Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Nou ja, bij gebrek aan een vingerprint scanner is het inderdaad wel handig om een telefoon te hebben die ook in het donker via je gezicht kan unlocken. Dat dit 600 euro extra kost, tja, innovatie mag wat kosten, niet?Katmi schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:57:
[...]
Alsof die functie de extra 600 euro waard is tov wat de S8 momenteel op Amazon kost
Of betaal jij 600 euro meer om je telefoon in het donker te unlocken met je ogen ? goed gaar
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Maar eens een nachtje over slapen. Ik denk dat ik nog een jaartje ga doen met mijn 7+
Duitsland, jankerd.

Haters everywhere but I don’t really care
''maar ja, als je dat terugrekent naar gebruik per dag over 2 jaar''.....

[ Voor 8% gewijzigd door _Bailey_ op 12-09-2017 21:00 ]
Ik zie 1159/1329
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Keek op /de/
Ik was al niet heel erg onder de indruk, maar dit gaat nergens meer over
En dan krijg je er niet eens een setje Airpods bij.Mar.tin schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:59:
€1329 euro voor een fucking telefoon.. allemachtig.
Maar eens een nachtje over slapen. Ik denk dat ik nog een jaartje ga doen met mijn 7+
"When you grow up your heart dies"
Ooh. Nou voor €10,- eet ik daar dan een Happy meal.
Thnx apple voor de gratis maaltijd
A person who never made a mistake never tried anything new.
En die uitstekende camera, tja ik vind dat ze dat toch wel eens hadden hadden kunnen verbeteren.
Feitelijk is een Note 8 ook te duur met een adviesprijs van 999 euro, maar die zakken redelijk snel in prijs, Apple doet bewust aan prijshooghouden...
Cogitationis poenam nemo patitur
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=xGc5-kI0Z8w&feature=youtu.be]
Ik kon het even niet laten
OkSteveWoz schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:59:
[...]
Vergeet het dan maar om buiten in de zon je iPhone X te unlocken.
Heel jammer dit, geldwolven.
Mooi toestel, belachelijke prijs.
[ Voor 28% gewijzigd door Zackito op 12-09-2017 21:02 ]
" iOS 11 is vanaf 19 september gratis te downloaden" volgens https://www.apple.com/nl/ipad-pro/Kafka schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:05:
Niks over ios11?
Japan:Donstil schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:01:
[...]
Ooh. Nou voor €10,- eet ik daar dan een Happy meal.
Thnx apple voor de gratis maaltijd
869/999
Die bewaren ze voor de XsNovadecasa schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:01:
Wel bijzonder dat de X maar in twee kleuren komt trouwens, ik had op z'n minst de rose gold verwacht. Wel bijzonder trouwens dat ze niet een 'jubileum' kleur maken.
En die uitstekende camera, tja ik vind dat ze dat toch wel eens hadden hadden kunnen verbeteren.
Je krijgt er wel earpods bij...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
MacBook Pro Retina 2015 | iPhone XR | iPad 2018 | Time Capsule | Apple TV 4th gen | Apple Watch Series 2 | AirPods
gratis!?cracking cloud schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:01:
[...]
" iOS 11 is vanaf 19 september gratis te downloaden" volgens https://www.apple.com/nl/ipad-pro/
WOW! dit praat de prijs voor de X goed
*gaat cc erbij pakken*
