Xiaomi heeft zijn Mi Mix 2 aangekondigd, een smartphone met een verlengd scherm en dunne bezels. Het nieuwe model heeft een kleiner schermdiaognaal dan zijn voorganger, waardoor de smartphone handzamer is. Het toestel bevat de Snapdragon 835-soc. Xiaomi stopt een 5,99"-scherm met een 2:1-verhouding in de Mi Mix 2. In het vorige model zat een regulier 17:9-scherm van 6,4". Door de verhouding en het kleinere schermformaat zijn de afmetingen van de telefoon afgenomen. Ook is de strook onder het scherm dunner geworden. Desondanks is de screen-to-bodyratio gedaald van 84 bij de Mi Mix naar naar 81 procent bij de Mi Mix 2. De randen aan de zijkant zijn iets breder. Het nieuwe model heeft een kleinere accu dan zijn voorganger, de capaciteit is 3400mAh. Net als bij het eerste model zit de frontcamera aan de onderkant van de behuizing en is de lens afgewerkt met een zwarte coating, waardoor de camera niet opvalt. De achterkant van de behuizing is gemaakt van keramisch materiaal, terwijl de strook rondom het toestel van aluminium is. Aan de achterkant zit een vingerafdrukscanner. De camera aan de achterkant steekt een klein beetje uit en is voorzien van een gouden randje. Voor de camera gebruikt Xiaomi de Sony IMX386-twaalfmegapixelsensor, met pixels van 1,25µm en vierassige optische beeldstabilisatie. Het is dezelfde camera als de primaire camera van de Xiaomi Mi 6. Xiaomi maakte in de Mi Mix gebruik van het scherm voor het weergeven van geluid, door dat te laten trillen. In de Mi Mix 2 is dat niet meer het geval, maar zit er bovenaan de behuizing een speaker en een sound guide, waardoor het geluid naar buiten wordt gestuurd. In de smartphone zit een Snapdragon 835-soc, de snelste chip van Qualcomm op dit moment. Deze wordt bijgestaan door 6GB werkgeheugen. Het toestel moet geschikt zijn voor wereldwijd gebruik op 4g-netwerken, met ondersteuning voor 43 banden. Ook de in de Benelux gangbare banden worden ondersteund. Xiaomi heeft alleen de Chinese prijzen bekendgemaakt. Er komen versies met 64, 128 en 256GB flashopslag voor respectievelijk 3299, 3599 en 3999 yuan. Omgerekend met btw is dat zo'n 510, 557 en 618 euro. Er komt ook een Special Edition. Deze duurdere uitvoering heeft een behuizing die volledig is gemaakt van keramiek. De speciale uitvoering krijgt 8GB ram en 128GB opslagruimte en kost omgerekend met btw 727 euro.
Terug naar Inhoudsopgave
Terug naar Inhoudsopgave Terug naar Inhoudsopgave Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.
Terug naar Inhoudsopgave |
Die van mij is besteld bij https://www.ibuygou.com/p...cept-smartphone-9987.html Ben benieuwd wanneer ze starten met uitleveren.
Bestel je met of zonder duty insurrance?reinierkramer schreef op maandag 11 september 2017 @ 19:45:
Die van mij is besteld bij https://www.ibuygou.com/p...cept-smartphone-9987.html Ben benieuwd wanneer ze starten met uitleveren.
SunnieNL schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:53:
[...]
Met duty insurrance.
Bestel je met of zonder duty insurrance?
De prijs bij ibuygou is erg netjes kijkende naar de prijzen bij andere resellers. Zojuist ook mijn preorder geplaats bij ibuygou, ze verwachten de telefoon 7 oktober.
Zijn nu toch iets hoger geworden de prijzen ik heb hem voor 620 dollar gekocht en die versie is nu 660 scheelt toch weer 40 dollar.
Bij iBuyGou is die nu 507
https://www.ibuygou.com/p...cept-smartphone-9986.html
Bij gearbest 540
https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_786413.html
Maar bij ibuygou is er kans op douane kosten maar bij gearbest met priority line niet, toch?
mmm.... Wat is wijsheid want ik denk dat de mi mix 2 de vervanger van mijn mi6 wordt.
Bij gearbest 540
Maar bij ibuygou is er kans op douane kosten maar bij gearbest met priority line niet, toch?
mmm.... Wat is wijsheid want ik denk dat de mi mix 2 de vervanger van mijn mi6 wordt.
[ Voor 24% gewijzigd door psyy138 op 16-09-2017 17:57 ]
O.R.C. Black Bulls Rugby
Voor die 507 heb ik hem ook besteld bij ibuygou, met duty insurance en shipping (DHL) in totaal uitgekomen op +- 550 euro. Heb ze even via whatsapp gesproken en ze hebben bij mij aangegeven dat ze deze toestellen vermoedelijk vanuit EU warehouse gaan versturen voor de mensen die voor de duty insurance hebben betaald.psyy138 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 17:25:
Bij iBuyGou is die nu 507
Bij gearbest 540
Bij gearbest is er bij mijn weten geen mogelijkheid om belasting te ontwijken. Voor mijn Xiaomi Air 13 via expedited shipping (DHL) moest ik destijds ongeveer 60 euro betalen. Via banggood Priority Direct Mail is er in ieder geval 100 % zeker geen belasting, hier is ie echter nog niet te bestellen.
Kan je een review maken (graag met foto'sreinierkramer schreef op maandag 11 september 2017 @ 19:45:
Best een goed idee, ben niet zo'n hele goede schrijver, maar ga het in ieder geval wel proberen denk ik.PhanToM__ schreef op maandag 18 september 2017 @ 16:10:
[...]
Kan je een review maken (graag met foto's) over je persoonlijke indruk ?
Ben benieuwd vanaf wanneer ze gaan uitleveren.CrazyBeaver schreef op zondag 17 september 2017 @ 22:14:
[...]
Voor die 507 heb ik hem ook besteld bij ibuygou, met duty insurance en shipping (DHL) in totaal uitgekomen op +- 550 euro. Heb ze even via whatsapp gesproken en ze hebben bij mij aangegeven dat ze deze toestellen vermoedelijk vanuit EU warehouse gaan versturen voor de mensen die voor de duty insurance hebben betaald.
Bij gearbest is er bij mijn weten geen mogelijkheid om belasting te ontwijken. Voor mijn Xiaomi Air 13 via expedited shipping (DHL) moest ik destijds ongeveer 60 euro betalen. Via banggood Priority Direct Mail is er in ieder geval 100 % zeker geen belasting, hier is ie echter nog niet te bestellen.
Het hoeft geen professionele review te zijn eh. Gewoon een persoonlijke indruk. Dat is ook in mijn ogen het meest interessante. Een algemene review heb je er in mijn ogen niet zoveel aan...reinierkramer schreef op maandag 18 september 2017 @ 16:18:
[...]
Best een goed idee, ben niet zo'n hele goede schrijver, maar ga het in ieder geval wel proberen denk ik.
Ik zie het wel verschijnen, hoop ik
PS: heb je het al binnen ?
Nee helaas nog niet duurt ook nog wel een paar weken ben ik bang.PhanToM__ schreef op maandag 18 september 2017 @ 16:20:
[...]
Het hoeft geen professionele review te zijn eh. Gewoon een persoonlijke indruk. Dat is ook in mijn ogen het meest interessante. Een algemene review heb je er in mijn ogen niet zoveel aan...
Ik zie het wel verschijnen, hoop ik
PS: heb je het al binnen ?
Ibuygou heeft mij vandaag een whatsappje gestuurd dat ze stock hebben en ze mijn telefoon vandaag verzonden hebben. Morgen krijg ik een tracking nr van DHLreinierkramer schreef op maandag 18 september 2017 @ 16:21:
[...]
Nee helaas nog niet duurt ook nog wel een paar weken ben ik bang.
Dan moet ik die ook wel krijgen denk ik, zit al op de website te kijken van ze en daar staat ook niks meer over pre order gaat ineens toch sneller als gedachtCrazyBeaver schreef op maandag 18 september 2017 @ 16:25:
[...]
Ibuygou heeft mij vandaag een whatsappje gestuurd dat ze stock hebben en ze mijn telefoon vandaag verzonden hebben. Morgen krijg ik een tracking nr van DHL
Valt dat mee waarschijnlijk deze week binnenreinierkramer schreef op maandag 18 september 2017 @ 16:21:
[...]
Nee helaas nog niet duurt ook nog wel een paar weken ben ik bang.
Die van jou is waarschijnlijk ook verzonden. Ik heb van tevoren uitgebreid contact gehad via Whatsapp dus wellicht dat ze me daarom een berichtje hebben gestuurd (lastige klantreinierkramer schreef op maandag 18 september 2017 @ 16:26:
[...]
Dan moet ik die ook wel krijgen denk ik, zit al op de website te kijken van ze en daar staat ook niks meer over pre order gaat ineens toch sneller als gedacht
Ik heb ook met insurance bestelt ja wel het 126gb model maar daar staat ook niks meer bij over pre order of wat dan ook heb ze al even een WhatsApp gestuurd van hoe of wat.CrazyBeaver schreef op maandag 18 september 2017 @ 16:30:
[...]
Die van jou is waarschijnlijk ook verzonden. Ik heb van tevoren uitgebreid contact gehad via Whatsapp dus wellicht dat ze me daarom een berichtje hebben gestuurd (lastige klant). Heb jij ook met DHL+Duty insurance besteld? En ook het 64GB model of een andere?
Ah oke, neem aan dat ze die van jou ook verzonden hebben. Echt geen spijt van deze preorder bij Ibuygou kijkende naar de prijzen bij andere resellers.reinierkramer schreef op maandag 18 september 2017 @ 16:34:
[...]
Ik heb ook met insurance bestelt ja wel het 126gb model maar daar staat ook niks meer bij over pre order of wat dan ook heb ze al even een WhatsApp gestuurd van hoe of wat.
Zeker niet prima website heb ik al meerdere goede ervaringen mee.CrazyBeaver schreef op maandag 18 september 2017 @ 16:36:
[...]
Ah oke, neem aan dat ze die van jou ook verzonden hebben. Echt geen spijt van deze preorder bij Ibuygou kijkende naar de prijzen bij andere resellers.
Normaal zijn ze wat duurder, daarom was ik eigenlijk in de eerste instantie bij Banggood aan het kijken. Bij gearbest is ie overigens wel een 10tje goedkoper, maar daar heb je geen mogelijkheid tot duty insurance en is de support ook zeer belabberd naar mijn mening.reinierkramer schreef op maandag 18 september 2017 @ 16:37:
[...]
Zeker niet prima website heb ik al meerdere goede ervaringen mee.
Scheelt nooit zo heel veel nee ,dan heb ik liever die zekerheid van dat ik geen belasting achteraf hoef te betalen.CrazyBeaver schreef op maandag 18 september 2017 @ 16:39:
[...]
Normaal zijn ze wat duurder, daarom was ik eigenlijk in de eerste instantie bij Banggood aan het kijken. Bij gearbest is ie overigens wel een 10tje goedkoper, maar daar heb je geen mogelijkheid tot duty insurance en is de support ook zeer belabberd naar mijn mening.
Thanks, heb hem daar ook besteld voor dezelfde prijs.CrazyBeaver schreef op zondag 17 september 2017 @ 22:14:
[...]
Voor die 507 heb ik hem ook besteld bij ibuygou, met duty insurance en shipping (DHL) in totaal uitgekomen op +- 550 euro. Heb ze even via whatsapp gesproken en ze hebben bij mij aangegeven dat ze deze toestellen vermoedelijk vanuit EU warehouse gaan versturen voor de mensen die voor de duty insurance hebben betaald.
Dat is mijn reden inderdaad ook, bij the solutionshop kunnen ze dat ook maar daar is de prijs nog veel te duur.reinierkramer schreef op maandag 18 september 2017 @ 17:15:
[...]
Scheelt nooit zo heel veel nee ,dan heb ik liever die zekerheid van dat ik geen belasting achteraf hoef te betalen.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Zojuist ook de 128GB versie besteld bij Ibuygou.
Ik twijfel nu of ik de shipping ensurence van 2 dollar wel heb aangeklikt.
Ik zie die 2 dollar niet terug op mijn orderbevestiging.
Staat deze bij jullie wel vermeld? Hij is betaald met PayPal.
Nice! De solutionshop is inderdaad erg prijzig, dan kun je net zo goed de belasting zelf betalen. Ze hebben wel erg goede aftersales schijnbaar.psyy138 schreef op maandag 18 september 2017 @ 18:55:
[...]
Thanks, heb hem daar ook besteld voor dezelfde prijs.
[...]
Dat is mijn reden inderdaad ook, bij the solutionshop kunnen ze dat ook maar daar is de prijs nog veel te duur.
Die staat bij mij ook niet vermeld, ik zou me hier dus niet zo'n zorgen om maken als ik jou was. Anders kun je ze even een appje sturen om het te verifiëren.leondej schreef op maandag 18 september 2017 @ 19:22:
Zojuist ook de 128GB versie besteld.
[ Voor 6% gewijzigd door CrazyBeaver op 18-09-2017 19:24 ]
Hier ook niet.leondej schreef op maandag 18 september 2017 @ 19:22:
Zojuist ook de 128GB versie besteld bij Ibuygou.
andere vraag, op de site staat; DHL
DHL is a highly recommended shipping method it takes approx 3-5 business working days for you to receive your order from iBuygou. If speed is important to you then this method of delivery is the best option for you.
en 3-5 dagen voordat die verzond wordt, dus zeg maar een dikke week en we hebben hem?
O.R.C. Black Bulls Rugby
Graag gedaanleondej schreef op maandag 18 september 2017 @ 19:26:
Top, bedankt voor het checken!
Bij mij hebben ze aangegeven dat ik mijn tracking number morgen krijg en dat ie al verzonden is. Stuk sneller dan die aangegeven 3-5 dagen. Afgelopen vrijdag gaven ze nog aan dat ik hem waarschijnlijk pas in oktober binnen zou krijgen, ze hebben dus ook veel eerder stock dan verwacht.psyy138 schreef op maandag 18 september 2017 @ 19:28:
[...]
Hier ook niet.
andere vraag, op de site staat; DHL
DHL is a highly recommended shipping method it takes approx 3-5 business working days for you to receive your order from iBuygou. If speed is important to you then this method of delivery is the best option for you.
en 3-5 dagen voordat die verzond wordt, dus zeg maar een dikke week en we hebben hem?
Het lijkt erop dat Xiaomi een flinke voorraad toestellen beschikbaar heeft gesteld, bij de Mi Mix 1 release was dit echt een drama.
[ Voor 8% gewijzigd door CrazyBeaver op 18-09-2017 19:31 ]
Bij mij staat die 2 dollar shipping insurance niet apart gespecificeerd. Maar DHL verzending kost 19 dollar en als ik bij " orders" kijk op mijn Ibuygou account zie ik 21 dollar staan . Overigens denk ik dat die insurance dubbel op is omdat je via PayPal ook verzekerd bent. Maar heb het ook maar voor de zekerheid gedaan .NB heb zaterdag de 64 GB versie besteld. Ben benieuwd of hij idd zo snel geleverd gaat worden !
Stond er niet bij verzenden, DHL by China?CrazyBeaver schreef op maandag 18 september 2017 @ 19:31:
[...]
Bij mij hebben ze aangegeven dat ik mijn tracking number morgen krijg en dat ie al verzonden is. Stuk sneller dan die aangegeven 3-5 dagen. Afgelopen vrijdag gaven ze nog aan dat ik hem waarschijnlijk pas in oktober binnen zou krijgen, ze hebben dus ook veel eerder stock dan verwacht.
Het lijkt erop dat Xiaomi een flinke voorraad toestellen beschikbaar heeft gesteld, bij de Mi Mix 1 release was dit echt een drama.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Ja stond er inderdaad. Maar via de whatsapp gaven ze bij mij aan dat ze de toestellen met duty insurance waarschijnlijk eerst naar hun warehouse in spanje gaan (is waarschijnlijk goedkoper voor hun, ipv alle belasting terug betalen).psyy138 schreef op maandag 18 september 2017 @ 19:58:
[...]
Stond er niet bij verzenden, DHL by China?
Logisch, we zullen het zien.CrazyBeaver schreef op maandag 18 september 2017 @ 20:22:
[...]
Ja stond er inderdaad. Maar via de whatsapp gaven ze bij mij aan dat ze de toestellen met duty insurance waarschijnlijk eerst naar hun warehouse in spanje gaan (is waarschijnlijk goedkoper voor hun, ipv alle belasting terug betalen).
O.R.C. Black Bulls Rugby
Laten we het hopen dan hebben we met een beetje geluk vrijdag onze telefoons in huis. Heb ze ook een whatsapp gestuurd wanneer mijn telefoon verzonden werd. Daar zal ik komende nacht wel antwoord op krijgen.CrazyBeaver schreef op maandag 18 september 2017 @ 19:31:
[...]
Graag gedaan
[...]
Bij mij hebben ze aangegeven dat ik mijn tracking number morgen krijg en dat ie al verzonden is. Stuk sneller dan die aangegeven 3-5 dagen. Afgelopen vrijdag gaven ze nog aan dat ik hem waarschijnlijk pas in oktober binnen zou krijgen, ze hebben dus ook veel eerder stock dan verwacht.
Die van mij is ook gisteren verstuurd
Yes DHL tracking nummer is binnen. Ben benieuwd of we belasting moeten gaan betalen. Liever niet natuurlijk, maar gelukkig krijgen we het terug van ibuygou als dat het geval is.reinierkramer schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 03:51:
Die van mij is ook gisteren verstuurd
Bij jouw al veranderingen in je status van dhl die van mij is nog steeds hetzelfde Shipment information received staat er alleen. Verwacht stiekem wel dat we onze telefoon dit weekend hebben.CrazyBeaver schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 08:31:
[...]
Yes DHL tracking nummer is binnen. Ben benieuwd of we belasting moeten gaan betalen. Liever niet natuurlijk, maar gelukkig krijgen we het terug van ibuygou als dat het geval is.
Ik was 616 euro (713 USD) kwijt voor de 128 GB versie incl verzending DHLL, insurance en customs verzekering. Kan dat kloppen ?
Ik lees ook het mogelijk is om 2 jaar EU garantie krijgen (2 years warranty in EU (Only US$14.99). Maar die optie is niet selecteerbaar voor de mix 2. Is dat later nog bij te bestellen ?
Ik lees ook het mogelijk is om 2 jaar EU garantie krijgen (2 years warranty in EU (Only US$14.99). Maar die optie is niet selecteerbaar voor de mix 2. Is dat later nog bij te bestellen ?
[ Voor 42% gewijzigd door vortexnl1982 op 19-09-2017 22:06 ]
Ik was in totaal 578 kwijt met verzenden en customs verzekering mee, prijzen veranderen af en toe dus dat is niet heel raar. Denk niet dat je dat na de tijd er nog bij kan bestellen je kan ze altijd een WhatsApp bericht sturen. Die van mij is net uit de DHL facilitie uit Hong Kong vertrokken.vortexnl1982 schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 21:07:
Ik was 616 euro (713 USD) kwijt voor de 128 GB versie incl verzending DHLL, insurance en customs verzekering. Kan dat kloppen ?
Ik heb de mijne de 16e gekocht bij ibuygou.
Net gevraagd naar de status en die gaven aan dat die deze week als het goed is wordt verstuurd.
zo niet dan volgende week. Oftewel ik schiet er niet heel veel mee op
.
we wachten het gewoon rustig af.
