(oei oei, allemaal OT-posts van vooraanstaande leden

.)
Gelukkig mag ik ook na de 100e post reageren

.
Ik merk aan mezelf dat ik hier steeds minder kom, door het eerder geconstateerde dalende niveau. Voor mij is dit te verdelen: Slechte topics, en topics waar je de kwaliteitsposts tussen de loze posts uit moet schoffelen, zodat er weinig overblijft van feedback en beknoptheid. (dit is ook de redfen waarom ik al maanden niet meer in een hardware-forum ben geweest).
De oplossing:
Ik denk dat alleen strengere moderatie helpt.
De relevantie van een "newbie lock" valt te betwijfelen. Iemand met weinig verstand van hardware kan hier hele zinnige discussies voeren, terwijl een hardware-guru absoluut geen verstand van argumentatie, respect ed _zou hoeven_ hebben. Je houdt natuurlijk wel de echte loze newbies buiten het forum, maar daar zijn er niet zo heelveel van. Het zijn meer de "semi-loze" newbies, die klokken hebben horen luiden, maar van het bestaan van klepels niets afweten.
Ik ben dus net als de rest voor strengere moderatie, wat volgens mij de enige oplossing is. Het lijkt me praktisch als er meed mods worden aangesteld, om iets aan de werkdruk te doen. Maar dat is natuurlijk niet echt mijn probleem.
Om de werkdruk nog iets op te voeren lijkt het me slim om aan een user uit te leggen waaorm zijn of haar topic/post is verwijderd of ge-edit, om herhaling te voorkomen.
Over die ban:
Terecht natuurlijk, ditsoort dreigementen en flames kunnen niet. Maar naar mijn idee was hij zo bot omdat hij dacht dat diadem een topic van hem had geclosed. Het beste is om hem dan ook nog even te melden dat dit niet zo was, of dat de closement terecht was. De kans is klein, maar misschien zit hij in dat hij hierdoor fout zit, en dat flamen dus nutteloos was...
edit:
Je zoekactie naar 'psychopatie' leverde 1 resultaten op. Resultaten 1 - 1:
WL Hoger niveau gewenst & strengere moderatie
Waar heeft die kerel het over?