Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
Mooi, met een dagje vertraging komt het toch nog in orde.
Bij mij is de geschatte verzendingsdatum vandaag. Hopen dat hij morgen verzonden wordt.

Edit: ik kreeg minder goed nieuws.

Beste klant, Onze verontschuldigingen voor het feit dat uw bestelling enigszins is vertraagd als gevolg van de onverwacht hoge vraag naar het product. Op dit moment kan uw bestelling niet worden afgerond in overeenstemming met de op onze website aangegeven tijdlijn. Het artikel zou echter binnen 4-7 werkdagen binnen moeten komen bij ons magazijn. Zodra wij het artikel hebben ontvangen, zullen we uw aankoop zorgvuldig verpakken en het zo snel mogelijk verzenden; u ontvangt ook een verzendbericht met alle details. Laat het ons weten als u nog wilt wachten op ontvangst van uw bestelling; ook willen we u vragen ons eraan te helpen herinneren dat we u als blijk van onze verontschuldiging 10% Bonustegoed geven op uw aankoop. Laat het ons weten zodra u uw bestelling hebt ontvangen. Nogmaals onze excuses voor de vertraging en het eventuele ongemak dat dit veroorzaakt. Bedankt voor uw geduld en medewerking. Met vriendelijke groet, LightInTheBox Klantenservice

[ Voor 64% gewijzigd door Drossie op 22-11-2017 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 23:09
Hier is hij ook verzonden!

Alleen geeft de button andere info:
Afbeeldingslocatie: https://s6.postimg.org/g0mkfjjep/shipped.png

Maar kreeg nog een leuk bericht:
Beste klant,

Tot onze spijt moeten wij u informeren dat uw bestelling enigszins zal worden vertraagd vanwege onverwacht hoge vraag.

We hebben het bij onze leverancier gecontroleerd en zijn geïnformeerd dat uw bestelling een week later vanaf nu zal worden verzonden.

Als u wilt wachten, zullen we u een Bonustegoed ter waarde van 5 % van uw bestelling bieden.

Nogmaals onze verontschuldigingen voor de vertraging en enig ongemak dat dit wellicht heeft veroorzaakt. Bedankt voor uw geduld en uw steun.

Met vriendelijke groet,
Joey
LightInTheBox Klantenservice
Dat is altijd mooi meegenomen. Ik heb aangegeven of ze me 5% konden terugstorten omdat het zo lang duurde en ik nog geen garantie heb dat het redelijk op tijd aankomt... ben benieuwd :)

[ Voor 5% gewijzigd door Binnetie op 22-11-2017 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HallonRubus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:41
Lol, de een krijg 10%, de ander 5%.

Ik heb een tracking nummer, hij is dus ook daadwerkelijk verzonden, als het goed is wordt het volgende week bezorgd.

Nog een week vertraging is wel zuur, dan kan het zo half december zijn voor je de telefoon in huis hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik wacht rustig af, mijn huidige telefoon doet het de laatste tijd ineens verdacht goed. Met al die drukte tijdens de feestdagen sta ik niet raar te kijken als het ergens rond de jaarwisseling pas wordt.

• Drossie
  • Nu online
Drossie schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:38:
[...]

Mooi, met een dagje vertraging komt het toch nog in orde.
Bij mij is de geschatte verzendingsdatum vandaag. Hopen dat hij morgen verzonden wordt.

Edit: ik kreeg minder goed nieuws.

Beste klant, Onze verontschuldigingen voor het feit dat uw bestelling enigszins is vertraagd als gevolg van de onverwacht hoge vraag naar het product. Op dit moment kan uw bestelling niet worden afgerond in overeenstemming met de op onze website aangegeven tijdlijn. Het artikel zou echter binnen 4-7 werkdagen binnen moeten komen bij ons magazijn. Zodra wij het artikel hebben ontvangen, zullen we uw aankoop zorgvuldig verpakken en het zo snel mogelijk verzenden; u ontvangt ook een verzendbericht met alle details. Laat het ons weten als u nog wilt wachten op ontvangst van uw bestelling; ook willen we u vragen ons eraan te helpen herinneren dat we u als blijk van onze verontschuldiging 10% Bonustegoed geven op uw aankoop. Laat het ons weten zodra u uw bestelling hebt ontvangen. Nogmaals onze excuses voor de vertraging en het eventuele ongemak dat dit veroorzaakt. Bedankt voor uw geduld en medewerking. Met vriendelijke groet, LightInTheBox Klantenservice
Drossie schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:33:
[...]

[...]

Het begint bij mij te jeuken om mijn bestelling te annuleren en ergens anders te bestellen.
Bij Geekbuying is de levering veel sneller normaal gezien.
Ik heb mijn bestelling bij Lightinthebox geannuleerd en heb besteld bij Banggood.

• Binnetie
Ik heb reactie dat ze mij nu ook 10% bonustegoed aanbieden. Heel simpel door even een ticket te openen bij je order. Heb gezegd dat ik deze teruggestort wilde hebben op mijn creditcard.
De service bij Lightinthebox is tot dusver goed te noemen.

• snarf
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-08 17:12
Iemand die ervaring heeft met Geekbuying? Wil de Mi A1 vanuit Italië bestellen. Is het verstandig Shipping Insurance toe te voegen?

En de optie Add Italia Local Return Service to your order heeft de uitleg: EU customers can return items to Italia for replacement and refund service. Is dat alleen als ik na ontvangst alsnog wil afzien van de koop of geldt dat ook voor bijv. een garantie verzoek binnen de garantie termijn?

Het lijkt mij dat PayPal Aankoopbescherming al voldoende bescherming biedt, iig voor de Shipping Insurance?

