrun
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 21:31
Ik hoop dat ik dit in het juiste subforum heb geplaatst.

Mijn Nexus 5x stopte er tijdens het Facebooken opeens mee. Hij deed een spontane reboot en komt nu niet verder dan het Google logo. Ik heb zitten kijken of ik hem via Recovery opnieuw kon flashen, maar ben bang dat ik dan mijn garantie kwijt ben. Ook weet ik niet 100% zeker of het een hardware issue is.

De telefoon heeft nog een jaar garantie, dus heb ik hem ter reparatie opgestuurd naar Belsimpel. Zij geven aan dat het valschade is, met als bewijs een foto van een barst in het gas voor de camera (aan de achterkant). Ze vragen €325 voor reparatie..

Uiteraard is hij wel eens gevallen, maar dat is maanden geleden en heeft nooit gevolgen gehad voor de prestaties van het ding. Heeft iemand van jullie nog tips om dit binnen garantie gerepareerd te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Aangezien dit garantiegevalletje is en hulp daarbij, geef ik het topic een schopje richting SF.

Overigens denk ik niet dat je kans maakt dat dit onder garantie gerepareerd gaat worden, zie ook:
Nexus 5X bootloop probleem garantie
Geen garantie wegens waterschade LG Nexus 5X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skyler1994
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08-05 09:05
Precies hetzelfde probleem gehad, zowel contact gehad met T-Mobile als LG. Komt er uiteindelijk op neer dat ze je hier niet bij gaan helpen. Ik ben mijn telefoon 3 weken kwijt geweest voor 'reparatie' en toen ik hem terugkreeg hebben ze alleen een factory reset gedaan. Twee weken later weer precies hetzelfde probleem.