Toon posts:

Hoger niveau gewenst & strengere moderatie

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 224 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:58

Elvhenk

Madam Mikmak

Op zaterdag 21 juli 2001 22:29 schreef el_marcianito het volgende:
30 posts is ook helemaal niet veel, zeker als de discussie pas wat later op gang komt. En het zou lullig zijn mensen uit te sluiten als ze niet bij die eerste paar posts gezeten hebben.
Hoe zou dat bijvoorbeeld moeten met een meetingtopic? Ok, geen topniveau, maar daar heb je ook mensen die pas na een hele tijd erbij komen, en waarschijnlijk zelfs meer dan 30 deelnemers.
Idd, 30 posts is helemaal niet veel en niet iedereen komt elke dag op W&L.
Misschien moet je discussies kunnen sluiten voor vervelende personen... (V)
Goh, hoor ik hier een hatelijke opmerking?? >:)
Maar daar hebben we al mods voor |:( >:)
Ain't that the truth! >:)

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Op zaterdag 21 juli 2001 22:29 schreef el_marcianito het volgende:
Misschien moet je discussies kunnen sluiten voor vervelende personen... (V)
Bedoel je nu met die V vrouwen?

Dan is dat namelijk een verbazingwekkend scherpzinnige opmerking voor jou joh ;)

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Verwijderd

Nee. een zeker vervelend persoon met een V.
Het zou natuurlijk een vrouw kunnen zijn, maar de kans daarop is hier niet al te groot :)

Verwijderd

effe denken
v.. V... vvVV.. Flamez :) nee ik ben het niet :P

Verwijderd

:o Shit, schrijffout.. >:)

Nee, toch niet ;)

Verwijderd

Op zaterdag 21 juli 2001 17:45 schreef Diadem het volgende:
De naam is Diadem...

Geestelijke ruimte voor een discussie? Tsja, ik weet niet, ik geloof dat er genoeg hardeschijfruimte is op de GoT-servers, maar geestelijke ruimte? Ik zou het niet weten.

PS: je onderwerp over psychopatie is niets meer gebeurd afaik. Gewoon naar beneden gevallen I guess, of verdwenen in BC3
maakt niet uit bouwhuis, ik kom wel langs bij de volgende bijeenkomst dan zullen we het er wel even over hebben.

Verwijderd

Oeeeeeeeeee.... een dreigement! :D

Verwijderd

Op zaterdag 21 juli 2001 23:01 schreef el_marcianito het volgende:
Nee. een zeker vervelend persoon met een V.
Het zou natuurlijk een vrouw kunnen zijn, maar de kans daarop is hier niet al te groot :)
Ow, bedoel je Viptweak toevallig??

Mag je ook gewoon zo zeggen hoor

Verwijderd

Topicstarter
Viptweak: denk dat het over die mislukte schrijfwijze van een franse filosoof gaat :P

Verwijderd

Op zondag 22 juli 2001 15:43 schreef chromisX het volgende:
Oeeeeeeeeee.... een dreigement! :D
welnee dat is een aankondiging voor een goed gesprek.. :P

Viptweak.. blijf eens van die drugs af.. daar word je paranoia van ;) :P

• Diadem
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Op zondag 22 juli 2001 13:03 schreef v0litaire het volgende:
maakt niet uit bouwhuis, ik kom wel langs bij de volgende bijeenkomst dan zullen we het er wel even over hebben.
User is banned

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Verwijderd

Op zondag 22 juli 2001 16:02 schreef Flamez het volgende:

[..]

welnee dat is een aankondiging voor een goed gesprek.. :P

Viptweak.. blijf eens van die drugs af.. daar word je paranoia van ;) :P
Ow...ging het niet over mij :), vond het al zo vreemd...

Verwijderd

(oei oei, allemaal OT-posts van vooraanstaande leden :P.)

Gelukkig mag ik ook na de 100e post reageren ;).

Ik merk aan mezelf dat ik hier steeds minder kom, door het eerder geconstateerde dalende niveau. Voor mij is dit te verdelen: Slechte topics, en topics waar je de kwaliteitsposts tussen de loze posts uit moet schoffelen, zodat er weinig overblijft van feedback en beknoptheid. (dit is ook de redfen waarom ik al maanden niet meer in een hardware-forum ben geweest).

De oplossing:
Ik denk dat alleen strengere moderatie helpt.
De relevantie van een "newbie lock" valt te betwijfelen. Iemand met weinig verstand van hardware kan hier hele zinnige discussies voeren, terwijl een hardware-guru absoluut geen verstand van argumentatie, respect ed _zou hoeven_ hebben. Je houdt natuurlijk wel de echte loze newbies buiten het forum, maar daar zijn er niet zo heelveel van. Het zijn meer de "semi-loze" newbies, die klokken hebben horen luiden, maar van het bestaan van klepels niets afweten.

Ik ben dus net als de rest voor strengere moderatie, wat volgens mij de enige oplossing is. Het lijkt me praktisch als er meed mods worden aangesteld, om iets aan de werkdruk te doen. Maar dat is natuurlijk niet echt mijn probleem.

Om de werkdruk nog iets op te voeren lijkt het me slim om aan een user uit te leggen waaorm zijn of haar topic/post is verwijderd of ge-edit, om herhaling te voorkomen.

Over die ban:
Terecht natuurlijk, ditsoort dreigementen en flames kunnen niet. Maar naar mijn idee was hij zo bot omdat hij dacht dat diadem een topic van hem had geclosed. Het beste is om hem dan ook nog even te melden dat dit niet zo was, of dat de closement terecht was. De kans is klein, maar misschien zit hij in dat hij hierdoor fout zit, en dat flamen dus nutteloos was...

edit:
Je zoekactie naar 'psychopatie' leverde 1 resultaten op. Resultaten 1 - 1:
WL Hoger niveau gewenst & strengere moderatie

Waar heeft die kerel het over?

Verwijderd

Op zondag 22 juli 2001 19:22 schreef ^JaapvR^ het volgende:
Je zoekactie naar 'psychopatie' leverde 1 resultaten op. Resultaten 1 - 1:
WL Hoger niveau gewenst & strengere moderatie

Waar heeft die kerel het over?
Nog even offtopic. Ik heb ook naar z'n topic gezocht en niets gevonden, dus ik vermoed dat het in de Big Crash gesneuveld is (duidt Diadem ook aan met BC3). Het zou dan ook best kunnen dat hij in die tijd zijn username geregistreerd heeft en hem daarom kwijt was. Het lijkt me een misverstand dat buiten proporties opgeklopt is?

Verwijderd

hmm, de BC kan idd best eens een goede oorzaak zijn.

Nogsteeds vond ik de toon die onze vriend aansloeg compleet belachelijk, maar het had een reden. Hij dacht namenlijk dat diadem topics verwijderde, wat natuurlijk niet waar is. Voor zo iemand komt dat vrij bot over, en ls je dan ook nog eens niet de subtielste bent, kan er zoeits ontstaan. Misschien een meeltje aan onze vriend?

Verwijderd

ik kom natuurlijk wel even langs.
het was daarom ook niet als dreigement bedoeld.

heeft men mij begrepen? -:

Verwijderd

[b]Op maandag 23 juli 2001 19:15
heeft men mij begrepen? -:
hmmz... een topic over psychopathie zei je..??...

:P

Verwijderd

Mmmhhhh... Intrigerend.

• Paladin
  • Laatst online: 21-01 22:41

Paladin

Play Ball!

en we weten niet wat er gezecht is in dat topic psycopatie.

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:40

Lordy79

Vastberaden

* Lordy79 = just saying /me is still alive...

Hmm... ik kom hier steeds minder. Er is gelukkig weer hoop, want ik vind het draadje over het Thomas evangelie erg boeiend en hoop dat die nog even in leven blijft.

Maar verder wordt het stiller en stiller. Nah ja... het zal ook wel door de vakantie komen. Of iedereen is nu bang om een draad de openen die verplaatst wordt naar SG... :P

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• Elvhenk

Elvhenk

Madam Mikmak

Op dinsdag 24 juli 2001 11:56 schreef Lordy79 het volgende:

Maar verder wordt het stiller en stiller. Nah ja... het zal ook wel door de vakantie komen. Of iedereen is nu bang om een draad de openen die verplaatst wordt naar SG... :P
Nah, ik denk het eerste hoor. >:)
me witchy mod, be afraid, be VERY afraid LOL

Verwijderd

Topicstarter
ik herinner me dat psychopathie topic nog wel geloof ik...

Verwijderd

Te veel kinderen hiero daardoor komen er soms bij serieuze ondewerpen hele kinderlijke antwoorden waardoor het kan uitlopen op een nutteloze wellus/nietus discussie. KweetNie is dan de beste. :)

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

Op dinsdag 24 juli 2001 21:13 schreef NewAgePerformance het volgende:
Te veel kinderen hiero daardoor komen er soms bij serieuze ondewerpen hele kinderlijke antwoorden waardoor het kan uitlopen op een nutteloze wellus/nietus discussie. KweetNie is dan de beste. :)
Of gewoon niets posten dan... daarom post ik ook zo weinig... omdat ik niets weet :P

Maar goed... tweakers is en blijft een computersite met GoT als forum, en om nu een die-hard forum en een dummy-forum, puur voor W&L te starten... da's denk ik niet echt de bedoeling...

• Elvhenk

Elvhenk

Madam Mikmak

Op dinsdag 24 juli 2001 21:13 schreef NewAgePerformance het volgende:
Kinderachtige reacties komen op alle leeftijden voor. Het is een illusie dat oudere mensen zich per definitie volwassen gedragen.

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

Op dinsdag 24 juli 2001 22:31 schreef Elvhenk het volgende:

[..]

Kinderachtige reacties komen op alle leeftijden voor. Het is een illusie dat oudere mensen zich per definitie volwassen gedragen.
Juist :) Daar waren wij het ook al over eens geloof ik :) Volwassen mensen zijn per defenitie een illusie. Volwassen mensen zijn gewoon oudere mensen die het ook niet weten...

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 00:00 schreef Lordy79 het volgende:

[..]

Juist :) Daar waren wij het ook al over eens geloof ik :) Volwassen mensen zijn per defenitie een illusie. Volwassen mensen zijn gewoon oudere mensen die het ook niet weten...
Iedereen zou in principe kind moeten blijven, anders is er geen bal meer aan! ;)
Pagina: 1 2 Laatste