Nu ook maar besteld bij Alzashop. Tot nu toe iedere keer braaf gewacht omdat alternate toch ook wel zal gaan leveren, maar ben er een beetje klaar mee. Waren er nog 5 op voorraad dus maar de knoop door gehakt.
8600k besteld bij cd-romland zou vandaag apart gelegd worden, maar heb er niks meer van vernomen

Wacht zelf eerst op de maximus x code die begin november uitkomt en dit in combinatie met de i7 8700K
Hoop dat het een goede overclocker is onder water
Bij elke webshop is het het zelfde 'leverancier 0 stuks'.
Gebruiken veel van deze webshops één leverancier?
Ik ben er niet in thuis, kreeg wel te horen dat de leveranciers zonder vermelden units opstuurt zodra deze binnen zijn.
Gebruiken veel van deze webshops één leverancier?
Ik ben er niet in thuis, kreeg wel te horen dat de leveranciers zonder vermelden units opstuurt zodra deze binnen zijn.

[ Voor 32% gewijzigd door Division op 18-10-2017 19:03 ]
Nou mijn 8700k zit in mijn PC..
Maar ik krijg maar 2 kernen te zien ipv 2
Heb de cpu icm de asus gaming F.
Iemand enig idee wat er mis is|?
Ik heb de Bios al geupdate naar de laatste versie.
Heb de cpu icm de asus gaming F.
Laat maar.Tomola23 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 20:51:
Heb de cpu icm de asus gaming F.![]()
Opgelost
mag ik vragen hoe? mocht ik het ook tegenkomen.
Verwijderd
Zou ik mogen vragen waar je hem bestelt hebt? Ik wacht namelijk nog steeds op die van mij.Tomola23 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 20:51:
Heb de cpu icm de asus gaming F.![]()
Heb trouwens ook gekeken bij Alzashop, Maar hij pakt mijn paypal niet en geeft steeds aan dat ik creditcard nodig heb. Dus ik moet helaas maar netjes wachten.
Ik heb hem overigens bij Azerty gekocht.
Wanneer en waar heb je hem gekocht?
Bij Megekko besteld de 15de.Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 21:40:
[...]
Zou ik mogen vragen waar je hem bestelt hebt? Ik wacht namelijk nog steeds op die van mij.
Heb trouwens ook gekeken bij Alzashop, Maar hij pakt mijn paypal niet en geeft steeds aan dat ik creditcard nodig heb. Dus ik moet helaas maar netjes wachten.
Vandaag geleverd.
Had hyperthreading op 4 staan in windows.Erwintjuh schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 21:30:
[...]
mag ik vragen hoe? mocht ik het ook tegenkomen.
Nadat ik hyperthreading had uitgezet zag hij na een reboot 6 cores.
Hyperthreading staat in the bios al aan dus hoeft dat niet in windows.
Verwijderd
Netjes. Staat nu helaas dat hij +10 dagen gaat duren. Ga het risico niet nemen hem nu oppeens daar te bestellen.Tomola23 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 22:49:
[...]
Bij Megekko besteld de 15de.
Vandaag geleverd.
Dat stond ie vorige week woensdag ofzo ook toen ik keek. Toch maar pre order gedaan, kwam vrijdag de mail dat ie de 16e bij ze binnen zou komen. Rest van mn nieuwe pc meteen besteld en het is dat postnl een keer niet bij de buren leverde, anders had ik mn 8600k gisteren gehad. Nu dus net klaar met t bouwen en windows installeren, de rest komt morgen welVerwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 23:13:
[...]
Netjes. Staat nu helaas dat hij +10 dagen gaat duren. Ga het risico niet nemen hem nu oppeens daar te bestellen.
Ik heb gisteren ook de i7 in ontvangst genomen van megekko. Maandag besteld.
Verwijderd
Nice ! Heb al mijn onderdelen al besteld, wacht alleen nog op de i7-8700k. Had ook even contact opgenomen met megekko en die zeiden dat ze geen idee hebben wanneer de volgende levering is. Misschien toch maar een gokje wagen.toolkist schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 00:36:
[...]
Dat stond ie vorige week woensdag ofzo ook toen ik keek. Toch maar pre order gedaan, kwam vrijdag de mail dat ie de 16e bij ze binnen zou komen. Rest van mn nieuwe pc meteen besteld en het is dat postnl een keer niet bij de buren leverde, anders had ik mn 8600k gisteren gehad. Nu dus net klaar met t bouwen en windows installeren, de rest komt morgen wel
Same, wat een lekker bord is dat zegicn schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 18:48:
Wacht zelf eerst op de maximus x code die begin november uitkomt en dit in combinatie met de i7 8700K
Is er iets bekend of er vandaag nog een zending komt van 8700k 
(vorige week was er sprake over..)
(vorige week was er sprake over..)
Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.
Hoe pakt hij je Paypal niet? Ik had iederekeer een pop-up scherm voor Paypal die niet doorzette. Een andere browser proberen was de oplossing voor mij.Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 21:40:
[...]
Zou ik mogen vragen waar je hem bestelt hebt? Ik wacht namelijk nog steeds op die van mij.
Beetje off-topic maar weet iemand een simple tutorial om de i7 8700k te overclocken op een asus strix gaming -F?
Volgens mij heeft Megekko m ook niet meer op voorraad voor nieuwe orders, dus zou idd even wachten of ergens anders bestellen voor een paar tientjes minderS_Chief schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 16:54:
[...]
Oh, ik ben benieuwd. Misschien dat ik dan de complete setup bestel bij Megekko behalve de CPU. Ik ga mij niet laten naaien door Megekko omdat er weinig voorraad is, dus dat bestel ik wel bij Azerty.
Als t goed is wordt mijn build morgen geleverd
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| De nieuwe leverdatum is 20-10-2017. Hier onder staat de verwachte levertijd van de artikelen. Overzicht bestelde producten: 1x 153286 Corsair PSU RM550x 550W Op voorraad 1x 209544 Moederbord Intel Asus ROG STRIX Z370-G G... In ons magazijn verwacht: 19-10-2017 1x 271216 Processor Intel Core i7 8700K Op voorraad 1x 351421 Corsair DDR4 Vengeance LPX 2x8GB 3200 C1... Op voorraad 1x 375099 Fractal Design Define Mini C - Window Op voorraad 1x 989399 Samsung SSD 960 EVO 500GB Op voorraad 1x 999236 Scythe CPU Cooler SCMG-5000 Mugen 5 PCGH... Op voorraad Klik op de status voor informatie over de betekenis |
Ik zou sowieso even wachten tot de bios update die de Asus LLC vdroop issues fixtTomola23 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 09:57:
Beetje off-topic maar weet iemand een simple tutorial om de i7 8700k te overclocken op een asus strix gaming -F?
[ Voor 11% gewijzigd door Saven op 19-10-2017 10:12 ]
Je zou de auto overclock kunnen gebruiken maar een manual overclock is vaak beter.Tomola23 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 09:57:
http://www.techradar.com/...verclock-your-cpu-1306573 kun je ook even nalezen.
Verwijderd
Hij vraagt om een creditcard , doet hij normaal nooit aangezien hij gewoon gekoppeld is aan mijn bankrekening. Maar ik wacht wel gewoon tot Azerty ze weer levert of een andere Nederlandse webshopErwintjuh schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 08:06:
[...]
Hoe pakt hij je Paypal niet? Ik had iederekeer een pop-up scherm voor Paypal die niet doorzette. Een andere browser proberen was de oplossing voor mij.
Kaby Lake OC guides werken net zo goed. Het verschil tussen CL en KL is minimaal op het vlak van overclocking.Tomola23 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 09:57:
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Vorige week vrijdag (13/10) rond 17u een i7-8700k bestelt bij Megekko. Ze gaven aan voorraad binnen te krijgen en op 16/10 te kunnen versturen. Op dat moment stonden ze ook nog voor €389 te koop (later ging het naar €409 en dan naar €429).
En inderdaad eergisteren (17/10) pakketje ontvangen met de i7. Netjes.
Ik heb hem met Met Maximus X Hero bord en i7 8700 k het woord (snel is) nog te langzaam .icn schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 18:48:
Dit is echt genieten
Yep Megekko is een goede en betrouwbare firma een No Nonsens bedrijfWouT007007 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 11:14:
Vorige week vrijdag (13/10) rond 17u een i7-8700k bestelt bij Megekko. Ze gaven aan voorraad binnen te krijgen en op 16/10 te kunnen versturen. Op dat moment stonden ze ook nog voor €389 te koop (later ging het naar €409 en dan naar €429).