Net gevraagd naar de status en die gaven aan dat die deze week als het goed is wordt verstuurd.
zo niet dan volgende week. Oftewel ik schiet er niet heel veel mee op
we wachten het gewoon rustig af.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Ik heb de mijne ook de 16e besteld en net bericht ontvangen van DHL dat hij onderweg is. Verleden keer kreeg ik de zending 2 dagen later al .maw ik verwacht hem vrijdag . Gaat heel snel . Even afwachten of het nu ook zo gaat verlopen.....
Wow als het zo snel gaat zo mooi zijn.Adriana O schreef op woensdag 20 september 2017 @ 09:23:
Ik heb de mijne ook de 16e besteld en net bericht ontvangen van DHL dat hij onderweg is. Verleden keer kreeg ik de zending 2 dagen later al .maw ik verwacht hem vrijdag . Gaat heel snel . Even afwachten of het nu ook zo gaat verlopen.....
Die van mij heeft nu de status: Vertrokken van sorteercentrum HONG KONG - HONG KONG
Ik ging eigenlijk al een beetje optimistisch uit van vrijdag/zaterdag
Gaat wel rap ja met een beetje geluk word hie morgen al bezorgt en anders vrijdag denk ik.CrazyBeaver schreef op woensdag 20 september 2017 @ 10:45:
[...]
Wow als het zo snel gaat zo mooi zijn.
Die van mij heeft nu de status: Vertrokken van sorteercentrum HONG KONG - HONG KONG
Ik ging eigenlijk al een beetje optimistisch uit van vrijdag/zaterdag
Jij trouwens al een idee wat je gaat doen met de ROM? Er staat standaard MIUI8 china rom op lijkt het.reinierkramer schreef op woensdag 20 september 2017 @ 14:31:
[...]
Gaat wel rap ja met een beetje geluk word hie morgen al bezorgt en anders vrijdag denk ik.
Denk dat ik google apps maar op de china rom ga zetten en dan de global rom flashen zodra deze uit komt, hopelijk duurt dit niet al te lang. Weet niet hoe (on)bruikbaar de china rom precies is, misschien maakt het wel niet zoveel uit?
Die Chinese rom heeft ook gewoon engelse taal als het goed is. Denk niet dat dat heel veel uit maakt en Google apps is er zo op gezet. Ben wel benieuwd of er in die global rom ook de Nederlandse taal zit, maar Engels vind ik ook geen probleem verder. Vroeger was dat wel zo maar of dat nog het geval is.CrazyBeaver schreef op woensdag 20 september 2017 @ 14:41:
[...]
Jij trouwens al een idee wat je gaat doen met de ROM? Er staat standaard MIUI8 china rom op lijkt het.
Denk dat ik google apps maar op de china rom ga zetten en dan de global rom flashen zodra deze uit komt, hopelijk duurt dit niet al te lang. Weet niet hoe (on)bruikbaar de china rom precies is, misschien maakt het wel niet zoveel uit?
Ja engels zit er gewoon in idd, mijn telefoons gebruik ik sowieso in het engels dus voor mij geen probleem. Alleen er zit dacht ik wat chinese bloat in die er bij de global versie niet in zitten. Als het allemaal gewoon goed werkt zie ik ook niet de noodzaak om naar de global te switchen. Nederlands zit in ieder geval niet in de global rom, wel in de xiaomi.eu rom maar die is niet officieel.reinierkramer schreef op woensdag 20 september 2017 @ 14:45:
[...]
Die Chinese rom heeft ook gewoon engelse taal als het goed is. Denk niet dat dat heel veel uit maakt en Google apps is er zo op gezet. Ben wel benieuwd of er in die global rom ook de Nederlandse taal zit, maar Engels vind ik ook geen probleem verder. Vroeger was dat wel zo maar of dat nog het geval is.
Google apps erop zetten schijnt niet goed meer te werken met de google installer die je in de mi store kan downloaden. Volgens mij werkt deze methode het beste: https://techtablets.com/2017/05/get-google-play-xiaomi-mi-6/
Oké danku Google apps is wel redelijk belangrijk 😜CrazyBeaver schreef op woensdag 20 september 2017 @ 14:54:
[...]
Ja engels zit er gewoon in idd, mijn telefoons gebruik ik sowieso in het engels dus voor mij geen probleem. Alleen er zit dacht ik wat chinese bloat in die er bij de global versie niet in zitten. Als het allemaal gewoon goed werkt zie ik ook niet de noodzaak om naar de global te switchen. Nederlands zit in ieder geval niet in de global rom, wel in de xiaomi.eu rom maar die is niet officieel.
Google apps erop zetten schijnt niet goed meer te werken met de google installer die je in de mi store kan downloaden. Volgens mij werkt deze methode het beste: https://techtablets.com/2017/05/get-google-play-xiaomi-mi-6/
Maar dat is dan toch de Chinese versie (Alleen Chinees en Engels als taal instelbaar) zonder Google Play? Global Rom is volgens mij ook nog niet beschikbaar.CrazyBeaver schreef op maandag 18 september 2017 @ 16:25:
[...]
Ibuygou heeft mij vandaag een whatsappje gestuurd dat ze stock hebben en ze mijn telefoon vandaag verzonden hebben. Morgen krijg ik een tracking nr van DHL
Xiaomi Mix Flip || CMF Watch Pro 2 || BMW iX3 High Executive
Betreft inderdaad de Chinese versie. Je kunt wel makkelijk zelf de global versie flashen zodra deze uit is, geen idee hoe lang dit nog gaat duren.mouse1277 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:02:
[...]
Maar dat is dan toch de Chinese versie (Alleen Chinees en Engels als taal instelbaar) zonder Google Play? Global Rom is volgens mij ook nog niet beschikbaar.
Ben niet zo van het flashen :-). Dat "makkelijk" neem ik alitjd maar met een korreltje zout ;-).CrazyBeaver schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:04:
[...]
Betreft inderdaad de Chinese versie. Je kunt wel makkelijk zelf de global versie flashen zodra deze uit is, geen idee hoe lang dit nog gaat duren.
Zit wel op tweakers en ben redelijk technisch maar root access en zo maken me altijd een beetje zenuwachtig omdat ik mijn dure telefoon niet naar de knoppen wil helpen.....
Als je op de Chinese Rom makkelijk Google Play kunt installeren en er niet teveel bloatware op zit vind ik het al prima. Maar hoorde iets van een bug in Google Play.......
Engels is sowieso prima. Heb ik nu ook op mijn Mi Mix 1 die ik ga verkopen.
[ Voor 17% gewijzigd door mouse1277 op 20-09-2017 16:13 ]
Ach het valt best mee, met de xiaomitool is het super makkelijk. Kijk hier maar eens naar: http://xiaomitool.com/mouse1277 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:12:
[...]
Ben niet zo van het flashen :-).
