De Vraag & Aanbod is een fijne marktplaats geworden voor technische spullen, maar niet alles wat u zoekt wordt ook meteen aangeboden. Het lijkt me fijn om een notificatie te krijgen van opgeslagen zoekopdrachten in de V&A. Ik heb het verwoord als een notificatie van de zoekopdracht en geen notificatie van een specifiek product, omdat men ook vaak een bepaald type producten (bv. 3TB interne HDD) zoekt en niet alleen een bepaald model (bv. Seagate BarracudaPro 3TB).
Om het voordeel wat meer te laten spreken.Stel u bent op zoek naar een harde schijf van 3TB. Deze worden regelmatig aangeboden, maar in plaats van dat u elke dag opnieuw moet zoeken, lijkt het me wenselijk om per PM of mail een bericht te kunnen krijgen wanneer er een nieuw aanbod is geplaatst. Daarnaast vind de koper de verkoper eerder wat zorgt voor een effectievere koppeling tussen vraag en aanbod.
Denk gerust mee, dit is slechts een schets van mijn gedachten.
In de overige topics heb ik dit verzoek niet gevonden. Enigszins kwam het in de buurt wanneer er gesproken werd over het opslaan van zoekopdrachten.
Edit: Excuus, ik zie nu dat dit er wel erg veel op lijkt.
Om het voordeel wat meer te laten spreken.Stel u bent op zoek naar een harde schijf van 3TB. Deze worden regelmatig aangeboden, maar in plaats van dat u elke dag opnieuw moet zoeken, lijkt het me wenselijk om per PM of mail een bericht te kunnen krijgen wanneer er een nieuw aanbod is geplaatst. Daarnaast vind de koper de verkoper eerder wat zorgt voor een effectievere koppeling tussen vraag en aanbod.
Denk gerust mee, dit is slechts een schets van mijn gedachten.
In de overige topics heb ik dit verzoek niet gevonden. Enigszins kwam het in de buurt wanneer er gesproken werd over het opslaan van zoekopdrachten.
Edit: Excuus, ik zie nu dat dit er wel erg veel op lijkt.
[ Voor 6% gewijzigd door buis71 op 11-04-2017 09:51 ]