Iemand ervaring met DHL? Telefoon is vanochtend uit brussel richting eindhoven gegaan, alleen is het pakketje nog steeds niet aangekomen in eindhoven volgens de tracking. Iemand ervaring of hij dan nog mee komt met de avondlevering?
Zojuist de 64GB variant besteld bij Gearbest. Heb promotiecode MIX264GB gebruikt en hij zat in de mand voor €460.82.
Je kan ook promotiecode MIX2128GB gebruiken als je de 128GB variant wilt*
Sorry, zit verkeerd. Het is gaat om verzekerde verzending die je voor € 10,- hebt.. Iets te enthousiast besteld
Ik heb insuarance voor ongeveer € 10,- Kan dus wel bij Gearbest.mouse1277 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 10:46:
[...]
Nee, en daarom bestel ik altijd bij Banggood, Flosmall of Ibuygou.
Sorry, zit verkeerd. Het is gaat om verzekerde verzending die je voor € 10,- hebt.. Iets te enthousiast besteld
[ Voor 52% gewijzigd door Alaksandus op 05-10-2017 10:13 . Reden: *Het kan zijn dat de totaalprijs bij 128GB hoger uitvalt met de promotiecode, bij de 64GB variant iig niet. ]
Als een god in Nijmegen.
Verrek, dit lees ik net te laat. Vanmiddag de 256GB besteld voor €550,- bij Gearbest (wat ik overigens ook niet veel vind als ik lees wat anderen hier hebben betaald voor minder opslagruimte), of zou die code niet gewerkt hebben bij de 256GB? Hoeveel korting kreeg je?Alaksandus schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 09:33:
Zojuist de 64GB variant besteld bij Gearbest. Heb promotiecode MIX264GB gebruikt en hij zat in de mand voor €460.82.
[...]
Ik heb insuarance voor ongeveer € 10,- Kan dus wel bij Gearbest.
Hij staat er nu op voor €477.58 en met code werd het € 460,xx zoiets.HWSHHZ schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 21:26:
[...]
Verrek, dit lees ik net te laat. Vanmiddag de 256GB besteld voor €550,- bij Gearbest (wat ik overigens ook niet veel vind als ik lees wat anderen hier hebben betaald voor minder opslagruimte), of zou die code niet gewerkt hebben bij de 256GB? Hoeveel korting kreeg je?
Als een god in Nijmegen.
Jammer, code MIX2256GB bestaat nietAlaksandus schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 21:35:
[...]
Hij staat er nu op voor €477.58 en met code werd het € 460,xx zoiets.

Helaas wel ja.. Maar dan kan ik tenminste meteen de global rom erop zetten.HWSHHZ schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 21:49:
[...]
Jammer, code MIX2256GB bestaat niet, niks aan te doen. Verzending duurt bij jou ook nog een week zeker?
Als een god in Nijmegen.
Ja inderdaad jammer, hopen dat er misschien nog wat versnelling in komt.
Officiële global rom of is die er nog niet?
Is er nog nietHWSHHZ schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 22:44:
Ja inderdaad jammer, hopen dat er misschien nog wat versnelling in komt.
p.s. je kunt het gewoon hier controleren http://en.miui.com/download-334.html
O.R.C. Black Bulls Rugby
.
[ Voor 99% gewijzigd door mouse1277 op 10-10-2017 13:40 . Reden: Verkeerde knop. Mag verwijderd worden. Sorry. ]
Xiaomi Mix Flip || CMF Watch Pro 2 || BMW iX3 High Executive
Vandaag ook een 128GB versie besteld via ibuygou. Ben benieuwd wanneer ze shippen en wanneer hij aankomt....
in de tussentijd mijn s8 nog even verkopen
V&A aangeboden: Samsung Galaxy S8 Zwart 64gb
in de tussentijd mijn s8 nog even verkopen
V&A aangeboden: Samsung Galaxy S8 Zwart 64gb
cd /pub && more beer
Heb vorige week (2 oktober IIRC) de 128GB versie besteld bij Ibuygou, vandaag via de support te horen gekregen dat hij verzonden zou zijn en dat ik morgen een tracking code krijg. Hopelijk nog vrijdag hier maar denk dat het begin volgende week zal worden
Vandaag een mailtje gehad van Gearbest dat mijn 256 GB model verzonden is, alleen nog geen tracking informatie beschikbaar jammer genoeg
. Met een beetje geluk deze week nog binnen...
Ik heb hem bij Gearbest op 29-9 besteld. Op 4-10 bevestiging dat hij verstuurd is (invoice), met daarbij de Tracking informatie. Maar tot op heden is de status blijven staan op "Your parcel is on it's way" via DPD UK.HWSHHZ schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 10:18:
Vandaag een mailtje gehad van Gearbest dat mijn 256 GB model verzonden is, alleen nog geen tracking informatie beschikbaar jammer genoeg. Met een beetje geluk deze week nog binnen...
Wat ik gelezen heb is dat hij nu op weg is naar Southal vanuit storage in China. Tracking begint pas te werken op het moment dat hij bij DPD is aangekomen. Helaas is dit nog niet het geval...
Gaat die van jou ook via DPDUK?
Bij mij staat er bij tracking information in m'n Gearbest account enkel dat er nog geen informatie beschikbaar is, dus geen idee via hoe of wat het verstuurt gaat worden...Pimmeke1989 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 11:18:
[...]
Ik heb hem bij Gearbest op 29-9 besteld. Op 4-10 bevestiging dat hij verstuurd is (invoice), met daarbij de Tracking informatie. Maar tot op heden is de status blijven staan op "Your parcel is on it's way" via DPD UK.
