Overstappen naar 4G internet voor thuis?

Pagina: 1
Acties:
  • 722 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickyVDP
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 07-09 19:06
Mijn wifi is zo bagger dat 4G veel sneller is, Is het het waard, Hoeveel zouden de aanschaf kosten zijn en de maandelijkse kosten en wat voor gear heb ik nodig? (Ik wil het gebruiken voor een lan conectie naar mijn PC)
...
(Op mijn pc)
Ping: 23 ms
Down: 17,45mbps
upload: 1.18mbps
...

Fuck Plan B We Have Plan AA

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-09 20:15
Snel zat om geen 4G/buitengebied internet te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 16:20
Je wifi is bagger dus wil je 4g gebruiken? Of je term wifi klopt niet of je zoekt een verkeerde oplossing ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Je hebt een abonnement nodig, daar krijg je ook een router bij dus dat wordt voor je geregeld. Ik zou even bij wat providers kijken die 4G internet voor thuis aanbieden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Als je wifi gaar is moet je je wifi verbeteren.

Standaard 4g voor buitengebieden etc gaat alsnog naar 1 modem in de meterkast en voor de rest van het huis via wifi. Oftewel je schiet er dan niets mee op aangezien je nog steeds op je brakke wifi zou zitten.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@NickyVDP je openingspost voldoet helaas niet aan de wensen en eisen die we er aan stellen. Zo missen we een hoop informatie en lijkt eigen inzet te ontbreken. Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart

In ieder geval wat leesvoer:
alternatief voor ADSL: T-mobile 4G thuis of mobiele wifi
Thuislijn vs 4G
nieuws: KPN schrapt datalimiet Internet Buitengebied

Ga dus even op onderzoek uit en mocht je er daarna niet uitkomen, maak dan even een nieuw topic aan. Zet er dan ook even in wat voor verbinding je momenteel hebt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.