SparksNL schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 17:21:
Ik heb echt mixed feelings met NBA 2K18. Zo ben je een MyCareer wedstrijd aan het spelen en heb je de tijd van je leven. Zo speel je een online game en wordt je weer met je neus op de feiten gedrukt omtrent de micro transactions.
Worden we eerst finaal de pan in gehakt door een 3-tal 87'ers, krijg je daarna doodleuk een berichtje van je manager dat je sponsor (Jordan) not amused is omdat ik geen schoenen van hun aan heb...
Dus ik naar de winkel om Jordan schoenen te halen, moet ik daar verdomme nog voor betalen ook (2000 VC!!!). De developers/uitgever zijn echt criminelen als het op micro transactions aankomt.
ik snap je punt zeker . maar ik zou zeggen , speel je nba wedstrijden in career en straks als er een patch is dat je ook vc krijgt voor play now online , wil ik je dat ook aanraden, gewoon wedstrijdjes spelen met bestaande of legendarische teams (all time best) of teams van de jaren 60 tot nu .
400 vc per winst en + 100 als je een team verslaat wat beter is dan jou team kwa tier .
kwa sponsor deals maak ik me zelf niet zo druk , ik zit bij nike (helaas door een fout dat ik even tijdens de cutscene naar de wc ging

) maar ik draag dan wel keurig de schoen in zowel park als tijdens een nba pot , maar zoals met sponsor gatorade en dew draag ik alleen wat er gevraagd word , dew wil bijvoorbeeld dat je 5 wedstrijden speelt in het park met een dew shirt ... shirt kost 500 geloof ik , en die van gatorade ook ..maar de extra die je bij gatorade of dew krijgt is niet mega groot , dus daar focus ik me ook niet op .. t snelste vc krijg je door wedstrijden te spelen in career of uiteindelijk tijdens play now online .. my gm moet ook leuk zijn maar dat heb ik nog niet geprobeerd .
[
Voor 23% gewijzigd door
taker1987 op 23-09-2017 09:31
]