• HallonRubus
Ik zie dat de 32GB versie bij Geekbuying maar €166.92 kost, gratis verzending.

https://www.geekbuying.co...rtphone-Black-389028.html

• udo_dance
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-12-2024
snarf schreef op donderdag 23 november 2017 @ 18:33:
Iemand die ervaring heeft met Geekbuying? Wil de Mi A1 vanuit Italië bestellen. Is het verstandig Shipping Insurance toe te voegen?

En de optie Add Italia Local Return Service to your order heeft de uitleg: EU customers can return items to Italia for replacement and refund service. Is dat alleen als ik na ontvangst alsnog wil afzien van de koop of geldt dat ook voor bijv. een garantie verzoek binnen de garantie termijn?

Het lijkt mij dat PayPal Aankoopbescherming al voldoende bescherming biedt, iig voor de Shipping Insurance?
Ik heb het destijds wel aangevinkt, die paar euro... telefoon (kleur gold) vanuit Italie kostte toen 195 euro. Zaterdagavond besteld, dinsdagmiddag binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pasz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-09 23:08
Zo. Black Friday.

Net een Gold besteld bij Banggood besteld met PDM voor 177,26EU .
Gebruik code : BFridayMiA1

woei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
pasz schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 09:32:
Zo. Black Friday.

Mooie prijs, heb je toevallig ook nog geprobeerd om 6% korting via Cashbacktotaal te krijgen? Misschien werkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasz
Binnetie schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 12:06:
[...]
Mooie prijs, heb je toevallig ook nog geprobeerd om 6% korting via Cashbacktotaal te krijgen? Misschien werkt het.
Heb het geprobeerd via cashbackxl , maar heb nog geen bevestiging ontvangen.

woei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowlingMad
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-09 11:46
Zojuist een Zwarte Mi A1 (4/64gb) gekocht bij GeekBuying voor 186 euro. Wordt verzonden uit Italiaans warenhuis. Er kwamen nog 3 euro's verzendkosten bij met DHL.

Gebruikte coupon code = GEEKBUY20

Volgens mij wel een nette prijs :)

[ Voor 15% gewijzigd door HowlingMad op 24-11-2017 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snarf
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-08 17:12
HowlingMad schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 16:57:
Zojuist een Zwarte Mi A1 (4/64gb) gekocht bij GeekBuying voor 186 euro. Wordt verzonden uit Italiaans warenhuis. Er kwamen nog 3 euro's verzendkosten bij met DHL.

Hier ook, wel alle opties aangevinkt voor de zekerheid. 194,09 en binnen een paar dagen in huis lijkt me een prima deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:17
snarf schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 17:20:
[...]

Hier ook, wel alle opties aangevinkt voor de zekerheid. 194,09 en binnen een paar dagen in huis lijkt me een prima deal!
#metoo. Nu snel een bumper en tempered glass scoren :)

Reacher said nothing / Everybody counts or nobody counts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doane
snarf schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 17:20:
[...]

Mijne lijkt uit Hong Kong te komen. HKDHL. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HallonRubus
Ik heb van lightinthebox een tracking nummer gekregen, het is de 21e verstuurd en de code werkt nog steeds niet. Als ik doorklik vanaf de site krijg ik bij DHL (Not found): No result found for your DHL query. Please try again. Het is een 10-cijferig nummer. Nu krijg ik een mail van lightinthebox 'Fulfillment Started', terwijl ik mijn order nog niet eens kan tracken. Komt dit vaker voor? De shipping time staat op 3-4 working days, dus als het maandag komt is het in principe op tijd, maar ik heb nu geen idee of het überhaupt al uit China weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teksetter
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:53
Zelfde situatie. Een ticket gemaakt voor zending niet ontvangen en hoe ik kan traceren. Heheh wel slordig hoe ze informatie doorgeven en afhandelen.
HallonRubus schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 19:22:
Ik heb van lightinthebox een tracking nummer gekregen, het is de 21e verstuurd en de code werkt nog steeds niet. Als ik doorklik vanaf de site krijg ik bij DHL (Not found): No result found for your DHL query. Please try again. Het is een 10-cijferig nummer. Nu krijg ik een mail van lightinthebox 'Fulfillment Started', terwijl ik mijn order nog niet eens kan tracken. Komt dit vaker voor? De shipping time staat op 3-4 working days, dus als het maandag komt is het in principe op tijd, maar ik heb nu geen idee of het überhaupt al uit China weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HallonRubus
teksetter schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 20:46:
Zelfde situatie. Een ticket gemaakt voor zending niet ontvangen en hoe ik kan traceren. Heheh wel slordig hoe ze informatie doorgeven en afhandelen.

[...]
Ik wacht wel even tot maandag, het kan immers nog gewoon bezorgd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teksetter
Ooh ja. Dat kan zeker. Ik heb het in ieder geval gevraagd hoe ik het moet tracken. Beetje vaak om een code te sturen dat niet te traceren is. Maar het kan net zo goed in verwerking zijn. Ze zeggen het is verstuurd. Maar het is nog niet op voorraad. Is ook een slim stap.
HallonRubus schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 21:46:
[...]

Ik wacht wel even tot maandag, het kan immers nog gewoon bezorgd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teksetter
Ik geeft even reactie van Lightinthebox door mbt levertijden. Op website en tijdens bestelling gekozen voor: VERZENDMETHODE: Postverzending - met tracking (10 - 14 werkdagen). Nu blijkt dat het 38 dagen kan duren. Dus lekker wachten. Volgende keer een EU locatie kiezen voor levering denk ik. Maar jah. Ik mag ook niet klagen. Het is ruim 60 euro goedkoper dan in de winkel hier in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Nu online
Vorige week heb ik het toestel besteld op Banggood.
Enkele minuten later krijg ik een e-mail waarin ze zich verontschuldigen voor het annuleren van het order. De reden van het annuleren is mij ongekend.
Ik bestel hierdoor het toestel opnieuw.
Nu zie ik dat er 2 toestellen op weg zijn naar hier en dat het geld 2x van mijn rekening gegaan is...

