Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:19
timbe schreef op zondag 2 september 2018 @ 12:10:
Ik kwam deze actie tegen bij Banggood.
Mi A1 64gb voor 154euro.
Lijkt me een goede actie toch?

Weet iemand nog een werkende actie code bij Banggood?
Je kan deze proberen "BGA164BMY" vergeet niet PDM de selecteren als verzendwijze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timbe
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:33
Mvdbeld schreef op zondag 2 september 2018 @ 16:54:
[...]

Je kan deze proberen "BGA164BMY" vergeet niet PDM de selecteren als verzendwijze.
Als ik het goed begrijp betaal je bij Priority Direct Mail 6,95 maar ben je er zeker van dat je geen btw betaald?
Staat dit ergens vermeld op de site van Banggood?

• m2dekker
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-06 16:08
timbe schreef op zondag 2 september 2018 @ 18:18:
[...]
Als ik het goed begrijp betaal je bij Priority Direct Mail 6,95 maar ben je er zeker van dat je geen btw betaald?
Staat dit ergens vermeld op de site van Banggood?
Dit is wat de site van Banggood vermeld over dit onderwerp.
Tariff insurance
Function:

If the Customs Agency imposes import duties on an order covered by tariff insurance, you will receive full reimbursement of the duties or of your order.
Please send us all the documents you received from your local Customs agency in order to provide you with an invoice or other documents.
Orders with tariff insurance:
If the Customs Agency imposes import duties on an order covered by the tariff insurance, you will receive a refund of any duties you paid.
If the Customs Agency destroys, detains, or returns an order covered by tariff insurance, you will receive a full refund of your order.
The following fees are not included in the tariff:
Processing costs (customs handling fees, courier processing fees, administrative fees, etc.)
We will arrange your refund within 1 business day after receiving a copy of the receipt and documents the customs agency of your country has sent you.
Orders without a tariff insurance:
If your order is not covered by the tariff insurance you paid, you will not be eligible for a refund of its import duties.
Ik heb dit bij de bestelling van mijn Xiaomi Mi A1 een paar maanden geleden niet gedaan en in mijn geval nergens "last" van gehad...

Common sense is so rare, it should be classified as a super power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mangodaan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-04 12:30
nsa1984 schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 21:43:
[...]

Nee ik heb hem net als mijn eerste via banggood.com besteld, en gebruik gemaakt van de kortingscode BGA164BMY ter ere van de lancering van de Xiaomi Mi 8. Ik kwam uit op 137e12 met free shipping zonder extra's. Daar zou theoretisch nog 30euro aan btw bij op kunnen komen en een 10e aan douane handelingskosten.
Ik heb hem met de bovenstaande kortingscode besteld op 28 augustus voor 146,72€ incl. PDM shipping. 6 september had ik hem binnen zonder extra kosten. Wilde hem op 30 aug ook voor mijn vriendin bestellen, maar toen deed de kortingscode het helaas niet meer.

Ben erg tevreden met het toestel, alleen is de batterijduur iets korter dan gehoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1336826

*knip*. Dit hoort hier volgens mij niet thuis.

[ Voor 84% gewijzigd door rens-br op 11-02-2020 12:12 ]

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste