Heb net S2 afgerond van The 100. Al vraag ik me af hoeveel van die oorspronkelijke 100 er na s2 nog over zijn. Misschien een stuk of 40?
S1 vond ik goed, anders was ik ook niet doorgegaan met kijken
S2 had beter acteerwerk en komt vanaf de helft echt goed op stoom. De eerste helft met de verhaallijn van Finn sloeg alleen nergens op, was puur een plotdevice om de serie en karakters een grimmiger kant op te sturen. Tot dat moment was het nog vaak luchtig, maar dat was echt een keerpunt.
Komende week maar eens aan S3 beginnen, wil niet alles achter elkaar kijken.
Aan het eind van S2 komen Jaha, Murphy en hun groepje bij de City of Lights aan, dus dat zal S3 wel zijn.
Heb net aflevering 5 van derde seizoen gekeken. Dit seizoen is inderdaad het slechtste tot nu toe.
Verhaallijn met de council of the clans slaat nergens op, daarnaast Bellamy en Clarke die individueel keuzes maken die totaal niet logisch zijn. Wat ik dan wel knap vind is dat Kane eigenlijk precies de tegenovergestelde karakter ontwikkeling doormaakt van Clarke. Kane begon als powerhungry dictator figuur die puur zwart-wit dacht, maar is inmiddels extreem meelevend en sympathiek.
[
Voor 34% gewijzigd door
AcidBurn op 04-10-2017 00:33
]