Als iemand interesse heeft in een gold versie, laat maar weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HallonRubus
Ja hoor, kan eindelijk mijn order tracken, wat blijkt, het is nog in Hong Kong... Eind deze week moet het dan toch echt in huis zijn.

edit: ligt ook alweer twee dagen bij DHL in Hong Kong vast. ;(

[ Voor 20% gewijzigd door HallonRubus op 29-11-2017 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik kan hem nu ook tracken. Die van mij is nog pre-advised maar er zit in elk geval beweging in.
Hopelijk met al die drukte nu met de aankomende feestdagen nog wel dit jaar in huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HallonRubus
Precies hetzelfde verhaal als hier: RolfLobker in "DHL vraagt (teveel) geld voor afleveren pakket"

Geen transportkosten opgegeven, standaardtarief van DHL is meer dan €100, dus ik betaal €21 extra btw. Net gebeld naar 088-1004242 en als ik de factuur mail wordt het wellicht nog aangepast.

Edit: DHL heeft het nu van €55naar €40 bijgesteld

Volgens hun track en trace moet het uiterlijk maandag 4 december geleverd zijn bij mij.

[ Voor 17% gewijzigd door HallonRubus op 30-11-2017 16:57 ]

• HowlingMad
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-09 11:46
HowlingMad schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 16:57:

Vandaag de foon mogen ontvangen! Heeft in het totaal 4 werkdagen geduurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmilianSpo
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-06-2024
Heb 'm besteld bij Banggood voor ongeveer 190 euro inclusief PDM wat maar 2,50 bedroeg dit keer. Heb hier posts gezien waar mensen met 22 euro PDM te maken hadden. Enig idee waar die prijsfluctuatie in PDM door komt? Zou zeggen dat het ligt aan het aantal pakketjes wat met extra kosten bij hun aangeschreven wordt.

Ook kan ik bij 17track niet met mijn nummer bij de bestelling zien waar het is, geeft bij mij dan 'Not Found' aan. Is al onderweg, heeft 2/3 dagen geduurd voordat ze 'm gingen verschepen. Iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:21
Geduld, geduld, geduld.

Vanaf het moment dat je een trackingnummer krijgt kan het best een paar dagen duren voor er uberhaupt wat gebeurt. Geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmilianSpo
Thralas schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 21:24:
Geduld, geduld, geduld.

Vanaf het moment dat je een trackingnummer krijgt kan het best een paar dagen duren voor er uberhaupt wat gebeurt. Geduld.
Ah, juist. Daar ging het niet om, meer dat het wel geregistreerd staat. Na verzending heb je bij de meesten dat er wel iets naar voren komt van 'Shipped' o.i.d. maar ik moet dus even wachten dat het geregistreerd staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kootje70
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 19:58
Mijn zoon wil er nu ook één. Is er nog een code voor een leuke korting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doane
25-11 bij geekbuying besteld. Order staat nog op processing. Paypalbetaling afgeschreven. Geen reactie op mail en chat. Watskeburt?

[ Voor 12% gewijzigd door Doane op 04-12-2017 09:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Binnetie
Doane schreef op maandag 4 december 2017 @ 09:43:
25-11 bij geekbuying besteld. Order staat nog op processing. Paypalbetaling afgeschreven. Geen reactie op mail en chat. Watskeburt?
Ga er dan maar vanuit dat er geen voorraad is of dat het zo druk i.v.m. feestdagen en mensen die nu bestellen voor kerst dat ze er nog niet aan toe gekomen zijn.

Ik heb 11 november bij Lightinthebox besteld en het is nog niet binnen. Verzendlabel is aangemaakt en sinds 27 november staat er: pre-advised. 22 November was de boel verzonden zag ik in de status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HallonRubus
Die van mij is eindelijk binnen (11-11 besteld). Moest nog €55 aan de koerier betalen, maar zou nog van Lightinthebox een deel terugkrijgen.

Leuk trouwens dat Lightinthebox er een adapter voor EU plug bij doet, maar mij lader heeft een Engelse plug die niet in de adapter past 8)7

[ Voor 39% gewijzigd door HallonRubus op 04-12-2017 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
HallonRubus schreef op maandag 4 december 2017 @ 19:51:
Die van mij is eindelijk binnen (11-11 besteld). Moest nog €55 aan de koerier betalen, maar zou nog van Lightinthebox een deel terugkrijgen.

Leuk trouwens dat Lightinthebox er een adapter voor EU plug bij doet, maar mij lader heeft een Engelse plug die niet in de adapter past 8)7
Dan ga ik dat ook krijgen, weet je ook hoe je dit probleem gaat oplossen? Een passende lader zoeken op hun site bijvoorbeeld? Heb het ook een keer gehad met iets anders en toen kreeg ik gratis een EU lader opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HallonRubus
Binnetie schreef op maandag 4 december 2017 @ 20:13:
[...]