Dat is maar hoe je het bekijkt. Ik heb maandag een bestelling gedaan voor een complete build met de opmerking bij de processor dat deze dinsdag bij hun binnen zou komen. De levering stond dan ook voor woensdag.Nexiam schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 11:58:
[...]
Yep Megekko is een goede en betrouwbare firma een No Nonsens bedrijf
Op dinsdagavond ontving ik een mail dat de processor toch niet leverbaar was en ze niet konden aangeven wanneer dan wel. Op mijn verzoek dan de rest van de order dan alvast wel uit te leveren kreeg ik de melding dat dit niet kan.
Nu dus maar alles geannuleerd, vreemde gang van zaken.
Weet niet of het hier hoort, maar die zijn er:Saven schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 10:08:
Ik zou sowieso even wachten tot de bios update die de Asus LLC vdroop issues fixt
https://rog.asus.com/foru...FI-updates-UEFI-0419-0426
Deze webshop beweert ruime voorraad te hebben: https://www.aios.be/intel...muu17ncd8utja3lqk15ra8sj0
Iemand ervaring?
Iemand ervaring?
Verwijderd
Iemand al iets van Alternate vernomen? Ik heb de 8700k op 5 oktober besteld, maar nog niks...
Afgelopen maandag besteld maar ook nog geen bericht. Op het moment zit ik zonder PC, dat is best bijzonderVerwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 14:21:
Iemand al iets van Alternate vernomen? Ik heb de 8700k op 5 oktober besteld, maar nog niks...
Heeft iemand een idee of de beschikbaarheid voor de 8700 en de 8700K zal verschillen? Welke is de best verkochte?
Net gebeld en besteld met creditcard er zijn er nog 4 wordt direct verzonden na betaling! Ik zou hem morgen of zaterdag moeten hebben! Thanks voor de tip!vman26 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 14:13:
Deze webshop beweert ruime voorraad te hebben: https://www.aios.be/intel...muu17ncd8utja3lqk15ra8sj0
Iemand ervaring?
Ik heb dus precies hetzelfde. Voelt een beetje als de verkeerde rij kiezen in de supermarkt, al staan we nu al twee weken in de rij en hebben we geen idee hoe lang hij nog isVerwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 14:21:

SiComputers is niet anders. Ik en een maat hebben op 2 dagen verschil besteld (ik 10-10 Si, hij 12-10 azerty). Maar ik kan wachten tot einde van de maand. Hij heeft vandaag bericht gehad dat hij binnen is.Gurrt schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 14:39:
[...]
Ik heb dus precies hetzelfde. Voelt een beetje als de verkeerde rij kiezen in de supermarkt, al staan we nu al twee weken in de rij en hebben we geen idee hoe lang hij nog is
Same here! Thanks!Crunch schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 14:36:
[...]
Net gebeld en besteld met creditcard er zijn er nog 4 wordt direct verzonden na betaling! Ik zou hem morgen of zaterdag moeten hebben! Thanks voor de tip!
Ook besteld!
Achteraan gebeld, ik had net de laatste
En de bevestiging:
Zoals eerder gemeld bent u bij de gelukkigen en ontvangt u morgen of overmorgen uw nieuwe CPU J
Via deze link kan je de zending volgen, deze wordt deze avond tussen 17&19u opgehaald door de post.
Veel plezier met de cpu en graag tot ziens!
Met Vriendelijke Groeten,
[ Voor 68% gewijzigd door Brakkie op 19-10-2017 15:39 ]
https://www.aios.be/intel...d630-box-p-8249/index.phpvman26 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 14:13:
Iemand ervaring?
website niet gevonden ????
Dan ben je net op tijd geweest, De pagina is offline

Ik heb zojuist de laatste besteld, morgen in huis!
Nog steeds niemand geen nieuws over de i5-8600k variant, zeker geen primaire focus vanuit Intel op deze variant
Net op tijd
gaat hard met die dingen hier

