Beste,
Ik zit met een probleem,
Ik heb iemand belooft haar bestanden van haar hdd die uit een kapotte laptop komt te redden. Dit zijn namelijk heel belangrijke bestanden en mogen zeker niet verloren gaan.
Ik heb de hdd aangesloten aan een usb dockingstation en deze wordt in schijfbeheer weergegeven als schijf2. Het probleem is nu dat de hdd niet geinitialiseerd is...
Ik durf dit niet goed te doen uit angst dat dan alle bestanden worden gewist.
Kan ik dit zonder zorgen doen zodat win10 de schijf herkend en zodat ik aan de bestanden kan? Of ben ik dan alles kwijt?
Indien dit niet de oplossing is, heeft er dan iemand de juiste oplossing om dit probleem op te lossen?
...
Hdd afkomstig van laptop is WD320gb en is aangesloten via usb
Mijn laptop is een asus x553m met win10
...
Nog niet veel durven proberen
...
Ik hoor het graag en wacht geduldig op een oplossing.
Mvg
Badlegend
Ik zit met een probleem,
Ik heb iemand belooft haar bestanden van haar hdd die uit een kapotte laptop komt te redden. Dit zijn namelijk heel belangrijke bestanden en mogen zeker niet verloren gaan.
Ik heb de hdd aangesloten aan een usb dockingstation en deze wordt in schijfbeheer weergegeven als schijf2. Het probleem is nu dat de hdd niet geinitialiseerd is...
Ik durf dit niet goed te doen uit angst dat dan alle bestanden worden gewist.
Kan ik dit zonder zorgen doen zodat win10 de schijf herkend en zodat ik aan de bestanden kan? Of ben ik dan alles kwijt?
Indien dit niet de oplossing is, heeft er dan iemand de juiste oplossing om dit probleem op te lossen?
...
Hdd afkomstig van laptop is WD320gb en is aangesloten via usb
Mijn laptop is een asus x553m met win10
...
Nog niet veel durven proberen
...
Ik hoor het graag en wacht geduldig op een oplossing.
Mvg
Badlegend