Je kan het ook van de andere kant bezien. Een klein kind kan zijn vader volledig vertrouwen zonder dat zijn vader eerst bewijst hoe hij ejaculeerde in de vagina van zijn vrouw. Dan aan de hand van dna tests bewijst dat het echt zijn zaad en haar eitje was. Vervolgens vraagt het kind nog af welke opvoedingsmethode de ouders gebruiken en of dat ie wel bewezen gewerkt heeft bij andere kinderen van zijn school.
Moeillijke vragen moet je zeker niet mijden. Twijfelen mag ook je mag ermee bezig zijn. Maar je moet je geloof niet aflaten hangen van moeillijke vragen en zorgen. Geloof als een kind en heb onvoorwaardelijk vertrouwen. Daar slaat geloof als een kind op. Niet "je moet jezelf klein en onwetend houden". Maar op het vertrouwen "mijn Vader zorgt voor me"
Moeillijke vragen moet je zeker niet mijden. Twijfelen mag ook je mag ermee bezig zijn. Maar je moet je geloof niet aflaten hangen van moeillijke vragen en zorgen. Geloof als een kind en heb onvoorwaardelijk vertrouwen. Daar slaat geloof als een kind op. Niet "je moet jezelf klein en onwetend houden". Maar op het vertrouwen "mijn Vader zorgt voor me"