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Hij had zich zo makkelijk uit die FaceID faal kunnen praten door te zeggen dat het Tim's telefoon was.Danny.G schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:01:
Let's relive the moment, guys!
[video]
Ik kon het even niet laten
Houd gewoon je huidige iPhone.Deatheyee schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:03:
Ongelofelijk, eerst al met pijn in mijn hart een windows laptop gekocht omdat ik de nieuwe Macbooks belachelijk duur vond. Nu geldt dat ook voor de iPhone X. En toch wil ik niet overstappen naar een ander merk. Moeilijk dit! De iPhone 8 is geen optie voor mij, ik wil nu eenmaal het beste model kopen, en anders maar helemaal niet.
In Amerika kennen ze geen BTW maar Sales Tax.Xplosivv schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:02:
Voor iedereen die het over verschillen met de $ heeft, in Amerika verschilt de BTW per staat; ze geven dus de prijs zonder BTW aan. Hier in NL is het gewoon vast.
Ja, en $699,- omgerekend in EUR + BTW is: ....... EUR 698,43Xplosivv schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:02:
Voor iedereen die het over verschillen met de $ heeft, in Amerika verschilt de BTW per staat; ze geven dus de prijs zonder BTW aan. Hier in NL is het gewoon vast.
Afronding en euro/dollar koers hedge.Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:03:
[...]
zie later bericht, dan nog mis je 100 euro.
Ik weet van de tax in de US.
Oh, en $999,- is in EUR + BTW 997,-PWM schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:04:
[...]
Ja, en $699,- omgerekend in EUR + BTW is: ....... EUR 698,43
SUZ-SWM80VA2 + ERSD-VM2D + DJG 200 WPS - Tibber uitnodiging x34450jb
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
https://www.apple.com/nl/shop/buy-watch/apple-watch
Verwijderd
Vind het nogal veel.
Sowieso is voor mij de grens 700 euro. Meer geef ik niet uit aan een telefoon.
De tering jaFiber schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:03:
E1159,- klinkt toch wel heel erg anders dan USD999,-
256GB: 1329 euro
bron apple.nl
Na 10 jaar hetzelfde vind ik dat je drama maakt. Ik lees/hoor al 10 jaar dat concurrenten alles wat Apple doet allang kan en toch verkoopt Apple die oude namaak aan de lopende band.Moi_in_actie schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:57:
[...]
Wat voor drama? Het is puur een constatering en ik ben best teleurgesteld in Apple. Dat men heden ten dage niet meer zoals ten tijden van de iPhone 1 of iPhone 4 heel revolutionair kan zijn snap ik, maar van zo'n groot bedrijf als Apple verwacht ik toch iets meer dan "nadoen" wat de concurrentie al X maanden geleden deed en een paar emoji/AR gimmicks toevoegen.
Is mijn mening, net als dat jouw mening is dat het geen drama is blijkbaar. Teleurstelling mag, ik vind vooral jammer dat alles wat uitgelekt is klopte. Maar de iphoneX vind ik wel erg fraai. En duur. Heel duur.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Maar misschien hou ik m’n huidige iPhone nog een jaartje en kijk wat de XS (
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Nou voor 159,- betaal je als europeaan dus zelf je tweede jaar garantie
(ik ga zelf ook wel ff langs
Verwijderd
mooi op tijd gemeld, dank je wel voor al je moeitemarc3llos schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:05:
64GB: 1159 euro
256GB: 1329 euro
bron apple.nl

