Hoeveel GB hebben deze dan? Want ik zag ze daar ook goedkoop maar bleek de 32GB te zijn.
Bij Geekbuying moet je eerst een account aanmaken als je verder wil met bestellen. Ik zag hem daar voor 182 euro maar er komt altijd nog wat bij als je de 'verzekering' voor invoer kosten wilt hebben.
De global versie heeft band 20. Dat staat ook op de pagina waar de link naar toe verwijst.
Overigens nog een tip waar iemand misschien wat aan heeft. Via cashbackxl krijg je 10% korting. Waar andere sites bepaalde categorieën uitsluiten (zoals telefoons bijvoorbeeld) staat er niks op hun site vermeld. Dat werkt in het voordeel als je daar je cashbackxl wilt claimen.
Ik heb alleen met creditcard besteld, via cashbackxl moet je met ideal betalen (dat kan bij lightinthebox). Wordt hij niet geregistreerd dan kan je zo een claim indienen dat hij alsnog wordt geregistreerd.
Overigens werken of werkten veel coupons niet omdat het verkochte product een product in de aanbieding was en dan golden coupons niet. Misschien dat ze na de Singles Day wel werken. Bij veel China sites is het t/m vandaag.
[
Voor 21% gewijzigd door
Binnetie op 12-11-2017 19:36
]