Wat ik gelezen heb is dat hij nu op weg is naar Southal vanuit storage in China. Tracking begint pas te werken op het moment dat hij bij DPD is aangekomen. Helaas is dit nog niet het geval...
Gaat die van jou ook via DPDUK?

Zoiezo is die informatie op Gearbest niet heel nauwkeurig volgens mij, ik heb uit voorzorg enkele telefoon hoesjes besteld (ook via Gearbest), en daar stond tot gisteren dat ze in Hong Kog waren gearriveerd. Kom ik gisteren thuis, waren ze al bezorgd

[ Voor 25% gewijzigd door HWSHHZ op 11-10-2017 11:33 ]
Klopt, dat stond er de eerste week bij mij ook (maar had wel een mailtje gekregen met de tracking code).HWSHHZ schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 11:23:
[...]
Bij mij staat er bij tracking information in m'n Gearbest account enkel dat er nog geen informatie beschikbaar is.
Zoiezo is die informatie op Gearbest niet heel nauwkeurig volgens mij, ik heb uit voorzorg enkele telefoon hoesjes besteld (ook via Gearbest), en daar stond tot gisteren dat ze in Hong Kog waren gearriveerd. Kom ik gisteren thuis, waren ze al bezorgd(dat was dan wel via DHL (Ext), weet niet of daar veel verschil tussen zit met de normale DHL).
Maar als je naar je Orders kijkt op je website van GB, dan kun je zien waarmee hij verzonden wordt, zoals hieronder:

Ah jaa, daar staat bij mij DHL, zoals ik ook gekozen heb bij het bestellen van de telefoon. Ik hoop maar zo dat het deze keer weer niet zo nauwkeurig is, en dat die nu al thuis op de mat ligtPimmeke1989 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 11:33:
[...]
Klopt, dat stond er de eerste week bij mij ook (maar had wel een mailtje gekregen met de tracking code).
Maar als je naar je Orders kijkt op je website van GB, dan kun je zien waarmee hij verzonden wordt, zoals hieronder:
[afbeelding]
Ah dan heb je voor de snelle levering gekozen, nice! Dan hoop ik met je mee dat hij er al is!HWSHHZ schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 11:37:
[...]
Ah jaa, daar staat bij mij DHL, zoals ik ook gekozen heb bij het bestellen van de telefoon. Ik hoop maar zo dat het deze keer weer niet zo nauwkeurig is, en dat die nu al thuis op de mat ligt![]()
Was de kans alleen niet groter dat, wanneer je direct via DHL doet, je telefoon er bij de douane uitgepikt wordt, en alsnog de extra kosten moet betalen?
Pff, daar zeg je me wat. Heb er eerlijk gezegd helemaal niet zo bij nagedacht, en de keren dat ik er aan dacht, dacht ik dat loop wel losPimmeke1989 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 11:39:
[...]
Ah dan heb je voor de snelle levering gekozen, nice! Dan hoop ik met je mee dat hij er al is!
Was de kans alleen niet groter dat, wanneer je direct via DHL doet, je telefoon er bij de douane uitgepikt wordt, en alsnog de extra kosten moet betalen?
Daarom heb ik juist voor de "langzame" optie via de UK gekozen, zodat je voor 99% zeker bent dat je dat niet hoeft te betalen haha!HWSHHZ schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 11:45:
[...]
Pff, daar zeg je me wat. Heb er eerlijk gezegd helemaal niet zo bij nagedacht, en de keren dat ik er aan dacht, dacht ik dat loop wel los. Laten we dan maar hopen dat dat niet gebeurt. Hoeveel zouden die extra kosten anders kunnen bedragen?
Maar als je kijkt op http://www.invoercalculator.nl/, dan kom je toch op een bedrag van zo'n €125 uit. Ligt er natuurlijk aan wat voor prijs ze voor het toestel nemen. En durf ook niet te zeggen of de resultaten daarvan kloppen...
Ai, wat een graaiers weer. Krijg je daar via DHL bericht van, of wordt er een betaalverzoek bij het pakketje mee geleverd ofzo? En het gebeurt toch niet bij alle pakketjes, tis toch meer zo dat ze er maar wat uitpakken? Of doen ze echt elk pakketje?Pimmeke1989 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 11:51:
[...]
Daarom heb ik juist voor de "langzame" optie via de UK gekozen, zodat je voor 99% zeker bent dat je dat niet hoeft te betalen haha!
Maar als je kijkt op http://www.invoercalculator.nl/, dan kom je toch op een bedrag van zo'n €125 uit. Ligt er natuurlijk aan wat voor prijs ze voor het toestel nemen. En durf ook niet te zeggen of de resultaten daarvan kloppen...
Ja, DHL laat weten of er kosten zijn, en hoeveel dit er zijn. Het beste wat je kunt doen is even afwachten op de Track&Trace code, meestal kun je aan deze wel zien of het pakketje bij de douane is blijven hangen of niet. Kans bestaat ook dat hij zonder te controleren door gaat, maar hoe groot deze is...HWSHHZ schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 11:56:
[...]
Ai, wat een graaiers weer. Krijg je daar via DHL bericht van, of wordt er een betaalverzoek bij het pakketje mee geleverd ofzo? En het gebeurt toch niet bij alle pakketjes, tis toch meer zo dat ze er maar wat uitpakken? Of doen ze echt elk pakketje?

Ik kan geen afbeelding bijvoegen, maar als ik via DHL Track&Trace kijk, staat er enkel dat er donderdag op 5 oktober de verzendgegevens ontvangen zijn. Verder nog niks, dus ook niet te zien of die bij douane ligt.Pimmeke1989 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 12:02:
[...]
Ja, DHL laat weten of er kosten zijn, en hoeveel dit er zijn. Het beste wat je kunt doen is even afwachten op de Track&Trace code, meestal kun je aan deze wel zien of het pakketje bij de douane is blijven hangen of niet. Kans bestaat ook dat hij zonder te controleren door gaat, maar hoe groot deze is...
Beetje dom dat ik daar niet zo goed over nagedacht heb, nu maar hopen dat die er ongeschonden door komt
Graaiers? O.a. gewoon 21% BTW zoals iedereen in NL voor de meeste producten betaald.
Dat heet belasting en zijn de inkomsten voor de overheid om dit mooie land draaiende te houden ;-).
Volgende keer gewoon bestellen bij Banggood (PDM als verzendmethode kiezen), flosmall (customs insurance aanklikken) of 1 van de andere partijen die verzekering tegen Douanekosten (vaak tegen een redelijk kleine vergoeding) aanbieden.....HWSHHZ schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 12:13:
[...]
Beetje dom dat ik daar niet zo goed over nagedacht heb, nu maar hopen dat die er ongeschonden door komt
Ja ik weet het, maar af en toe toch verdraaid vervelendmouse1277 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 14:54:
[...]
Graaiers? O.a. gewoon 21% BTW zoals iedereen in NL voor de meeste producten betaald.
Dat heet belasting en zijn de inkomsten voor de overheid om dit mooie land draaiende te houden ;-).
Goed plan, nu maar hopen dat het pakketje er voor deze keer ongeschonden door heen komt...mouse1277 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 14:56:
[...]
Volgende keer gewoon bestellen bij Banggood (PDM als verzendmethode kiezen), flosmall (customs insurance aanklikken) of 1 van de andere partijen die verzekering tegen Douanekosten (vaak tegen een redelijk kleine vergoeding) aanbieden.....
Nogmaals quote, en even een update: Zojuist een bericht gehad van DHL, zo gauw ik de douane kosten betaald heb wordt het pakket afgeleverd. Ik dus de link voor het betalen in het berichtje openen, totaalbedrag €46,-. Valt me nog alleszins mee in in vergelijking met wat de site invoercalculator.nl aangaf (€100+,-).Pimmeke1989 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 11:51:
[...]
Daarom heb ik juist voor de "langzame" optie via de UK gekozen, zodat je voor 99% zeker bent dat je dat niet hoeft te betalen haha!
Wat een verrassing, gisteren is mijn bestelling aangekomen bij DPDUK, en hij is nu al op weg naar Nederland! Verwachte levertijd is morgen tussen 6:00 en 22:00.
Uiteindelijk dus precies 2 weken na bestelling thuis op de mat, valt me zeker niet tegen!
Uiteindelijk dus precies 2 weken na bestelling thuis op de mat, valt me zeker niet tegen!
Die kwam van Gearbest toch?HWSHHZ schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 15:57:
[...]
Nogmaals quote, en even een update: Zojuist een bericht gehad van DHL, zo gauw ik de douane kosten betaald heb wordt het pakket afgeleverd. Ik dus de link voor het betalen in het berichtje openen, totaalbedrag €46,-. Valt me nog alleszins mee in in vergelijking met wat de site invoercalculator.nl aangaf (€100+,-).
Nog meer mensen met ervaring van Gearbest? Ik heb vorige keer een Redmi4A voor mijn schoonmoeder besteld via hun met EU shipping maar die werd toch gepakt. Iets van 13€ afhandelingskosten en 8€ btw. En dan had ik nog geluk dat er op het douanelabel 45$ stond. De telefoon was iets meer als 100$. Dan vind ik bijna 23€ veel geld om bij te betalen.
Xiaomi laptop daar gekocht. Hadden wel een lagere waarde op het pakket gezet maar je weet bijna 100% zeker dat je douanekosten krijgt. In dit geval maar 54 euro dus prima te doen en ik had er al rekening mee gehouden aangezien de aanbieding zeer scherp was.PostalDude schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 17:17:
Die kwam van Gearbest toch?
Nog meer mensen met ervaring van Gearbest? Ik heb vorige keer een Redmi4A voor mijn schoonmoeder besteld via hun met EU shipping maar die werd toch gepakt. Iets van 13€ afhandelingskosten en 8€ btw. En dan had ik nog geluk dat er op het douanelabel 45$ stond. De telefoon was iets meer als 100$. Dan vind ik bijna 23€ veel geld om bij te betalen.
Maar Gearbest is verder prima partij met duidelijke communicatie, scherpe prijzen en snelle levering. Alleen jammer dat ze geen customs insurance bieden. Is wel een gemis.
Telefoons bestel ik daarom altijd op andere plaatsen (Banggood, Flosmall, etc.).
[ Voor 9% gewijzigd door mouse1277 op 12-10-2017 18:57 ]
Je kan ook nog altijd hier douane vrij halen; https://thesolutionshop.global/
Ook zeer scherpen prijzen en redelijk snelle levering.
Had daar mijn mi6 gehaald maar toen ik de mimix2 wou was die bij ibuygou goedkoper (ook zonder douane kosten).
Had daar mijn mi6 gehaald maar toen ik de mimix2 wou was die bij ibuygou goedkoper (ook zonder douane kosten).
O.R.C. Black Bulls Rugby
Bedankt voor die link! Dit is inderdaad wel de goedkoopste zo te zien.
Bij Flosmall vind ik het raar dat ik eerst al mijn gegevens in moet vullen en een account aan moet maken om de shipping kosten te zien.
Bij Flosmall vind ik het raar dat ik eerst al mijn gegevens in moet vullen en een account aan moet maken om de shipping kosten te zien.
Dinsdag 10/10 via ibuygou besteld maar nog geen bericht over dat er geshipped zou zijn. Had gehoopt dat dat vandaag zou gebeuren via DHL.... Hoe lang duurde het bij jullie tussen bestellen en shippen via DHL bij ibuygou?
cd /pub && more beer
Waar komen die vandaan?psyy138 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 19:16:
Ik heb de Mix 2 zelf besteld op 1 oktober bij hen, was natuurlijk in hun holidays (tot en met 4 oktober), nu staat er op de tracking dat hij net in Leipzig is dus ik vermoed dat het voor maandag zal zijn. Denk dat er ook wel wat vertraging op zat doordat ze ineens veel orders van tijdens hun holiday moesten verwerken...ny-hardcore schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 20:33:
Dinsdag 10/10 via ibuygou besteld maar nog geen bericht over dat er geshipped zou zijn. Had gehoopt dat dat vandaag zou gebeuren via DHL.... Hoe lang duurde het bij jullie tussen bestellen en shippen via DHL bij ibuygou?
Die van mij komt inderdaad van Gearbest. Als de bestelling om een bedrag van €45,- gaat, is nog een keer €45,- voor douane kosten wel een groot bedrag, maar zoals bij mij vind ik die €45,- heel redelijk, aangezien ik meer had verwacht volgens de site invoercalculator.nl.PostalDude schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 17:17:
[...]
Die kwam van Gearbest toch?
Jammer dat ik deze site nu pas voor het eerst zie, inderdaad 1 van de goedkoopste samen met Gearbest. Hier zit alles van de douane dus al bij geregeld?psyy138 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 19:16:
Eerst (paar maanden geleden) had je nog 20-30 euro verzend kosten, nu zie ik dat het is aangepast naar +/-9 euro dus een veel schappelijker bedrag.HWSHHZ schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 07:18:
[...]
Die van mij komt inderdaad van Gearbest. Als de bestelling om een bedrag van €45,- gaat, is nog een keer €45,- voor douane kosten wel een groot bedrag, maar zoals bij mij vind ik die €45,- heel redelijk, aangezien ik meer had verwacht volgens de site invoercalculator.nl.
[...]
Jammer dat ik deze site nu pas voor het eerst zie, inderdaad 1 van de goedkoopste samen met Gearbest. Hier zit alles van de douane dus al bij geregeld?
Op de site kan je ook al die informatie zoeken.
Daarnaast bied Gearbest geen "tax-free shipping" dus die kan je niet met elkaar vergelijken.
Ze hebben in Polen een vestiging zitten, vanuit china gaat het dus naar polen en regelen ze de belasting en dan gaat die naar jou toe. Maar volgens mij hebben ze ook een vestiging in Engeland waar het "kantoor" zegt maar zit.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Ik heb die van mij dus bij GearBest besteld, met shipping method Priority Line (kost een euroknaller), maar had gelezen dat dit de meeste kans (lees 99%) heeft op Tax Free import.
Gelukkig zat ik bij die grote meerderheid, want op het moment is het pakketje bij DPD Eindhoven, en wordt hij vandaag geleverd! Geen berichten gehad op extra kosten of dergelijke.
Even klein overzichtje:
Gelukkig zat ik bij die grote meerderheid, want op het moment is het pakketje bij DPD Eindhoven, en wordt hij vandaag geleverd! Geen berichten gehad op extra kosten of dergelijke.
Even klein overzichtje:
- 29-09 besteld op GearBest, toen is er meteen een verzending aangemeld bij DPDUK.
- 04-10 Melding gehad dat pakketje is verzonden, invoice gekregen van toestelwaarde $49 (ideaal voor als hij er wel uitgepikt wordt, hoef je niet zo veel te betalen)
- 11-10 aangekopen in de UK, waarna de Track&Trace-code begon te werken (stond eerst op Order information has been transmitted to DPD.)
- 12-10 aangekomen bij DPD-center Eindhoven, met leveringsverwachting op
- 13-10 wordt hij volgens de Track&Trace geleverd, vandaag dus!
Die van mij is volgens DHL gearriveerd in Amsterdam in het aflevercentrum, dus volgens mij met een beetje geluk wordt die vandaag nog geleverd (alhoewel de verwachte afleverdatum nog wel op maandag 16 oktober staat, geen idee of DHL dat nog aanpast gedurende het proces?).
Heb gisteren 2 besteld via die solutionshop.
Daardoor hoefde ik geen tax pre paid meer te betalen. Ben benieuwd wanneer ze worden verzonden en binnenkomen.
Was inderdaad wel de goedkoopste. Heb de 128gb versie gekocht voor 534€ stuk.
Daardoor hoefde ik geen tax pre paid meer te betalen. Ben benieuwd wanneer ze worden verzonden en binnenkomen.
Zeker weten ;-)?. https://www.kimovil.com/e...xiaomi-mi-mix-2-6gb-128gb.PostalDude schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 09:00:
Heb gisteren 2 besteld via die solutionshop.
Heb je zelf op de link geklikt? Lijkt een vergelijkingssite en een verkoper op aliexpress heeft de goedkoopste. Maar prijs op de site ligt 22€ hoger. En dat is ex douane verzekering. Uit ervaring weet ik dat je vaak kosten hebt over zendingen van aliexpress rond dit soort bedragen.
Maar hij zal vast nog ergens goedkoper te vinden zijn.
Wat ik overigens wel raar vind aan die site is dat ze een shipping date aangeven. Bij mij volgende dag tm 19-10. Dan krijg ik savonds volgende dag een mail dat mijn order “complete” is. Wat dat ook mag betekenen. Dan moet ik eerst inloggen om de status te kunnen zien en die is “shipped, awaiting tracking”.
Maar hij zal vast nog ergens goedkoper te vinden zijn.
Wat ik overigens wel raar vind aan die site is dat ze een shipping date aangeven. Bij mij volgende dag tm 19-10. Dan krijg ik savonds volgende dag een mail dat mijn order “complete” is. Wat dat ook mag betekenen. Dan moet ik eerst inloggen om de status te kunnen zien en die is “shipped, awaiting tracking”.
[ Voor 45% gewijzigd door PostalDude op 14-10-2017 22:57 ]
Sterker nog. Het is een vergelijkingssite en ik gebruik hem regelmatig.PostalDude schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:54:
Heb je zelf op de link geklikt? Lijkt een vergelijkingssite.
Altijd een goede indicatie maar je moet zeker even verder kijken: Betrouwbaarheid, mogelijkheid tot custom insurance, actuele pijs, wisselkoers, beschikbaarheid, etc.
Goedkoopste is vaak Ali (met alle haken en ogen) maar meestal staat er paar plaatsen lager wel een geschikte en akties/kortingen staan er ook vermeld.
In ieder geval prima startpunt!
Nu is de goedkoopste - by far - geekbuying. 470 euro voor 6GB/128GB inclusief alle soorten shipping voor niets.
By far? Volgens mij hebben ze geen "Customs Insurance" en dan kan het totaalbedrag uiteindelijk behoorlijk tegenvallen of vergis ik me hierin?RiCk schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 12:41:
Nu is de goedkoopste - by far - geekbuying. 470 euro voor 6GB/128GB inclusief alle soorten shipping voor niets.
En volgens mij is Giztop.com nog goedkoper als je deze verzekering niet wilt (maar dat terzijde).
Ga iig altijd voor een site die die wel aanbiedt.
[ Voor 10% gewijzigd door mouse1277 op 15-10-2017 17:59 ]
I hear ya!mouse1277 schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 17:56:
[...]
By far? Volgens mij hebben ze geen "Customs Insurance" en dan kan het totaalbedrag uiteindelijk behoorlijk tegenvallen of vergis ik me hierin?
En volgens mij is Giztop.com nog goedkoper als je deze verzekering niet wilt (maar dat terzijde).
Ga iig altijd voor een site die die wel aanbiedt.
Maar dat blijft een soort gok
Iemand ervaringen met deze shop? Ze beloven geen customs te krijgen met de Mi Mix 2 https://thesolutionshop.global/product/mi-mix-2-6gb-64gb/
Voor 530 euro inclusief verzenden en de Global Rom, en geen douane kosten is wel fijn.
Voor 530 euro inclusief verzenden en de Global Rom, en geen douane kosten is wel fijn.
Vanmorgen SMS gehad dat de telefoon is afgegeven thuis... 6 dagen tussen bestellen en in huis.ny-hardcore schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 20:33:
Zonder extra tax. Wel laten shippen met ibuygou tax insurance, maar die dus niet hoeven aanspreken..
Ben heel benieuwd naar het pakketje straks
cd /pub && more beer
De 6GB 64G Global version via BangGood met Priority Direct Mail komt net onder de 500 euro uit. Met Priority Direct Mail ook geen douane kosten (en als wel dan krijg je ze terugbetaald door BangGood).
Ben op de mijne aan het wachten
woensdag 11/10 besteld
donderdag 12/10 verstuurd
sinds vanochtend op status 'The item is pre-advised'
Het duurt me allemaal veel te lang
woensdag 11/10 besteld
alwaysleft schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 12:01:
Iemand ervaringen met deze shop? Ze beloven geen customs te krijgen met de Mi Mix 2 https://thesolutionshop.global/product/mi-mix-2-6gb-64gb/
[ Voor 10% gewijzigd door bebopper op 16-10-2017 16:44 ]
Maar geen global rom nog erop bij Banggood, wil niet zelf gaan pielen ermeebebopper schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 16:41:
De 6GB 64G Global version via BangGood met Priority Direct Mail komt net onder de 500 euro uit. Met Priority Direct Mail ook geen douane kosten (en als wel dan krijg je ze terugbetaald door BangGood).
woensdag 11/10 besteld
[...]
Ik heb de 128 versie bij gearbest besteld voor 518 euro. Plus 2 screenprotectors erbij. En expedited shipping. DHL rekent 46.11 voor douane kosten. 10 Okt besteld. Komt waarschijnlijk vrijdag binnen.
Verwijderd
Hoi. Ik kom op 500 euro uit als ik bestel via Gearbest met Expedited Shipping (DHL EU). Betaal ik hierover nou nog wel of geen import kosten? Het is mij nog onduidelijk. Hoor graag van jullie
Waarom bestel je hem niet hier: https://thesolutionshop.global/product/mi-mix-2-6gb-64gb/Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:00:
Hoi. Ik kom op 500 euro uit als ik bestel via Gearbest met Expedited Shipping (DHL EU). Betaal ik hierover nou nog wel of geen import kosten? Het is mij nog onduidelijk. Hoor graag van jullie
Ben je voor 523 euro helemaal klaar inclusief taxes, zit dit zelf ook te overwegen
Krijgen goede reviews op o.a. Reddit en snelle support plus global rom erop
[ Voor 19% gewijzigd door alwaysleft op 17-10-2017 19:05 ]
Verwijderd
Ziet er goed uit, thanksalwaysleft schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:04:
[...]
Waarom bestel je hem niet hier: https://thesolutionshop.global/product/mi-mix-2-6gb-64gb/
Ben je voor 523 euro helemaal klaar inclusief taxes, zit dit zelf ook te overwegen
518 inclusief of exclusief douane?regse schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:27:
Ik heb de 128 versie bij gearbest besteld voor 518 euro. Plus 2 screenprotectors erbij. En expedited shipping. DHL rekent 46.11 voor douane kosten. 10 Okt besteld. Komt waarschijnlijk vrijdag binnen.
