Heb voor rembours gekozen omdat zowel de CPU als GPU een lange levertijd zouden hebben en aangezien het om een hele nieuwe setup gaat ik niks zou hebben aan losse leveringen. Daarnaast is het zo dat rembours bij een PostNL punt wordt neergelegd dus geen middagje thuisblijven en je pas betaald als je je pakket ophaalt, dus annuleren kan altijd nog zonder op je geld te moeten wachten. Kost je 15 euro extra maar dat is het me waard. Was 7 werkdagen wachten op de CPU, 5 op de GPUsdk1985 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 13:16:
[...]
Kon je de rest al mee bestellen zonder dat ze los wat ze al hadden gingen opsturen? Dat is namelijk de reden dat ik nu alleen de 8700K daar heb besteld omdat ik niet al die spullen van te voren wil krijgen zonder cpu.
[...]
Ik heb nu wat bijbetaald via Paypal om mijzelf in te dekken (stel webshop gaat failliet dan kun je fluiten naar je pre-order geld). Dat kostte alleen voor de cpu al richting de 10 euro.HolyJozef schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 14:03:
[...]
Heb voor rembours gekozen omdat zowel de CPU als GPU een lange levertijd zouden hebben en aangezien het om een hele nieuwe setup gaat ik niks zou hebben aan losse leveringen. Daarnaast is het zo dat rembours bij een PostNL punt wordt neergelegd dus geen middagje thuisblijven en je pas betaald als je je pakket ophaalt, dus annuleren kan altijd nog zonder op je geld te moeten wachten. Kost je 15 euro extra maar dat is het me waard. Was 7 werkdagen wachten op de CPU, 5 op de GPU
Mooie tip!
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
https://www.caseking.de/i...l-1151-tray-hpit-438.html
8600K Tray versie op vooraad maar ik zou hem niet kopen die is gewoon getest en slecht anders zou die wel als een OC versie te koop zijn
kijk maar naar de andere 8600K https://www.caseking.de/search?sSearch=8600k
8600K Tray versie op vooraad maar ik zou hem niet kopen die is gewoon getest en slecht anders zou die wel als een OC versie te koop zijn
kijk maar naar de andere 8600K https://www.caseking.de/search?sSearch=8600k
[ Voor 17% gewijzigd door FNale op 23-10-2017 14:24 ]
Net een mailtje van Azerty binnen dat mijn 8700k eraan komt. Ik heb hem de 17e besteld.
Hoera, ik verwacht hem morgen. Besteld op de 18e bij Azerty!Beste,
Graag bevestigen wij dat uw bestelling met ordernummer xx vandaag zal worden verzonden. Normaal gesproken kunt u uw bestelling morgen verwachten.
U kunt uw zending opzoeken via de website van de vervoerder (gewoonlijk PostNL) met uw postcode en onderstaande barcode(s):
xx
Houd er rekening mee dat de codes pas na middernacht actief worden. Mocht u uw bestelling na 3 werkdagen nog niet ontvangen hebben, laat het ons dan weten via een antwoord op dit bericht. Wij zullen dan een onderzoek instellen om te achterhalen waar uw bestelling zich bevindt.
Via de volgende link kunt u uw order bekijken op onze website:
We wensen u alvast veel plezier met uw bestelling!
Met vriendelijke groet,
Azerty Verkoop
Cheers, g3x
zelfde helaasS_Chief schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 14:35:
Lijkt erop dat ik net buiten de Azerty-boot val met 19-10.

De status van mijn bestelling bij Azerty is ook gewijzigd naar "verzonden", besteld op 17-10 om 19:00 uur. Postnl heeft hem nog niet binnen, wordt naar verwachting morgen bezorgd.
Ik kan de mijne ook eindelijk ophalen bij azerty! 17e besteld woohoo 😁😁
Hier ook besteld op de 19e. Weliswaar een 8600K i.c.m. een compleet systeem, maar toch. Grappig genoeg is de 8600K momenteel wel op voorraad bij beat-it.nl. Hopelijk is dat een voorbode voor andere webshops.
[ Voor 5% gewijzigd door PressPlayOnTape op 23-10-2017 14:54 ]
You know, I rather like this God fellow. He’s very theatrical. A little pestilence here, a plague there... Omnipotence...got to get me some of that.
Had de 16e gegokt op Alternate voor de 8700k...
Verwijderd
18-10 besteld bij azerty en nog steeds niks. Wachten op producten staat er nog. Raar genoeg toch te laat ?
Antwoord megekko over prijsverhoging:
Wat betreft de prijswijziging van dit artikel:
De prijzen op onze website worden meerdere keren per dag ingelezen naar de prijzen in de markt en prijzen die we verkrijgen vanuit onze leveranciers.
Hierdoor kan het zijn dat een bepaald product meerdere keren per dag van prijs kan veranderen.
Wat betreft de prijswijziging van dit artikel:
De prijzen op onze website worden meerdere keren per dag ingelezen naar de prijzen in de markt en prijzen die we verkrijgen vanuit onze leveranciers.
Hierdoor kan het zijn dat een bepaald product meerdere keren per dag van prijs kan veranderen.
idem hierg3x schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 14:40:
[...]
Hoera, ik verwacht hem morgen. Besteld op de 18e bij Azerty!
Ik wacht even tot hij elders weer op voorraad is. beat-it lijkt er een slaatje uit te willen slaan en heeft een 'alternative price' gehanteerd. Hopelijk stromen de voorraden snel vol komende dagen bij de andere winkels.PressPlayOnTape schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 14:53:
[...]
Hier ook besteld op de 19e. Weliswaar een 8600K i.c.m. een compleet systeem, maar toch. Grappig genoeg is de 8600K momenteel wel op voorraad bij beat-it.nl. Hopelijk is dat een voorbode voor andere webshops.
"Remember to look up at the stars and not down at your feet" - SH
Mijn 8600k staat bij Azerty al sinds 6 Oktober op "wachten op producten" helaas is hier ook vandaag geen verandering in gekomen.... Iemand anders wel al een 8600k geleverd gekregen?
Ik heb em vandaag besteld bij Azerty. Als ik jullie reacties zo lees, zou ik dus wel even moeten wachten
maar goed, kan nog even gamen met me PS4 gelukkig
.
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Trouwens echt bizar dat Alternate nog steeds geen enkele levering heeft kunnen doen terwijl Azerty nu al een tweede ronde op de post heeft zitten.
Alternate heeft volgens mij vorige week zaterdag een ronde gedaan toch?Gilan11 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:08:
Trouwens echt bizar dat Alternate nog steeds geen enkele levering heeft kunnen doen terwijl Azerty nu al een tweede ronde op de post heeft zitten.
Nou dan moeten ze nog steeds leveren volgens de klanten service was ik de 2e die een 8700k bestelde sinds hij 5 oktober op de website stond.itsgreen schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:22:
[...]
Alternate heeft volgens mij vorige week zaterdag een ronde gedaan toch?
8700k wordt morgen verzonden 17-10 besteld.
Niet dat ik er ga bestellen maar CentralPoint heeft een levertijd afgegeven van 6 november
https://www.centralpoint....80684i78700k-num-7049237/?
https://www.centralpoint....80684i78700k-num-7049237/?
Hoe weet je dat die morgen pas verzonden word en niet vandaag? Bij mij staat alleen nog maar word verzameld, maar als die pas morgen verzonden zou worden zou ik graag contact opnemen om te kijken of dat ik hem in plaats daarvan zou kunnen ophalen.Renevr schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:32:
8700k wordt morgen verzonden 17-10 besteld.
Is hij al weer weg gehaald?Ge0force schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:36:
Tones heeft momenteel de 8700k in voorraad!
https://www.tones.be/particulier/product/126890
Ik zie dat er in Mechelen 9 stuks op voorraad zijn? (vlak onder de prijs)
Ik zie wel de prijs, maar geen productfoto of bestelknop. Heb je al een refresh gedaan in je browser?Ge0force schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:41:
[...]
Ik zie dat er in Mechelen 9 stuks op voorraad zijn? (vlak onder de prijs)
Ik kan 'm bestellen door op het plusje te klikken rechts naast de prijs. Ik woon wel in België, misschien maakt dat het verschil?siemed schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:44:
[...]
Ik zie wel de prijs, maar geen productfoto of bestelknop. Heb je al een refresh gedaan in je browser?
Je hebt gelijk, het plusje werkt. Wel onduidelijk. Bedankt voor de tip!Ge0force schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:46:
[...]
Ik kan 'm bestellen door op het plusje te klikken rechts naast de prijs. Ik woon wel in België, misschien maakt dat het verschil?
als het goed is zijn het er nu nog 8siemed schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:51:
[...]
Je hebt gelijk, het plusje werkt. Wel onduidelijk. Bedankt voor de tip!
| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |
7. Ik zie de website niet naar beneden gaan, zal dus spannend zijn. Ze zijn gesloten vandaag.
Ik twijfel of ik wel zal bestellen.vorda schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 16:08:
[...]
7. Ik zie de website niet naar beneden gaan, zal dus spannend zijn. Ze zijn gesloten vandaag.
Ik heb besteld met CC, bij voorraad ga ik er vanuit dat ze het deze week versturen. Anders net zo makkelijk weer geannuleerd.
Ik ook besteld met CC. ben benieuwdDylanE schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 16:10:
[...]
Ik heb besteld met CC, bij voorraad ga ik er vanuit dat ze het deze week versturen. Anders net zo makkelijk weer geannuleerd.
Klopt, is van mijn bestellingwidodepido schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 16:10:
[...]
ik zie bij mechelen nu 7 staan. dus telt wel omlaag
[ Voor 12% gewijzigd door Earzz op 23-10-2017 16:13 ]
XboxLive: Dave 130R
nu nog 6, zal wel goed komen dus
heb nog geen email van ze gehad en hoefde ook geen verzend kosten te betalen. Ben nu wel heel beniewd.
Alee zeg, kom maar hier met die protcestor.
Beste Dylan,widodepido schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 16:20:
[...]
heb nog geen email van ze gehad en hoefde ook geen verzend kosten te betalen. Ben nu wel heel beniewd.
Alee zeg, kom maar hier met die protcestor.
Wij hebben de bevestiging ontvangen voor bestelling n°********(389,00 EUR).
Je kan de status van je bestelling opvolgen via www.tones.be (Homepage > Mijn account). Je kan onder meer zien welke onderdelen al beschikbaar zijn en welke niet. Van zodra alle onderdelen van je bestelling voorradig zijn, zal je opnieuw een e-mail ontvangen. Ondertussen kan je al een gedeelte van de bestelling ophalen, als je dat wenst.
Na 9 dagen wachten (14 oktober besteld) kreeg ik vanochtend bericht van Azerty dat mijn 8700K onderweg is
Er zijn er dus weer een aantal binnen gekomen. Succes allemaal en hopelijk komen er snel nog meer!
Er zijn er dus weer een aantal binnen gekomen. Succes allemaal en hopelijk komen er snel nog meer!
[ Voor 18% gewijzigd door phytorank op 23-10-2017 17:22 ]
CD-Romland geeft aan woensdag te kunnen leveren. https://www.cdromland.nl/...71216/Intel-Core-i7-8700K
Alleen is dat volgens mij Megekko en daar ging het bij mij eerder ook fout. Zou ook op een woensdag geleverd worden (verleden week) maar ging mooi niet door.
Alleen is dat volgens mij Megekko en daar ging het bij mij eerder ook fout. Zou ook op een woensdag geleverd worden (verleden week) maar ging mooi niet door.
[ Voor 0% gewijzigd door siemed op 23-10-2017 17:55 . Reden: Typo ]
"Wij zijn nog steeds voornemens de bestelling op 30-10-2017 bij je te leveren."Marcel403 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 18:12:
[afbeelding]
Hopelijk nog voor eind van de week!
Update: Opgelost! Stan van Megekko begrijpt het en mailde zojuist: "[...] Daarop heb ik dan ook de leverdatum vervroegd naar 25-10. Dit betekent dat je bestelling zal worden verwerkt en verzonden als de processor voorradig is."
Is het al weekend?
[ Voor 29% gewijzigd door Ernst_Jan op 23-10-2017 19:04 . Reden: Pro-actieve klantgerichtheid van Megekko ]
* J.S. Bach staat bij het speelgoed paradijs voor de deur
Verse processoren helemaal afgebakken worden de trailer in gereden
Johann Sebastian Bach
Gassen Henk WijngaardNivida_intel schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 19:05:
* Earzz staat bij het speelgoed paradijs voor de deur

Bij mij zegt ie gefactureerd. Wat is dat nou weer voor een status.vorda schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 17:32:
8700k van Tones is net verzonden!
Alee zeg.
Morgenochtend om 05:00 uur gaat ie weer los
Rijtijden enzo
Johann Sebastian Bach
Ik hoop dat deze zending eindelijk wat 8600k's bevat...
Weet ik over een uurtjeRD1979 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 19:21:
Ik hoop dat deze zending eindelijk wat 8600k's bevat...
Johann Sebastian Bach
haha dat had ik dus ook.. ik heb toch nog geen moederbord, dus nog niet veel haastwidodepido schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 19:10:
[...]
Bij mij zegt ie gefactureerd. Wat is dat nou weer voor een status.
Alee zeg.
Ik ook nog geen haast. Mn geluidskaart audiophile 32/96 is PCI. zoek nog een bordje die nog een oud PCI slotje heeft.DylanE schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 19:24:
[...]
haha dat had ik dus ook.. ik heb toch nog geen moederbord, dus nog niet veel haast
Gigabyte Z370 HD3P > kan geen sli alleen crossfire. Ben aan het bedenken of ik ooit crossfire danwel sli ga doen.
of MSI Z370 PC PRO
Of een andere geluidskaart, Alleen die audiophile werkt gewoon zo lekker.
InderdaadS_Chief schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 19:40:
[...]
Wacht, je weet serieus in detail wat je vervoert?
Johann Sebastian Bach
Misschien moet ik Stan ook maar eens bellen...Ernst_Jan schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 18:52:
[...]
"Wij zijn nog steeds voornemens de bestelling op 30-10-2017 bij je te leveren."#metoo
Update: Opgelost! Stan van Megekko begrijpt het en mailde zojuist: "[...] Daarop heb ik dan ook de leverdatum vervroegd naar 25-10. Dit betekent dat je bestelling zal worden verwerkt en verzonden als de processor voorradig is."
Is het al weekend?
Net een 8700k bij Paradigit besteld. Wordt morgen geleverd als het goed is.
Sorry voor de late reactie. Ik kreeg een track and trace code waarbij deze aangaf morgen tussen 12 en 3 bezorgd.infinitelau schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:35:
[...]
Hoe weet je dat die morgen pas verzonden word en niet vandaag? Bij mij staat alleen nog maar word verzameld, maar als die pas morgen verzonden zou worden zou ik graag contact opnemen om te kijken of dat ik hem in plaats daarvan zou kunnen ophalen.
Ik heb hier ook net besteld dankzij jou, als goed is de laatste.biobak schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 19:50:
Net een 8700k bij Paradigit besteld. Wordt morgen geleverd als het goed is.
wou net afrekenen je was me net voorAlex1408 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:01:
[...]
Ik heb hier ook net besteld dankzij jou, als goed is de laatste.

Een vriend van me kocht een compleet systeem bij dragoncomputers.eu, bestelde vorige week donderdag en kreeg vandaag zijn gamebak thuis binnen!
(geen link of ervaring met deze winkel, alleen kennisgeving van levertijd)
(geen link of ervaring met deze winkel, alleen kennisgeving van levertijd)
@Nivida_intel hou ons niet lang in spanning he 👌👍
automation fanboy
Rustaaaaagh papieren komen eraanPunkbuster schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:14:
@Nivida_intel hou ons niet lang in spanning he 👌👍
Johann Sebastian Bach
Tones.be heeft verzonden.
Morgen al bezorgd door GLS. Lekkerr. alleen nu nog snel een MOBO aaarrgg keuzes..
Morgen al bezorgd door GLS. Lekkerr. alleen nu nog snel een MOBO aaarrgg keuzes..
Cijfertjes en lijstjes
Alle bekende computerwinkels en webshops zitten erin.
Variatie hangt ongeveer op een pallet tot 2-3 per webshops
Ik heb onder anderen:
Maar zoals ik mijn lijst bekijk, heeft krijgen de grotere winkels ze wel.
Ik heb onder anderen:
- I9 7980X
- I7 8700k
- I7 8700
- I5 8600K
- I5 8500
- I7 7700k
- I7 7700
- I5 7600K
- I5 7500
- I3 8350k
Johann Sebastian Bach
Verwijderd
Dat is een mooi lijstje, Dan hoop ik dat ik hem eind deze week in mijn bezit hebNivida_intel schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:42:
Cijfertjes en lijstjes
Ik heb onder anderen:Aardig wat pentium's.
- I9 7980X
- I7 8700k
- I7 8700
- I5 8600K
- I5 8500
- I7 7700k
- I7 7700
- I5 7600K
- I5 7500
- I3 8350k
Eind van de dag ben ik in Venlo, dus met een beetje tempo kunnen ze nog voor het weekend uitgeleverd wordenVerwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:43:
[...]
Dat is een mooi lijstje, Dan hoop ik dat ik hem eind deze week in mijn bezit heb
Johann Sebastian Bach
Verwijderd
Je bent een held. En dat zou idd mooi zijn want mijn andere onderdelen wachten nu al een week. Wil gaan bouwenNivida_intel schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:46:
[...]
Eind van de dag ben ik in Venlo, dus met een beetje tempo kunnen ze nog voor het weekend uitgeleverd worden
Ik heb dat liever dat je dat tegen mijn baas zegtVerwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:49:
[...]
Je bent een held. En dat zou idd mooi zijn want mijn andere onderdelen wachten nu al een week. Wil gaan bouwen
Johann Sebastian Bach
Is er deze week nog zo'n vracht of is dit de enigsteNivida_intel schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:42:
Cijfertjes en lijstjes
- I9 7980X
- I7 8700k
- I7 8700
- I5 8600K
- I5 8500
- I7 7700k
- I7 7700
- I5 7600K
- I5 7500
- I3 8350k
Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.
Ik ben auto 2 en auto 3 voor NL is net aangekomen.dierkx36 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:54:
[...]
Is er deze week nog zo'n vracht of is dit de enigste
Er komen nog een stuk of 5 auto's en dan volgende week weer
Johann Sebastian Bach
Verwijderd
DIK! Valt hier ook Alternate onder dat je weet? Wacht al sinds 5 oktoberNivida_intel schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:42:
Cijfertjes en lijstjes
- I9 7980X
- I7 8700k
- I7 8700
- I5 8600K
- I5 8500
- I7 7700k
- I7 7700
- I5 7600K
- I5 7500
- I3 8350k
Naar mijn weten wel.Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:55:
[...]
DIK! Valt hier ook Alternate onder dat je weet? Wacht al sinds 5 oktober
Johann Sebastian Bach
Ik heb er ff eentje veranderd of ik moet niet goed op de hoogte zijn.Nivida_intel schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:42:
Ik heb onder anderen:
- I9 7980X
- I7 8700k
- I7 8700
- I5 8600K
- I5 8500
- I5 8400
- I7 7700k
- I7 7700
- I5 7600K
- I5 7500
- I3 8350k
Het ziet er naar uit dat ik mijn 8700 bij SiComputers mag gaan cancelen aangezien ik net ook een bericht van GLS kreeg dat ik mijn 8700K morgen mag verwachten.
Mijn Fatal1ty Z370 Gaming-ITX/ac staat ook daar in bestelling, nu weet ik niet of ik 'm daar laat staan of een andere webshop afwacht totdat die voorraad heeft.
Dit lijstje:Earzz schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:56:
[...]
Ik heb er ff eentje veranderd of ik moet niet goed op de hoogte zijn.
Het ziet er naar uit dat ik mijn 8700 bij SiComputers mag gaan cancelen aangezien ik net ook een bericht van GLS kreeg dat ik mijn 8700K morgen mag verwachten.
Mijn Fatal1ty Z370 Gaming-ITX/ac staat ook daar in bestelling, nu weet ik niet of ik 'm daar laat staan of een andere webshop afwacht totdat die voorraad heeft.

Het er zeker weten in

Johann Sebastian Bach
Behoort Coolblue ook tot één van die bekende webshops?Nivida_intel schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:42:
Cijfertjes en lijstjes
- I9 7980X
- I7 8700k
- I7 8700
- I5 8600K
- I5 8500
- I7 7700k
- I7 7700
- I5 7600K
- I5 7500
- I3 8350k
Daar staat hij voor €269, maar momenteel niet meer te bestellen.
Jepmichael3sen schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 21:11:
[...]
Behoort Coolblue ook tot één van die bekende webshops?
Daar staat hij voor €269, maar momenteel niet meer te bestellen.

Woensdag daar zelf uitleveren
Johann Sebastian Bach
Misschien te kort door de bocht om dit zo te vragen, maar lijkt hiermee de grootste schaarste van de afgelopen weken verleden tijd te zijn?Nivida_intel schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:55:
[...]
Ik ben auto 2 en auto 3 voor NL is net aangekomen.
Er komen nog een stuk of 5 auto's en dan volgende week weer
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
weet je ook of sww er bij zit? of zou je een lijstje met alle bedrijven waar aan geleverd word kunnen uploadenNivida_intel schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 21:00:
[...]
Dit lijstje:
[afbeelding]
Het er zeker weten in
[ Voor 13% gewijzigd door tsteur12 op 23-10-2017 22:11 ]
Gekkeman
Ex BTWVerwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 22:06:
Bij beat-it is die 356 euro maar nog niet leverbaar
Waarschijnlijk als hij dat doet, gaat zijn werkgever daar een mening over hebbentsteur12 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 22:06:
[...]
weet je ook of sww er bij zit? of zou je een lijstje met alle bedrijven waar aan geleverd word kunnen uploaden
(lees not amused zijn)
Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.
Die van mij is ook onderweg.. Altijd fijn als je niet in de rij hoeft te staanwidodepido schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:37:
Vraag, waarom niet de Asus ITX?Earzz schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:56:
[...]
Ik heb er ff eentje veranderd of ik moet niet goed op de hoogte zijn.
M.2 pci-e en dts connect.
Zit informatique er ook tussen? Heb ze een mail gestuurd dat de prijs van 300euro voor de 8600k niet aantrekkelijk is. Misschien wordtie verlaagd🤗🤗Nivida_intel schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:42:
Cijfertjes en lijstjes
- I9 7980X
- I7 8700k
- I7 8700
- I5 8600K
- I5 8500
- I7 7700k
- I7 7700
- I5 7600K
- I5 7500
- I3 8350k
Ik heb toch niet de laatste. Paradigit geeft via Twitter, DM, aan dat er weer voorraad is verwacht op 03-11-17.
Jaja, eindelijk, dankjewel Azerty
Nu mn andere 8 pre-orders cancellen 

[ Voor 11% gewijzigd door Evania op 24-10-2017 10:43 ]
Hoofdreden zijn de 6 Sata poorten en verder heb ik gewoon goede ervaringen met Asrock.
Evania schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 12:55:
[...]
Haha sorry Nivida_intel, hopelijk worden ze ook daadwerkelijk naar de winkeliers en dan naar ons verstuurdAls er een 8700k "van de vrachtwagen valt" hoor ik het graag
Aan de hoekjes van de verpakking te zien, kan deze best eens van een vrachtwagen gevallen zijnEvania schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:42:
Jaja, eindelijk, dankjewel AzertyNu mn andere 8 pre-orders cancellen
[afbeelding]
Have fun ermee! Hopelijk volgen de 8600K's snel...
You know, I rather like this God fellow. He’s very theatrical. A little pestilence here, a plague there... Omnipotence...got to get me some of that.
Verwijderd
Wanneer had je deze bij Azerty besteld?Evania schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:42:
Jaja, eindelijk, dankjewel AzertyNu mn andere 8 pre-orders cancellen
[afbeelding]
Die van mij is al binnen!widodepido schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:37:
Succes verder aan iedereen hier
Eindelijk een i7 8700k mogen ontvangen vandaag. Helemaal uit Tsjechië. Bij Alzashop. Nogmaals bedankt voor diegene die het hier deelde.
Heb ook mijn 5 oktober bestelling bij Alternate geannuleerd. Dus iedereen die daar in de wacht staat heeft weer een eerder
Heb ook mijn 5 oktober bestelling bij Alternate geannuleerd. Dus iedereen die daar in de wacht staat heeft weer een eerder
Fijn om te horen dat die binnen is gekomen, heb hem daar 1,5 week geleden ook van hun geleverd gekregen.Erwintjuh schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:07:
Eindelijk een i7 8700k mogen ontvangen vandaag. Helemaal uit Tsjechië. Bij Alzashop. Nogmaals bedankt voor diegene die het hier deelde.
17-10 om 9 uur 's ochtendsVerwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:01:
[...]
Wanneer had je deze bij Azerty besteld?
Verwijderd
Aah oke. Waarschijnlijk was ik net iets te laat. Had die van mij om 18-10 besteld om 13:00. Nog even geduld dus.
11-10, still waiting..
8600k bij azerty... nog heel even geduld
8600k bij azerty... nog heel even geduld
Iemand eigenlijk een i5 8400 besteld en al geleverd gekregen?
08-10 8700k bestel bij Alternate maar nog niks gekregen. Voor mij ook nog even geduld 
Had hem beter kunnen bestellen bij Azerty dan had ik hem nu gehad.
Had hem beter kunnen bestellen bij Azerty dan had ik hem nu gehad.
Let op:
Dit topic gaat over levertijden, niet wat je (kunt) doen met je CPU nadat hij geleverd is
Daarvoor hebben we Intel Coffee Lake ervaring topic
Hou het dus aub on-topic in de juiste topic
Dit topic gaat over levertijden, niet wat je (kunt) doen met je CPU nadat hij geleverd is
Daarvoor hebben we Intel Coffee Lake ervaring topic
Hou het dus aub on-topic in de juiste topic