Dan ga ik dat ook krijgen, weet je ook hoe je dit probleem gaat oplossen? Een passende lader zoeken op hun site bijvoorbeeld? Heb het ook een keer gehad met iets anders en toen kreeg ik gratis een EU lader opgestuurd.
Ik ga denk ik gewoon de lader van mijn oude telefoon gebruiken, maar ik hoop dat ze mij een nieuwe lader of adapter kunnen sturen later. Die Engels plug is sowieso erg lomp, ook al zou de goede adapter erbij zitten. Dat snelladen heb ik toch zelden wat aan, zeker met een telefoon die makkelijk een dag mee schijnt te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 21:24
Als tip voor jullie allemaal, sinds vandaag zijn Xiaomi telefoons ook officieel via Amazon Duitsland te verkrijgen. Bijvoorbeeld hier de A1:

https://www.amazon.de/Xiaomi-Mi-A1-gold-64Gb-Weiß/dp/B076FTDYFY/ref=sr_1_1?s=ce-de&ie=UTF8&qid=1512415280&sr=1-1&keywords=xiaomi+mi+a1

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Jassy schreef op maandag 4 december 2017 @ 20:22:
Als tip voor jullie allemaal, sinds vandaag zijn Xiaomi telefoons ook officieel via Amazon Duitsland te verkrijgen. Bijvoorbeeld hier de A1:

https://www.amazon.de/Xiaomi-Mi-A1-gold-64Gb-Weiß/dp/B076FTDYFY/ref=sr_1_1?s=ce-de&ie=UTF8&qid=1512415280&sr=1-1&keywords=xiaomi+mi+a1
Interessant maar ik zie 275 euro staan. Dan is in Nederland bestellen goedkoper. Volgens mij kost hij hier op dit moment 258 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Even een update van lightinthebox over een vraag over de verzending status van mijn zijde:
Bedankt om te winkelen bij ons. Uw pakket is momenteel nog onderweg naar zijn bestemming. Mogen we u er vriendelijk op wijzen dat voor deze bestelling Postverzending werd gekozen, wat onze goedkoopste verzendingsmethode is. De verzendingstermijnen zijn niet altijd tijdig en nieuwe trackingresultaten kunnen soms langzaam verschijnen. Ons postkantoor melde indien alles vlot verloopt, de pakketten binnen het beloofde verzendingstermijn geleverd worden. Echter bij slecht weer of andere onverwachte situaties kan de levering soms langer duren, meeste pakketten worden geleverd binnen de 38-40 dagen. Uw bestelling werd verzonden op 2017-11-22, het trackingnummer is rsxxxxxxxxnl. U kan het tracken op volgende link: https://www.17track.net/en/track?nums=rsxxxxxxxxnl Deze bestelling zal voor [2017-12-30] geleverd worden, wat 38 dagen na de verzendingsdatum is. We vragen u ook de trackingresultaten te volgen, als blijkt dat het pakket alreeds in uw land aangekomen is, reken dan nog een 10-tal dagen voor u het thuis ontvangt. De trackingresultaten kunnen iets later geupdate worden dan de werkelijke situatie, we vragen u vriendelijk te wachten op nieuwe updates. Het pakket zal spoedig geleverd worden. Uw geduld en begrip worden door ons zeer gewaardeerd. Met vriendelijke groet, CustomerService lightinthebox.com klantendienst
Wel vreemd want tijdens het bestellen werd aangegeven dat er 10-14 werkdagen nodig waren na verzending.

We wachten rustig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 21:24
Binnetie schreef op maandag 4 december 2017 @ 20:32:
[...]

Interessant maar ik zie 275 euro staan. Dan is in Nederland bestellen goedkoper. Volgens mij kost hij hier op dit moment 258 euro.
Oké, ik moet eerlijk zeggen dat ik mij niet in de prijzen heb verdiept, ik kwam dit bericht toevallig tegen. Je krijgt dan wel Amazon levertijden en service dus dat is misschien voor iemand de overweging waard.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _geenpunt_
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-04 20:49
Ik heb deze gezien:
https://www.geekbuying.co...rtphone-Black-387791.html
EUR 219.41

Goede deal of niet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Dat is afhankelijk of je evt zit te wachten op extra doaunekosten waar je je tegen kunt 'verzekeren' of niet. Ik heb hem bijv voor 182 euro besteld. Dan vanuit China, hij was door de drukte compleet uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HallonRubus
Gewoon niet uit China bestellen, neem een uit een EU warehouse.

Heb je geen wachttijd, invoerkosten en gewoon een EU oplader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Dat is hat makkelijkste maar niet de goedkoopste manier. Het is aan de koper om die afweging te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cujo74
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 18:14
EU warehouse heeft voor mij inmiddels wel een pre, recentelijk 3 telefoons besteld, 1 maal bij Lightinthebox op 11/11 een Mi A1 besteld en daar nog steeds op aan het wachten, sinds 27-11 pre-advised. Nog de vraag of hier dus invoerkosten overheen komen, wel verzekering maar toch.

Daarna op 24 november bij Geekbuying een Redmi Note 4X 3gb/32gb besteld via warehouse in Duitsland en die was met 3 dagen binnen. Op 25 november ook bij Geekbuying via warehouse Spanje een Redmi Note 4 4GB/64GB besteld en die was met 4 dagen binnen. Beide zonder invoerkosten.

Het is nog steeds een persoonlijke keuze/afweging maar gezien kleine risico op naheffingen en snelle levertijd heeft een EU warehouse bij dit soort goederen toch wel mijn voorkeur inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie de Xiaomi Mi A1 64GB (Officiële Internationele Versie) nu ook op *knip* spam. staan voor 201 Euro.
Verzending vanuit Duitsland. Verzendkosten heb ik opgevraagd, 2,17 Euro met UPS, dat zijn de kosten niet.
Denk er serieus over deze te kopen garantie is echter 12 maanden.

[ Voor 4% gewijzigd door rens-br op 10-01-2018 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Verwijderd schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 11:15:
Ik zie de Xiaomi Mi A1 64GB (Officiële Internationele Versie) nu ook op *knip* spam. staan voor 201 Euro.
Verzending vanuit Duitsland. Verzendkosten heb ik opgevraagd, 2,17 Euro met UPS, dat zijn de kosten niet.
Denk er serieus over deze te kopen garantie is echter 12 maanden.
12 maand is te weinig, de economische levensduur van een smartphone is veel langer. Op de site van Consuwijzer wordt daar meer uitleg over gegeven.

[ Voor 2% gewijzigd door rens-br op 10-01-2018 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:13

KrazyJay

Cujo74 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 09:09:
EU warehouse heeft voor mij inmiddels wel een pre, recentelijk 3 telefoons besteld, 1 maal bij Lightinthebox op 11/11 een Mi A1 besteld en daar nog steeds op aan het wachten, sinds 27-11 pre-advised. Nog de vraag of hier dus invoerkosten overheen komen, wel verzekering maar toch.

Daarna op 24 november bij Geekbuying een Redmi Note 4X 3gb/32gb besteld via warehouse in Duitsland en die was met 3 dagen binnen. Op 25 november ook bij Geekbuying via warehouse Spanje een Redmi Note 4 4GB/64GB besteld en die was met 4 dagen binnen. Beide zonder invoerkosten.

Het is nog steeds een persoonlijke keuze/afweging maar gezien kleine risico op naheffingen en snelle levertijd heeft een EU warehouse bij dit soort goederen toch wel mijn voorkeur inmiddels.
Cujo74, dan ga ik even van uit dat je zowel de Redmi Note 4 4GB/64GB en de Mi A1 hebt vastgehad en kunnen vergelijken. Wat is het verschil tussen de twee in gebruikerservaring? Met name dan batterij, scherm (vind de A1 te koel, echter wel scherp en helder met een goed contrast), en de camera? Welke van de twee werk je liever mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HallonRubus
Binnetie schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 17:17:
[...]

12 maand is te weinig, de economische levensduur van een smartphone is veel langer. Op de site van Consuwijzer wordt daar meer uitleg over gegeven.
Garantie van telefoons is sowieso om te huilen, terug sturen, 4 weken kwijt en dan krijg je hem in nog slechtere staat terug. Binnen 12 maanden moeten serieuze fabrieksdefecten toch wel zichtbaar zijn, en na die termijn kun je kleine onderdelen net zo goed zelf vervangen (luidspreker, batterij etc.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cujo74
KrazyJay schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 18:01:
[...]

Cujo74, dan ga ik even van uit dat je zowel de Redmi Note 4 4GB/64GB en de Mi A1 hebt vastgehad en kunnen vergelijken. Wat is het verschil tussen de twee in gebruikerservaring? Met name dan batterij, scherm (vind de A1 te koel, echter wel scherp en helder met een goed contrast), en de camera? Welke van de twee werk je liever mee?
MI A1 dus nog niet ontvangen, kan nog wel eens paar weken duren. Redmi Note 4 is/was Sinterklaas kado voor dochterlief deze avond, kan ik nu dus pas mee gaan spelen. Ik laat nog wel even van me horen in de afzonderlijke juiste topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HallonRubus
Binnetie schreef op maandag 4 december 2017 @ 20:13:
[...]

Ik krijg van Lightinthebox een UK naar EU plug adapter kostenloos nagestuurd. In de tussentijd gebruik ik gewoon de lader van mijn oude telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:03
UK lader met ook nog een adapter eraan is iets dat je niet moet willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nekronek0
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-07 17:32
Hmz, ik heb op Black Friday (24-11) een Xiaomi mi Ai1 besteld op ibuygou (EU warehouse), maar nog niks gehoord, ook niet over een verzending. Ik snap dat het druk was en dat het een redelijk goede deal was (185 euro). Iemand anders hier ook een bestelling gedaan op ibuygou EU warehouse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HallonRubus
ASW1 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 11:36:
UK lader met ook nog een adapter eraan is iets dat je niet moet willen hebben.
Is gewoon hetzelfde als een US adapter, er lijkt geen fuse in de adapter te zitten, en de 'aardepin' is van plastic. Wel lelijk natuurlijk, maar jammer dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOsman
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 10:52
Nekronek0 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 12:09:
Hmz, ik heb op Black Friday (24-11) een Xiaomi mi Ai1 besteld op ibuygou (EU warehouse), maar nog niks gehoord, ook niet over een verzending. Ik snap dat het druk was en dat het een redelijk goede deal was (185 euro). Iemand anders hier ook een bestelling gedaan op ibuygou EU warehouse?
stuur bericht naar ibuygou ze reageren heel snel
ik denk dat ze niets op voorraad hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
Heeft Gearbest iets tegen Dounakosten? iemand enig idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Binnetie
MrOsman schreef op woensdag 6 december 2017 @ 21:18:
Heeft Gearbest iets tegen Dounakosten? iemand enig idee?
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasz
pasz schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 09:32:
Zo. Black Friday.

Zo. Binnen. Zonder extra kosten ! Hoera!

woei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nekronek0
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-07 17:32
MrOsman schreef op woensdag 6 december 2017 @ 17:29:
[...]

stuur bericht naar ibuygou ze reageren heel snel
ik denk dat ze niets op voorraad hebben :)
Ik heb vanochtend bericht gekregen dat ie onderweg is ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HallonRubus
pasz schreef op woensdag 6 december 2017 @ 22:20:
[...]

Zo. Binnen. Zonder extra kosten ! Hoera!
€60 meer betaald dan jij ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
Ben benieuwd wat Oreo mee brengt op Mi A1? Heeft iemand de beta al mogen ontvangen?
Zijn er nieuwe opties? zijn de bugs hiermee weggepoetst?