Als je op de Chinese Rom makkelijk Google Play kunt installeren en er niet teveel bloatware op zit vind ik het al prima. Maar hoorde iets van een bug in Google Play.......
Engels is sowieso prima. Heb ik nu ook op mijn Mi Mix 1 die ik ga verkopen.
De Google installer uit de mi store schijnt wat problemen te hebben met de nougat roms van MIUI. Je kunt het beste deze methode gebruiken: https://techtablets.com/2017/05/get-google-play-xiaomi-mi-6/
Als ik hem binnen heb kan ik je laten weten of het allemaal gelukt is met google play.
Ben benieuwd of dit ook werkt op de Mi Mix 2.CrazyBeaver schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:15:
[...]
De Google installer uit de mi store schijnt wat problemen te hebben met de nougat roms van MIUI. Je kunt het beste deze methode gebruiken: https://techtablets.com/2017/05/get-google-play-xiaomi-mi-6/
Maar wat gebeurt er als je via OTA een nieuwere firmware binnenhaalt van de officiele Chinese Rom. Blijft Google Play dan gewoon werken?
En hoe zit het met al je apps/instellingen/contacten/etc. van je "oude" (lees: vorige) Android phone. Worden deze gewoon netjes teruggeplaatst vanuit de backup in de Google cloud?
Ik heb een Mix2 met 256 GB gekocht direct na launch. Ze waren bij IbuyGou de pagina nog aan het maken, maar kon wel al 'blind' bestellen. Prijs 550,-
.Die zijn nu wel anders..
Volgens DHL heeft de telefoon Honk-Kong verlaten, dus hopelijk vrijdag in huis?
Weet iemand of er ervaringen zijn te vinden over de oorspeaker? Had in een reactie van supersnathan94 op 11 september 2017 10:55 in het hoofdartikel gelezen dat het gaat via een 'duct'. Maar is de kwaliteit hiervan gelijkwaardig aan de normale bekende oorspeakers?
Weet iemand of er ervaringen zijn te vinden over de oorspeaker? Had in een reactie van supersnathan94 op 11 september 2017 10:55 in het hoofdartikel gelezen dat het gaat via een 'duct'. Maar is de kwaliteit hiervan gelijkwaardig aan de normale bekende oorspeakers?
Waarschijnlijk werkt deze wel, ik ga het uitproberen in ieder geval, dus je komt er vanzelf achtermouse1277 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:32:
[...]
Ben benieuwd of dit ook werkt op de Mi Mix 2.
Maar wat gebeurt er als je via OTA een nieuwere firmware binnenhaalt van de officiele Chinese Rom. Blijft Google Play dan gewoon werken?
En hoe zit het met al je apps/instellingen/contacten/etc. van je "oude" (lees: vorige) Android phone. Worden deze gewoon netjes teruggeplaatst vanuit de backup in de Google cloud?
Volgens mij kun je gewoon nieuwe OTA's binnen halen, alleen met major versie upgrades moet je wellicht even uitkijken, dan is een factory reset wellicht verstandig.
Backup kun je inderdaad gewoon terug zetten nadat google apps erop staan, mits deze goed zijn geïnstalleerd.
Wow dat is echt bizar goedkoop. Ik heb 542 euro betaald voor de 64GB versie, moet je nagaan. Die van mij heeft HK ook verlaten, reken op vrijdag/zaterdag in huis.martymcvlieg schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:42:
Ik heb een Mix2 met 256 GB gekocht direct na launch. Ze waren bij IbuyGou de pagina nog aan het maken, maar kon wel al 'blind' bestellen. Prijs 550,-.Die zijn nu wel anders..
Volgens de reviews op YT is de oorspeaker in ieder geval vele malen beter dan die in de mix 1.
Mijn telefoon is nu in Leipzig bij de DHL facility als alles een beetje normaal gaat verwacht ik hem vandaag wel in ontvangst te nemen.
[ Voor 13% gewijzigd door reinierkramer op 21-09-2017 00:33 ]
Same here en rond half 9 in Eindhoven. Dus de postbode kan zomaar vandaag bij je op de stoep komen staanreinierkramer schreef op donderdag 21 september 2017 @ 00:33:
Mijn telefoon is nu in Leipzig bij de DHL facility als alles een beetje normaal gaat verwacht ik hem vandaag wel in ontvangst te nemen.
Die van mij wordt vandaag geleverd . Hopen dat ik dan net thuis ben .
Zijn dit allemaal bestellingen bij Ibuygou die vandaag verwacht worden?
Die van mij staat nog op Arrived at Delivery Facility in EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE.
Denk dat ie met de avondlevering mee komt.
Denk dat ie met de avondlevering mee komt.
Van mij komt vanmiddag en idd van ibuygou
Die van mij is net opgestuurd (met custom insurance / DHL) door Flosmall.com. 64Gb voor 536 euro. Benieuwd wanneer hij hier is. Hoeveel dagen heeft het bij jullie geduurd?
Netjes, hoe bevalt ie? Die van mij komt morgen, dus ik moet nog even geduld hebbenreinierkramer schreef op donderdag 21 september 2017 @ 14:09:
Die van mij is er
Ben nu alles even aan het opzetten eerste wat opvalt is dat hie redelijk zwaar is. Dat is wel even wennen voor de rest zal ik zo wel weer even sturen wat de eerste indrukken zijn.CrazyBeaver schreef op donderdag 21 september 2017 @ 14:23:
[...]
Netjes, hoe bevalt ie? Die van mij komt morgen, dus ik moet nog even geduld hebben
Ja dat gewicht komt voornamelijk door de keramiek volgens mij. Ook al gelukt om er play services op te zetten?reinierkramer schreef op donderdag 21 september 2017 @ 14:24:
[...]
Ben nu alles even aan het opzetten eerste wat opvalt is dat hie redelijk zwaar is. Dat is wel even wennen voor de rest zal ik zo wel weer even sturen wat de eerste indrukken zijn.
Ben ik nog bezig zal ik zo even via de pc doenCrazyBeaver schreef op donderdag 21 september 2017 @ 14:48:
[...]
Ja dat gewicht komt voornamelijk door de keramiek volgens mij. Ook al gelukt om er play services op te zetten?
reinierkramer schreef op donderdag 21 september 2017 @ 14:48:
[...]
Ben ik nog bezig zal ik zo even via de pc doen zitten ook oortjes bij heeft ibuygou.com er bij gedaan denk ik.
Heb nu een Mi Mix 1 dus die van jou is een lichtgewicht ;-).reinierkramer schreef op donderdag 21 september 2017 @ 14:24:
[...]
Ben nu alles even aan het opzetten eerste wat opvalt is dat hie redelijk zwaar is.
Went trouwens zeer snel......
Moest je ook belasting betalen (ongeachte verzekering daarvoor?)reinierkramer schreef op donderdag 21 september 2017 @ 14:24:
[...]
Ben nu alles even aan het opzetten eerste wat opvalt is dat hie redelijk zwaar is. Dat is wel even wennen voor de rest zal ik zo wel weer even sturen wat de eerste indrukken zijn.
Nope bij mij geen belasting! Zat een factuur bij waar een electronic book van 20 dollar op stond vermeld.Worsteneter schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 13:11:
[...]
Moest je ook belasting betalen (ongeachte verzekering daarvoor?)
Nee ik niet stond op dat het een led lamp was 😂Worsteneter schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 13:11:
[...]
Moest je ook belasting betalen (ongeachte verzekering daarvoor?)
De bijna is vandaag ook verstuurd vanaf ibuygou.
geduld wat ik niet heb haha
geduld wat ik niet heb haha
O.R.C. Black Bulls Rugby
Volgens DHL heb ik hem dinsdag einde dag.mouse1277 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 12:27:
Die van mij is net opgestuurd (met custom insurance / DHL) door Flosmall.com. 64Gb voor 536 euro. Benieuwd wanneer hij hier is. Hoeveel dagen heeft het bij jullie geduurd?
Zie nog weinig ervaringen/foto's hier en ook niet of het installeren van Google Play Services (makkelijk) is gelukt.
Hou me dus aanbevolen......
Ja ,het is een mooi telefoontje. Google play erop zetten via de eerder in dit topic gedeelde link is zelfs mij gelukt (tamelijk digibeet). In het begin wat gedoe met naar Chinese taal overspringend toetsenbord maar dat lukt wel . Chinese rom is te doen maar niet ideaal. Zo werkt mobiel betalen van ING er niet op . Dus zodra de global rom er is zet ik die erop . Bij mijn voorganger mi 5s plus met de global rom werkte de ING mobiel betalen app wel gewoon . Zekerheidshalve maar verzoek gedaan om de bootloader the unlocken. Wacht nu op toestemming .
Playstore er op zetten is idd zo gebeurt. Enigste probleem eigenlijk nu is dat mijn notificaties niet binnen komen . Ga hem ook unlocken nog nooit gedaan via miui is toch niet heel moeilijk ?Adriana O schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 14:15:
Ja ,het is een mooi telefoontje. Google play erop zetten via de eerder in dit topic gedeelde link is zelfs mij gelukt (tamelijk digibeet). In het begin wat gedoe met naar Chinese taal overspringend toetsenbord maar dat lukt wel . Chinese rom is te doen maar niet ideaal. Zo werkt mobiel betalen van ING er niet op . Dus zodra de global rom er is zet ik die erop . Bij mijn voorganger mi 5s plus met de global rom werkte de ING mobiel betalen app wel gewoon . Zekerheidshalve maar verzoek gedaan om de bootloader the unlocken. Wacht nu op toestemming .
http://en.miui.com/thread-268224-1-1.html is een link die tips geeft ivm vertraging notificaties . Is wel een oude link maar tips werken nog steeds bij mij .
Zet altijd voor what's app etc de battery saver modus uit enzo en maak autostart mogelijk. Er zijn altijd wat extra stapjes nodig . Bij mij komen notificaties gewoon binnen.
Unlocken bootloader eerlijk gezegd ook de 1e keer dat ik dat ga doen .via en.miui.com/unlock. Lukte eerst niet, was vergeten op het toestel zelf aan te geven dat ik wilde unlocken . Moet je eerst developer options enabelen . Toen lukte het wel ,kreeg sms met code die ik heb ingevuld.wacht nu ff af wanneer ik toestemming krijg te unlocken ivm andere roms. Succes!
Zet altijd voor what's app etc de battery saver modus uit enzo en maak autostart mogelijk. Er zijn altijd wat extra stapjes nodig . Bij mij komen notificaties gewoon binnen.
Unlocken bootloader eerlijk gezegd ook de 1e keer dat ik dat ga doen .via en.miui.com/unlock. Lukte eerst niet, was vergeten op het toestel zelf aan te geven dat ik wilde unlocken . Moet je eerst developer options enabelen . Toen lukte het wel ,kreeg sms met code die ik heb ingevuld.wacht nu ff af wanneer ik toestemming krijg te unlocken ivm andere roms. Succes!
Dank, maar 1 ding blijft me onduidelijk.CrazyBeaver schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:15:
[...]
Ach het valt best mee, met de xiaomitool is het super makkelijk. Kijk hier maar eens naar: http://xiaomitool.com/
Moet je voor gebruik van deze tool toch echt Xiaomi toestemming vragen voor een unlock en als je de SMS binnen hebt Mi Flash Unlock Tool gebruiken.
Verwarring komt vooral omdat ik overal lees dat de bootloader niet "unlocked" hoeft te zijn om bijvoorbeeld van Stable Chinese naar Stable Global Rom te gaan.
En al enig idee wanneer de Global Rom kunnen gaan verwachten?
Die van mij is Donderdag bij iBuyGou verstuurd,
Ik verwacht dat ik hem dinsdag krijg aangezien maandag vaak geen pakketjes komen.
Gaat wel snel zo, huidige status;
Zondag, september 24, 2017 Locatie Tijd Collo
8 Verwerkt in sorteercentrum BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 19:48
1 Collo
7 Douane inklaring compleet BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 19:11
1 Collo
6 Douanestatus bijgewerkt BRUSSELS - BELGIUM 00:13
5 Vertrokken van sorteercentrum HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 06:04
1 Collo
4 Verwerkt in sorteercentrum HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 06:03
1 Collo
Zaterdag, september 23, 2017 Locatie Tijd Collo
3 Gearriveerd in sorteercentrum HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 21:11
1 Collo
2 Verwerkt in sorteercentrum HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 20:07
1 Collo
Donderdag, september 21, 2017 Locatie Tijd Collo
1 Zendingsgegevens ontvangen HONG KONG - HONG KONG 14:57
EDIT: bezorger is al onderweg maar ben nog aan het werk, vanavond spelen.
Ik verwacht dat ik hem dinsdag krijg aangezien maandag vaak geen pakketjes komen.
Gaat wel snel zo, huidige status;
Zondag, september 24, 2017 Locatie Tijd Collo
8 Verwerkt in sorteercentrum BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 19:48
1 Collo
7 Douane inklaring compleet BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 19:11
1 Collo
6 Douanestatus bijgewerkt BRUSSELS - BELGIUM 00:13
5 Vertrokken van sorteercentrum HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 06:04
1 Collo
4 Verwerkt in sorteercentrum HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 06:03
1 Collo
Zaterdag, september 23, 2017 Locatie Tijd Collo
3 Gearriveerd in sorteercentrum HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 21:11
1 Collo
2 Verwerkt in sorteercentrum HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 20:07
1 Collo
Donderdag, september 21, 2017 Locatie Tijd Collo
1 Zendingsgegevens ontvangen HONG KONG - HONG KONG 14:57
[ Voor 3% gewijzigd door psyy138 op 25-09-2017 10:17 ]
O.R.C. Black Bulls Rugby
Die van mij was gisteren ook in Brussel en vanmorgen 7 uur in Eindhoven maar hij staat nog steeds voor levering voor einde middag MORGENpsyy138 schreef op zondag 24 september 2017 @ 20:11:
Vreemd, maar dan maar een dagje langer wachten.........
EDIT: Bezorger is nu toch onderweg, dus vandaag aan de gang met mijn Mi Mix 2 :-).
[ Voor 9% gewijzigd door mouse1277 op 25-09-2017 14:26 ]
Zelfde hier maar kreeg in de sms levering vandaag, dit zie ik ook terug via dhl.nlmouse1277 schreef op maandag 25 september 2017 @ 11:18:
[...]
Die van mij was gisteren ook in Brussel en vanmorgen 7 uur in Eindhoven maar hij staat nog steeds voor levering voor einde middag MORGEN.
Vreemd, maar dan maar een dagje langer wachten.........
We zullen het zien

EDIT: Telefoon is thuis, vanavond maar meteen unlocken en xiaomi.eu erop gooien.
ben benieuwd
[ Voor 10% gewijzigd door psyy138 op 25-09-2017 12:30 ]
O.R.C. Black Bulls Rugby
Je hebt toch eerst een unlock code nodig van de boot loader?psyy138 schreef op maandag 25 september 2017 @ 11:44:
[...]
Zelfde hier maar kreeg in de sms levering vandaag, dit zie ik ook terug via dhl.nl
We zullen het zien
EDIT: Telefoon is thuis, vanavond maar meteen unlocken en xiaomi.eu erop gooien.
ben benieuwd
Kun je van tevoren toch doen. Heb ik ook al gedaan.reinierkramer schreef op maandag 25 september 2017 @ 12:54:
[...]
Je hebt toch eerst een unlock code nodig van de boot loader?
Gaat op mobiel nummer en ik had toestemming (via een sms) binnen een half uur.
Ik heb al langer een mi account met unlock rechten, eenmaal gekregen kan je een ander toestel unlocken.reinierkramer schreef op maandag 25 september 2017 @ 12:54:
[...]
Je hebt toch eerst een unlock code nodig van de boot loader?
volgens mij max 1 per maand per account.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Oh, da's nieuw voor mij.psyy138 schreef op maandag 25 september 2017 @ 13:17:
[...]
Ik heb al langer een mi account met unlock rechten, eenmaal gekregen kan je een ander toestel unlocken.
volgens mij max 1 per maand per account.
Ik had de rechten ook al op mijn Mi account maar heb wederom een aanvraag gedaan ;-).
Heb ik nu dus dubbele rechten :-).
Als je er een andere rom omzet via XiaomiTool.com heb je dan wel unlockrechten nodig?
En indien ja, dien je dit dus zelf te doen via de Mi Flash Unlook Tool?
Hoor namelijk dat XiaomiTool.com er vaak een andere Rom op kan zetten zonder de bootloader te unlocken/locken.
Ik heb die rechten dit weekend al aangevraagd, maar nog niks van gehoord.mouse1277 schreef op maandag 25 september 2017 @ 13:28:
[...]
Oh, da's nieuw voor mij.
Ik had de rechten ook al op mijn Mi account maar heb wederom een aanvraag gedaan ;-).
Als je er een andere rom omzet via XiaomiTool.com heb je dan wel unlockrechten nodig?
Hoor namelijk dat XiaomiTool.com er vaak een andere Rom op kan zetten zonder de bootloader te unlocken/locken.
Met de xiaomitool kan je alleen global en dev roms installeren.mouse1277 schreef op maandag 25 september 2017 @ 13:28:
[...]
Oh, da's nieuw voor mij.
Ik zelf wil de xiaomi.eu rom welke je moet installeren via de recovery.
Hiervoor heb je unlock rechten nodig zodat je de recovery erop kan flashen.
hetzelfde geld als je bijvoorbeeld resurrection remix of lineage os rom wil.
Volgens mij kan het soms tot wel 1 a 2 weken duren, zit geen vaste tijd aan.reinierkramer schreef op maandag 25 september 2017 @ 15:31:
[...]
Ik heb die rechten dit weekend al aangevraagd, maar nog niks van gehoord.
Dat is gewoon zacht gezegd vervelend, maar ja daar moeten we het maar mee doen.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Zeker weten? Zat een YouTube filmpje te kijken van de XiaomiTool en gedurende het proces kwamen alle beschikbare Roms langs en daar zal ik toch echt ook de EU Stable tussen staan :-).psyy138 schreef op maandag 25 september 2017 @ 16:51:
[...]
Met de xiaomitool kan je alleen global en dev roms installeren.
Maar veel belangrijker: Hij is binnen!! DHL heeft hem net bezorgd. Maar even kijken of ik met de Chinese Rom aan de gang ga of toch de EU rom er op ga flashen.
Welke is trouwens de laatste EU Stable (wil geen weekly)?
EDIT: Even gekeken op het EU Xiaomi forum maar volgens mij is er alleen een weekly beschikbaar en dat gaat toch niet helemaal lekker bij iedereen. Maar even wachten denk ik op de EU of Global Stable en voorlopig aan de gang met de Chinese rom. Dan alleen wel effe de Google Play apps installeren.
[ Voor 42% gewijzigd door mouse1277 op 25-09-2017 17:23 ]
Ook ik ben slachtoffer geworden van jullie enthousiasme, en heb via Gearbest de 64GB versie besteld voor €472.
-Kortingscode: MIX264GB (telefoon voor $550)
-Priority Line (EU Express) 7-15 Buisiness days
-Shipping Insurance
Zat even te twijfelen om hem snel te laten bezorgen via DHL, maar las dat er dan een grotere kans is op extra kosten door de Douane.
Tegen de tijd dat hij er is, is de EU Rom er, kan ik er die meteen opzetten!
-Shipping Insurance
Zat even te twijfelen om hem snel te laten bezorgen via DHL, maar las dat er dan een grotere kans is op extra kosten door de Douane.
Je moet 3 dagen wachten voor de EU rom, dit omdat je account 72 uur verbonden moet zijn met je telefoonPimmeke1989 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 12:20:
Ook ik ben slachtoffer geworden van jullie enthousiasme, en heb via Gearbest de 64GB versie besteld voor €472.
-Shipping Insurance
O.R.C. Black Bulls Rugby
Maar zoals door XIAOMI aangegeven komt op 13 oktober de officiële Global ROM van MIUI 9 uit. Deze kan dan via de normale Flashtools van XIAOMI geïnstalleerd worden, zonder je telefoon te unlocken. Dus ook niet de 72 uur wachten op de unlock!psyy138 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 19:20:
[...]
Je moet 3 dagen wachten voor de EU rom, dit omdat je account 72 uur verbonden moet zijn met je telefoon
Edit:
Zie http://en.miui.com/thread-307744-1-1.html
[ Voor 5% gewijzigd door Pimmeke1989 op 30-09-2017 00:19 ]
Mmm, dat verbaast me. Zeker weten? Dacht dat je altijd een unlock nodig had om een andere Rom te flashen. Heb trouwens de unlockrechten al dus wachten is sowieso niet nodig ;-).Pimmeke1989 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 00:17:
[...]
Maar zoals door XIAOMI aangegeven komt op 13 oktober de officiële Global ROM van MIUI 9 uit. Deze kan dan via de normale Flashtools van XIAOMI geïnstalleerd worden, zonder je telefoon te unlocken.
Gebruik de telefoon nu een aantal dagen (met de Chinese Rom in het Engels) en hij bevalt supergoed. Alles werkt prima. GAPPS er op gezet via de bekende methode en helemaal ingericht naar mijn smaak.
Zit alleen met 2 problemen (meer probleempjes) waar ik nog geen oplossing voor heb.
1. Inloggen bij je Google account via je telefoon werkt niet. Alles goed ingesteld maar de melding verschijnt niet op mijn telefoon. Ik kan bij het instellen gewoon mijn telefoon (Mix 2) kiezen en hij zegt helemaal klaar want "er is een schermvergrendeling ingesteld, dus uw telefoon is klaar voor gebruik" maar de melding verschijnt niet.
2. Google backup account meldt "backing up to debug-only private cache". Dit is blijkbaar op te lossen door je toestel te rooten en dan wat aanpassingen te doen maar ik durf het niet aan want ik denk dat de BlackBerry apps van de zaak het dan niet meer doen. Dit zijn zeer beveiligde apps (oa. Good en Work) en deze houden niet van telefoon met "Root Access" ed en ik weet uit het verleden dat ze dat checken/opmerken.
Mocht iemand oplossingen/suggesties hebben dan hoor ik het graag.
Wellicht anders toch maar over naar de Global Rom over een week of 2 via XiaomiTools.com.
Klopt maar de global rom is geen EU rom want die heeft geen nederlandse taal.Pimmeke1989 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 00:17:
[...]
Maar zoals door XIAOMI aangegeven komt op 13 oktober de officiële Global ROM van MIUI 9 uit. Deze kan dan via de normale Flashtools van XIAOMI geïnstalleerd worden, zonder je telefoon te unlocken. Dus ook niet de 72 uur wachten op de unlock!
Edit:
Zie http://en.miui.com/thread-307744-1-1.html
de xiaomi.eu rom is een custom rom door de community waar dus wel de NL taal bij zit.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Gelukkig heb ik m'n telefoon altijd in het Engels staan haha!psyy138 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 15:19:
[...]
Klopt maar de global rom is geen EU rom want die heeft geen nederlandse taal.
de xiaomi.eu rom is een custom rom door de community waar dus wel de NL taal bij zit.
Hij staat momenteel bij Gearbest op Dispatched, dus nu wachten totdat hij verscheept wordt.
Trouwens, voor degene die de XIAOMI.eu rom gebruiken, is er ook al een custom ROM van gemaakt waarbij er veel meer customization opties in zitten:
https://forum.xda-develop...-mi-mix-2-chiron-t3681028
Dus ook met de Nederlandse taal!
Op Gearbest staan de telefoons nu met een flinke korting vergeleken met IBuyGou. https://www.gearbest.com/mi-mix-2-_gear/
Prijs voor de 256 GB versie is €552.99. Ik ga nog even nadenken en googelen om te checken hoe betrouwbaar gearbest is. Maar ik denk dat ik 'm daar ga bestellen. Actie duurt nog 3 dagen. Volgens de website verzenden ze 'm tusen 8 en 10 october.
Prijs voor de 256 GB versie is €552.99. Ik ga nog even nadenken en googelen om te checken hoe betrouwbaar gearbest is. Maar ik denk dat ik 'm daar ga bestellen. Actie duurt nog 3 dagen. Volgens de website verzenden ze 'm tusen 8 en 10 october.
Voor de geinteresseerden. Op dit moment is er een actie bij GearBest https://www.gearbest.com/mi-mix-2-_gear/. Ik hbe gisteravond de 256GB versie besteld voor 560 Euro inclusief shipping.
Normaal gesproken bestel ik m'n Chinese telefoons bij IBuyGou, maar ik vind de prijsverschil dusdanig groot dat ik 'm maar heb besteld via GearBest.
Normaal gesproken bestel ik m'n Chinese telefoons bij IBuyGou, maar ik vind de prijsverschil dusdanig groot dat ik 'm maar heb besteld via GearBest.
He jammer, voor dat geld heb ik de 64GB versie besteld bij ibuygou inclusief verzending en verzekering.Russel88 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 07:19:
Voor de geinteresseerden. Op dit moment is er een actie bij GearBest https://www.gearbest.com/mi-mix-2-_gear/. Ik hbe gisteravond de 256GB versie besteld voor 560 Euro inclusief shipping.
Kan je bij gearbest ook een verzekering voor importeer kosten aanschaffen? Zie ik nergens staan.
Nee, en daarom bestel ik altijd bij Banggood, Flosmall of Ibuygou.Zackito schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 09:58:
[...]
He jammer, voor dat geld heb ik de 64GB versie besteld bij ibuygou inclusief verzending en verzekering.
Kan je bij gearbest ook een verzekering voor importeer kosten aanschaffen? Zie ik nergens staan.
Bij Banggood is de 64 gig versie voor 487 euro beschikbaar. Ik heb hem zelf daar op 20 september voor 489 euro besteld (met een kortingscode toendertijd) en met PDM kwam het totaal op 514 euro. Op de 23e is ie verstuurd en op de 30e heb ik hem mogen ontvangen.
Was zeer netjes en kundig verpakt. Gelijk Play store op gemieterd en 2 dagen nu mee spelen. een zeer prettige telefoon tot nu toe. Zeer tevreden!
Was zeer netjes en kundig verpakt. Gelijk Play store op gemieterd en 2 dagen nu mee spelen. een zeer prettige telefoon tot nu toe. Zeer tevreden!