Nu krijg je dat mensen 3 x een bericht sturen "hey je hebt mijn bericht denk ik nog niet gelezen denk ik" .

. Dat probleem stelt zich nu toch niet, ik zie niet in dat deze FR dit gaat veroorzaken.
Vet vervelend dan. Als iemand wilt reageren dan reageert die. Zo niet, dan zij het zo.
Prima, maar nu heb je totaal geen benul of de partij het uberhaupt gelezen heeft. Ik heb laatst wat mensen die me contacteerden per DM voor een varia aan doelen (niet alleen V&A) en daar hoor je dan X aantal tijd niet meer van. "Oh ja sorry ik meld me niet zo vaak aan op Tweakers".
Wat is er verder aan waarde van de leesbevestiging?
Wat is de waarde dat je kan zien of iemand laatst online is geweest op een forum? Dat zie je nu ook? Je kan zo wel alle dingen in vraag stellen. Wat is de meerwaarde van bookmarks? Wat is de meerwaarde van gif's? Wat is de meerwaarde van de voorbeeldfunctie van een post?
Tsja kijk, ik blijft het een nuttige aanvulling vinden en denk bij sommige dingen die nu wel gelanceerd worden ook van "Sjee, ligt daar nu echt de prio bij het volk?"
0stone0 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 14:58:
[...]
Blijft naar mijn mening altijd een vage opmerking.
Hoe ik het zie;
Gebruiker heeft de pagina waar het bericht op staat geopend
Dit geeft, net zoals bij whatsapp, alleen de indicatie dat een gebruiker het had
kunnen lezen, zegt natuurlijk niet dat hij/zei dat ook gedaan heeft. Dit misverstand komt bij mij regelmatig voor op whatsapp, als ik de windows applicatie open laat staan, denkt iedereen dat ik zijn bericht heb gelezen, terwijl ik gewoon PUPG aan het spelen was....
Inderdaad, zoiets.
7Sins schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 14:56:
[...]
HA. Ik zie het al voor me. "ik waardeer deze boy 1 ster voor communicatie omdat ik vraag of hij mijn kapotte iPhone wilt kopen maar hij reageert niet en ik zie toch blauwe vinkjes"
@
Falcon Vandaar dat ik vraag wat het nut zou zijn van deze feature
--> "Ik waardeer deze Tweaker 1 ster omdat ie al lang niks meer van zich heeft laten horen of niet online lijkt te komen"
Dat soort reviews zie je nu toch ook niet?
[
Voor 41% gewijzigd door
HyperBart op 08-08-2017 15:06
]