Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjgva
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 27-06 07:54
Schnitzelbakker schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 16:43:
Die hebben niet toevallig ook laten weten wanneer er weer een lading met de 8700K binnen komt?
niet gevraagd sorry.. ik zie wel bij Magekko staan, binnen 3 dagen geleverd??

[ Voor 10% gewijzigd door fjgva op 04-11-2017 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Ik zit te kijken nu naar de prijzen.
Daarom maar besloten om af te zien van een I7 8700k

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nivida_intel schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 17:03:
Ik zit te kijken nu naar de prijzen.
Daarom maar besloten om af te zien van een I7 8700k
Het is een dure grap, ongeveer €120 extra voor het niet uitschakelen van HT. Voor dat kleine verschil wat je momenteel in de benchmarks heb vind ik het niet erg zinvol en voor longevity hoef je het ook al niet te doen aangezien je dan beter dat geld in je zak kan stoppen en in de toekomst wat eerder kan upgraden. :?
Voor mij Zen, het geeft wat interessantere upgrademogelijkheden. Moederbord houden, slechts de CPU vervangen en je oude CPU verkopen. Plus nog wat andere redenen.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2017 17:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schnitzelbakker
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
fjgva schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 17:01:
[...]

niet gevraagd sorry.. ik zie wel bij Magekko staan, binnen 3 dagen geleverd??
Heb al een bestelling staan ervoor bij Azerty van 24/10 dus ik kijk het nog even aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerIkWil
  • Laatst online: 14-11-2024
fjgva schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 16:00:
Ik ben zojuist bij Azerty langs gegaan (het pand is gevestigd in mijn dorp) hun vertelde mij dat de i5-8600k op 22 november geleverd gaat worden. Mij werd verteld: 22 november komen 100 i5-8600k binnen waarvan 65 verkocht zijn. nog even wachten dus...
wat zal de kans zijn dat ze het zeker weten? Lijkt mij sterk dat ze nu al kunnen zeggen dat ze 22 november een levering krijgen aangezien ze elke keer zegen geen idee geen idee.
Maar als het wel zo is, toch maar 1 bestellen voor ze op zijn 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Verwijderd schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 17:19:
[...]
Het is een dure grap, ongeveer €120 extra voor het niet uitschakelen van HT. Voor dat kleine verschil wat je momenteel in de benchmarks heb vind ik het niet erg zinvol en voor longevity hoef je het ook al niet te doen aangezien je dan beter dat geld in je zak kan stoppen en in de toekomst wat eerder kan upgraden. :?
Voor mij Zen, het geeft wat interessantere upgrademogelijkheden. Moederbord houden, slechts de CPU vervangen en je oude CPU verkopen. Plus nog wat andere redenen.
Zal best, maar in praktijk ga je de optimale kracht van zo'n cpu toch nooit gebruiken.
Tegenwoordig wacht ik liever een paar generatie's. Ook de mate waarin ik mijn pc gebruik is in de afgelopen jaren drastische veranderd.
En niet onbelangrijk. Geld

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 17:19:
[...]
Precies de redenatie die ik met mijn 2500K destijds ook heb gemaakt. Voor gaming was dat ook helemal waar. Echter ik had er niet op gerekend dat het ding 6 jaar mee zou gaan op high-end niveau.

Een platform upgrade was te duur om te rechtvaardigen, upgraden naar een skylake i5 zou mij iets van 550 euro kosten. Terwijl ik daarvoor slechts marginale verbeteringen zou zien. Die 100 euro die ik toen had bespaard kon ik in 2016 niets mee. Op dat moment had ik wel wat aan HT gehad, o.a. bij rainbow six siege. Maatje van me met een 3770K draait een stuk soepeler.

Ik verwacht niet veel van de Zen refresh, AMD is 6 jaar bezig geweest en kwam met dit dus dat zal gewoon een minor refresh worden. Intel heeft dan ook geen reden om nog een grote sprong te maken. Dus ik acht de kans groot dat ook Coffee lake wel weer 5-6 jaar kan meedraaien. Over zoveel jaar 100 euro uitsmeren is niet zo'n probleem.

Tegelijkertijd render ik ook weleens een video en heb ik regelmatig 20 chrome tabs open staan. Deze moet ik nu moet afsluiten voor ik game, anders kost het me fps. Ik reken erop dat ik in beide gevallen direct wel wat uit HT ga halen. Al is het maar dat ik Chrome open kan laten staan.

[ Voor 26% gewijzigd door sdk1985 op 04-11-2017 18:04 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nivida_intel schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 17:28:
[...]

Zal best, maar in praktijk ga je de optimale kracht van zo'n cpu toch nooit gebruiken.
Ik schat in dat dit de komende jaren wat gaat veranderen. Je zal meer software zien die alles uit een 6c/6t en 6c/12t CPU halen en de vooruitgang bij de CPU's zal wat groter gaan worden dan dat we tussen 2009 en 2017 zagen. Momenteel is m.i. de beste keuze de 1600/1700 of de 8600k als je per se de hoogst mogelijke FPS wil hebben en hiervoor de hoofdprijs wil betalen. Tussen de 1600/1700 is het lastig kiezen want dat hangt echt af van wat je met je computer doet, en ook van hoe gemakkelijk je een CPU weer verkoopt en hoeveel procent van de aankoopprijs je ervoor krijgt.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2017 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 18:04:
[...]

