Verkleinde images op GoT - flikkeringen

Pagina: 1
Acties:

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Topicstarter
Sinds een tijdje valt me iets raars op in het forum.

Bij afbeeldingen die verkleind worden weergegeven (dus met de bekende rode balk eronder), krijg ik flikkeringen in de foto te zien.

Ik heb ter test gekeken of ik dit kan reproduceren op andere sites, Google images of dat het aan de afbeelding zelf ligt.

PVC vloer, ervaringen mee?
CJ's AMD Radeon Info & Nieuwsdiscussietopic - Deel 143

Bij deze pagina's zie ik bijvoorbeeld bij elk plaatje flikkeringen in lichte vlakken in het plaatje. De rest van de pagina is geheel rustig, en als ik op de afbeelding druk, en deze open in een pop-up venster, en deze over de afbeelding sleep, dan zie ik 0 flikkeringen. Het ligt dus niet aan de afbeelding. Het lijkt me ook sterk dat mijn monitor alleen een afwijking vertoont op geresizede plaatjes op GoT. Dit euvel komt namelijk puur en alleen voor op GoT, en op geen enkele andere site. Ik kan elk plaatje op exact dezelfde plaats weergeven als de embedded, verkleinde images, zonder enkele flikkering.

Kan dit komen door de manier waarop de afbeeldingen verkleind worden weergegeven?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:51
Welke browser gebruik je? En komt het met alle browsers voor?

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-11 21:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

En kan je er een videocapture van maken?

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:58

Compizfox

Bait for wenchmarks

Met @Hero of Time, probeer een capture te maken en kijk of het daar ook op voorkomt. Zo niet, dan is het iets met je monitor.

Als je nog VGA gebruikt zou het iets met de clock en phase te maken kunnen hebben (zie www.lagom.nl/lcd-test/clock_phase.php).

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• Jeroenneman

Jeroenneman

Topicstarter
Op een videocapture is niks te zien. (Tenminste, niet met GameDVR van Windows).

In Edge merk ik geen bijzonderheden, met exact dezelfde pagina's open. Gek genoeg heb ik wel iets opgemerkt. Zodra ik Chrome resize, dan stopt het flikkering. Maak ik de tab dan weer fullscreen, nog steeds geen flikkerin. Maar zodra ik de pagina herlaadt, dan instant flikkeringen in de afbeeldingen.

Scherm is een Dell U2417H via miniDP. Nog steeds is GoT de enige pagina waar ik deze eigenaardigheden merk bij afbeeldingen.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-10 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

@Jeroenneman Zet hardware acceleration eens uit in Chrome, ter test?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Jeroenneman

Jeroenneman

Topicstarter
Dat lijkt niet uit te maken. Ik heb de afgelopen tijd wat vaker met Edge erbij gebrowsed, en daar lijkt het altijd goed te gaan. Het ligt echt aan de combo GoT en Chrome. Geen enkele andere website weet plaatjes zo te laten flikkeren. En zodra ik het venster resize, weg flikkering. En popup venster exact op het flikkerende plaatje leggen? Geen flikkering zichtbaar in het popup plaatje.

Erg apart.

Pagina: 1