Voxalizer schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 11:26:
[...]
FUT is 1 gamemode binnen FIFA. Dat vind ik toch net iets anders.
De laatste keer dat ik NBA 2K heb gekocht was 2K16. In die versie had je in myTeam, myPlayer, myGM, en ook nog in Blacktop (om spelers te unlocken), VC nodig. En dan vergeet ik misschien ook nog wel een mode.
Wanneer ik meerdere gamemodes wilde spelen en VC moest uitgeven had ik altijd zoiets van: "Zonde, ik had beter voor 1 gamemode kunnen kiezen en daar alle VC aan uitgeven". Volgens mij is het in 2K18 alleen maar erger geworden als ik al lees dat haircuts, schoenen, etc al VC kosten. Dat vind ik toch erg jammer.
Ik ben echt een enorm basketball- en NBA fan en zou graag zo'n game willen spelen maar deze constructies vind ik gewoon dusdanig waardeloos dat ik zo'n game dan helaas maar aan me voorbij laat gaan.
En ja, het zal vast wel zo zijn dat de game prima te spelen is zonder ook maar een cent extra te betalen voor VC, het hele idee staat me toch erg tegen.
ik snap je punt wel wat betreft het vc gebruik . maar dit staat natuurlijk helemaal vrij . de ene gek die gooit er 100 euro tegen aan om zijn karakter tot max level te krijgen . maar wat Robkazoe ook zegt , het betekend niet dat een speler dan ook echt beter is ..
je zegt dat je nba 2k16 hebt gespeeld en daar twijfel ik ook niet aan , maar daar in had je ook al het grote vc systeem in de my career , shirtjes schoenen en upgrades kopen . ik vind dat systeem best tof gedaan. want zo heb je niet iedereen met de beste of mooiste shirtjes maar heb je genoeg afwisseling in kleding en schoenen. wel vind ik de prijzen aan de hoge kant in vergelijking wat je per match verdiend in je eerste jaar , dat is in nba 2k18 wel enorm omhoog gegaan in mijn ogen .. in 2k17 was je binnen no time lvl 70 , nu duurt het uren voor je zoveel vc hebt dat je eindelijk kan upgraden naar lvl 70 .
ik heb trouwens vandaag al 2 keer gehad dat ik mijn vc niet kreeg na een match in my career . gaat wel om 1400 vc

dit vind ik wel schadelijk voor een game waar vc zo belangrijk is .
en my park is zeker tof gedaan , alleen mis ik nu eigenlijk wel die rivals zoals in 2k16 en 17 .
merk ook dat het weer erg afhangt met wie je samenspeelt . de meeste gasten zijn gewoon weer erg arrogant . dus als iemand hier al een x toe is aan my park , stuur me gerust een invite
[
Voor 6% gewijzigd door
taker1987 op 19-09-2017 13:07
]