[ Voor 134% gewijzigd door MrOsman op 07-12-2017 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
MrOsman schreef op donderdag 7 december 2017 @ 18:33:
Ben benieuwd wat Oreo mee brengt op Mi A1? Heeft iemand de beta al mogen ontvangen?
Zijn er nieuwe opties? zijn de bugs hiermee weggepoetst?
Daarvoor moet je in het ervaringen topic zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
Binnetie schreef op donderdag 7 december 2017 @ 19:14:
[...]

Daarvoor moet je in het ervaringen topic zijn...
Oeps ik dacht dat ik in ervaringen topic zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 15:57
Mijn toestel (gouden versie incl. eu-lader en verloopstekker?!) via Lightinthebox bijna maand (op 1 dag na) onderweg geweest. Tevens douanekosten a €47,98, maar deze worden vergoed door de verzekering va LiTB.

Eerdere toestel (zwarte versie) via BG met PDM was sneller en geen kosten, maar niet on tevreden met lightinthebox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
Mvdbeld schreef op donderdag 7 december 2017 @ 21:41:
Mijn toestel (gouden versie incl. eu-lader en verloopstekker?!) via Lightinthebox bijna maand (op 1 dag na) onderweg geweest. Tevens douanekosten a €47,98, maar deze worden vergoed door de verzekering va LiTB.

Eerdere toestel (zwarte versie) via BG met PDM was sneller en geen kosten, maar niet on tevreden met lightinthebox.
Lightinthebox duurt altijd lang en altijd extra kosten :) heb ik ook gehad met ander spul :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Hier ook een update van Lightinthebox:

08-12-2017 11:16 The item has been processed in the country of destination - NETHERLANDS
27-11-2017 02:50 The item is pre-advised

11-11 besteld, ik krijg voor 18 euro tegoedbonnen waar ik wel iets leuks mee kan vinden op de site.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poumelie
  • Laatst online: 11-09 21:45
26-11-2017 Xiaomi Mi A1 Black besteld bij Geekbuying, met de GEEKBUY20 code voor 20% korting.
Vanuit IT warehouse. Alle opties voor verzending/verzekering aangevinkt.

Subtotal: EUR 203.03
Shipping Cost: EUR 3.76
Shipping Insurance: EUR 1.68
Coupon Discount: -EUR 16.92
Total: EUR 194.09

26-11 besteld, 29-11 verzonden en 30-11 in huis.

Nu wil ik er nog een bestellen, maar dan de gold versie. De prijs is inmiddels gestegen naar 220 en de GEEKBUY20 werkt ook niet meer, dat maakt het geheel toch wel tussen de 20-30 euro duurder.

Edit: zoals altijd op het moment dat je gaat vragen kom je zelf achter je antwoord. O-)
Vond ineens een kortingscode die werkt bij Banggood. Mijn voorkeur lag bij een EU warehouse ivm invoerkosten ontwijken maar ik lees nog geen slechte ervaring over PDM en daarom durf ik het aan.

Xiaomi Mi A1 Gold
Discount Coupons: 12BGxma1 :€-15.70
Sub-Total:€196.23
Priority Direct Mail:€2.50
Total:€183.03

Prima prijs, ben benieuwd! Zal even laten weten wanneer hij binnen is. Daarna kan ik mij naar de andere topics verplaatsen :*)

[ Voor 60% gewijzigd door Poumelie op 10-12-2017 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
Poumelie schreef op zondag 10 december 2017 @ 11:01:
26-11-2017 Xiaomi Mi A1 Black besteld bij Geekbuying, met de GEEKBUY20 code voor 20% korting.
Vanuit IT warehouse. Alle opties voor verzending/verzekering aangevinkt.

Subtotal: EUR 203.03
Shipping Cost: EUR 3.76
Shipping Insurance: EUR 1.68
Coupon Discount: -EUR 16.92
Total: EUR 194.09

26-11 besteld, 29-11 verzonden en 30-11 in huis.

Nu wil ik er nog een bestellen, maar dan de gold versie. De prijs is inmiddels gestegen naar 220 en de GEEKBUY20 werkt ook niet meer, dat maakt het geheel toch wel tussen de 20-30 euro duurder.

Edit: zoals altijd op het moment dat je gaat vragen kom je zelf achter je antwoord. O-)
Vond ineens een kortingscode die werkt bij Banggood. Mijn voorkeur lag bij een EU warehouse ivm invoerkosten ontwijken maar ik lees nog geen slechte ervaring over PDM en daarom durf ik het aan.

Xiaomi Mi A1 Gold
Discount Coupons: 12BGxma1 :€-15.70
Sub-Total:€196.23
Priority Direct Mail:€2.50
Total:€183.03

Prima prijs, ben benieuwd! Zal even laten weten wanneer hij binnen is. Daarna kan ik mij naar de andere topics verplaatsen :*)
Banggood vaak besteld met PDM :) nooit problemen gehad ook niet met Ibuygou.com daar betaal je wel wat meer voor ma goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
Bestelling uit spanje kan je dan ook problemen krijgen met Douna?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 22:11
MrOsman schreef op zondag 10 december 2017 @ 21:58:
Bestelling uit spanje kan je dan ook problemen krijgen met Douna?
Nee, Spanje is een EU land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmilianSpo
Hallo allen,

Vandaag een update in de tracker gekregen dat het pakket verwerkt is in Nederland. Nu is mijn vraag: waar vind ik het binnenlandse trackingnummer?

Bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patjuh1
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:07

14 x 360WP ZO @GW4200D-NS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Die gebruik ik ook, maar daar vind ik niet het binnenlandse trackingnummer. Die van mij is sinds 8 december in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patjuh1
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:07
dan zal hij nog ergens (douane) blijven steken

14 x 360WP ZO @GW4200D-NS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Dat denk ik ook, zou verder niet weten welke instantie hem tegenhoud. Dus ik denk dat de douane er nog het zijne van gaat vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De zwarte A1 kost op *knip* spam. 214,99 Euro.
Komt vanuit Duitsland dus geen douane.
Misschien iets voor degene die er een willen aanschaffen.

[ Voor 8% gewijzigd door rens-br op 10-01-2018 15:16 ]

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19
Gekocht vorige vrijdag op Geekbuying in spanje (rose gold - 219 euro - one time coupon van 15% gekregen via chat + 9 euro shpping kwam op 196 euro)
Maandag shipped met mrw.es maar nog steeds geen update buiten 'departure'. Iemand al ervaring met deze shipper?

• Cujo74
dafz0r schreef op donderdag 14 december 2017 @ 10:03:
Gekocht vorige vrijdag op Geekbuying in spanje (rose gold - 219 euro - one time coupon van 15% gekregen via chat + 9 euro shpping kwam op 196 euro)
Maandag shipped met mrw.es maar nog steeds geen update buiten 'departure'. Iemand al ervaring met deze shipper?
Yup, eind november een Redmi Note 4 besteld bij ze, ook via Spanje warehouse en die was na shipped melding na 4 dagen binnen. Tussentijds verder geen statusveranderingen meer ontvangen.

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19
Cujo74 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 10:57:
[...]

Yup, eind november een Redmi Note 4 besteld bij ze, ook via Spanje warehouse en die was na shipped melding na 4 dagen binnen. Tussentijds verder geen statusveranderingen meer ontvangen.
thx voor de info! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik zie na een week stilte ineens dit:
Afbeeldingslocatie: https://s6.postimg.org/uqci4p4ht/delivery.jpg

Maar er is niemand geweest en ook geen briefje in de bus. Dus ik ben eens ingelogd in mijn PostNL account en ik zie dat hij is afgeleverd bij een PostNL punt in de buurt met het verzoek of ik €48,65 wil betalen.
Vraag me alleen even af hoe ik nu kan bewijzen dat ik het pakketje van mij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HallonRubus
Binnetie schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 15:40:
[afbeelding]
Adres noemen, en je ID geven die overeen moet komen met de geaddresseerde, net als met elk ander pakketje lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teksetter
Zeker besteld bij Lightinthebox. Ik heb zelfde situatie. Zag net een update met de tracking code. Ook geen briefje niets. Zo te zien moet ik ook die extra duane kosten dokken. Jammer. Wel verzekering hier tegen genomen. Ik hoop dat ik het terug kan krijgen. Even morgen met de postnl bellen. Geen kaartje niets in de brieven bus. Ik denk die mannetje doet alsof hij is geweest. PostNL account nagekeken. Yup bijna 49 euro erbij betalen. Nooit meer Lightinthebox. Geen EU warehouse gebruiken.
Binnetie schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 15:40:
[afbeelding]

Maar er is niemand geweest en ook geen briefje in de bus. Dus ik ben eens ingelogd in mijn PostNL account en ik zie dat hij is afgeleverd bij een PostNL punt in de buurt met het verzoek of ik €48,65 wil betalen.

[ Voor 5% gewijzigd door teksetter op 15-12-2017 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Bij mij is het gelukt. Pakketje opgehaald en met ID meegenomen. Direct een claim ingediend om de invoerkosten terug te krijgen. Ticket aangemaakt dat ik een EU charger wil want de EU plug past niet zoals eerder is aangegeven en dat met de aankomst van de telefoon ik een tegoed zou krijgen van 10%.
Haha gelijk de Chinezen om de oren slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik heb de invoerkosten zondag al retour gekregen.
De 10% tegoedbonus is wel een beetje een wassen neus:
BonusTegoed zal binnen 2 dagen beschikbaar zijn onder Mijn Tegoed & Bonustegoed.
1. Dit Bonustegoed is te vinden in Mijn Account: Mijn Tegoed & Bonustegoed
2. De vervaldatum is [3 months] vanaf vandaag.
3. De totaalprijs voor alle producten moet 2x HOGER zijn dan de bonus waarde.
4. De betalingsvaluta moet identiek zijn aan de Bonustegoedvaluta.
5. Het verschijnt automatisch tijdens het betalingsproces als wordt voldaan aan de eis.
6. Bonustegoed kan niet worden opgenomen of vervangen door een terugbetaling in contanten.
De UK lader kunnen ze niet omruilen voor een EU lader. Ze boden aan om mij 5 euro terug te storen op mijn Paypal-account. Daar heb ik maar voor gekozen. De 2A lader van mijn vorige telefoon voldoet ook, dus zo heel erg is het ook weer niet.

[ Voor 15% gewijzigd door Binnetie op 19-12-2017 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HallonRubus
Binnetie schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 15:13:
Ik heb de invoerkosten zondag al retour gekregen.
De 10% tegoedbonus is wel een beetje een wassen neus:

[...]

De UK lader kunnen ze niet omruilen voor een EU lader. Ze boden aan om mij 5 euro terug te storen op mijn Paypal-account. Daar heb ik maar voor gekozen. De 2A lader van mijn vorige telefoon voldoet ook, dus zo heel erg is het ook weer niet.
Dan hebben ze mij wel heel karig af laten druipen: invoerkosten wouden ze niet vergoeden (kon namelijk geen verzekering kiezen op dat moment), en voor de adapter gaan ze alleen een UK naar EU stopcontactadapter sturen (waarde: $1), maar geen nieuwe lader. En plus nog een verzendduur van 3 weken ipv 5 werkdagen zoals aangegeven.

