Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,

Ik wil graag de nieuwe pixel 2 XL kopen maar ik zie dat hij niet in Nederland verkocht word. Wel zag ik dat deze via de Duitse google play store verkrijgbaar is. (https://store.google.com/de/category/phones?hl=de-DE)

Wellicht een domme vraag maar kan ik de Pixel 2 dan via software instellen op nederlands? (i.v.m. google assistent etc.)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Ja.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:50
Verwijderd schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 12:56:
Wellicht een domme vraag maar kan ik de Pixel 2 dan via software instellen op nederlands? (i.v.m. google assistent etc.)
Ja dat kan, maar Google Assistant werkt nog niet in het Nederlands, dus daarvoor zou ik het niet doen.
Wel in een andere talen, waaronder Engels en Duits.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenar95
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 30-07 09:42
Omdat je via de Duitse Google Playstore moet werken met reshipping (wordt niet op NL adres bezorgd) is de Duitse MediaMarkt ook een goede optie (ophalen dan, bij een MM net over de grens).

Alleen krijg je bij de Pixel 2 wel de Home Mini gratis meegeleverd:
http://www.mediamarkt.de/...b-just-black-2352162.html

Maar staat bij de Pixel 2 XL niets over de Home Mini:
http://www.mediamarkt.de/...ck-and-white-2352163.html

Weet iemand hoe dit zit? Je krijgt via de Duitse Playstore bij de XL wél de Home Mini geleverd toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TheFes schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 12:59:
[...]

Ja dat kan, maar Google Assistant werkt nog niet in het Nederlands, dus daarvoor zou ik het niet doen.
Wel in een andere talen, waaronder Engels en Duits.
Dankjewel voor alle snelle reacties! Dus als ik het goed begrijp zijn de toestellen die gemaakt worden voor de Duitse markt anders kwa software anders dan die voor Nederland. Dus met een in Duitsland gekochte pixel kan ik geen Nederlandse Assistant krijge, ook niet via software updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:15:
Dus met een in Duitsland gekochte pixel kan ik geen Nederlandse Assistant krijgen
Google Assistant is uberhaupt nog niet in het Nederlands te gebruiken ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd welkom op Tweakers.

De 'stock' / standaard Android software is altijd multilingual, dus Nederlands wordt ook ondersteund. Assistant werkt simpelweg nog niet in het Nederlands, Google heeft daar nog geen ondersteuning voor ingebouwd.

Maar dit soort dingen kan je eenvoudig ook gewoon opzoeken op het internet. Op Tweakers wordt bij het openen ook een mate van eigen inzet verwacht. Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart.

Verdere vragen over levertijden, winkels e.d. horen in:
- [Google Pixel 2] Levertijd & Prijzen
- [Google Pixel 2 XL] Levertijden & Prijzen

Hier komt dus een slotje op.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.