• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-09 19:20
Inmiddels ook ervaren dat het sowieso al lastig is om een online wedstrijd te doen. Mensen willen gewoon niet samenspelen met iemand van 65. Voelt alsof je in de gymzaal op school als laatste gekozen wordt :)

De MyCareer mode vind ik wel erg gaaf dit jaar. Helaas net voor het eerst tegen de bug aangelopen waarbij de VC na een wedstrijd niet wordt uitgekeerd. Dat vind ik dan weer wel erg slecht. Zeker aangezien letterlijk alles in dit spel belachelijk veel VC kost. Een nieuw shirtje betaal je gewoon 2000 VC voor, echt WTF.

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 09:10
SparksNL schreef op donderdag 21 september 2017 @ 21:39:
Inmiddels ook ervaren dat het sowieso al lastig is om een online wedstrijd te doen. Mensen willen gewoon niet samenspelen met iemand van 65. Voelt alsof je in de gymzaal op school als laatste gekozen wordt :)

De MyCareer mode vind ik wel erg gaaf dit jaar. Helaas net voor het eerst tegen de bug aangelopen waarbij de VC na een wedstrijd niet wordt uitgekeerd. Dat vind ik dan weer wel erg slecht. Zeker aangezien letterlijk alles in dit spel belachelijk veel VC kost. Een nieuw shirtje betaal je gewoon 2000 VC voor, echt WTF.
gelukkig ben ik dus niet de enige die geen vc krijgt bij sommige wedstrijden , wat ik nog slechter vind .. is dat je helemaal geen vc krijgt voor online potjes in play now online , heb nu al verschillende partijen gewonnen met all time bulls en all time lakers , en je hoort 400 vc te krijgen voor een winst , maar je krijgt gewoon helemaal niks , al zegt de game van wel .. zodra je naar my park gaat en je vc checkt heb je nog even veel als daarvoor .

ik heb voor het play now online gedeelte een ticket ingediend bij 2k en hopelijk krijg ik dan alsnog de vc die ik hoor te krijgen voor die online potjes

[ Voor 6% gewijzigd door taker1987 op 21-09-2017 22:26 ]

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-09 23:15
SparksNL schreef op donderdag 21 september 2017 @ 21:39:

Deze werkt ;-)

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
Ja dat geloof ik graag, maar ik ga het niet uitproberen. Doorgaans wordt je gebanned als je actief misbruik maakt van een glitch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:20
Hoe komt iemand daar ook achter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
SparksNL schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 09:25:
[...]

Ja dat geloof ik graag, maar ik ga het niet uitproberen. Doorgaans wordt je gebanned als je actief misbruik maakt van een glitch :)
nee ik zal dit zelf ook niet gaan proberen , veel te bang dat ik word geband of alles opnieuw kan doen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
Ik heb echt mixed feelings met NBA 2K18. Zo ben je een MyCareer wedstrijd aan het spelen en heb je de tijd van je leven. Zo speel je een online game en wordt je weer met je neus op de feiten gedrukt omtrent de micro transactions.

Worden we eerst finaal de pan in gehakt door een 3-tal 87'ers, krijg je daarna doodleuk een berichtje van je manager dat je sponsor (Jordan) not amused is omdat ik geen schoenen van hun aan heb...

Dus ik naar de winkel om Jordan schoenen te halen, moet ik daar verdomme nog voor betalen ook (2000 VC!!!). De developers/uitgever zijn echt criminelen als het op micro transactions aankomt.

• taker1987
SparksNL schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 17:21:
Ik heb echt mixed feelings met NBA 2K18. Zo ben je een MyCareer wedstrijd aan het spelen en heb je de tijd van je leven. Zo speel je een online game en wordt je weer met je neus op de feiten gedrukt omtrent de micro transactions.

Worden we eerst finaal de pan in gehakt door een 3-tal 87'ers, krijg je daarna doodleuk een berichtje van je manager dat je sponsor (Jordan) not amused is omdat ik geen schoenen van hun aan heb...

Dus ik naar de winkel om Jordan schoenen te halen, moet ik daar verdomme nog voor betalen ook (2000 VC!!!). De developers/uitgever zijn echt criminelen als het op micro transactions aankomt.
ik snap je punt zeker . maar ik zou zeggen , speel je nba wedstrijden in career en straks als er een patch is dat je ook vc krijgt voor play now online , wil ik je dat ook aanraden, gewoon wedstrijdjes spelen met bestaande of legendarische teams (all time best) of teams van de jaren 60 tot nu .