Ik schat in dat dit de komende jaren wat gaat veranderen. Je zal meer software zien die alles uit een 6c/6t en 6c/12t CPU halen en de vooruitgang bij de CPU's zal wat groter gaan worden dan dat we tussen 2009 en 2017 zagen. Momenteel is m.i. de beste keuze de 1600/1700 of de 8600k als je per se de hoogst mogelijke FPS wil hebben en hiervoor de hoofdprijs wil betalen. Tussen de 1600/1700 is het lastig kiezen want dat hangt echt af van wat je met je computer doet, en ook van hoe gemakkelijk je een CPU weer verkoopt en hoeveel procent van de aankoopprijs je ervoor krijgt.
Denk dat je nog eens naar o.a. de HWI review moet kijken want de 1600/1700 zijn voor gaming echt geen goede optie. Met name ook de frame times: https://nl.hardware.info/...080-ti-battlefield-1-dx12 (waar de 8700K overigens erg goed scoort). Wil je naast gamen meer geld uitgeven aan snellere renders dan kom je bij de 8700K uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- verplaatst -

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2017 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 18:14:
[...]

Voor de refresh is alles mogelijk van 0,2 GHz tot 0,6 GHz verbetering. Afwachten.
Zen2 zal een forse verbetering geven: 7 nm. en een verbeterde architectuur, bij de tweede iteratie kan je gemakkelijk grote sprongen maken. Voor de derde generatie 7nm. zijn er ook belangrijke verbeteringen gepland: https://www.anandtech.com...ations-700-mm-hvm-in-2018
To improve line-edge roughness, resolution, CD uniformity, etc.
Performance, power and area refinements.
Ik vermoed dat Intel een soortgelijk pad bewandelt: eerst slechts voor delen van het productieproces EUV gebruiken, later voor meer stappen en hierbij tevens het proces verfijnen.
Alleen al het feit dat je nu een concurrentie hebt tussen 2 bedrijven zal zorgen voor een snellere vooruitgang dan tussen 2006 en 2017. Dit mogelijk gemaakt door technologische ontwikkelingen die verdere nodeverkleining kostentechnisch mogelijk maken.
Meer iets voor het ervaring topic. Mocht je hem daar plaatsen zal ik er op reageren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prima en goede keuze. :)
sdk1985 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 18:13:
[...]

Denk dat je nog eens naar o.a. de HWI review moet kijken want de 1600/1700 zijn voor gaming echt geen goede optie.
offtopic:
HWI is niet de beste bron voor benchmarks. De realiteit is dat Zen goed is voor Gamen en dat de beste en duurste CPU's van Intel uitstekend zijn voor gamen. Ik citeer nu even Wendell: "als je meer dan 120 FPS wil hebben bij 1080p dan moet je Intel gebruiken maar wat heb je daaraan?". De meeste mensen hebben niet eens een monitor die meer dan 60/75 Hz haalt. Om nog maar te zwijgen over de ghosting bij hogere refreshrates bij veel gamingmonitors. Je mag blij zijn als ze in de praktijk echt 140 Hz. halen, het weggaan van het plaatje wat al getekend was is hierbij het grootste probleem, niet het snel opnieuw tekenen van een ander plaatje. Laten we eerlijk zijn, als je GTA5, Far Cry 3/4, Crysis3, Metro, Borderlands2...speelt dan ga je echt niet het verschil merken tussen 100 FPS en 125 FPS tenzij je hiernaar zoekt, voor de meeste spellen ga je sowieos GPU-bound zijn en in de praktijk zullen de meeste gamers eerder @1440p gamen met 80 FPS dan @1080p met 120 FPS.
tl;dr, het is een nonissue voor de meeste gamers. Slechts voor enkele edgecases maakt het verschil. Denk aan CS:Go/Overwatch/PUBG online waarbij je er een bunnyhopwedstrijdje van maakt en dan zorg je er beter maar voor dat je een optisch kabel abonnement hebt want anders blijft er weinig over van je voordeel. :)
Daarnaast is er ook nog zoiets als inputlag en framerendertijdconsistentie. Liever 90 FPS met een inputlag van 5 ms dan 100 FPS met een inputlag van 6 ms. en liever 70/90/120 voor min/gem/max dan 55/100/135
Hoe dat precies uitpakt tussen Intel en Ryzen weten we niet, dat is helaas niet onderzocht. De minima lijken vaak wat hoger te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 18:24:
Prima en goede keuze. :)

[...]

offtopic:
HWI is niet de beste bron voor benchmarks. De realiteit is dat Zen goed is voor Gamen en dat de beste en duurste CPU's van Intel uitstekend zijn voor gamen. Ik citeer nu even Wendell: "als je meer dan 120 FPS wil hebben bij 1080p dan moet je Intel gebruiken maar wat heb je daaraan?". De meeste mensen hebben niet eens een monitor die meer dan 60/75 Hz haalt. Om nog maar te zwijgen over de ghosting bij hogere refreshrates bij veel gamingmonitors. Je mag blij zijn als ze in de praktijk echt 140 Hz. halen, het weggaan van het plaatje wat al getekend was is hierbij het grootste probleem, niet het snel opnieuw tekenen van een ander plaatje. Laten we eerlijk zijn, als je GTA5, Far Cry 3/4, Crysis3, Metro, Borderlands2...speelt dan ga je echt niet het verschil merken tussen 100 FPS en 125 FPS tenzij je hiernaar zoekt, voor de meeste spellen ga je sowieos GPU-bound zijn en in de praktijk zullen de meeste gamers eerder @1440p gamen met 80 FPS dan @1080p met 120 FPS.
tl;dr, het is een nonissue voor de meeste gamers. Slechts voor enkele edgecases maakt het verschil. Denk aan CS:Go/Overwatch/PUBG online waarbij je er een bunnyhopwedstrijdje van maakt en dan zorg je er beter maar voor dat je een optisch kabel abonnement hebt want anders blijft er weinig over van je voordeel. :)
Daarnaast is er ook nog zoiets als inputlag en framerendertijdconsistentie. Liever 90 FPS met een inputlag van 5 ms dan 100 FPS met een inputlag van 6 ms. en liever 70/90/120 voor min/gem/max dan 55/100/135
Hoe dat precies uitpakt tussen Intel en Ryzen weten we niet, dat is helaas niet onderzocht. De minima lijken vaak wat hoger te zijn.
Een cpu koop je toch niet voor 1 jaar? Kijk eens naar wat een i5 2400 nu doet of een FX 8350. Diezelfde argumenten zijn destijds ook gemaakt en dat houdt op termijn gewoon geen stand. Als jij jezelf nu 25-30% benadeeld dan kun je argumenteren dat voor jou deze impact nu niet merkbaar is, maar er komt een moment waarop dat wel merkbaar is.