Tot nu toe weet ik het niet hoor.alwaysleft schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:04:
[...]
Waarom bestel je hem niet hier: https://thesolutionshop.global/product/mi-mix-2-6gb-64gb/
Heb donderdag daar 2 besteld. Vrijdag gemarkeerd als “shipped”. Na een paar chatsessies waarin ze soms niet eens reageren is er eerst beloofd dat er binnen 24 uur een tracking nummer zou zijn. Nou niet dus.
Krijg na veel zeuren wel allemaal linkjes van een support site die alleen werkt met linkjes en niet vrij toegankelijk is (wtf?). Enige wat die linkjes uitleggen is hoe hun proces werkt. Na nog wat zeuren krijg ik eindelijk een tracking nummer en link. Via hun eigen site nota bene. Ja zegt die man; die kun je zelf niet opzoeken want dat werkt nog niet. We werken aan een fix.
In ieder geval die tracking aangeklikt en opeens is die nog niet verzonden. Zegt de beste man van chat doodleuk dat ze shipments opstapelen in china voordat ze naar de UK gaan.. die 5-10 dagen shipping gaan ze dus nooit halen in mijn geval.. ben benieuwd of de rest net zo stroef gaat.
Even een verduidelijking:
Total Cost Commodity price : 524.70 (tele+screenprotectors) + Delivery costs: 11.79 (3-7 dagen)+ Insurance: 11.34
= EUR 547.83
Komt dus 46.11 aan douane kosten bovenop. Totaal = 593.94 Euro
[ Voor 36% gewijzigd door regse op 18-10-2017 01:07 . Reden: Verduidelijking ]
tracking komt nu tot leven en is gisteravond gearriveerd in hong kong distributiecentrum. Die is dus zeker weten vrijdag niet verstuurd. Voelt nu al een beetje mensen aan het lijntje houden.
Ik heb hem vandaag ook via Gearbest besteld (de 64GB) versie. Omdat ik in Duitsland woon, kan ik gebruik maken van de verzendoptie Priority Line / Germany Express. Dan verloopt de import over de UK en worden er geen importkosten en belasting gerekend.
Het koste in totaal €450,73 met de kortingscode 11nov357.
Het koste in totaal €450,73 met de kortingscode 11nov357.
Verwijderd
Ik heb de Mi Mix 2 128GB gevonden op: *knip* Spam.
Levering vanuit Duitsland 520 Euro geen verzendkosten.
Heb net een jaar mijn Huawei P8. Het is wel een hele uitgave maar een wereld van verschil in snelheid en gebruik. Stel ik me voor. Normaal doe ik +-drie jaar met een smartphone. Dat is ondertussen boven gemiddeld lang geloof ik.
Heb net een jaar mijn Huawei P8. Het is wel een hele uitgave maar een wereld van verschil in snelheid en gebruik. Stel ik me voor. Normaal doe ik +-drie jaar met een smartphone. Dat is ondertussen boven gemiddeld lang geloof ik.
[ Voor 22% gewijzigd door rens-br op 10-01-2018 15:21 ]
Besteld! Via The Solutions Shop.
Mi Mix 2 - 128 GB
540 euro. Verzending + tax included.
Mi Mix 2 - 128 GB
[ Voor 86% gewijzigd door RiCk op 20-10-2017 18:57 ]
Hey Rick.
Laat je me iets weten wanneer hij aankomt.
Ik wil hem mss ook kopen via deze site.
Staat de global rom erop of is het de Chinese versie trouwens?
http://web.mac.com/kl00n
Doe ik!kloon schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 09:41:
Hey Rick.
Global staat aangegeven op hun website!
Is dat met global rom?Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 16:46:
Ik heb de Mi Mix 2 128GB gevonden op: https://www.geekmaxi.com/...hone-type-c-blac-479.html
🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...
Zou wel ff chatten voor fatsoenlijke link naar tracking. Ze hebben er namelijk 2.RiCk schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 08:17:
Besteld! Via The Solutions Shop.
Mi Mix 2 - 128 GB
Die in je order is DHL maar activeert pas als die is aangekomen in de UK.
Die van mij is nu in Brussel en verwachte leverdatum is maandag.
Volgens mijn order status is die vrijdag 13e verstuurd maar volgens hun eigen tracking pas dinsdag de 17e.
Verwijderd
Staat nu bij mij ''Shipping. Awaiting tracking''. Enig idee hoe lang het dan ongeveer nog duurt?PostalDude schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 20:14:
[...]
Zou wel ff chatten voor fatsoenlijke link naar tracking. Ze hebben er namelijk 2.
Die in je order is DHL maar activeert pas als die is aangekomen in de UK.
Die van mij is nu in Brussel en verwachte leverdatum is maandag.
Volgens mijn order status is die vrijdag 13e verstuurd maar volgens hun eigen tracking pas dinsdag de 17e.
[ Voor 109% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2017 15:54 ]
De mijne is binnen 
Besteld bij BangGood met PDM:
11e 's-avonds besteld
12e verstuurd
20e 's-ochtends om 9:00 geleverd
Het hoesje dat ik op Ali had besteld is tegelijkertijd op de 202 geleverd (gratis China mail, dus toch mooi snel).
11e 's-avonds besteld
12e verstuurd
Het hoesje dat ik op Ali had besteld is tegelijkertijd op de 202 geleverd (gratis China mail, dus toch mooi snel).
