Nogmaals de tip : Zet de feiten eerst eens goed voor jezelf op een rijtje...
Want ik zie je de hele tijd heen en weer zwieren tussen :
- Geloven wat de leverancier / fabrikant zegt als het jou uitkomt
- Niet geloven wat de leverancier / fabrikant zegt als het jou niet uitkomt.
Je huidige verhaal is wel heel erg cherrypicken en beschadigd zelfs jouw eigen zaak omdat je zelfs je cherrypicks niet consistent weet te houden.
Bijv hier
Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 15:17:
Bedankt voor het checken. LG heeft dit echter expliciet aangegeven. Jij gaat nu uit van het antwoord op de chat en ik ga ervan uit dat LG dat niet zomaar zegt. Zal het daarom zeker aan de rechter voorleggen. Ik ben geen jurist, maar ik weet er genoeg over om in te zien dat een rechter zoiets nooit tegen mij zal gebruiken. Het is namelijk niet iets wat ik voor het gemak zelf heb bedacht, ik geef simpelweg informatie door wat ik van de fabrikant heb gekregen.
En ondanks dat ik het niet geloof (maar dat is niet zo relevant), zeg je hier nu dus eigenlijk dat 4Launch het gecontroleerd heeft voordat het bij hun de deur uitging en dat het er toen niet inzat. Oftewel aangezien jij het zegt te hebben opgehaald is het veroorzaakt door jou.
Dat is eigenlijk de enige mogelijkheid die er overblijft als we LG geloven, jij hebt het gesloopt.
Dit soort dingen benoemen maakt je zaak alleen maar zwakker.
Of zoals je zelf al zegt op het Radar Forum :
Bizar dat de mening van de fabrikant er blijkbaar niet toe doet. Daar ben ik wel verbaasd over.
Je hebt nu de eindmening van de fabrikant (niet een tussentijdse mening na een telefoongesprek), de eindmening van de reparateur, de eindmening van de leverancier.
En dat doet er allemaal niet toe voor jou.
100% correct, extra onderzoek heeft geen zin omdat de conclusie al redelijk vast-staat en het enige relevante (het tijdstip) niet te achterhalen is door onderzoek.
Voor mij blijft het punt staan dat ik weet dat ik niets bewust verkeerd heb gedaan.
Ik heb even een bold woordje toegevoegd want dan klopt je zin.
En daarmee heb je ook gelijk het hele probleem in deze zaak. De vertegenwoordiger / directeur (weet ik veel wie jij allemaal aan de telefoon hebt gehad / gemaild etc) van 4Launch zal er ook van overtuigd zijn dat hij weet dat er niets
bewust verkeerd is gegaan.
Oftewel hij strijd voor exact hetzelfde principe als jij.
Als de rechter mij geen gelijk geeft dan weet ik dat mijn rechten niet goed worden beschermd.
En als de rechter jou wel gelijk geeft dan weet de directeur van 4Launch dat zijn rechten niet goed worden beschermd.
Nogmaals, er is ergens tussen productie en 2 weken na gebruik door jou drukschade ontstaan, niemand kan met 1000% zekerheid zeggen waar het is ontstaan, maar niemand kan ook zeggen waar het niet is ontstaan (dus ook jij niet of je bent 2 weken volledig wakker geweest en hebt de monitor geen seconde uit je ogen laten verdwijnen).
Oftewel dit is geen vraag meer wat er terecht is, want dat valt niet meer te achterhalen. Dit is gewoon het aanwijzen van een schuldige en die heeft gewoon pech en de winnaar heeft mazzel. En ja, dat is jammer maar zo werkt het soms als er niets meer van te maken is.
Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 17:58:
Ben wel benieuwd hoe je denkt dat een rechter zal kijken naar het feit dat ik kan bewijzen dat ik ergens vals van ben beschuldigd. Die vraag heb ik nu meerdere keren hier gesteld en ik ben echt benieuwd of dat volgens iedereen bijzaak is voor een rechter.
Wat is de relevantie van de valse beschuldiging voor dit verhaal?
Als je te veel Law & Order hebt gezien en je denkt dat je echt een bewijslast moet opbouwen etc en dat dit een patroon van wantrouwen zou aantonen, dan kan je je de moeite besparen.
Je wantrouwen tegenover alles wat LG en 4Launch zeggen wordt al aangetoond door het simpele feit dat je de zaak voert. Want blijkbaar geloof je niet wat LG zegt (dat 4Launch het controleert) want anders had je aangenomen dat het probleem bij jou lag en je gelooft 4Launch ook niet want anders had je wederom aangenomen dat het probleem bij jou lag.
Maar al krijg je de rechter zover dat die er een uitspraak over zal doen, dan zal dat echt niet veel meer zijn dan : 4Launch, wilt u uw medewerkers erop aanspreken dit niet meer te doen. Waarop 4Launch zegt : Tuurlijk rechter. En het is weg en van tafel af.
Maar nog even 2 (ok, stiekem 3) vragen om te overdenken (en dan moet je ze dus objectief beantwoorden en niet subjectief) :
- Wie is er waarschijnlijker om 1 specifieke monitor verkeerd op te pakken / te beschadigen, een dozenschuiver die een paar 100 van die dozen per dag verschuift of een leek die wellicht 1 monitor per jaar verplaatst?
- Stel nu eens dat je dit probleem na 2 jaar had gehad (volgens LG kan het later naar boven komen, oftewel waarom niet 2 jaar later) was er dan iets anders geweest aan jouw feiten? Of was je dan om te beginnen een andere mening toegedaan? Want voor zover ik jouw woorden lees kan ik gewoon die 2 weken vervangen door 2 jaar en feitelijk verandert het niets aan wat jij zegt.
@
WhiteDog Waarom ben jij bewust aan trollen/stoken? Tenminste, ik hoop dat je het bewust doet anders kan ik de domheid van jouw reactie heel slecht plaatsen op een schaal van domheid.
[
Voor 3% gewijzigd door
Gomez12 op 24-08-2017 23:45
]