V&A waarschuwing als een product een advertentie geplaatst

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 13:34

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
Kan er bij V&A een waarschuwing bericht gegeven worden als er bij een bepaalt product een advertentie geplaatst wordt.

Waarschuw mij als er voor dit product een nieuwe advertentie geplaatst wordt.
[ ] Aanbod.
[ ] Vraag.

Waarschijnlijk zou een overzichtspagina handig zijn, voor als als men bij meerdere (vergelijkbare producten) een waarschuwings vinkje hebt geplaatst, en je ze daar kan verwijderen.

Het is een makkelijke functie van bv Marktplaats.

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

https://tweakers.net/feeds/va.xml ?

Even een minimaal filtertje op loslaten en klaar.

Neemt nog steeds niet weg dat als ik een advertentie plaats en het verkeerde produkt link uit https://tweakers.net/pricewatch/ dat jouw voorstel dus de mist in gaat. Daarbij zijn er ook wel een advertenties in de XML, die ook niet kloppen bijvoorbeeld een GPU die net een ander naampje krijgt dan op de doos stond.

[ Voor 64% gewijzigd door MAX3400 op 14-09-2017 06:59 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• player-x

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
En hoeveel bezoekers van tweakers weten hoe ze dat moeten doen, is ook iets dat ik niet weet, en met mij denk ik 90% van de andere bezoekers.
Neemt nog steeds niet weg dat als ik een advertentie plaats en het verkeerde produkt link uit https://tweakers.net/pricewatch/ dat jouw voorstel dus de mist in gaat. Daarbij zijn er ook wel een advertenties in de XML, die ook niet kloppen bijvoorbeeld een GPU die net een ander naampje krijgt dan op de doos stond.
Dat zelfde geld als je filters toe past of op product naam zoekt in V&A, dat je op die manier iets mist is jammer, maar weegt niet op tegen het gemak van een simpel vinkje dat je aan kan klikken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-09 15:44
Een ouder topic, maar wellicht beter om deze een schopje te geven dan vrijwel hetzelfde te posten. Ook ik mis een feature, iets als de Prijsalert van de Pricewatch, waarbij je bij een product iets kan aanvinken van "stuur notificatie wanneer dit product op het V&A gedeelte verschijnt".

Zo ben ik nu wat rond aan het kijken naar camera's, nog niet heel gericht maar heb ik wel al een aantal (5 tot 7) opties waarin ik mogelijke geinteresseerd ben. Nu kan ik wel iedere dag het V&A gedeelte doorstruinen, filter instellen etc., maar het zou fijner zijn als ik een notificatie kan krijgen wanneer een van de items op het V&A gedeelte verschijnt. Vooral voor producten waarbij je nog in de oriënterende fase bent, of producten die maar zelden aangeboden worden.
En ja, je kan ook wel een Vraag-advertentie plaatsen, maar als je je nog alleen maar aan het oriënteren bent (misschien uiteindelijk helemaal niet tot een koop wilt overgaan), dan is het nogal lomp om tegen iemand te zeggen die op jouw advertentie reageert: "ja sorry, maar ik weet het nog niet" of "nee, het hoeft niet meer".

Mijn inziens zou de gewenste feature niet meer zijn dan op de productpagina, onder het vinkje "Willen" naast de optie voor Prijsalert een optie "V&A alert" te hebben.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Volgens mij neemt een prijsalert V&A al mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-09 15:44
ThinkPadd schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 20:20:
Volgens mij neemt een prijsalert V&A al mee.
Dat zou kunnen (niet uitgetest), maar dan moet je dus een specifieke prijs grens opgeven. Voor producten in de Pricewatch is dit handig (wanneer is deze GPU onder de 300 euro te verkrijgen), maar voor iets op V&A lijkt mij dit niet handig. Ik zou simpelweg willen weten wanneer er een advertentie van product X, Y of Z geplaatst wordt.

Prijs is hierbij van secundair belang, aangezien dit totaal afhankelijk is van de ouderdom, staat, garantie etc. Als een item nog nieuw en onuitgepakt is, dan is 5% onder de nieuwprijs wellicht al interessant. Is het item 3 jaar oud, zonder garantie, met lichte schade, dan is het misschien net 50% van de nieuwprijs. Daarbij hoef je bij het plaatsen van een advertentie geen vraagprijs op te geven, het kan ook N.o.t.k. zijn. Dan zou een Prijsalert trigger al helemaal niet werken.

Kortom, het zou mijn inziens een domme, eenvoudige checkbox zijn met "Notificatie bij V&A advertentie". Eventueel zou je nog de opsplitsing tussen vraag- en aanbodadvertenties kunnen maken, maar perse nodig lijkt mij dat niet.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• player-x

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
*Bump*

Dit is echt een functie die ik echt goed zou waarderen, en ik dacht op de volgende manier.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/PmmX42THnri77NUjNWtd9o1S/medium.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ik geef ook een bump, ik ben ook op zoek naar een soort functie. De prijsalert functie voor een specifiek item werkt wel. Maar stel ik wil een RTX 2060 videokaart, daar zijn op dit moment 76 versies van. Dan moet ik dus 76x een prijsalert aanmaken. En stel ik twijfel tussen de 2060 en 2070, dan zit ik al op 164 items. Dat is dus niet erg handig..
Is er een manier om dit op een andere manier te doen? Bijvoorbeeld:
Advertentietype: aanbod
Categorie: videokaarten
Trefwoord: 2060
Prijs: 0 - 400
MAX3400 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 06:58:
https://tweakers.net/feeds/va.xml ?

Even een minimaal filtertje op loslaten en klaar.

Dit is wel interessant als een (tijdelijk) alternatief. Maar ik zou niet weten hoe ik zo'n filter moet maken. "even een minimaal filtertje" klinkt alsof het eenvoudig is. Zou je mij (en andere) kunnen helpen met een voorbeeld filtertje? Bijvoorbeeld met het 2060 voorbeeld hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:55
Markos schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:44:
Ik geef ook een bump, ik ben ook op zoek naar een soort functie. De prijsalert functie voor een specifiek item werkt wel. Maar stel ik wil een RTX 2060 videokaart, daar zijn op dit moment 76 versies van. Dan moet ik dus 76x een prijsalert aanmaken. En stel ik twijfel tussen de 2060 en 2070, dan zit ik al op 164 items. Dat is dus niet erg handig..
Is er een manier om dit op een andere manier te doen? Bijvoorbeeld:
Advertentietype: aanbod
Categorie: videokaarten
Trefwoord: 2060
Prijs: 0 - 400

[...]

Dit is wel interessant als een (tijdelijk) alternatief. Maar ik zou niet weten hoe ik zo'n filter moet maken. "even een minimaal filtertje" klinkt alsof het eenvoudig is. Zou je mij (en andere) kunnen helpen met een voorbeeld filtertje? Bijvoorbeeld met het 2060 voorbeeld hierboven
Via IFTTT bijvoorbeeld.
RSS > Telegram

RSS opties:
URL: https://tweakers.net/feeds/va.xml
Filter: woorden die je wilt

In een notendop ;)

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wernert
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 19:10
Een schopje. Google geeft ondermeer dit topic als je op zoek bent naar een 'alarmeringsfunctie'.

Werkt die prijsalert nou ook op V&A of is er een andere functie om notificaties van nieuwe advertenties te krijgen?

Vergelijkbare topics (ook daar niet het antwoord gevonden):
[V&A] Notificatie nieuw aanbod in zoekopdracht
[request] geattendeerd worden op nieuw advertenties

[ Voor 41% gewijzigd door wernert op 17-01-2022 19:15 . Reden: linkjes erbij ]

Pagina: 1