Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Laatst online is volgens mij voor op het forum.
Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
Misschien dat het handig is om het dan alleen op het forum te laten zien? Of er bij te zetten dat dat geld voor alleen het forum?Detmer schreef op maandag 27 februari 2017 @ 13:36:
Klopt inderdaad. Laatst online wordt alleen aangepast op het moment dat je het Forum bezoekt.Detmer schreef op maandag 27 februari 2017 @ 13:36:
Thanks voor je reactierens-br schreef op maandag 27 februari 2017 @ 14:07:
[...]
Klopt inderdaad. Laatst online wordt alleen aangepast op het moment dat je het Forum bezoekt.
Dat is wellicht wel mogelijk. Helaas kan ik daar weinig over zeggen, omdat ik geen devver ben.DennusB schreef op maandag 27 februari 2017 @ 14:09:
Thanks voor je reactieIs het misschien mogelijk dat te verduidelijken? Of alleen te laten zien op het forum?
Ik denk dat we dan beter kunnen inzetten op het doortrekken ervan naar heel Tweakers dan om de duiding op tig plekken aan te passen (wat vervolgens toch weer vragen op gaat roepen). Het zal alleen voorlopig geen prioriteit gaan krijgen...DennusB schreef op maandag 27 februari 2017 @ 14:09:
[...]
Thanks voor je reactieIs het misschien mogelijk dat te verduidelijken? Of alleen te laten zien op het forum?
Intentionally left blank
Als je het op de lijst wil zetten ben ik al blij! Is misschien een leuke inwerk klus voor een nieuwe stagiair of zo hahacrisp schreef op maandag 27 februari 2017 @ 14:15:
[...]
Ik denk dat we dan beter kunnen inzetten op het doortrekken ervan naar heel Tweakers dan om de duiding op tig plekken aan te passen (wat vervolgens toch weer vragen op gaat roepen). Het zal alleen voorlopig geen prioriteit gaan krijgen...
We zijn nu meer dan drie jaar verder, status van dat 'laatst online' is nog steeds hetzelfde merk ik -- tenminste, iemand van wie ik gisteren nog een paar DM's heb gehad zou volgens de 'laatst online' op 2 juli voor het laatst online zijn geweest.
Ik neem aan dat er niets meer gaat veranderen aan deze functionaliteit omdat er na 3 jaar nog steeds niets is veranderd?
Ik neem aan dat er niets meer gaat veranderen aan deze functionaliteit omdat er na 3 jaar nog steeds niets is veranderd?
Het heeft op dit moment inderdaad (nog steeds) geen prioriteit. Als we ooit met die code bezig gaan dan zullen we het waarschijnlijk wel meenemen.
Intentionally left blank
Pagina: 1