HWI heeft overigens onderaan de 99th percentile frame times erbij staan. Dat is waar je het wel merkt.

Zou niet weten wat er mis is met HWI maar techreport laat vergelijkbare resultaten zien:
Afbeeldingslocatie: https://techreport.com/r.x/2017_10_03_Intel_s_Core_i7_8700K_CPU_reviewed/DXMD_time_spent_16.png
Afbeeldingslocatie: https://techreport.com/r.x/2017_10_03_Intel_s_Core_i7_8700K_CPU_reviewed/WatchDogs2_time_spent_8.png
Afbeeldingslocatie: https://techreport.com/r.x/2017_10_03_Intel_s_Core_i7_8700K_CPU_reviewed/GTAV_time_spent_8.png
Afbeeldingslocatie: https://techreport.com/r.x/2017_10_03_Intel_s_Core_i7_8700K_CPU_reviewed/Crysis3_time_spent_8.png
Afbeeldingslocatie: https://techreport.com/r.x/2017_10_03_Intel_s_Core_i7_8700K_CPU_reviewed/Hitman_time_spent_8.png

Met Coffee lake koop je gewoon zowel de beste fps als de beste frame times. Maak je een objectieve keuze dan laat je de 1600/1700 als gamer echt links liggen. Zodra de goedkopere bordjes uitkomen zal hetzelfde ook waar zijn voor ryzen 3/5 omdat die 8100 gewoon de 1700 en hoger uit het water blaast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een CPU koop je inderdaad niet voor 1 jaar maar als je naar de toekomst kijkt dan is het aantal kernen veel belangrijker dan de iets hogere (tot 25%) klokfrequentie. De 1600 refresh zal ergens tussen de 4,2 en 4,5 (XFR) GHz uitkomen, dat is wat lager dan de 8700k. Echter kost het ook minder voor zowel de CPU als het moederbord en zelfs eventueel de koeler (afhankelijk van de omstandigheden en waar je voor kiest) en kan je straks wel Zen3 en misschien zelfs Zen4 op hetzelfde moederbord plaatsen en zo weer 2 jaar langer ermee doen. De vraag is dan hoeveel verlies je maakt op de verkoop van zo'n 1600 refresh, hoe groot het gat is met de extra investering voor de 8600k en wat je over hebt voor de betere performance van de 6c van Zen3 t.o.v. de 8600k. Pro's en cons. Beide keuzes zijn goed. De 1600 (refresh) zal een wat lagere FPS geven maar kost minder en geeft een beter upgradepad. Daarbij plaats ik direct de kanttekening dat ook dat upgradepad niet perfect is aangezien AM4 PCIe 3.0 en DDR4 bevat en op een gegeven moment PCIe 4.0 en DDR5 belangrijk worden, dat zal minstens een paar jaar na de introductie van Zen3 pas gaan spelen maar het vermindert de waarde van het upgradepad wel wat. Iedereen zijn keuze, ik gaf slechts aan dat dit mijn keuze is. Objectief bezien zijn de keuzes ongeveer gelijkwaardig: nu wat minder en over 2 jaar en een paar maanden meer of nu wat meer en over een paar jaar minder. Kies maar. :)
\Wat voor mij echt de doorslag geeft is dat Intel minstens 10-20 jaar de boel heeft belazerd met smeergeld en zelfs chantage (Compaq) maar daar moeten we het hier niet over hebben. ;)
Aangezien Zen goed is heb ik de luxe om hiervoor te kiezen, ik zal eerlijk zeggen dat ik dat niet had gedaan als Bulldozer GF 28 nm. het alternatief zou zijn.

Ik stel voor dat we deze discussie elders voortzetten. Kies zelf maar waar. Kwestie van dat het hier over levertijden gaat. ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2017 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mday
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 11:25
fjgva schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 16:00:
Ik ben zojuist bij Azerty langs gegaan (het pand is gevestigd in mijn dorp) hun vertelde mij dat de i5-8600k op 22 november geleverd gaat worden. Mij werd verteld: 22 november komen 100 i5-8600k binnen waarvan 65 verkocht zijn. nog even wachten dus...
pffft dat duurt nog veel te lang joh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:32
Mday schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 22:54:
[...]

pffft dat duurt nog veel te lang joh...
ja maar ik denk dat je die datum ook niet te serieus moet nemen eigenlijk. (ook al heeft hij alleen voor de i5 gevraagd)
tot nu toe kreeg iedereen die azerty vroeg ongeveer het zelfde antwoord (ik heb vrijdag nog contact gehad met azerty zakelijk) over de i7-8700 en daar geven ze constant aan dat ze geen idee hebben wanneer er iets komt.

en dan op zaterdag wanneer er alleen balie medewerkers zijn kunnen ze in eens wel een datum geven. ik denk meer dat het er op lijkt dat er dan een grotere zending zal komen maar dat het tot dan blijft zo als nu af en toe een aantal cpu`s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerIkWil
heb gister Informatique een mail gestuurd of ze al een indicatie hebben van wanneer ze een levering verwachten, dit was het antwoord:
We verwachten midden / eind november een shipment, maar het aantal is nog niet zeker.