En? Blij mee? Waar kom je vandaan (qua toestel ;-) )bebopper schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 18:57:
De mijne is binnen
11e 's-avonds besteld
12e verstuurd
Naar die status ging hij bij mij op vrijdag. Heb daar overigens nooit een mail van gehad. Gechat op zaterdag en zou binnen 24 uur een tracking krijgen. Maandag nog niets en weer gechat. Weer verhaaltje binnen 24 uur tracking. Dinsdag weer gechat en toen lang genoeg gevraagd tot ik eindelijk een tracking kreeg, maar die was alleen voorgemeld. Na nog wat vragen kreeg ik dus hun eigen tracking.Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:45:
[...]
Staat nu bij mij ''Shipping. Awaiting tracking''. Enig idee hoe lang het dan ongeveer nog duurt?
Wat ze doen is dat ze orders opstapelen in china om te verzenden. Dat gaat per vliegtuig naar de UK (dan komt je dhl tracking pas in leven) en vanuit daar naar Brussel en dan naar NL. Die van mij zijn nog in Brussel en komen volgens tracking morgen aan. Ben benieuwd.
Dit kun je overigens ook vragen op de chat. Dan krijg je een link naar support site die het proces uitlegt. Waarom die niet openbaar toegankelijk is kan ik niet verklaren..
Verwijderd
Dankjewel voor je uitgebreide reactie!PostalDude schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:26:
[...]
Naar die status ging hij bij mij op vrijdag. Heb daar overigens nooit een mail van gehad. Gechat op zaterdag en zou binnen 24 uur een tracking krijgen. Maandag nog niets en weer gechat. Weer verhaaltje binnen 24 uur tracking. Dinsdag weer gechat en toen lang genoeg gevraagd tot ik eindelijk een tracking kreeg, maar die was alleen voorgemeld. Na nog wat vragen kreeg ik dus hun eigen tracking.
Wat ze doen is dat ze orders opstapelen in china om te verzenden. Dat gaat per vliegtuig naar de UK (dan komt je dhl tracking pas in leven) en vanuit daar naar Brussel en dan naar NL. Die van mij zijn nog in Brussel en komen volgens tracking morgen aan. Ben benieuwd.
Dit kun je overigens ook vragen op de chat. Dan krijg je een link naar support site die het proces uitlegt. Waarom die niet openbaar toegankelijk is kan ik niet verklaren..
Tot nog toe erg happy, had hiervoor een Oneplus2 (maar die was redelijk gaar qua batterij en had ook erg veel problemen met LineageOS sinds begin september, iedere dag vastlopers en spontane restarts).
De Mi Mix 2 is niet veel groter dan mijn OP2, maar het scherm wel
Razendsnel, ook met laden (QC3). Moet alleen wel wennen aan de fingerprint scanner achterop (werkt okay als je het toestel vast hebt, maar onhandig als ie op tafel ligt en je wilt inloggen, moet je toch eerst het toestel oppakken) en de front camera die onderop zit (maar toestel omdraaien werkt prima).
De Mi Mix 2 is niet veel groter dan mijn OP2, maar het scherm wel
RiCk schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 19:32:
[...]
En? Blij mee? Waar kom je vandaan (qua toestel ;-) )
Die van mij is binnen! Kreeg vanmorgen pas een mail met tracking van solution shop. Beetje laat natuurlijk maar blij dat die eindelijk binnen is!
Ze hebben trouwens buiten beschrijving om EU adapters (letterlijk adapters) meegeleverd en screenprotectors. Echt netjes!
Ze hebben trouwens buiten beschrijving om EU adapters (letterlijk adapters) meegeleverd en screenprotectors. Echt netjes!
[ Voor 30% gewijzigd door PostalDude op 23-10-2017 11:58 ]
Je hebt de 12e besteld en het vandaag binnen gekregen?PostalDude schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:57:
Die van mij is binnen! Kreeg vanmorgen pas een mail met tracking van solution shop. Beetje laat natuurlijk maar blij dat die eindelijk binnen is!
Dat is 11 dagen. Lijkt mij toch nog best netjes? Uiteindelijk zeggen zij 5-15 dagen levertijd.
Welke rom zit er nu op?
Bij mijn order stond 5-10 dagen. Waar het mij vooral om ging is dat ze zeggen dat hij vrijdag shipped is terwijl dat in werkelijkheid dinsdag pas was. Maar inderdaad nog best snel. Kwam om met een koerier van DHL..RiCk schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 13:18:
[...]
Je hebt de 12e besteld en het vandaag binnen gekregen?
Dat is 11 dagen. Lijkt mij toch nog best netjes? Uiteindelijk zeggen zij 5-15 dagen levertijd.
Welke rom zit er nu op?
Er zit een global rom op. Standaard. Maar persoonlijk vind ik dit niet zo netjes.
Dit hebben ze er volgens mij namelijk zelf opgezet. Je telefoon is al ingesteld en als je hem opstart krijg je allerlei meldingen dat je locatie hebt uitgeschakeld op je google account en of je dat wil activeren. Terwijl ik hem net uit de doos heb gehaald. Dit doen ze trouwens alle 2 (heb ook 1 voor mijn vriendin besteld).
Ik wil hem ook unlocken vanwege de Xiaomi.eu rom maar ik kon mijn account niet eens met de telefoon verbinden. Kreeg een chinese api error. Uiteindelijk VPN app erop gezet en verbonden met China en daarna lukte het wel. Heb dat nog nooit meegemaakt en heb ondertussen al heel wat Xiaomi telefoons unlocked.
Verwijderd
Precies binnen een week binnen @ The Solution Shop. Tracking via de website werd direct via de DHL pagina gehaald en was prima. Toen die op ''awaiting tracking'' stond wel eventjes een berichtje gestuurd voor het tracking nummer. In ieder geval tevreden!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2017 12:17 ]
Bij jou ook dezelfde melding en stickers al verwijderd enz?