Ja ik belde ze net, hij ging hem weghalen uit de webshop omdat ze uitverkocht waren.Nexiam schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 14:52:
[...]
https://www.aios.be/intel...d630-box-p-8249/index.php
website niet gevonden ????
Is afgelopen maandag door Megekko aan me verzonden. Ook die beginnen dus beschikbaar te worden.RD1979 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 14:53:
Nog steeds niemand geen nieuws over de i5-8600k variant, zeker geen primaire focus vanuit Intel op deze variant
Mensen blijven er ook intrappen bij SiComputers.vman26 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 14:41:
[...]
SiComputers is niet anders. Ik en een maat hebben op 2 dagen verschil besteld (ik 10-10 Si, hij 12-10 azerty). Maar ik kan wachten tot einde van de maand. Hij heeft vandaag bericht gehad dat hij binnen is.
Daar never nooit pre-orderen! Ze incasseren je centen en leveren nooit. Het forum en de shopreviews staan er vol mee.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Tot nu toe ben ik tevreden met hoe de bestelling loopt. Ze houden me op de hoogte en reageren vrij vlug op de mail. Kast was niet meer leverbaar en die was netjes geannuleerd en geld terug gestort.Blaat schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 15:02:
[...]
Mensen blijven er ook intrappen bij SiComputers.
Daar never nooit pre-orderen! Ze incasseren je centen en leveren nooit. Het forum en de shopreviews staan er vol mee.
Zou je Cinebench willen draaien? Ik ben erg benieuwd naar de multie thread score!Nexiam schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 11:54:
[...]
Ik heb hem met Met Maximus X Hero bord en i7 8700 k het woord (snel is) nog te langzaam .
Dit is echt genieten
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
https://be.hardware.info/...ebench-cpu-z-en-geekbenchSpeedy-J schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 15:12:
[...]
Zou je Cinebench willen draaien? Ik ben erg benieuwd naar de multie thread score!
Thx dat is idd een rappe cpu!
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Ik haal met mijn OC rond de 1680 in Cinebench R15 multithread. Single thread zit rond de 225.Speedy-J schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 15:12:
[...]
Zou je Cinebench willen draaien? Ik ben erg benieuwd naar de multie thread score!
[ Voor 5% gewijzigd door Blaat op 19-10-2017 16:01 ]
Ik 1743 met ryzen 1700@3.9GHz ,dus dikke score met de Intel !Blaat schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 15:55:
[...]
Ik haal met mijn OC rond de 1680 in Cinebench R15 multithread. Single thread zit rond de 225.
Nice! Ik zie dat de versie zonder WiFi alleen nog steeds niet op voorraad is.Saven schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 10:08:
[...]
Volgens mij heeft Megekko m ook niet meer op voorraad voor nieuwe orders, dus zou idd even wachten of ergens anders bestellen voor een paar tientjes minderik heb volgens mij 390 euro betaald bij Megekko.
Als t goed is wordt mijn build morgen geleverd
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 De nieuwe leverdatum is 20-10-2017. Hier onder staat de verwachte levertijd van de artikelen. Overzicht bestelde producten: 1x 153286 Corsair PSU RM550x 550W Op voorraad 1x 209544 Moederbord Intel Asus ROG STRIX Z370-G G... In ons magazijn verwacht: 19-10-2017 1x 271216 Processor Intel Core i7 8700K Op voorraad 1x 351421 Corsair DDR4 Vengeance LPX 2x8GB 3200 C1... Op voorraad 1x 375099 Fractal Design Define Mini C - Window Op voorraad 1x 989399 Samsung SSD 960 EVO 500GB Op voorraad 1x 999236 Scythe CPU Cooler SCMG-5000 Mugen 5 PCGH... Op voorraad Klik op de status voor informatie over de betekenis
[...]
Ik zou sowieso even wachten tot de bios update die de Asus LLC vdroop issues fixt