400 vc per winst en + 100 als je een team verslaat wat beter is dan jou team kwa tier .

kwa sponsor deals maak ik me zelf niet zo druk , ik zit bij nike (helaas door een fout dat ik even tijdens de cutscene naar de wc ging 8)7 ) maar ik draag dan wel keurig de schoen in zowel park als tijdens een nba pot , maar zoals met sponsor gatorade en dew draag ik alleen wat er gevraagd word , dew wil bijvoorbeeld dat je 5 wedstrijden speelt in het park met een dew shirt ... shirt kost 500 geloof ik , en die van gatorade ook ..maar de extra die je bij gatorade of dew krijgt is niet mega groot , dus daar focus ik me ook niet op .. t snelste vc krijg je door wedstrijden te spelen in career of uiteindelijk tijdens play now online .. my gm moet ook leuk zijn maar dat heb ik nog niet geprobeerd .

[ Voor 23% gewijzigd door taker1987 op 23-09-2017 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maiky1001
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-05 21:51
Zo... al een tijdje terug dat ik dit forum heb geopend ;)
Zoals ieder jaar toch weer NBA 2K gehaald en moet eerlijk zeggen, voor mijn gevoel is het stukken beter dan vorig jaar. Het gevoel van de hele game is toch weer een verbetering en pusht me ook meer om te spelen.

Mochten er mensen zijn die weer eens wat online willen spelen, let me know! Ben nog een beetje in dubio over welke positie ik ga pakken, maar mochten jullie tips hebben/iets nodig hebben in jullie team dan hoor ik het!
Rob en Taker, met jullie heb in in 2K16 in MyPark gespeeld toch?

PSN: Maiky1001

• taker1987
Maiky1001 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 09:27:
Zo... al een tijdje terug dat ik dit forum heb geopend ;)
Zoals ieder jaar toch weer NBA 2K gehaald en moet eerlijk zeggen, voor mijn gevoel is het stukken beter dan vorig jaar. Het gevoel van de hele game is toch weer een verbetering en pusht me ook meer om te spelen.

Mochten er mensen zijn die weer eens wat online willen spelen, let me know! Ben nog een beetje in dubio over welke positie ik ga pakken, maar mochten jullie tips hebben/iets nodig hebben in jullie team dan hoor ik het!
Rob en Taker, met jullie heb in in 2K16 in MyPark gespeeld toch?
klopt inderdaad :) welkom terug en het lijkt me leuk om weer my park te doen :*)

• SparksNL
Inmiddels heb ik een rating van 70 aangetikt. Ik durf het wel aan om binnenkort eens wat wedstrijdjes te doen :)

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:43
Ik zat eerst die VC grind nog te verdedigen maar damnz echt alles kost VC. En de road to 99 is eigenlijk ook gewoon een grote VC show... Enige wat ik goed vind aan het upgraden is de badges. Principe werkt erg goed met de gym training. Nu is het zinvol om de gym in te gaan.

@taker1987 Ik zat laatst een Agent 00 te kijken op YouTube. Die gaf ook al aan dat sommige mensen in Amerika elkaar onderling ook niet konden joinen. Is blijkbaar een bug of bewus ingebouwd door 2K. Maar het treft meer mensen.

[ Voor 29% gewijzigd door Robkazoe op 27-09-2017 22:48 ]

• Maiky1001
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-05 21:51
@taker1987 Top! Is er ook al een team voor Pro-Am? Of hoe het ook mag heten haha.

Nog advies voor een positie? Ben sterk aan het denken aan PG of SG...
Had nu een PG met Playmaker en Defending in gedachten..