Verwijderd
Het is mij niet opgevallen! Maar ik ben blij dat ze de ROM er al op hebben gezet, zoals ook beschreven staat op de pagina van hun. Daarnaast vind ik het wel tof dat ze een gratis screenprotector erbij gooien. Geen klachten hier dus.PostalDude schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 20:54:
Verwijderd
Welke precies? Niets is opgevallen in ieder geval.PostalDude schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 20:54:
Verwijderd
quote:
jkoolmoes schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 16:46:
Ik heb de Mi Mix 2 128GB gevonden op: *knip*. Spam.
i7x Is dat met global rom?
Ik heb het nagevraagd.
Er is nog geen global ROM wel een Multi Language ROM.
Het verschil is dat de Muti Language ROM geen OTA update.
Wanneer de Global ROM uit komt konden ze nog niet aangeven.
jkoolmoes schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 16:46:
Ik heb de Mi Mix 2 128GB gevonden op: *knip*. Spam.
i7x Is dat met global rom?
Ik heb het nagevraagd.
[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 10-01-2018 15:20 ]
Global Rom is gewoon beschikbaar hoor. Heb ik er bij mij ook opgezet nadat ik hem binnen had gekregen met Official Chinese Rom.Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:21:
quote:
Hij is nu in de Halloween sale bij gearbest voor 407€!! Dat is wel de 64gb en geen import insurance.
Binnen! Uiteindelijk 1,5 week onderweg geweest. Niet slecht. Doosje zit nog dicht, vanavond uitpakken :-)RiCk schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 13:18:
[...]
Je hebt de 12e besteld en het vandaag binnen gekregen?
Vannacht heb ik de 64GB versie besteld voor 410 euro met priority line shipping bij GearBest. Ben benieuwd!
ja met een kortingscode, inmiddels verlopen helaas wel!raq schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 18:56:
Voor €410? Was er een aanbieding ofzo. Staat nu op €460
En nu voor €429.45 met kortingscode GLOmix2raq schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 18:56:
Voor €410? Was er een aanbieding ofzo. Staat nu op €460
Referral links zijn niet toegestaan.
[ Voor 9% gewijzigd door rens-br op 24-11-2017 08:41 ]
Vraagje:
Ik wil Mi Mix 2 kopen via Gearbest,
Welke verzendmethode moet ik kiezen om niet in aanraking te komen met Douna?
Besteld via Belsimpel, zag het opeens in de PW staan. Morgen bezorgd 
https://www.belsimpel.nl/xiaomi-mi-mix-2/zwart
https://www.belsimpel.nl/xiaomi-mi-mix-2/zwart
Gearbest heeft geen enkele garantie qua niet in aanraking komen met Douane.MrOsman schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 20:09:
Vraagje:
Als je Priority Line kiest heb je schijnbaar de laagste kans....
Dan kun je beter bestellen bij Flosmall, Banggood, etc. Die bieden deze garantie wel aan.
Welke verzend optie heb jij gekozen? (douna vermijden)
Priority line eu express moet je pakken.MrOsman schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:38:
[...]
Welke verzend optie heb jij gekozen? (douna vermijden)
Ow...dus niet de standaard optie, die heb ik gekozen. die jij noemt is beter?
Bij mij is 't alleen DHL mis gegaan ooit
Bij mij is 't alleen DHL mis gegaan ooit
[ Voor 12% gewijzigd door raq op 08-11-2017 21:45 ]
De tijd leert of het tij keert
waarom die?
ik heb laatst papier van postnl moeten invullen spul besteld van gearbest voor 30euro 20 euro extra douna kosten daarvoor nooit problemen gehad bij aliexpress of andere site
Omdat die via de uk gaat, en dan heb je heeel weinig kans op een 'extraatje'..MrOsman schreef op woensdag 8 november 2017 @ 22:51:
[...]
waarom die?
ik heb laatst papier van postnl moeten invullen spul besteld van gearbest voor 30euro 20 euro extra douna kosten daarvoor nooit problemen gehad bij aliexpress of andere site
Heb jij het al ontvangen?Dacuuu schreef op donderdag 9 november 2017 @ 07:02:
[...]
Omdat die via de uk gaat, en dan heb je heeel weinig kans op een 'extraatje'..
De prijzen van de mi mix 2 zijn de laatste week aan het verhogen. Zowel bij banggood (uitverkocht) als bij solutionshop zijn ze een 30 euro omhoog gegaan. Laat nou net de mi mix 2 in de running zijn met de oneplus 5t voor mij. Zo komen de prijzen wel erg dicht bij elkaar. Is dat jullie ook opgevallen?
Ik wacht op een Kerst/Black Friday deal.Dimitrip schreef op woensdag 15 november 2017 @ 00:53:
De prijzen van de mi mix 2 zijn de laatste week aan het verhogen. Zowel bij banggood (uitverkocht) als bij solutionshop zijn ze een 30 euro omhoog gegaan. Laat nou net de mi mix 2 in de running zijn met de oneplus 5t voor mij. Zo komen de prijzen wel erg dicht bij elkaar. Is dat jullie ook opgevallen?
🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...
Heeft iemand de Special Edition al ergens te koop gezien buiten mi.com? Hij is 11 nov uitgekomen in China maar blijft lastig te vinden. Banggood heeft hem in de pre-order voor een bedrag wat zo'n 100 euro boven de adviesprijs ligt, maar dat is het wel.
Heeft iemand Fix gevonden om snapchat 180 graden te draaien zodat je de camera boven aan kan hebben?