[V&A] Notificatie nieuw aanbod in zoekopdracht

Pagina: 1
Acties:
  • 1.120 views

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• buis71
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-06 08:41
De Vraag & Aanbod is een fijne marktplaats geworden voor technische spullen, maar niet alles wat u zoekt wordt ook meteen aangeboden. Het lijkt me fijn om een notificatie te krijgen van opgeslagen zoekopdrachten in de V&A. Ik heb het verwoord als een notificatie van de zoekopdracht en geen notificatie van een specifiek product, omdat men ook vaak een bepaald type producten (bv. 3TB interne HDD) zoekt en niet alleen een bepaald model (bv. Seagate BarracudaPro 3TB).

Om het voordeel wat meer te laten spreken.Stel u bent op zoek naar een harde schijf van 3TB. Deze worden regelmatig aangeboden, maar in plaats van dat u elke dag opnieuw moet zoeken, lijkt het me wenselijk om per PM of mail een bericht te kunnen krijgen wanneer er een nieuw aanbod is geplaatst. Daarnaast vind de koper de verkoper eerder wat zorgt voor een effectievere koppeling tussen vraag en aanbod.

Denk gerust mee, dit is slechts een schets van mijn gedachten.

In de overige topics heb ik dit verzoek niet gevonden. Enigszins kwam het in de buurt wanneer er gesproken werd over het opslaan van zoekopdrachten.

Edit: Excuus, ik zie nu dat dit er wel erg veel op lijkt.

[ Voor 6% gewijzigd door buis71 op 11-04-2017 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-06 10:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het is mogelijk om een notificatie te krijgen als een product uit je wenslijst in Vraag & Aanbod wordt aangeboden. Voor zoekopdrachten hebben we nog geen notificaties.

Het lijkt me best wel een complexe functionaliteit en daarom niet iets dat we snel kunnen oppikken.

We hebben wel plannen om het volgen van content makkelijker te maken. Dat zou voor V&A kunnen betekenen dat je in een tijdlijn nieuwe advertenties kunt volgen die zijn gerelateerd aan je favoriete onderwerpen. Dat kunnen zijn producten, productseries, categorieën en merken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• buis71
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-06 08:41
Dat klinkt als een stap in de goede richting. Het helpt bijvoorbeeld al om op de hoogte te blijven van alle harde schijven die worden aangeboden, maar eigenlijk betekent dit dat je elke dag alsnog alle advertenties aan het bekijken bent. De V&A voor harde schijven is dusdanig veel gebruikt, dat je eigenlijk nu per melding elke dag de vraag en het aanbod moet doornemen.

In mijn gedachten zou de functie inderdaad vergelijkbaar zijn met een notificatie van een product uit je wenslijst, maar dan wel in het geval dat je je hele zoekopdracht kunt stoppen in deze wenslijst. Deze wenslijst zou dus eigenlijk dienst doen als mijn "zoekopdracht". Van de producten die ik dus eerder met filters heb gevonden krijg ik allemaal een melding.

Dus samengevat zou deze functie mijn inziens houtje touwtje verkregen kunnen worden door in de pricewatch (eventueel na filters te hebben toegepast):
1) een knop te hebben: Selecteer alle producten
2) een knop te hebben: Zet geselecteerde producten in wenslijst [kies wenslijst; nieuwe wenslijst]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvpke
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 07-05 11:28
Goedemorgen,

Dit is er nog steeds niet toch? Of kan ik het gewoon niet gevonden krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-06 13:40

jelle.

Product Owner
pvpke schreef op maandag 6 maart 2023 @ 09:32:
Goedemorgen,

Dit is er nog steeds niet toch? Of kan ik het gewoon niet gevonden krijgen?
Je kunt via de Pricewatch je prijsalert ook instellen voor V&A-aanbod (de knop "wacht je op een prijsdaling?" op een productpagina). Het opslaan van een set aan filters of zoekopdracht bestaat niet als functionaliteit.

Er is een recenter topic hierover: Feature Request: Prijsalerts voor Productfilters. Ik sluit deze, zodat we daarin verder kunnen :)

Dit topic is gesloten.