wist niet dat mn tenen zo veel konden krommen!
Denk dat apple graag wil dat je er wat airpods bij kooptNovarion schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:34:
“Ik kan je godverdomme niet verstaan”
*houd Watch tegen mond*
Daarna nooit meer mee gebeld.
Te onduidelijk met iig de series0
Heb jij niet iets van eczeem?
Daar zijn gewoon middeltjes voor, tegen de jeuk
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Zoals gebruikelijk bij een Keynote.@r!k schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:35:
Tenenkrommend filmpje
Ik neem aan dat ze in dat theater wel een extra antenne hebben zitten om het cellulair signaal te versterken 
Ze nemen niet het risico dat het mis gaat.
Ze nemen niet het risico dat het mis gaat.
[ Voor 16% gewijzigd door Fleximex op 12-09-2017 19:36 ]
Serie 2 werkt dat goed vind ikNovarion schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:34:
*houd Watch tegen mond*
A person who never made a mistake never tried anything new.
Niet een waardige upgrade voor zover het nu lijkt. Leuk, maar niet meer dan dat.
Bij mij werkt dat bellen best aardig in de auto en zo.
MacBook Pro Retina 2015 | iPhone XR | iPad 2018 | Time Capsule | Apple TV 4th gen | Apple Watch Series 2 | AirPods
Helemaal eens, alleen als mijn iPhone boven ligt en moet snel opnemen met iemand die weet dat ik bel via een Watch doe ik het. Anders niet. Iets met klagende gesprekspartners.Novarion schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:34:
*houd Watch tegen mond*
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
neeee joh.. dat zou apple noooit doen xDFleximex schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:35:
Ik neem aan dat ze in dat theater wel een extra antenne hebben zitten om het cellulair signaal te versterken
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Bingo!jmxd schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:35:
heuujjjjj het woord magic is gevallen
"bijna magic" zei hijjmxd schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:35:

Net las ik nog een bericht waarin stond dat er geen LTE beschikbaar was in de zaal om niet teveel te lekken naar buiten. En nu belt hij gewoon met zijn Apple Watch. Je zou bijna denken dat het opgenomen is.
SportLoop is wel mooi.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
die bandjes vind ik altijd vrezelijk om aan te horen
elk jaar weer haha, Het is en blijft maar een bandje

[ Voor 20% gewijzigd door gekke-gerrit op 12-09-2017 19:37 ]
betekend dit nu dat android fan boys een apple watch kunnen gebruiken zonder iPhone haha
Die rode knop is ontworpen door de bekende ontwerper Ug Lee ?
Lekker enthousiast over het milieu praten, good job.
Wat voegt die rode knop uberhaupt toe?
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Whehe
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Die rode knop is ridiculous. Verder wel een coole watch, echt dikke James bond style dat je er nu mee kan bellen.
NOSIG
Incredible, fantastic, amazing ook al. Ik wacht nog op unprecedented.jmxd schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:35:
Ik gok dat het nep is. Maar als het wel echt is zou het een femtocel kunnen zijn waar alleen zijn apparaten op mogenjordiv30 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:37:
Net las ik nog een bericht waarin stond dat er geen LTE beschikbaar was in de zaal om niet teveel te lekken naar buiten. En nu belt hij gewoon met zijn Apple Watch. Je zou bijna denken dat het opgenomen is.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
LockeJohn schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:37:
Die rode knop is ontworpen door de bekende ontwerper Ug Lee ?
Maar wat is er nieuw aan de Series 3? Alleen meer functies met een hartslagsensor?
Niet in nederland dus.. verrassend.
Helemaal niets, is om aan te geven dat t de cellular is..
Geen Nederland erbij
Wat kansloos om eventuele nieuwe klanten buiten te sluiten die geen mac of windows met edge hebben.
Your browser doesn’t support live streaming of the event.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
329,- (euro ongeveer ook dus) voor de non-cellular
Hahaha ApplePay style
NL komt wel een keertje
NL komt wel een keertje
oeiiii als je zo die 1ste wave landen in beeld zag voor de nieuwe Apple Watch doortrekt naar de iPhone X release
nie mooi!
nie mooi!
Die ceramic met 'gorgeous grey finish' zag er met dat rode knopje uit als een RED Camera product. Erg mooi.
Verwijderd
YouTube: Apple Keynote - 'Let's meet at our place' september 12th...Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:38:
Wat kansloos om eventuele nieuwe klanten buiten te sluiten die geen mac of windows met edge hebben.
Heb er dus geen drol aan
399 usd dus
Back to Tim maar
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Nette prijs voor de Apple watch. Beschikbaar vanaf 22 sept.
Denk het niet, die prijzen zijn zonder BTW.gekke-gerrit schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:38:
Koers is nu wel redelijk goed maar gok eerder €399.-
Ook een rechthoek met afgeronde hoeken, zoals alle apple producten tegenwoordig. Zo wordt de applecar waarschijnlijk ook. Waarschijnlijk ala lada met afgeronde hoekenGeert1976 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:37:
next up: (ik gok) de nieuwe Apple TV
Cellular niet in BE of NL zo te zien bij launch.
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Zelfde prijs als nu de 38 mm verwacht ik.gekke-gerrit schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:38:
Ligt aan de implementatie van HLS door de browserbouwers.Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:38:
Wat zei ik; geen NL.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Bensimpel
Positieve meneer
Dat je kan bellenMaart1992 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:39:
Wat is een cellular?
😆 - Denk ook eens om ;)
Waarom zou je dat willen aangeven op een gekleurde knop? Kan dat niet aan de achterkant met de tekst LTE?LockeJohn schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:38:
[...]
Helemaal niets, is om aan te geven dat t de cellular is..
Niet tijdens de launch. Wellicht wel later.WTM schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:39:
geen series 3 met cellulair in NL? wtf
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Uiteindelijk laat ik m uit Hong Kong aanrukken voor 250,-Famous schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:39:
[...]
Denk het niet, die prijzen zijn zonder BTW.
Koers is nu wel redelijk goed maar gok eerder €399.-
Airpodsss
Ja, want die Airpods blijven zitten...
sorry je mag daar niet skaten hoor! meneer! hallo!! stoppen!!
Ook erg jammer dat de series 2 nu verdwijnt en dat de series 1 wel blijft.
Duurt waarschijnlijk nog jaren totdat de providers in Nederland er klaar voor zijn.Gunner schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:39:
[...]
Niet tijdens de launch. Wellicht wel later.
Neej ik vind die rode knop ook niet zo.
MacBook Pro Retina 2015 | iPhone XR | iPad 2018 | Time Capsule | Apple TV 4th gen | Apple Watch Series 2 | AirPods
Verrassend goed eigenlijk..BioHazard schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:40:
Secondelijm...BioHazard schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:40:
Een hele rij microsoft certificeringen.
Apple TV next.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Airpods bleven wel goed zitten, respect
apple TV!
No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.
Apple TV
Snel een 2 scoren danJulos schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:40:
Ook erg jammer dat de series 2 nu verdwijnt en dat de series 1 wel blijft.
Hmm geen cellular optie hier dus nutteloos.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ja hoor, blijven perfect in mijn oren zitten.BioHazard schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:40:
Wat een gedrocht is die Apple TV ook.
Zeker. 'heb ze zelf ook'BioHazard schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:40:
Provider moeten eSIM gaan ondersteunen en dat is in Nederland nog niet het geval. Kan wel even duren.
TV, geen applaus nog? Wow!
Ah, dat duurde 10 seconden.....
[ Voor 40% gewijzigd door @r!k op 12-09-2017 19:41 ]
Een hele rij microsoft certificeringen.
Huh een Emmy?
Die zwarte sportloop komt er hier wel. Mooi.
Zal wel goed gaan met de batterij dan als ie ook nog eens mobiel netwerk moet gaan doen, en je Apple music dingen aan het streamen bent. Leeg in een uur of 3?
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
Kom op Apple maak eens een fatsoenlijk console vervanger
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Mooi wachten met het kopen van een Apple watch 3 dan als de cel versie er nog niet is.
Wel hoor@r!k schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:41:
TV, geen applaus nog? Wow!
Van die rode ronde stickertjes.Jackson6 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:41:
Morgen zijn de rode markeerstiften niet aan te slepen.
Apple TV 4K is officieel
Hoe ironisch zou het zijn als er vandaag geen iPhone aan bod komt
NOSIG
Dit topic is gesloten.
Let op:
In dit topic is de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet. Houd het gezellig, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.
Mocht je een nieuw 'ervaringen' topic willen openen voor de aangekondigde producten en/of diensten, neem dan eerst contact op met de moderators. Dit voorkomt dat meerdere mensen aan hetzelfde topic werken, en al je noeste arbeid voor niets is.
In dit topic is de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet. Houd het gezellig, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.
Mocht je een nieuw 'ervaringen' topic willen openen voor de aangekondigde producten en/of diensten, neem dan eerst contact op met de moderators. Dit voorkomt dat meerdere mensen aan hetzelfde topic werken, en al je noeste arbeid voor niets is.