Blijven hopen _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killer2
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 16:45
unfor schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 09:27:
[...]

Dat zou ik dus nooit doen.
Caseking verkoopt geteste overclocks.
Dus jij weet van tevoren al dat je een zwakke overclocker krijgt als je een koopt zonder die OC garantie.
Dat zijn immers de processors die over blijven.
Caseking heeft ze al een tijdje op voorraad en daar is een reden voor.
Onzin alle OC modellen zijn gedelid. Heb zelf een tray versie van ze en die gaat zonder problemen naar de 5.
Zonder delid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
killer2 schreef op zondag 5 november 2017 @ 21:23:
[...]

Onzin alle OC modellen zijn gedelid. Heb zelf een tray versie van ze en die gaat zonder problemen naar de 5.
Zonder delid
En dat delidden kunnen ze onmogelijk doen nadat ze de overclock getest hebben.

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killer2
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 16:45
Tuurlijk kan dat :) maar dan zou ik m.i deze dus niet verkocht hebben + zou je altijd iets kunnen zien van het delidden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson85
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-09 18:26
killer2 schreef op maandag 6 november 2017 @ 08:45:
Tuurlijk kan dat :) maar dan zou ik m.i deze dus niet verkocht hebben + zou je altijd iets kunnen zien van het delidden.
Wat hij bedoelt is dat ze eerst de stock CPU's benchmarken en de sterkste uitkiezen om die vervolgens te delidden. De 'slechte' CPU's worden niet gedelid maar direct verkocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch60
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06-09 11:38
Ik heb al sinds 9 oktober een Coffee Lake systeem bij Azerty in order staan.
De status van op een na alle onderdelen staat op aanwezig dus bijna klaar voor bouw en levering.
Van de 8700K staat de status al sinds 12 oktober op aanwezig.

Het probleem bij mij is de videokaart een EVGA 1080 Ti SC2 Hybrid.
Ze hopen nu dat deze videokaart 8 november gaat binnen komen.
Dus nog even wachten denk ik. 8)
Wellicht iets met Bitcoin miners? :(

Of zou ik stiekem toch zonder dat ze hier eerlijk over zijn op de 8700K zitten te wachten? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
Dutch60 schreef op maandag 6 november 2017 @ 09:44:
Ik heb al sinds 9 oktober een Coffee Lake systeem bij Azerty in order staan.
De status van op een na alle onderdelen staat op aanwezig dus bijna klaar voor bouw en levering.
Van de 8700K staat de status al sinds 12 oktober op aanwezig.

Het probleem bij mij is de videokaart een EVGA 1080 Ti SC2 Hybrid.
Ze hopen nu dat deze videokaart 8 november gaat binnen komen.
Dus nog even wachten denk ik. 8)
Wellicht iets met Bitcoin miners? :(

Of zou ik stiekem toch zonder dat ze hier eerlijk over zijn op de 8700K zitten te wachten? :?
ik neem aan dat je echt op de videokaart wacht aangezien er bij azerty al wel i7-8700k`s zijn uit geleverd. en ik heb ook nog nooit gezien bij azerty dat iets voor je gereserveerd staat en dat niet zo is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson85
Megekko zojuist de levertijd van de 8600K aangepast op de website... zou woensdag geleverd kunnen worden!
Had een scrapertje op de url staan die elke minuut checkt of de status veranderd...
https://www.megekko.nl/pr...-1151/Intel-Core-i5-8600K

[ Voor 18% gewijzigd door Thompson85 op 06-11-2017 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch60
hjvg schreef op maandag 6 november 2017 @ 09:52:
[...]

ik neem aan dat je echt op de videokaart wacht aangezien er bij azerty al wel i7-8700k`s zijn uit geleverd. en ik heb ook nog nooit gezien bij azerty dat iets voor je gereserveerd staat en dat niet zo is
Ja ik zit echt alleen op de videokaart te wachten.
Op de orderstatus staat alles op aanwezig alleen de videokaart is er niet!
Ik wacht al 4 weken en al die tijd staat alleen de videokaart op nog niet beschikbaar.
Je kan dit heel mooi op de orderstatus pagina zien.
En ik heb ook al een aantal keer hierover met ze contact gehad.
Ik denk echt dat er een flink probleem is met de levering van alle merken high-end 1080 Ti kaarten.
Ik wilde eigenlijk de EVGA 1080 Ti FTW3 Hybrid maar die is in Nederland helemeel niet verkrijgbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marklubbers
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 04-08-2021
Thompson85 schreef op maandag 6 november 2017 @ 09:34:
[...]

Wat hij bedoelt is dat ze eerst de stock CPU's benchmarken en de sterkste uitkiezen om die vervolgens te delidden. De 'slechte' CPU's worden niet gedelid maar direct verkocht...
Ik heb vrijdag bij Caseking een i5 8600k gekocht, Boxed, dus geen OC of Pro/Ultra Edition zoals zij dat noemen. Ik neem aan dat hier niets mee is gedaan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
killer2 schreef op maandag 6 november 2017 @ 08:45:
Het lijkt me dat ze dan toch hand picked worden, de beste overclockers, anders kunnen ze snelheid niet garanderen. En niet allemaal gaan ze zo hard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson85
marklubbers schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:29:
[...]

Ik heb vrijdag bij Caseking een i5 8600k gekocht, Boxed, dus geen OC of Pro/Ultra Edition zoals zij dat noemen. Ik neem aan dat hier niets mee is gedaan toch?
Ik mag hopen van niet. Zouden ze anders wel ergens moeten aangeven lijkt me. Ik heb geen ervaring met Caseking verder. In mijn reactie hierboven gaf ik enkel uitleg over wat Unfor bedoelde met zijn post :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
marklubbers schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:29:
[...]

Boxed of tray? Laatste keer dat ik keek verkopen zij ze als tray, en daar is een reden voor.
Namelijk dat zij ze testen voor hun overclock en de beste er uit pikken om voor een hogere prijs te verkopen.

Als je deze hebt gekocht kun je er donder op zeggen dat hij getest is: https://www.caseking.de/i...l-1151-tray-hpit-438.html

[ Voor 15% gewijzigd door unfor op 06-11-2017 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marklubbers
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 04-08-2021
unfor schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:08:
[...]

Boxed of tray? Laatste keer dat ik keek verkopen zij ze als tray, en daar is een reden voor.
Namelijk dat zij ze testen voor hun overclock en de beste er uit pikken om voor een hogere prijs te verkopen.

Als je deze hebt gekocht kun je er donder op zeggen dat hij getest is: https://www.caseking.de/i...l-1151-tray-hpit-438.html
Boxed, zoals ik aangaf :) Nu niet meer op voorraad:

https://www.caseking.de/i...-1151-boxed-hpit-437.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• owman666
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-03 09:12
18 oktober besteld bij Azerty (8700K), ook vrijdag geleverd gekregen. +- 16 dagen gewacht dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLuke16
  • Laatst online: 31-07 16:56
27-10 bij Azerty 8700K besteld, status staat nu op "wordt verzameld" :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryslanboy
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 13:31
Die boxed varianten staan los van de der8auer chips die je bij Caseking kan kopen. Die worden getest en wel geleverd aan Caseking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metal spoon
  • Laatst online: 22-08 12:03
19-10 een 8700k besteld bij azerty, status is net in verzamelen veranderd.

Lekker bouwen de komende dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Nu online
megekko heeft ze nu ook op voorraad,wel erg prijzig:

pricewatch: Intel Core i7-8700K Boxed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuckyLuke16 schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:54:
27-10 bij Azerty 8700K besteld, status staat nu op "wordt verzameld" :9~
Ik heb ook op 27/10 bij Azerty besteld, 8700K staat aangevinkt als aanwezig!
Nu alleen nog wachten op mijn Gigabyte Aorus GeForce GTX 1080Ti Xtreme Edition... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loch
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-08-2024
25/10 besteld bij Azerty : status verzonden! 8)

[ Voor 13% gewijzigd door Loch op 06-11-2017 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantoman
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-09 19:39
Thompson85 schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:55:
Megekko zojuist de levertijd van de 8600K aangepast op de website... zou woensdag geleverd kunnen worden!
Had een scrapertje op de url staan die elke minuut checkt of de status veranderd...
https://www.megekko.nl/pr...-1151/Intel-Core-i5-8600K
Precies hetzelfde bij CD-Rom-Land (https://www.cdromland.nl/...71214/Intel-Core-i5-8600K).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bodhid
  • Laatst online: 07-11-2020
i7 8700k besteld op 23/10 bij Azerty is vandaag verzonden.
14 dagen heeft het geduurd :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch60
bodhid schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:24:
i7 8700k besteld op 23/10 bij Azerty is vandaag verzonden.
14 dagen heeft het geduurd :O
Welke videokaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bodhid
  • Laatst online: 07-11-2020
Een GigaByte 1080 Ti Gaming OC, maar die kwam van MeGekko en was er 2 weken geleden al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnitzelbakker
  • Niet online
Als ik dit zo lees ben ik bang dat ik weer achteraan de rij ben geplaatst toen ik op 30/10 mijn order van 24/10 bij Azerty heb laten splitsen zodat ik mijn andere onderdelen al vast in huis had :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nigel90
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 05-03 12:57
Wacht nogsteeds op mn i5-8600k van Azerty sinds 11-10.. mat toch hopen dat Azerty deze week ook ns over de brug komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LexdeWaal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 02-09 12:20
Die shops kunnen er ook niet veel aan doen. Begin me een beetje te irriteren aan Intel, ziet er ook niet naar uit dat ze hun zaakjes snel op orde zullen hebben :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Generation Kill
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 00:15
Schnitzelbakker schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:55:
Als ik dit zo lees ben ik bang dat ik weer achteraan de rij ben geplaatst toen ik op 30/10 mijn order van 24/10 bij Azerty heb laten splitsen zodat ik mijn andere onderdelen al vast in huis had :-(
Uit ervaring kan ik vertellen dat het splitsen niet uitmaakt. Ik had mijn order van 5 oct (release day) ook laten splitsen op 7 oct. Ik zat toch bij de eerste groep die hem geleverd kreeg van Azerty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen179
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:28
CD-Rom Land en Megekko hanteren dezelfde voorraad en zitten zelfs op dezelfde locatie, dus daar zit (bijna) nooit verschil in ;).

Zie: http://www.shoppingpourvous.nl/nav/home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnitzelbakker
  • Niet online
Generation Kill schreef op maandag 6 november 2017 @ 18:00:
[...]

Uit ervaring kan ik vertellen dat het splitsen niet uitmaakt. Ik had mijn order van 5 oct (release day) ook laten splitsen op 7 oct. Ik zat toch bij de eerste groep die hem geleverd kreeg van Azerty.
Dan hoop ik dat ik later nog een e-mail of een status verandering krijg want voorlopig is er nog niks veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogheemraad
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 08:48
23-10 de i5-8600K besteld bij Megekko. Vandaag mail gekregen dat ze morgen worden verwacht,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Bestel nog maar popcorn ofzo en extra eten want alles is op hold gezet :')
Stelletje ramdebielen

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Nu online
Wat bedoel je precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogheemraad
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 08:48
Nivida_intel schreef op maandag 6 november 2017 @ 21:19:
Bestel nog maar popcorn ofzo en extra eten want alles is op hold gezet :')
Stelletje ramdebielen
Handig om te vermelden: Hoe, wat en waar. Nu weten we alleen dat je teleurgesteld bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Zijn er problemen met de CPU's of proberen ze gewoon de prijzen kunstmatig hoog te houden door schaarste te creëren ?

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edklavertje
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 21:38
Bij alternate de i5 8400 boxed op 6 november als pre order besteld. Ben benieuwd O-) Pas bij levering wordt rest voor build besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Hoogheemraad schreef op maandag 6 november 2017 @ 21:32:
[...]

Handig om te vermelden: Hoe, wat en waar. Nu weten we alleen dat je teleurgesteld bent.
Ik ben niet teleurgesteld maar diegene die er eentje uit de 8000 serie heeft besteld. Er is iets met de productie ofzo. Dus alles ja alles is stil gelegd totdat men weet welke productieserie er terug moeten :$

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat meen je niet, :X , als ik het goed begrijp zitten er een fout
een bepaalde serie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mday
Nivida_intel schreef op maandag 6 november 2017 @ 21:51:
[...]

Ik ben niet teleurgesteld maar diegene die er eentje uit de 8000 serie heeft besteld. Er is iets met de productie ofzo. Dus alles ja alles is stil gelegd totdat men weet welke productieserie er terug moeten :$
Wat is je bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij vervoert die Intels naar winkels naar winkels toch?,dus hij zal neem ik aan een directe bron hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol. Het word wel tijd voor wat officiele communicatie denk ik.... die 3 pallets cpu's van 2 weken terug staan ook nog steeds bij cb in het warehouse zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantoman
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-09 19:39
Zal wel toeval zijn dan, maar bij Megekko / CD-Rom-Land is de levertijd van de 8600K weer terug naar minimaal 10 dagen :|

[ Voor 5% gewijzigd door Phantoman op 06-11-2017 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

No offense jongens, waarom dat geklaag over de levertijden? We wisten voordat die verkrijgbaar was - voor wie veel geluk heeft - al dat dit een paper launch zou zijn en dat de levering waarschijnlijk tot begin 2018 (er werd zelfs gesproken over febrari) slecht zou verlopen. Niets verrassends aan. Geduld hebben als het per se Intel CL moet zijn. :)
ScrooLoose schreef op maandag 6 november 2017 @ 21:34:
Zijn er problemen met de CPU's of proberen ze gewoon de prijzen kunstmatig hoog te houden door schaarste te creëren ?
Simpelweg de wet van aanbod. Schaarse verkoop van Intel aan de winkeltjes hier - waarschijnlijk via tussenschakels omdat het kleine winkeltjes zijn - , per 100 CPU's >>100 klanten die die willen kopen dus gaan de prijzen omhoog. Ook dit - hogere prijzen dan wat beloofd werd - was als bekend voordat CL te koop was. Ergens in de eerste helft van 2018 zullen de prijzen wel wat gaan dalen.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2017 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Ja en dan zeker weer alles buiten t.net op diverse fora’s pleuren. Bron is betrouwbaar. En als je het wil geloven prima, wil je het niet geloven ook prima :z

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakkiebagger
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 09-09 21:45
Ik lees aandachtig mee hier... bestel dus nog even helemaal niks.
Lijkt erop dat Intel gewoon hun momentum wil pakken met Ryzen in het vizier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mday
Nivida_intel schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 05:11:
[...]

Ja en dan zeker weer alles buiten t.net op diverse fora’s pleuren. Bron is betrouwbaar. En als je het wil geloven prima, wil je het niet geloven ook prima :z
*schouderophaal* als jij het zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-09 16:32
Nivida_intel schreef op maandag 6 november 2017 @ 21:51:
[...]

Weet je ook wat er precies aan de hand is met de serie?

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rasko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 27-08 22:38
Vrijdag 3 november de i7-8700 bij Megekko besteld, deze wordt vandaag geleverd _/-\o_
De bestelling van 26-10 bij Azerty geannuleerd..

Succes iedereen nog! ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
rasko schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:56:
Vrijdag 3 november de i7-8700 bij Megekko besteld, deze wordt vandaag geleverd _/-\o_
De bestelling van 26-10 bij Azerty geannuleerd..

Succes iedereen nog! ;w
dan heb je meer geluk dan mij ik heb ook vrijdag 3-11 om 13:11 een i7-8700 besteld bij megekko maar nog niets gehoord of gezien over een levering.

heb ook order uit staan bij azerty maar ook daar is het v rij stil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knorrend_varken
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:35
Azerty: 23-10 bestelt, vandaag (07-11) geleverd :). (8700K)

[ Voor 7% gewijzigd door Knorrend_varken op 07-11-2017 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLuke16
  • Laatst online: 31-07 16:56
Mijn 8700K wordt ook vandaag geleverd (Azerty 27-10 besteld), helemaal niet slecht vind ik maar misschien heb ik geluk gehad 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMarshal
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 07-09 15:51
Is er toevallig iemand die weet of er op korte termijn weer een levering 8700K's aan Alternate verwacht wordt? (Of wat de gebruikelijke leveringsfrequentie is), Ik heb me vorige week laten vertellen dat ik tussen de 1 en 5 op de lijst backorders sta. Dan wordt de spanning om een levering toch ineens wat groter dan als je nr 100 bent. :)

[ Voor 7% gewijzigd door TheMarshal op 07-11-2017 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaphara
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Even een kleine duit in het zakje: Bij Megekko is de i5-8600K geleverd door de leveranciers, is de moeite waard dus om even navraag te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Nu online
mijn 8700k is ook uitegeleverd,voor morgen bij Megekko :)
bestel datum 5/11/17

[ Voor 16% gewijzigd door freaky35 op 07-11-2017 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nexiam
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-07 10:08
Ik had hem 10 oktober besteld bij Megekko de I7 8700K en 16 oktober zat hij op mijn moederbord, is een geweldige proccesor en Megekko correcte firma _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerIkWil
Zaphara schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:49:
Even een kleine duit in het zakje: Bij Megekko is de i5-8600K geleverd door de leveranciers, is de moeite waard dus om even navraag te doen.
voorraad is nogsteeds 0 bij de tray zoals boxed ;w ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaphara
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
MeneerIkWil schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:18:
[...]

voorraad is nogsteeds 0 bij de tray zoals boxed ;w ;w
Klopt, alleen kreeg ik vanmiddag een mail dat ze toch binnen zijn (had een order klaarstaan), daarom loont het misschien om toch eventjes te mailen naar ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josvdbroek
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-07-2024
Ik heb laatst (2 weken geleden) de i7-8700K besteld bij SiComputers, ik heb zojuist een mail gekregen dat het nog tot minstens eind deze maand en mogelijk nog langer gaat duren voordat deze op voorraad bij henzelf is. Hoop dus dat ik hem begin december heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yorcom heeft de 8600k blijkbaar op voorraad,wel weer duurder,maar voor degene die de cpu toch wil :

https://www.yorcom.nl/art...ore-i5-8600k/CPU8I58600K/

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2017 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ther
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 12:33
Net ook een 8700k besteld bij Alternate.
Ben benieuwd wanneer die binnen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben meer van jullie die gisteren de i5 8600k besteld hebben bij Megekko mail gehad dat de levertijd van levering op woensdag naar levertijd onbekend is gegaan? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rvjobje
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 31-03 15:54
Zojuist een mail binnen van Megekko dat mijn i5-8600k morgen (8e) geleverd word :D. Net na 17:00 uur gisteren besteld. Kan mijn bestelling van alternate (1-11) en azerty (18-10) mooi geannuleerd worden. Veel succes allen met het bemachtigen van de cpu's!

*extra succes toegewenst joost zie net je bericht! :-(

[ Voor 10% gewijzigd door Rvjobje op 07-11-2017 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadream
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 20:20
KaiZas schreef op donderdag 2 november 2017 @ 19:13:
Beetje vunzig dat Casekings.... Je ziet gewoon dat ze hun top-overclockers voor een heel pak meer verkopen. Doe je dan nog mee aan de silicon lottery?

Enfin, het is te hopen dat de verpakking factory sealed is.
Pakketje vandaag binnen gekomen en is netjes factory sealed, dus wat mij betreft prima en snel geleverd.
Hij was vrijdag al bij DHL maar blijkbaar hadden ze daar even de tijd nodig.
Zo even erin zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mday
Rvjobje schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 18:35:
Zojuist een mail binnen van Megekko dat mijn i5-8600k morgen (8e) geleverd word :D. Net na 17:00 uur gisteren besteld. Kan mijn bestelling van alternate (1-11) en azerty (18-10) mooi geannuleerd worden. Veel succes allen met het bemachtigen van de cpu's!

*extra succes toegewenst joost zie net je bericht! :-(
argh, heb hem nu bij SIcomp en Alternate staan, maar mijn cheapskate hoofd wilde niet bij megekko bestellen want 2 tientjes duurder. Anders had ik nu kunnen bouwen... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotdog92
  • Niet online
Voor de liefhebbers, ik zie dat er weer voorraad is bij Alzashop. Ze hebben er daar sowieso meer dan 5 in voorraad en levering staat gepland voor aanstaande vrijdag. ;)

Link: https://www.alzashop.com/intel-core-i7-8700k-d5117447.htm

[ Voor 16% gewijzigd door hotdog92 op 08-11-2017 15:46 . Reden: Link toegevoegd naar artikel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gauravje
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-11-2017
Na deze topic een beetje te luren, zal ik ook maar mijn bevindingen plaatsen.

26-10 bestelling gedaan bij Azerty voor een gehele PC (onderdelen). i5-8600k viel hier ook onder.
Vandaag toch maar even gebeld en een splitsing gedaan. Alle onderdelen staan al een week gereed, maar door de processor nog niet verzonden.
Als ik hem ergens anders voor een schappelijke prijs kan vinden, bestel ik het daar wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTomRoelofs
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-11-2022
Gauravje schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:25:
Na deze topic een beetje te luren, zal ik ook maar mijn bevindingen plaatsen.

26-10 bestelling gedaan bij Azerty voor een gehele PC (onderdelen). i5-8600k viel hier ook onder.
Vandaag toch maar even gebeld en een splitsing gedaan. Alle onderdelen staan al een week gereed, maar door de processor nog niet verzonden.
Kon Azerty nog wat zeggen over levertijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 19:35

icn

Heb de i7 8700K sinds 28-10 in pre order staan bij azerty en gisteren gemaild,ze verwachten de volgende levering op 22-11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gauravje
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-11-2017
TheTomRoelofs schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:31:
[...]

Kon Azerty nog wat zeggen over levertijden?
Denk dat je dat wel kan raden :P

Ze konden niks zeggen.

[ Voor 5% gewijzigd door Gauravje op 08-11-2017 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:54
Reactie van SiComputers.
Beste xxxx,
De status van uw bestelling 4xxxxxxx is gewijzigd naar: Levertijd gewijzigd

Wij hebben zojuist navraag gedaan m.b.t. levertijd van uw bestelling en de producten in uw order hebben een onbekende levertijd, het is hierom niet mogelijk om een indicatie van levertijd te geven. Het is eventueel mogelijk om naar een alternatieven te kijken of de order te annuleren.
Ik heb daar sinds 25-10 de i7-8700k en een moederbord in bestelling staan.
Denk dat ik weinig keus heb dan gewoon te wachten. Rente staat toch laag :)

[ Voor 26% gewijzigd door mitsumark op 08-11-2017 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nigel90
Gister zelf ook weer even met Azerty gebelt.

De leverancier heeft nog steeds geen idee wanneer er weer echt een voorraad komt en hoeveel het dan is. Er komt wel elke week iets binnen maar het is niet veel (helemaal gezien ik nu op plek 10 sta en 3 weken geleden ookal "behoorlijk voorraan" zou zijn.)

Ook even gevraagd over de 22ste wat iemand hier melde over Azerty maar daar was op de afdeling iig niets over bekend.

The wait continues...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gidoyntema
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-03 19:24
VN1X schreef op woensdag 1 november 2017 @ 09:12:
[...]

Ik zit er ook aan te denken voor deze oplossing te gaan, alleen zou het zo zonde zijn als de i5's in november toch nog worden geleverd.

Met welke kaart heb je em' gepaard trouwens? Krijg je een beetje wat redelijke FPS met games van nu? Ik heb zelf een GTX 1080 van Gigabyte en ben vooral benieuwd naar BF1, Titanfall 2 en CS:GO bijvoorbeeld.
De i3 draait verrassend goed samen met een 1080ti, super beeld en frames op mijn Predator!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mday
Kreeg net een voorraadmelding bij beat-it...

https://www.beat-it.nl/intel-bx80684i58600k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
Intel Core i7 8700K
Uit voorraad leverbaar: 0 stuks   Levertijd: 1 dag (vrijdag)

Intel Core i7 8700

dit geeft de website van megekko aan echter gaf hij vorige week vrijdag het zelfde aan voor de i7-8700 en toen werd hij uit eindelijk ook niet geleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hjvg schreef op donderdag 9 november 2017 @ 09:37:
Intel Core i7 8700K

Intel Core i7 8700

dit geeft de website van megekko aan echter gaf hij vorige week vrijdag het zelfde aan voor de i7-8700 en toen werd hij uit eindelijk ook niet geleverd
Dan komen ze vandaag of morgen binnen,ik heb el echter de ervaring ermee dat het dan ook daadwerkelijk op voorraad komt.Wel opvallend da megekko eigenlijk de enige is die zoveel cpu's kan uitleveren.

bij de k versie dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nigel90
Heb de gok maar genomen en bij Megekko de i5-8600k besteld, die staat ook op 1 dag en dat bleek eerder ook te kloppen.

Aangezien Azerty toch nog niets weet, we'll see!

Edit: Op cdromland hetzelfde verhaal.. 1 dag verwacht

[ Voor 14% gewijzigd door Nigel90 op 09-11-2017 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LexdeWaal
Zij hebben dezelfde leverancier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nigel90
Klopt, maar misschien weet niet iedereen dat :P
Beetje de bestellingen verspreiden! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mday
Nigel90 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:04:
Klopt, maar misschien weet niet iedereen dat :P
Beetje de bestellingen verspreiden! *O*
Crap, ik ben bang dat Sicomp en Alternate mss leveranciers delen... dan krijg ik er plots twee :P

update:
SiComputers heeft m plots 100,- duurder gemaakt... Zouden ze een grote zending verwachten ofzo? Zie even geen marktvoordeel om de prijs op te hogen als je ze niet eens kan uitleveren...

[ Voor 24% gewijzigd door Mday op 09-11-2017 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LexdeWaal
Mday schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:20:
[...]

Crap, ik ben bang dat Sicomp en Alternate mss leveranciers delen... dan krijg ik er plots twee :P

update:
SiComputers heeft m plots 100,- duurder gemaakt... Zouden ze een grote zending verwachten ofzo? Zie even geen marktvoordeel om de prijs op te hogen als je ze niet eens kan uitleveren...
Ik denk dat je naar de tray versie keek. Ik zie de prijsverhoging niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LexdeWaal
Cdromland levertijd weer naar 10 dagen voor de i7 8700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApoC
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 22:11
i7-8700 besteld bij Megekko. Ben benieuwd of ik hem morgen binnen krijg :)

Nu gauw de knoop doorhakken voor het mobo...keuzes, keuzes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApoC
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 22:11
LexdeWaal schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:42:
Cdromland levertijd weer naar 10 dagen voor de i7 8700.
Bij megekko nu nog 1 dag :D
Pagina: 1 ... 12 ... 16 Laatste

Let op:
Dit topic gaat over levertijden, niet wat je (kunt) doen met je CPU nadat hij geleverd is :o

Daarvoor hebben we Intel Coffee Lake ervaring topic

Hou het dus aub on-topic in de juiste topic :)