PSN: Maiky1001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
https://www.oneangrygamer...-score-of-nba-2k18/40077/

Mensen dit toevallig al gelezen? Wat vinden we hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Ben eigenlijk nu al wel klaar met de MyCareer. Speel bij de Lakers, werd met een level 69-70 al een starter die eigenlijk op papier de slechtste speler van het team is. De rest van het team heeft een field goal % van ongeveer 25% dus met het team wedstrijden winnen zit er niet in. Volgens mij hebben we een W-L van 3-17 ofzo terwijl ik maar op pro speel. De hoeveelheid vc is by far niet genoeg om mijn speler goed genoeg te maken om ook maar in MyPark mee te kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
het is wel heel erg grinden inderdaad , my career kwa wedstrijden is inderdaad slecht gedaan, volgens mij maakt het niet uit met welk team je speelt, overal op t internet lees je wel een behoorlijke lose streak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-09 10:34
Als ik alle berichten zo lees twijfel ik heel erg om van 2017 over te stappen naar 2k18. Dan vooral vanwege de vc die je nu nodig hebt.
Heb de prelude wel gespeeld, maar vond het score vrij lastig waar ik in 2k17 nog redelijk score (6 min en dan rond de 25 punten) raakte ik nu echt helemaal niks.
Zijn er nog echt goede plus punten tegen over 2k17 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Woolfy681 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 09:21:
Als ik alle berichten zo lees twijfel ik heel erg om van 2017 over te stappen naar 2k18. Dan vooral vanwege de vc die je nu nodig hebt.
Heb de prelude wel gespeeld, maar vond het score vrij lastig waar ik in 2k17 nog redelijk score (6 min en dan rond de 25 punten) raakte ik nu echt helemaal niks.
Zijn er nog echt goede plus punten tegen over 2k17 ?
ik zelf vind persoonlijk 2k18 beter spelen dan 2k17 , in 17 vond ik het scoren van 3 punters juist erg lastig te timen en ook het online gedeelte zat met een button delay . dit ervaar ik in 2k18 juist totaal niet , mijn online plezier in zowel play now online als my park is in 2k18 een stuk leuker dan in 2k17 .

het minpunt is echt de vc .. als prof nba speler (in game) krijg je ongeveer 500 vc per game als loon .. 1 schoen is al meer vc dan je hele loon , dus in verhouding vind ik dat totaal niet kloppen .. als we er vanuit gaan dat een paar schoenen ongeveer max 200 euro kost , en je krijgt 500 vc in game , een paar schoenen kost max 2000 vc is gewoon 4 wedstrijden spelen .dat vind ik echt absurd .. upgrades kan ik nog redelijk mee leven maar ook dat gaat tergend lang duren , ik moet nu 160k vc hebben om mijn karakter tot level 90 te krijgen, dan moet ik nog grinden om hem tot 99 te krijgen .. maar dikke doei dat ik daar geld in ga gooien .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Ik ben nu 25 wedstrijden ver in seizoen 1 van MyCareer en het wordt er niet beter op. Mijn Lakers gaan 6-19 en worden naast hele lage schotpercentages constant geplaagt door blesures. De enige speler in mijn team die het nog een beetje kan (brook lopez) zit nu al voor de 2e keer in 25 wedstrijden 6 welen aan de kant. Mijn andere center (zubac) zit nog langer geblesseert aan de zijlijn.

En wat is er met die Shammy?!! Hij neemt de plek in van een echte bestaande speler. Waarom kan ik niet gewoon een ervaren bestaande speler als mentor krijgen? Zoals in 2k15.

Heeft iemand Live 18 gespeelt? Ik neig naar het maken van een switch na al die jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Unbreukable schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:54:
Ik ben nu 25 wedstrijden ver in seizoen 1 van MyCareer en het wordt er niet beter op. Mijn Lakers gaan 6-19 en worden naast hele lage schotpercentages constant geplaagt door blesures. De enige speler in mijn team die het nog een beetje kan (brook lopez) zit nu al voor de 2e keer in 25 wedstrijden 6 welen aan de kant. Mijn andere center (zubac) zit nog langer geblesseert aan de zijlijn.

En wat is er met die Shammy?!! Hij neemt de plek in van een echte bestaande speler. Waarom kan ik niet gewoon een ervaren bestaande speler als mentor krijgen? Zoals in 2k15.