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Ja dat doen we 27okt/2novOMX2000 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:05:
Iemand al ergens gelezen of we in Nederland meedoen aan de pre-order?
iPhone 8 (Plus?) kan ook 4K @ 60FPS hèWhatsappHack schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:06:
Denk dat ik nog best wel eens die X kan gaan halen. Vind het een mooi ding met goede features. Alleen de prijs is wat aan de hoge kant. Dat 4K op 60FPS vind ik wel heel erg interessant, dat is wel uniek in een smartphone en ook verrekte mooi om te hebben.
Maar misschien hou ik m’n huidige iPhone nog een jaartje en kijk wat de XS () gaat doen.
Dus die 40 euro die het meer kost, op een bedrag van 1100 euro is de druppel?Phusebox schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:06:
Ik moet eerlijk bekennen, voor 999/1099 had ik hem meteen gekocht. Dit gaat mij nu ook te ver. Voor dat geld koop je heel wat andere leuke spullen.

39
Wel gedeeltelijk mee eens, dacht dat de Note 8 al een grens had overschreden.Geert1976 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:06:
als iemand nu nog die prijzen van Apple gaat goedpraten, krijgt op mijn kosten een gratis consult bij de psych hier bij mij om de hoek
(ik ga zelf ook wel ff langs)
Ja, zeker uniek: reviews: Sony Xperia XZ Premium - 4k en 960fps voor de liefhebberWhatsappHack schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:06:
Dat 4K op 60FPS vind ik wel heel erg interessant, dat is wel uniek in een smartphone en ook verrekte mooi om te hebben.
Dunne lijn dan bij jou. Als je toch al voor 999 euro in de markt bent voor een telefoon is die 159 euro ook niks meer toch?Phusebox schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:06:
Ik moet eerlijk bekennen, voor 999/1099 had ik hem meteen gekocht. Dit gaat mij nu ook te ver. Voor dat geld koop je heel wat andere leuke spullen.
Wel naar bv. Montana vliegen om geen sales tax te hebbenBasvanS schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:06:
$999 = EUR 835
1159-835= EUR324 (* 2 voor de vrouw)
Ticket = EUR 499
Gewoon retourtje boeken naar een sales tax vrije staat (Delaware bijvoorbeeld), dan ben je nog bijna goedkoper uit dan hem hier te bestellenFiber schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:03:
E1159,- klinkt toch wel heel erg anders dan USD999,-
Uiteraard.Kecin schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:07:
Passen er op de Apple Watch Series 3 ook bandjes van oudere edities?

Totdat de douane je stopt.LTVDKTW schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:08:
[...]
Gewoon retourtje boeken naar een sales tax vrije staat (Delaware bijvoorbeeld), dan ben je nog bijna goedkoper uit dan hem hier te bestellen
Het stomme is ook nog de nieuwe geheugengroottes. Eigenlijk is 128gb de sweetspot. 64GB is net te weinig als je regelmatig een foto'tje maakt. En 256 is weer te groot voor regulier gebruik.
Die prijzen zijn enorm, niet dat ik me erdoor laat tegenhouden ofzo hoor... maar alsnog.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Of Alaskamatthijst schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:08:
[...]
Wel naar bv. Montana vliegen om geen sales tax te hebben
Zo kun je elke prijs goedpraten..TJa. als je toch al 1159 wilde betalen is 1300 toch ook neit meer erg? etc, etc, etc.Fleximex schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:08:
[...]
Dunne lijn dan bij jou. Als je toch al voor 999 euro in de markt bent voor een telefoon is die 159 euro ook niks meer toch?
Dan liever Tokyo

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik bedoel 999 voor 64GB en 1099 voor 256 GB.Fietsbel schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:07:
[...]
Dus die 40 euro die het meer kost, op een bedrag van 1100 euro is de druppel?
64 GB is te weinig dus ben veroordeeld tot 1329 euro. Dat is 230 meer dan ik maximaal zou betalen.
En ja dat is meer dan 20%. Ik reken relatief niet absoluut.
Die is inmiddels ook al vier jaar oud, en nodig aan vervanging toe. Voorlopig houd ik hem nog
Gewoon de telefoon in je broekzak stoppen en geen haan die er naar kraait. Tenzij je heel erg graag het doosje wil hebben en ze toevallig jouw koffer er uit pikken bij een controle. Ik zou me daar niet echt druk om maken.
Ja maar hij twijfelt totaal niet bij 999 euro. Dus dan is 160 euro peanuts. Kijk als hij nou zei dat ie 999 euro nog wel net had gedaan. Maar dat zei hij niet.aicaramba schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:09:
[...]
Zo kun je elke prijs goedpraten..TJa. als je toch al 1159 wilde betalen is 1300 toch ook neit meer erg? etc, etc, etc.
Ik koop gewoon...... niet.
Sony A7 iv en wat recycled glas
Klinkt goed. Ben alleen benieuwd wat de douane er van vindt als die gloednieuwe iPhone in het bakje ligt bij de terugreis...LTVDKTW schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:08:
[...]
Gewoon retourtje boeken naar een sales tax vrije staat (Delaware bijvoorbeeld), dan ben je nog bijna goedkoper uit dan hem hier te bestellen

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ah, op die manier, dan krijg je inderdaad verwarring als je de helft postPhusebox schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:09:
[...]
Ik bedoel 999 voor 64GB en 1099 voor 256 GB.
64 GB is te weinig dus ben veroordeeld tot 1329 euro. Dat is 230 meer dan ik maximaal zou betalen.
En ja dat is meer dan 20%. Ik reken relatief niet absoluut.
39
Dit topic is gesloten.
In dit topic is de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet. Houd het gezellig, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.
Mocht je een nieuw 'ervaringen' topic willen openen voor de aangekondigde producten en/of diensten, neem dan eerst contact op met de moderators. Dit voorkomt dat meerdere mensen aan hetzelfde topic werken, en al je noeste arbeid voor niets is.