Edit: ja dus, er zit ook BT in.
Ah je was me al voor idd, zit ook BT inS_Chief schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 16:19:
[...]
Nice! Ik zie dat de versie zonder WiFi alleen nog steeds niet op voorraad is.Anders moet ik ff kijken of die met WiFi ook BT heeft (dan heeft het nog nut voor mij).
Edit: ja dus, er zit ook BT in.
[ Voor 11% gewijzigd door Saven op 19-10-2017 16:24 ]
Alternate.nl
Kreeg vanmiddag mail
Kreeg vanmiddag mail
Vorige week besteldNaar aanleiding van uw bestelling bij Alternate bericht ik u.
De door u bestelde Intel Core i7 8700k processor heeft vooralsnog een onbekende levertijd.
Zodra wij deze processor op voorraad krijgen zullen wij deze zo snel mogelijk naar u opsturen.
Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
De positieve berichten qua levertijden van Alternate blijven dit keer helaas wel achter......
Vanmiddag een nieuw systeem inclusief i5-8600K bij Azerty besteld. Ben benieuwd hoe lang ik mag gaan wachten! Heb het idee dat de 8600K nog minder frequent aangeleverd wordt dan de 8700K.
Wel een beetje hyped, eindelijk weer een fatsoenlijke upgrade
Wel een beetje hyped, eindelijk weer een fatsoenlijke upgrade
You know, I rather like this God fellow. He’s very theatrical. A little pestilence here, a plague there... Omnipotence...got to get me some of that.
Saven schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 16:24:
[...]
Ah je was me al voor idd, zit ook BT inBen alleen niet zo'n fan van de wifi dongle, had liever antennes achterop gehad
maar goed
offtopic:
Dongle? Je hoeft toch alleen twee antennes achterin te schroeven?
Wat een lelijk ding.Saven schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 17:33:
[...]
https://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/2001680643.png
Maar wellicht dat je ook ergens wel antennes kan fixen en erop schroeven

[ Voor 29% gewijzigd door S_Chief op 19-10-2017 17:48 ]
https://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/2001680643.pngS_Chief schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 17:27:
[...]
offtopic:
Maar wellicht dat je ook ergens wel antennes kan fixen en erop schroeven
Ik heb net een belletje gekregen van Alternate waarin mij verteld werd dat ze niet weten wanneer de 8700k binnenkomt en of ik nog wou wachten of dat ik de bestelling wou annuleren. Verder heeft de medewerker mij verteld dat ik op dit moment 9de in de wachtrij stond met mijn bestelling die geplaatst was op 6 Oktober 0:33.
Ik wacht het wel gewoon af, je zou toch hopen dat ze er op zijn minst 10 binnenkrijgen met de volgende levering.
Ik wacht het wel gewoon af, je zou toch hopen dat ze er op zijn minst 10 binnenkrijgen met de volgende levering.
Toch vreemd dan terwijl andere leveranciers behoudens alternate & azerty wel sneller kunnen leveren, wat klopt hier niet ? Alternate en Azerty "lijken" mij toch grootafnemers met voorrang.
Is idd ook een mooi moederbord,ben benieuwd kwa prestaties er zit nu een i7 2600K in de pcNexiam schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 11:54:
[...]
Ik heb hem met Met Maximus X Hero bord en i7 8700 k het woord (snel is) nog te langzaam .
Dit is echt genieten

Ik zit maar te hopen op een nieuw bericht dat iemand weer een webwinkel heeft gevonden die zo maar voorraad heeft
Verwijderd
Ik heb deze middag dus met een flink aantal van jullie getelefoneerdvman26 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 14:13:
Iemand ervaring?

helaas niet genoeg voorraad om alle gegadigden te helpen maar toch blij om enkele mensen een leuk weekend met een nieuwe CPU te bezorgen
Voor degene die het zich zouden afvragen : helaas hier ook niet direct nieuwe leveringen in het vooruitzicht...
Voor de gelukkigen : een review op pricewatch stellen we steeds op prijs.
Ook wel even een complimentje dat je er niet de hoofdprijs voor hebt gevraagd
XboxLive: Dave 130R
Als iemand 'm écht heel graag wil voor de hoofprijs is ie hier nog te krijgen op voorraad..
http://www.acom-pc.de/de/...r-LGA1151-Socket-Box.html
Laat maar, bezorgen niet in NL.

[ Voor 6% gewijzigd door Evania op 19-10-2017 20:28 ]
Haha, kwam ik ook al opEvania schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 20:26:
Als iemand 'm écht heel graag wil voor de hoofprijs is ie hier nog te krijgen op voorraad..
Heb hem bij Amazon.de gepreordered. (nette prijs).
Kijken hoe snel die geleverd wordt. Is hij elders op voorraad, cancel ik de order weer.
De status binnen 5 werkdagen die nu in de pricewatch staat is foutief? (Op de website zelf niet terug te vinden).Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 18:29:
[...]
Ik heb deze middag dus met een flink aantal van jullie getelefoneerdVan zodra de link naar onze site hier verscheen had het wel wat weg van een (telefonische) invasie moet ik zeggen
![]()
helaas niet genoeg voorraad om alle gegadigden te helpen maar toch blij om enkele mensen een leuk weekend met een nieuwe CPU te bezorgen![]()
Voor degene die het zich zouden afvragen : helaas hier ook niet direct nieuwe leveringen in het vooruitzicht...
Voor de gelukkigen : een review op pricewatch stellen we steeds op prijs.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Easy mensen het komt eraan, ik mag daar volgende week laden bij het bedrijf waar ze liggen....
Zelf ook 1 besteld dus ik kan nu ongeveer een inschatting maken wanneer die komen
Zelf ook 1 besteld dus ik kan nu ongeveer een inschatting maken wanneer die komen
Johann Sebastian Bach
Verwijderd
Ik kreeg mijn 8700k afgelopen woensdag op wonderbaarlijke wijze gewoon al binnen! Als ik de levertijden zo zie heb ik dus geluk gehad!
Waar heb je besteld?Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 21:12:
Ik kreeg mijn 8700k afgelopen woensdag op wonderbaarlijke wijze gewoon al binnen! Als ik de levertijden zo zie heb ik dus geluk gehad!
Nou hij is binnen! van Megekko, 13 oktober besteld.
Iedereen hier bedankt voor het vasthouden van mijn handje, ik kon de spanning niet meer aan
Iedereen hier bedankt voor het vasthouden van mijn handje, ik kon de spanning niet meer aan
Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9
Verwijderd
Jongens en meisjes ik heb advies nodig.
Ik heb mijn 8700K 5 oktober bij Alternate besteld. Hun hebben vandaag gebeld dat zij nog steeds niks weten qua levertijd.
Mijn vraag: annuleren bij Alternate en bij Megekko bestellen? Of hem bij Alternate laten staan? Ik heb namelijk niet veel trek om 2x 400 euries te betalen bij 2 verschillende shops. Beide shops staan ook afterpay niet toe.
Wat te doen??
Ik heb mijn 8700K 5 oktober bij Alternate besteld. Hun hebben vandaag gebeld dat zij nog steeds niks weten qua levertijd.
Mijn vraag: annuleren bij Alternate en bij Megekko bestellen? Of hem bij Alternate laten staan? Ik heb namelijk niet veel trek om 2x 400 euries te betalen bij 2 verschillende shops. Beide shops staan ook afterpay niet toe.
Wat te doen??
@Verwijderd
Tja ik zou bij beide bestellen en dan 1 terug sturen mochten ze tegelijk komen?
Of met Paypal betalen, je kunt daar vaak kiezen voor achteraf betalen (dat is 3 weken na besteldatum).
Tja ik zou bij beide bestellen en dan 1 terug sturen mochten ze tegelijk komen?
Of met Paypal betalen, je kunt daar vaak kiezen voor achteraf betalen (dat is 3 weken na besteldatum).
Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9
Alternate zal nu toch wel een dezer dagen moeten kunnen leveren lijkt mij...... of levert de toeleverancier niet graag aan hun.
Zojuist de i7-8700k besteld bij Azerty samen met een mooi Asrock bordje en een koeler van Noctua!
Kan niet wachten!
Kan niet wachten!
[ Voor 3% gewijzigd door Metal spoon op 19-10-2017 22:20 ]
Toevallig.Metal spoon schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 22:18:
Zojuist de i7-8700k besteld bij Azerty samen met een mooi Asrock bordje en een koeler van Noctua!
Kan niet wachten!
Ik zal eens kijken op de stickers dinsdagS_Chief schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 22:39:
[...]
Toevallig.Ik heb net de 8700k ook bij Azerty besteld. Als die is verzonden bestel ik de rest.
Johann Sebastian Bach
i7 8700k Besteldatum:17-10-2017 bij Azerty.nl
Besteld samen met de rest van de componenten. Can't wait!!
Besteld samen met de rest van de componenten. Can't wait!!
- Intel Core i7 8700K - Processor
- MSI Z370 GAMING PRO CARBON - Moederbord
- Phanteks Eclipse P400S Tempered Glass - Midtower
- NZXT Kraken X62 RGB - Vloeistof-koelsysteem voor CPU
- Corsair Vengeance LPX - DDR4
- Samsung 850 EVO Series - Solid state drive
- MSI GeForce GTX 1080 Ti GAMING X 11G - Grafische kaart
- Seasonic FOCUS Plus Series 650W - Voeding (Intern
[ Voor 60% gewijzigd door RMarouf op 19-10-2017 23:17 ]
Ik bedoel of er processors naar Raalte gaan. Dat kan ik wel zienRMarouf schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 23:14:
i7 8700k Besteldatum:17-10-2017 bij Azerty.nl
Besteld samen met de rest van de componenten. Can't wait!!@Nivida_intel check je de mijne ook effe
- Intel Core i7 8700K - Processor
- MSI Z370 GAMING PRO CARBON - Moederbord
- Phanteks Eclipse P400S Tempered Glass - Midtower
- NZXT Kraken X62 RGB - Vloeistof-koelsysteem voor CPU
- Corsair Vengeance LPX - DDR4
- Samsung 850 EVO Series - Solid state drive
- MSI GeForce GTX 1080 Ti GAMING X 11G - Grafische kaart
- Seasonic FOCUS Plus Series 650W - Voeding (Intern

Johann Sebastian Bach
Verwijderd
Klopt inderdaad niet, aangezien we geen leveringstermijnen doorgeven via onze site voor producten die niet op voorraad zijn (doen liever geen loze beloftes) is dit een standaard aanduiding op pricewatch. Meeste producten die niet voorradig zijn kunnen we wel leveren binnen deze termijn maar niet bij uitzonderingen zoals deze CPU of bvb de GPU's tijdens de tekorten ivm het hele mining verhaal.sdk1985 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 20:42:
[...]
De status binnen 5 werkdagen die nu in de pricewatch staat is foutief? (Op de website zelf niet terug te vinden).
We zijn er ons ook van bewust dat dit geen ideale situatie vormt, we zijn dan ook volop bezig met de planning voor een nieuwe website alsook het toevoegen van ideal als betaalmiddel om onze NL klanten beter van dienst te kunnen zijn. Aangezien hier enige recrutering aan te pas komt hebben we jammer genoeg nog geen ETA hiervoor.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2017 00:06 ]
Weet iemand een winkel waar momenteel de i5-8600k leverbaar is?
wil dit graag weten. En is het handiger om te wachten tot ze in de webshop zijn en dan kopen, of nu gelijk pre-orderen?
wil dit graag weten. En is het handiger om te wachten tot ze in de webshop zijn en dan kopen, of nu gelijk pre-orderen?
Ik heb op de launch datum een i7 8700k besteld bij Ingram Micro 1 van de grootste distributeurs ter wereld en daar hebben ze nu nog steeds geen idee wanneer er voorraad komt.
Dus beloftes van webshops die zelf geen voorraad op de plank hebben liggen zou ik met een korreltje zout nemen.
Nogal een paper launch dit, wel mooi om te zien dat er een aantal happy few zijn die de cpu al hebben.
Dus beloftes van webshops die zelf geen voorraad op de plank hebben liggen zou ik met een korreltje zout nemen.
Nogal een paper launch dit, wel mooi om te zien dat er een aantal happy few zijn die de cpu al hebben.
Ik moet eerlijk zeggen bij Megekko had ik hem 10 okt besteld pre order en 17 okt was hij in mijn bezit, dit is een ongekende service en snelheidVerwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 22:13:
Jongens en meisjes ik heb advies nodig.
Wat te doen??

Zojuist een SMS van DPD ontvangen, mijn pakketje wordt zo direct al bezorgd! Top service uit Belgie!Crunch schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 14:36:
[...]
Net gebeld en besteld met creditcard er zijn er nog 4 wordt direct verzonden na betaling! Ik zou hem morgen of zaterdag moeten hebben! Thanks voor de tip!
Kan wel janken, zag de link van de website gepost worden omdat ik dit topic keihard in de gaten hou, maar helaas geen creditcard ter beschikking gehad en geen andere betaal mogelijkheid gehadCrunch schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:24:
[...]
Zojuist een SMS van DPD ontvangen, mijn pakketje wordt zo direct al bezorgd! Top service uit Belgie!

Maar ben blij voor jou natuurlijk
[ Voor 4% gewijzigd door Evania op 20-10-2017 10:34 ]
Ik weet hoe het voelt, ik heb de link gepost maar geen creditcard wat ik kan gebruiken voor deze doeleinde. Toen zag ik de mensen die de bestelling geplaatst hadden. Was weer een doei processorEvania schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:33:
[...]
Kan wel janken, zag de link van de website gepost worden omdat ik dit topic keihard in de gaten hou, maar helaas geen creditcard ter beschikking gehad en geen andere betaal mogelijkheid gehadEn dat in combinatie met dat mijn nieuwe build hier compleet in elkaar staat zonder cpu
Maar ben blij voor jou natuurlijkschijt Intel.

Hoe heb je ze eigenlijk gevonden als ik vragen mag? Er komen steeds links uit andere landen die wél voorraad blijken te hebben, hoe beperkt dan ook..vman26 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:37:
[...]
Ik weet hoe het voelt, ik heb de link gepost maar geen creditcard wat ik kan gebruiken voor deze doeleinde. Toen zag ik de mensen die de bestelling geplaatst hadden. Was weer een doei processor
Deze stond op tweakers onder het kopje geen ideal. Dus gewoon in de pricewatchEvania schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:40:
[...]
Hoe heb je ze eigenlijk gevonden als ik vragen mag? Er komen steeds links uit andere landen die wél voorraad blijken te hebben, hoe beperkt dan ook..
8700K van (Belgische) All In One Systems net binnen, gisteren op de valreep besteld dankzij tip in dit topic. Nogmaals bedankt!
Klein smal doosje wel, van Intel
Even hoog als een blikje cola, en dat vierkant. Het idee zal wel geweest zijn om er meer in 1X te kunnen leveren
Klein smal doosje wel, van Intel
[ Voor 31% gewijzigd door Division op 20-10-2017 12:12 ]
Iemand enige idee waar de I7 8700 ( non-K) versie pp vooraad is ?
deze:halil_70 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:34:
Iemand enige idee waar de I7 8700 ( non-K) versie pp vooraad is ?
V&A aangeboden: Intel Core i7-8700 Boxed
ps: net maar een 8600k bij caseking besteld
Ga alsnog voor de non-k en verkoop de k door aan mij danBrakkie schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:21:
Hier is hij ook binnen. Was gisteren even snel schakelen om er via die Belgische webshop 1 te bemachtigenOverigens ging ik eerst voor een non-K versie maar dit voldoet ook prima!
[afbeelding]
Verwijderd
Crunch schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:24:
[...]
Zojuist een SMS van DPD ontvangen, mijn pakketje wordt zo direct al bezorgd! Top service uit Belgie!
Division schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:09:
8700K van (Belgische) All In One Systems net binnen, gisteren op de valreep besteld dankzij tip in dit topic. Nogmaals bedankt!
Klein smal doosje wel, van IntelEven hoog als een blikje cola, en dat vierkant. Het idee zal wel geweest zijn om er meer in 1X te kunnen leveren
Bedankt voor de complimenten!Brakkie schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:21:
Hier is hij ook binnen. Was gisteren even snel schakelen om er via die Belgische webshop 1 te bemachtigenOverigens ging ik eerst voor een non-K versie maar dit voldoet ook prima!
[afbeelding]
Voor de liefhebbers issie hier nog op voorraad vanuit Engeland.
https://www.box.co.uk/Int...(Coffee-Lake_2213767.html
Totale kosten met verzending ~480€, met credit card betalen.
[ Voor 6% gewijzigd door Evania op 20-10-2017 13:34 ]
Dat is mij toch te prijzig.Evania schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:34:
Voor de liefhebbers issie hier nog op voorraad vanuit Engeland.
Johann Sebastian Bach
Let op:
Dit topic gaat over levertijden, niet wat je (kunt) doen met je CPU nadat hij geleverd is
Daarvoor hebben we Intel Coffee Lake ervaring topic
Hou het dus aub on-topic in de juiste topic
Dit topic gaat over levertijden, niet wat je (kunt) doen met je CPU nadat hij geleverd is
Daarvoor hebben we Intel Coffee Lake ervaring topic
Hou het dus aub on-topic in de juiste topic