Misschien omdat ik voor het eerst bij lightinthebox had besteld, in ieder geval ook voor het laatst.

[ Voor 4% gewijzigd door HallonRubus op 19-12-2017 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik heb ook voor het eerst besteld. Toen ik aangaf dat er mensen 10% aan tegoed kregen terwijl ik maar 5% kreeg werd het direct aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EH99
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-08 13:35
Ik ga hem daar nu bestellen, eens zien hoe het afloopt. _/-\o_
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 15:46:
De zwarte A1 kost op Geekmaxi 214,99 Euro.
Komt vanuit Duitsland dus geen douane.
Misschien iets voor degene die er een willen aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@EH99 Ben ook benieuwd.
Hoop dat je hem snel in huis hebt. Het is een mooi toestel.

• The_Duke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:30

The_Duke

ho gek!

Ik heb mijn A1 ook bij Geekmaxi besteld. Verzenden duurde 2 dagen waarna UPS het binnen 2 dagen heeft bezorgd. Netjes een EU lader en een gratis screenprotector van glas. Ik ben zeer tevreden.

• EH99
Ik heb al een track code, voor het einde van vrijdag moet hij binnen zijn. Kan ik er mooi mee onder de kerstboom :+
Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2017 @ 17:01:
@EH99 Ben ook benieuwd.
Hoop dat je hem snel in huis hebt. Het is een mooi toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EH99
De Xiaomi Mi A1 is hier ook vrijdag bezorgt. Twee dagen verzend tijd, en zonder bij betaling binnen vanuit Geekmaxi. Dank voor jou tip Mckklink!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@EH99 Graag gedaan. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
  • Laatst online: 06-09 16:09
Hoe zit het met garantie en eventuele retour kosten bij EU warehouse?
Krijg je netjes een retourbon (dus geen verzendkosten) als je je smarphone retour moet sturen voor een defect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Ik heb zelf al een paar maanden terug de zwarte Mi A1 gekocht bij Banggood, maar nu wilt mijn vrouw er ook een in plaats van haar Mi4.

Uiteraard wilt ze een roze, en natuurlijk verkoopt Banggood die niet. Een roze hoesje is niet voldoende 8)7 :').

Iemand goede ervaringen met HonorBuy ? Of alternatieve, goede shops waar ze wel nog de roze verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 06:22
De_Bastaard schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 21:12:
Ik heb zelf al een paar maanden terug de zwarte Mi A1 gekocht bij Banggood, maar nu wilt mijn vrouw er ook een in plaats van haar Mi4.

Uiteraard wilt ze een roze, en natuurlijk verkoopt Banggood die niet. Een roze hoesje is niet voldoende 8)7 :').

Iemand goede ervaringen met HonorBuy ? Of alternatieve, goede shops waar ze wel nog de roze verkopen?
Aub:

https://www.geekmaxi.com/...id-363.html#/8-kleur-roze

Vorige week zondag besteld en afgelopen vrijdag binnen 8) (een zwarte)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:32
Binnetie schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 22:27:
Bij mij is het gelukt. Pakketje opgehaald en met ID meegenomen. Direct een claim ingediend om de invoerkosten terug te krijgen. Ticket aangemaakt dat ik een EU charger wil want de EU plug past niet zoals eerder is aangegeven en dat met de aankomst van de telefoon ik een tegoed zou krijgen van 10%.
Haha gelijk de Chinezen om de oren slaan.
Is dat echt mogelijk om je geld (douanekosten) terug te vorderen? Zo ja hoe dan waar moet dat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
theduke1989 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 06:10:
[...]

Is dat echt mogelijk om je geld (douanekosten) terug te vorderen? Zo ja hoe dan waar moet dat gebeuren.
Ja is echt mogelijk, anders zou ik het hier ook niet zeggen.
Je moet er wel een verzekering bij afsluiten tijdens het bestellen. Die was iets van 2 euro ofzo.
Dat kan als je het artikel in je mandje gooit en dan de bestelling verder wilt afhandelen. Je hebt dan de opties om de verzendmethode te kiezen en de verzekering: Add duty & tax insurance to your order
Ik zie nu dat ze versneld verzenden voor en verzekering €13,- kost. Maar dat wisselt met de dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
  • Laatst online: 06-09 16:09
Cowboy_Henk schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 08:02:
Hoe zit het met garantie en eventuele retour kosten bij EU warehouse?
Krijg je netjes een retourbon (dus geen verzendkosten) als je je smarphone retour moet sturen voor een defect?
Niemand? Hoeveel jaar garantie heb je trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hidde212
  • Laatst online: 09:12

hidde212

Free your mind...

Ben ik gek of kun je deze Mi A1 64GB via mobiel.nl bij Ben bestellen voor €204 i.c.m. abonnement (dus €8.50 per maand en geen BKR registratie)?

Zie hier. Dat zijn bijna chinese prijzen met Nederlandse service. Ik kan tot zover nog geen spreekwoordelijke addertjes ontdekken.

...and your ass will follow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 11:09
De addertjes zijn de aansluitkosten en thuiskopieheffing. In totaal 230,64. Dan is weliswaar 38 euro minder dan de losse toestelprijs bij mobiel.nl, maar dan zit je ook nog vast aan minimaal 168 euro aan abonnementskosten. Als je toch al van plan was om een Ben abonnement af te sluiten is het wel een goede deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robje007
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 09-03-2022
Na 18:00 krijg ik vanavond mijn Mi A1 binnen. Ik heb hem wel besteld in NL ondanks de (fors) hogere prijs. Ik durf nog niet zo goed met zo'n groot bedrag in China te bestellen. Desondanks ik ben benieuwd wat hij gaat doen straks :)
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste