Buitenlandse TV Series 2017-2018 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 17 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:05

Nitai

Live the life you love.

Raven schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 10:15:
NCIS NO S4 is begonnen :)

edit: Absentia met Stana "Beckett" Katic ook, eens kijken of dat wat is.
Is dat niet morgen?
Oh New Orleans, die volg ik niet :+ Alleen de originele!

[ Voor 12% gewijzigd door Nitai op 26-09-2017 10:31 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Komende nacht eigenlijk (NL tijd), maar NCIS NO komt meestal 1 dag eerder online :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Raven schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 10:40:
Komende nacht eigenlijk (NL tijd), maar NCIS NO komt meestal 1 dag eerder online :P
Het begint allemaal weer! EINDELIJK! Wordt een leuk weekje zo.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/PJbpYfLB4vt9oIJfcj3v8vNo/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:02

zeroday

There is no alternative!

Nitai schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 10:51:
[...]

[afbeelding]
waar haal jij deze info vandaan? met welke app/tool/site?

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
Nitai schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 10:51:
[...]

[afbeelding]
Wat Zeroday boven mij zegt. Ik heb mijn eigen lijsten, maar dit overzicht is ook wel handig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18:29

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:40
The Brave is ook begonnen (nieuwe serie). Staat reeds klaar in m'n Plex.
Ben benieuwd.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

zeroday schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 13:31:
[...]

damn niet opensource .. :"(
Ah joh, ik kijk meestal 1x in de week of er wat nieuws of leuks tussen zit en die voeg ik toe aan Sonarr. Dat overzicht is toch beter, want daar zitten alleen de series in die je ook daadwerkelijk volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Nitai schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 14:39:
[...]

Ah joh, ik kijk meestal 1x in de week of er wat nieuws of leuks tussen zit en die voeg ik toe aan Sonarr. Dat overzicht is toch beter, want daar zitten alleen de series in die je ook daadwerkelijk volgt.
Gaat me vooral om S01E01's .. ik mis soms bepaalde series die ik later ineens voorbij zie vliegen waarvan ik dacht.. hey hoe kon ik die missen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

zeroday schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 16:27:
[...]

Gaat me vooral om S01E01's .. ik mis soms bepaalde series die ik later ineens voorbij zie vliegen waarvan ik dacht.. hey hoe kon ik die missen ..
Daarom zoek ik bij mijn bron zo nu en dan op *s01e01*, kijken wat ik heb gemist :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

zeroday schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 16:27:
[...]

Dan ben je helemaal snel klaar, op die site hebben nieuwe series een aparte kleur. Hoef je alleen op de huidige dag even goed te kijken (vanwege al dat oranje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

* Raven gaat de dierlijke trekjes van Malia
missen

Teen Wolf is voorbij :/

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Wat vonden jullie van Me, Myself and I, Young Sheldon en The Brave? Ook Ghosted is al te vinden.

[YouTube: https://youtu.be/KhxKEg-IBBo]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

ghosted: brrrrr .. momenteel een 5 erg flauw. Maar dat kan ook aan Adam Scott liggen ..
the brave: ok .. goed te pruimen maar wel eentje in de rij van .. zoiets kennen we al .. een 7+
young sheldon: goed te doen . 7 - 8
me myself and I .. ook goed te doen .

En dan hebben we ook nog The Good Docter welke ik toch wel een hele sterke pilot vond hebben.

[ Voor 15% gewijzigd door zeroday op 26-09-2017 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

The Brave was vrij vermakelijk kijkvoer. Alleen de scene tussen Jaz en Dalton waarin er flink werd gevirtuesignalled was niet alleen reteirritant maar ook overbodig en maakte IMHO het karakter van Jaz ook een stuk minder sterk en geloofwaardig.

Young Sheldon en The Good Doctor staan nog in de queue.

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:55

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Young Sheldon: Best een leuke serie. Ook leuke verwijzingen naar eerdere opmerkingen van Sheldon in TBBT (bv die kip). Ook leuk dat de moeder in de serie de dochter is van de vrouw die Sheldons moeder speelt in TBBT.
The Brave: Op het eerste gezicht een leuke serie, maar ik ben nog niet helemaal overtuigd.
- Me Myself and I: Ik dacht dat ik deze serie gelijk zou afschrijven, maar ik vond de pilot erg leuk. Blijft voorlopig nog in mijn lijstje staan
- The Good Doctor: goede pilot en kan zeker een goede serie worden. Echter ben ik nog een beetje huiverig omdat heel veel medische series het niet halen.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

zeroday schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 20:00:
ghosted: brrrrr .. momenteel een 5 erg flauw. Maar dat kan ook aan Adam Scott liggen ..
Moet zeggen dat ie mij best verbaasde in Big Little Lies, heel ander soort rol die hij wat mij betreft behoorlijk goed invulde.

[ Voor 8% gewijzigd door Bra-Jo op 27-09-2017 09:25 ]

Nomen nescio

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Bra-Jo schreef op woensdag 27 september 2017 @ 09:25:
[...]

Moet zeggen dat ie mij best verbaasde in Big Little Lies, heel ander soort rol die hij wat mij betreft behoorlijk goed invulde.
Mee eens, daar kon ik hem wel hebben. Maar goed, in Party Down, een serie die ik wel leuk vond was er een nog irritantere acteur (Ken Marino) .. (snap nog niet dat ik Party Down 2 seizoenen heb gekeken. Zal wel aan Lizzy hebben gelegen ;)

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Criminal Minds S13 is begonnen :D , eens kijken hoe het met Reid zijn situatie afloopt.

Oscar Wilde

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:58
Is er hier iemand die de serie "Mom" volgt ?

IMDB: Mom (TV Series 2013– )

Ik kwam deze tegen op Veronica of zo en heb nu de hele serie maar even binnengehaald om samen met mijn vrouw te kijken.

Nu bijna het eerste seizoen gezien en ik heb echt veel moeten lachen !

• Slabbysl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:26
Season 2 van This is Us weer begonnen. Had net season 1 weer ff gekeken (deze serie is een beetje een guilty pleasure..).

Ik kwam er redelijk lastig in deze aflevering. Dit had vooral te maken met het feit dat ik me een scene kon herinneren waarin Toby Kate voor een stel bejaarden ging laten zingen van de eerste keer dat ik seizoen 1 heb gekeken, maar het idee had, dat ik deze scene de tweede keer totaal gemist heb. Weet iemand welke aflevering dat was? Wellicht een aflevering overgeslagen... Hier zat ik een beetje over na te denken en dus was mn focus niet fantastisch. :X

Anyways, season 2: Ik vond het irritant om Randall zo kwetsbaar, wispelturig te zien, maar dat zal ongetwijfeld bij zijn breakdown horen. Verder was de hele aflevering wel OK... tot de laatste paar minuten. Een flinke hint naar de dood van Jack. Damn.

[ Voor 5% gewijzigd door Slabbysl op 28-09-2017 14:18 ]

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Noppesnada schreef op donderdag 28 september 2017 @ 11:43:

Ik kwam deze tegen op Veronica of zo en heb nu de hele serie maar even binnengehaald om samen met mijn vrouw te kijken.

Die heb ik volgens mij wel eens gezien tijdens het zappen, om daarna vrij snel verder te zappen...
Als het om die griet gaat hou ik het wel bij *vervormde stem*: Hello Cindy :P

Bull S2 loopt trouwens inmiddels ook, helaas geen Faith in de seizoensopening :/ , had gehoopt dat zij nog wel weer even langs zou komen O-)

[ Voor 10% gewijzigd door Raven op 28-09-2017 14:42 ]

Oscar Wilde

• Veefje
Slabbysl schreef op donderdag 28 september 2017 @ 14:17:
Season 2 van This is Us weer begonnen. Had net season 1 weer ff gekeken (deze serie is een beetje een guilty pleasure..).

Ik kwam er redelijk lastig in deze aflevering. Dit had vooral te maken met het feit dat ik me een scene kon herinneren waarin Toby Kate voor een stel bejaarden ging laten zingen van de eerste keer dat ik seizoen 1 heb gekeken, maar het idee had, dat ik deze scene de tweede keer totaal gemist heb. Weet iemand welke aflevering dat was? Wellicht een aflevering overgeslagen... Hier zat ik een beetje over na te denken en dus was mn focus niet fantastisch. :X

Anyways, season 2: Ik vond het irritant om Randall zo kwetsbaar, wispelturig te zien, maar dat zal ongetwijfeld bij zijn breakdown horen. Verder was de hele aflevering wel OK... tot de laatste paar minuten. Een flinke hint naar de dood van Jack. Damn.
Huh, This Is Us is toch gewoon een goede serie. Ik zou This Is Us niet in de categorie ‘zo slecht, fout of verkeerd dat het eigenlijk wel leuk is’ plaatsen.

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Ik zag dat The Mick ook weer begonnen is, vanavond even de eerste kijken. Prachtige botte humor.

Nomen nescio

• Slabbysl
Veefje schreef op donderdag 28 september 2017 @ 14:59:
[...]

Huh, This Is Us is toch gewoon een goede serie. Ik zou This Is Us niet in de categorie ‘zo slecht, fout of verkeerd dat het eigenlijk wel leuk is’ plaatsen.
Zeker mee eens, ik heb het denk ik verkeerd geformuleerd. Ik vind de serie wat aan de vrouwelijke kant. Ik vertel niet 1, 2, 3 tegen mijn vrienden dat het een top serie is en ik soms met een brok in mijn keel aan het kijken ben (puur hypothetisch uiteraard).

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Slabbysl schreef op donderdag 28 september 2017 @ 15:11:
Zeker mee eens, ik heb het denk ik verkeerd geformuleerd. Ik vind de serie wat aan de vrouwelijke kant. Ik vertel niet 1, 2, 3 tegen mijn vrienden dat het een top serie is en ik soms met een brok in mijn keel aan het kijken ben (puur hypothetisch uiteraard).
Vind ik toch altijd zo'n onzin - series of films die meer voor vrouwen dan mannen zijn en andersom en als je als man toevallig zo'n vrouwenserie of -film mooi vindt dat je dat dan nog moet verbergen ook. Gaap.

Ik ben een heterosexuele vent die (ook) graag naar goede actie, sf etc kijkt maar ik kom er rond voor uit dat voor mij de beste (mini)serie die ooit is gemaakt de 1995 BBC adaptation van Pride & Prejudice is. Brilliant klassiek verhaal, perfect adapted-to-screen en subliem geacteerd. Zo.

(zie IMDB: Pride and Prejudice (TV Mini-Series 1995– ) en merk ook op dat die mini serie daar een 9 uit bijna 60.000 stemmen heeft. Zegt niet alles, maar zeker ook niet niets)

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Noppesnada schreef op donderdag 28 september 2017 @ 11:43:

keb hem welk maar er mee gestopt. Ondanks dat ie best wel leuk is. Datzelfde met The Middle, leuk veel seizoenen gezien, maar ook op den duur gestopt.

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Bra-Jo schreef op donderdag 28 september 2017 @ 15:09:
Ik zag dat The Mick ook weer begonnen is, vanavond even de eerste kijken. Prachtige botte humor.
Op Alba na vond ik aflevering 1 beetje tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-06 18:18
Wat een nare aflevering van Mr. Mercedes. Blijft een goede serie, maar de laatste aflevering was best naar/akelig om te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-06 23:51

3DDude

I void warranty's

The Good Doctor gekeken. Ik vond m nice!

Autist, die oog voor detail heeft en daarom de juiste diagnose weet te stellen bij patienten.

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Dat was nog eens een verrassende guest star/cameo bij de laatste ep van The Orville

spoiler:
Liam Neeson

En de director van de volgende aflevering heeft ook nog een speciaal tintje. Tevens ook weer een bekende guest star erbij

spoiler:
Jonathan Frakes aka Commander Riker is de director en Charlize Theron guest stars

[ Voor 53% gewijzigd door wontcachme op 29-09-2017 10:18 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Greys Anatomy is ook weer begonnen :) , 2 ep's.

[ Voor 11% gewijzigd door Raven op 29-09-2017 10:08 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destiny
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:49
wontcachme schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:07:
Dat was nog eens een verrassende guest star/cameo bij de laatste ep van The Orville

spoiler:
Liam Neeson

En de director van de volgende aflevering heeft ook nog een speciaal tintje. Tevens ook weer een bekende guest star erbij

spoiler:
Jonathan Frakes aka Commander Riker is de director en Charlize Theron guest stars
Ik weet niet of de director een spoiler is ;) Maar die regisseert als sinds zijn ST tijd allerlei films en series. Bijna logisch dat hij hier ook opduikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Destiny schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:12:
[...]

Ik weet niet of de director een spoiler is ;) Maar die regisseert als sinds zijn ST tijd allerlei films en series. Bijna logisch dat hij hier ook opduikt.
I know. bv bij Castle waar hij Castle's "number one fan" was :P

Echter is dat een compleet andere genre. ST en The Orville lijken veel meer op elkaar dus ik ben benieuwd of er wat grappen langs komen (en met name iets over zijn speciale zitpositie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonthouse
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
3DDude schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 02:14:
The Good Doctor gekeken. Ik vond m nice!

Autist, die oog voor detail heeft en daarom de juiste diagnose weet te stellen bij patienten.
Klinkt bekend. Loopt 'ie toevallig ook met een stok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:08

Martinspire

Awesomeness

The Brave en Swat Team zijn ook prima trouwens. Wel opvallend dat deze 2 series vrij gelijk uitkomen. Vraag me af wie van wie gejat heeft :P Maar beiden staan in de lijst.

Designated Survivor was ook weer mooi begonnen. Blijft wel jammer hoe ver de serie nu van de werkelijkheid af is gaan staan qua president :X

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Martinspire schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 12:06:
The Brave en Swat Team zijn ook prima trouwens. Wel opvallend dat deze 2 series vrij gelijk uitkomen. Vraag me af wie van wie gejat heeft :P Maar beiden staan in de lijst.

Designated Survivor was ook weer mooi begonnen. Blijft wel jammer hoe ver de serie nu van de werkelijkheid af is gaan staan qua president :X
Seal Team vind ik zelf wel beter dan The Brave. Als ik nu een gok zou mogen doen, denk ik dat The Brave gecanceld wordt. Kijkcijfers niet al te best ook. Was toch wel minder dan Seal Team en in laatst genoemde zag je in de pilot toch al meer de mens achter de militair. Was wel een goede balans tussen actie en drama.
Bonthouse schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 12:01:
[...]

Iig wel dezelfde makers als House, denk ook dat als je House tof vond je deze ook kunt waarderen. Ik sla em zelf over.

[ Voor 16% gewijzigd door Veefje op 29-09-2017 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Veefje schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 12:12:
[...]

Seal Team vind ik zelf wel beter dan The Brave. Als ik nu een gok zou mogen doen, denk ik dat The Brave gecanceld wordt. Kijkcijfers niet al te best ook. Was toch wel minder dan Seal Team en in laatst genoemde zag je in de pilot toch al meer de mens achter de militair. Was wel een goede balans tussen actie en drama.
Hmm. Ik vond juist The Brave wat sterker omdat de karakters me wat meer bevallen en het verhaal me beter leek. Al is Seal Team wel wat donkerder volgens mij en misschien iets beter waarheidsgetrouw. Maar dat mens-achter-de-militair vond ik juist erg doorsnee
spoiler:
Een psychiater erbij en toevallig is er recent iemand overleden. Hoe origineel
.

Ik denk dat beide series wel 1 of 2 episodes nodig hebben om duidelijk te maken welke kant het op gaat. En als er geen grote hype rond een eerste aflevering zit, dan zijn de kijkcijfers altijd wel lang. Maar op den duur weet men een serie toch wel te vinden.

Ik hoop alleen dat beide series wel een kans krijgen of misschien naar een online zender gaan en ze niet te snel afgeschoten worden. Iets zegt me dat de doelgroep wat te specifiek is, maar we gaan het zien. De komende weken (in ieder geval tot de kerst) zal het me prima vermaak geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Martinspire schreef op maandag 25 september 2017 @ 22:22:
Ik weet niet of je als nieuwkomer het conflict tussen de Klingon en Star Trek goed zult begrijpen, maar op zich hoef je er ook niet veel van te weten. En ook Star Fleet is anders omdat het zich simpelweg afspeelt in een tijd waar we eigenlijk nooit veel van gezien hebben.

Ik snap alleen nog niet helemaal waarom de hoofdpersoon Michael heet, maar dat zal ook vast nog wel voorbij komen. In ieder geval heb ik me vermaakt en zie ik dit toch nog wel een hit worden. Maar dan wel buiten de VS want de haat tegen CBS en diens paywall lijkt erg groot :X

In ieder geval wel hyped voor de komende episode :P
Denk dat het juist een voordeel kan zijn als je blanco of vrij blanco instapt. Ook al heb je er nooit iets van gezien, ze melden zelf wel om welk ras het gaat en wat er eerder is voorgevallen, dus dan kun je zelf een beeld vormen zonder de overige series/films. Het is set roughly a decade before the events of the original Star Trek series and separate from the timeline of the concurrent feature films.

Nu ben ik niet zo van de alternatieve tijdlijnen voor films en series omdat het vaak een wel heel erg makkelijke manier is om het over een andere boeg te gooien, maar ik bekijk er maar het voordeel van, hiermee kunnen ze misschien een ander publiek of meer publiek aanspreken. Zelf vond ik het cool dat ik een aantal TOS geluidjes hoorde en ze ondanks de goede effecten er wel de TOS-dingetjes in stoppen..

Dat van die mannennaam vond ik ook wel even apart, maar eigenlijk vind ik het prima dat het zo is gedaan: stoere chick, mannennaam, maar geen tuinbroek-look :+ Ik was ook blij verrast met ep 2. Blijft echter wel erg naar dat het achter een paywall zit, afaik heeft de rest van de ST-series gewoon op vrij toegankelijke zenders gezeten. Dus dat sentiment snap ik dan wel. Gelukkig hebben ze vooralsnog er een goed vervolg aan gegeven.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmike
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-06 15:14
Ik begrijp niet goed waarom zo veel mensen het moeilijk hebben met het feit dat het hoofd personage in ST: Discovery een "mannen naam" heeft. Zo ongewoon is dat toch niet ?

Ik kan zonder probleem een heel lijstje opsommen met vrouwen met een "mannelijke" naam en omgekeerd.

Michael Learned, Cameron Diaz, Glenn Close, Daryl Hannah,...

en bij de mannen:
Marylin Manson, Kim Coates, Stacy Keach, Lindsey Buckingham, Leslie Nielsen, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Martinspire schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 12:16:
[...]

Hmm. Ik vond juist The Brave wat sterker omdat de karakters me wat meer bevallen en het verhaal me beter leek. Al is Seal Team wel wat donkerder volgens mij en misschien iets beter waarheidsgetrouw. Maar dat mens-achter-de-militair vond ik juist erg doorsnee
spoiler:
Een psychiater erbij en toevallig is er recent iemand overleden. Hoe origineel
.

Ik denk dat beide series wel 1 of 2 episodes nodig hebben om duidelijk te maken welke kant het op gaat. En als er geen grote hype rond een eerste aflevering zit, dan zijn de kijkcijfers altijd wel lang. Maar op den duur weet men een serie toch wel te vinden.

Ik hoop alleen dat beide series wel een kans krijgen of misschien naar een online zender gaan en ze niet te snel afgeschoten worden. Iets zegt me dat de doelgroep wat te specifiek is, maar we gaan het zien. De komende weken (in ieder geval tot de kerst) zal het me prima vermaak geven.
Wat je zei over wie bij wie heeft afgekeken, klopt wel: het was bijna een soortgelijk verhaal. Maar idd, ik begrijp wat je zegt met doorsnee. Ik vond beide series wel een beetje doorsnee, maar daar weeg ik nog niet te zwaar aan. Het is gewoon een gegeven dat er steeds minder series zijn die meteen vanaf de pilot zich weten te onderscheiden. Ik ben wel van plan om van beide nog een paar eps te kijken, maar zelf neig ik dus wel meer naar Seal Team omdat ik de personages juist daar beter vond. Dat is ook het leuke van een forum als deze: zo zie je maar weer dat we alles op onze eigen manier interpreteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

wontcachme schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:53:
[...]

I know. bv bij Castle waar hij Castle's "number one fan" was :P
:D

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

justmike schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 14:02:
Ik begrijp niet goed waarom zo veel mensen het moeilijk hebben met het feit dat het hoofd personage in ST: Discovery een "mannen naam" heeft. Zo ongewoon is dat toch niet ?

Ik kan zonder probleem een heel lijstje opsommen met vrouwen met een "mannelijke" naam en omgekeerd.

Michael Learned, Cameron Diaz, Glenn Close, Daryl Hannah,...

en bij de mannen:
Marylin Manson, Kim Coates, Stacy Keach, Lindsey Buckingham, Leslie Nielsen, ...
ik heb er ook geen problemen mee en overal is een verklaring voor ...

http://comicbook.com/star...ery-michael-burnham-name/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-06 23:51

3DDude

I void warranty's

Bonthouse schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 12:01:
[...]

Dat niet, maar hij is dan ook 'intern chirurg" niet MD House :p

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Maandag zijn wij met The Sinner begonnen en inmiddels moeten we nog maar een aflevering. Echt waanzinnig goed, zonder spoilers te geven zit er in aflevering 1 een moment waarop je gelijk midden in het verhaal zit en dat houden ze nu 6 afleveringen later nog steeds vast.

Misschien wel een van de beste series van de laatste jaren. In ieder geval van dit jaar :)

IMDB: The Sinner (TV Series 2017– )

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Lol, ik dacht net heel even: Wat doet Dark Helmet met zijn Spaceball One in The Orville :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:40
Veefje schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 14:31:
[...]

Wat je zei over wie bij wie heeft afgekeken, klopt wel: het was bijna een soortgelijk verhaal. Maar idd, ik begrijp wat je zegt met doorsnee. Ik vond beide series wel een beetje doorsnee, maar daar weeg ik nog niet te zwaar aan. Het is gewoon een gegeven dat er steeds minder series zijn die meteen vanaf de pilot zich weten te onderscheiden. Ik ben wel van plan om van beide nog een paar eps te kijken, maar zelf neig ik dus wel meer naar Seal Team omdat ik de personages juist daar beter vond. Dat is ook het leuke van een forum als deze: zo zie je maar weer dat we alles op onze eigen manier interpreteren.
Haha een ieder zijn ding. Mij sprak juist The Brave ook iets meer aan dan Seal Team... ga ze in ieder geval beide wel volgen. Voorheen ook genoten van the unit en van strike back, dit is toch wel een beetje hetzelfde soort entertainment.

Over een klein maandje is de première van Valor, lijkt ook enigszins vergelijkbaar met eerder genoemde series. Ik kom de wintermaanden wel weer door denk ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Robsta86 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 16:23:
[...]

Haha een ieder zijn ding. Mij sprak juist The Brave ook iets meer aan dan Seal Team... ga ze in ieder geval beide wel volgen. Voorheen ook genoten van the unit en van strike back, dit is toch wel een beetje hetzelfde soort entertainment.

Over een klein maandje is de première van Valor, lijkt ook enigszins vergelijkbaar met eerder genoemde series. Ik kom de wintermaanden wel weer door denk ik zo :)
Klopt. Ik denk wel dat Strike Back een betere serie zal blijken, omdat dat toch meer pulp en over de top was/is. Beetje meer in de buurt komend van het niveau van Banshee. Valor ben ik ook benieuwd naar, trouwens. Zullen wel veel mensen weer over struikelen omdat het een serie van The CW is. Nu moet ik zelf ook eerlijk zeggen dat het niet meteen lijkt op een CW serie als je het romantische aspect weg laat.

[YouTube: https://youtu.be/8dqzih8hI1U]

Volgens Renew Cancel Tv is The Brave gecanceld. Het wordt echter nog niet bevestigd door andere bronnen, dus ik denk dat ze te voorbarig zijn.

http://renewcanceltv.com/brave-cancelled-nbc-no-season-2/

[ Voor 9% gewijzigd door Veefje op 29-09-2017 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Veefje schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 17:34:

Volgens Renew Cancel Tv is The Brave gecanceld. Het wordt echter nog niet bevestigd door andere bronnen, dus ik denk dat ze te voorbarig zijn.

http://renewcanceltv.com/brave-cancelled-nbc-no-season-2/
Beetje voorbarig lijkt mij. Het waren geen geweldige kijkcijfers, maar zeker ook geen slechte. Er zijn series die langer doorgaan met veel beroerdere nummers. Ook nog geen berichten op bv tvline of tvbythenumbers over een cancellation en hun zijn zeker weten nooit twee dagen later.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hawaii Five-o S8 is begonnen :)

Oscar Wilde

Anoniem: 19894

Marvels Inhumans ook.

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Ben ik de enigste die de seizoensfinale (de laatste ep in mei) van Blue Bloods nog even doorgeskipped heeft om te kijken of ik iets gemist had? Was wel een hele vreemde manier om een karakter uit de serie te schrijven.

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

wontcachme schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 12:56:
Ben ik de enigste die de seizoensfinale (de laatste ep in mei) van Blue Bloods nog even doorgeskipped heeft om te kijken of ik iets gemist had? **Massive Spoiler**
Niet gedaan omdat ik de serie nog moest kijken, maar fijne spoiler :/

Van wat ik weet was er niets raars aan het eind van het vorige seizoen, dus dan zal het wel "out of the Blue" komen :+

Laat maar. Nog erger dan Heroes :X Niet mijn ding iig.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Anoniem: 19894 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 13:34:
[...]

Laat maar. Nog erger dan Heroes :X Niet mijn ding iig.
Heroes of Heroes Reborn? :P

Oscar Wilde

Alles na s1 iig :X

• Veefje
Inhumans begint idd erg slecht. Een belabberd begin. Echt zo een begin waardoor je een serie meteen al afschrijft. Slechtste series van 2017 materiaal, for sure.

Anoniem: 738905

Voer voor de SF liefhebbers, Amazon heeft echt mooi nieuws voor ons:

Ringworld, based (Larry Niven)
Snow Crash (Neal Stephenson)

deadline.com/2017/09/ringworld-lazarus-snow-crash-amazon-genre-drama-series-push-1202179073/

Dat is nog eens groot nieuws zeg, wow. Hoop dat ze deze meesterwerken wel eer aan doen en niet verkrachten ala the mist 2017 op netflix.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 30-09-2017 18:17 ]

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:26
Snowcrash, geniaal boek, ben benieuwd wat ze er van brouwen...

• Veefje
Anoniem: 738905 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 18:16:

deadline.com/2017/09/ringworld-lazarus-snow-crash-amazon-genre-drama-series-push-1202179073/

Dat is nog eens groot nieuws zeg, wow. Hoop dat ze deze meesterwerken wel eer aan doen en niet verkrachten ala the mist 2017 op netflix.
Dat het Amazon is, is iig al goed nieuws. Dan gaat het al sowieso meer richting de kwaliteit van 11.22.63 en Mr. Mercedes en niet richting The Mist en Under the Dome. Amazon zal ook wel een goede cast aantrekken, dus ik heb er wel vertrouwen in.

Anoniem: 738905

Dat is waar, nou, laten we hopen op het beste. Het kan goed gaan hebben we met Mr. Mercedes en 11.22.63 en een show als Game of thrones gezien, dus er is goede hoop, moet ook zeggen dat American Gods mij beviel, ik denk dat ik ook wat meer hoop en wellicht ook vertrouwen erin moet hebben, had het nog niet zo bekeken na het debacle van the mist enzo op netflix. Maar dit is inderdaad een heel ander bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Veefje schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 17:06:
Inhumans begint idd erg slecht. Een belabberd begin. Echt zo een begin waardoor je een serie meteen al afschrijft. Slechtste series van 2017 materiaal, for sure.
Ik kijk liever The 4400.

Dat zit tenminste goed in elkaar vanaf de pilot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

spoiler:
[quote]wontcachme schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 12:56:
Ben ik de enigste die de seizoensfinale (de laatste ep in mei) van Blue Bloods nog even doorgeskipped heeft om te kijken of ik iets gemist had? Was wel een hele vreemde manier om een karakter uit de serie te schrijven.
[/quote]

lol, ik had precies hetzelfde! Ik werd niet wijzer op, helemaal die episode weer downloaden (had het al verwijderd), fast forward er doorheen, maar niets. Toen maar een Google actie en alles werd duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Nitai schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 08:17:
[...]

lol, ik had precies hetzelfde! Ik werd niet wijzer op, helemaal die episode weer downloaden (had het al verwijderd), fast forward er doorheen, maar niets. Toen maar een Google actie en alles werd duidelijk.
Kun je het anders ff in een spoiler linken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Martinspire schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 08:42:
[...]

Kun je het anders ff in een spoiler linken?
Eh wat precies? Volgens mij zeg ik niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

Ah, goed nieuws ! Hij en William Gibson schrijven geniale cyberpunk !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-06 21:00
Nitai schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 08:49:
[...]

Eh wat precies? Volgens mij zeg ik niets.
Ik denk dat hij vraagt of je middels spoiler techniek wilt vertellen hoe de vork nou in de steel zat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

AcidBurn schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:35:
[...]

Ik denk dat hij vraagt of je middels spoiler techniek wilt vertellen hoe de vork nou in de steel zat ;)
Ik zal het aanpassen,
spoiler:
want het is natuurlijk ongehoord dat je met een Google search iets achterhaalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jashhh
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 03-12-2022
Donstil schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 15:50:
Maandag zijn wij met The Sinner begonnen en inmiddels moeten we nog maar een aflevering. Echt waanzinnig goed, zonder spoilers te geven zit er in aflevering 1 een moment waarop je gelijk midden in het verhaal zit en dat houden ze nu 6 afleveringen later nog steeds vast.

Misschien wel een van de beste series van de laatste jaren. In ieder geval van dit jaar :)

IMDB: The Sinner (TV Series 2017– )
The Sinner had ik ook gezien.

Ik raad het wel aan. Het is een beetje duister, diep en vrij erotisch getint. Dus niet iedereen waardeert het misschien. Maar ikzelf vond het best goed. Tis 1 seizoen, 8 afleveringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Zag net op NatGeo een aankondiging voor The Long Road Home, klinkt interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:18
Anoniem: 738905 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 18:16:

ooh, gaaf! Er staat ook in het artikel vermeld dat het al een tijd bij SyFy in ontwikkeling was en niet doorgegaan. En nu pakt Amazon dus wel door, goed nieuws!

Ik zie dat ik er een paar jaar terug dit ook al een keer had gezien: Raymond in "Buitenlandse TV series zomer 2015" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:00
Veefje schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 17:06:
Dat gevoel heb ik helaas ook, al geef ik het nog even een kans omdat de manier waarop de serie is gemaakt.

Omdat Imax niets had in een bepaalde periode werd Marvel gevraagd om iets te maken. Blijkbaar hebben ze maar zo'n 6 weken gehad voor de dubbel episode(die in de bios kwam). 8)7 Niet zo gek dat het zo slecht is dan. Dus nu ze iets langer hebben gehad voor de rest van de afleveringen geef ik het nog een kans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Anoniem: 19894 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 04:58:
[...]

Ik kijk liever The 4400.
Dat zit tenminste goed in elkaar vanaf de pilot.
Vind nou niet dat je Marvel's Inhumans met The 4400 kan vergelijken. En The 4400 was op het einde ruk. Begin ijzersterk.
Dat inhumans slecht is ben ik wel met de meesten eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Jashhh schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 17:50:
[...]

The Sinner had ik ook gezien.

Ik raad het wel aan. Het is een beetje duister, diep en vrij erotisch getint. Dus niet iedereen waardeert het misschien. Maar ikzelf vond het best goed. Tis 1 seizoen, 8 afleveringen.
Vrij erotisch ?
uhm dat vind ik van bijv. The Girlfriend Experience.

Goed er zijn wat momenten die raakvlakken heeft maar om dat nu 'vrij erotisch' te noemen. Maar voorruit. ik vond de serie goed en inderdaad wat diep en duister en best wel verassend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Family Guy S16, The Simpsons S29 en NCIS LA S09 zijn begonnen :)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Ik ben nog steeds verslingerd aan The 100, al kom ik niet hard vooruit. Maar wat is Eliza Taylor een goede actrice. Seizoen 2 is echt een werveldwind van emoties voor haar, geweldig neergezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

AcidBurn schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 10:04:
Ik ben nog steeds verslingerd aan The 100, al kom ik niet hard vooruit. Maar wat is Eliza Taylor een goede actrice. Seizoen 2 is echt een werveldwind van emoties voor haar, geweldig neergezet.
Mja. Het verhaal met City of Lights vond ik zelf dramatisch, Seizoen 4 vond ik stukken beter. Maar haalde het niet bij S1. Helaas vind ik met dit soort series dat de hoofdpersonen zich uit de meest ongemakkelijke posities weten te bevrijden en dat ze een aantal figuranten laten opdraven om bijv. het loodje te leggen zodat dit niet de hoofdpersoon hoeft te zijn.
En nee, ik zal geen spoilers geven. Seizoen 3 vond ik zelf te langdradig.
S1 Goed
S2 Slecht
S3 matig/voldoende
S4 Goed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Veefje schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 17:34:
[...]
Klopt. Ik denk wel dat Strike Back een betere serie zal blijken, omdat dat toch meer pulp en over de top was/is.
Heb Seal Team nog niet gezien, maar hoop dat het dezelfde aanpak heeft als (Seal Team) SIX. Meer realistisch dan Strike Back (maar ook dat is op z'n eigen manier ontzettend leuk).
Ben ook erg benieuwd naar The Long Road Home.
YouTube: The Long Road Home | National Geographic
YouTube: THE LONG ROAD HOME Trailer (2017) National Geographic Mini-Series

[ Voor 25% gewijzigd door Goner op 02-10-2017 10:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Veefje
zeroday schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 10:24:
[...]

Mja. Het verhaal met City of Lights vond ik zelf dramatisch, Seizoen 4 vond ik stukken beter. Maar haalde het niet bij S1. Helaas vind ik met dit soort series dat de hoofdpersonen zich uit de meest ongemakkelijke posities weten te bevrijden en dat ze een aantal figuranten laten opdraven om bijv. het loodje te leggen zodat dit niet de hoofdpersoon hoeft te zijn.
En nee, ik zal geen spoilers geven. Seizoen 3 vond ik zelf te langdradig.
S1 Goed
S2 Slecht
S3 matig/voldoende
S4 Goed
Ik ga voor:
S1: grotendeels matig/slecht op de laatste paar afleveringen na.
S2: uitstekend. Nog steeds veruit het beste seizoen van de serie.
S3: slecht. Bijna dit hele seizoen is een misser.
S4: goed. Weer een beetje een return to form, waardoor de meesten waaronder ook ik weer uitkijken naar S5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan0r
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04-2022
The Exorcist is geweldig begonnen aan zijn tweede seizoen.
Waar ik seizoen één af-en-toe "mwah, mwah" vond, is de eerste aflevering van dit seizoen hopelijk het niveau voor de rest van de serie.

Must see voor de horror liefhebber IMHO.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Veefje
Dan0r schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 11:41:
The Exorcist is geweldig begonnen aan zijn tweede seizoen.
Waar ik seizoen één af-en-toe "mwah, mwah" vond, is de eerste aflevering van dit seizoen hopelijk het niveau voor de rest van de serie.

Must see voor de horror liefhebber IMHO.
Let dan vooral ook op Lore van Amazon. Gaat vrijdag de 13e in première.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan0r
Veefje schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 11:46:
[...]

Let dan vooral ook op Lore van Amazon. Gaat vrijdag de 13e in première.

[video]
Die staat zeker in mijn lijst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Geen echte horror, maar wel leuk (supernatural dark fantasy horror drama ?) ; seizoen 2 Van Helsing begint binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Veefje schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 11:36:
[...]

Ik ga voor:
S1: grotendeels matig/slecht op de laatste paar afleveringen na.
S2: uitstekend. Nog steeds veruit het beste seizoen van de serie.
S3: slecht. Bijna dit hele seizoen is een misser.
S4: goed. Weer een beetje een return to form, waardoor de meesten waaronder ook ik weer uitkijken naar S5.
Wat was nu city of lights? 2 of 3? want anders haal ik die door elkaar ;) die was dus slecht .. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Heb net S2 afgerond van The 100. Al vraag ik me af hoeveel van die oorspronkelijke 100 er na s2 nog over zijn. Misschien een stuk of 40?
S1 vond ik goed, anders was ik ook niet doorgegaan met kijken ;)

S2 had beter acteerwerk en komt vanaf de helft echt goed op stoom. De eerste helft met de verhaallijn van Finn sloeg alleen nergens op, was puur een plotdevice om de serie en karakters een grimmiger kant op te sturen. Tot dat moment was het nog vaak luchtig, maar dat was echt een keerpunt.

Komende week maar eens aan S3 beginnen, wil niet alles achter elkaar kijken.
Aan het eind van S2 komen Jaha, Murphy en hun groepje bij de City of Lights aan, dus dat zal S3 wel zijn.

Heb net aflevering 5 van derde seizoen gekeken. Dit seizoen is inderdaad het slechtste tot nu toe.
Verhaallijn met de council of the clans slaat nergens op, daarnaast Bellamy en Clarke die individueel keuzes maken die totaal niet logisch zijn. Wat ik dan wel knap vind is dat Kane eigenlijk precies de tegenovergestelde karakter ontwikkeling doormaakt van Clarke. Kane begon als powerhungry dictator figuur die puur zwart-wit dacht, maar is inmiddels extreem meelevend en sympathiek.

[ Voor 34% gewijzigd door AcidBurn op 04-10-2017 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
zeroday schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 12:14:
[...]

Wat was nu city of lights? 2 of 3? want anders haal ik die door elkaar ;) die was dus slecht .. ;)
Dat was S3. Afschuwelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Veefje schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 14:08:
[...]

Dat was S3. Afschuwelijk.
Dan had ik het fout.. en moet mijn waardering wat omgedraaid worden en zijn we het eens ;) brrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jashhh
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 03-12-2022
zeroday schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 09:13:
[...]

Vrij erotisch ?
uhm dat vind ik van bijv. The Girlfriend Experience.

Goed er zijn wat momenten die raakvlakken heeft maar om dat nu 'vrij erotisch' te noemen. Maar voorruit. ik vond de serie goed en inderdaad wat diep en duister en best wel verassend.
The Sinner is een beetje erotisch "getint". Vooral ook als je die side-story meerekent van die detective die vreemdgaat en het type seks dat hij heeft. Het is geen erotische serie als in, dat het in die genre valt. Maar ik noemde het maar even als één van de dingen die t.o.v. de gemiddelde serie wel opvalt. Niks negatiefs, goede serie nogmaals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:44
Iemand die ook de Australische drama/sf serie Glitch volgde in 2015? Seizoen 2 is begonnen, ze zitten al weer op aflevering 3 van de 6.

[ Voor 3% gewijzigd door xippie op 02-10-2017 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Gisteren .. Wisdom of the Crowd gezien ..
een voor mij onbekende cast op de rechercheur na.. gezien mijn 'nerd-heid' leek en lijkt het me wel wat .. Pilot vond ik toch enigszins zwak.
Ik had er meer van verwacht. Topic vind ik wel goed maar de uitvoering gewoonweg minder. Publiek moet misdaad zien op te lossen en omdat het een aflevering is moet er natuurlijk een misdaad in de pilot worden opgelost maar dat zit zwak erin verwerkt. Te overduidelijk (sommige dingen liggen er te dik bovenop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
zeroday schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 07:20:
Gisteren .. Wisdom of the Crowd gezien ..
een voor mij onbekende cast op de rechercheur na.. gezien mijn 'nerd-heid' leek en lijkt het me wel wat .. Pilot vond ik toch enigszins zwak.
Ik had er meer van verwacht. Topic vind ik wel goed maar de uitvoering gewoonweg minder. Publiek moet misdaad zien op te lossen en omdat het een aflevering is moet er natuurlijk een misdaad in de pilot worden opgelost maar dat zit zwak erin verwerkt. Te overduidelijk (sommige dingen liggen er te dik bovenop).
Niet bekend met Jeremy Piven (Ari Gold in Entourage)? Monica Potter (zijn ex in deze serie) speelde in een van de beste familie dramaseries van de laatste jaren: Parenthood. Wisdom is erg problematisch. Thema is leuk in de theorie, maar in de praktijk? Iedereen die zomaar bewijs kan aandragen en mensen kan beschuldigen, dat zijn rechtszaken waar je op kunt wachten. Schending van de privacy. Mensen die zichzelf in gevaar brengen door zelf verdachten te benaderen, etc. De rechercheur gaf ook meermaals aan dat de technologie problematisch is, maar de pilot gaf geen enkel antwoord op deze vraagstukken. Als deze serie zich wellicht in een futuristische setting afspeelde waar iedereen zijn rechten had opgegeven of hiermee had ingestemd, dan oké. Maar dat is hier niet het geval. Dus erg lastig en daarbij een dertien in een dozijn case of the week zaakje wat we op ons bord krijgen geflikkerd. Nee, vond het geen goede pilot.

Ten days in the Valley begon ook belabberd en met maar 3.5 mil kijkers, is de serie eigenlijk nu al in de problemen. We kunnen dus al met een schuin oog kijken naar Ten Days en The Brave. Als deze het volgende week hetzelfde doen qua kijkcijfers, dan is een van de eerste cancelleringen bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Veefje schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 08:56:
[...]

Niet bekend met Jeremy Piven (Ari Gold in Entourage)? Monica Potter (zijn ex in deze serie) speelde in een van de beste familie dramaseries van de laatste jaren: Parenthood.
Nope.. Entourage maar een paar afleveringen gekeken en vond ik niet mijn serie. Parenthood ook niet.
Hooguit 1 aflevering van gezien en dan onthoud je weinig ;))
Ten days in the Valley begon ook belabberd en met maar 3.5 mil kijkers, is de serie eigenlijk nu al in de problemen. We kunnen dus al met een schuin oog kijken naar Ten Days en The Brave. Als deze het volgende week hetzelfde doen qua kijkcijfers, dan is een van de eerste cancelleringen bekend.
ben benieuwd, Vaak zie ik dat als we hier iets niet goed vinden het daadwerkelijk ook gaat kloppen ;)
Ten days in the Valley moet nog, maar de maandag zit vol met series .. en als je dan ook nog pulp als 'helemaal het einde' wilt zien is de avond zo voorbij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan0r
Met afstand de slechte nieuwe "aanwinsten" van de afgelopen jaren deze herfstperiode.
Ieder zijn meuk uiteraard, maar voor mij nagenoeg nog geen topserie te vinden.

Tin Star, Young Sheldon, Good Doctor geef ik nog een kans

Me, Myself & I, the Brave, Inhumans, Seal Team, Wisdom of the Crowd, 10 Days in the Valley & The Gifted wat mij betreft al afgeschreven.

Alleen Alias Grace heeft me verrast. En Star Trek vind ik amusant.
Er komen er nog een paar, maar vooralsnog is het in tegenstelling tot voorgaande jaren toch zeer matig hoor.

Ben ik de azijnpisser of vinden anderen dit ook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Dan0r schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 14:39:
Met afstand de slechte nieuwe "aanwinsten" van de afgelopen jaren deze herfstperiode.
Ieder zijn meuk uiteraard, maar voor mij nagenoeg nog geen topserie te vinden.

Tin Star, Young Sheldon, Good Doctor geef ik nog een kans

Me, Myself & I, the Brave, Inhumans, Seal Team, Wisdom of the Crowd, 10 Days in the Valley & The Gifted wat mij betreft al afgeschreven.

Alleen Alias Grace heeft me verrast. En Star Trek vind ik amusant.
Er komen er nog een paar, maar vooralsnog is het in tegenstelling tot voorgaande jaren toch zeer matig hoor.

Ben ik de azijnpisser of vinden anderen dit ook ?
Wellicht een beetje azijn, maar je hebt grotendeels gelijk. Het is nog niet bijster goed wat er dit nieuwe seizoen in première is gegaan. Ik ben zelf wel veel coulanter voor Seal Team, The Gifted en Me, Myself and I.

The Last Post, Liar, Absentia en The Disappearance vind ik wel goed. Tin Star is ook aardig. American Vandal vond ik erg sterk. Rellik is wel aardig. Lore begint trouwens ook goed. Alias Grace moet ik nog zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan0r
Veefje schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 15:00:
[...]

Wellicht een beetje azijn, maar je hebt grotendeels gelijk. Het is nog niet bijster goed wat er dit nieuwe seizoen in première is gegaan. Ik ben zelf wel veel coulanter voor Seal Team, The Gifted en Me, Myself and I.

The Last Post, Liar, Absentia en The Disappearance vind ik wel goed. Tin Star is ook aardig. American Vandal vond ik erg sterk. Rellik is wel aardig. Lore begint trouwens ook goed. Alias Grace moet ik nog zien.
The Last Post pilot vond ik niet heel erg sterk. De BBC heeft in dit genre weleens sterker werk afgeleverd, maar ik schiet hem nog niet af.
Liar vermaak ik me overigens ook prima mee. The Disappearance ken ik niet en schrijf ik nú op ;)
Ben trouwens trouwe lezer van je blog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Dan0r schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 15:49:
[...]

The Last Post pilot vond ik niet heel erg sterk. De BBC heeft in dit genre weleens sterker werk afgeleverd, maar ik schiet hem nog niet af.
Liar vermaak ik me overigens ook prima mee. The Disappearance ken ik niet en schrijf ik nú op ;)
Ben trouwens trouwe lezer van je blog ;)
Mooizo: thanks! d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slabbysl
Net Big Little Lies afgerond. Best aardige serie met verrassend einde. Nouja, ik was wel lichtelijk teleurgesteld in mijzelf dat ik het verband niet had gelegd... Al met al de moeite waard!

Het heeft iig mijn crush op Shailene Woodley weer lekker aangewakkerd. In the Spectacular now is ze ook leuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Slabbysl schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 21:42:
Net Big Little Lies afgerond. Best aardige serie met verrassend einde. Nouja, ik was wel lichtelijk teleurgesteld in mijzelf dat ik het verband niet had gelegd... Al met al de moeite waard!
niet voor niets enkele prijzen dit jaar in de wacht gesleept door de acteurs ;) Ik vond het een steengoede serie. En inderdaad, je denkt te weten het hoe en waarom en dan is het toch net anders ;) Goed gedaan.
Het heeft iig mijn crush op Shailene Woodley weer lekker aangewakkerd. In the Spectacular now is ze ook leuk.
Speelt goed inderdaad, en ze kan redelijk goed andere gedaanten aannemen. Ik had niet eens door dat ik al eens wat van haar had gezien totdat ik haar opzocht op imdb ;)

Pagina: 1 ... 3 ... 17 Laatste