Heeft iemand Live 18 gespeelt? Ik neig naar het maken van een switch na al die jaren.
opzich snap ik de keus van shammy wel . het is namelijk makkelijker om 1 speler met voice te voorzien dan van elk nba team .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kungfukip
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-09 13:54
Heb het gehad. Speel mycareer sinds 2k13, maar dit slaat nergens op. Kan nog geen eens beetje normale kleding of schoenen kopen totdat ik level 85 ben. Level 85 zal ik waarschijnlijk ergens volgend jaar zomer pas bereiken met de minimale hoeveelheid VC die je krijgt. Hij staat op marktplaats ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooswijk
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-03 18:38
Als mensen nog spelen. PSN: ROOSWIJK Ben een 7'3 stretch big. rating nu 77 geloof ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robkazoe
Unbreukable schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:54:

Hele late reactie van mijn kant.

Ik zit nu tegen het einde van het eerste seizoen aan. Ik sta nu iets van 61-12 met de Wizards. Begin van het seizoen hadden we ook heel weinig gewonnen en stond ik ook 3-7. Ik heb het idee dat later in het seizoen een team wel beter gaat draaien.

Ben zelf wel blij met Shammy. Hij is een solide benchspeler (SG/SF) en dat konden de Wizards wel gebruiken. Eén dezer dagen beginnen aan de playoffs, eens kijken of we in het eerste seizoen RotY, kampioen + Finals MVP kunnen worden. >:)

En gisteravond nog even met @taker1987 gespeeld. We konden eindelijk samen in één server terecht komen. Vooral ProAm werkte lekker. MyPark is toch een stuk minder leuk doordat heel veel mensen zich ingekocht hebben met level 85. Je merkt dat het niveau verschil dan toch te groot is.

Helaas is pay 2 win dit jaar een feit... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Inmiddels 6-27 gegaan en een eindeloze lose streak. Ben inmiddels ook gestopt met spelen. Vond de mycareer altijd leuk en speelde altijd maar 1 volledig seizoen (12 min quarters) tot de volgende nba2k uitkwam. Ik ben gewent dat het langzaam aan beter gaat maar het gaat alleen maar minder (met het hele team).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Robkazoe schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 18:00:
[...]

Hele late reactie van mijn kant.

Ik zit nu tegen het einde van het eerste seizoen aan. Ik sta nu iets van 61-12 met de Wizards. Begin van het seizoen hadden we ook heel weinig gewonnen en stond ik ook 3-7. Ik heb het idee dat later in het seizoen een team wel beter gaat draaien.

Ben zelf wel blij met Shammy. Hij is een solide benchspeler (SG/SF) en dat konden de Wizards wel gebruiken. Eén dezer dagen beginnen aan de playoffs, eens kijken of we in het eerste seizoen RotY, kampioen + Finals MVP kunnen worden. >:)

En gisteravond nog even met @taker1987 gespeeld. We konden eindelijk samen in één server terecht komen. Vooral ProAm werkte lekker. MyPark is toch een stuk minder leuk doordat heel veel mensen zich ingekocht hebben met level 85. Je merkt dat het niveau verschil dan toch te groot is.

Helaas is pay 2 win dit jaar een feit... :(
mypark werkte inderdaad grotendeels :P totdat we vast zaten op een park na een goede winst partij :P

pro am was wel erg fijn .. ben eigenlijk wel benieuwd nu hoe het werkt met een eigen team .. 3 man of meer .

als er mensen zijn die mee willen doen laat het gerust weten 8) @Unbreukable

trouwens die pijnlijke blessure van die celtics speler gezien :o ?

HEFTIGE BEELDEN !
YouTube: Gordon Hayward Breaks His Leg!!! (Cavs vs Celtics) (10/17/17)

[ Voor 7% gewijzigd door taker1987 op 18-10-2017 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Echt een hele nare was het, schrok me kapot vannacht. Jammer dat het zo moet starten voor de celtics en echt knap dat ze daarna een 18 punten achterstand inliepen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Unbreukable schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 18:48:
Inmiddels 6-27 gegaan en een eindeloze lose streak. Ben inmiddels ook gestopt met spelen. Vond de mycareer altijd leuk en speelde altijd maar 1 volledig seizoen (12 min quarters) tot de volgende nba2k uitkwam. Ik ben gewent dat het langzaam aan beter gaat maar het gaat alleen maar minder (met het hele team).
Dan had je de Lakers niet moeten kiezen. :> Zou @taker1987 ook de Bulls hebben gekozen? Want dat is ook een verloren strijd vrees ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Robkazoe schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 11:55:
[...]

Dan had je de Lakers niet moeten kiezen. :> Zou @taker1987 ook de Bulls hebben gekozen? Want dat is ook een verloren strijd vrees ik :)
jup je hebt helemaal gelijk . De bulls gekozen en inderdaad een verloren zaak . Hoop op t 2de jaar een beter bulls te hebben of om een trade te krijgen 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Speelt iemand deze troep nog?

Zojuist na bijna 2 maanden niet spelen dacht ik na alle patches dat het misschien weer leuk zou zijn...

Ik ben nu een level 76 PG en de eerste wedstrijd die ik in MyCareer speel tegen de timberwolves verliezen we met meer dan 70 punten verschil (136-65). Echt bizar hoe slecht die ballen raak gaan:

MyPlayer 2-16.
Zubac 3-9
Wells 3-8
Nance 4-9
KCP 2-7
Ingram 2-7
Ball 3-8
Randle 2-4
Clarkson 2-9
Deng 0-1
Kuzma 0-0

In het 3e kwart scoort mij hele team 6 punten waarvan 4 vrije worpen.

Ik begrijp niet waarom die MyCareer dit jaar zo kut is. Voorgaande jaren kwam ik ook tot de finals met “slechte” teams (mavs en magic) op all-star niveau.

• taker1987
nba 2k19 verboden in belgie :+

iemand die 19 gaat kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Ik denk dat ik dit jaar voor NBA Live ga... echter kan ik geen winkel vinden waar ik ‘m kan bestellen (pre order). Digitaal via de PS store kan wel maar ik ben opzoek naar de fysieke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Unbreukable schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 08:41:
Ik denk dat ik dit jaar voor NBA Live ga... echter kan ik geen winkel vinden waar ik ‘m kan bestellen (pre order). Digitaal via de PS store kan wel maar ik ben opzoek naar de fysieke game.
de demo gedaan van live , maar damn die gameplay is echt slecht :( zeker geen nba live ... bah wat viel me die tegen .. nba 2k heeft teminste een goed werkend online systeem , en de carriere is ook altijd leuk om te doen . enige nadeel aan 2k games of misschien wel aan de pro , is dat het systeem zoveel geluid maakt tijdens gamen .. fifa geen last , maar games als nba en cod hoor je m toch echt wel .

moet mezelf eigenlijk aanleren om met headset te spelen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
De MyCareer van 2K18 is me zo slecht bevallen (zoals je een paar posts hierboven kan lezen) waardoor ik eigenlijk 2K19 niet aandurf. Ik speel eigenlijk alleen de MyCareer. Gewoon geen tijd voor alle andere gamemodes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capzilla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-05 14:11
MyCareer springt best vaak heen en weer tussen goed en slecht, dus wacht de reviews even af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vuileharrie
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

vuileharrie

PSN: vuileharrie

taker1987 schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:57:
[...]

de demo gedaan van live , maar damn die gameplay is echt slecht :( zeker geen nba live ... bah wat viel me die tegen .. nba 2k heeft teminste een goed werkend online systeem , en de carriere is ook altijd leuk om te doen . enige nadeel aan 2k games of misschien wel aan de pro , is dat het systeem zoveel geluid maakt tijdens gamen .. fifa geen last , maar games als nba en cod hoor je m toch echt wel .

moet mezelf eigenlijk aanleren om met headset te spelen .
haha jij ook hier. Had t kunnen weten. Heb 18 overgeslagen en heb 19 gepre-orderd. Vind vooral het online, mycourt gedeelte enzo echt top. Kan fifa nog veel van leren, daar doen ze namelijk al jaren niks meer aan de pro clubs :(

btw taker en ik zoeken altijd nog enkele gasten die ons waardeloze team willen versterken.

psn: vuileharrie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
vuileharrie schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 08:43:
[...]

haha jij ook hier. Had t kunnen weten. Heb 18 overgeslagen en heb 19 gepre-orderd. Vind vooral het online, mycourt gedeelte enzo echt top. Kan fifa nog veel van leren, daar doen ze namelijk al jaren niks meer aan de pro clubs :(

btw taker en ik zoeken altijd nog enkele gasten die ons waardeloze team willen versterken.

psn: vuileharrie
Prelude is nu ook online 😁 straks de eerste stappen maar zetten in 2k19

Pagina: 1 2 Laatste