een nieuw hoofdstuk met een vervelend staartje voor mij?
lang verhaal kort, tele2 heeft het recent uitgezet naar een deurwaarder om alsnog het abbo geld van 1107 van mij te innen
mijn eerste verweer
Ik heb een ander bezwaar
1. Bestelling gedaan bij tele2 a.) tijdens bestelling geen mail van bevestiging b.) bij fysieke ontvangst verkeerd contract c.) heb contract geannuleerd telefonisch en door middel van retourneren van van de telefoon en sim-kaart
2. rertourneren is geschied via post.nl via de door tele2 zelf aangeven retour methode, inclusief track and trace en handtekening en verzekering.
3. a.) poststuk is zoek geraakt en post.nl heeft fout erkend. b.) tele2 is verwittigd (via mail en telefonisch) hierover maar proberen te doen alsof hun neus bloed. juridisch van mijn kant dus ontbonden en niet meer mijn pakkie aan
4. Tele2 is opdrachtgever van het retourzenden en ik alleen de uitvoerder.
ik zie eventuele een rechtzaak met vertrouwen tegemoet
Vriendelijke Groet Rene ter Horst
------------------ reactie deurwaarder
Goedemorgen,
Wij hebben van onze opdrachtgever de facturen en de kopie van het contract ontvangen, deze heb ik voor u toegevoegd in de bijlage. Van onze opdrachtgever hebben wij vernomen dat er geen opzegging of annuleren van het abonnement bekend is. De diensten zijn beëindigd wegens wanbetaling. Wij blijven de vordering handhaven.
Als u van mening bent dat de vordering onterecht is, ontvangen wij graag het verzendbewijs en de bevestiging vanuit PostNL dat het pakket zoek is geraakt. Zonder deze stukken kunnen wij uw verweer niet voorleggen aan de opdrachtgever. Als u de stukken niet meer kunt aanleveren, raden wij u aan om online een betalingsregeling aan te vragen.
Zolang wij geen volledige betaling of bewijsstukken ontvangen, moeten wij de procedure voortzetten. U kunt op www.lavg.nl uw saldo online inzien en gemakkelijk en snel betalen.
Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd. Als u toch nog vragen heeft, kunt u ons ook op werkdagen via de chat bereiken van 08:00 uur tot 12:00 uur en van 13:00 uur tot 16:00 uur.
Met vriendelijke groet,
-------------- Reactie van mij ,
bewijsstukken van verzenden post stuk , uitbetaling van Post.nl verzekeringsgeld en , 2 mailtjes dat ik een reactie van tele2 moet krijgen waarvan maar 1 reactie was en die de volgende info bevat
---------------------------------------------
Beste meneer x,
https://www.tele2.nl/wp-c...etourformulier_mobiel.pdf
Meer weten
Kunnen we je nog ergens mee helpen? Kijk op tele2.nl/klantenservice of bel 020-754 4444.
We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je een tevreden klant blijft.
We houden contact.
Jona
Tele2 klantenservice
-------------------------------
dit bovenstaande is een reactie om mijn mobiel terug te sturen en waar ik dus ook automatisch vanuit ga dat het contract mee ontbonden word!
maar nadat ik het heb terug gestuurd is het pakket weggeraakt en post.nl heeft schuld erkend en ik heb vele malen geprobeerd met tele2 te bellen , en via mail met tele2 waar ik wel bewijs van heb is het eigenlijk alleen maar over het pakket terugsturen gegaan!, ik heb wel mail van tele2 dat ze het proces hebben afgerond en dat ze weten dat het pakket is zoek geraakt in de post
--------------------------------------
dit heb ik allemaal naar de deurwaarder opgestuurd en vervolgens krijg ik het onderstaande vandaag van ze
Goedemiddag, -------------------
Bedankt voor uw reactie.
Vervelend om te lezen dat u nimmer een reactie heeft ontvangen op uw klacht. Echter is dit onvoldoende bewijs om als verweer voor te leggen aan onze opdrachtgever. Mijn collega heeft u in haar e-mail van 12 februari jl. verzocht om een opzegbevestiging toe te sturen als bewijs. In deze brief bevestigd Tele2 per welke datum de diensten worden beëindigd. Zonder deze bevestiging kunnen wij uw verweer niet voorleggen.
Zolang wij geen volledige betaling of bewijsstukken ontvangen, zijn wij genoodzaakt om de procedure voort te zetten. Dit betekent dat wij binnenkort overgaan tot dagvaarden.
U kunt op www.lavg.nl uw saldo online inzien en gemakkelijk en snel betalen. Als u niet in één keer kunt betalen of u kunt geen bewijsstukken aanleveren, raden wij u aan om online een betalingsregeling aanvragen. Wij streven ernaar om u binnen 7 werkdagen te laten weten of wij akkoord kunnen gaan met uw voorstel.
Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd. Als u toch nog vragen heeft, kunt u ons ook op werkdagen via de chat bereiken van 08:00 uur tot 12:00 uur en van 13:00 uur tot 16:00 uur.
Met vriendelijke groet, -------------------------------------
wat moet ik hier nu mee? voor laten komen en meer kosten maken of moet ik nu betalen? ik heb vervolgens ook in die twee jaar geen rekening , melding of een brief van ze ontvangen dat bedrag x of Y openstond, ook geen mail nadat de terugzend kwestie was opgelost!
Groetjes Rene